Otázky a odpovědi V.V.Pjakina ze dne 17.10.2016

Otázky a odpovědi V.V.Pjakina ze dne 17.10.2016

22.10.2016

 

Titulky: Irena

Otázka - Odpověď V.V. Pjakina ze dne 17.10.2016.srt

Otázka - Odpověď V.V. Pjakina ze dne 17.10.2016.doc

 

Dobrý den Valeriji Viktoroviči.

Dobrý den.

Zdravím vážené diváky a kolegy zde ve studiu.    Dnes je 17. října 2016 a začíná náš pořad Otázka-odpověď.

Dnes místo čtení konkrétních otázek rozebereme témata z těchto otázek zformulovaná. A začneme následujícím tématem.

 

Šerif z Milwaukee vyzval ke vzpouře proti federálním úřadům USA.

Nejednou jsem v souvislosti s tím mluvil o tom, že protestní potenciál v USA je opravdu ohromný. USA stojí na hraně totální občanské války a je otázkou, zda dříve dojde k občanské válce, nebo proběhnou volby, nehledě na to, že do voleb zbývá doslova jenom pár týdnů. Přesto ta otázka, zda bude občanská válka nebo volby, zůstává otevřená. V mnohém je to podmíněno chováním USA, a přesněji státní elity USA.

V dané situaci je s ohledem na toho šerifa třeba říci, že současně s tím NASA prohlásila, že neplánuje dopravovat své kosmonauty prostřednictvím ruských kosmických lodí. Takže se musíme ptát: „Vy končíte se svým vesmírným programem? Je s ním konec? Vždyť vy je vlastními raketami převážet nemůžete? Vždy jste kvůli tomu využívali služeb Roskosmosu. Takže tedy už nic podobného neplánujete? A váš šerif prohlašuje, že má fakticky začít občanská válka, což by znamenalo rozpad státu. Proto je váš vesmírný program automaticky stopnut? No potom je s vámi vše jasné. A jestli máte v plánu něco jiného, a chcete s vesmírem pokračovat, tak nemůžete přestat plánovat. Nebo už nemáte dost peněz na to, abyste udržovali Mezinárodní vesmírnou stanici? Nemáte-li dost peněz, tak my si postavíme MIR-2, kosmickou stanici.“

 

To co se stalo, to je v podstatě velice symbolická událost, ta výzva toho šerifa. A dnes se objevila zpráva, že se v jednom ze států pokusili podpálit předvolební Trumpův štáb. Trochu ohořel nábytek, další věci a nápis. Nesmíte si myslet, že šlo o negativní reklamu. Ta míra nenávist ve společnosti je už taková, že jsou připraveni jít si vzájemně po krku. Ty poslední volby, tedy debata (9.10.) Clintonové s Trumpem... Jak to všechna média komentují? Vzhledem k tomu, že pracují pro zájmy státní elity USA, tak samozřejmě všechna informují o tom, že s jasnou převahou vyhrála Clintonová. I když Trump po té debatě zveřejnil celý seznam médií, agentur, které provedly ankety u diváků, a ti přisoudili jasné vítězství v debatě zase Trumpovi. Komu tedy máme věřit? Přitom u nás neustále tvrdí, že vyhraje Clintonová: „To Clintonová vyhraje.“

Připomíná mi to rok 2012, kdy všechna média, všechny sociologické služby typu Levada-Centr, což je dnes mimochodem přiznaný zahraniční agent USA působící uvnitř našeho státu. Kdy všichni říkali: „To je konec. Putinův rating je absolutně na dně. Může vyhrát jenom pomocí podvodů. Nikdo pro něj nebude hlasovat.“ Jenom aby lidi zmátli, aby pro něj nehlasovali, a vnutili jim jiného kandidáta. Nepovedlo se to.

Tak něco podobného se teď děje v USA. Došlo k průlomu. O tom, kdo vyhrál ty poslední volby, bezprostředně svědčí...

 - Debatu!

- Ano debatu.

