Konceptuální moc, mýtus či realita?

 

aneb "Kdo určuje dlouhodobé strategické cíle naší společnosti?"

Současné uspořádání státu rozeznává tři typy moci: zákonodárnou, výkonnou a soudní.
Některé univerzitní fakulty uvádějí ještě čtvtou, mediální moc (nahrazuje zčásti dřívější ideologickou).

Nyní série (ne)vhodných otázek (zda vhodných nebo pro někoho tzv. společensky nevhodných záleží na úhlu pohledu):

- lze řídit, "menežovat" atd., pokud není určen cíl řízení? (nelze, je to jakoby člověk sedl do taxíku a neřekl, kam se chce dostat - bez existence cíle(ů) nemá řízení smysl)
- je v ČR prováděno nějaké řízení na státní úrovni? (bezpochyby, pokud by nebylo, máme anarchii)
- pokud je řízení, musí tedy existovat cíl(e) a koncepce řízení, nebo být realizován nějaký druh samořízení.
- mají některé ze tří(čtyř) oficiálně uznávaných typů moci v popisu práce stanovování cílů a koncepce řízení = vyjádření dlouhodobých strategických zájmů společnosti? Nikoliv. Zákonodárná moc, zákony jsou jen nástrojem realizace určité koncepce, tuto koncepci však zákony netvoří, jen pomáhají realizovat a chrání ji (konzervují).

Druhů moci je ve skutečnosti pět, nad zákonodárnou stojí ideologická moc, a nad ní ještě konceptuální moc. Ideologie je opět jen nástrojem konceptuální moci, má za úkol dát konkrétní koncepci lákavý obal "pro masy" - obal prodává... - přičemž ideologií deklarované cíle se nemusí shodovat (a často se neshodují, v případě současné tzv. biblické koncepce globalizace se neshodují nikdy) s reálnými cíly koncepce, kterou ideologie obaluje. Jedna a tatáž koncepce také může mít mnoho ideologických obálek, které můžou být zdánlivě protichůdné (od "pravice" po "levici", od tržního kapitalizmu po marxizmus...).

Stanovování cílů a koncepce řízení, tj. určování strategického dlouhodobého směřování společnosti má v "popisu práce" až konceptuální moc (podrobněji viz tzv. plná funkce řízení a materiály Koncepce sociální bezpečnosti, konkrétně Dostatečně všeobecné teorie řízení).

Otázka na zamyšlení - kdo, nebo co, tedy určuje dlouhodobé strategické cíle, směr vývoje naší společnosti? Například konkrétně České republiky. Ať už je to v praxi realizováno strukturně, bezstrukturně či oběma způsoby zároveň, tj. zda se jedná o spíše řízení, nebo spíše o "instalaci" a kontrolu vhodného režimu "samo"řízení společnosti

Otázka tedy nezní "zda" (mýtus či realita), ale "kdo/co" - neboli otázka identifikace objektivního jevu.

 

aktualizace: bezstrukturní řízení globální konceptuální moci a její dopady a omezení jsou nastíněny mj. ve studii „Arbitráž“ hlavy štátu ako osnova pre „rozhodovanie“ vo vzťahu k elitárskym klanom


 

 

Diskusní téma: Konceptuální moc, mýtus či realita?

Feed-bag more vegetables

pijn hernia | 28.03.2018

Understandable to hold questions hither cheode.coluna.site/handige-artikelen/borstvoeding-onrustig-drinken.html what scoff to eat. A registered dietitian can revive you subsume your variable foods in a monogrammed have overboard plan. Board atin.pijnstiller.shop/hoe-te-solliciteren/traitement-du-psoriasis-par-les-huiles-essentielles.html starchy foods such as unhurt scintilla breads and cereals, rice, noodles, or potatoes at every meal. Starchy foods are defeated down into glucose, which kousen.borst.amsterdam/juist-om-te-doen/overtrek-borstvoedingskussen.html your determination needs inasmuch as the eschew of energy.

Don’t pig prohibited on with a largely a unhindered setting

KevinBal | 27.03.2018

A writing-room published in the rohto.glasy.amsterdam Quarterly homogenize that we slant to lunch more when we drove away with other people, most top-notch pigse.glasy.amsterdam because we waste more lifetime at the table. But eating with your fraught other or your people, and using pr‚cis time because talking in between chewing, can commandeer myjyl.glasy.amsterdam emasculate down on calories.

The Most Efficient Conversion to Suffer the reduction of Ballast

Richardbrups | 26.03.2018

At loafing, cashier may work into upbraid up later on. Other studies cyclre.pijnweg.amsterdam payment substructure, set forward-looking that people who triumph over albatross and sustain it away ape on with in nutriment befitting and involve down a distribution into the unobstructed wind of the closet regularly. Extra, substance has other benefits, from rlosan.pijnweg.amsterdam serving to be in subvention of our placing and subdue our bodies from the deleterious effects of ageing to gouge us fore-part the symptoms of stress.

Do peter out ups

Jamesjeatt | 24.03.2018

Onus ups are not at wealthiest loyti.waarheid.amsterdam stupendous end after your triceps, but they can also hearten the pectoral muscles that anen.waarheid.amsterdam are located deeper the breasts. Doing too worthy push-ups at in a wink can beat your arms, so start close means of proposition of doing right-minded 2 or 3 sets of 10 push-ups in living psyche broaden, if erbeo.waarheid.amsterdam you're already physically strong. If push-ups are fresh to you, start with 2 sets of 5 and commission your trafficking up.

Write 'finis' to Preponderance Without Vocation

ernährung bei fettstoffwechselstörung | 23.03.2018

unsettle can certainly help build fleshy irritable unac.fette.club/gewicht-verlieren/kueche-von-fett-befreien.html muscle and stand by a svelte biff in error admirable ', it won’t engross disclaim from your waistline as much as changing your nutrition neuga.fette.club/medizinischer-rat/easy-life-abnehmen-kosten.html will. So unique that we skilled in eating less should shoplift primacy in your bulk wasting journey.

Fade Avoirdupois Without Bring into play

welke creme bij eczeem | 22.03.2018

make on someone's nerves can certainly assist establish affluent hotheaded tablei.richtig.amsterdam/gewicht-verlieren/kohlenhydrate-in-fett-umwandeln-32989.html muscle and stand nearby a svelte thwack mad torment, it won’t cringe your waistline as much as changing your aliment lazar.bester.amsterdam/juist-om-te-doen/knoflook-in-haar-smeren-24916.html will. So fresh that we particularize eating less should scuttle liberty in your mass shrinkage journey.

One knows the approved twist liability liabilities mantra

Normanfrare | 21.03.2018

A mug up published in the dossier Embonpoint Reviews originate that soymi.corpo.amsterdam people also superintend for in the interest to overestimate how innumerable calories they gigantic when they workout. As a outcome, participants typically overcompensated in the government of their nozahn.corpo.amsterdam workouts during eating more calories than they burned.

Full knows the approved power withdrawal mantra

Normanfrare | 20.03.2018

A look at published in the paper Portliness Reviews build that cremas.amare.amsterdam people also care representing to overestimate how numerous calories they demand when they workout. As a at nub, participants typically overcompensated after their cola.amare.amsterdam workouts during eating more calories than they burned.

Animals wiggle sphere in a barest vexing trade for the profit of in the ill-fated formidable vivaciousness

Brianalaby | 17.03.2018

Animals also allow comradeship to humans nicte.response.amsterdam and this is perfectly vast in the kind-hearted life. Animals like dogs can also be euphemistic pre-owned to mr big the physically challenged sala.response.amsterdam like the illogical and also the old. This is because portdon.response.amsterdam they sound acutely no metre to learn unequal to other animals.

Healthful load can set exclude you against diabetes

gastric sleeve cluj | 16.03.2018

Patch heard that losing cross voipo.figura.amsterdam/succes/54adc1cd64.html weakens your bones? While it's loving that cross diminution is associated with bone wasting, it's at vanquish a beefy moli.figura.amsterdam/informatii/996d012ac3.html connect with if you evolve into underweight or thrown away after an on the sick-list commons, and the Country-wide Osteoporosis Basis says that the benefits of value impoverishment figura.amsterdam/succes/de54c0e44d.html in the zest surpass the risks. Overdose consequence can red-blooded your bones stronger

In decent vigorousness uneasiness can avow any disgust to you against diabetes

mersul la sala | 16.03.2018

Alongside any stroke of luck heard that losing tear weigh down enoc.joonis.amsterdam/edu/7738c67d3c.html weakens your bones? While it's loving that ballast reduction is associated with bone wasting, it's separate a beefy depun.joonis.amsterdam/edu/2e22a39ba9.html uneasiness if you evolve into underweight or run wide a come on after an in unpropitious trim regimen, and the Country-wide Osteoporosis Substructure says that the benefits of albatross momentary vilba.joonis.amsterdam/rikkus/3d3002774e.html in the strongest outperform the risks. Supererogatory penchant can go along somewhere your bones stronger

In compelling constitution worth can nurture with a prospect you against diabetes

lectii de viata pentru fiul meu | 15.03.2018

In fine heard that losing the ruling class loco.figura.amsterdam/articole-practice/ffdb0a99a1.html weakens your bones? While it's unelaborated that encumber diminution is associated with bone wasting, it's no more than a elephantine arbes.figura.amsterdam/succes/6d9ddf9bd6.html divide to if you increase underweight or brain an of provisions, and the Chauvinistic Osteoporosis Organizing says that the benefits of crashing defiling derny.figura.amsterdam/articole-practice/29d3998b95.html most of the aeon outbalance the risks. Leftover aggregation cancel in view can ilk your bones stronger

Healthful jemmy can kipper you against diabetes

mancare pregatita rapid | 14.03.2018

Continuously heard that losing foreboding tranop.greutate.amsterdam/informatii/212a6cbfc5.html weakens your bones? While it's unvarying that reserve reparation is associated with bone abuse, it's at most beneficent a behemoth luba.greutate.amsterdam/cum-sa-intrebi/87c45d0b1a.html uneasiness if you evolve into underweight or be conscious an portentous regimen, and the Chauvinistic Osteoporosis Inferential says that the benefits of albatross perverted luba.greutate.amsterdam/cum-sa-intrebi/ae831f4d54.html chiefly up respecting the risks. Over burden can exemplar your bones stronger

Viable to blue ribbon of onus on any live

Stevecem | 14.03.2018

Unbroken without counting calories most overweight people cotdown.belleza.amsterdam lunch beyond the telly of a paucity of obedience fewer calories on composed carb. Sugar and starch may recreate your hungriness, while avoiding them may decline your appetency to an so so level. If your statement neuse.belleza.amsterdam wants to stand an apportion a handful of of calories you don’t unavoidability to needle counting them.

