V.V.Pjakin, Otázky a odpovědi ze dne 24.8.2015

Diskusní téma: V.V.Pjakin, Otázky a odpovědi ze dne 24.8.2015

Ku

Zar Ptica | 03.09.2015

Všiml jsem si, že Pjakin použil narážku z filmu Kin dza dza. A to jak říkal, že ten státník před každým dělá KU a ukázal gesto jako pukrle. Film je ke stažení zde: http://ulozto.cz/x9CqYckU/kin-dza-dza-01-02-1986-cz-tit-avi

i

xkusxka | 29.08.2015

Cenzura?

Re: i

Hox | 30.08.2015

captcha

Re: Re: i

ph | 31.08.2015

rafinovaná cenzúra a monitoring ;-)

Hodnotenie

Divak | 29.08.2015

Je tam kopa spekulacii na hrane Pjakinovych nedostatocnych vedomosti v niektorych oblastiach , ale aj kopa zarazajucich postrehov a zaujimavosti. A ako zdroj na osviezenie Rustiny skutocne neocenitelne. S vasimi ateistickymi hodnoteniami nabozenstva nesuhlasim. Pravoslavie je hlboke krestanstvo.


Re: Hodnotenie

udo | 30.08.2015

Čo chápete pod "hlbokým" kresťanstvom?

..a my rozhodne nie sme ateisti..presnejšie aDeisti
Teda aspoň ja určite nie,
i keď o mnohom občas pochybujem,
no to snáď kaźdý trochu zdravší jedinec
Bo dogma, axiom..statika je v tomto zmysle smrť,
niet jej vo VesMier(e).
Pohyb, vývoj, eVolutio sTrojenia je základný predPoklad života.

Re: Re: Hodnotenie

jardob | 30.08.2015

Hovoríš mi z duše udo.
Nedá sa poprieť Boh - Tvorca všetkého. No konečný stav niečoho, ako výsledok pofidérnej odmeny, večná statika - nebo či peklo - by bolo zločinom voči Božskému umeniu tvorenia. Také niečo dokázal vymyslieť len človek s nízkou morálkou, aby ľudí na ovečky zmenil, so všetkým čo to obnáša..
Ja tiež verím a dôverujem Bohu, jedinému tvorcovi tohto vesmíru a všetkého čo v ňom je...

Re: Re: Re: Hodnotenie

vilon | 02.09.2016

čo sa čudujete chlapci? Diviak vyšiel z divočiny, a snaží sa byť civilizovaný a možno aj teizovaný....

Ještě jednou velké poděkování

Jana | 29.08.2015

všem kdo reagoval na můj dotaz viz níže, díky za Váš čas i snahu. Matrici jsem tedy pochopila jako scénář, který svými myšlenkami, energií, přáními pomáháme realizovat. Také děkuji za diskuse ke článkům, často právě Vaše diskusní příspěvky mi objasní to co v článku bylo nad moje chápání. Často se ptám jaké má lidstvo šance? Devastujeme Zemi, chováme se někdy hůř než zvířata, kam se poděla slušnost a snaha udělat něco dobrého. Když mluvím s lidmi ve svém okolí o tom, že nic se neděje jen tak, že něco nad námi je, tak vidím v jejich očích nepochopení, nezájem. Také vidím jak mě zařazují do šuplíku divná, pošahaná. A o existenci GP se již ani neodvažuji někomu povídat, protože ta přídavná jména k mé osobě by byla ještě horší. Takže ještě jednou děkuji.

Re: Ještě jednou velké poděkování

mdok1 | 29.08.2015

Nie si sama, mam ten isty problem so svojim okolim. Otazka znie, je treba nieco riesit? Ma to vyznam? Ma, pokial ide o nas ako individua, resp. ako sucast egregoru. Zbytok treba ponechat tak..ten najlepsi mozny variant matrice a ohladom na zucastnenych a suvislosti bude voci nim uskutocneny..

Re: Ještě jednou velké poděkování

eva | 30.08.2015

To samé mám i já, jen ti hodně starší tuší, že je někdo řídí a směrem, kte tu už byl před 2.WW. Těm dalším to dojde později, třeba syn při pohledu na uprchlíky na srbskomadarske hranici, pochopil, bohužel jeho kumpáni ne, v Chorvatsku totiž nejsou vůbec.

Re: Re: Ještě jednou velké poděkování

mdok1 | 30.08.2015

Áno, nevzdelanosť a neochota spoznávať, čítať, progredovať je obrovská. Je za tým šikovnosť našich "priateľov", ktorí sú šikovní a vedia to organizovať, aby sme nepátrali, pretože stačí žiť tu a teraz a iné nás nemá čo zaujímať. Ale je to aj obyčajná ľudská lenivosť, pasivita..nechuť niečo riešiť, proste len tak prežívať.. Preto som presvedčený, že netreba týchto ľudí presviedčať, nechajme ich tak. Ten, kto je rovnakého zmýšľania, ten príde a začne rozprávať. na začiatok stačí, ak len okrajovo spomeniete to, čo zvyknete. Ak uvidíte nezáujem, nepresviedčajte, netlačte, proste to nechajte tak. Nemá to význam, len sa rozčúlite alebo skončite v depresii. Každý sivyberá svoju cestu sám. Nátklakom a presviedčaním to neide. Proste je to smutné, ale je to tak.

