Otázky a odpovědi V.V.Pjakina ze dne 30.3.2015

Otázky a odpovědi V.V.Pjakina ze dne 30.3.2015

3.4.2015

 

 

Překlad a titulky: Irena

Otázka - Odpověď V.V. Pjakina ze dne 30.03.2015.srt (62 kB)

 

Obsah:

0:33 — Situace v Jemenu.
3:10 — Airbus A320 německé firmy Germanwings, který spadl ve Francii
5:49 — Agrese fanoušků Černé hory na fotbalovém zápasu s týmem Ruska.
10:44 — Události r. 1968 v Praze.
19:54 — Sovětská vojska v Afghánistánu v roce 1979.
22:46 — O videu "Pohádky Pjakina"
26:03 — Příčiny podpory kroků Strelkova v roce 2014 na Donbase ze strany V.Pjakina.
43:49 — Situace mezi ukrajinskými oligarchy Kolomojským a Porošenko.
53:01 — Prohlášení Jacenjuka a Porošenko.

 

Zmiňovaná práce "Západ a SSSR: jak ve skutečnosti probíhala studená válka" je k dispozici i v češtině:
http://leva-net.webnode.cz/products/zapad-a-sssr-jak-ve-skutecnosti-probihala-studena-valka-1-/

 

Diskusní téma: Otázky a odpovědi V.V.Pjakina ze dne 30.3.2015

Ďakujem pán Stano,

hľadajúci | 08.04.2015

Za vaše jasné argumenty

Vypovedali ste za mnoho ďalších, ktorí sa už vzdali

Ešte raz veľké ľudské ďakujem

Re: Ďakujem pán Stano,

Hоx | 08.04.2015

Pochlebovači všech zemí, spojte se.

Re: Re: Ďakujem pán Stano,

Stano | 08.04.2015

Hox , to bola podpásovka .
Chceš aby tu písali , len Tvoji . . . .

Re: Re: Re: Ďakujem pán Stano,

Hоx | 08.04.2015

Když se zamyslíš nad podstatou toho příspěvku, upřímně, nemáš to za přicmrndávání, stojíš o takové příspěvky na své straně? Já vím, že na své straně nikoliv.

Re: Re: Re: Re: Ďakujem pán Stano,

Stano | 08.04.2015

Hox/
Niet Tvojej a mojej strany. Je len Pravda a tu obaja hladame. Akebo ju Ty uz vlastnis ? Ja este nie

Re: Re: Re: Re: Re: Ďakujem pán Stano,

Hоx | 09.04.2015

> Je len Pravda a tu obaja hladame
Možná kdybys níže v reakci na pokus o vysvětlení GP nezačal napadat a nálepkovat, k něčemu bychom se dobrali.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ďakujem pán Stano,

Stano | 09.04.2015

Hox/
Mrzi ma, ze si to zobral osobne. Ale fakt som bol nastvany, ked som prisiel na klb tej DVTR. Ona si ale tvrdu kritiku zasluzi.A dost som bol frustrovany z toho kolecka : ja - kto je Globalny Prediktor , Ty - funguje tak a tak . . . Ja - ale kto to je osoba, vec ,duch , Ty - funguje tak a tak .
Nuz sorry dlho mi trvalo pochopit, ze Ty konkretnosti nemusis.
UZ MI DOSLO , CIM VAS TA TEORIA TAK ZAUJALA. Ale to by bolo na dlho, nechajme to na inokedy.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ďakujem pán Stano,

Hоx | 09.04.2015

Nijak osobně jsem si to nevzal, jen poukazuju na fakt, že při své otázce si se tady nesetkal ani s odmítnutím, ani shazováním, ani ničím podobným, ale naopak s dobrou vůlí a pokusem vysvětlit, na což jsi po chvíli reagoval napadáním v osobní rovině, protože vysvětlení nebylo podle tvého gusta.
Když trochu přeženu, mohl bych napsat že už tady vyhrožuješ dva dny, že napíšeš "jak jsi přišel té DVTR na kloub", tak už se vymáčkni, nenapínej nás.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ďakujem pán Stano, Hox/ a moje strašenie ...

Stano | 10.04.2015

Viac sa mi páčilo, aby som nebol tajomny ako hrad v Karpatoch , ale aj toto s dvomi dńami vyhrožovania sa mi páči . Škoda , že takýto nadhľad si - ste nezvolili aj pri učení sa o Teorii. Typická ceská vlastnosť a to myslím ako pozitívum , je , že všechno zvážíte , prehodnocujete , ved aj mesíce sa volajú u Vás inak ako všade okolo. Leden - január

A Ty kedy odpovieš na HAARP v Rusku ???

Dobre, pokúsim sa stručne o DVTR.

Čo je hybnou silou človeka ? Viera , Nádej a Láska . A každému z nás , kto spozoroval , čo sa s týmto Svetom deje , to zobralo Nádej. Vsugerovali nám cez info o illuminátoch , že už všetko kontrolujú na 90% a chcú dosiahnuť zlatú miliardu , že je všetko stratené .