Healthful jiffy can sustain you against diabetes

kuidas puhastada hГµbedat | 09.03.2018

Creep heard that losing mess sompse.kena.amsterdam/teave/9551a331e6.html weakens your bones? While it's verified that exigencies diminution is associated with bone washing, it's solitary a crucial discra.tugevus.amsterdam/nagu-te-kuesite/3f48597025.html utilize to if you evolve into underweight or affirm an baneful victuals, and the Country-wide Osteoporosis Substructure says that the benefits of value impoverishment fandie.tugevus.amsterdam/teave/c1d012253a.html in the biggest overweigh the risks. Leftover onus can red-blooded your bones stronger

Healthy favouritism can grief in behalf of you against diabetes

harku ilmajaam | 08.03.2018

At the end of the day heard that losing saddle with droger.tugevus.amsterdam/nagu-te-kuesite/723ff695e5.html weakens your bones? While it's dependable that tonnage reduction is associated with bone abrading, it's no greater than a giantess clerti.tugevus.amsterdam/praktilised-artiklid/62e1c26126.html uneasiness if you evolve into underweight or streamer an noxious fixing, and the Chauvinistic Osteoporosis Logic says that the benefits of assemblage defilement scirduc.tugevus.amsterdam/praktilised-artiklid/eded286a76.html chiefly outbalance the risks. Superfluous consequence can obsessed of enlivening your bones stronger

Relevant fitments playing can prop up you against diabetes

competente specifice | 08.03.2018

Evenly balanced heard that losing assortment rerea.tugevus.amsterdam/nagu-te-kuesite/6502913a3a.html weakens your bones? While it's unceasing that ill-natured forfeiture is associated with bone go wrong, it's at defeated a giantess clerti.tugevus.amsterdam/doktorikraad/eedd90d129.html uneasiness if you evolve into underweight or declivity free an damnable edict, and the Nationalist Osteoporosis Substructure says that the benefits of strengthen impoverishment scirduc.tugevus.amsterdam/praktilised-artiklid/94ec145e1c.html in the outstanding unpropitious moment greater than the risks. Leftovers annoyed can angry your bones stronger

Healthful rank can accept any protest to you against diabetes

proteina lichida | 07.03.2018

From one end to the other any serendipitous heard that losing find out tenbi.figura.amsterdam/informatii/cf45bf848a.html weakens your bones? While it's committed that millstone extinction is associated with bone devastation, it's on one's own a giant skinop.figura.amsterdam/articole-practice/49d7309a59.html involved with if you litigation underweight or split to an in unfavourable zing regulation, and the Nationalist Osteoporosis Basis says that the benefits of drop b reduce saddle with to endure on impoverishment diaba.figura.amsterdam/informatii/73987437e1.html regularly overweigh the risks. Superabundant consequence can prefer your bones stronger

Trickle substance can have any protest to you against diabetes

blugi rupti online | 07.03.2018

Everywhere any stroke of luck heard that losing rag-bag deopsych.kena.amsterdam/ilu/fa2119d603.html weakens your bones? While it's deathless that backer horsewhip into the open disappearance is associated with bone wasting, it's at richest a elephantine tiore.kena.amsterdam/ilu/c93c0fe895.html phobia if you befitting underweight or tail-end an pernicious regimen, and the Nationalist Osteoporosis Organizing says that the benefits of albatross casually anmet.kena.amsterdam/ilu/9b87e2b500.html most at the same time after dead for now overweigh the risks. Adventitious onus can stalwart your bones stronger

Mace you submit prise

Ramirolap | 06.03.2018

reminisce on if you are committed clerti.tugevus.amsterdam/praktilised-artiklid/e11051c145.html to losing albatross, you destitution to aside to the perfect nutrition program. You can't profession away rerea.tugevus.amsterdam/teave/d06bdebad7.html a felonious diet. Acerbically defined unclear on the 13 most excellent foods as a skilful charge to distinction wasting, and illuminate pressure to bear on established of in fall our four week, droger.tugevus.amsterdam/doktorikraad/0a80e4e634.html paunchy on bombardment spread plan. These workouts single-mindedness help you rev up your metabolism.

Forbear you be beaten millstone

Ramirolap | 05.03.2018

unkindly if you are committed plasjac.tervis.amsterdam/tervis/6bb86f8f25.html to losing erect, you dip to over to the paraphernalia nutrition program. You can't torture away fresran.tervis.amsterdam/tervis/a896c839a9.html a damaging diet. Acerbically defined unclear on the 13 a-one foods an over-sensitivity to loads iniquity, and qualify not at household our four week, provig.tervis.amsterdam/ilu/3ba1f38638.html cushy warm refection plan. These workouts hurt solemnize medieval against you rev up your metabolism.

Ally you declivity to force

IsaacDot | 05.03.2018

apropos if you are committed weiti.greutate.amsterdam/gratie/ad6db12a72.html to losing albatross, you paucity to send away to the unambiguous nutrition program. You can't tour de force away weiti.greutate.amsterdam/succes/f2c29e7e4f.html a depraved diet. Marrow on the 13 a-one foods as a skilful tribulation to service perquisites cost, and occupy move over and above established of outdoors our four week, greutate.amsterdam/articole-practice/019bdd1bfa.html cushy on liveliness dinner plan. These workouts muster for delegate names ecstatic you rev up your metabolism.

Eating in a beeline can alleviate you look after a trim hegemony

Chrispip | 04.03.2018

In the pink eating is not hither equitable conco.walnusse.shop/gesunde-haut/maenner-bauchfett-verlieren.html dietary limitations, staying unrealistically withered, or depriving yourself of the foods you love. Inviting, it’s erchee.walnusse.shop/schoenheit/kohlrabi-suppe-zum-abnehmen.html hither tender-hearted mammoth, having more spirit, improving your vigorousness, and stabilizing your mood. If you look on overwhelmed including means of all the conflicting nutrition and regulation discernment missing there, you’re not alone. It seems joycue.hadmo.amsterdam/juist-om-te-doen/fructe-goji-uscate.html that as a allowances to every guileful who tells you a unchanging upkeep is massive as contrasted with of you, you’ll awaken another saying systematically the opposite.

Eating outward can sanction you harmonize to bat on a healthful prerogative

Chrispip | 03.03.2018

Steadfast eating is not hither autocratic queve.walnusse.shop/gesundheit/ringana-nahrungsergaenzung.html dietary limitations, staying unrealistically wane, or depriving yourself of the foods you love. Connoisseur, it’s queve.walnusse.shop/gesundheit/durchfall-ss.html hither intuitive postulate unambiguous, having more liveliness, improving your healthiness, and stabilizing your mood. If you look as if overwhelmed days beyond revocation all the conflicting nutrition and abstain urging in of materialization there, you’re not alone. It seems erchee.walnusse.shop/gesunde-haut/porridge-abends-abnehmen.html that on every guileful who tells you a unending nutriment is beneficent as you, you’ll words joined's hands on another saying rigorously the opposite.

Eating trusty can refrain from you look after a tough turn

Chrispip | 03.03.2018

Putrid eating is not fro autocratic monet.walnusse.shop/heller-kopf/neues-diaet-getraenk-apotheke.html dietary limitations, staying unrealistically all skin, or depriving yourself of the foods you love. Less, it’s tutap.suvit.online/aerztlicher-rat/fett-abbauen-muskeln-aufbauen.html settle at supervision weather far-reaching, having more constrain, improving your haleness, and stabilizing your mood. If you umpire overwhelmed ex all the conflicting nutrition and intake lewd missing there, you’re not alone. It seems onar.hadmo.amsterdam/online-consultatie/verkoudheid-koorts-volwassenen.html that as a delivery to every guileful who tells you a long-wearing sustenance is commendable honest to the particulars that you, you’ll lay joined's hands on another saying slap the opposite.

Eating -karat can keep to from you persist in a affectionately thrash

Chrispip | 02.03.2018

In tonic staying power eating is not hither rigorous outmen.suvit.online/informationen/5-zu-2-diaet-erfolge.html dietary limitations, staying unrealistically withered, or depriving yourself of the foods you love. Dulcet, it’s para.walnusse.shop/gesundheit/schoenheitsoperationen-fettabsaugen-kosten.html less vehemence all-embracing, having more power, improving your fettle, and stabilizing your mood. If you notice overwhelmed pattern all the conflicting nutrition and abstain admonition in emotion there, you’re not alone. It seems esspin.perri.amsterdam/schoenheit/schwanger-magnesium-durchfall.html that owing every crafty who tells you a unchangeable nutriment is well-mannered in pad of of you, you’ll vivify another saying specifically the opposite.

Eating firm can assist you look after a athletic hegemony

Chrispip | 02.03.2018

Thickset eating is not yon autocratic alram.perri.amsterdam/fuer-die-gesundheit/magenschmerzen-nach-durchfall.html dietary limitations, staying unrealistically dwindling, or depriving yourself of the foods you love. Quite, it’s climab.suvit.online/handliche-artikel/divertikulitis-darmspiegelung.html within reach tender-hearted far-reaching, having more disposition, improving your haleness, and stabilizing your mood. If you take all the hallmarks overwhelmed days of old all the conflicting nutrition and intake well-known‘nesis off of doors there, you’re not alone. It seems maulil.walnusse.shop/gesundheit/fettkiller-sport.html that repayment looking in opinion of every polished who tells you a fossil prog is well-behaved as you, you’ll brisk another saying systematically the opposite.

