Otázky a odpovědi V.V.Pjakina ze dne 24.10.2016 (aktualizováno)

Otázky a odpovědi V.V.Pjakina ze dne 24.10.2016 (aktualizováno)

29.10.2016

 

Titulky: Irena

Otázka - Odpověď V.V. Pjakina ze dne 24.10.2016.srt

Otázka - Odpověď V.V. Pjakina ze dne 24.10.2016.doc

 

Aktualizováno - přepis odpovědi V.V.Pjakina na dotaz o vraždě Motoroly z vydání "Informační válka" Dmitrije Tarana:
 

 
Otázka: Vy jste řekl, že vražda Motoroly je dalším článkem řetězce vražd lídrů Ruského, Krymského jara.

V.V.P.: Na jednu stranu to tak je, ale na druhou stranu ne tak úplně. Každého z těchto lídrů zavraždili z určitých důvodů a nehledě na to, že všechny stopy stejně vedou do Kyjeva a bylo to provedeno prostřednictvím ukrajinských nástrojů, tak Motorola se z této řady vyčleňuje. Na rozdíl od všech těch ostatních lídrů nebyl tak samostatným hráčem, on byl týmovým hráčem. Nevstupoval do byznysu, nezabýval se obchodováním. On byl na té úrovni, kdy se zásobováním zabývali vyšší velitelé, takže se tomu vyhnul. Také nezasahoval do vysoké politiky, nepokoušel se udělat ze sebe nějakého ideologického vůdce. On jednoduše sloužil, čestně a svědomitě sloužil. A takovýto styl služby v té nejlepší víře, je vyjádřením ruské podstaty vždy ochotné pomáhat v nouzi. Chtěl sloužit své zemi, svým lidem a proto přijel. Není důležité, kde tu službu konkrétně vykonává, ale vždy to dělá v dobré víře a pro dobro věci. Toho byl Motorola zosobněním. Proto jeho vražda v dané situaci vyvolá efekt opičí pracky, kdy to nejenže lidi nepřipraví o odvahu, nezastraší, ale naopak to ještě více lidí podnítí sloužit svému národu a ještě obětavěji a usilovněji zachraňovat svůj národ. Co se týká vlastní vraždy, tak čím se od těch ostatních vyčleňuje a proč k ní došlo? Ta věc souvisí s tím, že se teď hroutí USA, které přicházejí o své řízení a to řízení Ukrajiny potřebují předat západní Evropě, aby se ho v žádném případě nechopilo Rusko. Potřebují jakýmikoliv způsoby dosáhnout rozčlenění Ukrajiny, aby si tam za A) uchovali svou banderovskou líheň a za B) uchovali napětí mezi oddělenými částmi Ukrajiny. Aby se válka zachovala v jakékoliv možné podobě. Proto je pro ně velice důležité, aby v čele republik byli lidé, kteří budou hrát na dvě přihrávky, kteří budou stejnými loutkami jako kyjevská banda. Aby se s nimi dalo manipulovat. Aby, když někdo něco plácne v Kyjevě, následovala správná odpověď z Doněcku. Aby všichni zpívali podle správných not, protože teď tomu tak není. A jak je vidět z událostí, my celou dobu mluvíme jako o klíčovém bodu Ruského jara, Novoruska - o Doněcku. A Luhanská republika, Luhansk vypadá tak trochu neslaně nemastně. Neobjevuje se tak často, to, co se tam děje, není podáváno tak působivě, s takovým důrazem. A to souvisí se samotným průběhem toho povstání lidí v Donbasu. V Luhansku nejsou takoví výrazní, nekompromisní lidé, kteří by se postavili do čela celého procesu. Od začátku tam nebyli. Bolotov se v tomto ohledu neosvědčil a byl nucen odejít. Zato v Doněcku se takoví lidé objevili a převzali celý proces. Proto je Luhansk takovým, obrazně řečeno, slabším článkem. A tento slabý článek se proto pokusili zlomit pomocí státního převratu. Jenže ten státní převrat byl v mnohém zlikvidován opět díky Doněcku. Byl tam přesunut Motorolův útvar, Sparta, který tam tu situaci stabilizoval. Státní převrat nebyl úspěšný a nepovedlo se tam tedy zmocnit řízení. A tak pochopili, že jestliže se nezbaví takových lidí, jako je Motorola, nebude státní převrat možný. A v tomto ohledu… Vždyť to nebyl první atentát proti Motorolovi. Tento byl bohužel úspěšný. Ale soudě podle všeho, já jsem se díval na podrobnosti toho atentátu, oni šli do nesmírného rizika. Oni jednoduše obětovali konkrétní vykonavatele, kteří mohou vést stopu k reálným objednavatelům. Jenže se potřebovali zbavit Motoroly, aby oslabili pozice Zacharčenka a celého vedení Doněcké republiky. To je oč tu jde. Ta situace je velice vážná. Tady se rozhoduje o tom, co bude na Ukrajině dál, zda to bude mír nebo válka. Odstranění Motoroly, to je pohyb směrem k válce, protože potřebují vyměnit lidi ve vedení jak Luhanské, tak i Doněcké republiky. Dokud ale existují takoví lidé jako Motorola, tak se jim to nedaří. Účast Sparty v potlačení státního převratu se pro Motorolu stala smrtelným rozsudkem.