Tu poslední, druhou debatu, o tom, kdo ji vyhrál, svědčí tweet jednoho z šéfů předvolební kampaně Clintonové, který se obořil na Trumpa s nadávkami. No, pánové, pokud tedy Clintonová vyhrála s jasnou převahou, tak proč si nevychutnáváte své vítězství a nevysmíváte se Trumpovi, jak jste ho dostali? Proč mu vyhrožuje? Proč se snížil k urážkám? To je ukazatel, že i oni sami si svou prohru uvědomují. A dále je tu ještě jedna věc ohledně státní elity.

Do tisku nechali uniknout informace, jak jeden člen týmu Clintonové instruuje ohniskovou skupinu (Focus Group), tedy lidi do této skupiny nastrčené, jak mají organizovat hlasování pro Clintonovou. Jak to mají udělat tak, aby vyhrála. Takže v té ohniskové skupině, kterou speciálně vybírali tak, aby jednoznačně hlasovala pro Clintonovou, byli v ní tedy speciálně naočkovaní lidé a přesto... CNN! Zapnul jsem si CNN a čekal jsem, že za několik minut zobrazí výsledky této debaty spočítané na základě právě této ohniskové skupiny. Byli tam členové ze štábu Clintonové, analytici CNN a všichni byli zajedno, že Clintonová na Trumpovi nenechala nit suchou. Ale ta čísla neukázali! Potom z ničeho nic ten podebatový přímý přenos ukončili, a až potom prohlásili, že vyhrála o 20%. Nu, mohli tedy s klidem rovnou napsat, že o 100%...

 

A proč o tom mluvím? To napětí ve společnosti je u nich kolosální. Zajiskřit to může někde raz dva a dopadne to, jako byste hodili zapálenou sirku do benzínu. A půda je už připravena. Ve společnosti stojí občané proti policii, policie proti občanům. Školákovi, který se zastal policistů, prorazili lebku. Protože policisty je nutné nenávidět. To je tam teď obecný trend, nenávidět je. A sami policisté? U nás, když dojde na použití zbraní, tak se jedná o výjimečný případ. A když v důsledku toho někdo zemře, tak je to ještě výjimečnější případ. V Americe již v tomto roce policisté zabili 700 lidí a nikdo se nad tím ani nepozastavil. To je přece běžné?! Chápete? Takže ten potenciál nenávisti k policistům tam je. Funguje to tam tak, že když začnou střílet a trefí někoho v davu, tak nemá právo si na policii stěžovat. Zemřel? Policista si jen plnil své služební povinnosti. Jedná se tedy o velice závažné prohlášení, které napovídá, na hraně jaké propasti USA stojí, a jaké dědictví spadne do klína budoucímu prezidentovi USA, co bude muset řešit.

 

00:07:40

Další téma. 15. října Biden vyhrožoval kybernetickými útoky proti Rusku. Následovala reakce našeho ministerstva zahraničí, také Snowden se k těm hrozbám vyjadřoval.

 

V té věci figuruje hned několik komponent. Dvě z nich jsou očividné a třetí komponenta té věci... Tu velice měkce, korektně, zlehounka naznačil, načrtnul na své tiskové konferenci v Goa Vladimir Vladimirovič Putin, když odpovídal na dotazy ruských médií. Takže ty první dvě komponenty jsou v podstatě následující.

Zaprvé. WikiLeaks hned: „Cožpak pan viceprezident neví, že počítačovou, informační bezpečností se zabývá Národní bezpečnostní agentura a ne CIA? Co to mele?“ No, takový je to viceprezident. A dále se ho ptali: „A co nějaké utajení? Jaká tajná operace, jestliže ji ohlašujete všem předem a s pompou? Prý: Tohle my uděláme!“ Všem je tedy jasné, že se jedná o získání bodů v předvolebním boji. Je třeba prohlašovat alespoň něco. Vždyť Rusko prý neustále provádí nějaké své kybernetické útoky.

