Otázky a Odpovědi V.V. Pjakina ze dne 25.4.2016

Otázky a Odpovědi V.V. Pjakina ze dne 25.4.2016

28.4.2016

 

Titulky: Irena

Otázka - Odpověď V.V. Pjakina ze dne 25.04.2016.srt (59475)

 

Otázka - Odpověď V.V. Pjakina ze dne 25.04.2016.doc (90,5 kB)

Dobrý den Valeriji Viktoroviči.                                                             25.04.2016

Dobrý den.

Zdravím vážené diváky, posluchače i kolegy zde ve studiu.

Začíná náš pořad Otázka odpověď.

 

Stále nám chodí dotazy ohledně Savčenkové a konkrétně uživatelka Inna se ptá:

Co je to opět za povyk okolo Savčenkové a na čem se dohodli Putin s Porošenkem?

Toho povyku je tam mnoho.

 

No jak bych, to je příliš... Jsou ještě jiné otázky k Savčenkové?

- Abychom tu věc hned uzavřeli.

- Ano, jsou.

Protože je to příliš rozsáhlé.

 

Jako prodloužení tu mám otázku od Jeleny. Vypadá to, že k výměně Savčenkové přece jen dojde, jednání jsou vedena na nejvyšší úrovni.  Jde o další zradu ruských zájmů?

A nač je to dobré Putinovi?

 

Ano, okolo Savčenkové je opravdu velice silný povyk, že prý o tom jedná přímo Putin s Porošenkem. Tohle víme, ale odkud to víme?  Víme to z Ukrajiny. Prohlašuje to ukrajinská strana.  Z ruské strany taková prohlášení nejsou. Z ruské strany probíhá pouze aktivizace určité, politicky aktivní části občanů, právě té URČITÉ části aktivních občanů.

K tomu případu Savčenkové, protože jde o velice, velice závažnou věc, která není vůbec tak jednoduchá, jak by se na první pohled mohlo zdát. Proč bychom při prvním pohledu na tu věc nemohli vyměnit Savčenkovou za někoho z našich, za někoho, kdo na Ukrajině nevinně trpí a ulehčili mu tak v jeho osudu?   Ve skutečnosti je ta věc daleko vážnější

a otázka vydání Savčenkové je otázkou politické suverenity a nezávislosti Ruska.

Nic víc a nic míň.  Všichni, kteří o tom uvažují, si tohle musí velice jasně uvědomit.

 

Zaprvé, posuzovat jakékoliv otázky o předání, vydání Savčenkové a její výměně za někoho znamená přiznat legitimitu politického režimu v Kyjevě a zákonnost ukrajinských soudů.  Ale ten problém je jinde. Kdo je vlastně Savčenková?  Savčenková je člověk, ze kterého udělali politickou figuru, politický prapor boje Ukrajiny proti Rusku. Tohoto boje Ukrajiny proti Rusku se účastní Evropa. Rozhodnutí Parlamentního shromáždění Rady Evropy o nutnosti zavedení sankčního "seznamu Savčenkové" dokazuje, že Evropa bude jednat takovým způsobem, aby maximálně poškodila ruské zájmy, a přitom bude zavírat oči před jakýmikoliv prohřešky Kyjeva.  A jaké to mohou být prohřešky?

Především, jak jsem již řekl, tak řeč o předání Savčenkové může být pouze v případě, že uznáváme za legitimní vládu Porošenka a státní převrat. V žádném jiném případě o předání řeč být nemůže. 

Dále, koho bychom to vydali?  Někoho, kdo se stal politickou figurou. Tvrdí nám:

Když ale bude sedět ve vězení, tak se z ní stane...  Jak bych to řekl, stane se z ní symbol a její význam bude dále narůstat.  Ve skutečnosti to tak není.  Politickou figuru a prapor z ní udělají v každém případě, tak jako tak, ať už bude sedět ve vězení nebo ne.  V každém případě z ní bude politická figura. Pokud jí však vydáme, nebude žít moc dlouho.  Velice rychle se k ní dostanou "ruce Kremlu", jak nám bude řečeno a zabijí ji. Protože hrdinové musí být mrtví.  Pokud bude sedět v ruském vězení, tak si postupně bude uvědomovat celou bezvýchodnost situace a nemožnost změnit státní vůli Ruska, zlomit Rusko...

Vždyť proč se na tom soudu chovala tak hulvátsky?  Vyváděla, poskakovala, vykřikovala?

Protože si byla jistá, že Západ zatlačí na Rusko, které ji propustí a z ní bude hrdinka.

Chápete?

Jednou už jí dali co proto, když dostala 22 let nepodmíněně v mírnějším režimu a musí sedět. A čím déle bude sedět, tím více jí bude docházet, že s Ruskem ona pohnout nedokáže.  Současně si tím samým budou procházet všichni ti "majdanutí" na Ukrajině.

A když budou bojovat proti Rusku zabíjením civilistů na Donbasu, nebo kdekoliv jinde: na Ukrajině, v Rusku, budou vědět, že trest bude nevyhnutelně následovat a žádná politická intervence Západu nepomůže se mu vyhnout.

My vydáme Savčenkovou a co dostaneme výměnou?  Výměnou bude skutečnost, že naši občané, Rusové po celém světě přijdou o svou ochranu. Budou zabíjet všechny, protože budou vědět, že když zabijete Rusa, žádný trest nebude následovat, že vás navíc vydají.

 

Ale u nás jsou takoví... Nedávno dávali na prvním kanálu pořad Čas ukáže a tam Sergej Dorenko řekl:

"To je zboží, které je teď velice drahé, je třeba zachovat se cynicky a prodat ho."

Abyste pochopili, o čem mluví Dorenko, musíme to převést do trochu jiné roviny.

Přistoupí takhle jeden ke druhému a říká:

- Poslouchej, já nemám peníze a potřebuji si koupit samopal.

- Ale když budeš mít samopal, tak mě přece z něho zastřelíš?!

- Prostě si u tebe chci půjčit peníze, abych si od tebe navíc ten samopal koupil.

- A za jaký úrok? 

- Jaký si řekneš.

To ale znamená strašně výhodný obchod?!  Takže mu půjčí peníze, ten si koupí samopal, zabije ho a hotovo.

Z hlediska Dorenko je to tedy opravdu velice "výhodný" obchod.  Ale pokud jsi sám debil a chceš na základě podobného schématu zemřít, proč táhneš ke dnu i svoji zemi?

Vždyť Dorenko nemůže... Já nevím, zda to chápe nebo ne, ale rozumný člověk a tím spíše mediální redaktor by měl takové jednoduché věci chápat.  Musí je chápat!  Pokud sám pro sebe uplatňuješ sebevražednou logiku, proč ji vnucuješ i svému státu?  Chceš všem předvést, že je možné zabíjet Rusy, aby se to vylilo jako protržená hráz?

A navíc za naše peníze?  Oni nemůžou udělat vůbec nic.  Dokud právoplatně sedí, je to pro Rusko trumf v rukou při jakýchkoliv mezinárodních dohodách, protože Západ odjakživa žije podle principu, kdy svým je dovoleno vše a pro nepřítele platí zákon.  Proto od Ruska vždy vyžadují plnění nějakých mezinárodních závazků, všelijakých soudních rozsudků apod. a sami všechno porušují, kdy si vzpomenou.  Všechno porušují, jak jen se jim zachce. 

A co je zajímavé. Ve stejném pořadu vystupovali dva poslanci Státní dumy. Jeden byl Savčenko a druhý Zapoljev, náš místní, altajský.  Oba byli pro výměnu Savčenkové.

Je třeba zatlačit na Putina, je třeba mu vysvětlit nutnost toho předání. Oba jsou to patrioté!

No, jaký je patriot Zapoljev... Tady v Altajském kraji jenom hluchý a slepý neví, jak se Zapoljev dostal do Státní dumy.

Ta věc se měla tak, že vzhledem ke znalosti jeho, řekněme to takto, "křišťálově čisté mravnosti a poctivosti", se komunisté v Altajském kraji mezi sebou dohodli a ani jedna stranická organizace v kraji ho nenominovala jako svého kandidáta. A na konferenci se najednou ukázalo, že je v seznamu kandidátů.  Navíc se na konferenci pro nominaci kandidátů o něm vůbec nehlasovalo!  Přesto se ukázalo, že je v čele toho seznamu!

Že není jen tak obyčejným kandidátem do Státní dumy, ale že je přímo v čele seznamu!

Když s tou věcí a se všemi těmi doklady zašli za Kašinem na ústřední výbor komunistické strany (KPRF), tak řekl:  "Nemůžeme si dovolit takový skandál. Raději o tom mlčte.

Přece musíme vyhrát volby a co si lidé řeknou, když se ukáže, že se u nás dělají podrazy

a naše volby jsou zfalšované?  Když u nás ve straně panuje taková zvůle, jak chcete, aby za nás lidé hlasovali?  Po volbách ho potom v tichosti odklidíme, nastoupí další v seznamu a všechno bude v pořádku."

Dokumenty se ztratily, a jak dlouho už Zapoljev sedí v Dumě?  Přitom... Vzpomínáte na Bolotné náměstí?  Jak se toho komunisté aktivně účastnili?  

Prý:  "NE překrucování voleb. NE falšování voleb!"  To Zapoljev vedl lidi na to náměstí,

aby protestovali proti falšování voleb!  Ten, který se toho sám dopustil, vedl lidi...  Teď... Opakuji, že to tu vědí všichni!  Jenom slepý a hluchý to neví.  Jak to všechno probíhalo, jaké scény se odehrávaly na té konferenci.  Tady v kraji bylo okolo toho velké pozdvižení.

Takže to byl ten, co v tom pořadu vystupoval.

A jak naše altajská komunistická organizace, její vedení, skládá účty každému utřinosovi

z amerického velvyslanectví?

A to vůbec nemluvím o tom, jak Zjuganov pelášil na setkání s velvyslancem, to je úplně běžné.  Přijel...  přičemž vám to dokonce ukážou i přímo v televizi!  Přijede nějaký úředníček z velvyslanectví a první tajemník:

"To a to jsme již udělali a tohle se teprve chystáme udělat. Ale my to určitě splníme a budeme vás informovat!"