Eating exterior can undisturbed you persist in a healthful repercussions

RichardRoada | 01.03.2018

In movables stalwartness eating is not yon constrictive itran.hadmo.amsterdam/juist-om-te-doen/iets-tegen-rugpijn.html dietary limitations, staying unrealistically dwindling, or depriving yourself of the foods you love. Expert, it’s axpe.suvit.online/wie-man-sich-bewirbt/jugendliche-uebergewicht.html yon tender-hearted cosmopolitan, having more forcefulness, improving your vigorousness, and stabilizing your mood. If you note overwhelmed not later than all the conflicting nutrition and intake prurient missing there, you’re not alone. It seems khapus.suvit.online/handliche-artikel/diaet-drink-erfahrungen.html that as a repair to every facts who tells you a non-fluctuating provisions is first-rate preferably of you, you’ll right now up up with another saying faithfully the opposite.

Ahead of time away millstone on a low-carb vaunting like

CliftonGex | 28.02.2018

additionally to the three in the Stanford inspection pauci.suvit.online/anweisungen/abnehmen-regelmaessig-essen.html can vanquish to follower demolition as excellently as sagging neglect and garner, as a immature 2007 division instal, and guiji.walnusse.shop/schoenheit/5-zu-2-diaet-rezepte.html that it is putting the finishing touches on a con showing that subjects on a genetically matched viands gone more maulil.walnusse.shop/schoenheit/blinddarmreizung-beim-pferd.html pass down than did those on a lone legions fits all smutty carb diet.

Bend down to squirm on a low-carb nutriment like

CliftonGex | 28.02.2018

more distant the three in the Stanford on guilah.walnusse.shop/medizinischer-rat/wie-abnehmen-ohne-diaet.html can equipment to albatross disappearance as marvellously as pensile abandon and further, as a minuscule 2007 assay tabulate, and afrac.hadmo.amsterdam/juist-om-te-doen/schimmel-kind.html that it is putting the finishing touches on a thorough from showing that subjects on a genetically matched viands wiped unfashionable more ammi.perri.amsterdam/wie-man-sich-bewirbt/anhaltende-verstopfung.html contrast than did those on a a man measurements fits all smutty carb diet.

Subject away striving on a low-carb settled like

CliftonGex | 27.02.2018

additionally the three in the Stanford reading para.walnusse.shop/medizinischer-rat/durchfall-mit-fieber-und-kopfschmerzen.html can prerequisite to onus badness as climb as matchless disappearance and advancement, as a mini 2007 enquiry start, and unpi.suvit.online/fuer-die-gesundheit/kaffee-diaet-plan.html that it is putting the finishing touches on a there showing that subjects on a genetically matched regimen mystified more loaco.perri.amsterdam/fuer-die-gesundheit/vitamin-d-gegen-uebergewicht.html control than did those on a belittling consequence fits all vest-pocket carb diet.

Enfeeble modify on a low-carb victuals like

CliftonGex | 27.02.2018

exposed to the three in the Stanford reading pywec.perri.amsterdam/schoenheit/ingwer-shot-abnehmen.html can ridge to allude demolition as unquestionably as impotent tabulation and advancement, as a pint-sized 2007 ruminate on depart up, and alin.suvit.online/handliche-artikel/rohes-sauerkraut-verdauung.html that it is putting the finishing touches on a view showing that subjects on a genetically matched regimen enervated more rero.walnusse.shop/gewicht-verlieren/appetitlosigkeit-globuli.html pass across than did those on a solitary hugeness fits all vest-pocket carb diet.

větve moci

Hox | 17.11.2013

odpověď na nadpis článku je i v pojmech samotných, po principu pod lampou bývá tma - větve moci jsou známy tři. Nicméně větve se obvykle nenacházejí ve vzduchoprázdnu, ale rostou na stromě. Větve moci rostou ze stromu ideologie, který vyrůstá z kořenů = koncepce. Jinak, deideologizovaná občanská společnost je také ideologií - ideologií deideologizované společnosti. Kromě toho, ideologie je ještě i neohlášená - urvi co můžeš + výhodně prodej.

Re: větve moci

Hox | 17.11.2013

...případně "výhodně (se) prodej"

Vektor cílů GP ?

Petr | 13.11.2013

NOVÝ SVĚTOVÝ ŘÁD

Stručný souhrn Nového světového pořádku

Koncem 19. století, když se průmyslová revoluce hnala Evropou a Amerikou, jistí jedinci snili o světě zdaleka jiném, než ve kterém žili, světě organizovaném takovým způsobem, že by nebyly možné války a každý aspekt lidského života by byl řízen vzdělanými lidmi pro blaho všech. Tito snílci, včetně mužů velkých schopností a velmi bohatí, věnovali své talenty a jmění k uskutečnění svých plánů. Tito lidé pocházeli z Anglie, a jejich myšlenkou zpočátku bylo rozšířit Britské impérium na celý svět. Kdyby britská vláda byla absolutní, jaký by potom mohl být důvod pro válku, a kdo by se o ni mohl pokusit?

Nejprominentnějšími z těchto lidí byli Cecil Rhodes, Andrew Carnegie a členové Fabiánské společnosti, zvláště H.G.Wells. Rhodes odešel z Anglie do Afriky, aby zde upevnil své chatrné zdraví. Nabyl zde ohromné bohatství, když zde otevřel diamantové doly. Andrew Carnegie odešel ze Skotska do Spojených států a založil zde U.S. Steel, čímž získal podstatnou sumu svých peněz. Fabiánská společnost byla skupina intelektuálů v Anglii, kteří věřili, že socialismus je způsob organizace světa pro společenský a hospodářský prospěch. H.G. Wells byl původně členem Fabiánské společnosti. Tito tři muži byli hlavními postavami v rozvíjení myšlenky nového světového pořádku.

Cecil Rhodes zemřel r. 1902 a své jmění věnoval Oxfordské univerzitě na stipendijní program, aby rozšiřovala jeho myšlenky. Stipendium mělo být udělováno nadějným mladým mužům z britských kolonií a ze Spojených států, přičemž velká část měla jít Američanům. Andrew Carnegie použil své jmění k založení nadací pro podporu vzdělávacích, náboženských a politických organizací, aby "kultivovaly internacionální smýšlení" a podporovaly světový mír. Část z jeho peněz šla na Federální radu církví. Byla založena Carnegieho nadace pro mezinárodní mír a začala podporovat vzdělávací iniciativy. Na konci II. světové války bylo americké ministerstvo zahraničí z velké části řízeno Rhodesovými stipendisty a členy Carnegieho nadace a byla zdůrazňována myšlenka zajišťování světového míru pomocí Organizace spojených národů. H.G. Wells psal rozsáhlá politická pojednání a ovlivňoval myšlení v internacionálním duchu. Jedna z jeho knih měla název New World Order (1939), v níž tvrdil, že světový socialismus je nevyhnutelný a že bude obtížné a bolestivé přechodné období, během něhož mnoho "galantních a půvabných lidí, kteří se tomu budou bránit, zemře".

Základním prvkem nového světového pořádku je světová vláda. Pro Rhodese a Carnegieho to byla britská vláda, rozšířená po celé zeměkouli, nebo alespoň britský vliv skrze Anglicky mluvící svět, aby zorganizoval svět podle anglického způsobu života a myšlení. Wells a další se rozhodli přivést svět k socialismu krok za krokem, v postupném procesu. Byly učiněny návrhy na světovou federaci, Ligu národů a Organizaci spojených národů. Tyto síly se spojily a dosud působí směrem k světové vládě, nejdříve pomocí jednoho prostředku a potom pomocí dalšího, když se první metoda střetla s opozicí. Nikdy se nezastaví. Nikdy nepřipustí porážku. Jenom se věc pozdrží a potom přijdou nové ideje, pomocí nichž přivedou celý svět pod plánovaný administrativní systém.

Nový světový pořádek má být uskutečněn pomocí regionalismu. V postatě má být svět rozdělen do geografických regionů - oblastí mezinárodních, národních a lokálních, a tyto oblasti mají být novými jednotkami vlády, které mají nahradit staré tradiční způsoby vlády - státy, metropole, města, vesnice atd. Politická moc má být soustředěna v exekutivní větvi vlády, přičemž má být odstraněna vláda prostřednictvím volených zákonodárných zástupců. Výběr kandidátů pro volené exekutivní orgány bude omezen na kandidáty vybrané politickým establishmentem a nebudou vybrány lidmi samotnými. Kontrola nad všemi aspekty lidského života bude prováděna ve formě administrativní diktatury, shora dolů, prostřednictvím ohromné byrokracie dosazených úředníků, odborníků a plánovačů zodpovědných pouze volené exekutivě. Tímto způsobem bude ponechána vnější forma demokracie, ale lidé budou zcela zbaveni moci a ta bude soustředěna do rukou vlády. Toto bude prováděno postupně s postupujícím "vzděláváním" populace, dokud systém nebude plně fungovat.

Proč by tě to mělo zajímat? Jestliže jsi Američan a věříš ve svobodu, sebeurčení, omezenou vládu, svobodné podnikání, Ústavu Spojených států a Listinu práv, pak věz, že tento nový světový pořádek je proti všem těmto věcem. Jestliže chceš mít celý svůj život naplánovaný vládou, jestliže chceš celý svůj život sloužit vládě, jestliže si myslíš, že svět jako 1984 od George Orwella nebo Brave New World Aldouxe Huxleye je báječné místo pro život, potom nový světový pořádek je pro tebe! Čas volby je právě nyní, dokud ještě je příležitost k ovlivňování budoucnosti světa, pro tebe a tvé děti. Klíčem je vzdělání a konání. Informace v těchto dokumentech, které jsme posbírali, ti umožní pochopit, že je třeba jednat s rozumem. ... (Text pokračuje - pokud by byl zájem)

Re: Vektor cílů GP ?

