Pokémon GO: jak proměnit lidi v dálkově řízené bioaparáty

Pokémon GO: jak proměnit lidi v dálkově řízené bioaparáty

23.7.2016

Hox

 

Na začátek několik faktů. Výrobcem "Pokémon GO" je společnost Niantic, vzniklá jako interní start-up Googlu, kterou založil John Hanke. Hanke do roku 2004 vedl společnost KeyHole, kterou odkoupil Google a jejíž produkt přejmenoval na Google Earth. Key Hole je také společný název řady projektů špionážních satelitů CIA (1956-současnost).

John Hanke založil "KeyHole inc." v roce 2001 za finanční účasti joint-venture fondu CIA, In-Q-Tel.

Stopa zvláštních služeb v pozadí Niantic je patrná i prostým laickým okem.

Vyvolat instantně celosvětovou mánii "Pokémon GO" také není v silách kohokoliv.

 

Podívejme se, jaké možnosti Pokémon GO tvůrcům dává. Jedná se o aplikaci tzv. rozšířené reality založena na geolokaci přes GPS, to znamená chodící zapnutá kamera a mikrofon, při instalaci uživatel odsouhlasí aplikaci všechna možná práva, takže aplikace může s telefonem téměř libovolně nakládat. V rukou tvůrců se tak ocitají miliony chodících kamer a foťáků s možností individuálního navádění přes umisťování pokémonů - statisticky můžou s určitou poměrně vysokou pravděpodobností umístění pokémona do žádaného místa získat aktuální žádané záběry, natočení objektivu žádaným směrem atd.

Propojenost Googlu se zvláštními službami je veřejným tajemstvím, stejně tak to, že sociální profily a identifikace uživatelů z Facebooku a dalších sociálních sítí jsou určitým subjektům přístupné.

Co dostáváme ve výsledku?

Subjekt, který má přístup k datům Googlu (profily uživatelů, chování, lokace), Facebooku (totéž), a ovládá "Pokémon GO", má k dispozici například:

- informace o tom, kolik aktivních "chodících kamer" se právě nachází v okolí nějakého objektu zájmu;

- možnost individuálně umisťovat pokémona a tím navádět hledáček objektivu, člověk se stává přídavkem, distančně řízeným bioaparátem;

- personální identifikaci hráčů, ve spojení s geolokací a dalšími databázemi CIA pak není problém například identifikovat zaměstnance potřebné korporace (průmyslová špionáž, diverze), struktury (špionáž, diverze), vojenského objektu, jaderné elektrárny, výzkumné laboratoře protivníka...

- sledovat pohyb konkrétních hráčů /objektů zájmu/ po planetě;

- statisticky předurčeně možnost dopravit dálkově ovládaný počítač (smartphone) s kamerou, mikrofonem, WIFI rozhraním, možností skenování dostupných WIFI sítí a ohledávání nalezených serverů a obsahu sítě, do libovolného místa zájmu.

 

Některé scénáře, které se nabízejí.

 

Pokud mezi hráči najdeme (geolokace, facebook, google, znalosti CIA) člena například ponorkové základny na území protivníka, který bude aktivně chytat kolem svojí základny (při absenci mozku - i v ní), pak se odmlčí a začne chytat o tisíce kilometrů daleko - známe pravděpodobnou lokaci jaderné ponorky protivníka nebo jsme našli tajnou podvodní základnu protivníka.

 

Najdeme hráče, který jezdí denně do práce kolem našeho objektu zájmu, umístěním pokémona máme statisticky denní aktuální HD foto našeho objektu, v požadovaném směru záběru.

 

Najdeme hráče v hlavním stanu nějaké struktury (korporace, například Gazprom), při absenci mozku se bude honit za pokémony v kancelářích se zapnutou HD kamerou 10-20 megapixelů, identifikovat například monitor v záběru není problém, další zpracování získaných fotek probíhá na našich Niantic/CIA serverech, kam jsou odeslány přes wifi později, během standby režimu telefonu.

 

Umístíme pokémony do okolí všech objektů zvláštního režimu protivníka, o kterých víme (ale kolemjdoucí nikoliv), máme denní aktuální HD fotky dění, identifikaci osob (face recognition) spojených s daným objektem atd., místo a čas jejich výskytu.

 

Chceme najít konkrétní osobu, její časový rozvrh, trasy pohybu v hustě obydlené oblasti atd., například v metropoli - nasázení pokémonů na vytipované trasy a strojové opracování proudu fotek pomocí existující technologie není problém.

 

Najdeme hráče mezi zaměstnanci jaderné elektrárny protivníka...

 

Myslím že princip je jasný, dále může každý rozvíjet podle své fantazie. Fantazie? nikoliv, všechno je to technicky možné. Je třeba uznat, že vymyšleno to je dobře - nač se mordovat s drahými satelity a dalším, když nejnovější bio-příslušenství k naší štěnici ji samo donese tam, kam potřebujeme...

 

Diskusní téma: Pokémon GO: jak proměnit lidi v dálkově řízené bioaparáty

Создаю копии сайтов от 500 рублей за лендинг

NeooBrite | 15.11.2019

Здесь вы можете заказать копию любого сайта под ключ, недорого и качественно, при этом не тратя свое время на различные программы и фриланс-сервисы.

Клонированию подлежат сайты как на конструкторах, так и на движках:
- Tilda (Тильда)
- Wix (Викс)
- Joomla (Джумла)
- Wordpress (Вордпресс)
- Bitrix (Битрикс)
и т.д.
телефон 8-996-725-20-75 звоните пишите viber watsapp
Копируются не только одностраничные сайты на подобии Landing Page, но и многостраничные. Создается полная копия сайта и настраиваются формы для отправки заявок и сообщений. Кроме того, подключается админка (админ панель), позволяющая редактировать код сайта, изменять текст, загружать изображения и документы.

Здесь вы получите весь комплекс услуг по копированию, разработке и продвижению сайта в Яндексе и Google.

Хотите узнать сколько стоит сделать копию сайта?
напишите нам
8-996-725-20-75 звоните пишите viber watsapp

Share my Web

riccor46 | 20.04.2019

My web is: Hs-riccor46.webnode.sk

Thanks

Názor

Budhys | 10.10.2016

Jako článek zajmavý, možná vysvětluje proč už není žádný nest Pokémonů před hlavním nádražím v Praze. Asi na bandě bezdomovců není nic zajímavého pro CIA

Pokemoni = zlo?

