Finanční systém, peníze, zlato. Princip energoinvariantu

Ke 4. prioritě (kategorii) zobecněných prostředků kontroly/agrese/řízení (finanční priorita) z názorových pozic KSB/DVTR.

Autorem je Udo.

Podtrhl bych následující, jde skutečně o to, aby si to uvědomilo co nejvíce lidí, nejlépe většina:

Čo a komu vlastne dlžíte?
Požičali vám váš vlastný dlh
, ktorí vyjadrili vo svojich vlastných ničím nekrytých zmenkách. To je pre každého triezvo rozmýšľajúceho človeka absurdné.

Peniaze, finančná kríza, zlato …

Peniaze NIE sú produktom. Sú prostriedkom výmeny.

Peniaze sú len prostriedkom riadenia
a nie sú v cieľovom vektore na prvých miestach, ako
1. maximálna možná moc,
2. jej udržanie a modely chronologických mixov vnímania vzťahov pojmov a procesov (času a ostatných mier),
3. vývoj ideologických aplikácii,
4. aktualizácia kreditno-finančného modelu
…teda peniaze, ako prostriedok výkonu moci sú na 4. - 6. mieste komunikačných (vojenských) priorít.

Hodnota obeživa sa rovná množstvu, hodnote tovarov a služieb. Nadmerné množstvo peňazí znamená infláciu, kumuláciu "prostriedkov" v rukách elít/y a nemožnosť plánovania budúcnosti rádovému obyvateľstvu. Spĺňajú sa tým zároveň ďalšie ciele elít/y, ako napr. zamedzenie rozvoja potenciálu obyvateľstva s následkom konzervovania podstatou totalitárneho fašistického pyramídového systému, ktorému niekto raz dal krásny eufemistický názov: demokracia

Reálne drvivú väčšinu práce vykonávajú stroje na báze el. energie, či energonosičov - priama úmera …
Nadmerné obeživo "vzniká" na bázi DLHU a ÚROKU = pôvodca inflácie - priama úmera …

"Človek, ak má produkt, či službu, zlato nepotrebuje".
Bez elektriny, ale službu, ani produkt v dnešnej dobe nevyrobíte.
Hádam chápete, čo tým myslím.
Zlato je iba obyčajná komodita. Ako invariant prejskurantu je dlhodobo nepoužiteľné. O tom panuje obecná zhoda. Diskusia o zlate je v kluboch a kuloároch reálne pasé min. už od začiatku 90. rokov min. storočia. Boli by ste na smiech.
Nieje to ale až tak Vaša vina. Meinstrím ľuďom tvrdo melie mozgy a pokiaľ ho neviete čítať, tak sa nejaké relevantné informácie o variantách vývoja dozviete len ťažko. Diskusia o zlate slúži čisto ako kamufláž. Hlavne na získanie času v krutom boji o energetiku a vodné zdroje.

PENIAZE treba kryť ELEKTRICKOU ENERGIOU. Napriklad 1CZK = 1kW, či jeden Watt - jak je libo. Keď nechceme infláciu, musi byť pomer tovarov + služieb = objemu peňazí.

Pri prebytku (inflácii) sa tieto zákonite podľa skúseností kumuluju v rukach "elity". Pri stabilnom množstve obeživa a zvýšení efektivity výroby je možné takto celoplošne znížiť ceny, čo rieši efektívne sociálnu, aj demografickú situáciu a zvyšovať životnú úroveň zdola. Je možné v kľude plánovať rodinu a budúcnosť a zaroveň reálne zodpovedne dlhodobo motivuje nielen zamestnancov súkromného sektoru, ale aj štátnych zamestnancov.

Zvýšenie produkcie energie umožňuje zvýšiť a rozšíriť vyrobu a rozvíjať služby. Zároveň sa tak vyrobia peniaze, keďže sú kryté el.enrgiou. Nebrzdí sa tak rozvoj, ako pri obmedzenom množstve zlata, ktoré k reálnemu životu v podstate v súčastnosti takmer vôbec nie je treba.

Aj funkčnosť najlepších momentálne dostupných technológii (ktoré by sme mohli ako alternatívnu tvrdú menu za energiu vymeniť) je naviazaná na energiu (meranú v kWh) a energonosiče samotné.

Preto je tak za v kasíne (burze) získané ničím nekryté
prostriedky potichu skupovaná hlavne energetika.
Neviem o inom ako-tak udržateľnom globálnom ekonomickom modele,
ktorý by nebol postavený na tomto princípe.

Peniaze ako odpracované časové jednotky (časové banky, LETSystémy a pod. aj kvalitatívne špecifikované už tradične overené existujúce funkčné modely) majú istý zmysel v lokálnych komunitách pri určitom objeme výmeny. Globálne ale asi najlepšie už spomenutá el. energia. Aj kvôli nutnej regulácii výroby. Trh je prostriedok k dosiahnutiu cielov, nie cieľ. Absolútna deregulácia má už známe dôsledky - koncentráciu moci v rukách "elity", devastáciu životného prostredia, atď.

V žiadnom prípade peniaze = dlh v dnešnej forme a k tomu ešte aj úrok akcelerujúci infláciu a likvidujúci sociálnu štruktúru. Nenadarmo bol po stáročia zakázaný, v mnohých oblastiach ako ťažký zločin, trestaný smrťou.

Je to o miere chápania tohto podstatou jednoduchého procesu sociálno-psychologicky kritickým množstvom obyvateľstva a prijatí zodpovednosti jednotlivcami. Keď sa bude dobre dariť ostatným okolo mňa, bude sa dobre dariť aj mne. Vôbec to nie je zložité, ako sa nám snažia nahovoriť "slobodné média", zložky zvráteného "vzdelávacieho" systému a ďalšie organizácie riadiace verejnú mienku. Ten problém je tu aj preto, aby motivoval ĽUDÍ na ňom vyrásť. (
to ako odpoved pre tých, co sa radi pýtajú: “Preco to Boh dopustil?”)

Áno, banky sa zmenia na distribútorov financných prostriedkov vo forme priamych investícií a zisk mozu mat iba z podielov na reálnej produkcii. Nikdy nie na pausálnych úrokoch, ako je to teraz. Je to absurdná situácia. Aj ked sa to na prvý pohlad nezdá, zisk z investície a z úroku je obrovský rozdiel.
Úrok sa musí zakázat. Malo by sa to tu rozobrat podrobnejsie preco. Zakladné príciny sú ale kazdému aspon trochu triezvo uvazujúcemu cloveku jasné. Banka ako investor tým berie zodpovednost a za toto riziko má byt aj odmenená. Takto fungujú scasti banky napr. v Japonsku, ci Libanone a niektorých dalsích státoch (hlavne moslimských).

Myslím vsak, ze celkovo
by mali byt peniaze kryté el. energiou minimálne nejakú dobu. Neskor prídu dalsie, lepsie modely. Tento dáva ale urcitú garanciu bezpecnosti a nebrzdí celkový rozvoj. Dovody som uviedol v minulych príspevkoch. Preto sa aj tak agresívne snazia dostat pod kontrolu energetiku. Vedia, ze k tejto situácii skor, ci neskor minimálne docasne (na dlhsiu dobu) príde a s terajsími prostriedkami sa snazia na to pripravit.

Zlato ako invariant preskurantu je velmi krátkodobé, nekoncepcné riesenie, ale samozrejme urcite lepsie, ako súcasna situácia.

Systém postavený na zlate by rýchlo skolaboval.
Nemôže pružne (priamoúmerne) reagovať
na dnešné rýchle zmeny v hospodárstve.
Jeho produkcia nezodpovedá potrebám ekonomiky
a nemá s ňou de facto žiadny priamy vzťah.
Nie je udržateľný a preto R. Paul ešte žije.
Možno nevie, pre koho týmito výrokmi pracuje,
pričom s mnohými inými jeho výrokmi samozrejme súhlasím.

Čo a komu vlastne dlžíte?
Požičali vám váš vlastný dlh
, ktorí vyjadrili vo svojich vlastných ničím nekrytých zmenkách. To je pre každého triezvo rozmýšľajúceho človeka absurdné.

Proste to neuznať a postaviť mimo zákon ako podvod a zločin proti ľudskosti. Presne podľa ústavy. Ak to urobí len jedna krajina, budú humanitárne bombardovať. Ak sa na tom dohodnú reprezentanti viacerých krajín, je ten prístup plne reálny.

Požičali si štáty Právne niečo konkrétne okrem papiera?
Čo majú potom "führerom" vlastne vrátiť a o čom sa s nimi vlastne baviť? Pár zástupcov im postupne poloźí túto otázku.
Čo odpovedia globálni fašisti - h-is-torické kva kva kva? A čo urobia chápajúci zástupcovia s podporou z dola? Zasmejú sa… To je všetko.

