Clintonová reálně skončila (aktualizováno)

Clintonová reálně skončila (aktualizováno)

Republikán ve vysílání ukazuje "inaugurační šperky pro Hillary"

3.11.2016

Hox

 

Jen telegraficky. Hillary po událostech posledních dní nemá nejmenší šanci už ani zfalšovat volby ve svůj prospěch, tlak globální konceptuální moci je drtivý a stále se stupňuje a to ještě nejsme ve finiši (WikiLeaks publikuje přibližně 1000 mailů denně, dnes celkem 44000 a dále graduje v nátlatku, FBI znovu otevřelo vyšetřování Clintonové a další události). GP regionálním "elitám" USA kompletně zlomil hřbet.

V rozporu s obrazem který se snažily vykreslit mainstream média, šance na čestné zvolení neměla Hillary naprosto nijaké nikdy, hrálo se o vytvoření dojmu převahy a následné zfalšování voleb, tyto možnosti jsou nyní už zablokované. Hillary reprezentuje vše to, co běžný člověk na oligarchickém systému moci v USA i jinde nenávidí, čemuž odpovídá i reálná podpora (desetitisícové zaplněné stadiony u Trumpa, pár stovek pravděpodobně zaplacených komparzistů u Hitlery).

Nyní se hraje o to, zda bude prezidentem Trump nebo nastane nějaký jiný scénář (občanská válka, výjimečný stav, ...), v zájmu všech je aby prezidentem byl Trump, ostatní scénáře jsou pojistkou v rukách GP, pokud se to nepodaří. Trump bude nejspíš zvolen, to je nyní zdaleka nejpravděpodobnější a nejvhodnější varianta v zájmu všech.

Kdo sleduje zde publikované konceptuální rozbory, zvláště sérii "O zprávách a událostech", je v obraze ohledně pravděpodobného rozhodnutí amerických a indických znacharů přiklonit se k projektu lidskosti na této planetě. Trump je jejich člověkem a jeho úkolem je podle všeho, na interní aréně, zajistit druhý příchod bolševismu (o prvním zde) do Ameriky a její transformaci podle receptů fordismu, jehož principy prosvítají v jeho projevech. Pokud to tak je a podaří se mu to, USA bude brzy (z historické perspektivy) zcela jinou zemí a spojencem (nejen) Ruska, vztahy se kardinálně změní - psychičtí trockisté na obou březích atlantiku i pacifiku budou čištěni a postupně začištěni / vytlačeni mimo mocenské pozice, čeká je zhruba podobná perspektiva, jako trockisty v SSSR v letech 37-38, jen s tím rozdílem že čistka nebude fyzická ale informační. Liberálové jsou v tomto smyslu odrůdou trockistů, jejich "moderní verzí", a jejich informační smrt (diskreditace/odstranění od moci) je procesem nutným pro ozdravení společnosti a zajištění možnosti rozvoje.

 

Aktualizace - Clintonovou obviňují v kongresu ze zrady.

 

V Kongrese USA obvinili Clintonovú zo zrady
Predseda Výboru pre národnú bezpečnosť Snemovne reprezentantov Kongresu USA Michael McCaul nazval činnosť Clintonovej, ktorú odhalili počas nového vyšetrovania, zradou štátu.
„Predtým mi James Come (riaditeľ FBI) povedal, že sa nepriateľské krajiny dostali na jej (Clintonovej) súkromný server. A teraz majú tieto veľmi citlivé informácie, ktoré ohrozujú nielen ju a národnú bezpečnosť, ale aj amerických občanov, ktorí sú v zahraničí. Úprimne povedané, podľa môjho názoru, je to zrada, „- povedal McCall. McCall mal zrejme na mysli niekoľko listov, ktoré Clintonová, keď bola americkou ministerkou, poslala z poštovej schránky na nechránenom serveri, a ktoré obsahovali informácie o amerických spravodajských agentoch pracujúcich v zahraničí pod diplomatickým alebo iným krytím. Tieto listy boli objavené potom, čo FBI zobrala domáce počítače pomocníčky Clintonovej Humy Abedin a jej manžela Anthonyho Wienera. Ten už bol obvinený z pohlavného zneužívania detí.
http://rusvesna.su/news/1478249209