Re: Ještě jednou velké poděkování

Dasa | 30.08.2015

Hezky den, mne taky znamy rikaji kdyz mluvim jak se ma vse zmenit atd
co se deje tak ze jsem komunistka, nebo nevim co jse ve svete deje atd
vemete si na sebe tricko CCCP a starsi lidi (par jen v MHD)vam reknou,ze se to ma sundat,ze to je horsi nez fasizmus.. tricko se nosi dal a myslenky mam sve. dekuju taky za lidi co jsem davaji prispevky. Kdyz je ctu vim, že nejsem sama :)

2 poznamky

! | 29.08.2015

Osobne bych volil jiny preklad slova gasudar nez vudce ... vyvolava to silne negativni konotace a navic to myslim ani neni spravny preklad.

Prestal bych stale dokola omylat bozi plan, pac je to smesne... stejne jako zvaneni o osudu vs svobodne vuli.

Uvedomte si ze naprosta zdrcujici vetsina cechu a rekl bych i slovaku jsou ateisti a maji k tomu povetsinou velice silne duvody

Re: 2 poznamky

udo | 29.08.2015

Áno..v podstate súhlasím
tie komplikácie ohľadom našich SK/CZ/EU.. "kulturologických špecifík" riešime pri prekladoch dokola v rôznych formách stále..

Čo by ste navrhoval?
Ako by ste uvedené formulácie v danom kontexte preložil Vy?
Výraz "líder" je tiež dosť blbý, či?
..a miesto "Boha" uvadzať napr. "Vis Maior"(VM), technickú špecifikáciu z Kybernetiky - modelovania systémov "Hierarchicky najvyšší najobjemnejší superstém"(HNNS) alebo niečo iné?

Ďakujeme za feedback

Re: Re: 2 poznamky

! | 29.08.2015

státník
chapu vsechny duvody proc se rusove ideologicky upinaji na boha, a rekl bych ze to mysli vazne.
Cim mene vzdelana spolecnost, tim vetsi nutnost nejake spolecne vazby.
Nicmene je to jen psychologicka hra kterou nabozenstvi hrajou tisice let aby ovladali pitomce.
Jsem ochotny prijmout boha v kontextu einsteina - prirodni zakony, ovsem entita ktera vse ridi a kontroluje... v kazdem nabozenstvi jina ... to bych musel byt fakt zoufali a hledat steblo jako tonouci.
Supersystem ano, ale pochybuju ze se to ujme a lidi to pochopi
Vzdyt prece zaklad vzdoru ruska i dombasu spociva primarne v tom ze kazdy z tech lidi ac nevedomky rozhodnul sam za sebe ze buh je v nem samem a bere svuj osud do svch rukou.
Kdyby veril v bozi plan, mohl zustat sedet doma a cekat az to dopadne.
Obecne naprosta a zdrujici vetsina nabozenstvi slouzi jen k ovladani ovci systemem ROZDEL a PANUJ, kriklave je to dnes videt na islamistech byt bych rekl ze katolici maji za sebou mnohem , mnohem delsi a silnejsi krvavou stopu a patri do kategorii nejvetsi zlocinecke organizace v dejinach lidstva
vsechny 3 hlavni smery jsou stejne, pricemz krestanstvi predstavuje jen exportni judaismus pro pitomce aby se dobrovolne podradili a podridili judasmu.
Obecne velmi slozity socialni problem, chapu proc rusove sdili pravoslavi jako spolecny prunik hodnot, ale zda se mi to mirne nestastne, byt asi nic lepsiho neni k dispozici.
Co se tyce CR ... zeme pitmcu. Misto aby katoliky vykopali z politiky a nechali je zit ze sveho a za sve, privadi je k moci a majetku. SK nevim, jak moc hluboko pod kuzi ale rekl bych hodne.
Je to smutne.

Re: Re: Re: 2 poznamky

udo | 29.08.2015

V ZSSR bolo myslím aj okolo 70 miliónov muslimov
a vychádzali s nimi tradićne pomerne dobre.
Čečensko je špecifická kapitola
a s reálnym islamom to nemá dočinenia.
..i Budhisti, šamanizmus..

I preto mnohí ruskí vravia,
že postaviť pravoslávie
ako relígiu štátnu,
je kolektívna samovražda.

U nás decká nosia trićká:
"Boh áno, cirkev nie".

Ak Boh je, v náboženstvách ho nemá zmysle hľadať,
to je fakt. No páliť mosty tiež netreba.
Sú isto pohľady, na ktorých sa dá vzťah i tam budovať.