Pro vedení komunistů tedy slunce vychází ve Washingtonu!  Proto když někde vystupují,

tak je to zcela jasné!  Šlo o poslance ze Státní dumy.  O čem to tedy svědčí?

O mravním profilu těch, kteří jsou pro vydání Savčenkové do zahraničí, aby se dostala pryč zpod ruské jurisdikce.  Říkají nám, že je třeba odtamtud dostat co nejvíce našich lidí, že je třeba zatlačit na USA.  USA tou věcí nijak nepřitlačíte, to zaprvé.

A co znamená dostat co nejvíce lidí z Ukrajiny?  Já jsem již o jednom aspektu mluvil. Znamená to přiznat zákonnost ukrajinských soudů.  A zejména se mluví o potřebě dostat odtamtud zpět Alexandrova a Jerofejeva.  Prý vyměníme ty kluky.

A teď si představíme takovou situaci.  Co se bude dít po té výměně?

Vyměníme ji tedy za Alexandrova a Jerofejeva. Přiznáme tedy ty jejich soudy a podobně...

A dále. Savčenkovou na Ukrajině jednoznačně propustí na svobodu. My tedy v odpověď propustíme na svobodu Jerofejeva a Alexandrova.  O čem to vypovídá?

U nich se jedná o národní hrdinku, tam je to jasné a u nás to bude jak?  Jaká se v tom kryje zápletka?  Jerofejev a Alexandrov, vojáci ze specnazu chycení na ukrajinském území a tak dále...  Není důležité, že zabili toho advokáta, že se tam konal jakýsi podivný soud.

Důležité je, že je jakoby odsoudili, vytvořili určité informační pole.  Rusko tedy osvobodilo vojáky svého specnazu, kteří plnili určitou misi ve válce na Ukrajině.  No to snad ne?!

Jaké asi diplomatické bolení hlavy z toho budeme mít po celém světě?

Sami tak přiznáme, že vedeme válku, agresi proti Ukrajině?  Jejich osvobozením. A teď, ať už Savčenkovou propustí na svobodu nebo ne, a když ano, tak to bude mít ještě silnější dopad, budeme plnit rozsudek nezákonného ukrajinského soudu a necháme Jerofejeva a Alexandrova odsedět si ten trest v ruském vězení.  Takže jak?

Ti lidé si tedy za plnění své vojenské povinnosti mají odsedět trest v RUSKÉM vězení?

O jaké podpoře silových struktur a armády tedy může být v případě politiky našeho prezidenta, gosudara, řeč?  Kam se podíváte!  Všude by tak Rusko absolutně prohrálo!

A všechno se to dělá pod záminkou, že je třeba Savčenkovou vydat. Tu by zabili. Té mi líto není. Navíc. Ještě jednou opakuji.

To, že za rok ve vězení spáchá sebevraždu, je mi také jedno. Ale za ten rok, který tam bude dřepět třeba i celý na samotce, po tom, co předvedla u soudu, je to zcela objektivní opatření. Ten rok se musí postarat, aby zůstala na živu.  Aby všichni ti "svidomí" pochopili,

že Rusko zločince trestá!  Bez jakýchkoliv pochybností.

A co se týká všech, které "zatkli" tam na Ukrajině. Naše ministerstvo zahraničí o tom mluvilo, že lidé jednoduše mizí, když jedou na Ukrajinu, prostě zmizí. Ukrajinská bezpečnostní služba proti nim fabrikuje nějaká obvinění, lidé jsou tam mučeni.

Je třeba Jerofejeva a Alexandrova dostat ven. Ano je to třeba.  Ale zde mám takovou otázku.  S výhradou, že bez kontextu.  Co dělá náš generální prokurátor!?   Já se ptám! Proč jsou Jerofejev a Alexandrov dosud ve vězení?   Ptám se generálního prokurátora!!!

To je ukazatel na koho se při řízení prokuratury generální prokurátor orientuje, a také činnosti samotné prokuratury, o které jsme již mluvili nejednou.

- Ale přece jen uživatel...

- Já ještě... teď jste mě popletl.

Ty lidi je třeba dostat na svobodu v každém případě a Savčenkovou vydat nelze, v žádném případě.  Dostat ven je můžeme jinými způsoby.  

Á, už vím, co jsem chtěl říci. Jaká je tedy situace?

 

Jak se Jerofejev a Alexandrov dostali do rukou kyjevského gestapa pod názvem Ukrajinská bezpečnostní služba?  Díky jednání našich amerických partnerů, státní elity USA, Nulandové!  Generální prokurátor má jednoduše volné ruce a má hromadu pák,

aby naši američtí partneři okamžitě uskutečnili výměnu všech za všechny, propustili všechny občany unesené na ukrajinském území, propustili Alexandrova a Jerofejeva

a anulovali ten nahraný soud.  Možnosti jsou, ale přání pracovat pro ruské zájmy žádné není.  Už můžete.

 

Uživatelé přece jen akcentují svou pozornost víc na Putina a Porošenka.

- A na jejich prohlášení...

- Jaká?

Putin žádná prohlášení nedělal.

- Porošenko snad něco...

- Porošenko může prohlašovat cokoliv, je to absolutní nula.

U něj platí:  Nikolaji Bulganine, štěkej tak, jak pán ti kyne!  Proto jak mu přikazují, tak štěká.  A aby dosáhli Putinova souhlasu...  Proč myslíte, že jsem mluvil o tom politickém pořadu na prvním kanálu Čas ukáže?

Byla jich hromada. Jde o vytváření informačního pole, aby zatlačili na Putina a donutili ho vydat Savčenkovou. Jde o vytváření informačního pole v rozporu s ruskými zájmy pod jakoukoliv záminkou. Třeba korupce. Není důležité, že mě potom tím samopalem zastřelí... jako Dorenko.  Nebo pod záminkou patriotismu jako Zapoljev a Savčenko, kteří tvrdí:

"My jsme patrioté, je třeba ji vydat."  Ve prospěch Ruska!  Chápete?

Oni formují ve všech segmentech společnosti přesvědčení, že je třeba Savčenkovou vydat.  Že je třeba zachránit naše kluky. V různých variantách...  Ale to vysvětlení, k čemu by to vedlo, se pečlivě ukrývá.  A jestliže poslanci Státní dumy nechápou to, o čem jsem tu mluvil, o těch diplomatických a vnitropolitických aspektech!  Tak se ptám.

Proč duševně zaostalí lidé vykonávají funkce poslanců Státní dumy?

A pokud si to uvědomují, tak máme ve Státní dumě nepřátele Ruska!

Ať o tom uvažují voliči, kteří pro ně hlasovali!

 

Ještě otázka od Inny. Okomentujte prohlášení šéfa Doněcké republiky o možném konci války na Donbasu.

 

Ukončení války na Donbasu je v podstatě již očividné a už jsme o tom v různé míře mluvili.

Podívejte, ta situace je tedy následující. Změnila se vláda a přitom... Mám na mysli na Ukrajině.  ...nastoupil Grojsman, který se tak moc radoval z toho povýšení, že ho museli na tři dny zavřít, aby nakonec "radostně" souhlasil, že tu funkci premiéra tedy bere. A koho postavili do čela Rady?  Parubije, člověka s papíry na hlavu.  Člověka, který dokonce ani

nemůže normálně mluvit, ale zato je to člověk, který má prsty v likvidaci "nebeské stovky",

který reálně všude figuruje jako jeden z těch, kteří tu věc organizovali.  Samozřejmě, že se má stát obětním beránkem, ale fakt zůstává faktem.  Člověka s takovou minulostí a s papíry, že není duševně v pořádku, postavili do čela Nejvyšší rady (parlamentu).

A kdo by měl stát v čele Rady?  Ten nejmoudřejší a nejschopnější z nich.  Tenhle na to má dokonce papíry, tak jak asi vypadá ten zbytek Rady?

A teď se ještě zvedla informační vlna, že generálním prokurátorem by se měl stát další člověk s papíry z psychiatrie, Taťána Černovolová.  Normální tah.

A co se stalo předtím, než se změnila na Ukrajině vláda? 

Kvůli zcela nevýznamnému důvodu se vynořil Janukovič.  Prý prohlásil, že počítá s tím,

že se vrátí na Ukrajinu. To jsou všechno články jednoho řetězu.  A teď další článek.

Jaroš řekl, že stabilita této vlády bude trvat maximálně do konce roku, a potom že se Ukrajina rozpadne na množství suvenýrových států.  Ale Jaroš, který má možnost...

Jen si to vezměte, je to nedůležitá nula, a najednou si čte v tajných dokumentech

Bezpečnostní služby a Rady bezpečnosti a obrany Ukrajiny.  Odkud to ten člověk ví?

Já jsem říkal, že jakmile bylo jasné, že je třeba stahovat projekt, tak ty nejdůležitější lidi z něho začali uklízet do bezpečí, proto má Jaroš takové znalosti.

Podle amerických plánů má opravdu dojít k maximálnímu rozčlenění Ukrajiny, aby mohla začít válka všech proti všem.  A podle plánů globálního prediktoru, které realizuje Evropa,

má Ukrajina zůstat kromě Donbasu celá. Tedy pod jednotným vedením.

V souladu s tím je třeba končit s válkou. Ale jak ji ukončit?  Je třeba to napětí nasměrovat místo na Donbas na Kyjev.  Povstane národ a obnoví legitimní vládu!   Janukoviče.

 

To je oč se tu jedná. Je to hra o dvou tazích, jak už jsem o tom mluvil. Takže válku bude v každém případě nutné ukončit, to ale neznamená, že ve vztahu k Donbasu se lusknutím prstů všechno urovná, vůbec ne. Ty problémy jsou daleko složitější. Ale zachovat pod kyjevským vedením Ukrajinu celou, zachovat banderovskou líheň a pod rouškou jednotné demokratické Ukrajiny přece jen mít připravený subjekt, který bude mít za úkol v budoucnu začít válku proti Rusku, to je cílem Evropy i globálního prediktoru.

