"Pan Nikdo", V. Putin a mesié Depardieu

"Pan Nikdo", V. Putin a mesié Depardieu

4. ledna 2013 sdělovací prostředky informovaly, že v žebříčku časopisu Foreign Policy nejmocnějších lidí světa v roce 2012 zaujal V. V. Putin první pozici obsazením druhého místa. Je pozoruhodné, že první místo časopis přisoudil "nikomu" nebo budoucímu líderu, kterého všichni čekají a který na sebe vezme zodpovědnost za "nejtěžší a nejbezpečnější výzvy ve světě". S plným textem je možné seznámit se zde (česky - v literárních novinách).

 

Pročtením textu se lze přesvědčit o tom, že text obsahuje mnoho zamlčení, které rozkryjeme a okomentujeme níže.

 

Jak známo, na jednodolarové bankovce je zobrazena pyramida, v základě které je napsáno "Novus Ordo Seclorum", což se překládá jako "nový světový pořádek" nebo "světový pořádek navždy". Zobrazení zednářské "pyramidy s okem" i sám text v jejím základě jsou přímo spojeny se strategií zavedení Nového světového řádu na planetě Zemi s tajnou "světovou vládou" v čele. A pokud ještě před několika lety o tom různí "experti s autoritou", "politologové" a "sociologové" psali s posměchem, dnes masmédia o existenci "světového zákulisí" a zavedení "nového světového pořádku" hovoří už prakticky otevřeně.

 

I z DOTU (dostatečně obecná teorie řízení) je známo, že pokud existuje objekt řízení - například lidstvo, pak musí být i subjekt řízení (ten, kdo řídí). Je očividné, že takovým subjektem je "světové zákulisí", neboli globální prediktor (GP), který, využívaje bezstrukturní způsob řízení, působí jako "neviditelná síla" neboli "nikdo". Právě v tomto kontextu je třeba chápat text zprávy: "první místo časopis přisoudil "nikomu" nebo budoucímu líderu, kterého všichni čekají a který na sebe vezme zodpovědnost za "nejtěžší a nejbezpečnější výzvy ve světě".

 

Média usilovně připravují informační prostředí pro objevení se globálního nadstátního vůdce, který se stane zosobněním "světové vlády" (představitelem onoho "nikdo") a může "údajně" řešit všechny problémy lidstva, překonav "nejtěžší a nejnebezpečnější výzvy ve světě".
 

Z některých informací, například od experta Michaila Chazina vyplývá, že v současné době "americká a světová elita už není dále ochotna brát na sebe odpovědnost za události ve světě, konkrétně, předkládat pravidla hry společné pro všechny." Fakticky Chazin tvrdí, že tzv. světová "elita" ("světové zákulisí", GP), která je subjektem řízení globální úrovně významu:

  • za prve, zanechává lidstvo tváří v tvář k problémům globální systémové krize (ekologické, ekonomické, demografické, sociokulturní atd.), to jest, odkazuje se od globálního vládnutí;

  • za druhé, po zamlčení ta samá "elita" přiznává svou neschopnost řídit a plnou morální degradaci;

To potvrzuje i ten fakt, že všichni současní veřejní lídři jsou zaujati řešením regionálních problémů a čekají, až na sebe odpovědnost za osud světa vezme někdo jiný.


Zde je zajímavá hra slov, použitá sdělovacími prostředky:

"Putin byl jako nikdo na planetě schopen konsolidovat vertikálu moci (myšleno je činitele "na místech" pozn.)" - je očividné, že fráze je dvousmyslná a Putina v ní v schopnosti řídit srovnávají s "nikým".

Mimochodem stupeň vlivu experti Foreign Policy hodnotili podle způsobilosti člověka "samotnému dosáhnout změn, které významně ovlivní osudy velkého množství lidí". Vyšlo najevo, že k tomu dnes není způsobilý nikdo kromě V. Putina. Vladimir Putin je charakterizován jako "ten, se kterým je třeba počítat".
 

My máme daleko do názoru, že "světové zákulisí" jsou extremisté nebo sebevrazi, a nechápou nebezpečí vznikající v důsledku zřeknutí se globálního řízení, vždyť "Situace zavazuje, a pokud nezavazuje, pak i zabíjí. Ze zažátku morálně, nakonec i fyzicky." Proto jestli je tvrzení M.Chazina správné, je rozumné předpokládat, že světová "elita" dopředu naplánovala cesty a způsoby návratu.


Je zajímavé, že v seznamu se za V. Putinem umístil šéf centrální banky USA (FRS) Ben Bernanke, "jako člověk, který disponuje největšími možnostmi postavit na nohy americkou ekonomiku."
 

Obrátíme pozornost ještě na něco. Umístění Putina na vrchol seznamu nejvlivnějších lidí světa je ještě i apel k samotnému V.Putinovi. Tímto způsobem "neviditelná síla" dává z jedné strany Putinovi "bianco šek" na další pokračování jeho strategie ve vztahu k Rusku i všemu lidstvu (o tom, že rozsah činnosti V.Putina má globální charakter, už není na místě pochybovat), a z druhé strany ukazuje hierarchii vzájemných vztahů v globální "elitě", kterou by "elita" měla dodržovat:

1. "Nikdo"

2. V. Putin

3. B. Bernanke

4. A. Merkel

5. B. Obama
 

Zde bychom chtěli připomenout ještě to, že s pozice KOB je zdrojem vzniku "biblického projektu" staroegyptské, nikoliv staroruské žrečestvo. Příčinou jeho zrodu byla v ty dávné časy rozdílná sociální situace v Egyptě a na Rusi. Je také známo, že staroruské žrečestvo se zřeklo mise globalizace, která mu byla předložena Seshora, ve důsledku čehož upadla Rus do dlouhého procesu smuty, kterou do dnešní doby nepřekonala. Proto umístění V. Putina na vrchol nejvlivnějších lidí světa, se současným zřeknutím západní "elity" nést dále tíhu globální odpovědnosti atd., je možné považovat za opakovanou nabídku Seshora vést globalizaci představitelům staroruských klanů. A oni nyní, bez patnácti let po tisíci letech, nemají právo nepřijmout. Ruská civilizace v čele s V.V.Putinem, ozbrojena Koncepcí, se nezřekne své globální civilizační mise.

 

Globalizace je proces objektivní. Řízení globalizace je vždy subjektivní a realizuje se podle jedné ze dvou koncepcí: spravedlivé, morální, božské nebo nespravedlivé, amorální, satanistické. Pro nás je očividné, že Putin vede všechnu svou činnost v rámcích koncepce spravedlivého uspořádání života na Zemi. Proto budoucí rozvoj lidstva leží právě v rámcích vysoké morálky a spravedlivosti, ačkoliv bude třeba překonat ještě mnoho překážek.

 

Informačně-analytická služba KPE

kpe.ru

 

Doplnění:

 

6. ledna média informovala o tom, že francouzský herec, "člověk světa" Gerard Depardieu se stal občanem Ruské federace.

 

"Herec Gerard Depardieu přiletěl charterovým letem do Soči, aby dostal ruský pas. Oznámila o tom večer 5. ledna AFP s odvoláním na tiskovou službu Kremlu.

Tiskový tajemník Vladimira Putina Dmitrij Peskov tuto informaci potvrdil. „To je soukromá cesta. Možná, že se setká s prezidentem. Není vyloučeno, že v průběhu tohoto setkání bude Depardieuovi odevzdán ruský pas“, řekl Peskov.

Putin podepsal pokyn o poskytnutí Depardieuovi ruského občanství 3. ledna 2013."

"To se takhle jednou probudíte a chápete, že jste Rus"

(Depardieu ve filmu Rasputin)

 

O dva dny dříve média informovala, že legendární francouzská herečka Brigitte Bardot prohlásila, že může následovat příklad Depardieu:

"Legenda francouzského kinematografu a odvážná ochránkyně zvířat Brigitte Bardotová hodlá podat žádost o ruské občanství.

