Světonázor "elity": Vystoupení Hermana Grefa

Světonázor "elity": Vystoupení Hermana Grefa

6.12.2015

 

Šéf Sberbanky Herman Gref na zasedání Petrohradského mezinárodného ekonomického fóra 2012 (22.6.2012). Jeden z účastníků vyslovil myšlenku, že by občané měli dostat do rukou účinnější nástroje na kontrolu vlády - tato myšlenka zjevně pobouřila Hermana Grefa natolik, že vyslovil následující...

 

Titulky: jardob

 

Diskusní téma: Světonázor "elity": Vystoupení Hermana Grefa

Re: Verejne onanovani

Vitoslav | 13.01.2016

*jisti
omlouvam se za tu cestinu. :-)

Verejne onanovani

Vitoslav | 13.01.2016

Budte si naprosto jisty, ze jeho panho za tenhle vystup nepochvalil! Takove veci rikat na verejnosti? Jedna vec je, rikat mezi elitou a druha, vytrubuvat verejnosti.
PS: To ted jsem nevedel, ze je v CR takovy web na tema koncepce socialni bezpecnosti. Skvela prace vsem, kteri se na tom podileji!

Re: .

Cico Ciciak | 31.12.2015

sio(nista) je čistý zadubenec, pretože apriori odmieta existenciu Boha (respektíve je agnostik = detto! - údajne sa podľa neho nedá zistiť a tečka!) a ešte mu aj vadí, keď sa o neho zaujímajú ostatní! Je to dogmatik, ale hlavne, že tu bude poučovať o nejakom rozume! marxistický farizej! :DD

.

Cico Ciciak | 31.12.2015

Pozerám, že 2 dogmatici sionista a biblistka jill tu riadili! :DD

Re: Je to

Cico Ciciak | 31.12.2015

Nielen v Rusku, trpíme ich aj na slovensku!

Je to

Tykva Bukvatyr | 09.12.2015

obyčajný fašista. Sa čudujem, že ho v Rusku strpia.

Elvira

Dobromil | 08.12.2015

Škoda, že je to na konci useknuté. Zaujímalo ma ako ho podporila tá Elvíra.

Tu je to celé https://youtu.be/RABgXkL3GqE

Asi od 18:58, ide najprv danná otázka, ktorá ho tak pobúrila, potom tu preložená odpoveď toho "Bankstera" Grefa a potom ide Elvíra.

Zaujalo ma, že v tedy bola poradkyňa prezidenta RF, wiki: "She was Russian President Vladimir Putin's economic adviser between May 2012 to June 2013."

Re: Chaos v hlave.

Cico Ciciak | 31.12.2015

Aké školy majú na západe?! Tam sú takí istí hajzli len sa pretvarujú a hrajú divadlo! A že to takto priamo nepovedia, to je šumák! Hlavne východná európa si ich "dobrú výchovu" odnáša v plnej sile! A to nie len v Rusku si nevedia rady s takýmto odpadom, či už skrytým alebo zjavným - slováci sú nejaké výnimky?!

Re: Chaos v hlave.

Ota | 19.12.2015

Na západě mají školy, tak vám tenhle názor ani neřeknou. Ale myslí si ho taky.. A to je ještě horší..

Chaos v hlave.

Definitiva | 08.12.2015

Ten človek, Gref, je ťažký psychopat, čo je pochopiteľné. Nepochopiteľné je, že v Rusku nefungujú mechanizmy, ako sa takého psychopata zbaviť. Nadriadený orgán ho mal zbaviť funkcie okamžite po vystúpení a zaradiť ho do živočíšnej výroby, aby vedel, čo to je robota, aby vedel, ako to je, keď spoločnosť riadia typy ako Gref a človek sa v robote nemôže dorobiť ani výsledku, ani peňazí.

V živote na Sberbank nepozriem a žiaľ musím dať za pravdu názorom, že v Rusku je toho ešte treba veľa prežiť, aby spoločnosť začala fungovať /lepšie/.