zb1312 | 01.08.2016

Článok ma zaujal, ale diskusia k nemu je oveľa zaujímavejšia. Riešiť aký človek a rodič vyrastie z chytača pokémonov? Myslím si, že je šanca 50:50, že bude rovnako hodnotný ako rodič súčasného chytača. A to, že nás sleduje CIA a iné tajné služby? Čo také zaujímavé obyč.ľudia robia? Ja osobne nerobím nič, čoho odhalenia by som sa mala desiť, takže nech si o mne vie kto chce čo chce, keď mu to spraví radosť. Chodím do práce, na nákupy, do prírody, na výlety, venujem sa rodine, varím, upratujem, čo na tomto koho môže zaujímať? Akýkoľvek prostriedok, ktorý odpúta otupené a apatické deti, celý deň sediace za pc je dobrý. Mňa skôr zaujíma dôvod, prečo sú deti v tomto stave. Pretože rodičia na ne nemajú čas a neukážu im ako inak sa dá zmysluplne zabávať a tráviť čas. Deti sedia doma a nudia sa, kým sa rodičia snažia zarábať. Rodičia po práci musia samozrejme aj oddychovať a naberať sily, takže kaderník, manikúra, shoppingovanie, fitko, pivo s kamarátmi, sledovanie športových prenosov, vínko s kamarátkami a potom sledovanie tupých reality show so skutočnými emóciami, nekonečných seriálov a sveta showbiznisu, "celebrít" a samozrejme zdieľanie udalostí z celého dňa vo virtuálnom svete s pseudokamarátmi na život a na smrť. Chyba vôbec nie je v chytačoch a hre ale tejto dobe, kde je ľudstvo úmyselne ohlupované, pretože hlúpa masa sa ovládne oveľa jednoduchšie ako inteligentný jedinec, odolný voči celodennému bombardovaniu sprostosťami valiacimi sa na neho z okolitého sveta. Jedinec vidiaci súvislosti a zaujímajúci sa o informácie je nebezpečný. Ľudia vymenili virtuálny svet za ten skutočný, hodnotový rebríček sa pretransformoval na počet likeov. Fotia si obed aby mohli cez Facebook zdieľať čo jedli, za chvíľku si začnú fotiť wc misu aby zdieľali čo sa im ráno podarilo vytvoriť a hlavne aby o tom všetci kamaráti vedeli. Pri úžasných a hlavne zdieľaných selfie je predsa taktiež možné vidieť väčšinu záujmových objektov, na to netreba hru Pokémon GO. Strašné zlo ukryté v tejto hre nevidím a špionážne pozadie je mi ukradnuté. Som smutná z toho, že spolužiaci môjho syna nepoznajú doma pečené koláče, nikdy nečítali žiadnu knihu, nevedia si predstaviť týždeň na chate bez mobilného pripojenia, nikdy nezbierali hríby, nechodia sa v lete kúpať, neboli v ZOO a na hradoch a zámkoch, nehrajú doma a nepoznajú spoločenské a kartové hry, nepoznajú doma varené jedlá, nekreslia si, neplastelínujú, nepočuli rozprávanú alebo čítanú rozprávku a hlavne nevedia byť samé so sebou a svojimi myšlienkami. Ale toto nie je vôbec problém detí, technológií a tejto doby. Toto je problém nás, teraz dospelákov, odchovaných údajne dobrou dobou a spoločnosťou, ktorá mala v tej dobe morálne zásady a fungovala dobre. Fakt si to myslíte? Ako je potom možné, že sme toto dopustili? Keď raz za čas idem ku kaderníčke, do fitka, kamkoľvek, tak len nemo žasnem aké hlúpe bytosti sú okolo mňa, aké veci považujú za problém a aký plytký je ich život? A to je moja generácia, ktorá netrávila mladosť virtuálne. Čo chceme aby potom takéto matky naučili svoje deti, veď sledujú nákupné maniačky, výmenu manželiek, všetky talentové show, nečítajú a nemyslia, zdieľajú na facebooku každý úsmev svojho vytúženého a zodpovedne naplánovaného dieťaťa. Matky, ktoré nemôžu ísť na ulicu bez komplet make upu a zladenom outfite nemajú okrem povrchného pozlátka čo odovzdať svojim deťom. Keď už dieťa nie je malé, nie je už také rozkošné a zábavné, nie je už dokopy čo zdieľať, stane sa z neho malý nešťastník sediaci za pc a zabíjajúci bezduchú nudu a matka si začne konečne tráviť čas podľa seba. Nehovorím, že všetka ťarcha výchovy je na matke, obdobná situácia je aj u oteckov. Hľadajme dôvody toho, prečo ľudia podliehajú fenoménom a stávajú sa hlúpymi bábkami.

Re: Pokemoni = zlo?

Marty | 17.02.2018

Napisat, ze mi nevadi sledovanie, lebo nerobim nic zle je presne to iste, ako napisat, ze nepotrebujem slobodu slova, lebno nemam co povedat...

Analýza spoločnosti Google od Dmitriho Peretolčina

ph | 25.07.2016

Дмитрий Перетолчин. "Корпорация монстров Google и цифровая диктатура будущего"

https://www.youtube.com/watch?v=azV7OHjwqdE

Video bolo zverejnené na Andrej Fursov rekomenduiet

Re: Analýza spoločnosti Google od Dmitriho Peretolčina

Lin | 25.07.2016

Trochu jinak:
https://www.youtube.com/watch?v=mBbLF8DYweM
https://www.youtube.com/watch?v=MLdWbwQJWI0
https://www.youtube.com/watch?v=oFXQbyxwCx0

Re: Re: Analýza spoločnosti Google od Dmitriho Peretolčina

ph | 26.07.2016

Lin však ti nevieš po Anglicky

Re: Re: Re: Analýza spoločnosti Google od Dmitriho Peretolčina

Lin | 26.07.2016

Neumím, no... ale vždycky se najde okolo mě někdo ochotný, kdo mi řekne, "vo co gou". :-)

Omyl v tvrzení navádění hledáčku telefonu a směru záběru

Motýl | 25.07.2016

Píšete: "možnost individuálně umisťovat pokémona a tím navádět hledáček objektivu" a
"Najdeme hráče, který jezdí denně do práce kolem našeho objektu zájmu, umístěním pokémona máme statisticky denní aktuální HD foto našeho objektu, v požadovaném směru záběru"
To se jedná o nepochopení z vaší strany. Pokud se člověk dostane do blízkosti pokémona, pokémon se vám na displeji ukáže tam, kam je telefon právě nasměrovaný.
Příklad: Pokud zapnete kameru a telefon máte směrem k budouvě, pokémen se objeví u budovy, poté snímání okolního prostředí kamerou vypnete, otočíte se o 180° a znovu zapnete snímání okolního prostředí kamerou a pokémon se vám ukáže přesně o 180° jinde, než před několika sekundami - nezáleží to na lokaci, ale na aktuálním držení telefonu. Nelze tedy ovlivňovat, kam hráč zrovna nasměruje hledáček telefonu.

Re: Omyl v tvrzení navádění hledáčku telefonu a směru záběru

Pavel | 26.07.2016

Ono je to vlastně jedno. Statisticky to vyjde tak, že získám záběry z mnoha pohledů včetně toho, co mě zajímá.

Re: Re: Omyl v tvrzení navádění hledáčku telefonu a směru záběru

Motýl | 26.07.2016

To pravděpodobně ano.

Je to novodobá lidská tragédie!

Norei | 25.07.2016

Opravdu jen tupé ovce sebou mohou nechat tak očividně manipulovat. Nejde jen o získávání informací prostřednictvím mobilů, hlavně jde o řízené odvedení pozornosti od reality. Dnes už ovšem většina lidí neví, co vůbec realita je. A to je ta největší tragédie...

Re: Je to novodobá lidská tragédie!

Johnny | 25.07.2016

Keď sa ma rozširovať realita,vedomie tak toto spustia....nenechat sa vtiahnuť do umelej reality. Pozor na to. Diabolské vynálezy toto

Re: Re: Je to novodobá lidská tragédie!