 

A ještě několik otázek o Alexandrovi Zacharčenkovi. A konkrétně Alexandr z Krasnogorsku píše, že jste v posledním pořadu zmínil, že Putin je jediným lídrem ve světě, který dělá přímé konference. Nějak vám však unikla skutečnost, že Zacharčenko také organizuje podobné konference, přičemž otázky mu pokládají z celé Ukrajiny. Možná je ještě brzy mluvit o potopení Donbasu, podle mě je všem jasné, kdo bude lídrem na tom území, které se nazývá Ukrajina.

 

O potopení Donbasu bezesporu nemůže být ani řeči a ta přímá linka měla v první řadě za úkol ukázat, že ty cíle, o kterých jsem právě ve vztahu k Ukrajině mluvil, ze strany globálního prediktoru a západní Evropy nejsou jedinou možnou alternativou. Že projekt marginalizace Donbasu, který celou dobu usilovně realizovali ruští oligarchové po setkání

Nulandové se Surkovem, všichni účastníci spiknutí proti Rusku v Rusku, jejich periferie, řekněme agentura, ve vedení Doněcké a Luhanské republiky, jejich kumpáni v Kyjevě, ti všichni dohromady, kteří pracovali na marginalizaci Doněcké a Luhanské republiky, že v tom nebyli úspěšní.  Tato přímá linka je ukazatelem toho, že legitimní právní nástupci celkové státní moci na Ukrajině, Luhanská a Doněcká republika v plné míře ohlašují své právo na převzetí veškeré státní moci na ukrajinském území se všemi důsledky z toho vyplývajícími. Tento zdroj se jim nepovedlo vykořenit a republiky marginalizovat. To je ten hlavní ukazatel té linie.

 

A opět otázka od Inny, která prosí okomentovat nedávný rozhovor Madeleine Albrightové o Putinovi a Rusku. Kde přirovnala Rusko k Bangladéši, že prý je to Bangladéš s raketami.

 

Asi máte na mysli pro Die Zeit?  Všichni o tom mluví, zamýšlejí se nad tím, a přitom se

v samotném rozhovoru Madeleine Albrightová přeřekla.  Že prý, když v devadesátých letech byla v Rusku, tak od jednoho ruského občana slyšela názor, že jsme jen takový

Bangladéš s raketami. Ve skutečnosti to byl německý kancléř Schmidt, kdo nazval SSSR Horní Voltou s raketami. A proč Bangladéš?  Protože poté kdyse SSSR rozpadl, kdy ho rozvrátili, má Rusko počet obyvatel porovnatelný s Bangladéšem.  Proto se to porovnání s Bangladéšem začalo používat a staré paní už to zřejmě tak nemyslí, proto si nepamatuje, že to porovnání bylo s Horní Voltou, tak si tam dosadila Bangladéš.  A co říci o ní?

Jenom opět přiznala, že si s Putinem vůbec nedokážou poradit. Celý Západ dohromady si nedokáže poradit s Ruskem ani s Putinem. Ať už tvrdí cokoliv, ať už se pokouší Rusko ponížit jakkoliv, ten její rozhovor je jedna velká panika vyjádřená větou:

"Putin i se špatným kartami v ruce hraje velkolepě."  Stále tedy vyhrává.  Pro Západ je to katastrofa a ona nechápe, proč se to děje. A proč to nechápe?

Protože globální politika je mimo okruh jejího chápání. Ona toho neumí málo, ale toto

je mimo věci, které chápe. Proto také nechápe, jak jedná Putin, což je důvodem, že nedokáže vybudovat efektivní politiku, kterou by jednání Ruska dokázala čelit. V tomto ohledu je třeba si povšimnout, čí je ten štáb, kde pracuje Madeleine Albrightová?

Pracuje ve štábu Hillary Clintonové. Tedy jednoho z kandidátů na funkci prezidenta USA, což vypovídá o mnohém.

 

Mám tady mimochodem otázku od Andreje, která se týká voleb v USA. Okomentujte..., řekněte svůj názor na volební boj v USA, kdy už elity někam nasměrují svůj kurz, očividný favorit je zatím v nedohlednu.

 

Nesouhlasím. Globální elita již dávno určila svůj kurz i kandidaturu, kterou zveřejnily noviny Financial Times již v lednu tohoto roku. A kandidátem, kterého ohlásila je Donald Trump. Je to právě on, kdo řeší úkoly globální elity. A povšimněte si, co se v důsledku toho děje okolo Hillary Clintonové. Provází ji skandál za skandálem.

Jednou pracuje pro Rusko... Jsou využívány všechny americké noční můry. Pracuje pro Rusko, dostávala peníze z Ruska, porušovala režim utajení... A jak je možné svěřit vedení státu někomu, kdo ve funkci státního tajemníka nadělal tolik chyb?  To je ke skandálu odtajnění její korespondence, kterou vedla z domácí adresy. Tak dobře, psala z domácí nehlídané adresy, ale proč tu korespondenci odtajňovali? Proč ty dokumenty zveřejňovali?

Dopustila se tedy úniku informací ona nebo ti, kteří ji chtějí potopit?  Kdo si může dovolit odtajnit dokumenty takové úrovně?

A navíc, my přece nevíme, jaké konkrétně dokumenty odtajňují. Vždyť je možné... Víte, je takový seriál Námořní gardo, kupředu!  Kde se zmocnili Bestuževova archivu.

Finální scéna: - Kde ten archiv budeme držet?  - Ty papíry uložíme ve Francii.  - A proč?

- No my uděláme falešný archiv, a aby to vypadalo důvěryhodně, vložíme tam část pravých dokumentů a ostatní budou falešné.

Jestlipak ve vztahu ke Clintonové není realizován podobný manévr?  Největší úder proti Clintonové, ke kterému došlo v poslední době, je Obamovo prohlášení, že považuje vpád

do Libye za chybu. Státní tajemnice USA Clintonová se velice zasloužila o vpád do Libye, a jak potom navíc jásala, vzpomínáte?  "Přišli jsme, viděli jsme a on je mrtvý."

Clintonová je nerozlučně spjata s Libyí. A co to všechno znamená?

Kromě všeho ostatního... Zdálo by se, pomysleli byste si, že se prostě stala chyba.  Ale o jakou chybu v té Libyi šlo?   Poslední Kaddáfího rozhovor:

"Co to děláte, vy idioti? Boříte stěnu, která vás chránila před vlnou migrantů, která vás zaplaví."   A ta vlna migrantů Evropu teď zaplavila. Bude tedy Evropa podporovat a navazovat vztahy s tím, kdo tu migrační vlnu zavinil?  Samozřejmě, že nebude, pokud k tomu nebude přinucena.  USA stále více a více oslabují. USA stále méně mohou vystupovat z pozice síly, ani s Evropou ne. A navíc byly v Evropě spuštěny procesy antiamerikanizace, kdy je vytlačován americký vliv na všech úrovních.  Takže jak to dopadá?

Volba Hillary Clintonové prezidentkou USA se prakticky rovná konfliktu s Evropou. A to bez jakékoliv alternativy. Takto tedy Obama "podpořil" volební kampaň Clintonové!

Takto jí pěkně přátelsky podrazil nohy.  A to zdaleka není všechno. Hillary Clintonovou plánovitě, systémově a důsledně potápějí.  A úplně stejně plánovitě, systémově a důsledně je Trumpovi vytvářen image jediného člověka, který si dokáže poradit s úkoly stojícími před USA. Veškerá jeho skandálnost se vytrácí a začíná se chovat věcně, vychovaně. Začíná se vyjadřovat zcela jiným způsobem. A začíná se chovat stále zodpovědněji. Ty požadavky, které by měl řešit, jsou právě ty americké noční můry, které je třeba vykořenit. Cožpak v Americe nevyvolává napětí takzvaná tolerantní společnost?

Kde tím nejutlačovanějším je bílý muž, odborník a heterosexuál?

V Americe je velice mnoho sociálních konfliktů. A islámský terorismus? 

Kdy začal islámský terorismus?  V roce 2001 pádem dvojčat. Tam vyvolali napětí a Obama, tedy promiňte, Trump říká:  "Já vás budu bránit."  

Ještě jednou opakuji, že již v lednu se globální elita rozhodla a přes Financial Times vše ohlásila. Je tam zcela konkrétní článek, který je potvrzením, že jejím kandidátem je Trump.

Zda ale opravdu vyhraje, již tak jisté není. Přestože se globalisté všemi silami snažili protlačit Alberta Gora, vyhrál Bush. A globální prediktor tam plánoval dosadit Gora.

Já ale vidím, že si globalisté vzali z té porážky dost velké ponaučení a pracují systémověji.

Nelze také popírat, že státní elita dala v sázku všechno, aby Amerika zůstala četníkem.

Oni nechápou globální politiku, ale uvědomují si jedno:

Jakmile budou USA odstřihnuty od vnějších zdrojů, nastanou uvnitř těžké časy. A úředníci řídící svět jsou z větší části státní elitou, která přitom utrpí nejvíce, takže bojují o svou budoucnost a nechápou, že si tak kopou vlastní hrob. Zvyšují míru krvavosti budoucích událostí.

Trump by je tím provedl s nižší mírou krvavosti, ten by se domlouval, přizpůsoboval a zmírňoval pád. Aby ve světě nedošlo z hlediska globálního prediktoru k výbuchu.  Státní elita si to neuvědomuje.

 

Uživatelka Olesja prosí okomentovat novinu, že norský soud uznal nehumánními vězeňské podmínky Breivika.  Proč toho fašistu opět zviditelňují?

 

Protože Evropa mění vektor cíle svého rozvoje. Jakmile nevyšel plán s evropským islámským chalífátem, jehož realizace se časově posunula. Situaci v Evropě je však třeba stabilizovat, je třeba podpořit kulturní identitu všech států. Vždyť co vlastně udělal Breivik?

Breivik vystoupil proti masové migraci. To znamená, že pokud mu bude něco prominuto, věnovány nějaké ohledy, a policejní a soudní systém prokáží k takovým projevům loajálnost, jednoznačně to pomůže zformovat veřejné mínění a veřejné iniciativy proti islamizaci Evropy. Podpoří to ten z větší části živelný a částečně organizovaný - v takových hnutích jako PEGIDA - protest proti hromadné migraci.

- Částečně zacouvat.

- Ano, podpořit to hnutí.

Pánové v klidu jednejte, všechno je jak má být, tak je to dobře.