Západ je tiež plný psychopatov, väčších a horších, ale majú školy, výchovu, dosiahli taký stupeň nevzdelanosti, že takúto reč nesmú z úst vypustiť.

Elita

Valdo | 08.12.2015

Výborná téma. Podľa Hyksósov, ľudia musia byť ovce. Inak by nefungoval ich svet vyvolenosti. Čo je to demokracia, to nech si prečítajú v Kádafiho- Zelenej knihe a nech si vypočujú jeho posledný prejav v OSN. Človek bez informácií nemôže žiť demokraticky, čo vlastne znamená: slobodne, morálne a spravodlivo. Takže: ten kto nemá informácie, slúži tým, čo informácie majú! Preto je to na našej planéte tak!

Re: Nieco mi asi uslo

Cico Ciciak | 31.12.2015

Uniká mi pointa tvojho dezorientovaného príspevku! :DD

Re: Nieco mi asi uslo

Sio | 09.12.2015

Hlavním úkolem KOB a DOTU je dostáhnout stavu, aby člověk lehce manipulovatelný nebyl. Běh na dlouhou trať...

Re: Re: Re: Nieco mi asi uslo

Cico Ciciak | 31.12.2015

Zato ty si len budhistický zombí popleta! :DD

Re: Re: Nieco mi asi uslo

Zdeněk | 11.12.2015

Základní problém elit je ten,že nejsou schopni překročit svůj vlastní zvrácený egoismus a naopak, intenzívně jej rozvíjí. Tomu slouží i vzdělání. Na západě neexistuje univerzita,která má znalosti filozofie autoritativní sánhkhy(pojednává o základních pojmech a zákonech hmotného vesmíru) . Západní učenci tomuto odvětví říkají metafyzika. Ve skutečnosti autoritativní sánkhya poskytuje výčet zákonů vesmírného vývoje, na základě racionální analýzy.Entymologický význam slova je, TO CO DÁVÁ JASNÉ VYSVĚTLENÍ PROSTŘEDNICTVÍM ANALÝZY HMOTNYCH PRVKů. Z filozofického hlediska se tohoto slova používá proto, že sánkhyový systém předkládá analytické poznání,které člověku umožní rozlišovat ducha od hmoty.

Západ se řídí ateistickou sánkhyou-což je pouhá spekulace a nikoli věda. Podle toho vypadá i filozofie a světonázor absolventů. Říká se,ševče drž se svého kopyta. Elitáři se západním vzděláním jsou přesvědčeni, že rozumí všemu nejlépe a zcela volně diskutují na různá duchovní témata. Přestal jsem toho jinak pohledného pána poslouchat když spekuloval-a to zcela nesmyslně, o buddhismu. No a podle této jejich filozofie vypadá naše "současná demokratická" skutečnost.

Re: Nieco mi asi uslo

Pe-tri | 07.12.2015

Skutečně jste to asi pochopil nesprávně. Video je ukázkou zvráceného světonázoru j-elit ohledně řízení společnosti mj. skrze manipulací/mlžení/lží založených na nerovnoprávném přístupu ke klíčovým informacím, které, pokud by lidé měli k dispozici, nepřipustili by nad sebou nadvládu/řízení těchto j-elit (svévolné hierarchie pastýřů - otrokářů) a řídili by své životy sami.
Diskutující naprosto pomýleně/účelově/manipulativně interpretuje učení Budhy, Lao´ce či Konfúcia v tom smyslu, že tito myslitelé (podle něho) sami dospěli k tomu (objektivně nesmyslnému), že lidem prý musí vládnout j-elity a tudíž rozvrstvení populace do tříd je nezbytné včetně toho, jaké (des)informace jsou jim vládnoucí třídou dávány k dispozici a že skutečná demokracie je neuskutečnitelná.
P.

Re: Re: Nieco mi asi uslo

LV | 30.12.2015

Všetci svetoví politici s čiernou nitkou v duši,čo sa zapredali Márovi
a peklu by mali vidieť film Prezident od Solovjeva. Možno by sa im
prebudilo svedomie,ktoré snáď ešte nejaké majú. Stojí to za to !