Jak se praví v zveřejněném v Paříži prohlášení hereččina fondu, splní svoji hrozbu v případě, že správa lyonské zoo umrtví dva nemocné tuberkulózou slony. „Požádám o ruské občanství, abych odešla z této země, jež se změnila na hřbitov zvířat,“ prohlásila Bardotová. "

 

Vzniká řada otázek:

Jsou to vše náhody?

Co se ve skutečnosti skrývá za těmi událostmi, které vybočují z řady? Jedná se o první krok v oficiální migraci světové "elity" (pod různými záminkami) do Ruska?

Obecně, je zde nad čím přemýšlet.


 

Diskusní téma: "Pan Nikdo", V. Putin a mesié Depardieu

Re: Re: Re: reakce

taurus | 09.01.2013

Zde se dají číst knihy Petrova

http://pravdu.ru/lessons/petrov/

Re: Re: Re: Re: reakce

Miroslav | 09.01.2013

Tieto prednášky som videl, všetky viackrát.

Re: Re: Re: Re: Re: reakce

taurus | 09.01.2013

Dají se tam stahovat i jeho knihy, akorát toto nejsou oficiální stránky KPE, takže do jaké míry jím budete důvěřovat, to už je na vás.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: reakce

Miroslav | 10.01.2013

Videl som originálne, z dielne KPE.

Re: Re: Re: reakce

Miroslav | 09.01.2013

Aby bolo jasné, tak zopakujem moje stanovisko... ja neviem kto je Putin a tiež neviem na čej strane stojí... to nie je čiernobiele.

Nevidím dôvod prečo by som nemal brať na zváženie to čo povedal o Putinovi Petrov, sú to moc vážne slová.

Fandím dobru, Slovanstvu... viac nemám čo dodať.
Ak sa Rusko zmenilo k spravodlivejšiemu to je dobré znamenie pre SVET.
... film si pozriem.

Re: Re: Re: Re: reakce

taurus | 09.01.2013

Tak jste mě donutil se na to vaše video podívat. Petrov tam vlastně o Putinovi nic špatného neříká. Mluví o tom, že stranu "Jednotné Rusko" nezaložil Putin, ale nějaký oligarch ,nepamatuji si jméno. Že v té strane jsou 3 klany, které mezi sebou soupeří, ale to všichnu dnes už vědí, Fjodorov o tom mluví otevřeně. Putin se také od této strany tak trochu distancoval. Jenže ve straně existuje i klan patriotický, který Putinovi pomáhá. Nejspíše za ním stojí i nějaké rušti oligarchové. Tak proč by je Putin neměl využit v boji za suverenitu země? Dnes se musí opřít o každého, kdo s ním půjde do boje - o církev, o patrioticky naladěný oligarchat o národ, o všechny, kdo je k mání. Bohužel zatím jeho křídlo pokulhá
vá na poli informačním, ale i zde se karta obrácí. Šojgu mimochodem patří k patriotům. Petrov mluvil o situací před několika léty a dnes by nejspíše svůj názor změnil, protože se ledy hnuly a začali se dít velmi zásadní a pozitivní věci. I společnost se začala probouzet, objevilo se spousta mladých patriotů-blogerů. Já ten vyvoj vidím jako správný.

dobro a zlo

dusan | 09.01.2013

-priatelia dobro a zlo je podľa mňa biblický koncept, osobne si myslím že to je len na záchranu skupiny osôb, tak ako že neexistuje kolektívna vina a podobné blbosti, kolko nemci povraždili ľudí v sovietskom zväze ? a koľko ich stratili ? nehovorím že je to zákonné alebo etické ale ...keď na vás niekto zaútočí nožom vy sa obránite a necháte ho ísť len si zarábate na ďaľšie problémy,
-toto sú len koncepty ako čas, skutočnosť je taká že ak niekdo napadne svorku vlkov, tak tí nerozmýšľajú či je to etika, neprimeraná obrana zápoved či čo ale robotu dokončia ak vyhrajú to je príroda a my sme jej časťou
-ako viete že putin ide podľa petrova, čo ak ide podľa dugina http://evrazia.org/article/2184
du

Re: dobro a zlo

taurus | 09.01.2013

A co negativního řekl Dugin o Putinovi? Podle mě je to zcela adekvatní politolog a je zcela na straně Putina. A pokud někdy poukáže na nějaké chyby, tak je to také v pořádku. Putin je normalní člověk a ne nějaké božstvo. Také bychom si neměli myslit, že v Rusku veškerou politiku dělá prezident. Putinovo křídlo je ve vládě a parlamentu v menšině , poslechnete si Fjodorova. A pokud se mu i přes to daří něco užitečného provést, tak je to jen díky podpoře obyčejných lidí a díky síle jeho osobnosti. Až ten společný boj vyhraje, tak teprve potom může postupovat podle Petrova nebo třeba Sidorova. Proč by teď měl postupovat podle KOB? Kolik Rusu dnes ví o KOB? Nějaké pomile možna.A co podle vás by měl dělat? Vystoupit v televizi a informovat národ o novém učení? Zrušit stát? Nebo rozdat všem půdu a sám se odstranit? Vy sám víte jak by se mělo postupovat podle Petrova? To ani Petrov možná nevěděl. KOB je přece živé učení a je ve vývoji. Nakonec musí přijit zespoda. A Putin musí řešit otázky, které mu klade doba dnes a vyvest svoji zemi na co nejlepší pozici ve světě. V tom je jeho hlavní úloha.

Re: Re: dobro a zlo

dusan | 09.01.2013

-takto som to nemyslel, že by dugin mal niečo proti putinovi, evraziu som si všimol skôr ako kob
-nejakú stratégiu musíte sledovat, taktika to je iná vec, ďalšia vec je že ak ich napichol, potom musí mať na tvári masku
-ako postupovať ? - stratégiu neviem, taktika - v dobe keď ho kritizovali som si uvedomil že je to chlap na správnom mieste, jedným z dovodov je aj jeho prax v kgb, možno robí krok v ústrety a dva naspäť
-štát musí postupne reformovať a získavať na to čas
toto je môj názor
du

Re: Re: Re: dobro a zlo

taurus | 09.01.2013

A hlavně, nemáme tý informace,co má on. Jestli budete mít čas, tak se podívejte na film, co jsem nechal Miroslavovi v postu nad vámi "Neznámý Putin" Tam krok za krokem rozebírají jeho minulá volební období a jsou tam i veřejnosti neznámá fakta. Třeba podle toho posoudíte, zda postupoval správně.
A zde je jeho článek o tom, jak hodlá postupovat dál

http://oko-planet.su/first/97727-v-putin-rossiya-sosredotachivaetsya-vyzovy-na-kotorye-my-dolzhny-otvetit.html

Re: Re: Re: Re: dobro a zlo

dusan | 09.01.2013

ďakujem, skúsim to pozrieť, čas je ako balvan ktorý vás tlači k zemi, ok, možno sa mu darilo dobre alebo zle ale urcite postupoval správne vo väčśine vecí,
-no občas mi preblisknú aj takéto otázky - k... on ich napichol - alebo -odkial berú tú silu
-jedenráz /5 rokov dozadu/ som mal diskusiu a tvrdil som že amíci musia prehrať a spýtali sa ma prečo - odpoveď - lebo si začali s najiteligentnejšími a najhúževnatejšími ludmi na zemi
-nateraz koniec
-ďakume za pozeornosť
du


Re: Re: dobro a zlo - a vyvest svoji zemi na co nejlepší pozici ve světě.

dusan | 09.01.2013

no tak to sme dvaja, s tým súhlasím
du

Re: Re: dobro a zlo

dusan | 09.01.2013

-osobne to čo by mal robiť je na trošku dlhšie zamyslenie, vec je tak komplexná že ani petrov ani dugin mu nedokážu dať komplexnú odpoveď, otázka či ide podľa toho alebo toho ma napadla lebo sa tu skloňuje petrov /predtým levašov/ no môj osobný názor je že Rusko má viacej dobrých politológov či stratégov
-nakonec musí prijít zespoda-ok to je pravda ale - neviem či použijem správne slová - aj sedlčanského pepu musel niekdo naočkovať aby sa stal králem sýrú - takže jedna úloha je "nafermentovať" populáciu s "word of mounth" /podla consumer bahavior je to 3x silnejšie ako inzercia/ na petrova ....
-sorry kvôli toľkým príspevkom, dávam čas jedine preto lebo ma to zaújma
du

Re: Re: Re: dobro a zlo

dusan | 09.01.2013

a otravujem

Re: Re: Re: Re: dobro a zlo

taurus | 09.01.2013

Vaše otázky jsou na mě moc složité. Jsem spíše pragmatik. Dát definici dobra a zla , to je moc hluboká filozofie a na to si netroufám. Znám dobré slovo spravedlnost. A co je to vypreparované zlo nebo dobro, tak pravomoc to posoudit přenechávám Bohovi.