Nie len u nás a u vás je hodne politikov, ktorí plne chápu situáciu a chcú to riešiť. Je ich stále viac. Nie sú všetci zlí. Sú v podstate vo všetkých stranách a rozprávajú sa o tom v "kuloároch". Potrebujú ale podporu zdola. Keď to občania nechápu a nepodporia, oni nemôžu nič urobiť. Či chcete zase raz "novú" krv do politiky, čo sa bude ďalšie 4 roky snažiť porozumieť, ako reálna globálna politika funguje?
Keď očakávate od vašich zástupcov podľa médii zlo, tak ho úspešne vyprojektujete. Znova: „Qui bono?“

Zodpovedné osoby sa cez "slobodné" média prihovoriť nemôžu. Viď poslednú sériu leteckých, automobilových a iných nehôd, samovrážd a podobne s následnou exemplárnou denunciáciou odvážlivcov pomocou "mienkotvorných" kolaborantov. Posledne likvidácia celej vlády v priamom prenose, čo chcela práve o tomto rokovat. (havária lietadla s celou vládnou spickou Polska pri Smolensku). To si nedovolilo ani Gestapo, Čeka, ci NKVD za totálnej vojny. Zúfalý čin.

Vôbec to nie je také zložité. Vždy sa udeje vzhľadom na morálku a chápanie situácie jednotlivcom a tak isto spoločnosťou objektívne najlepšia možná varianta (jedno z hlavných pravidiel).

Pre arabov a ostatných ropákov je technicky nemožné ťažiť ropu v takých množstvách,
v akých je v poslednej dobe "produkovaný" dolár.
Ak padne dolár, stiahne aj euro a všetky ostatné ničím nekryté meny.

Otázka je: “Aké možné reálne varianty konca, či reloadu pre U.S.
pripravuje spomínané "N.G.O." s názvom GP (Globálny Prediktor)?”

Ako by sa následne mali zariadiť v tejto situácii občania
a ich volení zástupcovia, ak pripustíme,
že mnohí z nich chcú tento možno hlavný problém riešiť?

Pro další informace o energoinvariantu, základním příjmu, demurrage a přidružených tématech viz také diskuse pod tímto článkem.

Diskusní téma: Peníze, finanční krize, zlato. Energo-invariant

Chcete požičať peniaze

copeland | 25.03.2014

Potrebujete úver? ponúkame pôžičku všetkým jednotlivcom na nízkou úrokovou sadzbou vo výške 2%, Potrebujete úver alebo financovania z akéhokoľvek dôvodu, podľa potreby: osobné pôžičky, podnikateľské úvery, akýkoľvek druh úveru? Ak áno, kontaktujte nás na adrese: mapfrekloanfund@gmail.com a vyplňte nižšie uvedený formulár žiadosti o úver, takže ste schopní získať úverové podmienky a podmienky svojho úveru pre naše podnikanie, ktoré môže poslať, je 100% zaručená.

ÚVEROVÉ dlžníkov INFORMÁCIE.
Vaše meno a priezvisko: .........
Pôžička predstavovali: ........
Doba trvania úveru: ........
Úver Účel: ...........
Krajina: ..........
Pohlavie: ............
Mobilné ...........
Mesačný príjem: ........

ponuku pôžičky

walter | 25.03.2014

Sme kresťanská organizácia sa tvorila na pomoc ľuďom v potrebách pomáha,
ako sú finančné help.So, ak sa chystáte cez finančné problémy alebo
Ste v akejkoľvek finančnej neporiadok, a potrebujete finančné prostriedky na začatie vlastného podnikania,
alebo potrebujete úver uhradiť svoj ​​dlh alebo splatiť svoje účty, štart pekný podnikania,
alebo ste zisťujú, že je ťažké získať kapitál úver od miestnej banky, kontaktujte nás ešte dnes prostredníctvom
E-mailová adresa: pravexfinancialservice@gmail.com
Takže nenechajte tieto príležitosť prejsť sa.
Prosím nich je pre vážne zmýšľajúcich a Boh sa báť ľudia.

PRIHLÁŠKA
Meno: -----------------------
Adresa: --------------------
Krajina: --------------------
Povolanie: -----------------
Výška úveru: ----------------
Účel úveru: ------------
Doba trvania úveru: --------------
Mesačný príjem: -------------
Telefónne číslo :: --------------
DOBA: -------------------

Láskavo dostať späť k nám prostredníctvom nášho e-mailu
E-mail: pravexfinancialservice@gmail.com
VĎAKA

HĽADÁTE úver?

carrin | 20.03.2014


Dobrý deň, každý, dúfam, že môžem splniť niektoré požiadavky tu, HĽADÁTE úver? osobné alebo podnikateľský úver, morthgage úver. nič viac starať, pretože sme tu stretnúť vás potrebuje v poriadku. dávame z Loan 2% úrokovú sadzbu a tiež pohodlné úverových podmienok a podmienky. kontaktujte svoju spoločnosť dnes v (carrinbrown@blumail.org).
očakávame kontaktovať.

mariaandersonloanfirm@hotmail.com

maria | 18.03.2014

Ste obchodné muž alebo žena? Ste vo finančnej neporiadok alebo potrebujete prostriedky na začatie vlastného podnikania? Potrebujete splácať úvery svoj ​​dlh alebo splatiť svoje účty, alebo začať pekný podnikania? Máte nízke kreditné skóre a zistíte, že je ťažké získať kapitálové pôžičky od miestnych bánk / iných finančných inštitúcií? Budete potrebovať jeden
Úver alebo financovania z akéhokoľvek dôvodu, ako sú: E-mail: mariaandersonloanfirm@hotmail.com

a) Osobné úver, obchodná expanzia,
b) Obchodné Start-up, vzdelávanie,
c) konsolidácie dlhu,
d) Hard Peniaze Pôžičky

Ponúkame pôžičky za nízke úrokové sadzby vo výške 3%, a zabezpečenie, a nie zabezpečenie, ponúkame osobné úvery, konsolidáciu dlhu úver, rizikový kapitál kapitál, podnikateľské pôžičky, vzdelanie úver, hypotéku alebo úver z akéhokoľvek dôvodu ".

Avšak, naša metóda ponúka možnosť určiť výšku úveru potrebné, a tiež doba, môžete si to dovoliť, vám dáva reálnu šancu získať finančné prostriedky, ktoré potrebujete!

Kontaktujte nás prostredníctvom e-mailu:mariaandersonloanfirm@hotmail.com

kontakt pre zabezpečiť a nezabezpečené úver

Rajendra | 17.03.2014

Hallo

kontakt pre zabezpečiť a nezabezpečené úver.

Požičať si množstvo od 5000 na maximum množstvo z 5000.000.

kontakt cez e-mail.
rajendrakumar@qq.com

kontakt pre zabezpečiť a nezabezpečené úver

Rajendra | 17.03.2014

Hallo

kontakt pre zabezpečiť a nezabezpečené úver.

Požičať si množstvo od 5000 na maximum množstvo z 5000.000.

kontakt cez e-mail.
rajendrakumar@qq.com

ponuku pôžičky

Mrs Bako | 17.03.2014

Dobrý deň, milý Ak ste unavení z úverov a hypotekárnych bánk a iných finančných inštitúcií, ktoré hľadáte, alebo boli zamietnuté, je stále mikrofinancovania schéma. To je minimálny mesačný € 1,000.00 € 10.000.000,00 do maximálnu úrokovú sadzbu, ktorá sa pohybuje medzi 3% pôžičky Doručiť je informovať vás, že záruka 100%. Dávame úvery pre zlepšenie podnikania. konkurenčnú výhodu / obchodnú expanziu. Sme držiteľmi certifikátov dôveryhodné, spoľahlivé, efektívne, rýchle a dynamické, či k odpočinku. Spolupráca je finančník nehnuteľností a všetky druhy financovania, máme dlhodobý úver na najmenej päť-padesátroky a poskytujú všetky úroky a pre výpočet a sa vypláca raz ročne. Máme tieto druhy úverov v ponuke a mnoho ďalších, * Osobné pôžičky (nezaistený úver) * Obchodné úvery (nezaistený úver) * Konsolidácia pôžičiek * Kombinácia úveru Domov Vývoj lokalizovať e - mailovej kontaktných bodov E - mailová adresa: mrsbakoloancompany50@gmail.com

Pôžička Ponuka

Pán Mike Benson | 16.03.2014

FINANČNÝ SERVIS OZNÁMENIE Dobrý deň pán / pani :
Získanie úveru legitímna boli vždy veľkým problémom pre klientov
ktorí majú finančné potreby . Problematika úverov a zabezpečenie sú
niečo , čo klienti sú vždy obavy , keď žiadosti o úver
z legitímnych veriteľa . Ale WORLD WIDE PÔŽIČKA urobil , že rozdiel
v poskytovaní úverov priemysle . Môžeme zariadiť pôžičku z rozsahu
$ 5,000 . k $ 500,000.000