Rakovina

JazzBoo | 07.12.2015

Zdravý rozum u parazitoidů nehledejte, jsou nenažraní jako maligní tumor.
Požírá hostitele dokud ho nezabije…
...a tím i sebe.

Re: Nieco mi asi uslo

Oslo | 07.12.2015

Este som chcel dodat priklad: sucasne Spojene staty Americke su smutnym prikladom toho, ako skupina ludi dokaze doviest 300 milionov ludi do katastrofy. O co je toto lepsie ako keby mali o veciach rozhodovat jednotlivci?

Nieco mi asi uslo

Oslo | 07.12.2015

Vie mi niekto vysvelit prosim pointu toho, o com ten pan hovoril?

Pochopil som, ze jednotlivec je jednoducho manipulovatelny. Ale predsa firmy/vlady/zdruzenia su zlozene z jednotlivcov!

Kde je zaruka, ze cela skupina ludi, ktora akoze je vyvolena a osvietena a urcena viest ostatnych, nebude zmanipulovana alebo bude viest krajinu proti zaujmom celej skupiny obyvatelov?

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hm

Sio | 10.12.2015

"Znalosti jsou moc. Berte moc do svých rukou." říká Pjakin. Nerad cituji autority a nesou hlasím s Pjakinem zdaleka ve všem. Je to jen heslo. Zkratka.
Máte pravdu, ne každé znalosti jsou moc. Některé jsou velmi významné, zde řadím například znalosti o řízení na 6 prioritách. Některé méně a některé znalosti jsou skutečně prázdné. Jde o to, naučit se takové znalosti rozpoznávat. A ještě více jde o to, naučit se je správně používat. Tady jde skutečně o to, že každá minuta věnovaná přemýšlení nad tím je dobrá. Samo to nepříjde, je to otázkou spíše desítek let. Není namístě nějaká revoluční netrpělivost.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hm

Pe-tri | 09.12.2015

Skutečně je milión možností, které mají ti kteří stavu rozumí na výběr ? Není to tak, že právě že osvojení si těch znalostí, které s sebou nesou moc, tuto množinu redukuje ?

Jak lze rozpoznat moc nesoucí/plodící znalost od znalosti jalové (pseudoznalostí) - zrna od plev? Co brát za vědomostní etalony? Lze kvalitně řídit (predikovat) na základě pseudoznalostí ?

Abych byl správně pochopen - s Vaším příspěvkem souhlasím, jen se snažím poukázat na to, že pochopení výroku: znalosti jsou moc - není jednoduché, pokud vyjdeme za hranice ovčína. Dokud jsme v oboře, je znalost - cílem je dostat se ven z obory - evidentní. Jakmile se nám to (s pomocí okolí či i bez něj) podaří, je vhodné poohlédnout se po nových, plodonosných znalostech, které tu byly nedávno zmíněny v imho hodně kvalitním článku o ruském bohosloví. Tam jsou tyto etalony zmíněny.
P.
Vše dobré

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hm

Sio | 09.12.2015

Nikde jsem snad nenapsal, že chyba je na straně obětí manipulace. Jde tu o antagonismus, zájmy elit, které podle nich řídí ty ostatní jsou v přímém protikladu k zájmům toho zbytku. Nikde jsem sna nedával podřízeným za vinu, že jsou jací jsou.
Elity se SNAŽÍ udělat z lidí ovce, nedaří se jim to ale na 100% Na druhé straně jim postačí, pokud mají pod kontrolou určité kritické množství, dokonce to nemusí být ani většina.
Podřízení, pokud si tuto skutečnost neuvědomují, přijímají dobrovolně podřadnou roli a stávají se ovcemi. Ti, kteří stavu rozumí, mají na výběr. Mohou tomu vzdorovat různými způsoby. Jeden z nich je přesvědčit ty talentovanější mezi ovcemi, otevřít jim oči, seznámit je s realitou. Prostě je učit. Jiný je, postarat se o sebe, popřípadě o rodinu a vytěžit ze svých znalostí maximum. Atd., atp, možností je milión. Každopádně, člověk znalý reality má větší šanci procesy kolem sebe řídit, ať už k prospěchu svému nebo druhých.
Jak říká Pjakin - Znalosti jsou moc.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: hm

Pe-tri | 09.12.2015

Popojděme dál.