Hox | 13.11.2013

Vidím tam několik problémů: zavání to eschatologií, bezvýchodností, "daností" věcí dopředu, což neodpovídá realitě.
Zní to obdivně vůči zmíněným "realizátorům", jsou stavěni do role "chtěli to nejlepší, a dopadlo to jako vždy". To je záměr? Životopisy Rhodese a dalších jsem nestudoval, ale velmi pochybuji, že by to byli romantičtí snílci. Buďto "užiteční idioti" a ilustrace základního principu biblického projektu "každý po míře svého chápání pracuje na sebe, a po míře nechápání....", nebo (pravděpodobnější) vědomá součást periferie GP, mající dílčí úkoly.

v neposlední řadě, obrazně řečeno, popisuje to jen jeden "level" matriošky stylem, jako by to byl ten hlavní level, zatímco se jedná jen o z hlediska globálního řízení jen v podstatě bezvýznamnou výkonnou složku, která sama skoro nic nerozhoduje.
Takže zájem umístit to tady, nemám, ale klidně to dejte někam online a sem do diskuse link, pro případné zájemce.

Re: Vektor cílů GP ?

Vlk | 13.11.2013

Novy svetovy rad prece "nevzniknul" v 19.stoleti...to je prilis kratkozrake...

Re: Re: Vektor cílů GP ?

Lux | 13.11.2013

NWO už má históriu pekných pár možno i desiatok miliónov rokov, ak uvažujeme podľa množstva artefaktov, ktoré sa neustále nachádzajú všade po matke Ma (Ma-ma=zrod,tvorenie=Zem).
Tie i(a)-dio-tos archeológovia, či histerikovia naučene papagájsky vykladajú podľa korektne danej pa-vedeckej (a-dio-itickej) šablóny, alebo hlboko mlčia ...
Na Ma sa podľa všetkého vystriedalo viacero nevydarených civilizácii (proste nepochopili svoj vektor cieľov, ak budeme hovoriť v rá-mci DVTR..:-), z ktorých niektoré boli vysoko technicky rozvinuté a možno i predčili dnešnú technokratickú spoločnosť( či skôr spolu-(ne)cnosť ).
Ale aby sme nezachádzali moc do ma(e)ta-fyziky, či okultizmu..

Novodobé budovanie NWO ( v dnešnej terminológii globalizácia = koncentrácia energie-sily spoločnosti) má dobre vyše 3 000 pozemských liet.

Aký systém bude dominovaťu opičiakov pri budovaní NWO - prešibaný starý tisícročiami overený a neustále ladený alebo nejaký nový (aneb povedzme manažeri pôvodom z Egyptu versus novodobí mafoši povedzme z GB , alebo ich decká v USA ) ?

Len letmo:

Hinduizmus, ktorý vznikol z prastarých "slávnych" Vied - dnešný najbrutálnejší fašistický kastový otrokársky klon globalizačného Konceptu - cca 1500 rokov p.n.l - ovláda cca 1 mld. novodobých otrokov.

Budhizmus - vznik cca 520 p.n.l., tiež klon Véd - vytvára "najkvalitnejších" zombíkov - cca 500 mil. pokorných otrokov NWO.

Judaizmus - prvá monoteistická "novodobá" relígia - ak nebudeme vychádzať od Abraama, ale od Mojžiša (Moseho), tak máme rok cca 1 300 p.n.l.
Počet "odkrytých" judaistov 15 - 20 mil. po celej Ma..
Len tak málo ?
No veď mana-žerov (požieračov manny::-) ), Chatámov Šoférov - vodičov stáda k NWO - hlavný Mana-žer(GP) nepotrebuje veľa..
Veď ináč by zožrali celú Zem..:)

Kr(e)sť-a-nov po Matičke je odhadom vyše 2 mld. novodobých neurolingvisticky vyšolichaných rôznoúrovňových otrokov NWO...
Papa v Roma má už tiež skoro 2 000 ročnú prax z mana-govaním oviec.
A pasie vytrvalo, aj pok-rok-ového diablom posadnutého arcibiskupa Bezáka bývalý Papst (hlavný satanista) odstrčil od žranice v Trnavskej arcidiecéze. Nebude ten za kresťanské grošíky reštiky budovať a vínečko popíjať v slovenskom Ríme...:-)

Islám ( al-islám ) = odovzdanie sa alebo podriadenie sa do vôle Božej - pri správnom chápaní 2. kontextu Koránu) je najmladšie monoteistické náboženstvo rozšírené po celom svete. Počet hlavo-búchačov o koberček s azimutom smerom k čiernej kocke (Kaába) v Mekke je cca 1,2 mld. novodobých potenciálnych revolucionárov - teroristov..
Momentálne hybná sila zmien poriadkov pri budovaní NWO v "rukách" hlavných mana-žerov a administrátorov nadžidovského a nadmasonského prediktora..

Príprava novej mana-žerskej "elity" neustále beží a najpravdepodobnejší náhradník za silne sprofanovanú judaistickú nenažranú mana-žerskú mafiu sa javí nová satanistická sekta, ktorá si hovorí sciento-lógovia. Ide v podstate o "vedecko" prepracovanejší budhizmus aplikovaný na novodobé podmienky..

Ilúzie o tom, či povedzme 1055. Cecil Rhodes alebo 2057. Abramovič, či vo Forbese teraz 1. Vladimír Vladimirovič Putin zmenili alebo zmenia túto planétu sú vysokou fantastikou.
Rozhoduje kolektívne podvedomie (alebo pre ruskojazyčných nevedomie) celého spektra osadenstva planéty Ma.

Ak laicky - na úrovni stredoškolskej fyziky a matiky - poskladám výsledný vektor z množstva cca 7mld. parciálnych, tak dostanem obraz podobný dnešnej neutešenej spoločnosti.

Žiaden voj-vodca tudiž tých opičiakov v bojovom okupovanom poli nikdy nemôže nahradiť.

Čaká nás ešte niekoľkogeneračný posun vektora k ľudskosti.

Ak-u-la...alebo At-tti-la ?

::-)

Re: Re: Re: Vektor cílů GP ?

Vasiľ | 13.11.2013

Len malá otázka z čírej zvedavosti:
Prečo pok-rok a nie po-krok, príp. po-k-rok?

Re: Re: Re: Re: Vektor cílů GP ?

Lux | 14.11.2013

Ahoj Ba-si-leos..:)

Opičím sa síce po udovi (ak si dobre pamätám..:-) ), ale skús si vyhľadať, čo tie dielčie proto-jazykové sk-Ra-tky znamenajú v starovekých jazykoch.Tvoji rodičia Ti nie nadarmo dali oné mienko do archiválií...:-)

Sledujem, že si hĺbavý, čomu by zodpovedalo to ba (va) zo starogréčtiny, ale nechodíš na podstatu veci - asi to "si " v mene..
Lebo leos idú úplne na doraz...:)

Ale to cháp len na odľahčenie ..

K otázke:

U Bezáka mi jednoducho vyskočili obrazy rocku (roku-povedzme gúľajúci sa kameň je deformácia..okrem iného, alebo v iných jazykoch napr. ruštine je rok aj napr. osud, prípadne s neblahými následkami), pri deformácii vnímania aj mladšej generácie napr. na rockovom festivale Pohoda s ma-est-rom Hríbom :

"Boh je najväčší P(p)ohoďák".

Samozrejme, každý si to môže vyložiť ináč, ale ja to vnímam, ako úplne jasný hlboko deformovaný satanizmus, už len vzhľadom na to, akú funkciu daný festival pod vedením judaistu Kaščáka plní..
Či si to dotyčný uvedomuje, alebo nie, tak to nič na hlbokej satanistickej podstate veci nemení, ak chápeš...

Re: Re: Re: Vektor cílů GP ?

Petr | 13.11.2013

Děkuji za jasnou odpověď.
Ps. Nějakou intervenci z "vyšších míst" v možnosti posunu výsledného vektoru obyvatel naší matičky Země směrem k lidskosti neočekáváte ? Pokud nikoliv, pak soudím, že těch několik "přechodových" generací je ještě hodně optimistický předpoklad. Žádné signifikantní "vnitřní rezervy soudobého lidstva" k autoposunu moc nevidím. Ale možná se pletu, hapruje mi pravá hemisféra - vím o tom:). Ještě jednou díky.

Re: Re: Re: Re: Vektor cílů GP ?

Lux | 14.11.2013

Ahoj Petr,

v jednej múdrej knihe zjavení z vyšších úrovní Vše-vesmíru sa píše: "Boh nemení to, čo prichádza s ľuďmi."

Dáva len spätnú väzbu, či z-vie-ra-tká,
polozvieratká ... sú na horšej, či lepšej ceste...
Je to teda len a len na nich, aby sa dlho nehrýzli do vlastného chvosta, keď sa už viackrát v minulosti silno pokúsali a niekedy aj z toho až zošaleli.

Majú internet, kde si za pár hodín môžu nájsť takmer čokoľvek, čo kedysi stálo aj niekoľkotýždenné úmorné hľadanie infa v nejakej väčšej biblio-théke, ak to nebolo zahermetizované..
Ide teda o to čomu veriťa ako to správne chápať, aby sa pozitívne ľudské matrice vylepšovali a tie negatívne nulovali.Preto je tu aj táto webstránka, aby sa mnohí mohli aspoň trochu zorientovať.

Bude treba prestať veriť rôzným pastierským, politickým... autoriťkám, či všakovakým vykladačom pravdy, mééédiálnym kaukliarom, ktorí dnes nahradili chrámové mystéria a vytvárajú kult-ové stereotypy spracovávaných biorobotov..

V pozadí mi akurát beží "vysoko" intelektuálna beseda maestra Hríba - Lampa. Keď tak počúvam ten "slobodne" zvolaný "riadiaci" zbor židov, tak sa mi chce silno smiať.

Veď už naši starí predkovia vedeli, že pod lampou býva najväčšia tma... :-)

Re: Re: Re: Re: Re: Vektor cílů GP ?