Boh však nie je debil
a každý kto sa zdravo sedliacky zamyslí
nad svetom i sebou, vie že v kostole Ho ťažko hľadať.
(To skôr v prírode)
Odtiaľ..i zo synaGóg a mešít ho grázli vyhnali ako prvé.
Kto kontroluje obraz Boha, ten riadi davy divé.

Iba tupý otec potrebuje sekretárov,
aby hovoril s deckom svojim.
..a tento svet teda tupo nevyzerá.
Kto urobí niečo vskutku pekné, nebýva zlý.
Môže byť azda zákon bez cieľa?
.. a i ten niekto musí dať.
deFinovať..

Podľa uvedeného sa javí, že matematická (jazyk univerza) pravdepodobnosť neexistencie Vis Maior ide limitne k nule.

Keď ale počúvaš, On ti na otázky vždy odpovie
jazykom stvorenia, strojenia..životných okolností.
Len sa ho treba celý život učiť..čítať.
Spätnú väzbu každého činu, myšlienky podstatnej
v sebe samom Jeho, s blízkymi sa gramotne spýtať.
Bo blbá otázka blbú odpoveď si volá.

A "štátnik"?
hmm..ten kto riadi, moderne "manažer"..
Štátnik môže a nemusí reálne riadiť
auto viesť, riadiť..
zase ten zdiskreditovaný pojem vodca
pilot pilAt..politik, inžinier..

Re: Re: Re: Re: 2 poznamky

! | 29.08.2015

K vire neni potreba DEALERA , ktery dealuje za provizi .... NABOZENSTVI ... to ci ono pro toho ci onoho vybajeneho vlastniho boha, ikonu moci a podrizenosti

Kazdy kdo v Boha veri a vidi, nabozenstvi nepotrebuje a vi jake je to zlo

Re: Re: Re: Re: Re: 2 poznamky

udo | 30.08.2015

Určite..len doplním:
Poradiť sa so snáď múdrejśím, skúsenejśím,
to áno..prosím,
no niet absolútnych autoritiek, guru, kňazov, celevritiek..

a upresnenie:
Snažím sa veriť Bohu..dôverovať, vzťah s Ním mať.
Čistá viera "V" Boha je totiž samozrejme ateizmus..presnejšie aDeizmus.
Ak verím svojmu Otcovi, čo to mám za vzťah s ním?
Verím, že niekto jako existuje?

Ako sa hovorí:
"Lebo bližšie sú Bohu tí, kto v neho neveria,
ako tí, čo vo falošný obraz jeho veria"
Obraz vźdy niekým riadený.
Vzťah s rodičom je totiź VŽDY jedinečný, osobný.

Tí, čo povedali náboźenstvám NIE,
urobili veľký krok vpred,
bo všetky sú nevyhnutne adeistické,
inak by ich jelitá šikovnejšie,
nenechali v mysliach ľudí tkvieť.

A. Adeizmus a B. hierarchia,
sú 2 kritériá, na základe ktorých jelitká,
davu nepozornému dovolia,
po "očkovaní" rituálu povedať,
"hľa nová, lepśia relígia".

1. Cieľom hlavným, všetkých relígii,
je znemožniť davu kontakt s Bohom,
bo len tak môžete efektívne zotroćiť,
dietky Jeho bez pomoci, otráveným plodom.

Ľudia totiž kódované majú, hľadať Otca svojho,
preto padlí musia im, vždy podať obraz dvojmo.
T.j. pekne naaranžovaný výkal, s mnoźstvom šľahačky
a čerešničkou lásky..

Mnoho relígii malo kedysi dobrý, spoločný základ,
no decká nepozorné dali si, ni(e)kým ukradnúť ten poklad.
a podstrčiť miesto neho nenápadne, postupne falšekríž, otrocký ten, dietka božieho nehodný náklad.

PoSlušnosť voći zákonom objektívnym je vec dobrá,
avšak nie je uź tak obdivuhodná, jej SLEPÁ forma.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2 poznamky

Slavomir | 03.09.2015

Gasudar, nebo GA-SUD-AR, též GA-S-U-D-AR je prastaré slovo, ke kterému v našem jazyce neexistuje ekvivalent.

Slabika "GA" tradičně znamená pouť, cestu, pohyb. Jak materiální, tak i duchovní. No je nám jasné odkud a kam. Slabiku najdeme např. ve slově noga (noha orgán pohybu, realizující pohyb). Starý výraz terigat(ť) původně také označoval dopravovat se na daleké cestě. Dále slabiku najdeme v nesčetných slovech jako drága (dráha), pogan (pohan, t.j. jedoucí po naší vlastní cestě duchovního vývoje, ne cizí), gara (hora, t.j. cesta ke slunci) a pod.

S – Slovo

U – Poslání; ustoj; určena forma.

D – Dobro, vývoj; dostatek; nahromadění; množení; nabytí; udělaní; plnost; harmonie; povýšení; celostnosť.