 

(Zadruhé) A Ukrajinský stát = USA nebo naopak USA = Ukrajina, protože probíhá ukrajinizace USA. Když rakousko-uherský generální štáb vybíral název budoucí národnosti pro obyvatelstvo dnešní Ukrajiny, tak zvolil Ukrajinec, protože to je doslovná kopie z latinského margo, okraj. Marginálie, poznámky na okraji listu. Chtěli z Rusů udělat vyloučenou skupinu, Ukrajince a v mnohém se jim to s ohledem na ten banderovský projekt povedlo. Takže marginalizace politické vrstvy, a obyvatelstvo USA je tomu vystaveno už dávno, probíhá takovou rychlostí, že se nestačíme divit. Na Ukrajině je Putin bůh a za všechno může Rusko. V USA je také Putin bůh a za všechno může Rusko. Na Ukrajině je všechna rétorika vedena tak, že Rusko udělalo to a to. A když jim odpovíte, že to Rusko neudělalo. Tak uslyšíte v odpověď: „Však kdyby si to jen zkusili, tak je poženeme holí.“ V USA je to to samé. Clintonová: „Rusko udělalo to a to.“ Neudělalo! A státní elita: „Však ať jen to zkusí udělat, a uvidí!“ Takže se to ničím neliší. Probíhá ukrajinizace USA a díky Clintonové a státní elitě degradují neuvěřitelně rychle. A kvůli tomu všemu potřebují vyhrát.

Daleko závažnější věcí je s ohledem na to Bidenovo prohlášení skutečnost, že 13. října nechali uniknout do médií informaci, že v amerických ozbrojených silách došlo k selhání tajné počítačové sítě, která řídí bezpilotní letouny na celé planetě Zemi. To selhání prý bylo velice závažné. 13. října tedy nechali tuto informaci uniknout do médií a 14. října v USA došlo k selhání počítačové sítě United Airlines. Ta letecká společnost musela pozastavit všechny lety. To už je třetí případ letecké společnosti, která byla nucena pozastavit lety kvůli selhání počítačových sítí. Dovedete si to představit? Letadla využívají všichni. Ta novina o selhání počítačové sítě je tedy tak či onak pro všechny, jak bych to řekl – významná. Znaková.

Takže si všichni řeknou: „No, to to tedy u nás pěkně vypadá!“ A k tomu ještě ten případ s tajnou počítačovou sítí řídící bezpilotní letouny. Jaký to udělá dojem na obyčejné občany? Očividně negativní, absolutně negativní. „Cožpak jsme snad nějací Papuánci? Co se to u nás vůbec děje? Přece jsme velmoc číslo jedna. Všechny komandujeme. No to už je jasné, proč na nás Rusko může hackersky útočit, vždyť jsme úplně neschopní!“

Tak aby dokázali, že mohou! Že jsou pořád silná velmoc, udělal Biden to své prohlášení. Co se týká samotných kybernetických útoků, tak již v roce 2013 si naše tajné služby pro práci s dokumenty nakoupily psací stroje, tak ať se je snaží prolomit. První kdo to udělal, byla Federální bezpečnostní služba RF, služba chránící prezidenta. To je fakticky ta hlavní tajná služba, kterou teď v Rusku máme, jejíž tajemství by měla nejvíce zajímat kteréhokoliv hackera. Tak ať ukážou, co umí.

 

Třetí a to nejpodstatnější s ohledem na to, co řekl Biden, prakticky přímo řekl Putin. A ta třetí komponenta, kam směřovalo to Bidenovo prohlášení, znamená pro státní elitu v podstatě utrum s veškerou její snahou zachovat Pax Americana. Tahákem tohoto týdne se stala událost, kdy Putin zrušil svou návštěvu Francie. Paříže. No a jak to souvisí s Bidenem? Teď si rozebereme, jak to souvisí s Bidenem. Takže co se fakticky stalo? Putin měl naplánován kulturní program, jehož náplní se měl stát oboustranný projev přátelství Francie a Ruska. Očekávalo se, že se tohoto kulturního programu zúčastní i francouzský prezident Francois Hollande. Ale vzhledem k tomu, že svou účast odřekl... Mělo jít o otevření kostela a zahájení výstavy. Měly to tedy být takové symbolické události.