Co myslíte, který výrok je platný:

- lidé jsou ovce proto, protože nemají potřebné znalosti
nebo
- protože lidé nemají potřebné znalosti proto jsou ovce.

A co konkrétně dle Vás dokazuje tisícileté historie lidstva v oblasti pastýřství ?

A proč vlastně lidé nemají validní znalosti ?
- protože nemají zájem/motivaci je získávat
- protože nemají ke znalostem přístup
- protože mají iluzi že znalosti mají ale přitom žijí v bludech

A není základní myšlenkou KOBu a DOTU spíše to, že n(ě)kdo vynakládá setsakramentsky velké a sofistikované úsilí k tomu, aby lidé neměli validní znalosti (ani o něm samotném, ani o ničem jiném podstatném) ? A že akceptovat a následně pochopit tuto nekorektní a zákeřnou činnost tohoto n(ě)koho, kdo s lidmi nehraje čistou hru (podobně jako když rodiče vychovávají z čistého dítěte nelidského gaunera) je klíčem k vystoupení ze stáda, do kterého jsou lidé (nelidským systémem) od narození natlačeni ? Kdo za charakterové parametry takového gaunera pak je odpovědný ? Gauner sám nebo vychovatelé ? Měl příležitost a prostředky bránit se zvůli na něm spáchané? Kde je míra, kde jsou informace ? Není mylné a nespravedlivé vidět evidentní a zákonité, byť tristní výsledky a jednostranně svalovat vinu na oběti/děti místo na vychovatele/ředitele otrokářského systému ? Až dospělý je relevantní převzít za svůj život plnou zodpovědnost (a hledat holiče), v té době dokud je pak dítětem, to je na nás všech, starat se o budoucnost svých potomků v tak hostilním prostředí, v jakém k jejich výchově dochází.

P.

Re: Re: Re: Re: Re: hm

Sio | 09.12.2015

Vzpomeňte si na jednu ze základních myšlenek KOB a DOTU. Je demonstrována dvěma pyramidami. Pyramidou MOCI a obrácenou pyramidou ZNALOSTÍ o řízení. Čím více znalostí, tím větší moc a pochopitelně i naopak. Z lidí s malými znalostmi se stávají ovce ať už věří čemukoli a jakkoli vroucně a nezlomně. Dokazuje to tisíciletá historie lidstva. Snad nemusím připomínat, jak se DOTU dívá na studium minulosti, které pomáhá predikovat budoucnost. A bez predikce není řízení. Docela mě udivuje, kolik diskutujících tu tyto základní myšlenky KOB a DOTU nezná anebo jim nerozumí.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hm

JazzBoo | 08.12.2015

Nebuďte tak sebecký, dejte i ostatním šanci pochopit…
…neb platí: po ovoci poznáte je.
Naprosto s Váma souhlasím a nikoliv naopak,
když je kozel zahradníkem;)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: hm

Pe-tri | 08.12.2015

Ano, zavádějícím neb platí jaký zahradník takový sad a nikoliv naopak. Kauzalitu zde, jak vidíte, chápu opačně od Vás a proto si na své plody nestěžuji.
Mějte se
P.

Re: Re: Re: Re: Re: hm

JazzBoo | 08.12.2015

Kategorickým ano, ale zavádějícím?
Ale nemusíte se bát, s jinými závěry se stotožňovat nebudu. Nejspíš kvůli zkušenostem;)
Abych parafrázoval koment z nějaké diskuze: mě by nenapadlo poslat na dostihy pitbula a nechat hlídat zahradu chrtem.

A pro Vás ještě oblíbená nápověda: dojde na psa mráz.