Slabika "AR" v Češtine též "AŘ" nebo taky "ÁŘ"se tradičně používá jako označení toho, co něco uchovává. Například pekař uchovává poznání jako péct, brankář uchovává (chrání) svou branku, dále slabiku najdeme v nesčetných slovech jako bruslař, nebo taky truhlář a pod. Například ve slově suchar jde zase o to, co uchovává sucho. Slabikář zase uchovává slabiky a podobně. Do angličtiny byl převzat tento jev jako "ER", tj např. buildER, fightER a podobně.

V tomto kontextu tedy GASUDAR je člověk, který uchovává (AR) cestu (GA) dobra (D) dodržováním určených ustojí (U) slovem (S) tedy prastarou Moudrostí.
Taky člověk, uchovávající cestu vývoje k dostatku nahromaděním/učiněním a množením harmonie v její plnosti/celostnosti, dodržováním vytíčeného poslání.

Re: Re: Re: 2 poznamky

Red | 29.08.2015

Díky, !, vyjádřil jsi velmi srozumiteně také můj názor, zdravím tě, myslící člověče...

Re: Re: Re: 2 poznamky

mh | 30.08.2015

Ajnštajn byl podvodník a plagiátor "udělaný" sionisty - moc se jim do krámu hodilo naočkovat "gojům" relativismus - a k tomu potřebovali popularizaci "židovským největším géniem všech dob". Dokonce třeba z něj pro ovce udělali "otce emerické atomové bomby" - přitom Ajnštajn kvantovou mechaniku vůbec neznal a ještě ji veřejně zavrhoval. "Teorii relativity" opálil od Lorentze a dalších (oni to akorát tak nenazývali), Zión už se pak postarl o slávu, jen tu Nobelovka jim až moc dlouho trvala, než ten vejbor zlomili.

Re: Re: Re: Re: 2 poznamky

! | 30.08.2015

:-)))

Einsteinovi mozna hodne pomohla jeho prvni manzelka Mileva s matematikou, nicmene to zadny blb nebyl... at uz z hlediska vedy tak z hlediska Cloveka.

Je velmi lacine si plivnout a pritom nevedet nic.

Pokud relativita nefunguje a fyzici ziji v naockovanem bludu, pak je zajimave ze je meritelna at uz z hlediska gravitace a casu a diky ni funguje GPS, Glonass i Beidu

Einstein mozna zjednodusil neco hlubsiho, podobne jako pred nim Newton, nicmene posunul urcite vedu dal.
Doporucuju si od neho neco precist, treba JAK VIDIM SVET
Podobne jako od Feynmana ... TO SNAD NEMYSLITE VAZNE PANE FEYNMANE

http://www.anticapitalista.com/revo-cz/2008/05/15/albert-einstein-v-roce-1948-pozor-na-izraelsky-fasismus/
http://www.vlastnihlavou.cz/albert-einstein-o-statu-izrael-vzdy-jsem-byl-proti-tomu-dopis-vydavateli-new-york-times-o-nebezpeci-sionism/

https://www.kosmas.cz/knihy/101444/to-nemyslite-vazne-pane-feynmane/
specialne pobavi kapitola Je elektrina ohen?
... nesuďte abyste nebyli souzeni

Re: Re: Re: Re: 2 poznamky

zzz | 16.09.2015

jak uz zde kdosi odpovedel, plivat na Einsteina je dost primitivismus. Rozhodne teorie relativity primarne NENI o relativismu, a tim mene o relativismu filozofickem, nebo dokonce moralnim. Naopak, je to o nalezeni hlubsich a podstatnejsich (k podstate blizsich) ABSOLUTNICH matematicko-fyzikalnich struktur (ctyrinterval, obecna kovariance) ve srovnani s predchozimy za absolutni povazovane entity, jez se ukazaly zavisle na pozorovateli (na jeho uhlu pohledu, resp. spise rychlosti pohybu) jako je samotny cas a nebo samotny prostor. A naopak sjednoceni tam kde tehdejsi fyzika (a diky zkostnatelosti i dnesni gymnazialni) umele rozlisuje tzv. "falesne" setrvacne a tzv. "prave" gravitacni sily (viz dogmaticke trvani na pouzivani dostredive sily namisto odstredive).
Ano, rozhodne to neni zadne dokonale absolutni poznani, ale to ani nikdo nikdy netvrdil. Je to krok spravnym smerem v poznani materialne-fyzikalni podstaty sveta.
Na rozdil od ruznych dnesnich modnich smeru ("teorie" superstrun, entropicka gravitace, a dalsi zcestne hypotezy), ktere Einsteinovym pracem nedosahuji ani po kotniky a delaji z fyziky reklami pseudo scifi zvasty.
Mozna by se na tyto moderni smery meli mistni "Ajnstajnobijci" zkusit zamerit predevsim...