 

Tisková agentura TASS, dává víc podrobností:
Ke kritice se připojil i senátor Ted Cruz, který zároveň požaduje odvolání Ministra spravedlnosti a prokurátora USA Loretty Lynchové za zvolenou linií ke skandálu kolem Hillary Clintonové. Také žádá odvolání zodpovědného pracovníka Ministerstva spravedlnosti Petera Kadzijka, který v květnu minulého roku varoval poradce Clintonové o probíhajícím v Kongresu procesu vyšetřování jejích praktik využití soukromého serveru.
http://tass.ru/mezhdunarodnaya-panorama/3758750

 

Diskusní téma: Clintonová reálně skončila

test

wqer | 06.11.2017

test

:-)

Game of Thrones | 09.11.2016

Jsem se milil a panu Hoxu gratuluji za výborný článek a analýzu a tip!

Re: :-)

Divák | 09.11.2016

Ještě nikdy jsem se nezmýlil tak rád :-)) Vidět americký "havloidní" odpad hořce a kysele naříkat bylo tak sladké :-))

Re: Re: :-)

Hox | 09.11.2016

"Vidět americký "havloidní" odpad hořce a kysele naříkat bylo tak sladké :-))"

hláška roku, tesat do kamene :D

Jo, nejspíše je rozhodnuto

Věžák | 07.11.2016

Asi před týdnem prý poukázal Netanjahův loutkař Adelson 25 mil USD Trumpově volební kampani. To není ani tak dar neocon miliardáře, jako signál.

Re: Jo, nejspíše je rozhodnuto

Game of Thrones | 08.11.2016

Židé vždy financují oba kandidáta,jenom jiní lidé ale patří do te skupiny,a navíc dcera Hillary je vdaná za jednoho hodně vlivného žida z NY

:-((((

Game of Thrones | 06.11.2016

Už je to jasné Hillary vyhrává :-((((

.

Cico Ciciak | 05.11.2016

Mám niečo prečítané z práce "Ford a Stalin", z ktorej som zistil, že Ford bol vlastne taký americký boľševik. Ale čo si konkrétne predstaviť pod fordizmom, ktorý by sa mal údajne v USA zavádzať, keď vyhrá Trump? Vďaka

Re: .

Hox | 05.11.2016

odpověď je ve zmíněné knize.

To je snad i k tématu ..

Sio | 05.11.2016

http://outsidermedia.cz/donald-trump-o-soucasnem-americkem-establishmentu/

Mědia ustupují od podpory Hillary

Sio | 04.11.2016

http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Sokujici-vyvoj-v-USA-Velka-media-se-zacinaji-odvracet-od-Hillary-Clintonove-460681

Re: Mědia ustupují od podpory Hillary

Cico Ciciak | 05.11.2016

Výmena kandidáta na prezidenta tesne pred voľbami, ktorého by už GP nemohol za tak krátky čas poriadne zdiskreditovať, vyhovuje podľa mňa skôr tým, čo stoja za Clintonovou. GP naopak vyhovujú súčasní kandidáti a sprofanovaná súperka Clintonová, ktorá je už totálne odpísaná, takže voľby budú už iba takou formalitou. Ale naopak s novým kandidátom by mohla mať americká regionálna "elita" aspoň nejakú šancu, lebo podľa mňa ľudia v USA sú už z domácej politiky dosť frustrovaní a Trumpa berú skôr len ako také menšie zlo.