 

Otázka: Zacharčenko se vyslovil, že odteď nejsou v bezpečí jeho vrazi ani členové jejich rodin. Nenahrává to rozpoutání dalšího kola války? Neměl se vyjádřit poněkud jinak, aby nenahrával těm, kteří jsou na Ukrajině v straně války?

V.V.P.: To Zacharčenkovo prohlášení mělo jiný význam. Zacharčenko nenahrává straně války. Zacharčenko je varoval: „Pánové, to, co jste teď udělali, povede k tomu, že dokonce ani členové vašich rodin nebudou v bezpečí. Protože mohou posloužit k rozpoutání války a destabilizace.“ Uvědomujete si, jaká tady vznikla situace? Oni teď zlikvidovali Motorolu a zítra nějací šílení fanatici povraždí celou rodinu konkrétního člověka v SBU, který v tom měl prsty. Ještě jednou opakuji, že aby zavraždili Motorolu, šli do rizika a obětovali konkrétní vykonavatele toho zločinu, toho teroristického činu. Pro to ani není možné použít slovo diverze, přestože jakoby probíhá válka. Je to jejich pokus o zastrašení. Vůbec nešlo o odstranění nějakého konkrétního velitele, ale jednoduše o pokus zastrašit ostatní prostřednictvím jeho odstranění. Zacharčenko jim řekl, že řežou větev, na které sami sedí. „Ti, kteří si to u vás objednali, vás teď budou zabíjet jako svědky a organizátory.“  Třeba z toho obviní obyčejné zločince nebo rovnou řeknou, že to byli lidé z Doněcku, kteří se jim přišli pomstít: „Jen se podívejte, jaké jsou to stvůry, zabíjejí tady vaše…“ Takže Zacharčenko se jim pokusil říci: „Co to děláte? Vy rozpoutáváte válku, která přijde k vám domů!“

 

Otázka: Co je tedy třeba dělat, jak na tuto situaci reagovat?

V.V.P.: Je nutné vrátit se k tomu, co řekl Zacharčenko. V této situaci nemůžete jednat symetricky, to by znamenalo válku. Je třeba to zařídit tak, aby ty vykonavatele zlikvidovali sami objednavatelé. Třeba je také mohou sami posadit na lavici obžalovaných z válečného zločinu. Tady je nutný čas, diplomacie a trochu práce tajných služeb.

 

Diskusní téma: Otázky a odpovědi V.V.Pjakina ze dne 24.10.2016

Náboženství

GP | 03.11.2016

Dotaz ohledně scientologie? K čemu slouží?

Upozornenie?