Hollande se začal veřejně zamýšlet, zda by tam vůbec měl chodit a bavit se s Putinem. A má-li s ním vůbec smysl mluvit o Sýrii. „Měl bych mu ukázat, zač je toho loket. Vždyť nakonec, co je vlastně zač a já jsem prezident velké Francie...“ Pokud si pamatujete na toho premiéra Velké Británie... Asi to byl Abbott? Teď nevím. Který, když... Tedy Austrálie! Omlouvám se. Když se v Austrálii konalo setkání G20, tak předtím, než tam přiletěl Putin, prohlašoval, že by si to s ním rád rozdal, že mu ukáže, kde je jeho místo. A potom tam stál jako cvičený psík a oddaně hleděl do Putinových očí. No a kde je mu dnes konec? Tomu politickému činiteli? Už dnes si nemohu vzpomenout, jak se vůbec jmenoval a lidé tím spíše. Prostě zmizel.

 

Hollande si dovolil to samé chování. Řekl: „Hej ty, slouho, tvoje místo je někde v kuchyni s ostatním služebnictvem. Přijdeš teprve až si na tebe já zazvoním, dřív ne!“ A navíc: „Jestliže přiletíš, tak tě tady veřejně ponížíme.“ A my, neboť si velmi dobře uvědomujeme, oč jde, odpovídáme, jak řekl Putin: „Jestliže se nechcete setkat, tak nemusíme. My na tom netrváme. Když se ten kulturní program nebude konat, tak tam vlastně ani nemáme co dělat. A až se s námi budete chtít setkat, tak my jsme připraveni zvážit setkání s vámi, kdykoliv vám to bude vyhovovat.“ Tam není ani jedno slovo navíc. Kdykoliv vám to bude vyhovovat! Protože teď vám to očividně nevyhovuje, neboť chytračíte. A proč chytračí?

 

Putin přece řekl, že západní státy staví zájmy USA nad své vlastní, nad zájmy svých států. Obětují zájmy svých vlastních států a posluhují USA. Proto jim to teď nevyhovuje. Páníček přikázal, a tak se Hollande vykrucuje, jak umí. „Pro nás to není nic principiálního, ale tvoje chování bereme v úvahu. My dobře víme, co jsi zač. My tě do kouta zahánět nehodláme, ale jako politický činitel jsi u nás skončil. Jako s francouzským prezidentem jsme ochotni s tebou i nadále jednat, až ti to bude vyhovovat." Až bude možné jednat s prezidentem Francie bez tlaku nadnárodního řízení jiného státu, až nebudete hájit zájmy jiného státu. Tohle mu bylo řečeno.

U nás všichni zase hned začali vyvádět, mám na mysli podpindosníky: „Měl tam za každou cenu jet a ponížit se. Zase předvádíme, jak se neumíme chovat.“ Takže umět se chovat, znamená z jejich hlediska být otrokem. Když se Rusko chová otrocky, tak je všechno v pořádku. Putin jednal správně, zachoval naši lidskou důstojnost, neponižoval je, ale ukázal, co je ten podpindosník Hollande zač. A političtí činitelé ve Francii okamžitě pochopili, že Putin poslal Hollandovi černou známku, po které Hollande jako politický činitel přestal existovat. A že šlo o takovou černou známku, všichni ještě více pochopili po další události. To když Poláci odmítli od Francie koupit vrtulníky. Což by nebylo nic zvláštního. A odmítli zaplatit jakékoliv odškodnění za zrušenou transakci s těmi vrtulníky. Což by nebylo nic zvláštního nebýt jedné malé věci.

 

Ten obchod s těmi vrtulníky byl podmínkou, mělo to být odškodnění Francie za to, že odmítla splnit své smluvní závazky z prodeje Mistralů Rusku. A teď Polsko prohlásilo: „Jděte se bodnout!“ A proč to Poláci udělali? Protože dostali pokyn z USA, že mají ty vrtulníky koupit od nich. Takže Poláci Francouzům řekli, že si koupí americké a ty jejich jsou jim na nic. Hollande nedodržel své smluvní závazky, přišel kvůli tomu o svou pověst spolehlivého agenta, autorita Francie spadla pod bod mrazu, aby mu v tom pak vymáchali čumák ještě jednou. Pěkně mu zamávali před nosem těmi vrtulníky, a teď z toho obchodu sešlo. USA slibovaly, že si u nich, ve francouzských loděnicích nechají postavit dvě dopravní lodě a nějak jsem nezaslechl, že by se ta věc pohnula dál. Takže zase jen další slib.