Re: Re: Re: Re: Re: dobro a zlo

dusan | 10.01.2013

to nebolo na Vás, mám pocit že sa Hox bavil s kýmsi o zápovediach Perúna a rozoberali čosi ako že na zlo sa nemá odpovedať dobrom ...
du

Мы живем в ситуации мирового лидерства

taurus | 09.01.2013

http://oko-planet.su/politik/politikmir/158497-my-zhivem-v-situacii-nulevogo-mirovogo-liderstva.html
Ještě jedno vysvětlení,proč Putin je na druhém místě a na prvním není nikdo. Tentokrát od samotného autora seznamu Iana Bremmera.

Priatelia pozor... poplašné správy !

Miroslav | 08.01.2013

Syrský deník: Co se děje v Sýrii
Írán/Sýrie/3.světová

Ruský dokument o aktuální situaci v Sýrii, za který zřejmě štáb dostal vyznamenání přímo od ruského prezidenta Putina.

Jen pro silné nervy.

http://nwoo.org/view.php?nazevclanku=syrsky-denik-co-se-deje-v-syrii&cisloclanku=2013010023

ASI BUDEM OZNAČENÝ ZNOVU HOXOM A SPOL. ZA ŠÍRITEĽA POPLAŠNÝCH SPRÁV... VEĎ SA NAOZAJ NIČ, ALE VÔBEC NIČ NEDEJE !


citujem :

,,Co se týká poplašných zpráv, viz zdejší diskuse pár dní nazpět. Jejich poplašnost spočívá v tom, že v momentě, kdy se změnil trend a věci se skutečně obrací k lepšímu, ty najednou začneš vkládat přehršel rok dva starých textů, které se týkaly situace, NEŽ se trend změnil ".

/

Re: Priatelia pozor... poplašné správy !

dusan | 09.01.2013

3. svetová ???????????
-https://www.youtube.com/watch?v=JSMpj3zXyEI - prečo by mali také styky ?
-94 percent izraela hovorí rusky - na to aby sa pobili bude treba veľmi vážne dôvody
-haatetz hovorí že assad je most favorit arab dictator
http://www.haaretz.com/print-edition/opinion/israel-s-favorite-arab-dictator-of-all-is-assad-1.352468
-izrael nemá obavy z toho že diktátor dostane zbrane ale povstalci
-prečo nastalláh varoval že je to pasca pre kaiďanov ?
-malá proxyvojna s heslom všetci pravoverný do sýrie, potom uvidíme
du

Re: Re: Priatelia pozor... poplašné správy !

dusan | 09.01.2013

-pravoverný do sýrie a usa plať - no a dve muchy nelietajú
-no a tretia bude musieť poslúchať viac ako doteraz
du

Re: Re: Priatelia pozor... poplašné správy !

dusan | 09.01.2013

plot ako vyšitý

su

Re: Priatelia pozor... poplašné správy !

Hox | 09.01.2013

Máš pravdu, nejsou to poplašné zprávy jako takové, měl jsem napsat "poplašné" v uvozovkách, jde o celkové vyznění.

MOŽNÁ KDYBYS NEPSAL TAK ČASTO VERZÁLKAMA A NEPOUŽÍVAL TOLIK VYKŘIČNÍKŮ!!!, tak by tak nepůsobilo.

Ale když píšeš jak píšeš nediv se, když si lidi myslí že panikaříš. Kdyby Slavoljubov celé video řval a burcoval lidi jako Alex Jones, dosáhl by něčeho?

PYRAMIDA - NIKDO

| 08.01.2013

Jinak možná doplnění - pokud to "NIKDO" znamená vršek té pověstné pyramidy s "OKEM", tak jsou názory, že tuto špici tvoří 11 nebo 11+1 = 12 osob. A snad (podle narážek v diskuzích) je i možné, že ten nejvyšší je ve spojení s jinými entitami.. Čili NIKDO je ve skutečnosti 11 (12) NĚKDO, koho nemáme nikdy šanci na vlastní oči spatřit - jsou to skuteční vládci ZEMĚ.. Ostatní jsou jen pozemský obslužný personál..

Pravda pre PUTINA I MEDVEDEVA.

Miroslav | 08.01.2013



Poďme zamyslime sa spolu, mnohý hovoria o Putinovi, Putin on koná mnoho dobrého.
Áno, niet pripomienok, niektoré veci sú dobré.
Ale... v systémoch riadenia je taký termín - Nevyhnutný a Dostatočný.

Pre to aby ľubovoľný systém v našom prípade krajina –Rusko, pracovala STABYLNE a procesy v nej prebiehali STABILNE... to sa týka technických systémov, sociálnych systémov, musia byť splnené obe dve podmienky - Nevyhnutnosť a Dostatočnosť.

Bez ktorých sa nedá zaobísť ... sú nevyhnutné.
Dnes mnohí v tomto prípade i patrioti rozprávajú určite aj nevyhnutných podmienkach.

No tieto podmienky... o ktorých rozprávajú, sú nedostatočné na to aby sme sa dostali na STABILNÝ PROCES ROZVOJA.
Tieto dva termíny- nevyhnutné a dostatočné prostredie, ich, si je treba vedieť veľmi dobre predstaviť.

Prečo som toto všetko povedal...

Vrátime sa k Putinovi a našej krajine – zemi, čo sa v nej deje.
Z pohľadu Koncepcie spoločenskej bezpečnosti treba budovať spravodlivú spoločnosť.
Pre to, aby sme vybudovali spravodlivú spoločnosť, musíme vyriešiť dve úlohy.

Prvá úloha - národ musí chápať čo sa deje v ich zemi.
Druhá úloha – treba pripravovať vodcov ktorý budú schopný riadiť
spoločnosť na princípoch morálnosti... spoločného dobra.

A na základe splnenia týchto dvoch úloh, zabezpečiť bezkonfliktné, nekrvavé prevzatie riadenia spoločnosti aby sme ju vyviedli na stabilný proces rozvoja.
Ak pozeráme z tohto uhlu pohľadu, v krajne pod vedením Putina, napĺňajú sa tieto dve požiadavky ?

Národ dostáva nevyhnutné poznanie – informácie ?
Nie, nedostáva !

Prebieha reforma školstva a ďalšie projekty o ktorých sa zmienim.
... učiteľom sa zvyšujú platy, učebne sa vybavujú počítačmi, dobré... dobré, nevyhnutné, ale to všetko nestačí na vybudovanie spravodlivej spoločnosti, pretože to najdôležitejšie v reforme vzdelávania... čo vyučovať deti, aké poznanie im dávať, o čom sú tieto poznania táto podmienka nie je splnená.

Deťom dávajú FAKTOLOGICKÉ informácie ktoré nemajú spojitosť... nevytvárajú ucelený OBRAZ, následkom toho deti majú v hlavách len kašu – formujú Kaleidoskopické vnímanie !

Čiže nezabezpečujú systém vzdelávania, ktorý vychováva - vedie deti k spoločnosti spravodlivosti.
Príprava všetkých vedúcich kádrov, jadra riadenia, prebieha po vzore západného vzdelávania MANAGMENTU.