Naše služby zahŕňajú nasledovné :
konsolidáciu dlhu
druhá Hypotekárne
Obchodné úvery
osobné pôžičky
medzinárodné pôžičky

Žiadne sociálne zabezpečenie a žiadna kontrola kreditu , 100 % záruka . Jediné , čo musíte
urobiť , je dajte nám vedieť , čo presne chcete , a my iste, aby
si svoj ​​sen . WORLD WIDE ÚVER . hovorí ÁNO , keď vaše banky hovoria
NO . Konečne sme sa financovania v malom meradle úver pevné , sprostredkovatelia , malé mierka
finančné inštitúcie máme neobmedzený kapitál . pre ďalšie
podrobnosti , ako ísť o obstaranie kontakt úveru nám , láskavo reagovať
ihneď na to ( mikebensonss@yahoo.com )

Dlžníkov INFORMÁCIE 'S :
Meno :
Priezvisko :
Krajina :
Kontaktná adresa:
Aktuálnej pozície držané na pracovisku :
Mesačný príjem :
Mesto / PSČ :
štát :
pohlavie :
Dátum narodenia ( rrrr - mm - dd ) :
Hniezdo kín :
Tel :

ÚVER INFORMÁCIE
Suma potrebná :
Účel o úver :
Pôžička Termín a trvanie :
telefón :
Názov spoločnosti ( Pre majiteľa firmy ) :: .....
Váš medzinárodný preukaz športového alebo vodičský preukaz je :
Už ste požiadali o pôžičku pred ( áno alebo nie ) ..

S pozdravom .
Pán Mike Benson

Potrebujete úver?

Pani Angela Miley | 11.03.2014

Potrebujete úver? Ponúkame pôžičky od 3000 eur do 50.000.000 eur dostať späť k nám teraz pre bližšie informácie an.mileyloans@outlook.com

LOAN

Fidelity Bank Plc | 05.03.2014

Dobrý deň , to je vernosť bánk plc . V Fidelity bankou sme rozdávať život časové príležitosť pôžičky .
Potrebujete naliehavú pôžičku vymazať svoje dlhy , alebo budete potrebovať kapitálové pôžičky .
zlepšiť svoje podnikanie ?
 Už ste boli odmietnutí bankami a inými finančnými inštitúciami ?
Potrebujete konsolidačný úver alebo hypotéku ?
Dnes hovoríme , zastaviť a hľadať žiadne ďalšie , pretože my sme tu preto , aby všetky svoje finančné problémy minulosťou . My úverových fondov sa na jednotlivca
ktoré potrebujú finančnú pomoc , ktoré majú zlú kreditnou alebo potrebujú peniaze
platiť účty , investovať na podnikanie vo výške 2 % . Chceme využiť túto
stredná až vás informovať všetkých , že sa poskytujú spoľahlivé a príjemcu pomoci a
budú ochotní ponúknuť úver . Sme vernosť , držíme svoje slovo , a promises.So kontaktujte nás ešte dnes prostredníctvom e - mailu :
fidelitybank46@gmail.com alebo navštívte naše webové stránky : fidelitybankonline.com

DATA dlžníka

 1 ) Celé meno : .......................................................
 2 ) Štát : ...........................................................
 3 ) Adresa : ..........................................................
 4 ) Štát : ..............................................................
 5 ) Sex : ................................................................
 6 ) Rodinný stav : .................................................
 7 ) Povolanie : .....................................................
 8 ) Telefónne číslo : ................................................
 9 ) V súčasnej dobe pozíciu v mieste výkonu práce : .....................
 10 ) Mesačný príjem : .............................................
 11 ) Pôžička Suma potrebná : .....................................
 12 ) Doba trvania úveru : ................................................
 13 ) Účel úveru : ............................................
 14 ) Náboženstvo : ........................................................
 15 ) Už ste aplikovali pred .................................
 16 ) prefferred mena ............................

 vďaka ,
 
Riaditeľ prenosu ,

Pán Reagan .

PÔŽIČKA PONUKA

Wilson Jones | 21.02.2014

dobrý deň, Vážení

Ak ste unavení z úverov a hypoték banky a ďalšie finančné inštitúcie, ktoré hľadáte, alebo ste bola odmietnutá neustále mikro-financovanie programu. To je mesačná minimálna € 1,000.00 do 10.000.000,00 € maximálnu úrokovú sadzbu, ktorá sa pohybuje medzi 3% úver Doručiť je informovať vás, že sa 100% zárukou. Dávame CREDITS k zlepšeniu podnikania. konkurenčnú výhodu / obchodnú expanziu. Sme certifikovaní dôveryhodný, spoľahlivý, efektívny, dynamický rýchly a Uistite sa, že budete odpočívať. Spolupráca je finančník nehnuteľností a všetky druhy financovania, máme dlhodobý úver na najmenej päť až päťdesiat rokov, a aby všetky úroky a umožňujú vypočítať a je vyplácaná raz ročne. Máme tieto druhy úverov v ponuke a
mnoho ďalších;

* Osobné pôžičky (nezaistený úver)
* Obchodné úvery (nezaistený úver)
* Konsolidácia pôžičiek
* Kombinácia úveru
* Úvod Development

Ak chcete vyhľadať e-mailovej kontaktných miest
E-mailová adresa: creditsolutioncompany@gmail.com

$ $ $ Hypotekárnom úvere Ponuka $ $ $

Nazley Sally . | 13.02.2014

Vážený pán / Vážená pani ,


* Ste finančne vyžmýkaný ?
* Myslíte si , hľadať finančné prostriedky na splatenie úverov a dlhov
* Myslíte si , hľadať financie založiť svoj vlastný podnik ?
* Ste v núdzi súkromných alebo podnikateľských úverov pre rôzne účely ?
* Myslíte si , hľadať úvery realizácia veľkých projektov
* Myslíte si , hľadať finančné prostriedky na rôzne iné procesy ?

Ak máte niektorý z vyššie uvedených problémov , môžeme byť pomôcť pre vás
ale chcem , aby ste pochopili , že dávame naše pôžičky na záujmu
sadzba vo výške 3 % . Ponúkame úvery od 2.000 Min.to 50.000.000 dolárov
Max.at 3 % úrok rate.We sú certifikované a dôveryhodné . vám môžeme pomôcť
finančnú pomoc .


Nebojte sa o schválenie vašej kreditnej nebude diskvalifikovať vás !
Kontaktujte nás pre rýchle služby teraz creditsolutionfirms01@gmail.com
Webové stránky http://credit-solution-firm.webnode.com/apply-here/ .

S pozdravom .

* Požičať nič až 1000000000 dolárov USD
* Vyberte od 1 do 50 rokov splácať .
* Vyberte si medzi mesačné a ročné splátok plánu .
* Flexibilné podmienky pôžičky .

Zúčastnené osoby by ma kontaktovať pre aplikáciu
Vaše kreditné skóre nezáleží na nás !

Ak máte svoje vlastné podnikanie a potrebujú okamžitú hotovosť stráviť nejaký spôsob , ako
sa vám páči , alebo potrebujete peniaze navyše , aby

vaše podnikanie zvýšenie alebo chcú nízkou úrokovou pôžičky - tu je naša dohoda
Vám môžeme ponúknuť tento obrázok ( poponáhľať , bude táto dohoda končí čoskoro ) : 5000Minimum $ + úver

Poponáhľajte si , keď je dohoda preč , to je preč . Jednoducho Kontaktujte nás ...

Nebojte sa o schválenie vašej kreditnej nebude diskvalifikovať vás !
Kontaktujte nás pre rýchle služby teraz creditsolutionfirms01@gmail.com
Webové stránky http://credit-solution-firm.webnode.com/apply-here/ .

S pozdravom .

vhodny invariant

jardob | 24.01.2014

Mozno ak by staty platili (medzinarodne) akoukolvek uzitocnou komoditou prednostne (oproti peniazom), bolo by to lepsie ako platit primarne "papierikmi".

laon

značka | 06.01.2014

vitajte

Použiť nový rok pôžičku ešte dnes .

Sme Mr Mark moorga úver Fond začal nový rok úverov poskytnutých
Žiadateľ , ktorý potrebuje Dávame úvery tým, ktorí ju potrebujú
finančnú pomoc a na koho sa majú banky odmietli pôžičku
a my sme legálne podporované vládou . Musím vám povedať ,
Že v tejto spoločnosti , dávame maximálnu spokojnosť , môžete
stále túži . Všetko , čo je potrebné urobiť ako dlžník je pravá
informácie o sebe , ak máte záujem v našom zozname .