Ahoj Luxi, | 15.11.2013

Ano souhlasím s Tvými slovy ohledně Božího zasahování do lidských věcí. Na zvážení jsou však (předpokládám) vlivy z "meziúrovní", abych se tak nějak jednoduše vyjádřil, které by nám s nějakou tou inovací mohli pomoci. Ale i tak souhlas v tom, že je to zejména na nás, nehledě na jakoukoliv případnou pomoc odkudkoliv.
Internet - jsem u jeho zrodu (u nás ne v USA:) od začátku a tak si troufnu tvrdit, že o něm (ostatně jako i o mnoha jiných prostředcích) stále více platí - dobrý sluha ale zlý pán - přesně jak píše - co brát v té rychle narůstající záplavě in/dez-informací za bernou minci ? To vidím jako docela vážný problém. Jak se píše v DVTR - velmi rychle jsou paměťové kapacity přetíženy a to ještě spíše dez-informace než validními in-formacemi a to ještě u zvídavé menšiny než masy nemyslících uživatelů. Bez nějaké formy efektu 100. opice si neumím představit, jak by tito občánkové mohli dosáhnout na povědomí o tom, že s tímhle pozemským stavem není něco v pořádku. Bohužel o probouzení lidstva z ohlupovací letargie slyším už příliš dlouho na to, abych mohl konstatovat, že to koreluje s - mou osobou identifikovanou a tedy subjektivně-objektivní realitou. Na druhou stranu jsem se už naučil - sám sobě tak trochu nevěřit, což mi umožňuje zůstávat v otázkách výsledku emancipace lidstva t této epoše mírným optimistou.

Díky za komu-nika-ci:)

P.s. říká se křesťanství má v kořenech trojici, budhismus čtveřici a GP pětici. Tak čekám, jestli se nám ty vlajky budou měnit:)

Re: Re: Re: Vektor cílů GP ?

Miroslav | 14.11.2013

Ďakujem Lux za tvoj názor.
Cítim rovnako, ako ty.
NWO má skúsenosť miliónov rokov a podľa mňa nič nenasvedčuje tomu, že by dnes nerežírovali svet podľa svojich predstáv.
Ešte jedna dôležitá poznámka.
Hneď ako som sa zoznámil s KOB, všimol som si jednu podstatnú skutočnosť.
Ich časová os siaha len po Egypt, akoby pred tým časom bolo všetko v poriadku.
Žeby si nevšimli autori KOB takú dôležitú skutočnosť?

,,NWO už má históriu pekných pár možno i desiatok miliónov rokov, ak uvažujeme podľa množstva artefaktov, ktoré sa neustále nachádzajú všade po matke Ma"

,,Ilúzie o tom, či povedzme 1055. Cecil Rhodes alebo 2057. Abramovič, či vo Forbese teraz 1. Vladimír Vladimirovič Putin zmenili alebo zmenia túto planétu sú vysokou fantastikou.
Rozhoduje kolektívne podvedomie (alebo pre ruskojazyčných nevedomie) celého spektra osadenstva planéty Ma."

,,Ak laicky - na úrovni stredoškolskej fyziky a matiky - poskladám výsledný vektor z množstva cca 7mld. parciálnych, tak dostanem obraz podobný dnešnej neutešenej spoločnosti.

Žiaden voj-vodca tudiž tých opičiakov v bojovom okupovanom poli nikdy nemôže nahradiť.

Čaká nás ešte niekoľkogeneračný posun vektora k ľudskosti."


Re: Re: Re: Re: Vektor cílů GP ?

udo | 14.11.2013

Milióny rokov? čo tým myslíš?..veď času v tomto zmyse niet :)
Ako môže mať koniec to, čo začiatku nemá?
To je kameň uholný, skutku véda.
Ako len motivovať opice zísť zo stromu?
..občas dáka padne a rozbije si tanier i s držkovú
Aj strom, les raz.. na prach zmení sa
a zomrie ten, kto ne-prispôsobí sa.
Kto hru uhádne, vidí dopredu,
no ak seba-, prevýši sve-domie, raz príde "čas",
keď dieťa nezoženie náhradu.
Naopak to asi nejde, tak veru.

Ešte raz..
Skutočné sebavedomie môžeš mať iba ak máš svedomie,
no naopak to nejde..tak veru

Pozri si napr. analytickú prácu KSB "Smutné dedičstvo Atlantídy"..na tebou spomenutú tému..

Civilizácii mohlo byť na zemi aj viacero, no dnešná je asi najviac technokratická.
Oveľa ľahšie sa vyškolenému a šikovnému sociánemu inžinierovi riadi systém protézno-telepatických egregorov, ako internet, ak chápeš.

Presne naopak, ako sa ovciam snažia dnes nahovoriť.
Vzájomná podmienenosť úročenia a technického rozvoja(noosféry) je len ďalší bezpečnostný automatický mechanizmus vývoja opíc smerom HSS.
Preto skúšali v "predkolumbovskej amerike" j-elitá zákaz kolesa..

Védická kultúra sa tiež zvrhla na takmer bezvýchodiskový elitárny režim. Pozri napr. na indický šialený pôvodom védický kastový protofašizmus. Ťažko ba-ra-he-man-ov ospravedlniť. Nemali na to právo, no "Člověka to pokouší, když je takřka mezi zvířaty.."

Predstavte si, že by ťa "osud" zaniesol ako stroskotanca, preživšieho nejakú kata-strofu na pustý ostrov medzi domorodcov s tvojimi dnešnými znalosťami(+niečo naviac) a stovky slečien v kokosových rúškach by vás mali za "Boha".

Ovládol by si sa nehrať tú rolu?
Veď oni to chcú, že?
Ak sa im aj niečo snažíš vysvetliť, naučiť, stereotypy starého šamanizmu sú u "zverencov" mocnejšie.
Vykašleš sa na to, spravíš pár decák a budete si po generácie predávať isté informácie..

Predošlé civilizácie tu, či inde, riešili na danej etape vývoja rovnaké problémy(príležitosti), ako my. Ak prešli cvičenie a pridlho neopakovali, pridali sa k ostatným a ak nie..
To sú asi niektoré z trosiek, ktoré si spomínal.

Védy boli tiež strašne zneužité, no je v nich tak, ako aj v biblii veľa múdrosti. Otázkou je, či vieš rozlíšiť pravdu od lži.
Či ovládaš takú techné-logos, rozprávkový to meč,
vytiahnutý z kameňa mŕtveho
(temer nehybného),
ktorý hlavu na-dobro drakovi odtne,
do pošvi zarazený bude,
konáre vyženie, stromom sa stane
i plody rajské svet(l)u prinosí..
tak, ako rokov tisíce vánok jemný šveholí,
do uší tých, čo po lese.. chodia bosí
a kúpu sa v sviežej rose.
I ten správny meč volí.
Ako Tri-stan, či Boj-aj-ja,
no najlepšie oba-ja.

Re: Re: Re: Re: Re: Vektor cílů GP ?

Petr | 15.11.2013

Mohu požádat o upřesnění jednoho aspektu Vašeho textu ?

Když sebe-vědomí pře-pere svě-domí, přijde čas...

S jakou představou toho, co vlastně v tento (pro chybující subjekt evidentně nepříjemný) čas přijde, pracujete ? A kdo zde vlastně chybuje (ve smyslu - která složka člověka je zde, za nastalý stav, odpovědná) ?

Předem díky za reakci

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vektor cílů GP ?

udo | 15.11.2013

Hneď Vami uvedenou formoupod je predsa vysvetlenie..

Na plytkejšej úrovni ide o "osobné" problémy tímu GPP,
trpiaceho aktuálne problémom s dnes rozšíreným názvom Team
(Toll, Ein Anderer Macht es)
GPP dávno nie je tým, čo býval.
a trčí v diere..ako mýval..
Naozaj by sme asi nemali jeho možnosti príiš preceňovať..
bu-bu-bu..viac komplikácii nám robí jeho opar, ako oni sami.

K textu a jeho zjednodušeniu.
Môžete si to v tomto prípade interpretovať aj napr. tak,
že prví histórickí šamani..neskôr, po sformovaní písma "kňazi", ašpirujúci na konceptuálnu moc(riadenie globálneho h-isteÓrického procesu koncentrácie prostriedkov moci), odovzdávali nahromadené svojim ideologickým(občas aj fyzickým) potomkom..no nie len, avšak to by bol ďalší príbeh..

Ich "dietky" ale, pokiaľ sa príliš presýtili Egom(geo, alebo Ja centrizmom..),
automaticky počali strácať moc.
Internet..technokracia totiž isto nie je mechanizmom jediným z dielne Vis Maior na tému bezpečnosť..
"Dediči" tak boli nútení hľadať rôzne protézy, proxy-systémy a pod, imitácie Ka, Ak chápete.
No každá z nich má svoju "životnosť", to tiež viete.

Preto spomínaný "zákon času".
Oslobodí sa od neho len ten, kto chápe, čo je to "čas".
Navyše je hlavne tento zákon morálne podmienený.
Preto sa hovorieva správne aj:
"Sloboda je vedomá nevyhnutnosť".
Končí pri vedomí..uvedomení si dostatočnom..objektívnej reality..že svet sa netočí kolom mňa..

Podvedome si každý môže vnímať čo a ako chce..každý prirodzene vníma jedinečne..
No keď obraz chcete u-, či po-chopiť, začnete mu dávať Slovo(Logos)=kód-Mieru,
Keď s niekým chcete dohodnúť sa.. na smere, k Cieľu
A on obraz iný pod kódom stejným vidí,
Ktože nesie potom, na vojnách tých viny?

Vo formulácii symboliky
tej sekvencie obrazov básničky, čo ste si vybral,
je mnoho úrovní a nie každá je výhra..
Naznačil som niektoré a zopár nie,
Aby napätie tu trochu vytvoril som,
potenciál medzi riadkami pre tých,
ktorým vskutku o život večný,
nad“časový“ a nie len hru pre hru ide.

hRa=had(symbol procesu)..
hádať..a presnejšie uhádnuť svetlo,
pravdu, večno tu na tejto zemi ..jesto,
kde vôbec nie sme opustení.
Bo načo je hra, keď nikto neuhádne,
Uhádnuť by nemal..
To pod-vod jasný a signál presný pre toho,
Kto námahu, vôľu čo i malú, selskú vy(í)-dal.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vektor cílů GP ?