A my sme už hovorili o tom, neraz hovorili, dokonca aj na západe už vydali takéto knihy že to je prežitok.
Treba prejsť na samo riadiace systémy. To sú tie o ktorých rozpráva KOB.

A zatiaľ naše vedenie pripravujú tak že dostávajú ČIASTOČNÉ POZNANIE... ty sa zaoberaj len svojim a druhé sa nestaraj... stačí ak si budeš čestne plniť svoje povinnosti!
CELOSTNÉ POZNANIE, takto pripravené kádre, nemajú !
TO JE CELÝ TRIK.
VÝSLEDOK JE TAKÝ, ŽE POTOM VEDENIE KRAJINY, SPOLOČNE S PUTINOM BUDUJE NESPRAVODLIVÚ SPOLOČNOSŤ !
TO SÚ FAKTY.

Zamyslime sa teraz nad takzvanými národnými projektmi. Skade sa zobrali ?
Naša ELITA – Kremeľská , rad prišiel už aj na ňu.
Národ vymiera, 500 000 ľudí za rok.
AK DOMA VŠETCI UMRÚ, KOMU BUDE POTREBNÁ RUSKÁ ELITA NA ZÁPADE?

Elita pochopila - už ich nikto na západe nebude potrebovať!
GLOBALIZÁTORI nepotrebujú bohatú ruskú KONKURENCIU.
RUSKÁ ELITA SI ZAČALA ROBIŤ STAROSTI O SEBA !!!

Predtým sa nezaujímali že národ sa ožiera, pivo ničí mládež atď.
Zaoberali sa oblbovaním národa.
A tak sa objavili národné projekty... ako som už spomínal, Reformu školstva.
Ale ak je učiteľ nemorálny, ak čoskoro nebudú vôbec morálny učitelia, pretože všetci učitelia pijú, fajčia...atď. a deti sa na nich pozerajú, ako na vzor... čo to je ???
V TV sa ukazujú zbohatlíci ktorí žijú vysoko nad pomery npr. Abramovič , jazdí na drahých autách, strieda ženy, lieta na lietadlách...atď. proste hýri.
Obyčajný ľudia si začínajú klásť otázky, čo on vykonal že má také ohromné množstvo peňazí ? Jeho oslavujú, kamarátia sa sním vplyvný ľudia ..atď.
Prečo ho neustále takto ukazujú ak je všeobecne známe že títo ľudia sa dostali k peniazom nezákonným spôsobom. Čomu to slúži?
Deje sa to preto aby si národ zvykol.
A národ si pomaličky privyká, že môžu byť veľmi bohatí, bohatí, ale aj veľmi biedni ľudia.

LEBO TAKTO JE TO NORMÁLNE !
ROZUMIETE O ČOM ROZPRÁVAM ?
TOTO JE BEZŠTRUKTÚRNE RIADENIE SPOLOČNOSTI.
VYTVÁRA SA OBARZ NESPRAVODLIVEJ SPOLOČNOSTI.

A preto je zjavné, že pri všetkých nevyhnutných podmienkach, ktoré sú v rodine nutné, to znamená aj dobré veci , toto všetko nestačí ešte na vybudovanie spravodlivej spoločnosti.

PRETO SA V NAŠOM ŠTÁTE BUDUJE NESPRAVODLIVÁ SPOLOČNOSŤ.
A SKÔR, ALEBO NESKÔR PODĽA ZÁKONU ČASU SA TO VŠETKO ZRÚTI.

Ďalej, ak sa na to pozrieme z pohľadu Stádovitej spoločnosti... Sformujú jedného vodcu, lídra, celý národ na neho pozerá, nemusí rozmýšľať a čaká, že za neho tento VODCA všetko vyrieši.
Všetko sa deje s dôrazom na toho vodcu.
Neskôr keď sa SVETOVÉ ZÁKULISIE rozhodne tohto vodcu odstrániť a v spoločnosti nie sú sformované procesy samo riadenia... celé riadenie je sústredené do jedného bodu vertikálnej vlády, v tom momente sa celá spoločnosť rozsype a v týchto mútnych vodách – oni získavajú majetok.

Kedy sa to stane tiež môžeme predpovedať.
Zatiaľ SVETOVÉ ZÁKULISIE od uskutočnenia týchto krokov zadržiavajú naše jadrové zbrane.

Vedia, že by mohli zlyhať ľudia, ktorý sú pri moci, ale nerozumejú tomu že by nastala GLOBÁLNA KATASTROFA.

Preto sú nútený brať toto nebezpečenstvo do úvahy.
Celé riadenie našej krajiny je skorumpované, to je všeobecne známe, veď všetci predstavitelia štátnej správy aj PREZIDENT vravia... JE NUTNÉ BOJOVAŤ PROTI KORUPCII, ale kto bude BOJOVAŤ ?
Skorumpovaný budú bojovať proti korupcii ?
NIKDY !
Preto tento problém nebude tiež vyriešený.

Pravda pre PUTINA I MEDVEDEVA.
КОБ без цензуры: правда про Путина и Медведева ч.1
http://www.youtube.com/watch?v=eo4g-dpedPU

Re: Pravda pre PUTINA I MEDVEDEVA.

taurus | 08.01.2013

Zdravím, a pokusím se vysvětlit svůj názor na věc.
Tak za prve, toto video je již pár let staré. Samozřejmě si velice vážím pana Petrova, jenže svůj pohled vyjádřil v době, kdy prezidentem byl, tuším Medvědev. Petrov byl člověk přimý, pravdivý a čestný a vybíral i přimé prostředky. Domnívám se, že by diplomatem být nemohl.
Za druhé, měli bychom vzpomenout si na dobu, ve které přišel Putin k moci. Země ležela v troskách. Rusko bylo zcela pod americkým řízením. Na klíčových postech byli liberalové, globalisti.
Pokud by tehdy Putin jenom dál najevo, že mu jde o suverenitu Ruska anebo ještě víc, o změnu celosvětového systemu, tak by ho již tehdy smetly rukama ruských liberalů anebo mohlo by dojit i k přimé vojenské intevencí.
Co by v jeho případě měl udělat správný strateg? No přesně to, co udělal Putin. Posílit armádu, posílit vlastní moc, dát lidém víru ve vlastní stát, zvyšovat blahobyt národa a krok za krokem vytlačovat nepřítele z jeho pozic. Přičem hlavním jeho úkolem bylo neuškodit. Proto postupoval, jak postupoval - dva kroky dopředu, krok dozadu. Medvěděv byl spíše nutným zlem, také napáchal hodně škod, musíme si uvědomit, že je spíše liberal. Ale před čtyřmi roky bylo třeba zvolit na místo prezidenta člověka bez charizma, slabšího, ale takového, který po svém volebním období předá moc. Jak si jistě pamatujete, nebyl ten přechod až tak moc hladký, Američané Putina nechtěli i Medvěděva přemlouvali, aby bojoval o moc a Mědvěděv by možná i rád, ale drzosti bylo málo. Vzpomeňte si kolik nesmyslných a škodlivých úkazu vydál před svým odchodem. Dnes vypadá, že se spojíl s liberalním křídlem a jeho činnost na místě premiera bych hodnotil jako bojkotovéní a házení klacků pod nohy. Číňané třeba nepodepsali s Medvěděvym ani jednu mezistátní dohodu, tolik mu nedůvěřovali. S Putinem hned první měsíc podepsali řadu dohod. Dnes v Rusku jen líní nepíšou o tom, že Medvěděv brzo půjde do Prčic.
Za třetí, dnes přišel na řadu další z Putinových cílů, a to boj za suverenitu země se zapojením širokých mas. Jako v každé Vlastenecké válce je důležite zapojení co nejšíršiho spektra obyvatel - od pravoslavných do nacionalistů. Lidé musí pochopit, že mají společný cíl a na slovo " SUVERENITA" slyší většina. Pokud se do tohoto hnutí začnou vnášet nové světonázory, tak ve společnosti nastane rozkol. Určitě církev bude proti a s ní i celá jeji pastva. Nepřítel toho využije a budeme opět tam, kde jsme byli.
Dnes jak Slovovoljubov tak i Zaznobin se shoduji, že na prvním místě je suverenita. A potom myšlenku KOB nejde nasazovat silou, a plošně, musí projít evolucí a lidé ji musí pochopit a přijmout za svou. Chce to čas.
Za čtvrté, vedle Putina už se začinaji objevovat osobnosti, třeba Rogozin nebo Šojgu. Myslim si, že Putin už pracuje na svým nástupci. Někdy se o tom dozvíme.
Otázek je moc, na všechni neodpovím, někdy příště.