E_mail nás : markmoorga@gmail.com
Vyplňte informácie dlžníka

Meno : .......................
Krajina : ...................
Stav : ........................
Mesto : ............................
Adresa : ...................
Výška úveru : ...................
Vek : ...................................
Pohlavie : ...................................
Povolanie : ......................
Doba trvania úveru : .................
Príjem : ..............
Číslo mobilného telefónu : ........
Telefón do kancelárie : ..................
E_mail Adresa ........................

markmoorga@gmail.com

Najlepšie zreteľom ,

OFRECEMOS PRÉSTAMO

dicksonalexloanfirm@gmail.com | 02.01.2014

OFRECEMOS PRÉSTAMO @ 3% TASA DE INTERÉS PARA LOS NEGOCIOS Y PURPOSES.APPLY PRIVADO CON EMPRESA: dicksonalexloanfirm@gmail.com
LLENAR Y DEVOLUCIÓN
Nombre: ===
Cantidad necesaria: ===
Duración: ==
Sexo ===
Propósito: ===
Móvil: ==
Saludos cordiales,

kde som dostal môj úver

Anna Kate | 01.12.2013

Ahoj všetci ja som Anna Kate, v súčasnosti žije v Slovakia.I som vdova v okamihu, keď s tromi deťmi a sa zasekol vo finančnej situácii v novembri 2013 a potreboval som refinance a platiť svoje účty.Skúšal som hľadajú úvery od rôznych firiem pôžičky súkromné a firemné ale nikdy s úspechom, a väčšina bánk klesol môj kredit.Ale ako by to Boh, som bol predstavený muž Boží súkromnej loan veriteľa menom pán Robert Louis, ktorý mi dal pôžičku (100 000 euro), a dnes som majiteľ firmy a moje deti robia dobre v túto chvíľu.Tak Vážení, ak musíte kontaktovať akejkoľvek firmy s ohľadom na zabezpečenie úveru s nízkou úrokovou sadzbou 3% a lepšie vrátenie plánov a harmonogramu, prosím kontakt pán Robert.He nevie, že robím to ale som tak šťastná teraz a rozhodol som sa dať ľuďom vedieť viac o ňom a tiež chcem, aby Boh požehnal ho a on tiež rozdávať pôžičky pre jednotlivcov a spoločnosť.Môžete ho kontaktovať prostredníctvom svojho e-mailu prostredníctvom: (louisloancompany@yahoo.com)

mikebensonss@yahoo.com

Pán Mike Benson | 26.11.2013

Hľadáte finančnú pomoc , Ste zúfalo potrebujú finančnú pomoc? ( Mikebensonss@yahoo.com ) je tu , aby vám poskytnúť svoje požadovanej sumy poskytnutého úveru . takže všetko , čo musíte urobiť , je vyplniť formulár nižšie a dostať späť k nám okamžite , dávame vám 100 % istotu , že váš úver je dobre zaistený v tejto spoločnosti v poriadku , dávame z úveru vo výške 2 % úrok , takže vyplniť zadarmo , budete môcť splácať úver . My rozdávať pôžičky na minimálny rozsah 1.000 dolárov na $ USD 1,000,000 sadzbou vo výške 2 % úrok . Tiež nás kontaktovať pre akékoľvek pôžičky . Pre viac informácií nám napíšte a platí pre nasledujúce úveru . cez ( mikebensonss@yahoo.com )

DRUHY úveru PONÚKAME

osobné úver
podnikateľský úver
auto úver
dom úveru
Pôžička platiť účty
hypotekárne úvery
Študentská pôžička

Pre akýkoľvek iný druh úveru , do e - mailu nám čo najskôr s nasledujúcimi údajmi uvádzajúca čiastku , ktorú potrebujú ako pôžičku .

ÚVER PRIHLÁŠKA

Meno a priezvisko ................
Suma potrebná : .....
Doba , kedy budete splácať úver : .............
Účel úveru : ...............
Krajina : ...........
Štátnej ................
Adresa .................
Sex ......................
Stav .................
Telefónne číslo : .................
Akonáhle sú tieto informácie sú obdrží podľa mojej spoločnosti , bude spracovanie vášho úveru okamžite začať . Kontaktujte nás prostredníctvom e - mailu
( Mikebensonss@yahoo.com )

Najlepšie zreteľom na svojej rodine a priateľom
Pán Mike Benson

Obdobná varianta s trochou nedávné historie

tesla teslič | 22.11.2013

Světová komoditní měna
je nový druh měny, ve které je realizováno propojení virtuální reality finančních měn a respektování fyzikálních zákonů přírody.
1, Úvod
2, Používané fyzikální veličiny
3, Definice pojmu a podmínky reálného užití
4, Odkaz na zdroje

1, Úvod
Čas od času je slyšet hlasy pro zavedení světové měny. Pro ustálené finanční trhy zavedení světové měny znamená radikální změnu poměrů a snahu tyto změny ovlivnit krizí nebo válkou. Světová měna umožňuje výrazné zrovnoprávnění všech lidí, neboť umožňuje cenu peněz kontrolovat pomocí kurzu. Pokud je světová měna založena na faktické existenci virtuální světové měny s možností tisku peněz nebo konta s čísly této měny, nemá smysl ji zavádět pro její nevěrohodnost. Lze ji ovlivňovat jako každou jinou měnu.
2, Používané fyzikální veličiny
Podmínka striktního propojení ekonomie a fyziky je stanovena jasnou definicí všech použitých veličin a jednotek. Pro fyzikální část měny je to používání jednotek pro stanovení množství elektrické práce vyjádřené číselnou formou a platným označením fyzikální jednotky. Pro ekonomickou část světové komoditní měny je to používání všech jednotek používaných u všech ekonomických nástrojů. Označení všech používaných jednotek musí být respektován všemi uživateli této měny.
3, Definice pojmu a podmínky užití
Světová měna musí být podložena hodnotou, která je pro každého jedince nejlépe přijatelná. Musí být podložena faktickou existencí této hodnoty a finančně směnitelná, respektovaná všemi uživateli finančních produktů. Již dříve se k tomu využívalo komodit, které pro své vlastnosti představovali pro lidi záruku návratnosti vložené práce nebo zboží. Zlato, stříbro, diamanty a další komodity tuto záruku poskytují. Všechny hmotné komodity jsou v pevném, plynném nebo kapalném skupenství. Pouze jedna mezi skupenství nepatří. Pokud je snaha zavést světovou měnu vedena skutečně pouze pro zrovnoprávnění všech uživatelů finančních produktů, potom je nutno zavést pouze světovou komoditní měnu. Pojem komoditní měna je již používán v souvislosti s komoditami hmotnými. Světová komoditní měna využívá jako záruku návratnosti vložené práce nebo zboží elektrickou energii. Elektrická energie je celosvětově obchodovatelnou a respektovanou hodnotou mezi ostatními komoditami. Její fyzikální vlastnosti určují tuto komoditu jako nejoptimálnější pro splnění jediného požadavku na světovou měnu a tím je rovnost všech lidí. Zavedením střídavé elektrické energie do finančního světa měn jako světové komoditní měny včetně její zkratky Watthodina – Wh se vytvoří možnost kontrolovat finanční produkty pomocí pevného fyzikálního bodu v moři virtuálních měn.
4, Odkaz na zdroje
http://www.nwoo.org/view.php?cisloclanku=2011090002
http://www.theguardian.com/technology/1999/nov/04/onlinesupplement
http://www.energybackedmoney.com/
http://www.activistpost.com/2013/03/electricity-as-currency-10-reasons-it.html
Světová komoditní měna
Z Wikipedie, otevřené encyklopedie
Skočit na: Navigace, Hledání
Tato stránka byla smazána. Podrobnosti si můžete prohlédnout v níže zobrazeném seznamu provedených přesunů a smazání této stránky.
• 17. 11. 2013, 14:16 Faigl.ladislav (diskuse | příspěvky) smazal stránku Světová komoditní měna (vypršela lhůta k úpravě (info, info): a k ověření)
Ve Wikipedii dosud neexistuje stránka se jménem Světová komoditní měna.

O mně…
• Jmenuji se Ladislav Faigl a vystudoval jsem magisterský obor Geografie na katedře geografie Přírodovědecké fakulty Univerzity Jana Evangelisty Purkyně.
• Mezi mé dlouhodobé zájmy patří Izrael, židovství a geografie. Kromě zmíněného pak též medicína, psychologie, historie a politologie.
• Na Wikipedii působím od 14. března 2006 (tj. k dnešnímu dni celkem 7 let a 249 dní). Od 7. prosince 2008 zastávám na české Wikipedii funkci správce a od 1. dubna 2013 jsem pověřencem pro nominace nejlepších článků. V minulosti jsem v letech 2009 až 2010 působil jako byrokrat a ve stejném období byl členem poroty prvního kola soutěže Ceny za rozvoj české Wikipedie.
Na čem pracuji…
• Na Wikipedii se věnuji především článkům o Izraeli, a to po všech směrech (fyzická a socioekonomická geografie, dějiny, politický systém, kultura, osobnosti, armáda etc.). Mimo to přispívám i na poli židovských témat, geografie a v řadě dalších oblastí.
• Jsem imediatista, jde mi tedy o okamžitou vysokou úroveň v jakémkoli daném čase. Během svého působení na Wikipedii jsem celkem třicet tři článků dovedl do dobrých či nejlepších.
o Mezi nejlepší články se mi podařilo dostat těchto 6 článků:
 Izrael (nominace), Roztroušená skleróza (nominace), Jicchak Rabin (nominace), Golda Meirová (nominace), Chana Senešová (nominace) a Menachem Begin (nominace)
o Mezi dobré články se mi podařilo dostat těchto 27 článků:
 Tel Aviv, Ehud Barak, Benjamin Netanjahu, Jordán, Haifa, Levi Eškol, Ezer Weizman, Chajim Weizmann, Koncentrační tábor Mauthausen-Gusen, Jicchak Navon, Zalman Šazar, Ilan Ramon, Jicchak Šamir, Jicchak Ben Cvi, Efrajim Kacir, Šas, Chajim Arlozorov, Chajim Herzog, Ron Arad, Avraham Stern, Krásný Les (Petrovice), Linda Lovelace, Operace Jaro mládí, Brná (Ústí nad Labem), Masakr na letišti Lod, Operace Izotop a Joseph Merrick.