404 | 25.07.2016

nechci rozšiřovat vaše paranoidní představy, ale napadlo váš, že vy, kteří nemáte chytrý mobil, a navíc se veřejně vymezujete proti Pokemonům, budete velmi podezřelí, a automaticky v hledáčku tajných služeb? Podle mě si vás už proklepli a dávají si na vás pozor.

Re: Re: Re: Je to novodobá lidská tragédie!

Lin | 25.07.2016

No jasně... srandičky, srandičky... To ti tu všichni, co nesouhlasíme se závislostí na "virtualitě", připadáme tak ujetí? Popřemýšlej, proč...
Když budu mluvit za sebe, pak mám jasno, proč mi "virtuální" připadají ujetí - a už jsem to tu i napsala. Stavět svůj život na virtuálních úspěších a "zábavě", která člověka nikterak nerozvíjí. Není to o tom, že neznám pokémony a nevím, oč jde.
Ne náhodou lovci pokémonů připomínají nezávislému pozorovateli feťáky. Samomluva, pohyby neodpovídající reálnému prostředí, reakce na "imagoše", kterého vidí jen oni. Není to náhodné, protože virtuální svět vytváří stejnou závislost, jako třeba alkohol, tabák, jiné drogy. Jestli se ti to zdá za vlasy přitažené, něco si kolem zjisti = kolik lidí už podstoupilo o psychiatrů a psychologů "odvykací kůry" na virtuální svět - a spadli do toho znovu při první příležitosti. Ten virtuální svět je požírá na úkor jejich reálného života = nejsou schopni se plně věnovat svému vlastnímu životu, lidem, na kterým jim záleží. Bez mobilu nejdou už ani na záchod... Vždyť je to otrocké a omezující být stále "v dosahu" - bez ohledu na to, co právě děláš a čemu se věnuješ.
Jestli si myslíš, že s tou závislostí kecám, přesvědč se sám = buď týden mimo dosah veškerých těchto "hraček" - a podle své reakce (reakce tvé psychiky) poznáš, do jaké míry jsi závislák.
Tato hra je skutečně jedinečná, protože prvně se smazala hranice mezi virtuálním a reálným světem. Co bude dál? Vývojáři už na tom zcela určitě pracují - i když se dnes tváří "překvapeně z úspěchu". Co bude dál? Budeš chodit po světě s virtuální dívkou či dokonce manželkou - Siminkou, kterou si sám vytvoříš - budeš chodit na procházku s virtuálními dětmi či psem... A hlavně, že se budeš "bavit"... přitom zahodíš celý svůj život...
A nejde ve skutečnosti právě o tohle? O vytvoření poslušného biorobota, který si vystačí s virtuální realitou?
Když ponecháme úplně stranou špiónské "věci", o kterých píšeš, pak je to minimálně o tom, o čem píší dole v diskusi = vypnou systém a rázem se polovina světa buď zasebevraždí nebo ve vybuzené agresi (protože agrese je průvodním znakem všech absťáků) pozabíjí nebo zdevastuje své okolí.
A když už jsi na těchto stránkách, najdeš dost materiálů o tom, jak "virtuální realita", byť podávaná médii, ovlivňuje lidskou psychiku.
Níže jsi mi ironicky psal, abych se zbavila netu, že je to zlo. Samozřejmě - pokud mu člověk podlehne a tráví u něj polovinu života. Je takové rčení, že každý má na světě svou drogu - a běda tomu, kdo ji potká.
Konkrétně - za sebe: Když nemám TV ani mobil, žiju snad v jeskyni jako v době kamenné? ) Ubezpečuju tě, že ne. :) Jen si nevytvářím závislosti, mám ráda své soukromí a svůj čas pro sebe a uměla bych vyžít i bez elektřiny. Ne jako někteří, kteří mají všechno doma "elektronické" - ale když po bouřce nešel půl dne proud, nemohli se ani dostat z domu.

Re: Re: Re: Re: Je to novodobá lidská tragédie!

Hacumoto | 25.07.2016

Buďte ráda, že si to uvědomujete a máte nad svým životem a jeho obsahem plnou kontrolu... můžeme jen doufat, že Vámi citovaný, krizový scénář během našeho života nenastane. Ať jsou všechny bytosti šťastny...

Re: Re: Re: Re: Je to novodobá lidská tragédie!

Pardálka | 26.07.2016

"A hlavně, že se budeš "bavit"... přitom zahodíš celý svůj život..." - co je to ten ŽIVOT, který tím zahodíš? Zahodíš zábavou svůj život?

Re: Re: Re: Re: Je to novodobá lidská tragédie!

Karek Karel | 27.07.2016

Děkuji za vysvětlení, Lin. Já to věděl, že jsou za tím zase Rusáci! Stačí sledovat fakta. U nich to zakazují, v USA to podporují. Lidé budou na pokemonech závislí, pak jim to vypnou a to vyvolá agresivitu. V USA se sami mezi sebou povraždí a Putin je pak obsadí jako Krym a východní Ukrajinu. Má to skvěle promyšlené. Proč o tom nepíšou mainstream media?

Re: Re: Re: Re: Re: Je to novodobá lidská tragédie!

Max | 02.08.2016

Vsichni dobre vi ze ameriku vytvorily zidoaraby achazarska mafie. Najejich zido krestantvi pozabijelo puvodni obyvatele. Na ukrajine kretane pozabijeli 30% lidi a vsude na svete probiha genocida. Hitler, revoluce. Porad stejny strujci. A ted namsem serou pokemon migranty co budou znasilnovat a rabovat na prikaz telefonu. Lepsi manipulace nez nabozenstvi. Kombinace obojiho je zrudnost. Bohuzel nase evropa mizi a sni zmizi i rusko a pak cina.. Nwo. Slava slovanum., cest a pravda zvitezi

Re: Re: Re: Re: Je to novodobá lidská tragédie!

ja | 29.07.2016

Kdyby mi nekdo dal vibrat mezi virtualni realitou a realem viberu virtualni. Realita uz mi ublizila dost

Re: Re: Re: Re: Je to novodobá lidská tragédie!

Honza | 03.08.2016

Tleskám, velmi přesně a výstižně napsáno. Naprostý souhlas. Díky.

Re: Re: Re: Je to novodobá lidská tragédie!

Hox | 26.07.2016

>že vy, kteří nemáte chytrý mobil, a navíc se veřejně vymezujete proti Pokemonům..

mám 2 smartphony a 3 tablety, jen je nepoužívám na telefonování...

Co se týká Pokémonu, řeč je nikoliv o Pokemonech obecně, ale této apce. Počítačové hry jsou jiná kapitola, můžou i rozvíjet intelekt a schopnosti, i škodit, problémem jsou virtuální světy.

Re: Re: Re: Re: Je to novodobá lidská tragédie!

Já=My | 26.07.2016

S těmi vituálními světy jste mě dostal. Já jich mám hned několik a nepotřebuju k tomu žádnou apku ani technologii. Jdu po ulici, mentálně přepnu/přesunu se do virtuálního světa a tam mentálně pracuji na konstrukci příběhů nebo čemkoliv jiného. A v danou chvíli jsem tím tak absorbovaná/mimo, že vůbec nevnímám okolí. Pravda ale je, že reaguju na podněty a rychle přepínám/vracím se do "normální" reality. Nikdy předtím mi souvislost mezi umělou/technologickou virtuální realitou a vnitřními/duševními světy na mysl nepřišla. Děkuji za podnět k zahloubání se. :-)

Re: Re: Re: Re: Re: Je to novodobá lidská tragédie!