PS: Netrapte se s hledáním významu rčení, stejně na to nepřijdete. Je to v genech;)

Re: Re: Re: Re: hm

Pe-tri | 08.12.2015

Hmm. Vše mentální je subjektivní. Zkuste se poinformovat na téma genetická a kulturní složka lidské psychiky. Tady na webu je toho hodně co k ponaučení. Možná pak dojdete k méně kategorickým a zavádějícím výsledkům. Nápověda: Jaký význam asi obsahuje rčení: jaký pán takový pes.
P.

Re: Re: Re: hm

JazzBoo | 08.12.2015

To není dojem, ale fakt. Elita si to myslí správně. Nejspíš proto je elitou;)
Lidi byli, jsou a vypadá to že i budiou nadále ovce. Evoluční teorie je blud. Ostatně běh světa tomu po tisíciletí nasvědčuje.

http://www.naturalmagic.cz/psychika-pul-zdravi/61-studie-doklada-ze-az-95-lidi-se-skutecne-chova-jako-ovce.html

Re: Re: hm

Dasa | 08.12.2015

Ludia nie su ani nechcu byt ovce. To si len "JElita" mysli...napisala len len aky dojem na mna urobilo to video

Re: hm

Pe-tri | 07.12.2015

Proč myslíte že lidé chtějí být ovce ?
P.

hm

Dasa | 07.12.2015

Ludia chcu byt ovce, tak ich nechame ovcami byt aby MY sme mali peniazke :) Tak z toho videa mam ja tento zaver :) pobavilo :) Mal by si dat volebne heslo : Verte nám aj MY si verime :D

Re: Re: teraz je rok 2015

Cico Ciciak | 31.12.2015

Máš nejakú dôveryhodnú/objektívnu štatistiku?! Ja si myslím práve opak!

Re: teraz je rok 2015

RusinSk | 10.12.2015

pomaly bude uz 2016 a ludia su coraz viac ovcami....

teraz je rok 2015

jana123 | 07.12.2015

toto video je z roku 2012

napriek tomu je aktualne



Přirozeně.

JazzBoo | 07.12.2015

Chápu že se chazar Gref začíná cítit špatně a rád mu odpovím na otázku:
„Tak jak v takové spoločnosti žít?“
On nijak.
Pro takové „lidi“ jako je on tam místo nebude.
A ostatní lidé bez manipulací sekty lhářů zlatého telete budou opět lidmi. Takovými čistými, jakými se na tento svět již rodí.

Re: Re: Re: Re: Čistě logické závěry

Cico Ciciak | 31.12.2015

nepriateľ určite nie je môj blýžny ty bibli-zombík! :DD Tým netvrdím, že človek nemá vo vhodný moment vedieť ukázať svoju veľkosť a "nezabiť" nepriateľa! Aj to slovo viera (v tvojom bibli-zombíkovskom) ponímaní my moc nepasuje! Choď s tým radšej do kostola! :DD

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Čistě logické závěry

Cico Ciciak | 31.12.2015

Ty tu práve len stále trepeš o nejakom "rozume" ale zabúdaš na morálku a pokoru, uvedomenie si svojej "malosti", že len plávaš v riečisku Zámeru Jeho - teda zabúdaš na Boha!

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Čistě logické závěry

Cico Ciciak | 31.12.2015

Čo to zase trepeš ty pošahaný marxista! Zase tu škatuľkuješ?! Ja sa určite nezaoberám iba vierou v tvojom chápaní, ale zaujímajú ma aj iné časti ksb/dvtr! Rozum práve dokazuje, že Boh (Vis Maior, HNR, Absolut logos, Všeho-Mír...) je! A nie je to určite to, čo si pod tým predstavuješ ty, v čom je tvoja zásadná chyba!

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Čistě logické závěry

Cico Ciciak | 31.12.2015

Presne tak! Dobrý postreh! Byť mne už dávno známy! Týmto syndrómom trpia práve všetci tí hustí materialisti/ateisti/na "rozume" si zakladajúci jedinci! Problém je aj v tom, že si možno len myslia, že používajú rozum! A pri tom sú možno ešte viac zadogmovaní než idealistickí ateisti!