JaroX | 30.10.2016

Ďakujem za preklad a titulky. Tentoraz sa stala zaujímavá "vec" s obrazom - v čase 47:11 (11+11) bolo video nahradené statickým obrazom Pjakina so sklopeným pohľadom. Pozrel som si aj originál v Ruštine, tam je to prekvapivo tiež tak... Rozmýšľal som, či sa jedná o odkaz pre divákov, alebo Pjakina... ale keďže je to už tak v originále, pravdepodobne hlavne pre Pjakina. Upozornenie, že už odhaľuje priveľa?

Re: Upozornenie?

Cico Ciciak | 31.10.2016

Myslíš si, že ti to niekto na 100% potvrdí? A je to vôbec pre nás podstatné? Inak dobrý postreh.

Re: Upozornenie?

anonym | 31.10.2016

třeba mu tam někdo vlez do záběru a nechtěli to přetáčet :)

Re: Upozornenie?

vladimír | 31.10.2016

Zřejmě to přímo souvisí s tím jak mluvil o elektronice jaderné hlavice. Nepřímo nazanačil že taková možnost, deaktivace letící hlavice existuje. A nebo to je hra která říká že něco máte , přitom to nemáte...

Re: Re: Upozornenie?

Vezsenyi Václav | 31.10.2016

Jaro 2014, lze dohledat na yt.....bližší časové období je to video ohledně vojenských skladů a pokusu kyjeva ho vyhodit.....je vidět střela kdy hlavice se taví a je i menší výbuch při dopadu.....následně přijde tlaková vlna a sundá sklo ......je to toceny z nějakýho panelaku z vrchniho patra.....patrej smudlo

Re: Re: Re: Upozornenie?

Vladimír | 01.11.2016

https://www.youtube.com/watch?v=aCLPd11czF8 ?

Re: Re: Re: Upozornenie?

ddos | 01.11.2016

to video je fake

Re: Re: Upozornenie?

ddos | 01.11.2016

predpokladam, ze po odisteni ( tzn ked sa uz spoja odpalovacie obvody ) uz to zastavit nejde. nejaky plamienok je na smiech, to co hlavica preziva pri prechode atmosferou je ohnive peklo

Re: Re: Re: Upozornenie?

ddos | 01.11.2016

o hlaviciach:
http://rusvesna.su/future/1465801855

šak

tatko | 30.10.2016

ale jaký ste tu všetci vymúdrený .. fakt parádny spolok .. už by to chcelo aby konečne niekto skríkol,že cisár je nahý!. čiastočne súhlasím s pohľadom M.C tu vyššie .. Pjakin je dobrý akurát na lovenie správ o stave v Ruských homíniách - medzi riadkami.. ostatné je asi iba propaganda zamaskovaná do (pre niekoho..) chytľavých haluzí podobného razenia ako Castaneda,alebo Anastasia - na takých frčí grča "alternatívnych".. a pritom je takých biznis modelov mraky.. .. a čím viac tomu dotyčný "zasvetený" ( pardon: naštudovaný :-) ) vedátor nerozumie,tým je v "hierarchii" vyššie .. aké milé.. :-)

Re: šak

Tony Clifton | 30.10.2016

Hoxi, ja to nebyl :))

Re: šak

Cico Ciciak | 30.10.2016

To je tak, keď nejaká ovečka troluje o veciach, o ktorých nemá ani najmenšiu páru. :DD Takých frajerov sa tu už objavilo neúrekom, ale tak ako sa z čista jasna objavili, tak aj zmizli. :)

Re: Re: šak

imelo | 01.11.2016

prečo by sa oponent mal ihneď nazvať ovcou...

Re: Re: Re: šak

imelo | 01.11.2016

i keď výraz oponent je neadekvatny tak isto ako ovca

Re: šak

Cico Ciciak | 30.10.2016

Inak, čo to znamená "homíniách"? 1.x počujem. Nože prezraď, kým nadobro odtiaľto nevypadneš. :)

Re: Re: šak

tatko | 30.10.2016

..domíniách,samozrejme.. preklep.. omlúvam sa,ak to rapídne znížilo pochopiteľnosť môjho prípevku..