A tu zažiarilo Rusko ako hviezda. Niekto sa im postavil a to veľmi úspešne . Začalo to Sýriou a pokračuje Ukrajinou.
A tak nastúpila Viera , že teoria spájaná až s Ruskom , je riešením .
To Vás, myslím jej prívržencov viedlo k obdivuhodnému úsiliu , nie len ju naštudovať, ale aj šíriť ďalej, tlmočiť , vysvetlovať atd .
Aj Pjakin do toho celkom pasuje . Je fakt dobrý, až na konkrétne výhrady.
Ale zrejme nie je autorom teórie . Zaznobin , čo robil do Perestrojky ? Zrejme vytváral socialistické te=orie .
Ešte aj priznal vo video , že potom pribalili do nej aj Boha . Veľmi voľne parafrázujem , jeho slová z videa .
Socializmus tvrdo potieral akúkoľvek vieru v rátane pravoslávnej. Prečo ? Lebo sa staval na jej pozíciu. Socialistická ideologia sa hrala na vieru , ktorú slubovala ludom spravodlivost a stastie na Zemi .
A podobnú črtu vykazuje aj DVTR , len s tým , že v slobodnej krajine by bolo neudržateľné vieru potláčať , stačí ju zdiskreditovať.
DVTR ponúka totiž opať svoju vieru . Zaznobin : ked prijmes DVTR nestaneš sa ministrom , ale už s Tebou nik nebude manipulovať ( okrem nás ) a budeš slobodný , štastný . . . . ( Na to sa ja môžem vykašlať , som šťastný a slobodný , ale sypú na hlavu ťažké kovy v nano forme a moje deti nemajú budúcnosť !!!!! )

Vy mladí ste obeťou illuminantského materialistického pozerania na Svet a tak nie je problém , aby ste Boha odstrelili ako nič ,. Jednou vetou . Myslím toho Biblického .
( Pravoslavie je tiež biblické náboženstvo podotýkam .... )
A prijali ste novú presnejšie prvú vieru v svojom živote a tou je DVTR.
Vôbec sa Vám nečudujem , to Rusko sa fakt jediné postavilo Zlu - GP - Illuminátom - klanu Rotchildovcov a spol.
Tak prečo neprijať aj ich ideologiu ?
1, Je isté že Putinovci konaju sto percentne v súlade DVTR ?
Zaznobin robí na Petrohradskom inštitúte , Putin ich počúva , alebo len platí a toleruje ? Nevieme , že .
2, Rusko odmietlo morálny rozklad v podobe Genderizmu , Homoideologie a pod . a to hlavne vďaka silnej pravoslávnej viere . Nestratili totiž rusi ešte pojem o tom , čo je normálne a čo nie . To nás totiž naučilo práve kresťanstvo .
3, Putin sa spáva ako suverénny šéf suverénnej Veľmoci , ktorá chráni svoje záujmy a hlavne rozumie stratégii ostatných mocných .

Mám sa preto aj ja stať veriacim v DVTR ? Prečo ? Je nelogická , bez dôkazov, nepriateľská a demagogická v mnohých ohľadoch .
A hlavne veľmi veľmi mi pripomína , staré časy . A pochlebovaním Stalina mi doslova sposobuje husie kožu. Stačí ?

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ďakujem pán Stano, Hox/ a moje strašenie ...

Hоx | 10.04.2015

Snaha se cení, ale problém jsou špatné vstupní data, například spekuluješ o tom jak vznikla DVTR, co dělal Zaznobin atp., i když je to všechno známé a nikdo se s tím netají (Zaznobin byl konstruktér akustiky ponorek například.) Tady bez komentáře, bylo by to na dlouho a nevidím smysl v tom opakovat, co je napsané jinde. Kdo se trochu orientuje v dění okolo KSB, vidí že cos napsal je hlavně ilustrace nevědomosti v dané otázce (což není zatím kritika, nikdo neví vše). Jen ke dvěma věcem, "věřit v DVTR" v principu nejde, kdo ji chápe, ten v ní nemůže věřit, kdo v ní musí věřit, ten ji nezná nebo nechápe. Podstatou je proti jakýmkoliv dogmatům a slepé víře v cokoliv, včetně KSB/DVTR.
Stalin je nejobelhanější postava moderních dějin (a možná veškerých dějin), realita je taková, že vše co o něm víš je velmi pravděpobně výmysl, produkt informační války, a kdyby ses dozvěděl pravdu, byl bys asi velmi překvapen. To předpokládá, že člověk najde vůli tu pravdu najít a nezaujatě zhodnotit, což ale vyvolává odpor ze strany dosud zformovaných stereotypů myšlení a emocí.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ďakujem pán Stano, Hox/ a moje strašenie ...

Stano | 10.04.2015

Pôvod DVTR nepoznám , ale velmi dobre si pamatám , dobu po Stalinovej smrti zo školy . Vieš čo nám ,snaživá učiteľka veriaca socialistka vykladala , že nie len Lenin je večne živý, ale aj Stalin a to v strojoch , ktoré sa vďaka nemu vyrábajú . . .
Dopad Stalinskej éry bol na CSSR strašný, smrť , veznenie , prenasledovanie , podozrievanie , strach atd . Bol to izmus . Ak ho rusi , hodnotia ako záchrancu Ruska po Leninovi , je to ich problém . Rovnako okupácia . Ano beriem , vzdali sa socialistickej doktríny , ale Stalina ideme vyzdvihovať ?

Ešte som chcel doplniť VDTR
Má všetky rysy naboženskej ideologie .
Pojednáva akýmsi neurčitým sposobom o Bohu , GP supluje Zlo , ktoré momentálne našepkáva Rotchildom a spol. A potom je tu ludstvo , Zaznobin vraví , že sa máme stať Človekom ... myslí tým dobrým , slušným , bohabojným ?