Jox | 31.07.2016

Čo sa toho prepínania medzi realitami týka, je tam jedno veľké riziko. Počul ste už niekedy o tzv. Selektívnej hluchote? Je to fenomén, kedy človek pracujúci príliš vo vnútornom svete začne mať problémy zo sluchom. Najskôr len jemné šumenie v ušiach, neskôr pískanie a potom strata sluchu.
Pôsobia tam dve veci. Bedrová chrbtica je zaseknutá (títo ľudia majú skoro vždy zamestnanie sedavé, mysliace) a zároveň tým, že sa ponárate na dlho do vnútorného sveta a NEPOTREBUJETE sluch, telo sa tomuto stavu čoraz viac prispôsobí a začne ho "vypínať" veď vo vnútornom svete máte všetko a sluch Vám netreba.
Takéto cestovanie môže byť prospešné, no pri disharmónii budete mať problém s ušami (a očami) za veľmi krátku dobu. Buďte zdravý

Re: Re: Re: Je to novodobá lidská tragédie!

M.C. | 26.07.2016

Já žiju s vědomím, že jsem pravděpodobně pod monitoringem tajných služeb od roku 2007, tak už mi to ani nepřijde.

Re: Re: Je to novodobá lidská tragédie!

Cico Ciciak | 25.07.2016

Keď už človek ako tak začína vidieť skutočnú realitu, tak na prekrytie mu pred oči šupnú virtuálnu!

Re: Je to novodobá lidská tragédie!

cat | 27.07.2016

přesně.....problém je mnohem hlubší

Většina hráčů má vypnutý foťák

Marie | 24.07.2016

Většina hráčů má vypnutý foťák, protože je hra velmi náročná na chod mobilu - rychle se vybíjí baterie a může se telefon i sekat... tedy teorie, že vám každý den někdo něco vyfotí je mylná....

Re: Většina hráčů má vypnutý foťák

Hox | 24.07.2016

V RF už museli vydat upozornění, že "Kreml není vhodné místo na chytání pokémonů", či snad pobíhající lovce vykazovat z prostor, kde neměli co dělat, co myslíš, náhoda?
Jistě, 99.9% hráčů je z tohoto pohledu křoví, jde o tu menšinu co bude pobíhat se zapnutým foťákem a vypnutým mozkem.
Může to být jen pokus, proof-of-concept, zda sběr informací takovým způsobem funguje a je to použitelná sociálně-špionážní technologie. Ale vyjasněme si jednu věc: za "Pokémon GO" stojí CIA, ty různé civilní firmy a startupy jsou jen krytí.

Re: Většina hráčů má vypnutý foťák

J. | 24.07.2016

Aplikácia s dostatočnými právami si môže fotku urobiť kedykoľvek a to aj bez informovania majiteľa telefónu. Súhlas na to už predsa dal pri udeľovaní práv aplikácii.

Re: Většina hráčů má vypnutý foťák

Karel | 25.07.2016

A jak s vypnutým foťákem loví pokémony? :-D :-D

Re: Re: Většina hráčů má vypnutý foťák

Karel Karel | 26.07.2016

Je dobré než budete skákat na špek takovýmto ruským propagandistickým žvástům si trochu zjistit něco o tom, jak to funguje. Ale pro vysvětlení: pokud máte vypnutý foťák tak je vidět vždy stejné, zelené pozadí a na tom pokemony chytáte. Viz třeba toto foto, kde je ten rozdíl vidět: https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ8SO0qC4oE2MCWj-2Tn6e1mOlAERmDVmq-RtlUHTj_EPOw_7fY . Navíc pokemoni se Vám objeví pokud jsou v okruhu cca 40m od Vás a je úplně jedno jakým směrem od Vás se objeví, vždy Vám vyskočí na mobilu tam, kam mobilem aktuálně míříte.

Re: Re: Většina hráčů má vypnutý foťák

jan | 26.07.2016

Tzv.augmentovana realita se dá vypnout,kvůli baterii takže tak.

Pohyb

Vašek | 24.07.2016

Na druhou stranu se aspoň děti zvednou od počítačů a chodí venku. Takže to má i určitá pozitiva.

Re: Pohyb

Klara | 24.07.2016

Ale nie je to láskou k prírode ani k pohybu. Deti treba viesť k pohybu v prírode , ale v realite, nie napoly vo virtuálnom svete technológie. Títo "chytači" z tej prírody nič nemajú, zrejme ju takmer ani nevnímajú. Nebezpečné to je aj preto, že takýto "chytač" je pri svojej zábave sústredený viac na obrazovku v mobile ako na okolie a môže ľahšie dôjsť k úrazu alebo k niečomu inému nie dobrému.

Re: Pohyb

Paula | 24.07.2016

pozitiva ?? dítě čumící do mobilu a pobíhající všude, jen, aby chytilo pokémona, je dítě, které skončí pod koly auta dřív, než řekneš švec !!!!

Re: Re: Pohyb

bara | 24.07.2016

Presne to se mi stalo ve meste kdy ve spicce deti behali po silnici a chytali pokemony a vubec nevedeli ze jsou na silnici. Vetsina ridicu nemela potuchy co se deje a ty co vedeli tak na deti kriceli at je chytaji z chodniku. Opravdu nebezpecna situace mohla stat mlade zivoty.

Re: Re: Re: Pohyb

asdf | 28.07.2016

Když dítě běží za míčem, tak také může skončit pod koly auta... zakážeme míče?

Re: Re: Re: Re: Pohyb

Hox | 29.07.2016

Když dítě běží za míčem, nečumí do telefonu ale vnímá realitu kolem sebe.

Re: Re: Pohyb

jan | 26.07.2016

Pokud je dítě dobře informované,a vlastní nějakou přirozenou inteligenci nemusí se tohle dít.Přece to že hraje hru,z jeho hlavy nevymaze pravidla bezpečnosti,pořád ví že auto ho může srazit,pořád ví že nemá strkat ruce do vařící vody.A jestli neví,není to chyba hry,ale bude to jednoduše hloupostí.Když si zlamu nohy na lyžích také to nedávám za vinu lyžím.Není to tak černobílé

Re: Re: Re: Pohyb

Dishtarsun | 27.07.2016

Kolik dětí je dobře informovaných a přirozeně inteligentních?