Re: Re: Pravda pre PUTINA I MEDVEDEVA.

Miroslav | 08.01.2013


... faktom je, že teraz za Putina :

KNIHA KP PETROVA "TAJOMSTVO KONTROLY ĽUDSTVA" BOLA ZARADENÁ DO OFICIÁLNEHO ZOZNAMU "EXTRÉMISTICKÝCH MATERIÁLOV"

Stalo sa tak 10.10.2012.

Z toho plynie že je blokovaná
Prvá úloha - národ musí chápať čo sa deje v ich zemi.

http://www.kpe.ru/partiinaya-rabota/resheniya-i-zayavleniya-kpe/3468-v-knige-petrova-net-extremizma

Re: Re: Re: Pravda pre PUTINA I MEDVEDEVA.

taurus | 08.01.2013

A podle vás to nařídil Putin osobně? Podle mě to nejspíš ani netuší, Rusko je příliš velká země na to, aby prezident ji kontroloval do takové míry, že by věděl, co a kde nějaký městečkový soudce provedl.
Však KPE podalo odvolání, uvidíme. Nemyslim si, že kvůli tomuto případu se Slavoljubov rozzlobil na Putina.

Re: Re: Re: Re: Pravda pre PUTINA I MEDVEDEVA.

Miroslav | 08.01.2013


... píšem o faktoch a faktom je aj to, že podľa KPE SLAVOLJBOVA je PUTIN člen jedného z dvoch klanov RUSKEJ ELITY ktoré súperia o moc a stoja v opozícii voči sebe.

Re: Re: Re: Re: Re: Pravda pre PUTINA I MEDVEDEVA.

taurus | 08.01.2013

Ano, ano. A ten klan se nazývá "patriotický". Druhý je "kompradorský", čili liberálně-globalistický. Tak jaké můžou být k Putinovi námitky?

Re: Re: Pravda pre PUTINA I MEDVEDEVA.

Daniela I. | 08.01.2013

GRATULUJEM !!! Výborné zhrnutie.... :-)
Tiež myslím, že Medvedev, ale i patriaracha Kirill, ktorý považuje Slovanov za varvarov (barbarov), sú v tejto fáze boja za suverenitu trpeným, nevyhnutným zlom. Ich rýchle odstránenie by narobilo viacej škody ako osohu.

Re: Re: Re: Pravda pre PUTINA I MEDVEDEVA.

Miroslav | 08.01.2013


... tie klany sú Rockefellerovci a Rotschildovci... žiadny patrioti !

Re: Re: Re: Re: Pravda pre PUTINA I MEDVEDEVA.

taurus | 08.01.2013

Tak tohle jste měl na mysli?
Před časem tyto dva klany ještě byly ve shodě a mely ohromnou silu. Naštěsti došlo u nich k rozkolu a tím i oslabení každého z ních. Putin toho šikovně využívá, toť vše. Ve své době to dělal i Stalin. Politika je přece umění kompromisů nebo ne?

Re: Re: Re: Re: Re: Pravda pre PUTINA I MEDVEDEVA.

taurus | 08.01.2013

P.S. a pokud moje znalosti reálii neselhávají, tak Rotschildové s Rokfellerami nepatří k ruské elitě

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pravda pre PUTINA I MEDVEDEVA.

Miroslav | 08.01.2013


ale zlyhávajú a poriadne

OPAKUJEM :
... píšem o faktoch a faktom je aj to, že podľa KPE SLAVOLJUBOVA je PUTIN člen jedného z dvoch klanov RUSKEJ ELITY ktoré súperia o moc a stoja v opozícii voči sebe.

PRÁVE hore citovaný SLAVOLJUBOV o tom rozpráva... ale HOX je PREDSA ZNALEC KPE mal by TI POTVRDIŤ ČO SOM NAPÍSAL !

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pravda pre PUTINA I MEDVEDEVA.

Miroslav | 08.01.2013

Ospravedlňujem sa a opravujem TI na VÁM.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pravda pre PUTINA I MEDVEDEVA.

taurus | 08.01.2013

V této věci já vám přece neoponuji.
Jenom dávám vysvětlení, že putinová skupina se opírá o RUSKOU PATRIOTICKOU ELITU a bojuje proti RUSKÉ ELITĚ KOMPRADORSKÉ.
To vy jste zahrnul do RUSKÉ ELITY Rotschildov s Rokefellerami a tyto dva klany přece s RUSKOU ELITOU nemají nic společného.
Pokud byste napsal, že patří do ELITY SIONISTICKÉ , tak nemáme co řešit.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pravda pre PUTINA I MEDVEDEVA.

taurus | 08.01.2013

A ještě na dobrou noc. Samozřejmě si rád vyslechnu názor pana Hoxe na tuto záležitost, ale musím dodat, že i moje znalosti ruštiny nejsou zanedbatelné, přece jenom mateřský jazyk se nezapomíná. A Slavoljubova sleduji každých 14 dní, taktéž pilně studuji KOB. A jsem rád, že zde v Čechách a na Slovensku jsem našel příbuzné duše, se kterými o všem, co mě zajímá mohu otevřeně diskutovat.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pravda pre PUTINA I MEDVEDEVA.

Miroslav | 09.01.2013

Už vám rozumiem, v podstate sa zhodujeme.

Nenapísal som to presne.
Pod pojmom Ruská elita som myslel na elitu ktorá má moc... teda Rockefellerov a Rotschieldov , nie RUSOV. Malo to byť v úvodzovkách ,,Ruská elita“.
Na vysvetlenie, ak by skutočná elita - Ruská mala moc, tak Rusko by nekrvácalo.

Pozor priatelia!

Miroslav | 07.01.2013


KNIHA KP PETROVA "TAJOMSTVO KONTROLY ĽUDSTVA" BOLA ZARADENÁ DO OFICIÁLNEHO ZOZNAMU "EXTRÉMISTICKÝCH MATERIÁLOV"

Stalo sa tak 10.10.2012. Súd sa konal tajne bez vedomia všetkých zúčastnených strán.

Počnúc od 10. októbra 2012, až do doby pokým súd nezruší toto rozhodnutie je verejné šírenie dvoch zväzkov kníh KP Petrova zakázané.

Gorbacovovi take lichotili dokud ho potrebovali

b | 07.01.2013

aby udelal za ne to co by sami nezvladli, valku take museli rozhodnout svou krvi sami Rusove....neprijimat zadne navrhy zapadu, at si snedi co navarili....

Re: Gorbacovovi take lichotili dokud ho potrebovali

Miroslav | 07.01.2013


Путин и Буш оба масоны
http://www.youtube.com/watch?v=x7M5PlJToR4

Масоны правят миром
http://www.youtube.com/watch?v=U45KlEf7PLA

РПЦ масоны
http://www.youtube.com/watch?v=EhsRnEG4RFY

Oni si nelichotia, oni len verejne oznamujú kto je kto:

Obrátíme pozornost ještě na něco. Umístění Putina na vrchol seznamu nejvlivnějších lidí světa je ještě i apel k samotnému V.Putinovi. Tímto způsobem "neviditelná síla" dává z jedné strany Putinovi "bianco šek" na další pokračování jeho strategie ve vztahu k Rusku i všemu lidstvu (o tom, že rozsah činnosti V.Putina má globální charakter, už není na místě pochybovat)

HIERARCHIJA VZÁJEMNÝCH VZTAHŮ V GLOBÁLNÍ "ELITĚ", KTEROU BY "ELITA" MĚLA DODRŽOVAT:

1. "Nikdo"
2. V. Putin
3. B. Bernanke
4. A. Merkel
5. B. Obama

Re: Re: Gorbacovovi take lichotili dokud ho potrebovali

Hox | 07.01.2013

"Masony" mirom nepravjat. "Masony" jsou výkonná složka. Sledovat zdroje podobné úrovně pochopení situace je ztráta času, člověk dostane maximálně kaleidoskopický faktologický guláš.

konecne dobre spravy

avalus | 07.01.2013

tak uz len verit v pozitivny smer "globalizacie"
...
biblicky projekt predpoveda a ocakava antikrista ...