Re: Re: Mědia ustupují od podpory Hillary

Sio | 06.11.2016

Ano, to dává smysl. Do Clintonové bylo mnoho investováno, ale ukazuje se to stále víc a víc jako sázka na nesprávného koně. GP ty investice z velké části zmařil.

evoluciu nie Revoluciu

Zahorak | 04.11.2016

Toto ked pochopi narod a najme taki ako Kotlebovci, od tohto sa myslim vela veci odraza

Re: evoluciu nie Revoluciu

Cico Ciciak | 05.11.2016

Presne. Veď mnohí z kotlebovcov sú svojim presvedčením vlastne takí slovenskí boľševici, len si to neuvedomujú a vôbec tomuto pojmu nechápu. Boľševici všech zemí spojte se! :)

Re: Re: evoluciu nie Revoluciu

JaSom | 05.11.2016

A koľko kotlebovcov poznáš osobne, chlapče, keď si tu trúfaš točiť o ich presvedčení ? Či to len v duchu "blbečkovia mainstreamu aj alternatívy, spojte sa !" ?

Re: Re: Re: evoluciu nie Revoluciu

Cico Ciciak | 05.11.2016

Za:

1. som mal na mysli veci, za ktoré obecne bojujú (spravodlivosť, sloboda, vykorenenie vykorisťovania a parazitizmu jedných na druhých, podriadenie cieľov štátu v prospech väčšiny... - proste také typické boľševické ideály, za ktoré, aspoň mám taký dojem podľa ich plamenných rečí, že ĽSNS bojuje, ale ak nie, čo je dobré vedieť, tak beriem späť :))

a za:

2. aby si na niečo mohol zmysluplne reagovať, najprv si niečo preštuduj a začni hneď tu:

Pozor na trockistov/marxistov + vysvetlenie pojmov
-----------------------------
http://cicociciak.blogspot.sk/2015/07/pozor-na-trockistovmarxistov.html

Re: Re: Re: evoluciu nie Revoluciu

Cico Ciciak | 05.11.2016

"Či to len v duchu "blbečkovia mainstreamu aj alternatívy, spojte sa !" ?"

Inak tomuto vážne nerozumiem. :D Čo máš presne na mysli?

Hitlery, bohužel, zvítězí

Divák | 04.11.2016

Udělám předpoklad, ze kterého nemám radost - Hitlery zvítězí a bude válka. Proč? Budou ji volit:
1) Zfanatizované mužatky
2) Sóóórošovy cinknuté volební automaty
3) Lidé s IQ pod 50
4) Hnědoušci
Takže většina Ameriky - bohužel...

Re: Hitlery, bohužel, zvítězí

Jura | 04.11.2016

Hnědoušci podle posledních průzkumů budou volit Hillary sice až z 90% (s čímž se počítalo)... ale ztrácí ochotu jít k volbám (a volební průzkumy se dělali v době, když byli ochotní k těm volbám jít ... stutečná realita u uren tak bude jen z tohoto hlediska min 1% pro Clinton dolů)

Re: Hitlery, bohužel, zvítězí

Hox | 04.11.2016

Cinknuté automaty teď nechme bokem, ale její reálná podpora je řádově menší než podpora Trumpa, v neciknutých volbách nemá šanci a cinknuté si pohlídají, a ještě je vůbec otázka, jestli volby budou. Tzn. nezvítězí.

Re: Re: Hitlery, bohužel, zvítězí

Pravda | 05.11.2016

Ano, a tato otazka moc lidi nezajima, ale je aktualni vysoce. Nepujde-li protlacit podvod, tak nebudou. Duvod se snadno vymysli, lzidi v USA jsou na lzi mistri sveta, absolutne bez konkurence.

Re: Hitlery, bohužel, zvítězí

Oracle 911 | 04.11.2016

Černosi nebudú voliť Hillary, majú po krk Obamu, ktorý ich situáciu zhoršil. Pritom na Trumpove stretnutia chodia aj černosi, kde im povedal:
Ak bude voliť demokratov NIKDY sa nedostanete z geta.
PS: Priemerné IQ Američanov je 90 bodov.