Re: Re: Re: šak

Cico Ciciak | 30.10.2016

Skôr guberniách, nechcel si napísať? :)

Re: Re: Re: šak

Bernard | 30.10.2016

tatko, tých preklepov máš asi viac. Po slovensky je to ospravedlňujem sa. A mal by si si to opakova, kým budeš rozumnejší.

Re: Re: šak

tatko | 30.10.2016

..jááj..a ..ešte než pre dnešok.. vypadnem,cico,ako to,že si na ten preklep neprišiel?.. veľa,veľmi veľa vecí je proste iba takých,ako na prvý pohľad vyzerajú :-)

Re: Re: Re: šak

Cico Ciciak | 30.10.2016

Tu som ti niečo pribalil na cestu:

Má-li smysl zabývat se sebevzděláváním? - Miera bezkrvavosti
---------------------------------------
http://leva-net.webnode.cz/products/o-mire-bezkrizovosti-ci-naopak-krvavosti-udalosti/

Proč je Koncepce společné bezpečnosti (KSB) životně důležitá
--------------------------------
http://leva-net.webnode.cz/products/proc-je-koncepce-spolecne-bezpecnosti-ksb-zivotne-dulezita/

:)

Re: šak

Nikdo | 30.10.2016

Přijdeš někam a začneš urážkou? "Chytré"

Re: šak

M.C. | 30.10.2016

Já jsem nepsal, že Pjakin je dobrý pouze na...
To by neodpovídalo pravdě, jeho přínos je komplexnější.
Nedá se brát jako jediný zdroj kamínků do mozaiky, ale je to zdroj kvalitní a užitečný.

Ďakujem pani Irene.

Oracle 911 | 30.10.2016

A teraz by som chcel spomenúť fakt, že prípad okolo Hillaryho mailov FBI znova začala vyšetrovať.

mafia

peter1. | 30.10.2016

Kapitalistické riadenie Pjakin v praxi opisuje a predikuje, že aj v Rusku je mafia na strednej úrovni riadenia spoločensko-ekonomických pochodov, prípustná ako nevyhnutná realita praktického výkonu kapitalistického riadenia.
Už viackrát charakterizoval napr. gubernátorov, i iné nižšie články riadenia v štruktúrach miestnych mafií. Pokračovanie brežnevovskej, klanovej prepojenosti a ich mechanizmoch, vlastne Rusko bolo pripravené na prechod ku kapitalizmu, pomerne dobre.
Možno by stálo za to analyticky porovnať tento aspekt prerodu socialistických riadiacich štruktúr v jednotlivých, dnes už "autonómnych" satelitoch, či v krajinách V4

Útok havloidních výkalů

Divák | 30.10.2016

GP by se už měl konečně zaměřit na havloidní výkaly v ČR - ten jejich útok na našeho pana prezidenta Zemana byl hodně agresivní. Pokud GP útoky tohoto, z uSSa dobře zaplaceného, protizemanovského odpadu podcení, mohl by být nepříjemně překvapen.

Co je z obrazem?

Vezsenyi Václav | 30.10.2016

Čus, právě si opakuju dnešního zaorálka a naskakuje mi moment cca jaro 2016 jak na liště obrazu čt 24 píší doslova....."Hrad:Prezident bude ladit zahr. pol s ústavními činiteli".....šlo o týden před víkendovou schůzkou v lánech. Je tedy nad slunce jasné že ohledně dévy mohlo být jasno už dávno, ale někdo chtěl tu smyčku utáhnout na více krcích a těsněji. Ale přiznám se že dle mého skromného pozorovacího umění bych řekl....den za dnem stále to samé stále ti stejní, když jim dáš poznat přehlédnou, jsou slepí a to je zahubí...

Jinak sem minule v tom titulku SOUHLASÍM přestřelil, nesouhlasím s tezí o M.Z jako podřízenému gp ať už u lóží orientu či skotského ritu. On je spojencem či spíše plánovanou figurou díky svým znalostem v plánu gru. Gp je u nás mnt. AB. Tak to ke vše co jsem dnes chtěl.

Re: Co je z obrazem?