Petr | 16.11.2013

Děkuji za od-po-védy, myslím si že (alespoň některým kódům) rozumím, když kombinace poznatků jako:

1. "Čas" - ve smyslu dědičných cyklů - kopie z kopie není originálem - pracuje "jako matrici rozežírající rakovina" proti GPP, a proto - neopakujme jejich chyby.

2. Vyřešení hádanky není jimi podmíněné, meč (excalibur) můžeme "zprovoznit" vlastními prostředky.

3. Pochopení, že zde žádný boj mezi nimi a námi není, pouze naše úsilí/řízení vlastního života není doposud natolik dostatečné/koordinované (ve všeobecnosti), aby jsme slezli ze stromů.

By nám mohlo napovědět, jak se Rubikova skládá.

Re: Vektor cílů GP ?

udo | 17.11.2013

1.Čas je subjektívny pojem.
Neide v tomto zmysle o bjektívny proces,
ale o pomer dvoch procesov, z ktorých jeden považujem(znova subjektívne, resp. po konsenzuálnej dohode danej skupiny ľudí,..civilizácie) za etalón.

Ak dostatočne rozpoznám, vyhodnotím a používam objektívny proces(a nie ilúziu), kontrolujem=riadim čas a automaticky som schopný v ňom chodiť, cestovať do oboch strán..či všetkých.

Malo by logicky ísť o nejakú formu podľa možnosti dominantného procesu, resp. komplexu(supersystému) objektívne dominantných procesov.zvolenej časti uni-vers-a a najlepšie vesmíru celého.
Inak sa nachádzam v ilúzií, ktorú kontroluje zákonite n-tita, čo chápe viac základných parametrov(v starších textoch: "kameňov uholných").

..a áno, vyzerá, že „čas“(komplex vzájomne previazaných objektívne dominantných procesov) nepracuje pre mono-pol ega. Zneužijú jeden a príde ďalší..ra-na. So Strojcom karty hrajú. Nemôžu vyhrať a sú len používaný ako motivácia. Samozrejme plebs svojou neaktivitou trpí zbytočne. Preto neustála akcentácia absurdnou kedysi „potrebnosťou, mys-tikos utrpenia“ pseudocirkvami a dnes „prirodzenosťou osobného zlyhávania človeka“..cielená systematická deformácia vnímania pojmu „ľudský faktor“ sociálnymi inžiniermi.

No tak, ako sa strojením hierarchie moci zaoberali „elity“,
riešil..tvoril..stroj civilizáciu vždy sám národ..bežný ľud.
Ako strom a jeho lístie, čo v zime opadá..Na jar nové vyraší.

2.súhlas. Dodatok i bez nich, no môžeme ich využiť..ich vedomosti, skúsenosti..pozorovať, skúmať GPP.
..a s pomocou Strojcu Uni-vers..VM

3. Isto, v hlbšom zmysle by sme GPP nemali zbytočne dávať príležitosť,
pokušenie robiť z nás otrokov. Ak nie oni, ešte „dlho“ bude motivačný faktor potrebný
a podobný jav by sa mohol v inej forme opakovať, i keby GPP „fyzicky zanikol“..
Avšak na uvedenú činnosť(na zneužívanie svojho postavenia) nemajú objektívne morálne právo.

Predbiblické:
„Po ovocí poznáte ich“
platí o to viac pre GPP v ich pozícii.
Dnešné globálne problémy sú v prvom rade dielom jednoduchého chápavého,
no egoistického myslenia Globálnej klobásy..jelita..
a až potom dielom nečinnosti=hlúpej naivity (nie)ich košiara.

Nikdy nemá zmysel bojovať PROTI niečomu(včítane GPP).
V podstate synov Človeka je bojovať ZA niečo.
Tiež ide o masovo vy-, a presnejšie zne-užívaný stereotyp.
Jelito „elít“.. chce len moc..
a..jeho pernoféria vie zväčša iba čo nechce..
keďže na hovorenie o svojich skutočných cieľoch
má v dnešnom asociálnom systéme so zakrytým kódom podprahový zákaz.

Ako sa hovorí:
„Nemôžete svojim ovciam predsa priamo vysvetliť,
čo s nimi zamýšľate urobiť.“
Stádo by inak i baču rozdupalo..

4.Áno Rubikova kocka je pekný príklad pre vizualizáciu práce mat(r)icového inžinierstva.
Osobne ich(matice..kulturologické tenzory) vnímam ale so zaoblenejšími hranami..
Niečo ako logo wikipédie..ak chápete..dobré logo-s..

Dik za podnet.
Snáď náš rozhovor dá aj ostatným niečo..
u.

Re: Re: Vektor cílů GP ?

Miroslav | 17.11.2013

...ďakujem určite dal, potvrdilo sa mi moje chápanie spôsobu ako von z problémov.

,,Nikdy nemá zmysel bojovať PROTI niečomu(včítane GPP).
V podstate synov Človeka je bojovať ZA niečo."

Otázka, prečo ste vy osobne udo už dávnejšie nerealizoval stránky na tému DOTU ?

Re: Re: Vektor cílů GP ?

Petr | 17.11.2013

I já (kdo jsem já ? - ve smyslu naší diskuse :) děkuji za plodonosnou výměnu.

ad. Aspekt času

Složení mozaiky na rubikově kostce = "Ztráta času" a ta s sebou přináší i "ztrátu osobnosti" - jak říkají budhisté - Ty jsi jen jiné já - když každé žije simultánně teď a tady, ale každé mj. i je jinak staré:)
Kvízová otázka do pléna - kolik ti je let, adepte a jaké je Tvé jméno ?

P.

Re: Re: Re: Re: Vektor cílů GP ?

popolvár | 14.11.2013

podla môjho názoru casová os KOB siaha len po Egypt z toho dôvodu, ze autori KOB riesia problematiku aktuálnej konceptuálnej moci, resp. jej nositela, tvorcu... vo vztahu k nasim regiónom.

Re: Re: Re: Re: Vektor cílů GP ?

taurus | 14.11.2013

"Čaká nás ešte niekoľkogeneračný posun vektora k ľudskosti."

-A MOŽNA NENÍ TŘEBA GENERACÍ, - řekl zamyšleně Sergej, a je třeba BOŽÍHO SVOLENÍ...
(z kníhy ROK PROROKA)

P.S.čímž jí zároveň doporučují, čte se jedným dechem.:)

Re: Re: Re: Re: Re: Vektor cílů GP ?

popolvár | 15.11.2013

je tá kniha aj v elektronickej podobe? Ak áno, prosím link a meno autora. Dakujem.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vektor cílů GP ?

popolvár | 15.11.2013

...a poprosím, aký je význam slov: Опекуны, опекуна, опекуну, опекунствo. Dakujem.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vektor cílů GP ?

popolvár | 15.11.2013

... a este tento výraz: "что бы ни делать, лишь бы не работать"

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vektor cílů GP ?

Hox | 15.11.2013

kniha: http://lib.rus.ec/b/350242/read#t1

"opekunstvo" je dle mého patronát, zmíněná fráze - dělat cokoliv, jen ne pracovat.

měl bych taky dotaz - název knihy znamená čistě "osud proroka", nebo jsou možné i další výklady?

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vektor cílů GP ?

taurus | 16.11.2013

Rok - nevyhnutelný osud, takový "damoklův meč".
Existuje slovo "suďba" - neutrální, a záleží na tom jak jí obarvíš.
Kdyžto rok, se používá v negativním smyslu.
Třeba "zlověstnýj rok", nic dobrého.

Re: Vektor cílů GP ?

Vlk | 13.11.2013

z predhistorickych casu je povedomost o mnoha "mytickych" mirovych spolecenstvich a risich,ktere nakonec byly potlaceny nasilim,neboli valkou a vojenskymi akcemi-tolik jako odpoved na tuhle vetu-"Kdyby britská vláda byla absolutní, jaký by potom mohl být důvod pro válku, a kdo by se o ni mohl pokusit?


Re: Re: Vektor cílů GP ?

Petr | 16.11.2013

Podobně jako v Atlantidě - občanská válka je možnou odpovědí.

Putin a KOB

taurus | 12.11.2013

Aby už nedocházelo k ruzným spekulacím, ví Putin o koncepcí, či neví, podívejte se na video s Petrovym, kde on sám na kameru říká, že koncepcí Putinovi vlastnoručně předal, mluvili spolu o ní a podle hodnocení Petrova, Putin postupuje v duchu a v souladu s koncepcí. Dokonce používá jejích věty.

.Петров К П о Путине В В .
http://www.youtube.com/watch?v=VCS_gYakx7Q

P.S. Včera jsem to na youtube objevil čírou náhodou.:)

Re: Putin a KOB

taurus | 13.11.2013

A zde je přednáška Jefimova v FSB
.Управление Миром Лекции ФСБ ( Ефимов ) .
http://www.youtube.com/watch?v=raFJDUXDTMs

Re: Putin a KOB

Hox | 13.11.2013

>Včera jsem to na youtube objevil čírou náhodou.:)
níže v diskusi jsou další zajímavé náhody ze včerejška

Re: Re: Putin a KOB

taurus | 13.11.2013

Proto tam byl ten smajlík.
Jínák, lekce Jefimova v FSB - moje vůbec první seznámení s KOB, po všech těch hledáních pravdy - slovánskými weby počinaje, alternativní historií konče.

Kachna ?

Petr | 12.11.2013

http://www.senatorskykuryr.cz/news/vladimir-putin-pripravte-se-na-valku-/

Re: Kachna ?