Re: Obdobná varianta s trochou nedávné historie

Hox | 22.11.2013

díky za info a odkazy...
ad Faigl - biorobot nebo Hasbara v akci, pěkná ilustrace reálií

otázka pre vás

.T | 24.10.2013

Ako by sa daný projekt realizoval ? Teraz myslím ten prechod medzi peniazmi krytými "zlatom" a peniazmi krytými energiou...

Re: otázka pre vás

Hox | 22.11.2013

podmínkou je postupnost a bezkrizovost přechodu, co se týká konkrétních metod, nástrojů, možností je asi mnoho, ale nezabývám se tím tak do hloubky, abych tady mohl napsat možnou "kuchařku" realizace, to je úloha pro expertní tým a rok dva práce, doladit všechny detaily a ošetřit všechny krizové momenty.

moje úvahy

popolvár | 21.10.2013

Precítal som si so záujmom celú diskusiu, podotknem, podnetnú... 2 hlavné názory: energoinvariant versus zlato, ci iná tradicná komodita... K comu/komu sa priklonit?
Primárnou funkciou penazí je byt prostriedkom výmeny, byt obezivom ("krvou" ekonomiky, hospodárstva). Pomôzem si aj citátom z clánku: "Hodnota obeživa sa rovná množstvu, hodnote tovarov a služieb. Nadmerné množstvo peňazí znamená infláciu, kumuláciu "prostriedkov" v rukách elít/y a nemožnosť plánovania budúcnosti rádovému obyvateľstvu..."
Elektrická energia a na nu naviazaný energoinvariant má problém so skladovaním, t.j. kumuláciou - tot, ideálne obezivo bez moznosti "skreckovania"...
Zlato a iné komodity toto zase umoznujú... hromadit, nepústat do obehu a zase tu máme manipuláciu (aj v tele ak je energia blokovaná (hromadená, zastavená) a neprúdi volne, tak spôsobuje zdravotné problémy...) a "choroby" hospodárstva, ekonomiky, spolocnosti... Zásoby a potencionálne zdroje zlata/striebra obmedzené. Dalsí problém so zlatom: nie vsetky krajiny majú zdroje a ich NB zásoby zlata, mnohé aj by mozno chceli, ale z nejakých dôvodov nemôzu, nestíhajú... Na druhej strane, niektoré krajiny toho hromadia a nahromadili hodne... Ak sa prejde na zlato, co potom? Aký vývoj vo svete? Bipolarita sveta jak "svina"... Nepokoje, vojny, neokolonializmus... Alebo snád krajiny, co sa pripravili na "zlatý" scénar, sa podelia s tými menej stastnými? Len tak, bez nejakej protisluzby?
Tak ci tak, k zmene dôjde. Ci len k "fasádnej" ako v parlamentných volbách, alebo k systémovej, to ukáze cas... Padne mnoho návrhov a podpora a vítazstvo toho ktorého bude previerkou spolocnostného vývoja ludí - jednotlivcov- previerka toho, na akom stupni sa nachádzame na ceste k Cloveku. Bude realizované to, na co bude spolocnost svojou mierou chápania objektívnych procesov pripravená a to podporí (preto podla môjho názoru sa "velkí hráci" pripravujú na obe varianty).
Mna skôr zaujíma (trápi?) iné (pomôzem si zase citáciou z clánku):
"Otázka je: “Aké možné reálne varianty konca, či reloadu pre U.S.
pripravuje spomínané "N.G.O." s názvom GP (Globálny Prediktor)?”

Ako by sa následne mali zariadiť v tejto situácii občania
a ich volení zástupcovia, ak pripustíme,
že mnohí z nich chcú tento možno hlavný problém riešiť?"
Teda:
"Ako sa mám ja zariadit osobne, co ma caká, ako ten prechod v "zdraví" prezit, a kedy asi to reálne prepukne? Kolko casu mám na prípravu a ako sa vlastne pripravit?
Po dlhodobejsích úvahách a uvedomení si urcitých súvislostí to zhrniem asi takto:
Skôr dôjde k postupnej evolúcii, mozno aj s docasným prechodným zavedením zlata a potom prechod k energoinvariantu, alebo niecomu v tom zmysle. Revolúciu v zmysle anarchie a chaosu na uliciach asi nikto nechce. Mozný chaos a neprehladnost v trvaní do cca 3 mesiacov. Dlhsie - to uz by bolo riziko, ze sa to nadobro vymkne spod kontroly (a to by uz potom bolo jedno, kolko a akého majetku vlastním, skôr, uchránit, ubránit si svoje - zákon silnejsieho a otázka prezitia).
Cize pre mna: pec na tuhé palivo, aby bolo sa kde zohriat a uvarit (moznost výpadkov elektriny). Aspon aké také zásoby potravín (nie hromady, ale primerane ako nasi prarodicia), kvalitné oblecenie do nepohody a prírody. Uvazoval som o troche zlata (investicného, doma fyzicky, ziadny bankový trezor v malých gramázach - lepsia likvidita a ako prechodné platidlo... aj kvôli moznosti extrémneho nárastu ceny (pohodlne, by som sa zbavil úveru)), ale kedze extrémny nárast hodnoty by priniesol chaos, tak to bude viac-menej ukontrolované... nebudem si kvôli zlatu "trhat zily".
Zameriam sa skôr na zdokonalenie v cinnostiach vedúcich k sebestacnosti a nezávislosti na systéme, sebaliecení a uzdravovaní, na zvysovaní adaptability a zvládania poznania objekt. reality v zmysle KOB... Tá zmena nieco prinesie, co konkrétne, to ukáze cas - kto bude chciet prezit, bude musiet zmenám porozumiet, bude sa musiet prispôsobit, cím rýchlejsie, tým lepsie... Preto akékolvek siahodlhé materiálne prípravy na uchovanie "starého" spôsobu zivota, budú mat len docasný efekt...
A co sa týka budúcnosti - som optimista.
...ale ako som uviedol v názve - sú to len moje úvahy...

kWh invariant

udo | 19.10.2013

Pravidelná "steriliácia"(fyzické znehodnocovanie obživa) je vykonávaná aj dnes bývalými cenktrálnymi bankami jednotlivých štátov s úsmevom vraha na ich vlastné náklady :D. Po vzdaní sa zvyškov finančnej(a tým aj politickej) suverenity jednotlivýc štátov v prospech MMF a Svetovej banky(v podstate súkromných organizácii zastupovaných menovanými, nevolenými zástupcami, účtovníkmi vrcholných finančných klanov) ide u jednotlivých bývalých štátov zo strany pobočiek MMF/SB v zásade buď o protežovaciu, či likvidačnú(akvizičnú) politiku vo vzťahu k spravovanému polygónu.

T.j.podľa aktuálnych potrieb, plánov privatizovanej, úzko klanovej globalizačnej politiky fašisticko-marxistického konceptu. Iba neprípustné výkyvy sú korigované ďalšími vojenskými prostriedkami. Viď dnešné invázie figúrky globálneho policajta.

Možností riešenia problému dostávania nejakými ekonomicko-politickými subjeto-objektami naakumulovaných a odložených peňazí štandardnými mechanizmami spätne do obehu sme tu tiež neraz riešili.
T.j.napr. už dávnejšie odskúšaný funkčný tzv. systém demurrage, cyklické znehodnocovanie a tlačenie nových emisii, časové klesanie hodnoty jednotlivých emisii a vydávanie nových s vyššou aktuálnou hodnotou vo vzťahu priamej úmery k aktuálnej emísii(spotrebe) elektriny,..atď.

Proste vyzerá, výroba el.energie dnes najlepšie odzrkadľuje aktuálny stav vývoja(potrieb) oikonomiky s najprijateľnejšou odchýlkou(najväčśou presnosťou). Tak vyzerá, źe poskytuje pri priamej naviazanosti na obeživo aj štatisticky menšie možnosti manipulácie ekonomiky(deformácie trhu) zo strany globálnych finančných klanov..klanového monopolu.