Re: Re: Hitlery, bohužel, zvítězí

Franta | 04.11.2016

Prumerné IQ amerického cernocha je 85 bodu (cikána 80) Podle odbornych studií víc nez polovina africkych cernochu je mentálne retardovaná, protoze mají prum. IQ kolem 70. Prum. cernossky mozek je o 200 ml mensí nez mozek mongoloida nebo belocha. K tomu má jeste méne vyvynuté celní laloky, takze nedokáze dlouhodobe tak dobre plánovat jako ostatní rasy. https://www.youtube.com/watch?v=wRRQ7ybpKmE&t=15s

Re: Re: Re: Hitlery, bohužel, zvítězí

Cico Ciciak | 05.11.2016

Ak si bol pri pozeraní toho videa dostatočne pozorný, tak si si možno tiež všimol, že černosi zase majú štatisticky iné prednosti, napr. EQ. IQ je len jedno kritérium (aspekt) hodnotenia človeka a volakde som niečo zazrel, že nie úplne najpresnejšia metóda. Tvorčie schopnosti, predstavivosť, hudobný a iný talent s ním nezmeriaš. Takže určite by som ho nebral až tak kultovo.

Re: Re: Re: Re: Hitlery, bohužel, zvítězí

Cico Ciciak | 05.11.2016

Korelácia medzi tvorivosťou a IQ podľa Wiki:

"Ve snaze nalézt biologické faktory, jež ovlivňují či podmiňují tvořivost člověka, zkoumali vědci vliv pohlaví, inteligence, pravolevé orientace a dalších. Výsledky ovšem vždy ležely v mezích statistické chyby a žádný z těchto faktorů tedy nelze pokládat za ukazatel biologických dispozic pro kreativitu jedince. Ohledně vztahu tvořivosti jedince a jeho inteligence se ukázalo, že pro hodnoty IQ nad 120 tento vztah nelze prokázat. Pro vysokou míru tvořivosti není mimořádná inteligence třeba a v některých případech může být dokonce na překážku.[1] Na druhou stranu vyvstává otázka, jak může být mimořádná inteligence na překážku, když vztah mezi kreativitou a IQ nad 120 nelze prokázat?"

Re: Re: Re: Re: Re: Hitlery, bohužel, zvítězí

PedroZapata | 07.11.2016

Tvoje komentáre doposiaľ mávali aspoň čiastočne hlavu a pätu, ciciak. Akákoľvek adekvátna odpoveď na tvoj príspevok by bola považovaná za nactiutŕhanie. Odkiaľ čerpáš tvoje skvosty?

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hitlery, bohužel, zvítězí

Cico Ciciak | 09.11.2016

1. O tvoje "adekvátne" odpovede určite nestojím.

2. Je to z Wiki, máš to už uvedené vyššie!

Re: Re: Re: Hitlery, bohužel, zvítězí

Sio | 05.11.2016

No, čpí to rasismem, i když ta čísla nepopírám. Ale průměry jsou ošidné. Kolik lidí dosáhne v česku na průměrný plat 27297 Kč? (2. kvartál 2016, ČSÚ)
Neznamená to, že se v takové skupině nemůže vyskytnout i někdo s IQ 150, i když za těchto podmínek je pravděpodobnost značně vyšší. Ono totiž i to IQ se "dědí" a teď nemám na mysli geny. Někdo moudrý řekl, že skutečný inteligent má doma tři vysokoškolské diplomy. Svůj, otcův a dědův. To tady pak asi moc skutečných inteligentů nezůstane, co?
Vyjmenované skupiny jsou deprivované, děti žijí v nevyhovujcích podmínkách, častý je incest atd...

Re: Re: Re: Re: Hitlery, bohužel, zvítězí

PetrD | 05.11.2016

S tím průměrem je to pravda, ale ohledně té inteligence tam platí Gaussova křivka. To znamená, že černochů na úrovni génia je poměrově méně než u bílých. A právě géniové vždy posouvali hranice vědy a kultury. A skutečně mozek černochů má oproti bílým hladší strukturu a menší čelní lalok, který odpovídá za kreativitu.
Problém je v tom, že neochota dnešní společnosti přiznat rozdílnost ras škodí i černochům samotným.