Re: Re: Re: 2 poznamky

eva | 30.08.2015

Přivést katolíky do vlády byl záměr, tuším, že byl tlak z Vatikánu. Jen se o něm nemluví, některé elity jsou neviditelné a přesto ovládají. Taky Zeman coby prezident byl pro ně dost velkým překvapením a po zjištění, že ho neovládnou, zacaly akce s červenými kartami. Myslím, že ješte něco připraví.
Mě tak napadá, těch 100 dní hájení v politice je na vytříbení si tlaků lobbyistických skupin a elit nových tváří po volbách?

Re: Re: Re: 2 poznamky

eva | 30.08.2015

Přivést katolíky do vlády byl záměr, tuším, že byl tlak z Vatikánu. Jen se o něm nemluví, některé elity jsou neviditelné a přesto ovládají. Taky Zeman coby prezident byl pro ně dost velkým překvapením a po zjištění, že ho neovládnou, zacaly akce s červenými kartami. Myslím, že ješte něco připraví.
Mě tak napadá, těch 100 dní hájení v politice je na vytříbení si tlaků lobbyistických skupin a elit nových tváří po volbách?

Re: 2 poznamky

Lin | 29.08.2015

Gosudar - státník, hospodář, vladař.
Pravda, že překládat jako "vůdce", vzbuzuje nežádoucí asociace.
A ano, Češi jsou povětšinou ateisté a mají pro to svůj vážný důvod.
Jenže - ať si člověk říká jakkoliv, stejně podléhá božímu záměru. I jako ateista. :)
Dle mého mají ateisti velkou výhodu v tom, že nejsou zkažení církví v úsudku a ovládaní nějakým náboženským egregorem.

Re: Re: 2 poznamky

AA. | 30.08.2015

Lider je sice neslovanske, ale suhlasim, ze lepsie...

Re: Re: Re: 2 poznamky

** | 30.08.2015

Je podivné, že jedna osoba může udělat slovo "nežádoucí...".
No tak si řekněte "Hitler byl špatný vůdce, ale Putin je dobrý vůdce.." A je to.. Na tom slově není přece nic špatného !!
Prostě kdo vede, je vůdce a spadla klec...
Pak v duchu té myšlenky je třeba odstranit slovo válka, protože znamená hodně smrti a další nevhodná slova.. A slovo smrt v první řadě, to je přece taky škaredé slovo, no né??..
A uděláme si newspeak, co vy na to??

Re: Re: 2 poznamky

Irena | 31.08.2015

Tak a už toho mám dost. Sám Pjakin jednou řekl, že si symboly a názvy, které byly zneužity nemáme nechat sebrat. Vůdce lidi vede, stojí v jejich čele a lidé za ním buď jdou nebo nejdou. Když za ním nejdou, tak to není vůdce. Jak si představujete, že mám přeložit gosudar jako státník, když je tím myšlen vůdce. Státník se dá použít pouze v určitých případech, kdy se jedná o obecnější, méně emocionální vyjádření. Vládce se použít nedá, protože ten lidi ovládá a vzbuzuje to daleko horší "konotace". Takže i nadále to bude vůdce a hotovo.

Re: Re: Re: 2 poznamky

Lin | 31.08.2015

Pročpak tolik emocí na mou hlavu? Jen jsem reagovala na příspěvek a nabídla jiné varianty, když vůdce zpochybnil.
Navíc - souhlasím s ním, že vůdce je nešťastně zvolený překlad- zvláště v dnešní době, kdy se o Putinovi píše jako o vůdci a to ve smyslu despoty, diktátora.
S vašimi překlady "problém" nemám, nekritizuju, nekomentuju. Takže jsem nějak nepochopila, čeho "toho" už máte dost.

Re: Re: Re: Re: 2 poznamky

čtenář | 31.08.2015

Problém je v tom, že lidem (hlavně mladým) je uměle vtlukáno do hlavy, že vůdce je jen ŠPATNÝ - viz. H.!! A když pak slyší, že pan Putin je vůdce, tak se jim to spojuje v to, co chtějí ti, co Putina nenávidí.
Takže se musí naopak stále více opakovat, že PUtin je DOBRÝ vůdce - bojovat jejich zbraněmi proti nim. A kdo věří v Putina, pochopí i správný význam slova..
Ono to není problém slova, je to problém jeho zneužití.
A když na jejich hru přistoupíme, začneme prohrávat. O to jim jde..
Nejdříve jedno slovo, pak zakážeme další a skončí to u toho new speaku.
A na konec - Slovo Stalin bylo taky dlouho tabu a dneska se názor mění.. Pravda nakonec vždy vyjde najevo..

Re: Re: Re: Re: 2 poznamky

Irena | 01.09.2015

Pokud jste si to vztáhla pouze na sebe, tak se omlouvám, já to myslela na všechny všeobecně. Stojím si za tím, že je to vůdce. Lepší slovo pro gosudar prostě v češtině nemáme, ne v tom smyslu, jak to myslí Rusové.

Re: Re: Re: Re: Re: 2 poznamky

J. | 01.09.2015

Aj u nás sa hovorí že má niekto vodcovský talent, nehovorí sa že sú štátnici ani hospodári.