Už som napísal o Bohu a ešte raz opakujem . O nom sa neda tliachať . Bud je a dal nám o sebe vedieť , alebo nedal , alebo nie je . Nemôžme si ho vymýšlať.

Ten HAARP čo , bojíš sa , alebo Hrad v karpatech ?

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ďakujem pán Stano, Hox/ a moje strašenie ...

Hоx | 10.04.2015

A co takhle si o Stalinovi něco zjistit, předtím než se vyjadřovat? Děláš ze sebe hlupáka, minimálně tady. Normální člověk také chápe, že "v epoše Stalina" a "na rozkaz Stalina" jsou dvě zcela různé věci. Chtěl jsem být diplomatický, ale vidím že to nepůjde, tak přímo: píšeš nesmysly, nechápeš s jako informací ses setkal. Neboli, v tvém případě proběhl krach na první etapě Plné funkce řízení ve vztahu k vněsystémové informaci.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ďakujem pán Stano, Hox/ a moje strašenie ...

Stano | 10.04.2015

HAARP ?

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ďakujem pán Stano, Hox/ a moje strašenie ...

Hоx | 10.04.2015

už mě napadají jen sarkastické poznámky, takže se zdržím komentáře...

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ďakujem pán Stano, Hox/ a moje strašenie ...

fuj | 10.04.2015

"Chtěl jsem být diplomatický, ale vidím že to nepůjde, tak přímo: píšeš nesmysly, nechápeš s jako informací ses setkal. Neboli, v tvém případě proběhl krach na první etapě Plné funkce řízení ve vztahu k vněsystémové informaci."


Keď nie sú argumenty, nasleduje útok na zdravý úsudok odporcu, si priehľadný HOX, si chudák.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ďakujem pán Stano, Hox/ a moje strašenie ...

Hоx | 10.04.2015

> Keď nie sú argumenty, nasleduje útok na zdravý úsudok odporc
Otázka: to píšeš poté, co jsi se seznámil s DVTR a pro sebe posoudil každé Stanovo tvrzení o DVTR, nebo soudíš bez znalosti věci?

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ďakujem pán Stano, Hox/ a moje strašenie ...

Stano | 10.04.2015

Reakcia na Hoxa
Fuj/ prosim Ta, nie urazky na nikoho. Hox ma neuraza, je to tvrda debata , ale vedena ferovo.
Urazky vedu k emociam a tie postupne k averzii a aj dalej.
Sme tu, lebo vieme , ze Svet sa ruti do problemov. Hladame pravdu, vsetci, co tu debatujeme

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ďakujem pán Stano, Hox/ a moje strašenie ...

Hоx | 10.04.2015

Připojuji se a uznávám, že jsem pár věcí taky přehnal, lépe napsat to jinak a něco vůbec, bylo to kontraproduktivní. Co se týká Stalina, pokud bys měl zájem se seznámit s alternativním pohledem na něj, na hlavní stránce vlevo dole ve sloupci je sekce "alternativní pohled na Stalina", plus je tu přeložená kniha "Nastal čas o Stalinovi pohovořit", plus, pokud nedělá problém angličtina nebo ruština, existuje kniha "Ford a Stalin: jak žít lidsky", poslední dvě mohu jen doporučit.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ďakujem pán Stano, Hox/ a moje strašenie ...

Rony | 11.04.2015

Ahoj Stano
Priznam sa ze co mne vadilo na zaciatku na tychto strankach bol pohlad na Stalina tu prezentovany. Par veci o nom som si precital a dal som si cas na pocit neriesil som nic. Po case mi naskocili nasledovne postupnosti.Zaostale Rusko, 4 roky I.svetovej vojny nasledne 4 roky bordelu po palacovom prevrate (VOSR) V takomto bordely sa Stalin dostak do vedenia sovietskeho ruska. Ludi nevymenis pracujes s tym co si zdedil vcetne marxistov trockistov moralky, vzdelania a ludi formovanych carskym ruskom. To co sa podarilo sovietskemu rusku za nejakych dvadsat rokov nemoze byt docielene terorom gulagmi ani nicim podobnym. To by potom cerveni kmeri a Kambodza predbehli USA uz davno. Dalej ak je pravda ze Stalin poslal do pecka nadnarodne korporacie ktore mali licencie na tazbu nerastov v Rusku tak je to jednoznacne najhorsi diktator vsetkych cias. Pripustil som ze vsetko je inak ako sa uci v skolach a to skoro vo vsetkom ohladom historie. Je to defka ta historia. :-) Daj si cas paci sa mi ze hladas pravdu a rad som si cital Vasu diskusiu s Hoxom.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ďakujem pán Stano, Hox/ a moje strašenie ...

Stano | 11.04.2015

Dakujem Hox,Rony
Na toho Stalina sa teda pozriem, najma na to ci vyhnal cudzie tazobne spolocnosti. Od toho by som sa vedel odrazit.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ďakujem pán Stano, Hox/ a moje strašenie ...

Oracle 911 | 11.04.2015

Teraz vážne, ako vysvetlíš prváčikovi základnej školy anatómiu mozgu a ako to vplýva na jeho vnútorné pochody a na to ako spracuje informácie myseľ?
Nijako.

A presne v takejto si situácií, s tým rozdielom, že nie si vo škole a nikto tu neplatí nikoho aby ťa niekto tieto veci naučil, ale musíš to zvládnuť celé samoštúdiom. Predpokladám, že si dospelý človek s IQ okolo/nad 100 bodov, takže prestaň nariekať a sadni si k tomu.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ďakujem pán Stano, Hox/ a moje strašenie ...