Re: Re: Re: Re: Hitlery, bohužel, zvítězí

ypsilon | 05.11.2016

...priemern ýrozdiel IQ medzi bielym a čiernym Američanomje 15 bodov, pomer bielych a čiernychsv IQ nad 130 je 20:1, a IQ pod 70 má 2.3 percent bielych a 15,9 čiernych Američanov...

Petr Bakalář: Tabu v sociálních vědách

Re: Re: Re: Re: Re: Hitlery, bohužel, zvítězí

ypsilon | 05.11.2016

Vypadá to ako by pisateľ mal pod 70 bodov, ale namerali mi viac :)
Píšem jedným prstom spoza sadry.

Re: Re: Re: Re: Hitlery, bohužel, zvítězí

Pe-tri | 05.11.2016

- průměr je matematicky definovaný status
- IQ nesouvisí s vysokoškolskými tituly,
- tři diplomy v přímé příbuzenské řadě ukazuje víc na matrici než na geny
- nejen vyjmenované skupiny žijí v té či oné matrici
...
P.

Re: Re: Re: Hitlery, bohužel, zvítězí

Bynk | 06.11.2016

Ako poznamenal Cico, černosi majú iné presnosti, napríklad 20 až 30 cm výbavu, s tým dajú na frak každému európskemu intelektuálovi z IQ 140.
Za druhé, velkosť mozgu ale vôbec nehrá rolu v tom či má niekto vysoké IQ alebo nie. V skutočnosti je IQ ovplyvnené prostredím v ktorom žijete, ľudmi ktorý sú okolo vás a vzdelaním ktoré dostanete. Medzi debilmi bude každý debil. Afričania namajú prečo niečo plánovať. Majú tam celoročne nad 20°C, im stačí zatať motyku do zeme a už zbierajú úrodu, na čo by plánovali do predu? Oni drevo na zimu skutočne nepotrebujú....

Re: Re: Re: Re: Hitlery, bohužel, zvítězí

Jox | 06.11.2016

Pane v tom IQ a prostredi sa mylite. V celom tom humbuku okolo iq je potrebne vziať do uvahy q faktor, ktory je geneticky podmieneny (štruktúra a hustota mozgu) a zavislosťou matky počas tehotenstva a dojčenia na drogách (ktoré poškodzujú mozog plodu)
Dokonca ani výživa (podľa dlhodobých štúdií, ako napr. Vietnamská vojna, 2 sv. Vojna) nemá zásadný vplyv, pokiaľ sa podvýživené dieťa dostane do kaloricky zlepšeného prostredia, zlepšia sa mu vlastnosti, ale aj chudobné a podvýživené deti môžu byť géniovia tak, ako deti z rodín s plnohodnotnou výživou.
Na iq jasne pôsobí príjem drog (alkoholový jed, cigaretové jedy, marihuana, iné drogy)ktoré narúšajú štruktúru mozgu a ničia ho.bez možnosti plnohodnotnej náhrady buniek.
Čo je dóvod na uvolnenie marihuany na "normálne" "užívanie" vrámci čoraz viac štátov SŠA?

Re: Re: Hitlery, bohužel, zvítězí

M.C. | 06.11.2016

Aby to bylo zajímavější, tak v USA se pro určování IQ používá jiná metodika než v Evropě, podle té americké vycházejí lepší výsledky.
Že samotné IQ není dostatečně reprezentativním měřítkem kvality člověka je fakt, ale svou vypovídací schopnost to má.

Pokrytecká pakáž

Drak | 04.11.2016

Zajímavé je, že se činitelé USA pohoršují nad tím, že Clintonová něco prozradila ohrozila tím USA.
Vůbec je ale nepohoršuje, že prozradila svinstva,která USA páchají a že jsou největší podrazáci a ohrožení celého světa. Že lžou, podvádí, napadají státy, které potom rabují, to všechno je nechává chladnými. Vadí jim, že to někdo vykecal a dozvěděla se to světová veřejnost.