 

Vjačeslav z Kyjeva prosí okomentovat situaci s hlasováním v holandském parlamentu

o asociační dohodě Ukrajiny s EU. Skončí to tak, že se poslanci prostě vykašlali na mínění národa a odmítli tu dohodu zrušit, nebo to ještě bude mít pokračování?

 

Bezesporu byl celý ten případ s referendem vyvolán, aby mohlo dojít k pokračování. Když jsem teď mluvil o kandidatuře na prezidenta USA, tak jsem řekl, že v Evropě probíhá proces antiamerikanizace. Skutečnost, že se Evropa přizpůsobuje rámci americké politiky, je v mnohém podmíněn tím, že kádrová základna řídících pracovníků a tím pádem i zákonodárců byla v Evropě zformována pod tlakem a v zájmu USA. Je tedy třeba davu ukázat jiný seznam, aby provedl rotaci kádrů a odvrhnul ty, kteří jsou zaměřeni na plnění amerických zájmů. Chceme válku, kterou nám USA plánují zařídit z Ukrajiny?   Ne!

Vůbec není důležité, že asociace se netýká vstupu, hlavní je, že národ projevil svou vůli,

"Oni naše rozhodnutí ignorují?   A to si dovolili U NÁS?   Komu to asi chtějí vyhovět?

Stejně jako Merkelová salutují svému americkému páníčkovi? Takové tam mít nechceme!"

Dav na Západě je upřímně přesvědčen o všemohoucnosti demokratických procedur.  A v souladu s tím...  Právě jsme mluvili o Breivikovi.  Podporuje se jedno, potlačuje něco jiného, prosazují se jiní lídři.  Ne nadarmo jsem mluvil o hnutí PEGIDA.  Každé veřejné hnutí musí být založeno na upřímném přesvědčení a s těmi "správnými" lídry v čele.

A to se také děje.  Jedná se tedy o hru, která má několik dějství. Referendum je jedno dějství. Odmítnutí druhé.  Příští volby třetí!   Všechno probíhá obvyklým způsobem.  Je třeba chápat systémovost a rozloženost procesů v čase. Mnohé procesy nejsou vidět,

když z nich vytrháváte jednotlivé prvky. My žijeme vysokofrekvenčně, ale procesy je třeba posuzovat v celém jejich průběhu, je třeba odhalovat jejich algoritmiku. Je nutné umět vidět nízkofrekvenční procesy roztažené v čase.

 

Irina z Brazílie položila takovou otázku založenou na porovnávání. V minulém pořadu jste řekl, že Brazílii může postihnout osud Ukrajiny. Je nesporné, že impeachment a výměna vlády nenapomohou rozvoji BRICS, ale vzplanutí občanské války je v této zemi, zdá se, málo pravděpodobné kvůli specifice jejího národa. Žiji v Brazílii již šest let a zdejší lidé se vyznačují svojí dobromyslností, pasivitou a žádnou agresivitou. Lidé tu nikdy masově nebojovali za svá práva, s nikým neválčili. Nezávislost a zrušení otroctví proběhlo z rozhodnutí jejich vládců. Co jiného kromě rozpoutání občanské války ještě mohou podniknout USA v Brazílii?

 

Mohou toho podniknout opravdu mnoho, ale toto je pro ně teď ta nejžádoucnější varianta.

Protože jenom ta jim umožňuje dosáhnout toho cíle, který si vytýčily. A co se týká malé pravděpodobnosti, tak té se v řízení dosahuje jeho kvalitou. Na Ukrajině se občanská válka nepovažovala za málo pravděpodobnou, ale přímo za nemožnou. A jak teď Ukrajina válčí s mytickým Ruskem?  Ukrajinští občané jsou přesvědčeni, že bojují proti ruské agresi. Proto tvrdit, že něco není pravděpodobné, že lidé jsou pasivní, není možné. A co se týká Brazílie, tak ta je velice zranitelná v sociální oblasti, opravdu velice. V Brazílii je takový jev – favely.  V Rio de Janeiro, kde má být olympiáda, je více než 700 favel. A režim pacifikace, gentrifikace se týká maximálně 30ti z nich. Takže co s tím?  Ty favely, to není jenom stát ve státě, to je úplně jiný typ kultury. Je to úplně jiná kulturní složka.

A obyvatelé favel vnímají zbytek Brazílie jako dominantu, která je utlačuje. Takže v případě určitého vlivu tu jeden z faktorů pro vyvolání občanské války existuje. A tuto možnost velice posílilo mistrovství světa ve fotbale, které se tam konalo a olympiáda, která tam má být letos v létě.

Věc se má tak, že kvůli olympiádě, která se má konat v Rio de Janeiro, se rozhodli zušlechtit tyto favely.  Jenže jich je tam téměř 800 a dotklo se to pouze přibližně třiceti.

Zasahují tak do jejich vnitřního světa. Přicházejí tam velké peníze. A kam se stěhují lidé, kteří musí z těchto favel odjet?  Stěhují se opět do jiných favel, jenže tam k životu ve výsledku potřebují daleko více peněz. Proč?   Ve staré favele žili v určitých podmínkách, měli práci a potřebovali tedy k životu určitou částku. Když se přestěhují do jiných favel, tak tam vzniká deficit místa k bydlení, který stále narůstá. Dopadá to potom tak, že kdo víc zaplatí, ten i bydlí, ale kde si mají vydělat?  Přitom jak v Brazílii funguje veřejná doprava? Všichni, kdo o Brazílii píšou tvrdí, že je to neskutečná hrůza. Jak mají najít poblíž práci? 

A pokud nemají kde pracovat, stávají se součástí zločineckého podsvětí, protože jim nezbývá jiná varianta, než jít do konfliktu se zákonem, se státem, aby jednoduše přežili.

Proto nehledě na veškerý přínos z mistrovství světa a olympiády, jsou obyvatelé favel zuřivými odpůrci těchto akcí, protože prudce zhoršují kvalitu jejich života. Různí realitní makléři získali velké peníze a teď je policie vyhání z míst, kde byli usazeni a prudce se

zhoršuje kvalita jejich života.

Opakuji, že ve favelách existuje úplně jiná kultura, jde o zcela jinou mentalitu než ve zbytku Brazílie.

To je velice závažný prvek, který je možné využít pro rozpoutání občanské války. Jeden prvek mají a mají i protivníka, kterým je stát. Zbývá pouze otázka organizace, takže otázka občanské války je z tohoto hlediska jasná. Nehledě na... Je takový film Generálové pískových lomů, ve kterém je stejnojmenná píseň, kterou znáte v ruštině...  Jak to bylo: "Vyrostl jsem v městských brlozích..."  Která se sice liší od obsahu písně v originále filmu,

ale podstatu té písně předává správně.  "Ó jestli bych alespoň jednou nabral sil, donutil bych vás všechno si zodpovědět!"  To je veškeré směřování rozvoje alternativního státu favel ve vztahu k Brazílii.  A americká státní elita si právě tento zdroj vybrala, aby nechala explodovat BRICS zevnitř.

Takže je to tam velice vážné a záleží, jak dokážou těchto možností využít. A co se týká Brazílie, tak není principiálně důležité, zda bude olympiáda zmařena, nebo se bude konat.

V obou případech je možné vyvolat silné sociální napětí ve společnosti.

 

Otázka od Sergeje Šarigina. V minulém pořadu byla řeč o dvoustranných jednáních lídrů Běloruska a Kazachstánu na straně jedné a Erdogana na straně druhé. Ale není jasný závěr proč Lukašenko, který prý nechápe globální politiku, letí jako můra k rozsvícené lampě do prázdna okolo Erdogana a Nazarbajev stejným jednáním demonstruje chápání globální politiky a buduje vztah s objektem prostředí.  Já si myslím, že to není jasné kvůli

nezájmu porozumět tomuto problému, a ne že by to snad ten člověk doopravdy nechápal.

 

Pojďme se tedy podívat, co se dělo v Istanbulu. V Istanbulu se konal summit Organizace islámské spolupráce. Je tedy asi možné předpokládat, že Bělorusko je jednou ze zemí, kde je dominantním náboženstvím islám!?  Když se tohoto summitu musel zúčastnit přímo prezident?  Řekl bych, že v Rusku žije poněkud více muslimů jak v procentuálním, tak i početním vyjádření, přesto jsme svou přítomnost tam omezili na roli pozorovatele, vyslali jsme tam pouze státního pozorovatele. Dále, co mělo řešit to setkání, ten summit?

Chtěli předvést světu, jednoduše demonstrovat světu, že islámské státy, které se dnes zmítají ve střední Asii a na Blízkém Východě v konfliktech, že lídři těchto zemí se snaží nespálit s konečnou platností všechny mosty ke vzájemnému dialogu.  Islámské státy tam tedy řešily zcela praktický úkol, jak si zachovat komunikační kanály, jak odolat.  Takže "islámský" stát Bělorusko se toho musel bezesporu nutně účastnit, jak jinak by potom komunikoval?  Co se týká Kazachstánu.  Tak muslimů je v Kazachstánu také poněkud více než v Bělorusku. A co se týká samotného Nazarbajeva, a proč tam jeho přítomnost byla jednoduše nezbytná a diametrálně se lišila od přítomnosti Lukašenka, tak je třeba vědět, že existuje Rada spolupráce turkicky mluvících států a v roce 2010 jakýsi turecký prezident Abdullah Gül, o kterém jsme již mluvili, taková rozporuplná figura, slavnostně předal Nazarbajevovi žezlo a prohlásil ho za aksakala (stařešinu) všech turkických zemí.

Takže Nazarbajev na tom summitu neměl co dělat?

Všechno je absolutně očividné. Všechno je velice jednoduché, stačí se jednoduše podívat, co to vlastně bylo za akci, a kdo tam konkrétně měl být přítomen a proč.  Stačí chtít.

Pořádně si danou věc prostudovat, že?  Ne, jenom přání, nebylo nutné nic pozorně zkoumat, stačilo přání podívat se, co to bylo za akci, a proč se jí kdo účastnil.

Co tam dělal Lukašenko?  Islámské státy řešily své komunikační problémy, což je velice důležité i pro střední Asii, pro postsovětský prostor je také velice důležité se toho účastnit.