Re: Re: Pohyb

Max | 02.08.2016

Virtualni realita, pc, tablety atd. Jsou urceny k degeneraci obrazoveho vnimani, predstavivosti a manualni zrucnosti, prirozenemu vyvoji a touze po poznani u uceni. Hruza a des ze Ti co toto obhajuji si nejsou schopni pripustit jakykoliv negativni dopad na uzivatele a mentalni duchovni rozvoj spolecnosti a o bezpecnostich rizicich nemluve. Asi jsou to lide co hledaji stesti v hladu po emocionalnich potrebach, vyhravat a okamzite se uspokojovat namisto sebe rozvoje ktery je stejne zabavny, prospesny a akorat trva dyl na coz lide nemaj cas a tak kupuji konzumuji okamzite uspokojeni a oddaluji se sami od sveho ja. Naopak se stavaji uzavrenymi egoisty kteri bezhlave travi u pocitace roky a mrhaji zivotni energii, lidstvo pak stagnuje. Miliony biorobotu. Staci se podivat kolik lidi zemre vinou volani za jizdy. Proc nenahnat stovky blbu na politicky zorganizovanou akci? Prevrat, specialni operaci nepritele a tim ho paraluzovat. Proc neposilat podprahove zpravy pres telefon a naprogramovat do lidi agresivitu pokud se ocitnou pri lovu ve situaci se by se meli legitimovat policiji. Zavislaci vymeni svuj zivot za drogu pokemon a nebudou schopni normalniho spolecenskeho ziti. A jake hordy se shromazduji pri lovu? Nekdo se Vas bude chtit zbavit, posle vas na misi a vy prekrocite zakon a jste v lochu. Soud se vam vysmeje a politicka obednavka je splnena. A co treba policista ktery je najat, zastreli Vas a pak se bude branit ze to bylo podle sluzebniho postupu protoze vy hrac jste ho nevnimaly? Toto je uz moc. Doyfam ze brzy rusko a cina hacknou a ovladnou tuto aplikaci aci a ochrani zajmy lidi pred vyhubenim a totalni zidoarabskou chazarskou... Adam a eva klonovana z jeho zebra.. Vznik vyvoleneho naroda v laboratori reptilianu? Zulu samani, slovane, cinani i indiani spoustu informaci a technologii znaji a taktez pravdu!

Re: Pohyb

Lin | 24.07.2016

No ano - takhle to zdůvodňují i autoři. Ano, při "lovu" se musí chodit pěšky. Pozitivum... s pohledem na svět skrze mobil, s pozorností připoutanou jenom k mobilu. Jako rodič necháš v klidu své děti "lovit" po městě?

Re: Re: Pohyb

Vašek | 24.07.2016

Souhrnná odpověď pro všechny reagující - napsal jsem, že to má i určitá pozitiva a to je fakt. Má to i vámi zmíněná negativa, to je také fakt.

Děti nežijí se mnou, ale s matkou, která také loví.

Re: Pohyb

404 | 24.07.2016

Geocashing je mnohem lepší.

Re: Pohyb

Six | 24.07.2016

Pohyb s vypnutým mozkem.....marně hledám pozitiva. Nicméně, nejsem klasický představitel této úžasné civilizace. Co je pro mě zcela nezajímavé, může být pro někoho vrcholem seberealizace.

Re: Re: Pohyb

Seven | 26.07.2016

Tak aspoň je tam ten pohyb :) Sezení na židli s vypnutým mozkem a hltaní ruských propagandistických webů, může být pro některé vrcholem seberealizace, ale pořád u toho Pokemona je aspoň ten pohyb :-)

Re: Re: Re: Pohyb

Sugar | 26.07.2016

To určitě. To už můžeme říci, že vlastně nic nedělání je taky pohyb, protože každý předmět vykazuje kmitavé charakteristiky...

Re: Re: Re: Re: Pohyb

Já=My | 27.07.2016

Moc děkuji za Váš komentář, který mne velmi uklidnil, protože z něho vyplývá:
Když mám pocit, že nic nedělám a měla bych něco dělat, tak to vlastně není pravda, protože kmitám. A když člověk kmitá, tak vydává energii a unaví se, takže pak je potřeba odpočívat, aby se doplnila vykmitaná energie. No a protože odpočívání je nicnedělání, což je kmitání, takže vlastně člověk stále něco dělá, i když se zdá, že nic nedělá. Tak to se mi bude zítra na gauči krásně kmitat a nebudu mít žádné výčitky svědomí, že nic nedělám. :-DDD

Re: Re: Re: Re: Pohyb

Seven | 27.07.2016

Nevím jestli jste cizinec a špatně rozumíte slovům, ale pohyb není to samé jako nic nedělání. :-) A Pokemon GO se hraje právě tak, že musíte chodit z místa na místo. Pokud totiž budete sedět na zadku, tak nezískáte žádné předměty a nepotkáte ani pokemony. Proto s tím všichni běhají venku a nesedí doma.

Re: Re: Re: Re: Pohyb

Jiri | 28.07.2016

A nezapomeňte na pohyb zeme a cele sluneční soustavy

nic s enemá přehánět, pánové

404 | 24.07.2016

připadá mi, že jsem zabloudil do klubu technicky zaostalých paranoiků... no jistě, jsem tupá ovce, na vás si nepřijdou :-D

Re: nic s enemá přehánět, pánové

Sugar | 24.07.2016

Hele nic proti technologiím, sám pracuju částečně v IT segmentu, ale je třeba je užívat k něčemu smysluplnému a nezasírat svůj drahocený čas nesmyslama, jako hledání pokémonů v mobilu...

Pak při pohledu na 45 letou opičku v metru si říkám, to ten chlap nemá nic jinýho k činnosti, než hrát nějakou stupidní hru na mobilu, facebookovat, whatsupovat atd.?

A rozhodně se u komunikačních technologií neřeší něco, co má

Re: Re: nic s enemá přehánět, pánové

Salt | 26.07.2016

Nejhorší jsou ty opičky jak se honí za tím míčem a ještě je u toho natáčejí. Chudáci jak v ZOO. Si vždy říkám - To ti chlapi nemají nic lepšího k činnosti než pobíhat po trávníku a kopat do míče jak blbci? Kam to ta společnost spěje. Místo toho by přece mohli číst knihy, vzdělávat se a být prospěšní pro společnost!

Re: Re: Re: nic s enemá přehánět, pánové

jojo | 27.07.2016

tomu sa hovori chlieb a hry...nieco si o tom precitaj, zamysli sa nad tym, pouvazuj...ak ti to potom nedopne, povazuj tento komentar za bezpredmetny.

Re: nic s enemá přehánět, pánové

Hox | 24.07.2016

Aha, jasně. Argumenty? Kdo není ochoten trávit čas debilním chytáním pokemonů, je "zaostalý paranoik"?
Máš argumenty ve prospěch tvrzení, že uvedené možnosti nejsou technicky možné? Vím že jsou bez problémů možné (dělám aplikace pro mobily) a věci nastíněné v článku se samy nabízejí, triviální úvaha 2+2, vše kromě běhání do konkrétních míst už se aplikuje i bez Pokémona Go.
Proč si manažer od Microsoftu přelepuje kameru na svém notebooku? Je také paranoidní, nebo jen má informace?
Vycházej z faktu, že Pokemona Go vytvořila struktura finančně propojená s CIA.

Re: Re: nic s enemá přehánět, pánové

404 | 24.07.2016

Tak předně, já nezačal s urážkami lidí, kteří dělají něco jinak než vy, tohle byla reakce. Za druhé, žijeme ve světě, kde prostě technologie umožňují sledovat aktivitu lidí, mobily, nákupy na kartu, slevové kartičky, bezpečnostní kamery, ultrazoomy se záznamem videa, google street view, drony za pár korun... a co? Že data nejrůznějších provozovatelů online služeb jsou k dispozici policii i tajným službám, i bez pokemónů, je asi jasné každému. Je dobré si tyhle věci uvědomovat, ale soustředit se na jednu módní hru, a nazývat její fanoušky opicemi, s tím jděte prosím do prdele. Úrovní to není jinýho než kecy strejců u piva, a těch argumentů jsem tu také moc neviděl.