Re: Pokrytecká pakáž

Ecthelion | 04.11.2016

Jestli to nebude tím, že se na tom všichni docela hezky napakovali. ;)

Hillary

Ecthelion | 04.11.2016

Na něco jsem narazil na FB, sdílel to uznávaný analytik Štěpán Kotrba: "Předseda Výboru pro národní bezpečnost Sněmovny reprezentantů: Clintonová je vinna z vlastizrady. Podle předsedy výboru Michaela McCalla (republikán z Texasu), Clintonová pomocí osobního serveru posílalala tajná data z USA do jiných zemí."

Tak snad se blýská na lepší časy.

Re: Hillary

Hox | 04.11.2016

je to tak, v Kongresu ji obvinili z vlastizrady.

Re: Re: Hillary

eM | 04.11.2016

Takže se snižuje riziko spuštění občanské války v USA? To by bylo skvělé pro lid americký.

Re: Hillary

Pravda | 05.11.2016

Na lepsi casy by se zacalo blyskat, pokud by se ve velkem zacaly v USA stavet tovarny, ve skolstvi objevila vyuka remesel ( zahrnujici vsechny ucebni obory, aby zeme mohla byt ve vyrobe sobestacna , zavedla vsude hromadna doprava.

USA jsou ovladany bankami a korporacemi, ktere o nic takoveho zajem nemaji, takze neni co resit. Naopak. Chteji valku, proto taky vlada musi poslouchat, nebo nedostane dalsi pujcky na vyplaty ani pro vladni administrativu.

Bod zlomu

graul | 04.11.2016

Tieto prezidentské voľby v USA vnímam ako bod veľkého zlomu.Som presvedčený,že budúci utorok bude deň,kedy sa "zastaví" zem,väčšina ľudí na Zemi bude sledovať kto z koho.A budem môcť konfrontovať doteraz predikované scenáre možného vývoja so skutočnosťou.A treba si dobre pamätať,ktoré figúry na našich politických scénach koho podporovali.

Re: Bod zlomu

Cico Ciciak | 04.11.2016

"...ktoré figúry na našich politických scénach koho podporovali."

Alebo museli podporovať. Ty skús v práci nepodporiť svojho priameho nadriadeného.

Re: Re: Bod zlomu

graul | 04.11.2016

Myslíš,že taký Demeš,alebo Bútora "museli"?Nie náhodou chceli,lebo je to ich vlastné presvedčenie?A ľudia okolo nich...
Je jednoduché povedať-ale ja som musel,čo iné som mal robiť?

Re: Re: Re: Bod zlomu

Cico Ciciak | 05.11.2016

Nie, niektorí určite nemuseli a robili to naopak s veľkou láskou k svojmu páničkovi, alebo s obrovskou nenávisťou (možno by sa našli aj iné dôvody) k Slovákom... Však som písal "alebo", čo by malo naznačovať aj činnosť alebo podporu z nutnosti, strachu...

Navrhuji

ADM | 03.11.2016

Hillary Clinton nazývat právě Hillary Clinton a nikoliv Hitlery (a další modifikace).

Re: Navrhuji

Olgoj Chorchoj | 04.11.2016

Souhlas. Neskutecne me to irituje a evokuje dojem diskutera na novinkach, kde si mysli, ze vyrazy jako "Hitlery" nebo "SSa" to vsem nandal a jak moc je originalni.

Re: Re: Navrhuji

ADM | 04.11.2016

S tímto se neztotožňuji.

Re: Re: Navrhuji

M.C. | 04.11.2016

Sem tam to používám, buď Hitlery nebo Killary.
Ale nic ,,originálního" mi na tom nepřijde, spíše to vystihuje agresivní povahu této paní.
Takových zkomolenin je celá řada, z poslední doby například Čapiš nebo Dluhoslav Sralbotka, Barák s Hovnama, Makrela, Putler, BruSSel atd. Holt lidová tvořivost. My jsme byli vždycky smějící se bestie.
V Rusku přezdívají Medveděvovi Tvitrij Nanotoljevič podle jeho záliby v twitteru a moderních technologiích obecně.