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Čistě logické závěry

Cico Ciciak | 31.12.2015

Pravdepodobne si to moc nepochopil ty tĺk! Tu išlo skôr o to, že nie všetko sa dá pochopiť obmedzeným ľudským rozumom a zmyslami! Objektívnu realitu pozná celú len Tvorca! A myslím si, že práve toto je hlavný bod, že človek sa síce musí neustále snažiť približovať k objektívnej pravde Božej, ale zároveň musí s pokorou uznať, že je len "malý" a že pravdepodobne nikdy nepochopí celé komplikované dielo Tvorcu, ani samotného Tvorcu! A pokiaľ sa obmedzí len na rozum/intelekt, tak už určite nie! Okrem toho má človek aj intuíciu a svedomie + Bohom dané rozlíšenie v závislosti na miere jeho reálnej morálky!

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Čistě logické závěry

Cico Ciciak | 31.12.2015

Pre boha, ty to už vážne nehúľ ty bibli-zombík! satan, dedičný "hriech", "hriešny" pád, strom poznania a bla bla bla...! S akými kravinami ešte prídeš?! :DD

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Čistě logické závěry

jill | 21.12.2015

Já jsem je světlo světa a tma Já jsem nezná.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Čistě logické závěry

Sio | 17.12.2015

Tohle jsou známé myšlenky. Já jsem, kdo, nebo co jsem já? Átmavičára? Propadla jste tomu, milá jill, zajalo vás to. Ztratila jste nadhled nezúčastněného pozorovatele. To nic, postihne to většinu lidí, u kterých není dostatečně rozvinutá imaginace. Nezbývá jim, než opakovat mantry. To vy jste neobdržela ony informace, a já to poznám.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Čistě logické závěry

jill | 13.12.2015

jak lehce přejímáte teorii, ze které ještě stéká plodová voda. viděl jste někdy odkazy egyptských hieroglifů z pyramid "faraon" coby vládce říše a také jako nejvyšší velekněz medituje=bdí ve vědomí vědomě se nestotožňujíce se svým tělem a svou myslí/duší, čiže kdyby mu někdo odťal ruku..., zničil mozek...vůbec nevíte jak lidské tělo funguje a to je škoda, a tedy vaše meditování či hloubání nad Budhou bylo neplodné, neobdržel jste informace z duchovní roviny ani jste nebyl veden odtamtud, a ten kdo vás na naši ůrovni "vedl" nebyl duchovní mistr. kdyby ste opravdu hledal Pravdu o Duchu trklo by vás v čem se podobají hlavní osy náboženství - Egypt- Osiris, budhizmus Budha, hinduizmus Šiva, judaizmus Mojžíš, křesťanství Ježíš. Všemi náboženstvími se prolíná jedna nit Já jsem/vědomí je život. Hebrejština a ruština říkají spolu Jsem člověk v ruš. Živuščij. Angl.řekne I´m man. Ich bin der Mensch-Němec. Prolistujte si část Bible "Zmatení jazyků"...je vám to bližší než-li louskat Korán.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Čistě logické závěry

Sio | 10.12.2015

Samozřejmě, že jsem o tom slyšel, nejen to, prošel jsem si duchovním obdobím. Znáte tu historku o tom, jak Buddha seděl sedm let pod stromem a meditoval? A pak došel k názoru, že tudy cesta nevede.
Prostě jsem si to vyzkoušel, zpracoval a ty informace zařadil. Dostal jsem se vůči tomu do role nezúčastněného pozorovatele který se na to dívá nezatíženou myslí, ví a chápe o co jde. Vy v tom plavete a já už dávno vystoupil na břeh. Přirovnání rozumu k Satanovi ... pokud příjdete o ruku, budete to stále vy. Pokud příjdete o všechny končetiny dokonce i o některé orgány, jste to stále vy. Pokud si zničíte mozek a přejdete na vegetativní úroveň na hadičkách v nemocnici, už to nejste vy, i kdyby vaše tělo bylo kompletní. Odejde z něj duše, ego, informace o já, zbyde jen část ovládající vegetativní funkce, něco jako u žížaly. Vaše já někam odešlo.
Naše já žije jako informační otisk, stalo se součástí mnoha egregorů, které se šíří v kolektivním vědomí mnoha lidí, třeba i miliard. Největší otisk obvykle zanecháme v dětech, část genetické informace a také té výchovné, pokud se jim věnujete. V tomto smyslu jsme nesmrtelní, ale naše ego smrtelné je. A kdy skutečně umřeme jako duše? Když vymřou všichni nositelé našich egregorů. Tedy asi téměř celé lidstvo. Někteří egregoři žijí tisíce let, jiní umírají. Pokud někdo vyhladí celý národ nebo jej nechá rozplynout a zaniknou všechny vzpomínky, umírá i egregor onoho národa. A tak dále. Jsou velcí a malí egregoři a taktéž dobří a špatní. KOB a DOTU vysvětlují o co jde. Nejlépe generál Petrov. Ale ten je jen v ruštině.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Čistě logické závěry