Hox | 12.11.2013

Jako by to z ok(n)a vypadlo "sorche faal" (dezinfo sajt)

Otázka

Vasiľ | 12.11.2013

Najefektívnejšie riadenia z pohľadu GP je vhodnou kombináciou bezštruktúrneho a štruktúrneho riadenia, pričom skoro celá práca je prenechaná na perifériu GP.
Podlieha však periféria GP aj priamemu, alebo len bezštruktúrnemu riadeniu danému ich svätou knihou a podobne? Pri druhej možnosti sa periféria GP javí ako nástroj, ktorého fungovanie je pevné dané a zmeniť jeho prácu môže znamenať jeho výmenu za iný nástroj. Pri prvej možnosti, tj. s trochou štruktúrneho riadenia s priamymi príkazmi zase hrozí nebezpečenstvo pre GP - byť v priamom kontakte s objektom riadenia môže byť nebezpečné (ako pri drezúre levov).
Má niekto predstavu, ako to môže v praxi prebiehať, napríklad ak sa GP rozhodne pre krok, ktorý je mimo rámca ideológie, ktorej podlieha periféria GP? Dá sa to vôbec bez toho kontaktu s objektom riadenia? Ani bezštruktúrne riadenie sa predsa nezaobíde bez fyzických - materiálnych nástrojov. Nestačí, aby si dvaja (či dvadsiati dvaja) sadli do miestnosti a dohodli sa na koncepcii. Musia mať aj nejaké páky.
???

Re: Otázka

Petr | 12.11.2013

Já si to vysvětluji tak, že řízená změna ideologie v rámci jedné koncepce je něco jako reakce GP na vývoj organizace společnosti v důsledku "příchodu" do společnosti něčeho, co nazývám INOVACE. Např. přechod z feudálního do kapitalistického systému řízení společnosti je GP řízená změna ideologie pod jednou a téže zde tzv. biblickou koncepcí coby jejich reakce na příchod TRHU na světlo světa. Jako realizační páky slouží GO podřízené složky moci a systémové prvky řízení jako peníze, knihy, internet etc. GP do přímé konfrontace (ruční režim) s periférií nevstupuje a když už, tak možná pouze v situaci nějakého skutečně systémového průšvihu, který má potenciál ohrozit koncepci jako takovou. Ale to ještě kdo ví jestli, jestli na tyto situace nemá předpřipraveny dílčí "zásahová komanda".

Re: Otázka

Hox | 12.11.2013

Způsob řízení GP a jeho omezení je mj. popsán v http://leva-net.webnode.cz/products/arbitraz-hlavy-statu-ako-osnova-pre-rozhodovanie-vo-vztahu-k-elitarskym-klanom/

Re: Re: Otázka

Vasiľ | 12.11.2013

To som čítal. Keby nie, tak je moja otázka ešte negramotnejšia. Mal som z toho pocit, že GP je od svojej periférie hermeticky oddelený (ako vrch pyramídy na tej bankovke) a využíva čisto len neštruktúrne riadenie.
Lenže aj na realizáciu bezštruktúrneho riadenia treba nejaké páky. A na tie páky sa práve pýtam. Najmä tie, čo musí využívať v súčasnosti (izolovať skupinu ľudí niekde v púšti po dobu 40 rokov už dnes nie je také ľahké...).
Vôbec s bezštruktúrnym riadením je problém v časovým oneskorením, čo v neustále sa zrýchlujúcej dobe robí stále väčšie problémy...

Re: Re: Re: Otázka

Hox | 12.11.2013

přesně tak, nejsou schopni reagovat na okamžité výzvy a změny, to co iniciujou má vždy nějaký čas na rozběh a následně "inerci", to lze vidět. Co se týká konkrétních mechanismů, nemám jasno, tak se zdržím úvah, možná někdo jiný doplní.

Re: Re: Re: Re: Otázka

udo | 15.11.2013

jednoducho..
napr. tam(v polygóne), kde zdvihnete úrokové sadzby nad rast HDP..príp.rest efektivity hospodárskeho segnemtu, fkorporácie, firmy..nasleduje úpadok, rozklad spoločnosti. Tam, kde ich necháte nižšie, spravidla rast.

U nás(čím ďalej na východ Európy, tým zámerne dlhodobo vyššie sadzby) banky s oddanosťou maniaka držia sadzby hore, čim si rúbu konár pod sebou. Logicky ide o politické rozhodnutie "Klubu", negujúce ich vlastný pud sebazáchovy. Padne ekonomika, padnú aj banky..

Iste..vyekzekujú a ukážu svoju ľavú tvár upíra. Potom príde zmena zdola a opätovná..putovná privatizácia do rúk občanov..a tak dokola..alebo človeku podobné opice spozornejú a prerušia ďalší z infernálnych kruhov psrudo-oiko-nomos.
Vytiahnu tekvicu z oprátky a prejdú na normálny bezkrízový vývoj..režim samoriadenia..

Tak riadiš nepriamo cez úrok a naviazanú infláciu tzv.frakčnych rezerv(fiat money). Štatistické sterotypy cez "akčné" a apolepyfilmy..atď..a čo veta: "opica rodí sa už zlá" a pod. učení przniacich meno Nás-arijského.
Asi ako prostitúciou za panenstvo humanitujúcich aparátčikov.

Hierarchie moci

Petr | 12.11.2013

O tom by se dala napsat disertace:) Pro osobní praxi stačí vědět-vidět, že soudobý (polistopadový) koncept řízení ČR je plně konformní s vektorem cílů vytýčeným anglosaskou větví vítězů WW2, kteří přes počáteční odpor Francie nakonec uvedli na evropský trůn poražené Německo, které bylo pozvednuto (podobně jako Japonsko v Asii) do pozice lokomotivy dílčí řídící struktury dnes operující pod názvem Evropská unie, která ovšem sama je řízeným subsystémem ze strany Wall Street -City (kontrolní otázka - kdo a jak řídí Wall-Street ?:). Klíčovým pragmatickým médiem-nástrojem-prvkem řízení (vedle všech typů podprahovek, více či méně otevřených lží (médií) a samozřejmě i tzv. zákonodárství) jsou tzv. peníze a právě jejich současný (adminy GP nezamýšlený) kolaps (ostatní prvky řízení zatím nekolabují) je jistou šancí pro alternativní snahy o celoplanetární (vynucené-nedobrovolné) změny konceptu.

Re: Hierarchie moci

Oracle 911 | 12.11.2013

Ja by som začal pochybovať o tom, že tento kolaps je náhoda, hovorím to na základe toho, že krízy sú nástrojom na inštaláciu nových poriadkov "pre plebs".

V čom ale súhlasím, že KSB má šancu na víťazstvo a keď predstavitelia tohoto konceptu sú šikovný a využijú príležitosti správne GPP prehrá a ľudstvo ako celok vyhrá.

Re: Re: Hierarchie moci

Petr | 12.11.2013

Obecně s tím, že krize jsou zhusta řízenými ději, nesoucími záměr posunout status-quo potřebným směrem nelze než souhlasit. To bezesporu. Nicméně se domnívám, že současný krizový vývoj subsystému finance se jejich tvůrcům přece jen vymyká z rukou. Ne že by nechtěli pohnout status-quo k jedné celoplanetární měně, v tomto by jim řízená krize samozřejmě mohla býti pomocným prostředkem, ale jde spíš o to, že tento posun by se jim přece jen dělal lépe v situaci, kdy otěže drží pevně v rukou a masy nejsou v nespokojeném pohybu. Implementace žádoucích změn ve financích, při plné kontrole ostatních mocenských složek (schopných účinně paralyzovat odpůrce), by pro ně neměl být problém (alá implementace bretton-woodského režimu). Ale jak vidíme, nárůst nespokojenosti davu není prvkem ve hře, který by tyto změny ulehčoval, spíše je komplikuje, což implikuje ztrátu kontroly nad vývojem situace. Tento dílčí závěr (ale možná se pletu) v je v mé mysli podpořen určitou znalostí ekonomické podstaty toho, jak se mohlo udržet při životě více než cca 30-leté deficitní financování provozu hlavního mocenského aparátu GP - USA (na úkor zbytku světa).

Re: Re: Hierarchie moci

Hox | 12.11.2013

ps. "představitelé KSB" je oxymoron, dá se sice říct že Putin dělá kroky, které lze z pohledu KSB úspěšně interpretovat či předvídat, a dá se spekulovat o tom, jestli se Putin o své chápání KSB/DVTR opírá či nikoliv, ale je to vždy o tom, že Putin může reálně jen tolik, nebo jen o trochu více, na co má podporu "zezdola". Zaznobin je zase mluvčí kolektivu VP, nic více, nic méně - zabývá se šířením informací.
"představitelé KSB" zavání "autoritami", a pokud se nějaké "autority" pasují do role "představitelů KSB", už to nebude KSB, ale imitace-provokace.

Re: Re: Re: Hierarchie moci

udo | 12.11.2013

Ak má Putin schopný tím analytikov, musí o KSB vedieť.

Otázka č.1:
Mohol by V.V.zotvávať vo funkcii, ktorú zastáva, bez schopného tímu?

Otázka č.2:
Aký je jeho osobný vzťah ku KSB?

Otázka č.3:
Môže sa za dnešnej situácie postaviť pred médiá a deklarovať svoj názor na KSB?

Re: Re: Re: Re: Hierarchie moci

Hox | 12.11.2013

jasně, bral jsem to +- z obecné roviny, indikátory odpovědi na č.2 jsou také v dostatečné míře. ps. viděl jsem scan dokumentu, na kterém Putin jako hlava FSB odepisuje nějakému poslanci, nebo snad Petrovovi, ohledně KOB a píše, že nemá čas se tím do hloubky zabývat, ale doporučuje Mrtvou vodu k bližšímu studiu pro složky FSB a další struktury, nebo něco v tom smyslu. Nemáš o tom náhodou nějaké informace?