Systém frakčných rezerv, úroku a celej palety variácii ich kombinovaných derivátov len živý jadro problémov dnešnej dlhovo-fiktívnej šedej ekonomiky burzových kasín, ktorá mnohonásobne prevýšila reálny objem výroby a služieb.

Ak chceme udržateľnú ekonomiku, funkčný trh nie je zatiaľ známa lepšie a jednoduchšia cesta.
Zlato je proste sprostosť.
Ak sa jeho celkový objem pohybuje celosvetovo niekde medzi 100 000 - 200 000 tonami, bola by cena za trójsku uncu pri dnešných potrebách svetovej ekonomiky niekde rádovo v desiatkách tisícov Euro. Niektorí ekonómovia počítaju cez 50 000 tisíc Eur a viac. Pri tom potreby zlata reálnej ekonomiky v tomto zmysle(priemyslu, zdravotníctva, šperkárstva,..) sú desiatky krát nižšie. Asi si viete predstaviť, čo by dnes zlatý invariant spôsobil s globálnou ekonomikou? Kolaps,Rozvrat, vojny, hladomor,..

Otázka, kto dnes potrbuje vzhľadom na rýchlu informatizáciu spolocnosti(pád informačnej pyramídy) taký stav, ako "jediné východisko z krízy globálneho otrokárskeho režimu"?
A sme doma..u starých Oráculov..Dráculov :)

V tom to zmysle bol odstup od zlatého štandardu myslím v r.1973 Nixonom a prechod na tichý petrodolar isto správny krok. Zlato jednoducho prirodzene prestalo zodpovedať potrebam globálnej ekonomiky. Lokálne si ho môžete na čas zaviesť, no dlhodobo je neflexibilné a brzdí rozvoj.Mohlo by krátkodobo čiastočne pri "menovej reforme" obmedziť manipulácie finančného terorizmu, no zasa by ste len vstúpili do starých koľají, krok späť, ćo je v znova len v záujme nasosaných upírov potácajúcich sa na š-pičke pyramídy kostí dietok ľudských.

Netvrdím samozrejme, źe pri dnešnom stave napr. slovenskej energetiky je uvedený krok zavedenia kWh obeživa okamzite výhodný.
Stačí však dôslednejšia aplikácia existujúcich zákonov.
Z právneho hľadiska išlo pri jej pseudoprivatizácii objektívne o podvody. Udržateľnosť tohoto stavu je proste ďalej zo známych objektívnych dôvodov nepriechodná.

Otvorená je iba otázka rokovaní o rýchlosti prechodu do štandardného právneho stavu a miera trestnej zodpovednosti organizátorov a ich spolupracovníkov hlavne pre potreby medzinárodnej spravodlivosti občiansko demokratickej EU, alebo jej zbytočný rozpad.

Pôvodná myšlienka EU bola tak, ako váčšinou v dejinách dobrá, len nepozornosťou občanov sa nám to tu trochu zvrhlo.
Myslíme ale, že sa to bude zlepšovať. Nemáme inú možnosť. Vojna v akejkoľvek podobe nie je alternatíva.

Re: kWh invariant

udo | 19.10.2013

som to zasa omylom preklikol..
To mala byť odpoveď na otázku diskutéra .T z konca diskusie ohľadom spôsobov znehodnocovania "prebytočného" obeživa v ďalších starších odkazovaných diskusiách na túto tému..

Re: Re: kWh invariant

Oracle 911 | 19.10.2013

Nevadí udo, zlato by mal status jednotky dlhodobého sporenia a čiastočne aj platidla (momentálne najviac zlata sa používa na výrobu šperkov).

kWh invariant, by sa musel zaviesť v dlhom kľudnom období (čo vzhľadom na súčasnú situáciu nastane asi cca o 30 rokov) a všade na svete naraz, zásadný problém s týmto invariantom je ale technického rázu a to sú hlavne 3 veci:
-palivo na výrobu energie a na výrobu ostatných zdrojov (konverzia jednotlivých typov energií je stratový proces);
-nemožnosť ani krátkodobého efektívneho skladovania t.j. na niekoľko mesiacov v relatívne veľkom množstve;
-VEĽMI ZRANITEĽNÁ INFRAŠTRUKTÚRA (môže ju vyradiť niekoľko -teroristických- útokov, či Slnečná búrka).

Politické dôvody by sa dali vyriešiť, problémy technického rázu sa dajú vyriešiť ťažšie a na Teslovu technológiu bezdrôtového prenosu zas neoplatia sa namontovať meracie hodinky ani na jednu stranu, a bez meracích prístrojov ako zistíte koľko peňazí treba meitovať.

Re: Re: Re: kWh invariant

udo | 19.10.2013

Globalizácia je objektívny proces a nemožno ho zastaviť.
T.j. jedine jadrovou vojnou a zpátky, do lesú, zpátky na stromy.
To nie je alter-natíva.

Bavíme sa teda o globálnom invariante. T.j.jednotke, koeficiente, na ktorú možno zmeniť, prepočítať ľubovoľnú službu, produkt s cieľom jeho výmeny za iný.

Inak súhlas. Ako sme sa bavili, je isto zlato možné použiť časovo obmedzene a lokálne. No dnes je lokálna ekonomika vždy podriadená globálnym ekonomicko-biosferickým(technologicko-biologickým a ich sprievodným) procesom.
Ako by ste vśak zlato reálne za aktuálnych podmienok chceli použiť ako invariant globálne??
Makroekonomicky, matematicky proste ide o jasný nonsens. Ekonomicko-sociálnu samovraždu.
V tom sa snáď ako inžinieri zhodneme.

K námietkam:
1. Nechápem..Jednotlivé účinnosti výroby, konverzie a spotreby elektriny predsa vieme dostatočne presne(s makroekonomicky prijateľným odchýlkami) vypočítať.

2. Ide o výhodu. Aktuálnu, resp.v rámci manažérskej prognostiky očakávanú spotrebu. Peniaze sa v zdravej ekonomike neustále točia. Odloženie, skladovanie je predsa mrhanie prostriedkami, kapacitami. Ide o výhodu zároveň znižujúcu riziko špekulácii, nie o nevýhodu.

3.Infraštruktúra. dlhodobo štatisticky predsa funguje. Dnešná zvrhlá banksterská infraštruktúra distribúcie obeživa je naproti tomu sama o sebe teroristickým nástrojom, či?

Zhrnutie:
Netvrdíme, že u kWh invariantu ide o dokonalý, absolútne nezmanipulovateľný systém. Také ostatne ani neexistujú. Iba ak v utópii slúžiacej na dokázanie toho že niečo nejde a ďalšie čakanie na Godota, Ježiša, či soudce Lynča pri nariekaní nad pivom.

kWh invariant je momentálne jednoduchá, praktická komplexná a reálna alternatíva nefunkčného finančného systému.
Isto možno časom prídeme na lepšie, vypracujeme pri morálnejšej spolocnosti aj rysujúce sa optimálnejšie možnosti. Nežijeme však zatiaľ v budúcnosti, ak chápete. Zostaňme pri zemi, naučme sa poriadne chodiť a potom si trebárs aj zalietajme. Z kopca máme dosť nadhľad a ďalekohľadom môžeme v kľude a bezpečne pozorovať iné planéty, galaxie tak, ak oseba v zrkadle, ak chápete. Doslovne.

re:Politické riešenie:
Vydať ako štát, komunita za dnešenej situácie nekrytých inflačných papierikov a čísel vlastné nedlhové peniaze kryté napr. kWh. Malú emisiu pár MWh. Garantujem Vám, že by o ňu u u miestnych občanov bol záujem a investori by sa oňu len tak trhali. Postupne, po dohode so susedným starostom, magostrátom, krajom, pridáte miesto pripravovanej pôžičky ďalšiu emisiu. Prenosové problémy sú investične viac než prijateľné riziko. Navyše smerujú synergicky k tak prepotrebným konsenzom samospráv aj v iných smeroch. Obzvlášť za dnešnej situácie.

Bonusovka: čo myslíte, prečo sa obrezanci a ostatný mafoši za hajzelpapieriky zúfalo snažia kupovať energetiku, vodárne..
Isto, zatiaľ ľudia potrebujú s prepáčením srať. No keď nebudú mať čo do huby, myslíte, že bude mať čo ísť z dola von..ak chapete? :)

Ak by sa začali aplikovať zatentopatentované teslovinky a iné "novinky"..atmosferické dynamá a pod..klesne aj tak cena prakticky na nulu a merať v tomto zmysle logicky už vôbec potrebovať nebudete. Tak, ako nepredávate piesok na pláži.
Napr. amíci majú už všetko. Ak by toto zaviedli, nemuseli by viac po svete terorizovať a zachovali by si svoj standard of living an american way of life..ak chapete kam mierim..no nehajme sa "prekvapiť" mierou zodpovednosti patentopotentátnej U.S.lobby.