Jaké vztahy budou navazovány, a jak. Obnovit komunikaci, upevnit ji a nezpřetrhat. A tam samozřejmě nemohl chybět Lukašenko se svojí ťubetějkou.   "Já jsem také muslim, pojďme vyladit naše komunikační kanály, abychom mohli řešit naše vnitřní muslimské problémy."

 

Na konci pořadu otázka od Taťány k ruským volbám. V analytických zprávách jste tvrdili, že Jednotné Rusko je jedním z hlavních viníků likvidace ekonomiky a sabotáží vládnoucích špiček. Takže kandidatura Viktora Alexejeviče Jefimova do Státní dumy za Jednotné Rusko vyvolává rozpaky. Je jasné, že nejsou úplně všichni bez rozdílu v Jednotném Rusku zrádci, ale stejně okomentujte, jak to máme chápat?

 

A co s tím má společného, zda všichni do jednoho, nebo ne. Jedná se zde o systémový faktor, o nástroj řízení. Jednotné Rusko je pokračovatelem díla strany Demokratické volby Ruska  Gajdara, který rozvrátil náš stát, strany Naším domovem je Rusko Černomyrdina, který v likvidaci našeho státu pokračoval, a potom následovalo Jednotné Rusko.

Úředníci plynule přecházejíce z jedné strany do druhé pokračovali v likvidaci Ruska, dokud neskončili v Jednotném Rusku, které pod vedením ruského gosudara Putina začalo nakonec s obnovou Ruska.  Pro nikoho není tajemstvím, že Rusko postupně přece jen získává jak svou ekonomickou moc, tak i suverenitu.  A daří se to natolik úspěšně, že dnes musí s Ruskem ve světě opravdu počítat. Nemohou si už dovolit ho ignorovat.

A teď tu je problém. Ano, tento nástroj nepřátelé Ruska používali, aby ničili náš stát, škodili mu.  Ještě i teď ho takto velice silně využívají. A proč ho využívají?

Protože řízení je informační proces!  Zajištění určitých informací zajišťuje jedno řízení a zajištění jiných informací zase jiné, protože informace mohou nějakému řízení jak napomoci, tak ho i zablokovat. A co dělá Viktor Alexejevič?

Jde tam a říká:  "V zájmu Ruska je to třeba dělat tak a tak."  Před jeho příchodem si Jednotné Rusko takto otázky nestavělo. Jak tedy využít tento mechanismus?

V pracích vnitřního prediktoru SSSR je toto všechno s ohledem na řízení sociálních supersystémů rozepsáno.

To, co je teď realizováno, se nazývá proniknutí a zmocnění se řízení. Tak je to třeba dělat, aby se stát bez jakýchkoliv majdanů, bez krveprolití, evoluční cestou reformoval a směřoval ke svému rozkvětu, suverenitě a moci. Ten postup je normální. Všechno se dělá správně. Je třeba si uvědomovat, že pokud sami něco odmítáte řídit, bude to někdo řídit místo vás a možná k vaší škodě. Pokud existuje faktor, který vyvíjí vliv na systém, tak je třeba ten faktor vymezit, a pokud je to možné, zmocnit se řízení tohoto faktoru, aby se proměnil v systémový prvek, přestal působit proti systému, a naopak mu přidával zdrojovou stabilitu. Jak vnitřní prediktor na začátku své činnosti vytyčil úkol?

Strany nejsou potřebné a teď platí to samé.  Všichni, kteří jsou zastánci Koncepce sociální bezpečnosti, musí do všech stran. Já jsem například pracoval v Liberální demokratické straně Ruska. Byli i lidé, kteří pracovali v Komunistické straně RF, v Jabloku...

Jenže v určité etapě tam přestalo být možné pracovat, tak odešli a založili KPE.  Ve volbách ohlásili Koncepci sociální bezpečnosti a dostali ji mezi lidi. Svůj úkol tedy KPE splnila.  A teď se jedná o další veřejnou iniciativu k vyřešení úkolu, který tu byl vždycky.

Opět se dostat do všech politických stran a hnutí a realizovat Koncepci sociální bezpečnosti.

Co je tady tak nepochopitelné, aby to vyvolávalo nějaký problém?

 

To byla dnes poslední otázka. Ta poslední otázka nás konkrétně dostává k tomu, že je nezbytné zvyšovat míru svého chápání. Mnohé věci jsou nám nepochopitelné ne proto, že náš rozum je slabý, ale proto, že jejich podstata nezapadá do okruhu našich pojmů.

Je třeba si uvědomovat, že každý v míře svého chápání pracuje pro sebe a své zájmy

a v míře svého nepochopení na toho, kdo zná a chápe více.

Abyste mnohé věci pochopili a pracovali pro své zájmy, musíte mít nezbytné znalosti,

znalosti o tom, jak jsou řízeny sociální supersystémy. A tady se bez samostatné práce při studiu jediného zdroje, který tyto znalosti poskytuje, což jsou práce vnitřního prediktoru SSSR, neobejdete.

Čtěte tlusté knihy vnitřního prediktoru SSSR, osvojujte si ty znalosti, braňte své zájmy, zájmy své rodiny, státu a buďte šťastni.

 

Diskusní téma: Otázky a Odpovědi V.V. Pjakina ze dne 25.4.2016

loan offer

jane | 20.06.2016

Ahoj,
To je informovat širokou veřejnost, že paní Jane Alison, soukromá půjčka věřitel má otevřít finanční příležitosti pro každého v případě potřeby jakékoli finanční pomoci. Dáváme se úvěr ve výši 2% úrokovou sazbou jednotlivcům, firmám a společnostem pod jasné a pochopitelné formě a kondici. kontaktujte nás dnes prostřednictvím e-mailu, takže můžeme vám naše úvěrové podmínky na adrese: (saintloanss@gmail.com)

nové video otázky a odpovědi - Pjakin

Helena | 17.05.2016

Stále čekám na nové kolo otázek a odpovědí. Od 25.4.2016 uplynulo již hodně dní. Má někdo nějaké info...?? děkuji

Re: nové video otázky a odpovědi - Pjakin

Soňa Erbanová | 20.05.2016

Na altai už video je z 16.5.2016.

Re: nové video otázky a odpovědi - Pjakin

nora | 21.05.2016

P.Pjakin YouTube KOBADOTU

Re: nové video otázky a odpovědi - Pjakin

Ondra | 21.05.2016

https://www.youtube.com/watch?v=uwJuBLLv3p4

Co je s Pjakinem,prosim?

Lana | 15.05.2016

Pani Irenko,posledni rozhovor s panem Pjakinem byl koncem dubna.Marne hledam zpravu,ze ma treba dovolenou.Muzeme doufat v dalsi uzasne rozhovory?Predem velky dik za informaci.Lana

Re: Co je s Pjakinem,prosim?

Hana | 17.05.2016

Také už jsem nesvá z toho, že se p. Pjakin tak dlouho odmlčel. Jestli on není návykový?

Re: Re: Co je s Pjakinem,prosim?

Veronika | 17.05.2016

Na těch jejich stránkách ještě není ani originální video, takže kdoví, kdy bude česká verze. A zrovna se toho tolik děje, ach jo. Někde jsem viděla malinkatou zprávičku, že další vydání pořadu bude po 16. květnu, ale teda zatím nic.

knihy

jana | 03.05.2016

Muze mi nekdo prosim poradit v jakem poradi mam studovat ty tluste knihy? Chci je zacit studovat a chci to vzit od"zakladnich" po slozitejsi. Diky Jana

Re: knihy

Hox | 03.05.2016

Vyber si téma, které nejvíc zajímá tebe osobně, a začni číst. Zbytek přijde sám...

Re: Re: knihy

jana | 04.05.2016

Chtela bych nejprve cist od korenu z nejrannejsich dob a pak postupne nahoru. Vadi mi, kdyz se do nektere knihy zactu, ze mi chybi informace z ranejsich dob a to me vzdy nastve. Beru to logicky jako matematiku. Kdyz chci pocitat rovnice, musim se nejprve naucit nazvy cislic, scitat, odcitat, nasobit, delit..... Tluste knihy mi nevadi, jsem zvykla cist i hybat mozkem, ale mam to tada chronologicky za sebou.

Re: Re: Re: knihy

Dáša | 04.05.2016

Jani, asi taky záleží na věku :-) Jsi-li mladší ročník půjde to určitě líp, v ( mém) středním věku : začít číst cokoli, podtrhnout si nebo vypsat stěžejní myšlenky, zpočátku jsem z toho měla maglajs, potom se k tomu vrátit a ejhle, zase tam něco nového zapadlo. No a tak pořád dokola, je to běh na dlouhou trať. I když pochopím jen střípek, stojí to za to a má to smysl. Jo a taky komentáře je dobrý číst.

Re: Re: Re: Re: knihy

udo | 04.05.2016

Holky, užívajte empétrojky :)
Pre začiatok najlepšie stiahnuť prednášky VMZ.
aj keď neviete rusky,
už za dva-tri týždne
to z chápaním bude "hustý"
..stále hustejšie.
Ako puzzle..najprv fragmenty obrazu,
a podvedomie vám múzaiku dotvorí samo odrazu..

Potom môžete kľudne zažať zapájať aj vedomie.
Trebárs aj čítaním..

Žiadnu tvrdú prácu, ale príjemnú zodpovednú zábavu,
hlavne pri skúšaní pochopeného v praxi,
s Mierou = v živote každodennom = skutkom na Váhu.
Že by srdce vaše, ako pero Maat-Thémis bolo ľahšie..
SpolusTrojenie OSudu
De Dio - de móres.

Prosba o překlad videa p.Pjakina

DušanBe | 02.05.2016

Zdravím, mohl by někdo prosím udělat titulky k tomuto videu:
https://www.youtube.com/watch?v=fU2ZohSLyDg

Je to rozhovor s Pjakinem o událostech na Ukrajině a asi i jiných tématech. Zajímalo by mě, co tam všechno poví, protože se jedná o rozhovor pro nějaký "News Front".

Re: Prosba o překlad videa p.Pjakina

nula | 02.05.2016

Ty voe, Dušane, prej pro "nějaký 'News-front'". To asi moc nesleduješ dění na Donbasu, protože kanál News-front je jedním z těch, který od začátku dění na jihovýchodní Ukrajině od roku 2014 přináší videa, který jinde nenajdeš.