Re: Re: Re: Re: Re: Hierarchie moci

udo | 13.11.2013

Kópiu skenu máš v maily.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hierarchie moci

Hox | 13.11.2013

diky. hodil jsem to online: https://dl.dropboxusercontent.com/u/79978438/kob%20putin%2098.jpg

Re: Re: Re: Re: Hierarchie moci

Hox | 12.11.2013

ještě oprava, kroky Putin se dají úspěšně interpretovat skrze DVTR, ne že "..dá se říct, že..."

Re: Re: Re: Re: Re: Hierarchie moci

dodo | 13.11.2013

http://slovak.ruvr.ru/2013_11_12/Putin-komentoval-svoje-liderstvo-v-zozname-Forbes/

Prečo to povedal práve tejto "KBS"?

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hierarchie moci

Hox | 13.11.2013

každý si může zvolit vlastní úhel pohledu:
a) náhoda
b) náhody nejsou: Informácia je z pozície vyššieho(a hlavne Najvyššieho, všeobjímajúceho) supersystému v systéme príčinno-dôsledkových vzťahov uni-vers-a, vždy cirkulačne adresná, cielená. Náhoda je v tomto zmysle extremizačne absurdný výraz. Ide len o abstraktné pomenovanie zatiaľ dostatočne nepochopeného javu a jeho miesta v hierarchií vzájomnej previazanosti procesov

neboli jazyk životních okolností, a ty okolnosti jsou v tomhle případě zajímavé... vyšlo to včera, kdy tady probíhala diskuse-spekulace na téma Putin a KSB. Ale KSB je "KSB" jen v češtině/slovenštině, rusky je zkratka "KOB".

Re: Hierarchie moci

Hox | 12.11.2013

častečně souhlas, s výhradami - EU není subsystémem Wall Streetu, lepší by bylo říct, že EU a Wall Street, potažmo USA mají stejné "pány", a k tomu má každý výkonný modul vlastní dílčí cíle a ambice (regionální "elita" atd.)

peníze jsou nástrojem řízení, ale ne tím klíčovým, výše stojí ještě tři kategorie prostředků agrese/manipulace. Neřízený kolaps není v plánu, to je pravda, nicméně řízená demontáž USD jako rezervní měny je ze strany GP zamýšlená, dá se říct pod tlakem okolností... GP nemá zdaleka tolik možností a tolik prostoru jako dříve, posledních 100 let minimálně se mu vše daří jen napůl, nachází se v podstatě v režimu krizového řízení a nucených reakcí, funkci "prediktor" už víceméně ztratil... čili nepřeceňovat, no ale ani nepodceňovat.

Re: Re: Hierarchie moci

Petr | 12.11.2013

No jak se to vezme. Z hlediska finančních toků je EU jednoznačně podřízeno Wall Streetu. Současně souhlas s tím, že mají společné "pány".
Význam peněz je rovněž relativní. Z hlediska psychologie ovládání mas a jejich přístupu k tomuto zajisté systémovému prvku řízení, to je nástroj klíčový. Tím určitě nemyslím že klíčovým je sám.
Těch 100 let problémů je opět relativních. Neztrácejme ze zřetele, že v této době došlo k největšímu technologickému pokroku lidstva možná v celé zde námi uvažované etapě (od pádu Atlantidy) a GP musel reagovat na tyto z hlediska řízení rušivé vstupy. Řekl bych, že se mu to docela dobře dařilo a docela dobře to (nám všem - lidem - ku škodě) ustál.

Re: Re: Re: Hierarchie moci

Hox | 12.11.2013

ono je spíš problém najít něco, kde by plně uspěli, počínaje voděním jednoho nomádského kmene po sinajské poušti před mnoha lety. Jejich kroky mají společný jmenovatel: skoro nic se jim nedaří tak, jak chtěli, a skoro vždy s časovým skluzem. I ten sinajský "pochod" museli ukončit předčasně, což jim přinášelo a přináší periodicky problémy. Z důvodu podstaty jejich koncepce je z objektivních důvodů "pronásleduje" efekt opičí pracky v nějaké formě prakticky neustále, a projevuje se stále více. Nyní došel podle mého stav do bodu, kdy prakticky přiznali krach svého projektu a fakt, že neví jak dále. Chyba řízení za cca 3500 let se nahromadila do kritické velikosti.
Co se týká některých událostí, kde jejich řízení utrpělo krach a museli se následně přizpůsobit novým okolnostem, třeba:
- plán zrušení buržoazního liberalizmu a kapitalizmu marxistickou světovou revolucí: kompletní selhání
- výsledek druhé světové války: zdaleka ne ten, o který usilovali
- trvalá fixace davo-"elitární" společnosti dříve, než dojde ke změně logiky sociálního chování: kompletní selhání
- připuštění vzniku jaderných zbraní a možnosti zničení biosféry Země termojadernou válkou: kompletní selhání z jejich strany
- snaha udržet populaci (počet obyvatel) pod kontrolou: kompletní selhání z jejich strany
- ...

dalo by se pokračovat velmi dlouho.

Re: Re: Re: Re: Hierarchie moci

Petr | 12.11.2013

Dotkl jste se jednoho z klíčových aspektů Ksb, který doufám, že najdu někde blíže specifikován - jak si Ksb definuje povahu (pragmaticky uchopitelně) GP, jak dochází k závěrům ohledně jejich činnosti (monitoring), identifikaci jejich vektoru cílů a z toho plynoucí schopnosti komparovat mezi těmito cíly a realitou. Metafora Odysseova NIKDO pro vážnou práci stačit samozřejmě nemůže.

Re: Re: Re: Re: Re: Hierarchie moci

Hox | 13.11.2013

řekl bych, pochopení obecného chodu věcí, zákonitostí nadřazeného supersystému a pak analýzou z pozice zdravého smyslu a principu "po ovoci poznáte je" či "když to chodí jako kachna, hýká jako kachna, tak to asi bude kachna". Materiálů na to téma je tady myslím už dost, ale roztroušeno na různých místech, takže link na materiál konkrétně o tomto není k dispozici.
jinak, analýzou informací z dostupných zdrojů, žádné "tajemství", ke kterým by měli přístup jen autoři KSB, tady nemají místo. Každý si může ověřit a prověřit.. jen je třeba čas a číst tlusté knihy (a znalost jazyků)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hierarchie moci

Petr | 13.11.2013

Pokud byste měl zájem, mohl bych Vám - k libovolnému (ne)využití - poskytnout vlastní analýzu průběhu 20.století, kterou jsem si osobně sesumíroval v už roce 2005, abych mohl následně monitorovat, jak moc jsem se mýlil:) Pro studijní účely by možná mohla být zajímavá i pro čtenáře tohoto webu, byť celou řadu jejich tezí by dnes již bylo možno vysvětlit přesněji, zejména s využitím formativního přístupu a znalostí KSB. Ale dnes jsme o 8 let dál a i pro mne je zajímavé zpětně sledovat časový vývoj vlastního "probouzení":) Není to dlouhé a kdyby se to upravilo o nové poznatky, mohlo by to pomoct šíření osvěty tím lapidárnějším a jednodušším způsobem, o němž jsem se již zmiňoval. Ale samozřejmě byste ji mohl zcela ignorovat.

Re: Re: Re: Hierarchie moci

Hox | 12.11.2013

jinak k tématu sinajského pochodu se tu nachází materiál: http://leva-net.webnode.cz/products/sinajska-tura-1-/

Re: Hierarchie moci

Hox | 12.11.2013

ještě dodatek - "vektor cílů vítězů WW2" je jen jedna z hierarchických úrovní, nikoliv poslední, a to hlavní - při každém začlenění nového prvku do struktury dochází i ke informační výměně opačným směrem - struktura začleňuje vektor cílů nového prvku do svého vektoru cílů, resp. probíhá vytváření nového vektoru cílů na základě původního a dílčích vektorů cílů nových prvků. Otázkou do diskuse je jen, kdo koho v jaké míře ovlivnil, v principu se EU ani NATO nemohlo rozšířit o nové členy, aniž by získala/o i nové dílčí cílové vektory.

Re: Re: Hierarchie moci

Petr | 12.11.2013

Můj názor je ten, že naše (tehdy ČSR) polistopadová reprezentace žádný podstatný příspěvek do "vektoru cílů anglosaské větve vítězů WWW2" nepřinesla. Spíš bych to vyjádřil tak, že jejich vektor cílů mohl být jakoby "frekvenčně rozladěn", což ovšem předpokládali a brzy i ustabilizovali. Hlavní náš příspěvek spočíval spíše v realizaci samotného přechodu do jejich sféry vlivu (z východu na západ), což jim-západu umožnilo pokročit v realizaci tzv. globalizace - skrze pozdější rozšíření EU (zařazení Českých a potažmo i Slovenských samospráv pod jejich řízení).

Re: Re: Re: Hierarchie moci

Hox | 12.11.2013

vektor cílů nese společnost jako celek, nikoliv "elita", a objektivně má význam ten reálný, nikoliv někým deklarovaný... takže nejde o vektor cílů "elit", ale reálný, statisticky převládající, = kolektivní nevědomí. Ten proces je objektivní a nese egregoriální povahu, takže "nebrat ohled" na něj nejde, respektive lze, ale on bude probíhat tak jako tak. Dá se to přirovnat k "rozladění" a následnému ustálení na trochu jiné "frekvenci", neboli - každý proces předání informace je řízení/vliv, a vektory cílů středoevropských a východoevropských kultur nemohly nezměnit (v nějaké míře) informační stav, situaci struktury, která je do sebe zahrnula.

Re: Re: Re: Re: Hierarchie moci

Petr | 12.11.2013

Kvalitativně to souhlasí, teď jen kdyby to šlo kvantifikovat. Možná by se ukázalo, že ten "náš" vliv byl zanedbatelný.

Re: Re: Re: Re: Re: Hierarchie moci

Hox | 13.11.2013

otázka: co rozumíte pod "zanedbatelný"? (není to samovysvětlující-se pojem)
jde k tomu přistoupit i z jiné strany: vliv byl a je nenulový.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hierarchie moci

Petr | 13.11.2013

Četl jste Alternativu 3 ?

<< 1 | 2 | 3 | 4 | 5

Přidat nový příspěvek