Re: Re: Re: nic s enemá přehánět, pánové

eM | 24.07.2016

A nemyslíš, že záleží na nás jaký svět budujeme? Suše a prostě konstatovat, že "žijeme ve světě, kde..." je prosté vyjádření odevzdání kontroly nad světem jiným.

Já osobně takový svět nechci, a proto stejně jako autor tohoto článku upozorňuji na nebezpečné věci které v důsledku vedou k rapidnímu zhoršení světa do podoby orwelovských vizí.

Jestli ty v tom nevidíš rizika, já osobně to považuji za důkaz nepochopení aktuální situace světa, a celkové nebo částečné absence vlastního rozumu. S nadsázkou a špetkou humoru rád podotknu, že tvůj nick to vystihuje. 404: Brain not found

Re: Re: Re: Re: nic s enemá přehánět, pánové

404 | 24.07.2016

ano, takže opět místo argumentů urážky... jkak příznačné. Popírat realitu je dětinské, a pokud si uvědomuji rizika... však o tom píšu, ne? Dnes o vás může "CIA" vědět všechno, i kdžy chlapácky používáte starou Nokii a nerajete pokemóny. Týjo, CIA vymyslela Pokemóny, bububu, bojte se všichni :-) To fakt myslíte vážně? Snad taky věříte na chemtrails, ne? Jen se divím, že vás ti Ilumináti z GP už dávno nesejmuli, když jste je takhle prokoukli, musíte pro ně být děsně nebezpeční i s celým leva-net.webnodem :-D PS: fakt už z vás mám jenom srandu, jste banda zpšklých strejců, co se tu z dlouhý chvíle nazvzájem straší.

Re: Re: Re: Re: Re: nic s enemá přehánět, pánové

Hox | 24.07.2016

Styl diskuse některých mi taky vadí, nicméně první si označil hráče geocachingu za trubky ty sám.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: nic s enemá přehánět, pánové

404 | 24.07.2016

to je špatně pochopeno, trubky jsou trubky, a trubky Pokemóny hrají protože jsou moderní, stejně jako před tím Geocaching.... za půl roku-za rok po Pokemónech mezi trubkama neštěkne pes.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nic s enemá přehánět, pánové

J. | 25.07.2016

Konkrétny produkt samozrejme po čase stratí na atraktivite ale technológia zostane a bude sa vyvíjať ďalej. Možno je to len skúšobná verzia na testovanie miery ovládateľnosti populácie a meranie penetrácie medzi konkrétnymi vekovými skupinami. Plné nasadenie už vychytanej technológie pravdepodobne nastane až s cenovo dostupnými smart-okuliarmi.

Každopádne ten kto hru vytvoril musí žasnúť - veď s ľuďmi hrá The Sims naživo.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nic s enemá přehánět, pánové

anonym | 26.07.2016

S temi virtualnimi brylemi to podle me taky souvisi - on uz se to google jednou snazil protlacit, ale bylo to celkem fiasko, a mimo uplnych google zombii si to nikdo nekoupil. Takze co? Potrebujete tzv. killer app, extremne chytlavou aplikaci ktera cloveka donuti si tu vec kvuli ni koupit, a to bude prave neco na zpusob pokemon kravoviny. Nebot ve 3D brylych jiste pokemony najdete jeste lepe... a o to jde, postupne protlacit otrokum propriety NWO, okovy, koule na noze... aby se dali ovladat a kontrolovat a v pripade potreby likvidovat se zcela minimalnimi naklady na realne fyzicke donucovaci slozky (ktere jsou nespolehlive a mohou se proti vam taky vzbourit)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nic s enemá přehánět, pánové

Oracle 911 | 25.07.2016

eM ťa fakt vystihol: brain not found.
Fakt tu nejde o samotnú (dosť dementnú) hru ale o technológiu ovládanie davu a špionáž, pretože ak sa hra nainštaluje na tzv. bezpečný telefón tak vytvorí zadné dvierka a dá sa cez ňu špehovať.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nic s enemá přehánět, pánové

Oracle 911 | 25.07.2016

A ešte niečo, stačí si pozrieť video toho, čo sa dialo keď v parku sa objavil jeden super-vzácny Pokémon...

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nic s enemá přehánět, pánové

404 | 25.07.2016

Tak hlavně že ty máš mozek na svém místě, na tebe si nepřijdou :-D OMG to se mi snad zdá, vy jste úplně mimo mísu. Lidé se dali ovládat dávno před mobily, dávno před televizí, rádiem, dávno před vynálezem elektřiny... stačilo říct něco při kázání v kostele, nebo jen tak vyhlásit někde na náměstí! TO VY jste fascinovaní technologiemi, ne hráči Pokemónů.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nic s enemá přehánět, pánové

Já=My | 27.07.2016

No ale o to tu přesně jde, o to ovládání lidí. Že se to dálo mnoha způsoby celou dobu a stále se to děje a navíc mnohem sofistikovaněji, o tom žádná. Otázkou je, nakolik si populace toto ovládání a záměrnou manipulaci uvědomuje. Zda si lidé ve větší míře uvědomují to, že technologie nejsou vždy vyvíjeny a využívány pro nejvyšší dobro všeho lidstva/celé populace. A o to se také podle mne tento web také snaží. Poukázat na to, že ne vše je takové, jak se to na první pohled jeví a že za fasádou věcí se skrývá mnoho dalších, pečlivě kamuflovaných prostor, obrazně řečeno. Je samozřejmě na svobodné vůli každého se rozhodnout, zda bude či nebude hrát pokémony, ale třeba když si uvědomí, že je možné, že jsou zde sledovány i jiné cíle, tak jeho rozhodnutí bude jiné. Anebo nebude, ale zasazené semínko jiné možnosti pohledu na skladbu reality se uhnízdí a časem vyklíčí ve vlastní/osobitý nebo rozšířený náhled na realitu.

Re: Re: Re: Re: Re: nic s enemá přehánět, pánové

Cico Ciciak | 25.07.2016

Ty si tu chlapče asi zablúdil, čo?! Tak honem padaj do prd...!

Re: Re: Re: Re: Re: nic s enemá přehánět, pánové

Márty | 26.07.2016

Srandu máme spíše z tebe :D A přesně kvůli takhle slaboduchým jedincům jsme tam, kde jsme :( Nechápu proč sem lezou ovce. Udělej nám prosbu a vystřel si mozek, stejně ho nepotřebuješ.

Nechápu

Magnus Maximus | 24.07.2016

Nechápu jak lidi se takto dají zblbnout. Asi jsem jiný, ale nikdy jsem netrpěl na žádné módní výstřelky. Například za socialismu bylo období, kdy se sbíraly tzv. céčka. Dokonce na to byla složena nějaká písnička. Takové věci jdou naprosto mimo mě. Ani tyhle pokémony nechápu. V čem je vlastně smysl toho lovu. Až někdo vyhlásí, nejlépe nějaký vědec, že je zdravé po sobě jíst hovna, tak se vsadím, že spousta lidí to začne dělat. Faktem ale je, že s mojí povahou já měl problém jak za socialismu, tak za kapitalismu. Holt nejdu s davem.