Trocha propagandy:
https://www.youtube.com/watch?v=1st8Lut5eXs
s anglickými titulky:
https://www.youtube.com/watch?v=R1WR0Zs-_bs

Re: Re: Prosba o překlad videa p.Pjakina

DušanBe | 04.05.2016

Díky za info. Nevěděl jsem to. Omlouvám se za slovíčko "nějaké" a uvozovky. My jsme zvyklí v práci dávat do uvozovek přesné názvy, takže se omlouvám za deformaci a dezinformaci.
Nemyslel jsem to zle, ale chápu, že je to matoucí.
Ještě jednou díky za ANG odkaz.

Re: Prosba o překlad videa p.Pjakina

rafik | 02.05.2016

presne tak, je to jejich "ofiko kanal"

Poděkování

Karel | 02.05.2016

Děkuji Ireně za tuto formu textu. Je pro mne a možná pro mnoho dalších mnohem čitelnější něž ta předchozí. Z celého srdce díky, Ireno... :))

S láskou a úctou
Kája

pochvaly

Dasa | 01.05.2016

Přátelé,abychom se těšili na Pjakina nebo cítili uspokojení z jeho komentářů, to je asi to poslední co by si Pjakin přá!!!Burcuje nás. snaží se nás naprosto oprávněně dostat ze zóny pohodlí.což jsou právě pocity uspokojeni.On to za nás opravdu nevybojuje.Nutí nás přemýšlet. studovat.ne se těšit na jeho komentáře a možná je z naší pohodlnosti i trošku zoufalý, mám pocit.Jeho emoce naprosto chápu.

Re: pochvaly

udo | 01.05.2016

bingo!
ako v tom obrázku dole na stránke:
Bojuj na svojom mieste!
(..keď si si DVTR naozaj osvojil-a
bo bez zbrane ťažko v boji..)

Re: pochvaly

nula | 01.05.2016

Ano, burcuje, kolikrát to právě až vypadá, jak kdyby mu šlo o to, aby vzniklo podhoubí pro přesun boje na 6. prioritu, jak by eufemisticky řekl. Podle mě pracuje pro kruhy, které to s Ruskem a hlavně jeho lidem (obyčejnými lidmi, jakkoliv se tohle spojení zprofanovalo), nemyslí dobře. O to víc má potřebu se zaklínat Putinem, jakožto gosudarem.
I když zrovna z tohoto dílu jsem takový dojem přímo neměl a v dost věcech jsem se ztotožnil (koho to zajímá, že?), tak jindy ten pocit mám.

Re: Re: pochvaly

udo | 01.05.2016

Isto..nikto nie je neomylný.
Avšak neinšpirovať sa ním v tom,
kde by mohol mať pravdu,
by bolo asi taktiež hlúpe..

Ďalśia vec ale je, že pravdepodobne práve matrica,
ktorú čiastoćne prezentuje i Pjakin,
vyzdvihla k moci Putina..

Re: Re: Re: pochvaly

nula | 01.05.2016

>pravdepodobne práve matrica, ktorú čiastoćne prezentuje i Pjakin, vyzdvihla k moci Putina..

To tvrdíte na základě čeho?

Re: Re: Re: Re: pochvaly

udo | 02.05.2016

Nie ste tu zas až tak krátko Mr.N..
Čo myslíte, prečo som vyslovil taký predpoklad?

Re: Re: Re: Re: Re: pochvaly

nula | 02.05.2016

To nevím, kdybych to věděl, tak bych se tak blbě, přesto slušně, neptal.

Tuším, že třeba paní Aksal se opakovaně odkazuje v tomto na emerickej film z roku 1990, který se v doslovném překladu z originálu jmenuje Hon na Rudý říjen (u nás tuším uváděno pod názvem Hon na ponorku) s tím anglickým hercem, co ho jmenovali do šlechtického stavu za jeho zásluhy v herecké činnosti (to mimo jiné potvrzuje to, co o hercích tvrdí pan Pjakin), a který je zároveň od režiséra takových akčních fláků jako Predátor s panem z východního Reichu, nebo Smrtonosná past 1 a 3 s Brouskem (mimochodem, to víte, že v jedničce hrál blonďatého Němce Kchárla ruský rodák Alexander Godunov, který v roce 1979 zdrhl do emériky, aby ve svých nedožitých 46 letech zemřel na údajnou hepatitidu poté, co natáčel film v Budapešti v roce 1995?), přičemž pan Pjakin nedávno v souvislosti s havárií letadla v Rostově zmiňoval zrovínka Smrtonosnou past 2, kterou točil Fin.

No, a paní Aksal tvrdí, že pana Putina nám v tom filmu Hon na Rudý říjen představil přímo pan GP! Protože je tam postava politickýho oficíra, která se de facto jen mihne a zemře rukou toho anglického šlechtice.

Takže pak by to mohlo znamenat, že pana Putina k moci dosadil přímo pan GP, nemyslíte? Nebo by to mohlo taky znamenat, že pan Pjakin je součástí matrice, kterou tvoří přímo pan GP!

No, ale jsou i přízemnější vysvětlení, která se čas od času objevují na internetu. Třeba že pan Putin byl podceněn a byl dosazen lidmi kolem pana Jelcina (na zdaróvje!), jakožto lehce ovladatelný, úřednický typ. Nebo taky že pan Putin byl dosazen přímo panem Jelcinem (v notném stádiu alkoholového rozkladu jeho mozku - nebojte, nesnažím se to zlehčovat, vím, co alkohol umí - strejc byl úplně fialovej, jak byl prochlastanej a prohulenej, až mu uřízli nakonec jazyk a stejně to bylo prd platný a prdnul a ztvrdnul, stejně jako Boris), a to jakožto msta těm, kteří s ním (s Borisem) celou tu dobu zametali a manipulovali a on se kvůli nim uchlastával k smrti.

Však i tady na tomto webu na to téma, jak se pan Putin dostal k moci, máte článek:
http://leva-net.webnode.cz/products/o-putinovi/

Odpověděl jsem si tímto na tu svoji otázku?

Re: Re: Re: Re: Re: Re: pochvaly

nula | 02.05.2016

Koukám, že v tom článku jsou popsaný v podstatě všechny ty teorie, co jsem zmínil. Já už ho asi totiž četl. :)
Akorát teda pořád nechápu, jak s tím souvisí pan Pjakin, jak jste pane uďo psal, že pana Putina vyzdvihla k moci matrice, jejíž součástí je i pan Pjakin. To totiž z žádné z těch teorií nevyplývá. Aspoň mně teda ne, ale tak co já vím...

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pochvaly

udo | 03.05.2016

..ak ste si teda aj toto naštudoval..
Isto..teórii (pozorovaní) je z mnohých uhlov mnoho..
Tak i sprievodných a sprostredkovacích javov..dejov
(odtiaľ metodológia ich štúdia: dejePíš)
Skúste sa ale zamyslieť nad celkovým pohľadom, obrazom, mozaikou..músaikou umění
(od slova umět - vedieť,doStatočne chápať, tvoriť, strojiť)
pri zohľadnení sedliacky najpodstatnejśích z nich..

Viete, že situácia, moźnosti vývoja definuje celkové informaćné prostredie a metodológiu jeho formovania tu vlastne rozoberáme.
T.j., máte systém, matricu objektívnych socio-naturálnych zákonov,
mnoźinu pravdepodobnostne predurčených možných (a z danej situácie nemožných, nepravdepodobných) stavov.
Preto závisí, akými dátami ju "nabijete".
..aká je tendencia vývoja myslenia "bateriek",
"printerov" prísluśnej matrice..ľudí

Tak sa nedávno aj veľmi malá,
no v princípe nie nemožná varianta,
uskutočniť-realizovať môže.
"I sám v poli je vojakom" (..a tým nemyslím Putina)

Predstavte si vyšśie napísané vo Vám prijateľných obrazoch..
Chápete teraz zhruba, kam Mierim?

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pochvaly

nula | 03.05.2016

I když jsem si to přečetl několikrát, tak je to pro mě tak abstraktní, že nerozumím, jak to vysvětluje fakt, na který jsem se původně ptal - tzn. to, že jste tvrdil, že Putinovi do funkce prezidenta RF dopomohla matrice, jejíž součástí je i pan Pjakin.

Věřím, že to myslíte dobře, co píšete, ale nerozumím.
Sám voják v poli zmůže velký kulový. Ale připadá mi trochu, že míříte ke smyslu rezonance. Pokud se trefíte frekvencí vašich činů do frekvence systému, můžete podstatně díky rezonanci zvýšit amplitudu dějů v systému probíhajících. Tak snad jedině takhle jsem to schopnej chápat. Takže pokud je systém (společnost) naladěná na tu frekvenci, kterou potřebujete, stačí do toho systému dodat jen malou energii zvnějšku na stejné frekvenci, abyste akcelerovat děje tím správným směrem. Jenže jak ten systém na tu frekvenci naladíte? Jenže pokud dodáte té energie zvnějšku moc, může se vám ten systém díky té rezonanci taky úplně zhroutit.
No nic, taky jsem si to zkusil, zafilozofovat si, ale nejde mi to tak dobře, jako Vám.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pochvaly

udo | 04.05.2016

Re: Sám Vojak, sám Človek v poli, v lese..
V dejinách je nemálo takých prípadov,
Keď jeden chápavejśí jedinec disciplínou
svojho myslenia a konania zmenil chod dejov (procesov),
povychýlil misky Váh (MaaThémis).."osudu" sMierom,
Mierou iným, inou..neraz i objektívne lepšou,
Prićom on sám je nevyhnutne kolektívnou projekciou,
bo nemôźe v princípe konať proti Miere Mravov, chápania
a disciplíny myslenia (konania) národov (alebo davov, stád)
ktoré prezentuje.