Re: konecne dobre spravy

Miroslav | 07.01.2013

Pre numerológov... aj.

Путин дьявол

http://www.youtube.com/watch?v=bKoz-saMFto

Re: Re: konecne dobre spravy

taurus | 07.01.2013

Tak to mě mrzí, že na těchto stránkách se může objevit tak tendenčně pojaté video. Vy asi netušíte, že Putin má ve světě plno nepřátel a jako hlavní je anglosaskožidovský svět. A ten se neštítí používat velice špinavých prostředků. Vy asi netušite, že člověk se má posuzovat podle jeho čínu a ne podle toho, co o něm říkají jeho nepřátelé. Vy asi nevíte, že z informací v internetu je asi 90% škváry. Naučte se konečně oddělovat zrní od plév, přečtete si analytiku od lidí, kterým důvěřujete,ale hlavně nemotejte se od pangejtu k pangejtu. O Putinovi je na youtube plno hnusu. Jenže Homo Sapiens, jakým bez pochyby jste, by měl zvážit, co je pravda a co ne. A nechytat se každého hovna, omlouvám se za hrubost.

Re: Re: Re: konecne dobre spravy

Miroslav | 07.01.2013


Prosím upokojte sa !

Nik z nás nevie čo je pravda, ani ja ani vy !

Spoločne sa ju pokúšame nájsť.

... a že Ste kúsok prehriaty, prikladám nižšie Vaše vyjadrenie, mimochodom to je môj výpis Unknown Journal

The journal kadykchansky is not currently registered. ...

TAKŽE OTÁZKA ZNIE, KTO JE KOZA A KTO KLAME ?


Re: Stalina musili zabit
já | 07.01.2013
WEB MI TO NEBERE, neznámé stránky, zkuste prosím znovu..
Odpovědět
Re: Re: Stalina musili zabit
taurus | 07.01.2013
Tak tá koza, co tvrdí.že stránky neexistuji sprostě lže.

Re: Re: Re: Re: konecne dobre spravy

taurus | 07.01.2013

Tak na vysvětlenou. Tá koza, je obrázek kozy, kde je napsáno, že stránky neexístuji. Vím, že to není pravda, a že adresa je správná. Dále v mém příspěvku je postup, jak i přes to, že to google neotvírá, se na stránky dostat, Sám jsem to vyzkoušel a jde to. To. že se Vám nelíbila moje reakce na váš příspěvek, mohu pochopit, ale reagovat tím, že se pokusite udělat ze mě lháře, vybrat si jen první větu z celého příspěvku na tom dokazovat moji lež, je poněkud nedůstojné. Já se snažím, aby příspěvky k diskuzi měly úroveň. Jenže pokud máme spolu s analitikou z KOBu zabývat se prohlížením podobných videí, co jste dnes a v minulých dnech vyložil, tak to považuji za ztrátu času a dokonce i za pokus udělat si z těchto stránek obyčejný bulvár. Domnívám se, že by kvalitní a zodpovědný výběr informace prospěl všem, kdo tyto stránky navštěvuje.
P.S. Vaší poznámku, že jsem kusok prehriaty budu prozatím považovat za pokus o vtipné vyjádření.

Re: Re: Re: Re: Re: konecne dobre spravy

Miroslav | 07.01.2013

Nikto z vás nerobí klamára , len som Vám nastavil zrkadlo... sú to vaše vlastné TVRDENIA... Zbytočne sa urážate !

Nevím, proč google dělá problémy, livejournal je místo, kde píši nejznámější ruští blogeři. ADRESA JE PŘEPSÁNA SPRÁVNĚ - NĚKOLIKRÁT PŘEKONTROLOVÁNO.

VÍM, ŽE TO NENÍ PRAVDA, A ŽE ADRESA JE SPRÁVNÁ.


Ešte otázka, ktoré informácie sú tie PRAVÉ... VY VIETE ???

... ja NIE !




Re: Re: Re: Re: Re: Re: konecne dobre spravy

Hox | 07.01.2013

Tak doufám naposled, ať nevzniknou žádné další nedorozumění:

"Tou kozou" (která lže, že tam ten blog není) taurus myslel zvíře na stránkách livejournal (tuto - http://kadykchansky.livejournal.com/ ), a všechny případné poznámky se vztahovaly k TÉTO koze a žádné jiné! :)

Ta adresa prostě měla být kadykchanskiy.livejournal.com a ne kadykchansky.livejournal.com ... splete se snadno.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: konecne dobre spravy

| 08.01.2013

Děkuji HOXI za správnou adresu, chybička se vloudí, i když pokud to někdo kopíruje (CTRL C+ CTRL V) tak nevím, jak se může ztratit písmenko uprostřed..
Poznámka pro všechny - Ideálně ABY ADRESY BYLY SAMOSTATNĚ NA JEDNOM ŘÁDKU, pak je i jejich kopírování lepší, než je vytahovat z nějakého textu - tam se může něco zepředu nebo zezadu ztratit.. Děkuji za pochopení..

Re: Re: Re: Re: konecne dobre spravy

Hox | 07.01.2013

"Nik z nás nevie čo je pravda, ani ja ani vy !"

Pravda je momentálně to, že mluvíš za druhé i když bys neměl. Ano, vědět všechno nemůžeme, ale vědět můžeme, nepřímých ukazatelů je spousta, a v poslední době občas i těch přímějších (projev Putina 12.12.12). Přímější už to v politickém jazyce nebude.

Pokoušejme se společně najít pravdu, ale v poslední době mám z tvých příspěvků pocit, že čeříš vodu (tím ale neříkám, že záměrně).

ps. "tou kozou" bylo myšleno zvíře na livejournalu, nikdo jiný :)

Re: Re: Re: Re: Re: konecne dobre spravy

Miroslav | 07.01.2013

,,Pravda je momentálně to, že mluvíš za druhé i když bys neměl". ... za KOHO ??? :.. ZA TEBA... VÁS ???

NIE !!!

... TAKŽE VY VIETE, ŽE VIETE A TIEŽ VIETE, ŽE JA NEVIEM... ozaj zaujímavé... pripomína mi to CIRKEV !!!


,,Pokoušejme se společně najít pravdu, ale v poslední době mám z tvých příspěvků pocit, že čeříš vodu (tím ale neříkám, že záměrně)".

POZOR NA TIE TVOJE POCITY...

... stále si mi neodpovedal ktoré sú tie poplašné správy ???

Re: Re: Re: Re: Re: Re: konecne dobre spravy

Hox | 08.01.2013

To byla malá narážka na konceptuální vědění, ale k pochopení bys musel něco vědět. Kdo zná KOB si možná všimne :)

Že ty nevíš jsi napsal sám, to jsou tvoje slova, a moje poznámka se vztahovala k druhé části té věty - odkud víš, že my nevíme? Že nevíš ty neříká nic o tom, jestli ví nebo neví druzí...

Toho že čeříš vodu si všimlo víc lidí, takže... spíš si dej pozor na svoje pocity, moje jsou v pořádku.

Co se týká poplašných zpráv, viz zdejší diskuse pár dní nazpět. Jejich poplašnost spočívá v tom, že v momentě, kdy se změnil trend a věci se skutečně obrací k lepšímu, ty najednou začneš vkládat přehršel rok dva starých textů, které se týkaly situace, NEŽ se trend změnil.