Re: Nechápu

404 | 24.07.2016

tomu se říká zábava, činnost, která přináší lidem radost... zkuste to někdy

Re: Re: Nechápu

Sugar | 24.07.2016

Jasně, to ty opice ten svůj smartfone už z pazoury ani nepustí. Stačí vstoupit do metra a pochopíte, jak jsou již lidi v zajetí moderních technologií (virtuálního světa) a ten reálný nevnímají a nechtějí vnímat. ...Dálkově řízení bioroboti.

A samozřejmě o krok dále jsou USA - jeďte se tam podívat na ty davy opiček s hračkami v tlapách hledající pokémony. Vypnete jim mobily a počet sebevražd vzroste o 300%.

Re: Re: Re: Nechápu

404 | 24.07.2016

lidé byli řízeni a ovládáni vždy, mění se jen technologie. To není vina mobilů ani internetu.

Re: Re: Re: Re: Nechápu

Sugar | 24.07.2016

Nazval jste to zábavou. Ano, ale pokleslou...

Pravdu máte v tom, že opička mačkající čudlíky nese sotva pár procent viny na tom, že je v zajetí těchto nesmyslů.

Re: Re: Re: Re: Re: Nechápu

eM | 24.07.2016

No tak rád se přidám k tomu, že někdy může být zábava i řekněme pitomá, a není to moc škodlivé, pokud ovšem uznáme že je akceptovatelné aby lidé mrhali časem. Ovšem, takové pitomé zábavy jsem ochotný akceptovat jen tehdy, pokud ta zábava převáží společenská rizika. A tato hra má jednoznačně plný pytel společenských rizik, výměnou za sežraný čas a trošičku řekněme originální zábavy (originalita se té hře upřít nedá).

Re: Re: Re: Re: Nechápu

anonym | 26.07.2016

že tě to baví ty trolle :) Jo, to nasere když dobytek co byl pořát tak hezky ovládanej dementníma povídačkama o Pánu BŮŮ kterej se musí nekompromisně poslouchat, v nekonečných variacích pro různé epochy, se najednou díky internetu a zrychlování sociálního času probouzí a GP a jeho poskoci ztrácejí řiditelnost a předvídatelnost, co?

Těma pakomonama to fakt nezachráníte, informační prostředí se mění, nastává den Svaroga. Těch pár vašich zombií s tím nic nenadělá, a jelikož neexistuje žádné centrální řízení a Člověk koná sám za sebe, podle svědomí a vnitřního přesvědčení (to si asi ten váš zdegenerovaný reptiloidní davoelitární mozeček ani nedovede představit, že?), tak ani šmírování a represe vám nepomůže :P

Re: Re: Nechápu

Lin | 24.07.2016

Hehe... tak zábava říkáš? Vlastně ano. Pro mě je velmi zábavné pozorovat trubkoně, pobíhající jak šílenci mobilem a lovící imaginární trofeje. Ó - a jaká radost z imaginárního úspěchu a dokonce i jakési šamanské křepčení "nad úlovkem", provázené hlasitými vítěznými pokřiky. :-)
Dokonce i v noci lítají... a perou se o imaginární trofej... Degenere, kterých je mi líto...
Sebehodnocení na základě imaginárních úspěchů v imaginárním světě. "Zábava", která z člověka dělá nepoužitelného v reálném světě - s jeho reálnými výzvami. Když pak přijde výzva nebo úder od skutečného života, položí to tyhle "virtuální lidi" na lopatky a odrovná. Kňučí hůř, než malé děti...
Čemu tě tahle "zábava" učí pro život? Co ti dává - krom "virtuálního pocitu vítězství"? Nad čím jsi zvítězil s reálném životě, s čím ses vypořádal, čím jsi úspěšně prošel? Co jsi dokázal? Co umíš jiného než "virtuální hry" - kde vynikáš a v čem? Usuzuju, že jsi muž, takže - jak rozvíjíš svoje dovednosti, které nejen tobě, ale i tvým blízkým, pomůžou přežít v těžkých, "nestandartních" časech? Umíš se v terénu orientovat i bez "hračky" GPS?
Na ty otázky odpověď nečekám - odpověz si na ně sám...

Re: Re: Re: Nechápu

404 | 24.07.2016

já jsme zábavu definoval o kus výše, nic o učení tam není

Re: Re: Re: Re: Nechápu

Hox | 24.07.2016

Kdo se není schopný bavit bez různých geocachingů a podobných systémů pro kanalizaci volného času a potenciálu populu, má důvod se nad sebou zamyslet.

Re: Re: Re: Re: Re: Nechápu

Hroch | 26.07.2016

Z čeho usuzujete, že se kterýkoliv z těch lidí, co hrají Pokemon GO není schopný bavit jinak? Vy taky teď mrháte čas diskutováním na ruském propagandistickém webu. To se nedokážete bavit jinak? Měl byste se nad sebou zamyslet. (-: Nebo si pořiďte Pokemon GO, ať se taky dostanete na vzduch :)

Re: Re: Re: Nechápu

Metalák | 25.07.2016

Vzhledem k tomu že jste očividně nikdy neviděl seriál který je už dneska kultovní a podle kterého je hra vytvořená, nikdy nepochopíte co na tom lidi baví... Když o tom nic nevíte nic krom toho že je to teď trend, tak se k tomu nevyjadřujte, váš názor si beztak nikdo k srdci neveme.

Re: Re: Re: Re: Nechápu

Oracle 911 | 25.07.2016

Stále to nie je argument, bola najprv hra na Nintendo, potom ten seriál (a niekoľko filmov) a potom táto hra. Ale nič nevyvracia to čo napísala Lin o tej virtuálnej zábave, ktorá nič človeka nenaučí a na nič nepripraví, a keď príde čas na lámanie chleba tak dotyčný sa správa ako rozmaznaný sopliak.

Re: Re: Re: Re: Re: Nechápu

Call 102 | 26.07.2016

To je jak chození do kostela. Virtuální zábava, která člověka nic nenaučí a na nič nepripraví a keď príde čas na lámanie chleba tak dotyčný sa správa ako rozmaznaný sopliak.

Re: Re: Nechápu

Magnus Maximus | 25.07.2016

Zábava povídáš ? No za mých mladých let se mladí bavili jinak, reálně a nikoliv virtuálně. Hodně jsme sportovali, tenis, fotbal, hokej lední i ten pozemní, nohejbal, volejbal. Sami jsem si založili sportovní klub a postavili hřiště s přispěním MNV, pořádali různé závody, chodili jsem na ryby a do lesa na houby. Chodili jsem se koupat do řeky apod. Prostě žili jsem reálný život. Ne ten virtuální co současné generace. Je to hrůza, když jedu metrem a vidím opravdu bioroboty bez mozku, jak civí do mobilu a z mobilu vedou dráty se sluchátky do hlavy. To nebylo ani v éře walkmanů. Dnešní mladí jsou duševně a fyzicky slabí, neduživí, změkčilí, ale současně agresívní a nejsou schopni ustát tlak prostředí. Prostě degeneráti. Za poslední měsíc jsem byl svědkem doslova hysterických scén, řekněme pubertálů, kteří nezvládli nebo si mysleli, že nezvládnou určitý fyzický výkon. Hrůza, za takou scénu by se za mých let kluk styděl. Až přijde pořádný tlak ze strany těch nově příchozích do Evropy, tak tato generace se před nimi přímo zesere a raději jim bude sloužit sloužit než aby se jim postavila. Jak jsi na tom ty 404 ?