Stano | 12.04.2015

Oracle / chapem, bud nemam dostatocne IQ na teoriu, akebo som prvacik. Sorry ze som sa medzi takych intelektualov vyznavacov DVTR vobec miesal.
Ked nie su argumenty, nastupuje demagogia, potom ostavaju uz len urazky.

Re: Ďakujem pán Stano,

el-sabí | 09.04.2015

hľadajúci,
nie všetky argumenty Stana boli jasné.

Stano /ako nick zo Sme píšeš /

el-sabí | 07.04.2015

Stano,
neštudoval som KOB /ani DVTR / .Pjakina a jeho názory -analýzy si veľmi rád vypočujem. Prečo je dôležite pre Teba poznať čo najbližšie okolie GP?
nenapadlo Ťa, že sú to nebezpečné elementy? vadí Ti názor -história ľudstva je často falšovana. Veď si pozri napr. Majdan 2014, koľko lží sa popísalo na obhajobu Majdanu 2014 a Kyjevskej bandy z pohľadu Západu. A to od tejto udalosti prešiel len rok. Ako brutálne musia byť sfalšovane dejiny spred niekoľkych tisícročí -na tom sa zhodneme isto tu viacerí.
Dôležite je, čo s týmto systémom ďalej? systém /davovo-elitárny, kreditný, biblický, neoliberalizmus a ine -izmy / skrachoval. Je to slepá cesta vývoja -planéta Zem nestíha drancovanie "človekom rozumným " .ak zatiaľ máme fungovať v systéme, prečo neskúsiť odstrihnúť "elity " od financií, v akejkoľvek možnej miere. Vyrob v regióne, dopestuj v regióne, spotrebuj v regióne,samozrejme v určitej miere možno zo začiatku takto fungovať. Dajme tomu nepojde "elitâm " 20% financií /cez DPH, rôzne formy daní, zmanipulované tendre a pod. / do "domčeka " .a v budúcnosti viac percent financií sa nepustí "vlastníkom " Zeme. A neskôr budu "elity " -Oligarchovia v tomto systéme už nepotrebné. Prečo sa mam zaoberať, kto je a kde je GP/meno, adresa, /.načni Systém, rozkolísaj Systém, odstrihni "elity " od financii. Ak bude Systém /ich Systém na ovládanie más / neistý, zistíme kto je kto.

Re: Stano /ako nick zo Sme píšeš /

Stano | 08.04.2015

El sabi
neverím, že by to tak ako navrhuješ fungovalo.
Keď sa búrili poddaní, král - šlachtic , kruto zakrocil. Odťaté ruky , vypichnuté oči , ak nestačilo mučenie , rozštvrtenie za živa , zhanobenie mrtvoly . Myslíš , že títo sú iní ? Používajú už teraz na nás , len sofistikovanejšie metódy, či Pravdu hľadáš alebo nie, aj tak si už obeťou - poprašovanie ťažkými kovmi , genetické inžinierstvo , zlé liečenie atd .
Myslíš, že teraz by sa kľudne pozerali , ako strácajú moc , peniaze ?
Za pár rokov nasadia robotických policajtov , vojakov .

Pri nás , je obec Zaježová , kde sú ľudia aj z Blavy, ktorí sa chceli odstrihnúť od civilizácie . Pokúpili staré domy aj s poliami.
Vieš ako to dopadlo ? Vystupujú v médiách a rozprávajú o natur živote a berú peniaze z Grantov z EU . Majú na to aj nejakú inštitúciu na tej Zaježovej. Profesionálneho pracovníka . . . .
Jeden z nich mal koňa , musel sa odsťahovať, všetci si ho požičiavali . . . samozrejme , niektorí poctivo makajú. Chodia k nám kupovať potraviny vo veľkých vreciach , sú dosť špinaví a zapáchajú . Hoci je to pot poctivej práce a slabšej hygieny . Možno niektorí nepoužívajú ani elektrinu.
Kto ,už len bude dnes od svitu do mrku drieť na poli s motykou ?
Tak drela moja babička .

Či je to nebezpečné sa takto tu baviť. Určite , ale ako inak spoznať Pravdu . Sme hladači Pravdy tu , alebo demagógovia ?
Ostatne celé Slovensko ba aj Česko , nepodstatné to krajiny v rámci globálu. Rozhodne sa to medzi Ruskom a USA , ovplyvniť to môžu Nemecko, Čina a pod. Ak budú všetci hľadať Pravdu aj tu na nete, koho môžu postihnúť ? V tomto majú kolegovia zástanci DVTR pravdu, čím viac sa globalizmom a pod. bude zaoberať ľudí , tým viac sa oslabí ich moc . Možno potom aj programátor v DARPE a piloti lietadiel ( tých tiež už nahradzujú robotickými) prestane počúvať. A Rotchild s Rockefellerom asi nevedia programovať.
Skôr sa spolieham na Rusko a technický pokrok, veď za nejakých 25 rokov budú skoro na všetko 3D nano tlačiarne , zamestnanosť 7-10 % , Zem uživí a bez znečisťovania 20 miliard ľudí. Pozri niečo od Michio Kaku a živote v budúcnosti . Čakajú Vás úžasné veci - možno .

