Ex-šéf izraelského "Nativu": Útok na ruský Su-24 byla promyšlená provokace, turecký "Mein Kampf" premiéra Davutoglu

Ex-šéf izraelského "Nativu": Útok na ruský Su-24 byla promyšlená provokace, turecký "Mein Kampf" premiéra Davutoglu

2.12.2015

 

Ex-šéf izraelské zvláštní služby "Nativ" Jakov Kedmi v pořadu stanice "Iton.tv":

  • Sestřelení ruského Su-24 byla promyšlená provokace;
  • turecký "Mein Kampf" byl napsán v roce 2001 nynějším premiérem Davutoglu;
  • Turecko mělo sehrát roli fašistického Německa, jen pod jinou ideologií;
  • Turecko usiluje o celosvětový islámský chalífát pod primátem Turecka.

 

(titulky - tlačítko "CC")


 

"Turecko má sehrát podobnou úlohu jako v minulém století fašistické Německo"

O roli Turecka v rámci "Dlouhodobé antikoránické strategie" hovoří také V.M.Zaznobin v tomto fragmentu besedy z 16.5.2013:
 


 

Viz také:

 

 

Diskusní téma: Ex-šéf izraelského "Nativu": Útok na ruský Su-24 byla promyšlená provokace, turecký "Mein Kampf" premiéra Davutoglu

Семен Багдасаров: Prorocká reč o Turecku z roku 2010

hm | 03.12.2015

V čase keď nám chýbajú peniaze na rozvoj nášho hospodárstva, na úkor vlastného národa podporujeme svojho geopolitického protivníka, ktorý v celých dejinách pracoval proti nám.

Budujeme im atomvú energetiku s návratnosťou najskôr o 60 rokov.
V našich školách študujú ich študenti, aby nám o desať rokov samostane konkurovali,
Finančne podporujeme import migrantov.

Do kedy budeme viesť takúto politiku?
Kým sa nezníži stav nášho obyvateľstva na tretinu?

https://www.youtube.com/watch?v=pb0A3J0dNJM

Re: Семен Багдасаров: Prorocká reč o Turecku z roku 2010

ТаuRus | 03.12.2015

Máš nějaký návod na to, jak udělat z politického nepřítele přítele?
Nebo máš za to, že když už jednou to byl nepřítel, musí jím zůstat na věčné časy a náprava není možná?
Která země v Evropě aspoň jednou nebyla Rusku nepřítelem?

Miera (Pravda s Láskou) víťazí

udo | 03.12.2015

..hmm veľkoturecké keci, veľkoruské..

Že by ďalšie cviko?
V akom kontexte vravel ten "dobrý a zlý" polda
pravdu a v akom klamali, zamlčovali, zahmlievali a prečo?

T.j., ak by sme sa o objektivitu snažili.

Bo nie len Pjakin a Zanobin sa "mýliť(?)" môže,
stereotypom kultúry vlastnej podlieha.

Re: Miera (Pravda s Láskou) víťazí

Paulo | 03.12.2015

Navonok sa tvari ze podporuje ruske zaujmy, co by sa dalo vyuzit v "nas" prospech, co mi tam smrdi:
- jak sa tvari ze Izrael je terorizovany Hamasom (za podpory USA)
- jak vycita Rusom ludskosť odhaluje svoj vlastny sTroj psychiky
- mam pocit že generalizuje vsetkych muslimov ako teroristov
- ten 9.11. je čerešnička jak sa patri

Zaznobin hovori dobre ale malo a naopak casto mam pocit ze mu uchadza tema/pointa a zakeca sa v niecom co zrovna nikoho nezaujima, toto vsak nebol ten pripad.

Re: Miera (Pravda s Láskou) víťazí

Tomas | 03.12.2015

Úplně jsem nepochopil. Dobrý a zlý polda? Myslíš Gorin&Kedmi ?

Re: Re: Miera (Pravda s Láskou) víťazí

udo | 03.12.2015

re: Tomas
Myslel som len toho redaktora a hosťa..
aká hra :)

re:Paulo
Áno, pekné postrehy..
Snáď bude i ďalśích takých drobných prác
a všetci spolu, sa tu znova naučíme viac

A áno, Zaznobin sa občas aj dosť opakuje,
čo ale nemení nič na tom,
źe na lepśí prognosticko-riadiaci tím,
ako ten, v ktorom pracuje, sme zatiaľ nenarazili.
Preto asi tancujú so svojim gOPO..globálnym oponentom..GP
ten "foxTrot".