Depatentáciou dostanete proste kapitakomunizmus nie len pre samovôlených, ale prakticky pre všetkých. Tu je však problém v druhom, čo ste nespomenuli..v morálke.
Ak dáte opičím konzumentom z dnešného pohľadu takmer neobmedzené zdroje energie, čo myslíte, že čo sa stane?
Bingo: Biosféra a celá planéta asi zahučí. Zombi ju zožerú. Ľudia nie.

Konkrétne tento problém riešia napr. tí zodpovednejší zo samozvaných sociálno-technických inžinierov(slutočných politiko-vojakov). Nie všetci sú hovadá.

Keď robíte v labáku s výbušninou, býva dávkovanie rovnako, ako jeho spôsob, kľúčovým pre úspech pokusu o ďalšie kvalitnejšie prežitie. Ak to zvládnete, môžete von z labáku. Ak nie..

Chybový vektor(vektor chýb) riadenia ekonomiky je preskurant(price-currant=zmena cenového toku hore, alebo dole) cien.
T.j.kritériá objektívnej úspešnosti riadenia finančných tokov:
1.ceny(koša ľahko vyjadriteľných základných, k životu nevyhnutných tovarov a služieb) stúpajú = úroveň riadenia ekonomiky klesá

2.ceny klesajú = úroveň riadenia ekonomiky stúpa

Chápete základné princípy riadenia trhu, burzy, ekonomiky?
Snáď nie ste plážový "inžinier" kekonomiky nejakej európskej pseudouniverzity z Bratislavy, Prahy, Viedne, Mníchova, či Berlína,..a pod?

Isto, niekde sa dokonca stále ešte učí, že trh sa riadi sám a tak opičia pracka riadi aj jeho krv, finančné toky. No dlho sa učilo aj to, že Slnko sa točí okolo Zeme, Zem je rovná apod. Z toho sme snáď už vyrástli.

V skratke:
Vami spomínané potenciálne riziká kWh invariantu vyzerajú byť neporovnanteľne nižšie, ako dnešný banksterský fašizmus.
V globalizácii(tak, ako inde) niet cesty späť a množstvo zlata, ako obeživa, prirodzene nemôže reagovať na potreby trhu ako nástroja regulácie výkonu definovaných plánov.
Trh=nástroj(dláto, kladivo..)
Plán=cieľ (obraz, lat. forma,..nákres stola, skrine..)
V tom sa isto tiež zhodneme Oracle.

Dik inak za hinty, na ktorých detaily si isto ešte sadneme.
Otázka už nie je Či?, ale Ako?

Re: Re: Re: Re: kWh invariant

Hox | 20.10.2013

díky, udo

Re: Re: Re: Re: kWh invariant

Oracle 911 | 20.10.2013

Prvá vec čo tam máte nesprávne je, že súčasný proces nazývate globalizáciou, v súčasnosti sa skôr deje multinacionalizácia čo je de facto prevzatie zdrojov tejto planéty korporáciami ktoré sú vlastnený obrezancami, obľúbený milásikovia GPP.

A nie sú to len energetické zdroje, sú to aj vodné zdroje, zdroje surovín, pôda atď

Ďalšia vec čo sa deje je nezákonná manipulácia všetkými trhmi škandál LIBOR, ISDAfix, škandály okolo manipulácií s komoditnými trhmi cez Goldman-Sachs J.P. Morgan chase, škandál okolo City a HSBC atď.

Tretia vec je živobytie tu nás dole je ohrozovaný, stačí si spomenúť Cyperský scenár (ktorý je schválený pre USA, pre EU, pre Švajčiarsko, pre Nový Zéland, pre Island atď), ako náhle sa to udeje niečo čo rozhodí finančný systém (a dačo sa udeje napr. sa vystupňuje situácia v Taliansku: http://investmentwatchblog.com/breaking-riots-occuring-in-rome-italy/ ) nemusím príliš rozvádzať čo sa udeje. pretože veci zatiaľ idú podľa plánu.

Plán je asi toto:
-získať ekonomickú a politickú moc cez naše politické neschopné bábky a veľmi schopných obchodníkov;
-zahnať ľudí do kúta;
-vyvolať chaos na uliciach;
-vystúpiť z tieňa ako záchranca a ponúknuť "riešenie";
-získať aj zbytky moci (dokončiť NWO), zbaviť sa nástrojov a konkurentov z Východu.
No ako možný bonus môžete mať aj energoinvariantu.

Lenže "elity" to prepískali, lebo akonáhle skolabuje finančný a ekonomický systém Západu, tak Afrika a Blízky Východ sa rozžeraví do biela vojnou (dúfam že atómové zbrane a ostatné ZHN z toho vynechajú). EU zaplavia utečenci a USA možno rozpadne, v takýchto podmienkach hovoriť o zavedení nového systému je nemysliteľné, nielenže väčšina tomu nebude rozumieť aj tí čo tomu porozumejú u nich to nezíska dôveru.

Aj keby sa tento scenár nezačal plniť (zlá správa je že sa plní), tak čo zabezpečí to, že tie krajiny ktoré majú energetické zdroje nezneužijú svoje postavenie?

Ďalšia vec čo neberiete do úvahy, energoinvariant predpokladá centrálne plánovanie na globálnej úrovni, čo potom automaticky predpokladá centralizovanú moc a sme rovno tam kde nechceme byť.

K 3 bodom:
1. konverzia-strata 2/3 chemickej energie paliva je pre Vás manažérsky prijateľná, tak neviem; a to hovoríme výrobe a o transportných stratách sme ani nezačal hovoriť (niekedy transportné straty predstavujú aj 50-60% z vyrobenej el. energie).

2. Iste peniaze musia točiť, ale sú potrebné aj rezervy tak súkromné ako aj štátne pre nečakané udalosti či na dlhodobejšie projekty, ako chcete zabezpečiť vytváranie týchto rezerv cez energoinvaiant pri neustálej emisií meny?

3. Článok z magazínu WM číslo 140, vyšlo 9.9.2013 názov je Blackout od autora Lubor Kopecký citujem:
"Pro případ sabotáže jsou rozvodné systémy vůbec nejhůře chráněny. Nepočítá se s tím, že by někoho taková pitomost napadla. Stejně tak se nepočítá, že by někdo k takto rozsáhlé akci byl logisticky schopen shromáždit finanční prostředky, technické a odborné zázemí." V článku sa spomína aj CME (coronal mass ejection) a ostatné katastrofy. Perlička: v roku asi 1869 Zem zasiahla CME, vtedy to znefunkčnilo len telegrafické vedenia, čo by spôsobil teraz ani nechcem predstavovať. Toľko o Vašej dlhodobej štatistike, ktorá nezaručuje, že zajtra nič nestane. O plynovodoch a ropovodoch či podobných infraštruktúrach článok nehovorí, ale nesmieme rátať s tým že sa im niečo neprihodí.

Že tento finančný systém je chorý, v tom súhlasím ale energoinvariant nie je východisko ani zďaleka, len by ste deprivantom dali viac moci.

Tesla, jasne som sa vyjadril, že reč je o prenosu energie, v súčasnej situácie (a v tom s vami súhlasím) nekonečná energia by spôsobila len problémy.

Problém s riadením ekonomiky je, že musíte brať na zreteľ aj to, že existuje aj príroda, lebo akonáhle na to zabudnete ekonomika a možno aj civilizácia skončila. Iste existujú prírodne super-cykly ktoré umožňujú predpokladať aké budú výnosy a tým znižovať či zvyšovať ceny, ale riadiť prírodu neviete, nech máte hoci aj sebe-lepší plán.


Cestu vidím v duálnom systéme (fakt v skratke):
-obchody by sa diali v krytých menách (kryté tovarmi, polotovarmi či rovno surovinami-buď jednotlivo alebo cez nejaký kôš-obilie ako jeden spôsob krytia ponúka samo);
-dlhodobé rezervy štáty a jednotlivci by tvorili cez zlato a možno cez striebro.

Re: Re: Re: Re: Re: kWh invariant

udo | 21.10.2013

Súhlasím, no malá oprava..
Nie nekonečný zdroj, ale tak výdatný, že sa pre bežného, technicky menej vzdelaného jednotlivca javí ako nekonečný.
..aby miestny fyzici nechytili amok..i keď..

Kľudne skúste dočasne niekde núdzovo zaviesť rôzne koše komodít ako invariant. Nič nenamietam.
Nič to však nemení na fakte, že energoinvariant tu dávno je. V podstate od masívnejšej elektrifikácie v ´30-´50 rokoch minulého storočia. Nixon, resp. bankári len reagovali, využili rozpoznanú objektívnu realitu. Bývalý petrodolár..