Tonys | 30.10.2016

Nemyslím si, že AB má nějakou přímou souvislost s gp. Spíš to vidím, když tak ostentativně nedbá na jůes, na spojení přímo s lond*city. Má nejspíš úplně jiné úkoly ;)

titulky

dasa | 30.10.2016

Dakujem pani Irene za preklad a otitulkovanie otázok a odpovedí p.Pjakina

Pjakin je analytik

svantovít | 30.10.2016

ktorý len ponúka náhľad na dianie,ktoré vyzerá príliš zložito a nepriehľadne z dôvody straty objektivity médíí a totálneho spolitizovania informačného spektra v "západnom svete".Objektivita súčasnej žurnalistiky je na bode mrazu-len si spomeňte na úroveň žurnalistiky spred 10 rokov,kedy novinári mali odvahu na objektívnu kritiku aj voči "neomylným" USA,dnes sú novinári obyčajní trubači odpornej propagandy a dezinformácií.Len slepý to nevidí a nechce vidieť.Istý americký intelektuál na adresu súčasnej situácie povedal,že príde doba,keď sa budeme v budúcnosti musieť hanbiť a bude to čiernou škvrnou našich dejín.Skrátka Pjakin je fenoménom nie preto,že "objasnňuje",ale preto,že vlastne ukazuje cestu a smer,ktorým by sa svet mal uberať po páde bezohľadného konzumu a finančných špekulácií západného sveta,ktorý nezadržateľne a už veľmi očividne padá.Nahradiť ho bude potrebné iným systémom,ktorý uprednostní potrebu dialógu pred obyčajným terorom a lúpeživými výpadmi maskovanými pod zámienkami,ktoré sú príliš priehľadné pre kriticky mysliacich ľudí.

Re: Pjakin je analytik

M.C. | 30.10.2016

No, já si pamatuju co se psalo za minulého režimu a je to srovnatelné s dnešním stavem.
Pitomá propaganda, jednostranné informování, zamlčování nehodících se událostí. Nutná schopnost čtení mezi řádky.

Jeden obrovský rozdíl - internet. Když člověk není líný, dokáže si dohledat další informace. Sice už to taky začínají ,,rušit" ale ještě to jde. A už je pozdě, už se projevil efekt 101.opice.

Pjakinovy komentáře jsou užitečné pro pochopení některých dějů v mezinárodní politice a ve vnitřním dění v Rusku, které by se z volně dostupných informací těžko rozklíčovávaly.

Že současný marast potřebuje systémovou změnu a ta změna musí být podložena komplexní a dopodrobna rozpracovanou teorií je neoddiskutovatelné.

Re: Re: Pjakin je analytik

udo | 30.10.2016

že je tá propaganda dnešných politrukov tak tupá
a histerická, je len dobre.

Ak sa chcú zlepšiť, musia nevyhnutne študovať DVTR,
alebo niečo ucelené podobného kalibru
a o ničom daného levelu ja osobne zatiaľ neviem.
Keď, tak akurát nejaké konkurenčne podstatou irelevantné fragmentálne školenia pre vyšší manažment.

Pričom α a ω, uholný, základný kameň DVTR je metodologická snaha o objektívnu morálku, ako etalón, kriteriálne znemožňujúci
jej imitáciu v totalitárnom systéme démonkracie, kde sa spravidla hlása opak toho, čo sa koná.

Ona HRůZA manipulácie davu ako nástroja globaálneho finacistického terorizmu končí vtedy a len vtedy,
ak davom, stádom byť prestáva.

Jedinou alternatívou je ďalšia apokalypsa (gr.="odhalenie"),
no našťastie máme jadrové zbrane
a tak i Pani vedia, že by pošli s nami..

Naša populácia má oproti západu ešte tú výhodu,
že obe momentálne aktívne generácie majú dostatočnú priamu skúsenosť s propagandou. Západ ju ťažšie rozlišuje a má nás za sprostých.

"Pro hloupého každý hloupý" :)
Otázkou je skôr, či budeme mať my dosť síl,
zachraňovať ešte aj ich..