Re: Re: Re: Nechápu

Sugar | 25.07.2016

V zásadě souhlas se vším. Pozoruji to obecně stejně oproti našemu dětství, ale!!!

Mám 2 děti a je opravdu hlavně na rodičích, jak jejich potomci budou vyrůstat. Házet pořád vinu na někoho dalšího (kulturu, práci, internet) nemůžeme.

Hlavním smyslem našeho života je strojit lepší budoucnost pro další pokolení a správná výchova a vzory pro děti jsou základ.

Re: Re: Re: Re: Nechápu

Lin | 25.07.2016

Však právě - výchovu mají na starosti převážně rodiče. Jenže - co za rodiče vyroste z dnešních "lovců"? A jak už tu bylo v diskusi napsané - matka "loví" s dětmi? O to právě jde... Závislák si neodřekne svou "zábavu" a veškeré povinnosti, spojené s rodinou a dětmi, budou pro něj do budoucna "vopruz", který mu brání "v zábavě a virtuální seberealizaci".

Re: Re: Re: Nechápu

T. | 29.07.2016

Sice nevím, kolik je Vám let, ale předpokládám, že za vašich mladých let jste neměli tolik možností, jak se bavit i jinak, než v realitě. A ráda bych, kdyby jste neházeli všechny z dnešní generace do jednoho pytle. Znám mnoho dětí a dospívajících, kteří naopak nežijí ničím jiným než sportem. A když už jsem začala s tím sportem, jsou i sportovci, kteří taktéž mají stejně vymyté mozky jako hráči různých her. Například má spolužačka je posledná sportem. Kromě školy a sportu nedělá nic jiného, pořád trénuje a na nic jiného jí nezbývá čas. To je snad zdravé? :)). Tím snad nezahazuje svůj život? :)). Možná to bude pro vás novinka, ale i dnes děti chodí do lesa, na ryby a chodí plavat :). Neobhajuji svou generaci. Musím přiznat, že hodně mladistvých je závislých na telefonu. A myslím si, že se slovy: za mých mladých let, ničeho nedocílíte, protože tím nic neobhájíte - lidé a technologie se mění, takže používat toto přísloví je nadsazené už jen proto, že se neustále objevují a vynalézají nové a nové věci.

Re: Re: Re: Re: Nechápu

Magnus Maximus | 01.08.2016

na to mohu dát odpověď stejnou jako Starikov, který říká, že není normální aby dospělý člověk hrál pokémony nebo třeba jezdil na koloběžce. Pokémony tak maximálně do 18 let. Potom už jedinec není normální.
Více zde: https://nstarikov.ru/blog/69261

Re: Re: Re: Re: Re: Nechápu

T. | 01.08.2016

Mě tedy připadá mnohem víc "normálnější", když to hraje člověk, který u pokémonů vyrůstal a strávil u nich dětství, než když to hrají tupé ovce jen proto, že je to trend :).
Navíc, nejdříve musíte definovat slovo normální. Pokud u vás znamená slovo normální, nudné, pak vaše slova chápu. I dospělí by se měli dokázat bavit jako děti. Protože jakmile zapomenete na to, jaké to bylo dítětem a jak moc velká zábava je dělat s prominutím kraviny, zapadnete do "normálu" dnešní společnosti. A musím říct, že pokud něco nemám ráda, tak to jsou dospělí, kteří zapadli do stereotypu a jsou jistým způsobem nemyslící ovce, neboť považují za nenormální cokoliv a kohokoliv, kdo něčím vybočuje z davu :)).

Re: Nechápu

Tom R | 25.07.2016

Asi tak :) a s tema hovnama velice priznacne,taky si to myslim :)

ovce

peter | 24.07.2016

tupé

Nápad je to geniální

Pavel | 23.07.2016

Teoreticky je možné přelepit kameru, ale to hráči dělat nebudou.

A napadla mě jiná věc, vytvořit simulátor GPS signálu a chytat potvůrky jen lokálně. Obraz by se dal sebrat třeba z flight simulátoru.

Holt to jsou trubky, co se nechají takovou hrou zlákat.

Pokémon GO jsou bezva věc

Divák | 23.07.2016

Okamžitě tak na ulici poznám jedince s IQ 70.

CIA stále o krok napřed

nazdar | 23.07.2016

Ukázko toho, jak pracuje úspěšná tajná služba dneška. To je ta, která má nejobsáhlejší databáze každého hnutí, všech lidí.
Ačkoliv by to někdo mohl označit za hnusné, jiný zase může mít názor, že je povinností tajných služeb využít všech možností, k ochraně svého státu. Zlatou střední cestu lze udržet asi pouze stálou konfrontací, těchto dvou skupin.

Re: CIA stále o krok napřed

Cico Ciciak | 23.07.2016

Neviem, či je CIA až tak úspešná, jak sa o nej furt básni, ale otázka znie: pre koho pracuje, resp. jej niektoré frakcie a úrovne, že?

Re: Re: CIA stále o krok napřed

Vševěd | 26.07.2016

To se přece dávno ví. Celá CIA je pod palcem KGB a Putina. Rozehrává hru, kde předstírá vzájemný boj a akorát si upevňuje moc ve světě. Nenechte se manipulovat koupenými médii a weby. Hledejte pravdu!

Re: CIA stále o krok napřed

Divák | 23.07.2016

Hnůj s názvem CIA je především ZLOČINECKÁ organizace, kterou může obdivovat jen naprostý morální odpad.

Re: Re: CIA stále o krok napřed

nazdar | 24.07.2016

Divák | 23.07.2016
Musím upozornit, že nikoho neobdivuji, pouze konstatuji realitu.
Každá tajná služba, je z jistého hlediska zločinecká. Je to jedna z podstat její činnosti. Stejně jako podstatou činnosti řezníka, je vraždit zvířátka. Avšak, obě řemesla jsou společností tolerována, bez ohledu na některé individuální výkřiky, typu: „ti jsou ale hnusní“.
CIA má tu výhodu, že v USA jsou přední technologické společnosti, které mají povinnost s nimi spolupracovat. A také tam sídlí tiskaři zelených papírků, kteří na nich nešetří.
Avšak podstatou příspěvku byla úvaha, je-li v současném technologickém boomu, možné dát těmto službám nějaká technologická omezení a je-li to žádoucí. Vždyť zločinci, si také žádná omezení nedávají. Tady babo raď.

Re: Re: CIA stále o krok napřed

Slimák | 26.07.2016

Celá zločinecká CIA je pod palcem KGB a Putina!!!!! Rozehrává hru, kde předstírá vzájemný boj a akorát si upevňuje moc ve světě. Nenechte se manipulovat koupenými médii a weby. Hledejte pravdu!

1 | 2 >>

Přidat nový příspěvek