A líder je divné. Navyše preklad leader je tiež v prvom rade vodca.

Re: Re: Re: Re: Re: 2 poznamky

Lin | 02.09.2015

Díky moc za odpověď - a hlavně za vysvětlení (a to i "čtenáři"). Byla jsem fakt zmatená, protože jsem si nebyla vědomá nějaké kritiky vůči vám. Vaší práce si moc cením, protože pracujete velmi rychle a spolehlivě, děláte moc záslužnou práci. Sama bych něco takového nezvládala.
A co se týká "gosudara" - vím, že čeština adekvátní slovo nemá. Ruština je bohatší. Těžko se hledá ekvivalent, Vůdce je i "vožď", hospodář (tak jsem si pro sebe "gosudara" překládala) je ale také "chazjajin".
Takže... ten vůdce asi bude skutečně nejlepší z možných překladů.

Re: Re: Re: 2 poznamky

xxxJirka | 01.09.2015

Hlasuju za vůdce. Hlavně nemám rád slova přejatý z angličtiny. Lídr je hrůza!
Já už ani nezapínám TV, každej druhej pořad má anglickej název. Ani se to neobtěžují překládat. A ty některý "moderní" slova, z těch mi je na blití...
Pracuju jako programátor, takže ty anglický výrazy mám celej den před očima, tak alespoň večer bych se jich rád zbavil.

Re: Re: Re: 2 poznamky

rz | 04.09.2015

Souhlasím. Slovům vyprázdněným dobou je třeba vracet význam. Naprostý popis Slavomíra vystihuje jen Irenin překlad...)

Re: Re: Re: 2 poznamky

Vlk | 05.09.2015

vladce nebo vladar - stejne zneuziti jako u vudce..vyznam Vladce ci Vladare neni v zadnem pripade negativni a nesouvisi s zadnym ovladanim lidi,jak pisete...V Lad ce nebo V Lad ar uvadi v Lad,v Rovnovahu v dobrem slova smyslu Lidi,ktere vede,kterych je Na Celnikem/stoji v jejich cele/ a cele uzemi,kde tito lide-jeho kmen-ziji..to jen tak na okraj...veskere tyhle zalezitosti pochazeji ze zakladni "pra slovanstiny" kterou by meli vsichni Slovane zacit poradne poznavat,jinak se z falesnych domnenek a "konotaci" nevybabraji
vse v dobrem pro vsechny,Vlk

Re: Re: 2 poznamky

mdok1 | 31.08.2015

napr. štátobudovateľ..

Re: 2 poznamky

zdeněk | 30.08.2015

Co byste vy volil je nepodstatné. Idea DVTR a KSB je ojedinělá, hodná velkého národa. Je to útočiště pro trpící lidstvo planety Země a směr k záchraně civilizace. Putinovi právem patří titul vůdce.

Kursk

čtenář | 29.08.2015

Předem taky děkuji moc za překlad ..
Mě nejvíce zaujala zpráva o potopení ponorky Kursk USA (cca 43,00). Snad to pan Pjakin neřekl nechtěně v tom rozrušení. Takže, zdá se , pravda se začíná tlačit na povrch.. Zajímavé, co bude následovat..

Re: Kursk

eva | 30.08.2015

Kursk mě taky zaujal a i že Německo 1.světovou neprohrálo, tak si to rozdalo s Evropou v 2.světové v režií jistých sil.

Ale veď predsa

Sirea | 29.08.2015

o to ide - aby tie diely k sebe skladané neboli strakaté - to béžové sako, tu hnedé., červené... raz čierna košeľa, potom modrá, kvetovaná...??? Bolo by to neprehľadné. Iste má tých košieľ viacero (už len s dlhým rukávom a krátkym), len nechce rozptyľovať. Ak nejde o seriál, asle o jednotlivé prednáčky, je rôzne oblečený (sivá vesta, čierne sako...) Ale to je, samozrejme, vedľajšie. Nikto si auza nemyslí, že by nemal na oblečenie..???

Kosile

Martin | 28.08.2015

Ta černá košile má svou symboliku. Není to náhoda.

velké poděkování

Jana | 28.08.2015

za práci s překladem. Každý týden čekám na Otázky p. Pjakina, v originále pochytím sotva polovinu. Každý den Váš web navštěvuji, pročítám články i diskuse. Něčemu rozumím, v něčem "plavu", učím se. Čemu opravdu moc nerozumím jsou matrice, jak vznikají, jak fungují. Hlavně nemohu pochopit proč GP, jeho vedení, manipulace až genocida lidstva, prochází již tisíceletí? Vždyť boží matrice je všeobjímající, je nad všemi ostatními, takže zahrnuje v sobě i matrice GP. A boží záměr přeci není lidský otrok. Budu ráda, když mi to někdo vysvětlí, prosím jako začátečníkovi. Děkuji

Re: velké poděkování - spasi Bo(h)

udo | 29.08.2015

Matrice, projekcie usporiadaných obrazov
(koncepcie v orazoch) používa každý:

Dieťa sa ráno zobudí a si predstaví,
ako do električky nastupuje,
svačinku konzumuje,
písomka z matiky
a potom mame nakupuje..
Ak to +- zámery Vis Maior neruší
(Matricu Božieho pravdepodobnostného predurčenia),
možno postupne vývojom kultúry myslenia svojho
(mravov osobných a miery chápania),
sa i UniVersUm nie len nerušiť,
ale i zákony objektívne socio-naturálne rozlišovať
a rozvíjať, ako životasTrojca stále lepšie naučí.