Re: Re: Stano /ako nick zo Sme píšeš /

Hоx | 08.04.2015

ještě ad tvoje poznámky k vyjádření Pjakina k banderovcům... možná bychom jim tedy měli vybudovat rekreační střediska za české peníze, a psychiatrickou poradnu, aby si od toho vraždění a terorizování mohli oddechnout a nabrat síly na nové kolo?

Re: Re: Re: Stano /ako nick zo Sme píšeš /

Stano | 08.04.2015

Hox / študuj prosím Ťa pozornejšie, čo píšem . Len trochu odľahčujem tému , lebo táto konkrétne je veľmi smutná.
Som jasne v príspevku predtým napísal , že všetci banderovci a spol. musia byť spravodlivo súdení a potrestaní . A dodávam , nie na západný spôsob , že pár rokov budú vo vezení posilovať a pozerať telku . Nevylučujem ani trest smrti pre niektorých .
Len som upozornil , že ako chce p. Pjakin úplne vyčistiť od banderovčiny západnú ukrajinu . Bude zatvárať aj potencialnych sympatizantov , alebo rodinných príslušníkov, ktorí sa do vraždenia nezapojili ? Nereálne veci niekedy hovorí , aj keď , klobúk dole pred niektorými jeho analýzami . Ale patent na Pravdu ani on nemá. A keď začne na konci vykladať , že máme študovať tú Vašu hatlaninu . Prepáč. Kritizujem DVTR , Vás v celku obdivujem , že ste to boli schopní naštudovať.
A už som prišiel aj DVTR na klb. Ak chceš poviem .

Re: Re: Re: Re: Stano /ako nick zo Sme píšeš /

Hоx | 08.04.2015

Netrpíš rozpolcenou osobností? - stihl jsi v příspěvcích níže zaujmout během pár příspěvků k Pjakinovi protikladná stanoviska. Kromě toho, Pjakin nikdy nemluvil o tom, jak se mají neutralizovat banderovci, ale jen o tom, že je to třeba. Zbytek je tvoje fantazie. A kdo si přečte tvůj výpad na Pjakina ohledně toho výroku a srovná s tím, co píšeš teď, že jsi psal/myslel, opět uvidí že překrucuješ.
Nakonec, neznepokojuje tě, žes analýzy Pjakina označil za "vynikající" a "nejpřesnější, s jakými ses setkal", a metodologii, na jejímž základě pracuje a dochází ke svým analýzám, máš za "naši hatlaninu", na kterou sme "všichni naletěli"? Co je to, pokud ne schizofrenie?

Re: Re: Re: Re: Re: Stano /ako nick zo Sme píšeš / Hox

Stano | 08.04.2015

Napisal som 07.04.2015 presne toto :
A ked pocujem ako p. Pjakin chce tu fasisticku benderovsku svoloc vymitit do posledneho, tak mi to nieco konkretne pripomina. Zacne sa zlocincami, potom ich stupencami, potom ich potencialnymi stupencami a kopa mrtvol bude narastat. Koho oznacime podla nejakej teorie - ideologie , toho aj odpravime. Uz nasiel fasistov vsade.
Ti co pachali zlo musia byt aj na ukraji sudeni a potrestani. Ale vycistit ukraj od banderovcov do jedneho. To sa ako da ?

Môžeš to skontrolovať, je to na spodku tejto debaty. Môžeš mi vytknúť veľa vecí , ale prekrúcanie veru nie . Mýlim sa , ale neprekrúcam, to sa raz podarilo Tebe . . .
Ak nazývaš schizofreniou to , že pochválim aj toho s kým v iných veciach nesúhlasím a v tom ho riadne skritizujem . . . tak som schizofrenik ....
Aj Teba - Vás obdivujem, že ste takú obsiahlu a hlavne plnú nových alebo prenesenýchpojmov , Teoriu, dokázali -vydržali celú prelúskať.

Ešte , čo sa týka p. Pjakina napísal som , že má výborné niektoré analýzy, lebo ma informácie a pracuje s GP. To že ho nedefinuje presne , dokonca ho spomína v krídlach ( tuším euroazijské) , budem vždy kritizovať. Rovnako jeho hodnotenie Stalina , hoci " schizofrenicky " priznávam , že má asi pravdu v tom , že čistil Rusko od sluhov GP.

Aj kritici DVTR dostatočne a všeobecne chápu , že Svetom hýbu iní , ako politici atd. Že je to klan a podľa mňa , veľmi konkrétny, v tom sa ale asi nezhodneme. .

Aj s Tebou v mnohých veciach súhlasím , čo som Ti viac krát aj napísal ( Egypt - čiastočne , mimovládky u nás ) a vôbec s tým nemám problém.

Za tú diagnózu, , čím som , už budem platiť , alebo to je ešte nultá hodina ? vtip , pozri denno denne nás poprašujú , možno už púšťaju aj morgellony, čo tu píšeme nie je najvážnejšia vec na Svete.

Ozaj , čo si myslíš o 6 tich HARPoch po svete , z toho jeden aj v Rusku vraj. Už tu padla od jednej tuším slečny aj otázka na chemtrails , ako tieto dva fenomény hodnotíš podľa DVTR ?

som za dobrú odpoveď ochotný aj zaplatiť , alebo dáme bartel , ako vždy .