Dále. Před tím, než Francie zmařila ten obchod, tu dodávku Mistralů, dostala Francie smlouvu na dodávku svých letadel Rafale do Indie. Samozřejmě to doprovázely různé úplatky a podobně a z 10 miliard ta částka vzrostla prakticky na 30 miliard. Ze kterých 20 miliard bylo zaručených. A kolik teď dostanou? Dostanou 7 miliard. Chápete? O tolik jim snížili kompenzaci za to nedodržení závazků. Jen si to představte. Museli podplatit všechny ty indické úředníky, uzavřeli smlouvu ve výši deseti miliard. Deseti! Ve výsledku uzavření té smlouvy, po všech těch úplatcích, Indie fakticky souhlasila... Mluvilo se o 28-30 miliardách, ale 20 by odsouhlasili určitě. Takže tu smlouvu fakticky zdvojnásobili. O smlouvu s Ruskem přišli a z této jim zbylo 7 miliard. Chápete? A to znamená vytížení výroby, vaše pověst... Teď jim v tom všichni svorně máchají čumák. To je ekonomika státu, prestiž státu, bez které si u vás nikdo nic objednávat nebude.

 

Ta věc došla až tak daleko, že už zcela konkrétně na pokyn z USA nějaký Avakov z Ukrajiny začíná urážet francouzského prezidenta a stavět ho do latě. Chápete? Veřejně ho ponižují. Ponižují ho za to, že zradil zájmy svého státu, aby se zavděčil USA, které ho nechaly ve štychu ve všech směrech, absolutně ve všech. - Přišli o svou pověst spolehlivého....

- Dodavatele.

Nejen dodavatele, přímo partnera. Nedá se jim důvěřovat. Nemůžete si u nich objednat zbraně, protože v kterémkoliv okamžiku mohou zradit. Zradili už Irák, kterému dodali protileteckou obranu, a když došlo na invazi, tak elektronika toho systému vypověděla službu. To je ještě ospravedlnitelné, protože tak bránili své lidi. Ale v těchto případech zcela konkrétně poškozují své vlastní zájmy. Hollande zcela jednoduše všechny zájmy své Francie hodil pod nohy USA a dokonce ani ne za mrkvičku. Nebo ještě lépe. Zamávali mu s ní před nosem, a potom mu jí sebrali. Namluvili mu, že mu to vykompenzují těmi vrtulníčky, dopravními loděmi: „Najdeme ti zákazníky, kteří ti to vynahradí.“ Přitom teď všude o všechno přicházejí, chápete? A proč to tedy vlastně souvisí s tím Bidenem?

 

Biden na celý svět prohlásil: „Nám jsou nějaké mezinárodní vztahy a mezinárodní právo úplně ukradené. My budeme dělat to, co je pro nás výhodné. Zcela jednoduše. A ten, kdo pro nás skáče, jak my pískáme, je nám ukradený úplně stejně.“ Pro všechny západní státy je toto Bidenovo prohlášení a to, co se stalo Hollandovi, ukazatelem toho, jak vypadají partnerské vztahy s USA. Mají se tedy domlouvat s USA, nebo s Ruskem, které své slovo drží, nikdy nikoho nenechá ve štychu a všechno dodržuje? Vždyť se podívejte, jak korektně se zachovali k Hollandovi! Který se opět vykašlal na zájmy svého státu, aby se Američanům zavděčil. My jsme Mistraly jako takové vůbec nepotřebovali. Více než my z politického a vojenského hlediska je potřebovala francouzská ekonomika. Ale byla tu nějaká vyváženost zájmů, takže jsme si ty Mistraly u nich objednali. Teď však už se opravdu ohledně Francie zamyslíme. Nač potřebujeme natolik nespolehlivého partnera? Nač je nám někdo, kdo jen plní pokyny z USA? Znamená to, že věci ohledně Francie budeme řešit přímo ve Washingtonu. Chápete?