Ja akurát fakt nemusím tie veľkoruské keci.
Tak ani veľkoamerické, veľkožidovské, atď..
Občas sa i Pjakin tým nechá strhnúť
a niekedy aj Zaznobin, aj keď on skôr tak humorne.

Ak by sa aj Rusko stalo hegemónom (hegAmónom?),
budú potrebovať oponenta a najlepśie viacerých gramotných oponentov, ako soľ..

Ina hrozí, źe by taktiež, ako i mnohí pred nimi,
pokušeniu prsteňa, kruhu, kola podľahnúť mohli.

Koľko spočiatku dobrých ideológii,
bolo "šikovnými" sociopatmi
v seba samých opak obrátených?

Preto furt prízvukujem:
"Najviac Rusom pomôžeme,
keď samy gramotnosť konceptuálnu nadobudneme"
Tak i sebe, EÚ, NATO, USA,..Číne
Blbí kolegovia nebývajú v kurze.
Iba ak na špinavú robotu..a hlavne tí najdobromyselnejší debili..

"Spontánne" eMocie v tomto zmysle do informačnej vojny nepatria.

Ako oheň večný - sú dobrý sluha, no zlý pán.
Každý sa musí s nimi naučiť pracovať, rozlišovať, prehodnocovať. Inak nemôźe byť Človekom.
Narábanie s týmto násTrojom mocným,
ich riadenie a od intuície svedomité odlíšenie,
je snáď najmocnejśia zbraň.

Re: Re: Re: Miera (Pravda s Láskou) víťazí

Paulo | 03.12.2015

Suhlas, viackrat som si vsimol ze Pjakinova ruska hrdost hranici s neomylnostou, az to je sem tam komicke a mohlo by to byt zbytocne kontraproduktivne, snad mu ma dat kto feed back...

Re: Re: Re: Miera (Pravda s Láskou) víťazí

asm | 03.12.2015

Dobré komentáre udo. V tomto dávam mejnstrímu za pravdu, že je u nás extrémizmus. Akurát že pod extrémizmom nechápem vyholených chlapcov.

Re: Re: Re: Re: Miera (Pravda s Láskou) víťazí

udo | 03.12.2015

Áno, objektívnym extrémizmom bývali
väčšinou rôzne odnože zvráteného judaizmu.
Tento extrémizmus, hraničiaci s otvoreným fašizmom
a otrokárstvom na rasistických princípoch,
sa snažili etablovať ako normu, ako mejnstrím.

Otázka je, nakoľko úspešne?

Re: Re: Re: Re: Re: Miera (Pravda s Láskou) víťazí

udo | 04.12.2015

Pre istotu znovu zdôrazním:
Som zástancom pôvodného judaizmu,
kresťanstva, islamu, komunizmu,
ktoré sú svojou praktickou podstatou identické,
..i teoretickou

Ide o jedno a to isté Vnuknutie.
Ich históricko-histerické dnešné formy sú však
otrokármi starými, metodicky profesionálne
účelovo v ich opak zvrátené.
"Nejedz ovocie stromu poznania!"
"Človek, dieťa Boźie sa zlé už rodí!"..atď

Viď programovanie stereotypov, budú(ne?)cnosti
Ide o ono nastavenie kurzu lode..
"..a ak sa kormidla nedotknete, hrozí,
že presne tam, kam smerujete, i priplávete"

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Miera (Pravda s Láskou) víťazí

el | 04.12.2015

Ano, všechny tyto -ismy obsahovaly to podstatné, kterým je mýtus o "Zlatém věku", kdy lidé komunikovali s Bohy nejen na vnitřní rovině. Existuje větší množství legend, kdy se lidé mohli po žebříku vyšplhat až do panteonu Bohů a osobně na fyzické rovině s nimi probrat podstatné věci.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Miera (Pravda s Láskou) víťazí

udo | 04.12.2015

Zaujímavá interpretácia :D

Myslíte "Zlatý vek" bohov (Ubermenschov) a otrokov, stáda, dobytka, na ktorom si nadľudia dokazovali svoje ego?

Vy chcete byť teda priamo "bohom"
a nie Človekom - dietkom, obrazom Jeho?