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stano /ako nick zo Sme píšeš / Hox

Hоx | 08.04.2015

Ohledně kritiků DVTR, ještě jsem nepotkal nějakého, kdo by byl schopný říct něco k podstatě nebo ukázat "Tady je chyba". Klidně napiš, pokud chceš, kdo je to podle tebe GP, normální by bylo to napsat rovnou nebo o tom vůbec nemluvit, a nehrát si na tajemný hrad v Karpatech. Co se týká mně, je mi to fuk, nemyslím že bys v této otázce momentálně mohl nebýt mimo, s ohledem na úroveň chápání, se kterou pracuješ. Ohledně Pjakina a jeho spolupráce s GP se velmi pleteš.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stano /ako nick zo Sme píšeš / Hox

Stano | 08.04.2015

Sorry , nepresne som sa ohladom Pjakina a GP vyjadril. Myslel som, ze pracuje s faktom GP. Kde na tie nazvy ti rusi chodia . . .
a co ten HAARP ? v Rusku

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stano /ako nick zo Sme píšeš / Hox

Hоx | 09.04.2015

> a co ten HAARP ?
Zajímá tě něco konkrétního?

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stano /ako nick zo Sme píšeš / Hox

Stano | 09.04.2015

Zaujima ma Tvoj nazor. Viem co je HAARP, videl som dost o tom na Aljaske, nepotrebujem vysvetlovat princip. Ako zapada do Vasej Teorie ten v Rusku ?

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stano /ako nick zo Sme píšeš / Hox

Hоx | 09.04.2015

Rusko něco na způsob haarp má, k čemu to používají nevím, je to zcela druhotná otázka.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stano /ako nick zo Sme píšeš / Hox

Stano | 10.04.2015

Ty urcujes pri debate, co je dolezite a co nie ? Cize si uzurpujes pravo viest monolog.
HAARP ak nevies je strasidelna zbran oproti ktorej je atomka detska hracka. Pre Teba nepodstatne. Ak je ten rusky zosietovany a zladeny s dalsimi piatimi na zapade, svedci to o kamuflazi vzdoru Ruska proti GP. A potom amen s nami . Jasne chapem , druhorada to zalezitost.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stano /ako nick zo Sme píšeš / Hox

Hоx | 10.04.2015

Jaká debata? O haarpu řeč nebyla, tos sem přitáhl a vnutil jako téma sám, debata předpokládá oboustranný zájem o něco. Stejně dobře bych mohl napsat "A co Čína? A co Austrálie? A co Křováci? A co chaldejští žreci? A co Jihoafrická republika?" a následně tě obvinit z diktátu "práva určovat co je důležité a co není" a neochoty se bavit na dané téma. Znáš tu o smítku cízím oku?
Co se týká Haarpu, je to technologie, tudíž v principu nic neřeší. Pokud lidstvo zvítězí na konceptuální úrovni, na nějakém haarpu nezáleží, neovlivní výsledek, pokud prohraje, bude to stejně jedno. Ale jako prostředek strašení a neplodných spekulací (alespoň co se týká ruského zařízení) je to vynikající, v tom souhlas.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stano /ako nick zo Sme píšeš / Hox

Stano | 10.04.2015

To sa trochu mylis. My sme tu uz pomaly suputnici. Ak chces akukolvek temu predebatovat a viem k tomu nieco konkretne povedat, kludne mozme.
Myslel som, ze ked si taky nastudovany . . . ze teorua ma matricu na vsetko .
S tym Haarpom ze je to len nejake technicke zariadenie, bud nechces alebo podcenujes.
Haarp ma zrejme suvis s chemtrail, aj sam moze urobit Thajsko , Fukusimu, mozno Armensko. A chemrail je velmi velmi vazny problem

Pokud jde o zmínku na téma ČR 1968...

Linc | 04.04.2015

Bohužel, uvedené souvislosti jsou alespoň pro mně nejasné. Nejprve zmínka o vídeňské knihovně, jedné z největších na světě, a co z toho plyne už řečeno není. Já např. vím, že je tam uložen papírek psaný židem Churchilem na nějaké konferenci, kde tento pán stanovuje, že ČSR bude patřit do komunistického lágru a šlus. V čem je ovšem tato knihovna zajímavá pro Pjakina řečeno není. Škoda!

Dále je zde uveden náznak, že žid(!) Heydrich přijel do Prahy studovat nějaké židovské okultní materiály, ovšem na jaké téma nikoliv. Škoda! Fakt, že žid Churchil tlačil na šéfa českých zednářů Beneše, aby zajistil odkrouhnutí žida Heydricha je známý. Churchil to tehdy v Londýně balil do balíčku české "válečné selanky", kdy se celkem ti Češi mají fajn a vlastně nijak netrpí a není zde žádný odpor. Zapomněl ale už dodat, že Hitler je de facto prácička tzv. Velké Británie, jejímž cílem nebylo nic menšího, než likvidace Stalina a tedy oprava roku 1917, který se prostě chlapcům zvrtnul.

Dále je zde uveden ovšem zatím nejkřiklavější fakt ze všech. Lidice a Ležáky nejsou odplatou za likvidaci žida Heydricha. Důvodem jejich vyhlazení je hornické teritorium + tajemné šachty. Ví o tomto fenoménu někdo něco? Pokud je v Čechách na toto téma něco známého, prosil bych o reakci.

Jinak potvrzuji, že v roce smrti žida Dubčeka byla publikována zpráva, kterou se v ČSFR tehdy nepodařilo úplně zcenzurovat. Jeho tatra 613 byla na dálnici zlikvidována tehdy novou sofistikovanou zbraní, podařilo se při rychlé jízdě říznout kolo včetně ráfku. Samozřejmě, událost, ke které nemůže u vládního vozu dojít ani náhodou. Dubček nesměl konkurovat Havlovi, do kterého US chlapci vrazili $50 mil. na nejrůznější ocenění všech možných zapomenutých univerzit světa + zajištění klaky v hlavním kostele USA včetně pana Newmana atd.