Re: Re: Re: Re: Re: konecne dobre spravy

taurus | 07.01.2013

Ten pan Kadykchanskiy by se asi divil, kolik vzruchu ve vzdáleném Česku způsobila malá chyba v mém odkazu na jeho stránky .
Ještě jednou děkuji panu Hoxovi za to, že vše uvedl na správnou míru - našel chybu, a vysvětlil, jak to bylo s tou nešťastnou kozou. Vúbec mě nenapadlo, že by si to mohl někdo vzít osobně. Za toto nedorozumění se všem omlouvám.
Pana Hoxe bych se chtěl zeptat , to Vy jste zakládal leva-net? Jsem zde nováček a rád bych se trochu zorientoval.

Re: Re: konecne dobre spravy

Hox | 07.01.2013

Tady už se musím ptát - vzhledem k tomu, že sem jednak postuješ často materiály úplně protichůdných postojů, a třeba ty videa o Putinovi ("Pravda pro Putina" atd.) jsou asi 6-8 let staré naprosto neaktuální věci, které mohly mít opodstatnění tehdy, kdy se ještě Putin neměl čas projevit, a dnešní názor analytiků KOB na Putina je naprosto jiný v kladném smyslu, ptám se - sleduješ tím něco? O některých těch vysloveně poplašných článcích už ani nemluvě.

Mohl bys třeba napsat, jaký je tvůj osobní názor na Putina současnosti?

Re: Re: Re: konecne dobre spravy

Miroslav | 07.01.2013


Môj názor je taký že neviem kto je Putin a ani neviem na čej strane je.

Ty VIEŠ ... HOX ?

LEN TI PRIPOMÍNAM... EŠTE NEDÁVNO SI, SI BOL CELKOM ISTÝ KTO JE LEVAŠOV AJ CHINIEVIČ.


.... a TERAZ JE TVOJ NÁZOR ÚPLNE OPAČNÝ.

... ktoré sú tie polašné správy ???

Re: Re: Re: Re: konecne dobre spravy

Hox | 07.01.2013

Ještě nedávnou jsem taky neuměl ani bukvu rusky. Moje názory se přirozeně časem vyvíjí, Levašov byl z větší části omyl, o Chiněvičovi jsem se co si pamatuju nikdy nevyjadřoval, o něm jsem měl pochybnosti od doby co jsem se s ním osobně setkal, a od té doby jen narůstaly. Chybu vidím zpětně hlavně v tom, že jsem původní směr stránek nestopl o dost dříve. A co se týče Putina, ano, mám jasno. Nikoho přesvědčovat nehodlám a "přímé důkazy" nemám, ale pro sebe mám jasno.

Re: Re: Re: Re: Re: konecne dobre spravy

Miroslav | 07.01.2013

... ale no tak !

Veď si organizoval zoznam záujemcou pre menorečenie !

... a kto mal to menorečenie vykonať nie náhodou Chinievieč - páter Dij ?

Re: Re: Re: Re: Re: Re: konecne dobre spravy

Hox | 08.01.2013

Co tě tak žere? Pozadí organizace menorečení neznáš, a jsi vedle, moje role v tom byla téměř nulová, jestli ne "odrazující", a navíc to nebylo z mé iniciativy, že se seznam zájemců z ČR shromažďoval tady a ne na vedy.sk. Celá moje "role" tehdy spočívala v tom, že jsem přeposlal seznam zájemců mailem na vedy.sk.

Navíc jsem svoje názory na SAV a Chiněviče tady jasně formuloval asi dva nebo tři měsíce předtím, než se to konalo, takže se všichni mohli rozmyslet, jestli někam pojedou nebo ne. Tolik asi k "menorečení".

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: konecne dobre spravy

dusan | 09.01.2013

aspoň už píše ako človek, nie ako by ho vygooglili, du

...

slav | 07.01.2013

Ak by to malo znamenať porážku temných, tak neverím žeby sa vzdali bez boja. Toto asi nebude vývoj v prospech pravého Slovanstva.
Čo ak védy sú len zneužité, účelovo zmanipulované a Levašov, Sidorov manipulátori? Nový vek, noví proroci... a mnoho falošných.

V niektorých krajinách už majú zvieratá vo veľkochovoch viac priestoru, dokonca aj hračky. Dá sa povedať, že podmienky sa im zlepšili. Lenže nerobí sa to pre ich dobro, ale pre chuť mäsa. Čomu je tým zvieratám zabráné je spojenie so svojou podstatou, teda s prírodou ...so slobodou.
Podľa pravidla rovnosti sa to isté bude diať aj s nami. Energia šťastia je asi chutnejšia ako energia strachu... tak nech žijú ľudské jatka!

Re: ...

slav | 07.01.2013

*zabránené

Жерар Депардье

jajaa | 06.01.2013

http://www.nadhlad.com/content/rasputin-sa-vratil

Depardieu_Finanční přeběhlík

Aleš Krejčí / Brno | 06.01.2013

Čtyřiašedesátiletý Depardieu si po zavedení 75procentní daně z příjmů přesahujících v přepočtu zhruba 25 milionů korun koupil dům v belgické obci Nechin těsně u hranic s Francií a přihlásil se k trvalému pobytu v Belgii, kde v dané příjmové kategorii je prý daň padesátiprocentní. Pokud by se rozhodl trvale žít v Rusku, byl by na tom ještě výrazně lépe, protože tam se z příjmů platí rovná daň jen ve výši 13 procent. Zdroj: http://revue.idnes.cz/gerard-depardieu-je-rus-v-soci-mu-putin-predal-pas-f72-/lidicky.aspx?c=A130106_102203_lidicky_nh

Vedenie globalizácie p. Putinom!

RADUZ | 06.01.2013

Pramienky udalostí lokálných aj globálných sa nebadane zlievajú do logického pokračovania-vyústenia! Ale? Aká bude cesta? Ak posúdenie globálnej situácie je približne presné, bude môcť p. Putin realizovať globalizáciu podľa ruského KOB? Zákulisie si nestanoví mantinely minimále voči sebe? Toľko zla čo sa denne pácha rovno pred našími očami, vojnové zločiny lúpeže nikoľkostoročné okrádanie celých národov najmä ruského, môže ostať nepotrestané? Toto by nebolo v súlade s vesmírnym poriadkom!
Prial by som p. Putinovy zbor vochvov a žrecov na vyriešenie týchto a iných problémov!

Re: Vedenie globalizácie p. Putinom!

Aleš Krejčí / Brno | 06.01.2013

"Trestat je lidské, ale odpouštět božské." Je možný lepší svět s myslí znečištěnou pomstou a trestem?

Re: Re: Vedenie globalizácie p. Putinom!

RADUZ | 06.01.2013

O pomste reč nebola! Spravodlivosť musí mať v repertoári aj Pán Boh!

Re: Re: Re: Vedenie globalizácie p. Putinom!

Hox | 07.01.2013

Věk spravedlivosti nemůže začít násilím nebo čistkou.

Re: Re: Re: Re: Vedenie globalizácie p. Putinom!

Hox | 07.01.2013

násilí myšleno ve smyslu "vyřizování účtů". Použití síly v obecném smyslu může být v některých situacích nevyhnutelné a jediným řešením.

Re: Re: Vedenie globalizácie p. Putinom!

Vandal | 07.01.2013

Na to Ti ak dovolis zacitujem jednu zo Zapovedi nasej starej Slovanskej viery, kde Boh Svarog kaze: "Neodpovedajte na zlo dobrom, lebo ako potom budete odpovedat na dobro?.." Je to v prikrom rozpore s tym, co nam po kolonizacii krestanstvom zacali vtlkat do hlav sluhovia zidovskeho boha: "Kto do teba kamenom, ty do neho chlebom" ci "Ak ta niekto udrie, nastav mu druhe lice" pricom samotni projektanti tejto finty na mierumilovnych a ludskych Slovanov si samozrejme ponechali to svoje povestne (a permanentne praktizovane) "Oko za oko, zub za zub". Preco to takto bolo a k comu vsetkemu to viedlo snad nemusim rozpisovat, tento portal ma dostatocne inteligentnych citatelov na to, aby si to uvedomili... Chvala a Slava Bohom a Predkom nasim !