Deklarovať ďalej nádherný cisárov šat nevyzerá byť (mo)mentálne fyzicky viac zdravé. Poďme teda do reality..
Áno, globalizáciu nám pár grázlov trochu zvrhlo, presnejšie dalo výhybku jej vlaku na smer priepasť.
Otázkou je, či s tým niečo budeme robiť, alebo si dáme ďalšie pivo.

Bypasovať viac-menej funkčný krvný obeh(elektrickú sieť technokratickej spolocnosti) nejakou zelenou tekutinou z podrveného obilia a zlatých pilín? ..hmm neviem-neviem..možno na pár sekúnd a spátky do lesú, na stromy. To by mi dedo dal..za morgošenie stoviek generácii, aby sme sa my lepšie mali a ja mu vo sne poviem, že chcem nazad na strom?
Vieš, čo žiadaš Oracle. To už nie je ani ekoterorizmus, ale šialenstvo. Proti Bohu nemôžeme. EKo je jedna vec a degenerácia druhá.

Snaha o manipuláciu bude vždy.
Myslíte, že komoditné koše sú prehľadnejšie?
Ide skôr o oveľa väčší chaos..čo zahrnúť a čo nie s x rôznych surovín, tovarov, polotovarov rôzneho pôvodu,..btw. ťažených, spracovaných, premieňaných prakticky len za použitia el.energie. Viete predsa, že aj plyn na zúčtovaní sa davno počíta nie v metroch kubických, ale kWh cez konsenzuálne koeficienty.
Neutekajme teda zbytočne pred realitou.

Áno, krajiny disponujúce energonosčmi(ropa, plyn,..urán, lesy) a ELEKTRÁRŇAMI budú ešte asi min. nejaký čas logicky vo výhode..netvrdím, že realita musí byť vždy pre nás výhodná..Koniec koncov je to REALITA. Je to inak aj tlak na spomínanú morálku a celospoloćenské gramotné otvorenie otázky tzv. patentového práva a "duševných" práv obecne..

Body 1 a 2 súvisia.
Ako sám správne píšete, sú uvedené koeficienty ťažby, výroby, prenosu energie,..prakticky vždy aktuálne vypočítateľné. Tu už asi nebudeme zbytočne hľadať umelé problémy, dôvody neísť do zjednodušenia, elegantnej jednoduchej merateľnosti ekonomiky.
Ako vždy v podobných prípadoch nám stačia orientačné hodnoty a odchýlky rádovo v percentách..

Proste ročne, alebo kvartálne, mesačne(podľa dohody na konkrétnych makroekonomických cieľoch, úpravách trhového prostredia.. v zásade ako chcete) máte emisiu proporcionálnu produkcii el.energie v kWh, resp.MWh. Keď sa zníži alebo zvýši v zvolenom meranom časovom intervale výroba elektriny, len reagujete sriahnutím, alebo dotlačením(doťuknutím na klávesnici) obeživa. Vždy aktuálny stav. Samozrejme nejaká odchýlka bude vždy, no nebavíme sa o podvodných genocídnych desaťnásobkoch emisii oproti reálnej produkcii tovarov a služieb(znova pomocou elektriny) a čisto egoisticky podmienenou systematickou deformáciou trhu, ako dnes.

Netvrďte mi tu prosím, že dlhodobejšie(niekoľko-ročné) investične podmienené odhady produkcie nie sú možné. Všetky väčšie firmy každý krok plánujú dopredu. Topíte sa tam v štatistikách tak, až to občas brzdí zdravý selský rozum..Odchýlky sú následne prepracované a aplikované do optimalizácie predpokladaných kvalitatívno-kvantitatívnych parametrov výroby. Neviďte teda nasilu chyby tam kde na tejto úrovni v princípe nie sú.

3.fyzické sabotáže?
Áno, ako vždy, môžu brzdiť ekonomiku. Na to máme silové zložky.
Nebezpečnejšie však sú dnes globálne finančné a hlavne mediálno-morálne sabotáže(kedysi pseudonáboženské). Porovnajte straty a riziká. Koĺko máte dnes prestrihnutých drátov? Nemaľujte teda zbytočne čerta na stenu. Riešiť nevynesený kôš v kajute, miesto látania trhliny, keď do lode plným prúdom tečie voda?

To nemyslíte vážne, že ako inžinier neviete dostatočne presne z hľadiska prognostiky odhadnúť prírodné cykly. Rovnako sociálne. Mám na mysli dlhodobé masové javy, aby bolo jasné. Nemyslime predsa v tomto zmysle to, či spadne o päť kvapiek viac, alebo menej.

Ten Vami popisovaný "duálny systém" si viete vôbec predstaviť v praxi? Ten bordel a rokovania "až do skončenia sveta". Chcete za terajšej situácie ekonomickú apokalypsu? Opakujem, lokálne a dočasne krížom-krážom kľudne. Skutočná ekonomika(nie kabinetná) vedou je. Ide o riadený, alebo konceptuálne samoriadený systém, kde najprv formulujete koncept automatizmov riadenia. Iných systémov vo vede niet. Náhoda je šialená konšpirácia asociálnych hajzlov. Vo vede však potrebujete byť schopný merať, aby ste mohol riadiť k zvoleným cieľom. T.j. stanoviť prognózu, model. Jedno, či filozofický, alebo matematický, lyrický,..Aj umenie má vždy nejaký cieľ. Tichý(podvedomý), alebo ohlásený(verejne definovaný).

Vráťme sa k reálnej ekonomike:
Na meranie potrebujete logicky jednotnú mernú jednotku, veličinu, invariant, etalón. Keď nebudeme riadiť ekonomiku my ľudia pre obecný prospech v 1.rade(pre luxus šikovnejších až v druhom), budú sa o to ďalej snažiť tie zrúdy v hneď 1. rade pre seba. Banksteri sú v tomto kua realisti. Nedávajte im ďalšiu šancu cez chaos. Poznáte predsa ich heslo, či?

Re: Re: Re: Re: Re: Re: kWh invariant

Oracle 911 | 22.10.2013

Petrodollár vôbec nebol energoinvariant, lebo jeho emisia nezávisel od množstva energie, z jednoduchého dôvodu a tým je frakčné rezervné bankovníctvo, čo je v podstate finančné lietadlo. Takže toto tvrdenie ani zďaleka neobstojí.

Body 1 a 2, to doťukanie/sťahovanie je problém, tam je možné náramne manipulovať či urobiť KAPITÁLNU CHYBU, čo je de facto systematický risk. Naproti tomu mená podložené komoditou alebo komoditným košom a doplnené rezervou v zlate sú systematicky stabilnejšie a donucujú udržiavať ako takú homeostázu. Pretože nikto by nechcel dobrovoľne prísť o svoje rezervy. Vo Vašom systéme dochádzalo k mrhaniu zdrojmi na strane výroba a transport-čo nie je problém matematický či ekonomický ale fyzický t.j. dôjde ropa, plyn, uhlie. Historický precedent je v stredoveku, boli tam lokálne meny-medenáky, štátne meny-strieborňáky a rezervné meny-zlatky, t.j. lokálna mena- komodita (niečo potrebné), štátna mena-komoditný kôš, rezerva zlato. Najvtipnejšie na tom je, že súdiac podľa krokov zoskupenia BRICS vývoj ide týmto smerom. Rýpavo sa pýtam, čo je jedným z bodov KOB, že by vyhodnocovanie vektorov objektívnych procesov?

Bod 3, vôbec ste nepochopili resp. zle ste pochopili moju námietku, mne ide o SYSTEMATICKÉ ZLYHANIE elektrických systémov a buď kvôli sabotáži alebo kvôli PRÍRODNEJ KATASTROFE.
Je faktom že akonáhle máte prepojené vysoko-centralizované systémy EXPONENCIÁLNE narastá možnosť systematického zlyhania to je krehkosť a zraniteľnosť, čo je recept na katastrofu. Bankový systém v súčasnosti, plynové a ropné infraštruktúry predstavujú takýto systematický risk, napr. Saudom rupnú nervy a začnú vojnu, Iránci uzavrú Hormúz, čo automaticky spôsobí vyradenie 25-30% dodávok ropy, čo sa nebude môcť vykryť a svet sa ocitne v energetickej kríze, čo bude nasledovať finančný, ekonomický a sociálny chaos.

Mimochodom kvôli týmto technickým a viac menej aj morálnym problémom Váš systém je obor na hlinených nohách.

Prečo mám pocit že vôbec nesledujete trendy/vektory vývojov aktuálnych udalostí?
Prečo si myslíte že nemôžeme prísť na niekoľko desaťročí o časť svojich technických vymožeností?

A len tak mimochodom finančný Armageddon už bol v roku 2008 a čaká aby sa prejavil naplno, čo sa kľudne môže stáť aj budúci rok, dovtedy je tu zdanie ako takej normality.

<< 46 | 47 | 48 | 49 | 50 >>

Přidat nový příspěvek