Myslíte si "el", že tak, ako ste teraz, s Otcom svojim komunikovať nemôźete?
..bez prostredníkov, nejakých guru-kňazo-fuckírov
(s prepáćením)

Na rovinu:
Myslíte si, že Strojiteľ je fašistický debil,
alebo azda, že "nos medzi oćami neexistuje"?

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Miera (Pravda s Láskou) víťazí

el | 04.12.2015

Bylo to myšleno mírně jinak. Každý mýtus o "Zlatém věku" obsahuje stav blaženosti, k níž by se měl člověk vrátit. Někde je umístěn na začátku, někde na konci. Oni Ubermenschi úzce souviseli s Platónovým výkladem, kdy se bytosti rodili ze Země (nikoliv z ženy) a dokázali hovořit se zvířaty atd. V Platónově výkladu se poté objevuje, že to bylo za časů Kronose. Odtud nadlidi, jež lidmi nebyli. V ideji komunismu to byla myšlenka, že nejdříve budeme pracovat všichni a vytvoříme základnu pro technologický rozvoj a poté budou pracovat stroje (opravdu jen velmi obecně řečeno) a zbytek si bude moci věnovat sám sobě. Tak jak byla blaženost vnímána v původních naukách, se dostalo do rozporu s doktrínami jednotlivých náboženství, tak jak se vynořovaly vždy za nějaký čas po jejich vzniku.

K tomu strojiteli snad jen logion 44 z Tomášova evengelia:Ježíš řekl: Kdo se rouhá Otci, bude mu odpuštěno, a kdo se rouhá Synu, bude mu odpuštěno, a kdo se rouhá svatému Duchu, nebude mu odpuštěno na zemi ani na nebi.

Saul po svém zážitku na poušti řekl "jste Bohové". Chtěl snad být on sám Bohem, když jeho syna pronásledoval?

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Miera (Pravda s Láskou) víťazí

udo | 04.12.2015

Otázkou by potom bolo,
prečo ten "zlatý vek" skolaboval,
kde sa vloudila ona povestná "chybička",
nesúlad s Bohom?

T.j.: Prečo zvíťazilo otrokárstvo,
systém protiľudský, keď vieme,
vidíme, že Boh sadistom rozhodne nie je?

Otec nevytvoril "temnotu".
Tú vytrvorili ľudia, čo padli,
čo Boha nahradiť chceli,
čo druhým cestu k Nemu vzali.

Re: Miera (Pravda s Láskou) víťazí

udo | 04.12.2015

Jou..a onen "Duch svätý"
je podľa vyššej interpretácie predjudaistického,
atonistického hieratického systému SEFIROT,
aj ono "Božie Vnuknutie" = InFormácia,
na rozdiel od DeFormácie

T.j., nezohľadňovania objektívnych zákonov Jeho -
ničenie Jeho diela, ktoré ako dediči Jeho nie len neničiť, ale hlavne rozvíjať máme. Viď pôvodný, i starohebrejský preklad Gn 2,17

Sefar - Miera (čísla, písmená, premenné)
Sipur - InFormácia (slovo, procedúra prenosu týchto mier)
Sefer - Mathéria (Písmo, "zhmotnenie" zvolenej myšlienky)

Sú však aj eśte hlbšie interpretácie..

btw.:
Sipur - Cippora - inFormácia - bola (At)Moseho "žena",
jemu JeTrom, mediánskym kňazom po úteku z Egypta daná..

Re: Re: Miera (Pravda s Láskou) víťazí

el | 08.12.2015

Otázku, proč jsme na tom tak, jak jsme, si musí každý zodpovědět sám. Každý má svůj klíč, kterým otevírá dveře poznání a vydá se na cestu. Jestli bude úspěšný či nikoliv, záleží pouze na něm a jeho schopnosti pochopit z hlediska obecných dějů v systému, nepochopitelné.

Souhlasím s Vámi, že je nutná syntéza protikladů na rovině, které je člověku přístupná. Často apelujete na to, že i ze Západu je potřeba si vzít to, co je funkční a nikoliv upírat svůj zrak pouze na Východ. V tom se nemýlíte, přestože pozitivních myšlenek v západních končinách v posledních desetiletích rapidně ubylo. Je však nutno si uchovat alespoň nějaký nadhled, který vyloučí vývoj ode zdi ke zdi, jak jsme toho svědky u řady politiků ze Západu. V současnosti je největším problémem západního modelu skutečnost, že vzal lidem naději na budoucnost, která by byla "žitelnější" než současný chaos.