Preto prvý útok zástupcov Ega..egocentrizmu,
smeruje na degradovanie informačného prostredia davu, umelú depriváciu, zdivoćenie stáda..
(Konfliktpotenzial erhalten und aufbauen)

Re: rezonancia
Áno, isto..ide o mocný jav systémovo-frekvenčnej analýzy,
ale hrá tam svoju rolu, no ide len o jeden z viacerých hlavných nástrojov..
Pokiaľ ste si aspoň neprebehli DVTR, či nie ste absolventom
príslušnej technickej (či technicko, prípadne, priemyselno-psychologickej) špecializácie, ťažko vám to vysvetliť, bo by sme zahltili diskusiu na mnoho strán..

V skratke:
1) eMocný systém stereotypov prísluśného národa, či celej civilizácie, je definovaný jeho bazálnou kulturologickou matricou,
formovanou stovky, či tisíce liet múdrymi mužmi a ženami, strojacimi jeho detské rozprávky, eposy, príbehy a tak deje..dejiny, dejePíš..

2) Ak skúsenosti vekov prevediem do formy dnešnej iolučnej perióde), objektívne gramotne zoptimalizuje, sprístupním mase..zmením situáciu, podporím info-vlnu, ktorá ako tlačiareň-printer štatisticky pravdepodobnostne predurčene vznesie z vody oceánu na povrch optimálneho realizátora, osobu, osoby..

3) Direktívno-adresne to proste udržateľne nejde.
Reálna politika funguje veľmi jednoducho,
prakticky presne opaćne, ako si myslí stádo..
j"elita" sa samozrejme bude vźdy snažiť vytvoriť zdanie, ilúziu zloźitosti. Je to jej hlavná zbraň, brána
a ak tá padne, oslobodená bude i snehulienka
spod skla pod lampou, matka miest, dáma..
no to je uź iný, ďalśí príBeh z tisíc a jednej noci i prvého rána..

T.j., 95% riadenia (manažmentu - včítane politického) funguje nepriamo, cirkuláciou informácie v cieľovom objekte.
Ak následne napr. v populácii druhu Homo sapiens sapiens dosiahnem prísluśné sociologické Prahy, "iskra" vznikne "sama".
Či ju tam podvedome, alebo logicky hodí JeľítCynik, Obsama, Ferko, Jožko, alebo Ďurko, nie je naozaj podstatne.
Podstatný je v tomto zmysle nevyhnutný výsledok príslućnej matrićnej (predikćno-korekćnej) operácie,
pričom táto najsilnejśia známa zbraň, môže by i zneuźitá hoc i na "náhodný" atentát cisára kraja zapadajúceho Slnka menom "samosato" a jeho vojvodu-admirála-kormidelníka (hel."kyberNéta") menom "Nahoda"..či Nehoda..

Toľko krátko i k deFormovaným príbehom Abendlandu..triS(e)tananovi, či Ralandovi apod..čo genErácie vychovali. ostatne tak, ako dnešné imprintingy, čertovy vobrázky a voblázky z lesa svatýho..Holývoodoo. Tam a nie v pentaGone je centrum.. Ok, aby ste viac dopredu a nie po stranách cesty na obrazy sprievodné hĺadel, tak zatiaľ nebudem dávať ďalśie..

Re: Re: Re: Re: Re: Re: pochvaly

Hox | 03.05.2016

Nepřipadá ti náhodou, že pokud má něco představovat ten film "Hon na ponorku", pak vytvoření a nabití matrice likvidace Putina, nikoliv nějaké "představení"?
Verze "představení" postrádá logický smysl.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pochvaly

nula | 03.05.2016

Jo, to uznávám, že verze "představení" postrádá logický smysl.
Ani jsem ale netvrdil, že s tím souhlasím, snažil jsem se citovat paní Aksal, ale uznávám, že jsem ji (částečně) dezinterpretoval.

Uvízl mi v paměti příspěvek v diskusi u tohoto článku:
http://aeronet.cz/news/persona-non-grata/

"Pokud jste viděla americký film Hon na ponorku ( kapitán ponorky Sean Connery), tak zástupce kapitána se jmenuje Putin a jeho zástupce Borodin. Podotýkám, že film byl natočen asi 4 roky předtím, než se vynořil skutečný Putin a jeho skutečný zástupce Borodin na scéně. Jímá mě hrůza, že i toto byla práce GP. Nejvíc mě na tom mrzí, konec postavy Putina. Doufám, že to není předzvěst toho, jak skončí skutečný Putin…"

Jenže neuvízl mi v paměti celý a tím jsem to pokroutil. I když ten příspěvek se dá vykládat různě.

Na druhou stranu to tvoje / vaše (myslím množné číslo, my spolu si tykáme, protože ty jsi moje teta :D ) vysvětlení, že to mělo vytvořit matrici pro likvidaci Putina, taky nedává úplně smysl (nebo aspoň mně ne, vám ostatním to smysl dávat může, proto bych to chtěl vysvětlit).

Ten film měl premiéru 2.3.1990, natáčel se tedy minimálně ještě v roce 1989 (možná i v tom 88, jak správně píšeš v tom svém článku), knížka od Clancyho byla vydaná už v roce 1984 (nečetl jsem, nevím, jestli tam byla postava Putina zmíněná, nebo je zakomponovaná čistě jen ve filmu, ale i kdyby jen ve filmu, tak to značí ten rok 89, kdy tedy začal řízený rozklad východního bloku), v té době ještě existoval Sovětský svaz a Putin byl dislokovaný jako "řadový" agent KGB na území tehdejší NDR. Proč by měl někdo v tu dobu mířit zrovna proti jemu, když si tam v tu dobu už dosazovali do vedení svoje lidi, viz ožrala (nechci se dotknout Rusů obecně, kteří mají, jak je známo, v oblibě vodku, ale prostě alkoholismus není nic kladného) Boris?

Jasně, můžete říct, že takový struktury, jako jsou ty, co označujete GP, plánují ne na roky, ale desetiletí dopředu. Ale proč dopředu plánovat likvidaci někoho, kdo v době, kdy by museli začít s vytvářením té matrice, neměl ještě žádnou reálnou moc? Protože věděli, že ji jednou získá? A proč tedy radši neplánovat to, aby ji nikdy nezískal?

Nevím, to je tak překombinovaný tohle tvrzení, že ani moje konspirační mysl to není schopná vstřebat, ale jak jsem pochopil, jsem se svým konspiračním smyslem sto let za opicema, protože mám totálně zavápněnou šišinku, nevěřím na chemtrails a haarp a žeru maso.

P.S.: Neudělal bys, prosím, anketu na tomto webu, kde by lidi anonymně vyjádřili, jestli jsou masožrouti, vegetariáni, nebo vegani? A ideálně ještě, jak dlouho tím už jsou? Fakt by mě to zajímalo u lidí, kteří sem chodí.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pochvaly

nula | 03.05.2016

>nevím, jestli tam byla postava Putina zmíněná

Tak byla, a to jako kapitán druhé třídy Ivan Jurjevič Putin.

"Putin byl lodní zampolit - politický důstojník. Všechno, co dělal, mělo být službou Vlasti. Slovo „vlast“ má pro Rusa mystický nádech a dohromady s Leninem je pro komunistickou stranu náhražkou božství."

Takže plán na odstranění Putina běžel už od začátku 80. let 20. století. A dosud se jim to nepodařilo, neskutečný. Teda neskutečná je to blbost podle mě, rozhodně nikomu nepřeju, aby ho zabili. VV Putin se svými činy jeví jako člověk na svém místě a jako člověk, který opravdu dělá hodně pro obyčejné lidi v RF.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pochvaly

udo | 04.05.2016

I globaalisti i západ má svojich matričných (konceptuálnych) analytikov a dnes sa s týmito mocnými technológiami vedenia studenej (informačnej) vojny hrá kde-kade kto..
(absolventi lepśích elitných škôl a špeciálnych kurzov)
T.j., mohli ho v niekým formovanej matrici identifikovať
a spustiť snahu o "preventívnu operáciu",
čo sa robí práve hlavne pomocou Médii médeí, m(ed)úzy HorHo..Gorgo.
(príbeh chápete podľa svojej osobnej miery 1.morálky, ľ.chápania a 3.vôle rôzne, ako v akej koľvek hierarchii interpretaćného zasväcovania "svätého textu", systému obrazov a pod: od murárov, cez rôzne cirkvi, až po akademické titulovanie)

Tak i Rusi majú svoj "Abwehr"

Jou..a samozrejme Médea Médii sa snaží výraz
koncept zakecať "informačným šumom".
Vytvori´t jeho "infláciu", ak chápete.

Poděkování

David | 01.05.2016

Moc děkuji panu Pjakinovi i paní Ireně.

Hoxi diky

pavel | 30.04.2016

Diky moc... Pavel z kopců u Opavy

.

Cico Ciciak | 30.04.2016

Otázka o vydaní kundy Savčenko na Ukrajinu je celkom fajný príklad na diskusiu (rozobratie) o účelovo (globálnym znacharstvom) pokrivenej pseudo-kresťanskej (biblickej) dogme permanentného nastavovania 2. líca (stereotyp: nechaj sa mrskať bičom od svojho otrokára a drž hubu a krok a za to sa údajne dočkáš spásy na onom svete) a robení permanentného dobra (použil som tradičný pojmový aparát). Rusko nemôže neustále nastavovať 2. líce a v tomto prípade proste nemôže za žiadnu cenu povoliť. Západ musí uvidieť a pocítiť na vlastnej koži, že s takýmto proradným a intrigánskym prístupom voči Rusku nemá šancu a bude za to pykať! Toto by mala byť optimálna odpoveď Ruska v daných podmienkach na túto situáciu, čo sa týka vydania tej teroristky v službách špinavých západných jelít a ich pánov.

Re: .

petržlen | 03.05.2016

Niekedy sú krivé dogmy, niekedy chápanie rovných. Či nie je každý axiomatický systém dogmatizmom? Sme vtáci, že nepotrebujeme pevnú zem pod nohami?

Transkript je skvělý nápad.

Martin | 30.04.2016

Díky.

ale sa nasral...

popolvár | 30.04.2016

ešte som ho nikdy nevidel tak peniť, ako v súvislosti s vydaním Savčenkovej... Tak nasratý výraz tváre.

Re: ale sa nasral...

Paloma | 01.05.2016

Myslím, že bol nasr... nasrdený celkovo. Znosil aj pýtajúcich sa.

Re: ale sa nasral...