Avšak konať to vedome,
bolo kedysi v mágov (a)sociálnych doméne.
Keď sa ale pyramída znania obrátila,
mravov náskok, výhoda sa znásobila.

re: všeobjímající ma3x..

Predstavte si Jana, ako inak
v rámci motivácie "dopustenia"
s cieľom tlaku na rozvoj davu myslenia,
by Vis Maior mohol konať?

Nemôže predsa proti vôli slobodnej,
proti zákom svojim jednať, či?

Zákony veď, sú objektívne Mierou dané
a kto ich ignorovať ráči (Gn),
tomu bude na hlavu nakálané (s prepáćením)

Inak povedané:
Boh nevyzerá byť tak sadista, ako ani idiot,
čo sám praVidlá, konštrukcie sebou strojené ničí.
Asi sa fakt nemýli, to iba ego bludičiek kričí.

re: "Tengo una camisa negra"
Jou..ta hej, okrem rozlíšenia písma mier :)
i Konstantin Pavlovič svojho času,
košeľu čiernu používal, alebo uniformu z "hier"..

V Ázii inak často farba čierna,
za slávnostnú býva.
Opačne, ako na západe biela..
eBony & iVory (?)

Re: Re: velké poděkování - spasi Bo(h)

Lin | 29.08.2015

Díky, Udo. Doplním jen barvám:
- i tady se pravděpodobně vloudila diverze. Do bílé se oblékali mrtví na svou "cestu domů". Bílá byla barvou pohřebních obřadů. Ještě před pár stoletími se nevěsty oblékaly do černé = slavnostní barvy.

Re: velké poděkování

Lin | 29.08.2015

Jani, nejsem si jistá, co si představuješ pod pojmem "matrice" a nevím si rady s pojmem "všeobjímající matrice".
Já jsem pochopila matrici jako formu, plán. Takže je možné matrice měnit, vytvářet nové. K tomu jsou potřeba určité podmínky, "energetické podhoubí", aby co nejvíce "jednotek" směřovalo k vyplňování plánu, jaký byl (někým, něčím) zadaný. K tomu slouží (dle mého chápání) mj. i egregory.
Jestliže "boží plán" byl (je) takový, aby v určitém reálném a dostatečně hmotném prostoru získával určitý biologický druh zkušenosti (tj.míru odpovědnosti rozhodování tvůrce, založenou na svědomí), využitelné v ostatním vesmíru, pak dle mého nejde o "všeobjímající matrici". Jsou dané mantinely "od-do", tj. kdy se "jednotka" pohybuje v rámci této matrice a kdy už ji opustila. Ale - opuštění této matrice je (dle mého) možné, což právě dělá GP.
Jinak - význam člověka v biosféře se silně přeceňuje a to člověkem samotným. Není žádným problémem božího záměru přenést člověčí misi na jiný biologický druh, např, na delfíny, velryby... prostě jakýkoliv jiný biologický druh, který je schopný plnit zadaný úkol (plán, matrici). Člověk nemá žádné výsadní postavení a není nedotknutelný, nenahraditelný. Dokonce si myslím, že pokud se lidský druh nevzpamauje a nevrátí se k plnění své boží mise, pak končí, tato úloha mu bude odebraná a plněním mise pověřený jiný biologický druh. A dle mého právě o tohle hlavně jde v celém tom souboji "dobra se zlem".
Dle svého laického chápání si myslím, že GP vytvořil jinou matrici, odporující matrici původní. Snad právě proto se říká, že si GP "hraje na boha".
To, co jsem ti napsala, není žádný "oficiální názor" - je to o tom, jak chápu já. Ber to tak.
Na závěr - z mého hlediska dost objasňující vysvětlení egregoru, tj. "jak se zajišťují podmínky pro fungování plánu (matrice)":
https://www.youtube.com/watch?v=7g_nmGqUkUQ