Na cestě z Egyptu předpokládaně docházelo k "přeformátování Mojžíše". Permanentní přítomnost Hospodina, který stanovoval pravidla pro jeho lid (jak se dočteme v 2. Mojžíšově), z nichž v mnoha ohledech vycházelo i Římské právo, které se stalo následně základem západního modelu práva. Nu a aby rad nebylo málo, tak dorazil i Jetro, který rovněž poradil Mojžíšovi s jeho inflací vědomí, kdy drahocenná rada zněla, aby na všechno to rozhodování nebyl sám a poradil mu klíč k přenesení pravomocí.

Jetro dorazil i se svou dcerou (Mojžíšovou manželkou) a jejich dvěma syny (sic!). O transcendentální povaze této osoby, svědčí jeho sedm jmen a prastará myšlenka kabaly, že tóra se mění co do obsahu při každé změně věků (nejspíše astrologické). Vztah Mojžíše s Jetrem a ženským prvkem, se stal podle některých "vzorcem chování", podle kterého se dodnes řídíme.

S tím ničením Božího díla máte pravdu, otázkou poté zůstává, jestli se systém (v tomto případě souhrn norem, pravidel, institucí a lidí, kteří je tvoří a těch, kteří jim bezmezně věří) umí vymezovat k "Otci" pouze negativně a co více v současnosti především destruktivně.

Turecko

Lída | 03.12.2015

Asi před třemi lety jsme si s dcerou říkaly, že určitě někoho napadlo přiřadit zemím z Tolkienových knih země existující v současnosti. Nejdřív jsme hádaly samy a pak jsme hledaly na internetu. Našly jsme tam, že Mordor je Turecko, což nás překvapilo a teď koukáme, že to sedí.

Re: Turecko

PESS | 03.12.2015

..Vy a Vasa dcera mate vimocne pozorovacie schopnosti..klobuk dolu ...:-)

Re: Re: Turecko

PESS | 03.12.2015

..chcel som napisat -vynimocne- schopnosti

Re: Re: Turecko

popolvár | 03.12.2015

No mne to na Mordor u Turecka nesedí...
Turecko by som skôr pasoval na Haradcanov.
Ale - tot len môj názor
A ak budeme pokracovat tak muzi Západu - Gondor - je Západná Európa a Dunadajcania zo Severu sú Rusi. V knihách je podrobnejsie a zosiroka opísaný pochod Dunadajcanov na pomoc Gondoru k obliehanému Minas Tirith, kde vládol namiesto krála (nezávislého mocnára) nekompetentný správca (p-rezident). Dunadajcania sa najprv vysporiadali s Haradcanmi (Carihradcanmi) a pirátmi (ISILOM), ktorí ovládli Juzné prístavy. Vo filmovom spracovaní túto velavypovedajúcu sekvenciu o úlohe Dunadajcanov, samozrejme ze úplne vynechali... To by uz bolo prílis do ocí bijúce podobenstvo.

Re: Re: Re: Turecko

jardob | 03.12.2015

http://cz.sputniknews.com/svet/20151202/1829526/turecko-glum-obraz-erdogan.html

Re: Re: Re: Turecko

asm | 03.12.2015

Mne sa tiež nepozdáva, žeby Mordor bol Turecko. Tolkien to riadne pomotal, takže určiť kto je kto je ťažké. Neviem, či Tolkien takéto metafory vôbec zamýšľal. V kontexte doby kedy vznikol Pán prsteňov, čiže polovica 50 rokov predstavuje Mordor skôr celý východný komunistický blok. Synovia p-rezidenta, zradca Boromir a Faramir majú zas slovanskú koncovku mir, čo do toho moc nezapadá.

Dúnadani podľa mňa nie sú Rusi. Sú to Atlantíďania. Gondor založili Dúnadani - utečenci z potopeného ostrova.

Veža Minas Morgul, ktorú ovládol Mordor sa predtým volala Minas Ithil. Itil bol hlavným mestom Chazarov.

Re: Re: Re: Turecko

vidlak | 03.12.2015

Tartaria by mohla byt povestny Tartar.

Přidat nový příspěvek