jill | 09.12.2015

milý Sio,rozum byl ten, kdo nás svedl- pokušení Satana/rozumu. slyšel Jste o kontemplaci? je lepší - upínáme naši pozornost na nás samé a žijeme věčným Životem vděčni za vše co námi proplouvá, nevlastníme a nehodnotíme, záříme- jsme sami sebe si vědomými syny člověka.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Čistě logické závěry

Sio | 09.12.2015

Myslím, že na to není jednoduchá odpověď. Rozum sám o sobě je málo. Musí být kritický a sebereflexivní, tj. člověk se stále musí učit poznávat realitu a v rámci toho zkoumat i sebe tedy i vlastní názory. Ty bu neměly mít statickou povahu, člověk by měl umět změnit názor, když rozšíří své znalosti o realitě. A informace k nám nejde jen z knih a pozorování, je důležité i její propojení, náš názor na svět má být jako mozaika ne jako kaleidoskop, když si vypůjčím přirovnání z KOB.
Speciální součástí je lidství, sem patří schopnost empatie, analýzy pocitů, tužeb a starostí jiných lidí. To je velmi důležité pro jejich řízení, nebo řizení komunikačních procesů mezi lidmi. Rozum, to není jen matematika a schopnost kombinovat, hledat souvislosti. To jsou také znalosti a zkušenosti, emoce. To všechno je potřeba dostat do rovnovážného stavu.
Z morfologického hlediska nesídlí rozum jen v čelních lalocích mozku, kam se umísťuje 2. signální soustava. Inteligence je i ve starších strukturách, které mají i zvířata. Nelze to od sebe oddělit bez ztráty podstatné části výkonu mozku a také lidství.
Takto nějak bych viděl rozum z celostního hlediska.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Čistě logické závěry

Vandal | 09.12.2015

V mnohom s vami suhlasim, "Sio", ale neda mi nespytat sa - myslite si, ze okrem vami spominanych indoktrinacii neexistuje este jedna, podla mna najtazsia a najnebezpecnejsia a to sice indoktrinacia rozumom/myslou, resp. tym, co sa za nim/nou moze skryvat? Pocul som (a na zaklade vlastneho pozorovania rastu a vyvoja svojho dietata aj naozaj odpozoroval), ze v povodnom dizajne ludskej bytosti nebol navrhnuty ziadny rozum/mysel tak, ako ho/ju dnes pozname a co si pod tym pojmom predstavujeme. Dokonca, vraj bol rozum pri tvoreni ludskej bytosti kradmo podstrceny do jej konecneho dizajnu "diablom" ako nastroj na jej dialkove ovladanie a manipulaciu. Aj to je dovod, preco sa vsetky vychodne nauky snazia zbavit vplyvu tohoto "nastroja" ako zakladny predpoklad pre duchovny rast, vyvoj a dosiahnutie slobody. Navyse tvrdia, ze pochopeniu/uvedomeniu si toho podstatneho brani prave (pre niekoho mozno paradoxne) rozum/mysel, ktory/a sice velmi dobre funguje v medziach svojej vlastnej koncepcie, ale od urciteho bodu sa stava klietkou, ktora nepusti dalej a stava sa vazenim... Co si o tom myslite?

1 | 2 >>

Přidat nový příspěvek