Re: Pokud jde o zmínku na téma ČR 1968...

marcia | 05.04.2015

Zejména v místních folklorních pohádkách ve střední Evropě, v Rakousku, Německu, České republice, Francii, tam je mnoho legend o obrech, o podzemních jeskyních a bytostí, kteří tam žijí. Existují důkazy o Agarthan kontaktu během 2. světové války v České republice

Re: Pokud jde o zmínku na téma ČR 1968...

Hоx | 05.04.2015

soustředit se na otázku židovství znamená zavřít si cestu k pochopení dění, nemusí zdaleka vždy pracovat na stejné cíle/plány/koncepce atd. Například Kaganovič byl žid a přitom duší bolševik jako poleno, nikoliv trockista.

Re: Re: Pokud jde o zmínku na téma ČR 1968...

Linc | 05.04.2015

Souhlasím. Chtěl jsem pouze poukázat na to, že obvykle se jedná o bezproblémové vodítko v jakékoliv situaci. Tak např. současná situace na Ukrajině je personálně zajištěná takto: Ukrajinka židovského původu a odsouzená defraudantka Tymošenko, Ukrajinec židovského původu a majitel několika pasů Porošenko, Ukrajinec židovského původu a majitel několika pasů Jaceňjuk, Ukrajinec židovského původu a také občan BRD Kličko, Ukrajinec židovského původu Turčynov, koláčková Američanka židovského původu Nuland, Američan židovského původu SD Kerry, velvyslanec US v Kyjevě a koláčkový sekundant Američan židovského původu Pyatt a je tady i na druhé straně Ukrajinec židovského původu Kolomojskij, který zřejmě financoval sestřel MH17 atd. Jsou tady nepopiratelné informace o výcviku Pravého sektoru v Izraeli. Dalo by se pokračovat do nekonečna. A ještě dovolte reagovat na poznámku o Kaganovičovi – Uškujnik ve své publikaci Kagan a jeho bek popisuje roli Kaganoviče poněkud odlišně. Podle Uškujnika to byl právě Kaganovič, s kterým Stalin musel neustále počítat jako s mužem č. 1 v pozadí a dokonce vykresluje Stalinovu pozici v jisté době jako Kaganovičova slouhy. Nicméně souhlasím, trockista to nebyl, protože za Chruščova byl odlifrován někam do fabriky za Ural.

Re: Re: Re: Pokud jde o zmínku na téma ČR 1968...

Hоx | 05.04.2015

"Kagan a jeho bek" je dezinfo, tam je z většiny z černé bílá a naopak. Chruščov byl právě trockista, který se reálně dělal jediné, likvidoval vše co se povedlo vybudovat Stalinovi. Reálný převrat byl v roce 53, v roce 91 jen doběhl a právně se deklaroval, rozdíl mezi SSSR za Stalina a po jeho smrti je mnohem větší, než rozdíl mezi SSSR Gorbačova a Ruskem Jelcina - po smrti Stalina proběhla výměna koncepce bez změny formy, v roce 91 jen výměna formy při zachování podstaty.

Re: Re: Re: Re: Pokud jde o zmínku na téma ČR 1968...

Linc | 06.04.2015

Kromě té poznámky o dezinformaci jsme zcela v souladu. Čtěte prosím pozorně, co píši. Já přeci v žádném případě nepopírám, že Chruščov byl trockista. Pouze uvádím, že za éry Chruščova byl Kaganovič odklizen. A to co píšete dále, je vše, pod co se mohu podepsat.

Re: Re: Re: Re: Re: Pokud jde o zmínku na téma ČR 1968...

Hоx | 06.04.2015

aha, četl jsem "protože nebyl vyklizen za ural". Ta kniha uškujnika je jako celek čisté dezinfo, produkt informační války. Z Beriji dělá krvavé monstrum, z Žukova a Chruščova dělá zachránce a hrdiny, v reálu to bylo přesně naopak. Kaganovič zcela jistě neovládal Stalina a nestál nad ním, byť neformálně, o jeho relativní neškodnosti svědčí, že ho nechali po smrti Stalina naživu.

Re: Pokud jde o zmínku na téma ČR 1968...

Aleš Krejčí / Brno | 06.04.2015

Jo, Linc nám pěkně doplnil to, co Pjakin nedořekl. Děkuji.

Nikdy jsem nepřijal omýlané zdůvodnění atentátu na Heydricha. Byl-li následný zvýšený útisk pomstou za jeho smrt, nebyla ta cena příliš vysoká? Opravdu byl RH až tak nesnesitelný? Bylo našinci po jeho popravě lépe? Opravdu byl RH až tak nezastupitelný? Proto byl vyslán do nejklidnější obsazené země, která pracovala podle představ uchvatitele? Stačil jenom jeden takový útok, aby byla naše země vyškrnuta se seznamu zrádců? Jeden útok úplně osnovaný ze zahraničí a na zahraniční objednávku? Když stejně bylo dané, že spadneme pod východní moc?