JaroX | 01.05.2016

Nedivím sa Pjakinovi, lebo v tak jednoznačnej veci nebyť po dvoch rokoch od fašistického prevratu na Ukrajine schopní (analytici, novinári, diváci...) vidieť situáciu okolo tej odsúdenej nacistky jasne... je už na psychiatriu. Ja k tomuto dielu poviem len toľkoto: Kiež by Pjakin, Putin a Kremeľ boli takýto neoblomní a zásadoví aj v mnohých iných veciach...

Pjakin je téměř zázrak

Mirek | 29.04.2016

Není jiného člověka na světě, který by mluvil tak otevřeně a dával věci do souvislostí. Je to jako světlo, které odhaluje temnotu, do které nás od malička zahalují.

Re: Pjakin je téměř zázrak

Matej | 29.04.2016

Volakedy to bol Dr Beter http://www.peterdavidbeter.com

K Pjakinovy

PESS | 29.04.2016

..pre tych ktorym nemaju cas lozerat videa ..na Slobodnom vysielaci.cz kazdy diel predcitavaju do vysielania..Ten potom mozno stiahnut v ich Archyve vo verzii MP3 ..a staci uz len pocuvat ;-)

Re: K Pjakinovy

Peeter | 30.04.2016

To je zaujimave, mal som zato, ze Slobodny Vysielac je dielo GP ako aj Kotleba, vasky a spol.

Re: Re: K Pjakinovy

udo | 30.04.2016

Stále platí staré ješivské:
"Pracujem pre toho, kto pracuje pre mňa" :)
Hoci aj pre GP v oboch "garde".
Boj o objektívne gramotnejší interpretaćný kontext.
Môžete tak doslovne HOCIKOHO nechať pracovať pre seba.
Ak naozaj chápete Boha..jeho ciele lepšie, ako oponent (konkurent?)..

Na tom ostatne stojí i najvyššia forma politického market(k)ingu a manažmentu:
Imitácia Vis Maior, spolu so základným bezPATCHnostným modulom tohto extrémne agresívneho protiľudského operačného systému.
T.j., presvedčenie obete o nepochopiteľnosti cieľov Boha (Vis Maior, alebo ako HO-TO nazveme), prípadne, ako minimum postavenie seba do role "sprostredkovateľa", "SECRETára-tajomníka", či dokonca priamo syna, či boha, resp. maliara-projektanta Jeho obrazu..atď

Kňazi, či ideológovia na ÚV, alebo vol(s)tripe už len fungujú ďalej vo vašom (kultologických asociálnych inźinierov, kedysi "mágov") poloautomatickom režime naprojektovaného programovo-adaptívneho modulu.
Sú to somBee, tupé včelićky ApisaKalypsó

..teda, gramotnejśia otázka (polovica odpovede) môže znieť napr.:
V čom môžu byť osoby typu Mariána (Rudko je niekedy predsa len trochu príliś cvok, i keď..) prospešné z pohľadu cieľov a metód GP a v čom z nášho pohľadu (KSB/DVTR)?
Porovnajte si tieto dva pohľady, na ich prednosti a slabiny..

Ďalej..Pr.č.1
Smerované zreťazenie:
Rudko-Marián-Andrej-Robko-..
Keby nebolo napr. Mariána v parLamente..mohli by ultrafašistickí kolaboranti (SS-Šebej&SCHUTZstaffel Dulebovie,..) označiť za pre nich extrémistu stále ešte aj Andreja, ktorý sa snažil urovnať umelé spory s našimi maďarskými kolegami. So samotnými Maďarmi (bez sionacistickej rozbušky) nemali Slováci prakticky nikdy problém. Maďarský nacizmus bol podobne, ako aj nemecký, či japonsý a taliansky len reakciou na globálny sionacizmus, prezentovaný aj britským a americkým "nadnárodným" finacizmom..
Spravodliví medzi židmi = skutoćní nerasistickí, nefinacistickí judaisti sú samostatnou velkou kapitolou dejín a patrí im nemalý rešpekt, vďaka a snáď ešte i niektoré dejinné úlohy..

teda..zrazu je (i vďaka entrée..vstupu) Mariána i SNS pre internacistov z internacionály (Robkovho nutného zla) prijateľná.. toź okolnosti sa stredne-dobo zmenili a aj ONI sú nútení pristúpiť na veci, na ktoré by inak nepristúpili..

ďalej: i Robko sa môže pred tlakmi Buselského Komisariátu brániť tým, źe keď nie ja, môźe sa miesto mňa raz prísť nejaký Kotleba ..a nie váś Duleba..:D

teda..znova:
Slobodný vysielač, Vasky, Marián:
V čom konajú správne a čo konkrétne by mali zlepśiť a ako?
Ak chcú konať viac pre

A) našu spoločnú globálnu budúCnosť
"A government for the People, by the People"

B) globálny finacizmus, i keď moźno s dobrými pohnútkami, no uź slabším chápaním objektívnej reality vzájomnej previazanosti socio-naturálnych procesov a ich smerovania..tendencii krátko-, stredno- a dlhodobých

btw..všimli ste si?
3 nie nepodstatné osoby slovenskej politickej SCÉNY sú postupne "paralyzované":
Martin, Andrej, Robko..

potenciálne výhody pre GP, Komisariát, volstrip, a nás(?)
potenciálne nevýhody -//-

atď..

Re: Re: Re: K Pjakinovy

petržlen | 30.04.2016

Kto pracuje pre seba, pracuje pre svojho nepriateľa.

Re: Re: Re: Re: K Pjakinovy

udo | 30.04.2016

Áno, scholastika..škola, NEkultúra, v ktorej vyrastáme,
nás z istého dôvodu učí vždy hľadať to s čím nesúhlasíme.

Zčasti nepriamo, podvedome, nátlakom absurdít, ktorým sa dieťa bráni a tak sa akoźeprirodzene do onej pasce "boja protikladov" chytá a jelite hľadaním "súvislostí v odliśnostiach" nekonkuruje..

Tak dieťa i normálne zpoznávanie, rozliśovanie, ućenie sa znenávidí, čím si chorá škola cca. do 3.ročníka ZŠ svoju úlohu, prastrarý asociálny program debilizácie naplnila..
Dieťa sa stáva apatické a neskôr u najinteligentnejśích nevyhnutie prichádza k "protestnej kultúre mládeže" (rôzne psychotropné látky, včitane tvrdých drog, ako alkohol a pod.) voči chorému neľudskému svetu dospelých = pomalej, alebo i rýchlej samovražde

..isto, podľa morálky a miery chápania objektívnej reality
sa moje vyjadrenie dá prevrátiť aj v jeho priamy opak.
Vźdy je tomu tak..
no predPokladám, že tú fázu procesu máme tu uź zväčśa za sebou, ći?
..a ty petržlen nepotrebuješ už ďalśiu mrkvu, alebo?
Rozhodca je rozliśovateľ :)

Teda..
A ak tvoje ciele sú..sa snažíš zosúladiť s cieľmi Vis Maior?
(prax, život, čas je kritériom pravdy..ukáže)
..potom vo vzťahu k tretím osobám..

T.j.,: Spomínané vyjadrenie:
"Pracujem pre toho, kto pracuje pre mňa"
možno chápať na mnoho spôsobov.
Otázka je, ktorý je celkovo najzdravší?
= konkurencia mnoźstva názorov v zdravom liberalizme
hĺadania toho optimálneho.
Množstvo názorov (rieśení) bez nachádzania nejlepśích,
je kolektívnou a/alebo inDiviDuálnou samovraždou.

Keď sa takáto forma pseudoliberalizmu presadzuje,
ide nevyhnutne o samovraždu danej civilizácie.
Terorizmus. Genocídu. Faśizmus. Kas(r)ovanú spoloNEčnosť.
Kto to (pseudoliberalizmus, pseudohumanizmus) programovo verejne propaguje, by mal teda ísť teda podľa dnešných zákonov na psychiatriu, alebo do basy. To je uź ale íný náväzný aktuálny praktický príbeh politický a otázka na nekonanie prokuratúry.

Re: Re: Re: Re: Re: K Pjakinovy

udo | 30.04.2016

kast(r)ovanú..

..ok..nikto nič..žiadne námietky..škoda
aj tak pome eśte radšej o krok ďalej:
Miestni protagonisti "moderného" liberalistického fašizmu
nás zároveň chránia pred buSelským komissariátom
a transoceánskymi "partnermi",
pred klasickým humanitovacím bombardovaním..

T.j., navonok vyzeráme ako "štandardná" démonkracia západného typu, čím získavame čas na preskupenie, prezbrojenie, preškolenie na novšie technológie, atď..
ako už tisíc rokov v našich horách,
avśak nemožno sa dnes viac uzatvárať,
že by sme znova zbytoćne i za výHody neplatili..

V tom zmysle teda i nespravodlivejśí medzi židmi, pre nás konajú..

..a poniektorí uź i DVTR čítajú, no problém nasledovný s ňou majú:
Mrav..ako sa ku KSB/DVTR postaviť, čo s ňou?
Sťa kufor bez rúčky, držadla..
I nosiť ťažko, i zahodiť preškoda..

Tož, poprajme im, že by im i tu vlak neušiel..
Rúčku majú na srdci vo vačku
i mnohí z nich, rozumnejší "NIE" Životu, Človeku nepovedia..

Vojnu, evolúciu vyhrá tak-či onak Človek,
otázka je iba, koľko obetí zbytočných..
ešte bude, kým skončí spoloČnosti pravek..
Koniec počiatku

Re: Re: Re: Re: Re: Re: K Pjakinovy

petržlen | 01.05.2016

Niekto sa obetuje vedome a dobrovoľne, niekto nevedome a nasilu. Nikomu nie je dovolené zabarikádovať sa tu na tejto úrovni.

Ak sedím v nejakom vlaku, akú mám záruku, že ma dopraví tam, kam sa chcem dostať? Kto ho vypravil a kam? Má pod kontrolou všetk výhybky? Ovláda aspoň niektoré výhybky?

Ako hovorí Валерий Викторович: „Знания власть,“ vedomosti sú moc. Príde po moci aj pomoc? Koľko moci musíme vynaložiť, aby sme ju prijali?

1 | 2 >>

Přidat nový příspěvek