Jestli jste viděl třetí díl Harryho Pottera, tak si určitě vzpomenete, že účinná metoda boje proti něčemu co vzbuzuje strach, je zesměšnění.

Re: Re: Navrhuji

Jox | 05.11.2016

Neviem, čo je zlé na výraze SŠA = Spojené štáty americké. Tiež nepoužívame Norway, Lappland, Swerige ale Nórsko, Laponsko, Švédsko a už tobôž nie Österreich ani Austri ale Rakúsko. Preto USA nemám dôvod používať, splietol ste bohužiaľ nálepkovanie a korektnú jazykovú formu. Buďte zdravý a pozor na tento druh chýb

Re: Re: Re: Navrhuji

M.C. | 05.11.2016

Na zkratce SŠA není špatného nic, akorát se u nás běžně neužívá a málokdo pochopí na první pokus o co jde.
Mě to jasné je, protože ji znám z ruštiny - Sojedinenije Štaty Ameriky.

Jenže ,,SSa" je něco jiného. To je úmyslná zkomolenina ve stylu Izra hell. Zdůraznění písmen SS oproti malému a odkazuje k tomu, že se do vládnoucích vrstev v USA po druhé světové dostali nacisté a esesáci a podílejí se na řízení.
Těžko říct jak moc.
Sověti věděli, proč německé zajatce včetně vědců pustili na začátku 50.let domů.

Re: Re: Re: Re: Navrhuji

Hox | 05.11.2016

SŠA je fašistický stát nezávisle na počtu nacistických vědců, kterým poskytl útočiště.

Re: Re: Re: Re: Re: Navrhuji

M.C. | 06.11.2016

To v každém případě.
,,Fašismus by se měl správně nazývat korporativismus. Neboť se jedná o spojení státu a korporací." Benito Mussolini

Mě to přijde trochu zjednodušené, ale Mussolini určitě věděl o čem mluví, že?
Po opakovaném přečtení knihy Utajené dějiny Spojených států bych řekl, že této definici USA vyhovovaly už v meziválečném období, ale ještě to nebylo navenek tak markantní.
Po druhé světové se situace začala zhoršovat a už v šedesátých letech to měli v USA dobře podchycené.
Učebnicovou ukázkou je vražda JFK a způsob jejího vyšetřování.

Re: Navrhuji

marvo | 04.11.2016

ak už by som fakt nevydržal a niečo navrhoval, volá sa "Hillary Clintonová" (alebo neskloňujme vôbec, potom vylúčme interpunkciu, napokon samohlásky...)

Zasloužený šperk.

Putinovec | 03.11.2016

Ten obouruční náramek bude Hitlery slušet.Ještě bych jí přidal stokilovou kouli na nohu a odvezl na Orlík.

Re: Zasloužený šperk.

Sugar | 04.11.2016

A nebo bude lepší tento exemplář vystavit v nějakém muzeu (jail), aby i děti mohli vidět, zkušenosti předků?

Re: Re: Zasloužený šperk.

anonym | 04.11.2016

Kdo vi jestli v takovem muzeu uz davno nejsme na exkurzi...

Re: Re: Re: Zasloužený šperk.

Cico Ciciak | 05.11.2016

Jo, panoptikum neĽudských zrúd/beštií.

Re: Re: Re: Re: Zasloužený šperk.

RichardCZ | 05.11.2016

Země je peklem nějaké jiné planety (Aldous Huxley)

Re: Re: Re: Re: Re: Zasloužený šperk.

Dušan | 05.11.2016

Aldous Huxley
Cituješ programátora od GP ktorého vychovali Etone.

Dúfam že chápeš čo tým chcem povedať.

Přidat nový příspěvek