Re: Re: Re: Vedenie globalizácie p. Putinom!

Hox | 07.01.2013

Co bylo obsahem staré slovanské víry už dnes nikdo neví, písemné zdroje se nezachovaly (a naši předkové svaté knihy neměli) a přes propast tisíc let se toto v lidovém vědomí moc nezachránilo. Existují sice nějaké záznamy a rekonstrukce obřadů atd. ale to se týká toho co naši předkové dělali (obřadnost, formální stránka), to, co si při tom mysleli a jaké bylo jejich vidění světa, to dnes nedokáže říct nikdo.
S tím co hlásají stránky vedy.sk bych neměl problém, pokud by se to jmenovalo "Světonázorový systém Alexandra Chiněviče" a ne "Slovansko-árijské védy". Je to nějaká permutace citátně-dogmatického systému, protože musíte jednoduše věřit, co vám Chiněvič řekne, žádné možnosti ověřit nebo zjistit něco z toho nejsou. Co se týká uváděných důkazů, jsou to důkazy že věci byly jinak než se tvrdí, ale nejsou to důkazy toho, že byly tak, jak tvrdí Chiněvič.

Jinak, celé to z v některých rysech nese rukopis metod používaných GP ("světové zákulisí"), konkrétně: podsunutí dvou falešných (lživých) odpovědí na daný problém namísto odpovědí, které vedou k řešení. Což je případ téhle zápovědi:

- odpovídat na zlo zlem není řešení.
- odpovídat na zlo dobrem taky není řešení.

řešení? Třetí varianta, odpovědí na zlo by měla být spravedlnost.

Zastáncům Slovansko-árijských véd ve verzi Chiněviče bych navrhl malý myšlenkový experiment - zda si dokáží uskopojivě odpovědět na otázku, co chápou pod pojmem "Perun", aniž by se uchýlili k citátům a dogmatům z SAV.

Re: Re: Re: Re: Vedenie globalizácie p. Putinom!

Ka | 07.01.2013

Nevim jestli sjou vedy prave ci krestastvi jedine.

HOXI:
tady jsi tezce mimo misu. Odpovidat na zlo zlem neni reseni?

Co je spravedlnost? Je to stav. CEsta k nemu je pouzitim nejake sily, tedy dobra ci zla. Bohuzel musim rici, ze za cely svuj zivot sem poznal jedno, kdyz je fakt nejaka situace nefunguje spolecnost, pakjedine co plati je sila a to hruba. Dobro muzes pouzit na moralniho cloveka, lumpa musis zavrit-uderit-nebo v nejhorsim usmrtit.

Vzdy platilo muzes, mit 100x pravdu, ale kdyz nemas silu ji prosadit ci ubranit podlehnes lzi.

Re: Re: Re: Re: Re: Vedenie globalizácie p. Putinom!

Hox | 07.01.2013

A odpovídat na zlo zlem snad nějaké řešení je? Možná jen krátkodobé. V dlouhodobém horizontu se množství zla jen zvětší. Na to, že bojovat proti zlu zlem v principu nejde, na to už přišlo velmi mnoho lidí.

Ale jádro pudla je jinde, ta zápověď po umlčení obsahuje premisu, že na zlo lze odpověděť buď zlem, nebo dobrem, což je manipulace na podvědomé úrovni - "buď anebo", a jiná volba údajně není. Přičemž špatné jsou obě.

To co jsem napsal nevylučuje použití síly, ale to se nerovná zlu.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vedenie globalizácie p. Putinom!

paprsek | 07.01.2013

Přesně.

Vztek je špatný rádce. Klidná hlava přinese spravedlnost a ukončení řádění zla, i když přinese rázné a silové řešení. Vztek a zloba jako projev zla jen mstu...A ta otevření nového cyklu zla, je potřeba vystoupit ze všech cyklů zla.
Lze jednat jen s vědomím dobra pro všechny - konec utrpení jedněch a ukončení hromadění nové špatné karmy druhých. I momentální agresoři potřebují pomoc a možná více, než ti trpící jejich zvůlí. Agresor je největší ubožák pod sluncem - nemůže si pomoct a je obrovsky nešťastný, nenávidí sám sebe, jen proto si tolik ubližuje - krutostí na druhých. Právě on potřebuje pomoc - zastavit jej v jeho běsnění. A jenom tohle může opodstatnit jakýkoliv čin proti "elitě". Bude-li tam cokoliv navíc, než zastavení a zabránění k návratu zločinu, vstupuje do hry zlost, zlo a otevření dalšího karmického vyrovnání... tentokrát naopak od zločince ke "spravedlivému". Je přípustná i výchovná lekce - ukázka co zločinec dělal druhým - aby pochopil... Ale to až potom, co selže vysvětlování...
Zlo jen ubližuje a ponižuje, není žádný důvod provádět někomu něco zlého, pouze chránit jeho a ostatní, před ním samým.

Re: Re: Re: Re: Vedenie globalizácie p. Putinom!

Vandal | 09.01.2013

Neviem, odkial si vzal ze tu zapoved mam vylucne zo "Slovansko-Arijskych Ved" alias vedy.sk? ... alebo ze by si ich potajme aj napriek ich zavrhnutiu z tvojej strany stale cital? Z mojej osobnej skusenosti viem, ze napojenie sa na geneticku/rodovu pamat skutocne existuje a je mozne (ze si to nezazil ty, neznamena, ze to nie je mozne.) Rovnako ako inymi sposobmi dospiet/dopatrat sa k informaciam a obsahu nasej starej viery. Chcem zdoraznit, ze vobec pritom nemusi ist o absolutne presne, exaktne znenia jej obsahu ci dokonale technicke vysvetlenie ci vyjadrenie kazdeho jedneho textu, myslienky ci inej zalezitosti s nou suvisiacou. To ani nie je mozne, ale ani potrebne. To podstatne je predsa aj tak rozumu nepristupne, ociam nevidtitelne, jazyku nevyslovitelne, zmyslom nepostihnutelne... A predsa si najde cestu ako sa nas dotknut, ako nas oslovit, ako naplnit poznanim ci pocitom, ktory nie je mozne definovat ani efektivne zdielat ci sprostredkovat druhym. Takto beriem aj zapovedu ktoru som citoval a o ktorej nemam najmensiu pochybnost ci uz znela presne tak ako som ju citoval alebo inak, jej obsah obsahuje mudrost a pravdu, ktoru, ked clovek "ponime", (obvzlast v porovnani s citovanymi krestanskymi eqvivalentami) tak pochopi, co tym bolo myslene a preco krestanstvo naopak vtlkalo ludom do hlav ze nebranit sa, nechat sa sklbat a slapat po sebe rovnako ako po svojom rode a zemi je spravne, lebo je to "panova vola" a on predsa najlepsie vie, co robi a ak to vsetko za zivota vydrzite, tak po smrti mate vstupenku do neba istu. Taktiez vobec nerozumiem, ako si aj s inymi pod tebou vydedukovali, ze citovana zapoveda "Neodpovedat na zlo dobrom" znamena odpovedat zlom, ci pachat zlo alebo nejaku pomstu - tomu vobec nerozumiem a vychadza mi to tak, ze ste to vobec nepochopili, alebo ze fungujete v systeme ciernobieleho sveta (co sa mi nezda)... Je vari napriklad to, ked vam pridu znasilnit zenu, ukradnut deti a znicit vas domov a vy ich este pred tym, nez to stihnu vykonat v obrane zabijete, odpovedanie zlom na zlo? ... to predsa ani nahodou nie...

<< 1 | 2 | 3 | 4

Přidat nový příspěvek