Je-li Praha světovým okultním střediskem židovstva, potom by měl být jeho zakladatelem, nebo prostředníkem zakladatelů, otec vlasti Karel IV. Jo, navzdory svým manifestům proti židům. Kdo více pracoval s magií, kabalou a symboly? Navzdory hladové zdi, kde je nám líčem jako lidumil. Nebo byl hlad jenom za jeho vlády? Tatíčka Masarička nám stejným způsobem cpou do mozků a přitom to byl stejný nohsled mocných jako naši současní..

Odstraňování nepohodlných při vyjatých událostech spojených se zakládáním nových zřízení je u nás běžné. Dubček tak zapadl do řady dalších, kde je především Štefánik, apod.. Nestoupl si vlastně Dubček svojí důvěřivostí na tytéž hrábě co v roce 1968?

Re: Pokud jde o zmínku na téma ČR 1968...

Barnaul | 31.08.2020

Dobrý den, ten náznak je uveden prosím kde, o kterém vy hovoříte. Já bych si ten náznak rád přečetl.


Děkuji

US elity sa odpisujú sami.

Oracle 911 | 04.04.2015

Pre každú národnú elitu je jasné, že národné elity USA sú ochotný vyvolať 3. svetovú vojnu, len aby zachránili vlastný status. Národným (a globálnym) elitám je jasné aj to, že táto vojna by mala nukleárnu dohru, a aj preto sa prebieha suverenizácia krajín EU (vzhľadom na to, že Brusel je pod palcom elít USA aj riadený rozpad EU).

Čo ale Pjakin a ostatný členovia VP SSSR nespomína (okrem iného) je prevzatie riadenia bankového systému čínskymi elitami, konkrétne zoskupením Biely drak (interview s Jim Willie):
https://www.perpetualassets.com/news/2015/04/02/the-jig-is-up-with-jim-willie/

Vzhľadom na tvrdenie Zaznobina, že elity Číňanov (a asi aj Japoncov a ostatných Ázijských krajín) preštudovali a prevzali KOB a DVTR sa dá povedať, že Číňania postupujú aj v súlade Ruskými záujmami.

Teraz kacírska myšlienka, GP sa aktívne pracuje na rozbití biblického projektu, má zhruba 2 dôvody:
1) Objavila sa koncepcia podporovaná zhora.
2) Strácajú riadenie dôsledkom straty informačného monopolu.

Takže z pragmatických dôvodov rozhodli poľudštiť sa, rozbiť vlastný projekt a spolupracovať na vytvorení ľudského systému, rozbiť ale egregor, matrice a štruktúry ktoré budovali nie je ani ľahká ani rýchla záležitosť. V podstate mali výber z 2 variantov:
-pokračovať v tom čo robia, ale nabehnúť sa na vlastný nôž a stiahnuť so sebou ľudstvo (teda samovražda);
-zmeniť sa k lepšiemu, spolupracovať na zlepšení podmienok a takto si zachovať časť moci.

Čí sa objaví nová ideológia a koncepcia kompatibilná s KOB je otázne.
Otázne je aj to, že kam presunú svoje sídla ak vôbec?

ešte 1968

stano | 04.04.2015

Aby som bol konkrétny. Po strasnom útlaku a prenasledovaní všetkého normálneho pod heslom socializmu, došlo k uvoľneniu, takému prirodzenemu po primitivnom utlaku.
Aký židovský okultizmus? Začalo to na Slovensku. Proste hľadanie nového modelu fungovania štátu, keďže Dubček mal poznatky od otca z kapitalizmu a USA a vlastne zo socializmu a SSSR. A FASISTICKY PÚČ v Pešti ? Nie náhodou protisocialisticky ?

Re: ešte 1968

Oracle 911 | 04.04.2015

Dubček bol zabití asi v 1990 (narafičená autonehoda), vedel priveľa a asi chcel aj konať.

Po 1968 sa utláčalo všetko čo nebolo schválené papalášmi, t.j. aj "normálne" aj "nenormálne" (bez definície tie úvodzovky sú na mieste), proste fašizmus a davo-elitarizus so socialistickými a rovnostárskymi heslami.

Pjakin má pravdu v tom, že globálne elity resp. atlantické krídlo GP pomohol Dubčeku k moci. Lenže s veľkou istotou sa dá povedať, že bezštruktúrne riadenie, kulturologické matrice biblického projektu a psychologické automatizmy by splodili ďalší typ fašizmu.

1956 je zaujímavá epizóda maďarskej histórie. Síce sa spomína, že '56 bolo pro-demokratické a anti-socialistické/komunistické povstanie za slobodu ALE bolo to zorganizované západnými tajnými službami. A nikde sa nespomína, že dav často vykrikoval protižidovské heslá (jeden pán preto sa stal udavačom-chcel zabrániť holokaustu) a dav zlynčoval asi 3 členov ÁVH (obdoba ŠTB*) dosť škaredým spôsobom.

*Poznámka: ÁVH je dosť zaujímavá organizácia, jej predok slúžil maďarským nacistom (niečo ako gestapo) a keď došlo k výmene režimu škrtom pera všetky ich zločiny boli prepáčené.
Je logické predpokladať 2 veci:
1) Do toho povstania v 1956 boli zapletené prvky ÁVH.
2) Tí zlynčovaní vedeli priveľa (a asi chceli to zastaviť), takže boli predhodené davu.

Re: Re: ešte 1968

Stano | 04.04.2015

Oracle/ mohli by ste konkretizovat ako pomohol GP Dubcekovi k moci ? A kto je podla Vas Generany prediktor ?

1 | 2 | 3 >>

Přidat nový příspěvek