Re: Re: velké poděkování

Placidus d´Catpel | 29.08.2015

...velmi správná úvaha....spíše reflexe skutečnosti...jen malé doplnění k tématu člověk....ano, ve smyslu stvoření je člověk zcela jistě nahraditelný.....avšak v kontextu jeho konstrukce (rozum + duše + duch) se s takovou možností nepočítá...ani nikdy nepočítalo, byť tato možnost je ze strany exoprediktorů k člověku dlouhodobě přiřazována....či přímo plánována....současně je však ze strany dalších exoprediktorů realizaci nahrazení člověka jiným druhem stejně dlouho úspěšně bráněno....zatím, zdůrazňuji zatím, o exoprediktorech Pjakin (zcela úmyslně) nehovoří, tuším ale, že ne nadlouho....v této souvislosti doporučuji další studium, např. český web Matrix-2001.cz
PS: Neexistuje žádná boží mise, kterou by měl člověk plnit - existuje toliko mise člověka...ať udělá člověk cokoliv, vždy to bude projevem Stvořitele, který není svázán etikou, normami, zákony a kategoriemi dobra a zla, nýbrž je v člověku perzonifikován jako projev sebe sama...bez polarizace, polarizace je okolnost, kterou do svého života zavedl sám člověk (souhlasím, že ke svému prospěchu), nikoliv Stvořitel....

Re: velké poděkování

udo | 29.08.2015

V zásade je to až prirod(z)ene banálne,
strom pod lampou, v lese skrytý..

Každý sa zaoberáme "mágiou" už od svojho narodenia.
Svoje predstavy -obrazy (lat."forma") uskutočňujeme vôľou i emóciami. V sociologickej mechanike je vôľa impulzový vektor prísluśného smerovania a veľkosti. Tak aj emócie (zhustené informačné moduly, adresáre o(d)pracovávané automatickým algoRytmom typu .exe-súborov).
Ako sme sa neraz bavili, syntetické Operačné Systémy sú robené podľa predlôh socio-biologických OS a nie naopak, ako si davokrati, pre seba fatálne namýšľajú.

ako myslia jelitá:
Davu sprostredkujem obrazy svojej podprahovo-otrokárskej koncepcie cez nejaké "náboženstvo", "filozofiu", "ideológiu".."médium" (prostriedok), dnes hoc i syntetické (TV, rozhlas, kino, internet)
..hoc aj s ApisKalypsó sacurity modulom pre prípad straty kontroly nad systémom a nutnosť reštartu

Vôľou tak riadim informačný tok, alebo sa nechám unášať e-mocou.. a realizujem príslušný príbeh, dej ten, či dejiný, obrazovú sekvenciu,..

1. Predstava (obraz- lat. "forma" s jej konkrétnymi mierami, mnohými rozmermi-tvarom, materiálom, chuťou, vôňou, farbou,časom..)
jej
2. Projekcia (inFormácia)
3. zmenená, nová Existencia

Toľko k princípu tvorenia=sTrojenia (MIM-FIE)
Všetci sme tak trochu sTrojári,
no tí, kto si to nedostatočne uvedomia,
a strieľajú myšlienky od pása,
končia ako bedári,
či jelitá fiktívne, v mlynčeku klobása.

Ak zmením obrazové sekvencie v mysliach, podvednomí nechápavého davu, zmením jeho budúcnosť.
Cez spomínané nástroje to do computeru s názvom "MA3X" prosto naťukám a printer (biomasová tlačiareň) davu mi to štatisticky pravdepodobnostne predurčene vytlačí.
Hoc i potentáta atentát s nejakým časovým (etalónovo-frekvenčným rozptylom)..
a nevyškolený vyšetrovateľ ,
pošle do basy printer miesto programátora..
i médium vyhlási systémovú "náhodu",
technické, osobné zlyhanie,
či ukáže na volavku-konšpirátora..

re: personifikácia Boha v Človeku
Tu by išlo o antropomorfizmus,
čo nie je v súlade s uvedeným modelom.

Avšak Vis Maior cez Človeka samozrejme konať môže,
no stôl stolárom neni, i keď pomocou lyžičky drevenej,
podľa potreby obecnej, nevyhnutnosti aktuálnych "dopustenia" medzí, kŕmi hoc i lóžu.

Človek je motivovaný etikou, normami, zákonmi
a zlo je odklonom od optima, od cesty k Cieľom Stvorenia.
Múdry sa ich celý život metodicky odhadovať
a napĺňať učí, inak v problémoch zvytočných si bručí.

SLOBODA vyzerá byť v tomto zmysle, ako tu neraz kto-to písal,
pre C(e)lověka VEDOMÁ NEVYHNUTNOSŤ.
Je vecou podvedomia, kde si každý môźe myslieť čo chce,
no končí u vedomia, keď pri komunikácii, presadzovaní názorov, cieľov, naráža na nedorozumenia..
konfliktom s obrazmi myšlienok (cieľov) jedincov a/alebo kolektívnov iných.

Avšak takmer všetci chcú podvedome jedno..,
čo základňou konsenzu javí sa byť pevnou

GP koná práve v hraniciach dopustenia,
no ak ich prekročí, i jemu sa hlava, oko zatočí..
KuklOp sa preto snaží,
manipulovať situáciu tak,
že sama medza vinou pasivity,
projekciou oviec sa inde zježí.

1 | 2 >>

Přidat nový příspěvek