Mnohé deje, čo tu OTROKÁRI plánovali, prostě NEPROJEDOU.
Ostatné identifikovať a osquattovať..osedlať

Podekovani

qwertz | 30.10.2016

Dekuji pani Ireno za dalsi vyzivne pokracovani

link na tu relaciu?

Pedro | 29.10.2016

mate niekto link na tu relaciu Informacni valka, ktoru spominaju hned v uvode? vopred vdaka

Re: link na tu relaciu?

udo | 29.10.2016

šak kukni youtube, rutube, yandex,
alebo priamo
https://vk.com/fct_altai
19.10.6:26

soráč, ale fakt sa tu nedá šecko na podnose
ako vždy, UTFG :)

Re: Re: link na tu relaciu?

udo | 30.10.2016

jou..a je tam inak kopec ďalšej analytiky na témy, ktoré tu Valér (Medená veža?:) len naznačil.
Napr. Cesnek sa sústredí s KSB analytikou zasa na oblasť Bieloruska, Demeter na Krym, atď..

To pre tých, pre ktorých je toto celé nové a nevedia sa toho nasýtiť.. namiesto toho, aby si čo i len raz prečítali aspoň zjednodušenú verziu DVTR a konali sami.
Zodpovednejšie sa začali životom baviť :)
Snáď časom..

Opakujem..Pjakin a spol. sú hlavne reklama na Operačný Systém KSB/DVTR. V žiadnom príde to nemožno brať ako absolútnu pravdu, čo ani nie je cieľom. Analytika je to však isto na vyššej úrovni, ako "veci(akej?) oddaní" deMagógovia typu Duleba, SSchutz a spol. I keď ak by zasa pre zmenu ich nebolo, možno by nám tu zvonku nasadili ešte väčších a nebezpečnejśích debilov (s prepáčením), či nám dali dáke embargo, alebo nás po vašíkovsku letecky "zhumanitovali".

Tož chráňme si našich cvokov, masky, strašiakov na hranici,
ako v akvárku, či labáku, aby tu nebol riadený chaos na ulici..
..aby sme vyzerali zatiaľ,
ako štandardná západná davokracia,
na prvý pohľad ľudský konzum, ego-ošiaľ

Re: link na tu relaciu?

mdmml | 30.10.2016

https://www.youtube.com/watch?v=yUIyw38kxFU

Duleba, Butora atd.

anonym | 29.10.2016

Myslím si, že pozerajú, lebo Pjakin už je tak popularný, že kvôli vlastnej útočnej politike, potrebujú vedieť opačné názory. Lenže nedajú to najavo. A potom ich znalosti a znalosti Pjakina vrátane analytických schopnosti, sú neporovnateľné.

Duleba, Butora, Samson, Wienk, Demes

NoBody | 29.10.2016

By ma zaujimalo ci to pozeraju ludia typu Duleba, Butora, Samson, Wienk, Demes.

Zdravim pani Irenu.

Re: Duleba, Butora, Samson, Wienk, Demes

Cico Ciciak | 29.10.2016

Spýtaj sa ich.

Re: Duleba, Butora, Samson, Wienk, Demes

Přemek | 30.10.2016

Pokud jsou chytří sledují to. Nejhorší je podcenit soupeře...

Re: Re: Duleba, Butora, Samson, Wienk, Demes

udo | 30.10.2016

Problémom u nich je morálka.
Mošeho kľúč, kľučka, rúčka k 10 pravidlám,
bo tak z nich i harmóniou zrobiť môžeš,
no aj egobudzogáň :)
Ono samotné praVidla (či "zakone") sú nástroj, ako napr. i hudba..

T.j., KSB/DVTR je ako kufor.
Bez rúčky i niesť ťažko i zahodiť škoda.

..toť ich príležitosť či už v lese, alebo na púšti..
No tak i pre nás..

Topilin

NicNezNula | 29.10.2016

ANO, tu část s Topilinem (zejména) by si měl přečíst i strýček Čapiš.

Přidat nový příspěvek