„Teď k vám nejedu, protože vám to na nátlak Washingtonu nevyhovuje. No tak pojedu vše řešit přímo do Washingtonu. Nač bych s vámi ztrácel čas?“ To udělal Biden. Celému světu demonstroval, že je zapotřebí odpoutat se od USA. Odpoutávání se od USA je v zájmu států, národů. Jestli chcete... Všem politikům naznačil, že chtějí-li se udržet jako politická figura a neznemožnit se jako Hollande, jehož výprask byl názornou ukázkou pro všechny, zařídili mu ho speciálně... Protože jak Polsko, tak i Francie, tedy Ukrajina se nacházejí pod přímým diktátem z USA. A právě odtud mu s chutí plivli přímo do tváře, a to Hollande z té tváře smýt nedokáže, protože to nejde. Dokonce ani utřít se nemůže, protože mu to páníček nedovolil. Mlčí. To se stalo.

 

To Bidenovo prohlášení přímou cestou likviduje možnost Clintonové and Company, až se dostanou ke kormidlu v USA, pokud se jim to povede... Tuto možnost nelze vyloučit, protože lidé jsou pro Bidena, tedy pro Trumpa. Ale my přece víme, že v USA lidé nerozhodují vůbec o ničem. Byly tam i případy, kdy většina hlasovala pro jednoho kandidáta a volitelé zvolili někoho úplně jiného. A navíc otázkou zůstává, nakolik jsou vůbec ty jejich volby demokratické. Proč všem zahraničním pozorovatelům, kteří by se chtěli podívat, jak u nich ty přímé volby probíhají, hrozí v USA trest odnětí svobody? Kdo a jak bude ty hlasy počítat? Když operují s tím, že Stalin řekl, že není důležité, jak lidé hlasují, ale jak se ty hlasy spočítají, tak tam byl jiný kontext. Je možné se podívat do jeho prací, na jeho vystoupení. Ale když to vyjádřím krátce, tak: „Na Západě vládne demokracie. Není důležité, jak lidé hlasují, ale jak se ty hlasy potom spočítají. Taková demokracie je nám na nic“, říkal Stalin. „My potřebujeme, aby hlas každého člověk měl svou váhu.“

Jednu část vytrhli z kontextu, přepsali a teď tvrdí: „Takto to řekl Stalin“" Ale on nic v tom jejich smyslu neřekl. A mimochodem, tohleto vytrhávání vět z kontextu používají vůči všem lídrům, které chtějí pošpinit. Když tedy operují nějakou větou, je třeba ji vždy posuzovat v kontextu, protože to je obvykle vytržené z většího celku. Použili to proti Stalinovi, Berijovi a mnohým dalším. A proto, jak tam budou hlasovat... U nich není ani zapotřebí takových volebních podvodů jako je kolotoč. Tam si tak pěkně důvěřují. Přijde k jednomu stolku, já jsem ten a ten, přijde k druhému, já jsem ten a ten. A jde volit. A není třeba si s ničím lámat hlavu, odhlasuje, co má. Anebo je možné do urny hodit lístků, kolik je napadne, nebo naopak žádné. Navíc jsou tam různé volební systémy.

 

Pamatujete si, jak počítali perforované lístky? Zda jsou proděravěné nebo ne. Dokud soud neřekl, že volby vyhrál Bush, nic se dál počítat nebude, že ta věc je uzavřena a basta. Proto tu ta otázka, jak budou hlasovat, stále zůstává. A globalisté sice mohou rozpoutat občanskou válku, ale v podstatě to také není nic, co by si vyloženě přáli. Přece jen je největší počet jaderných reaktorů na území USA. A také jsou na jejich území jaderné zbraně. Je tedy třeba s ohledem na to jednat velice opatrně. Co poskytuje každá analýza? Analýza musí vyhodnotit přesný stav systému, kam jít dál. Ale jakmile uděláte jeden krok, změnili jste stav systému a opět je nutné udělat analýzu dalšího pohybu. Je to jako řídit auto. I na rovné silnici musíte neustále korigovat pohyb volantem. A pokud je na ní nějaká jáma, překážka, nebo je nutné něco objet... Navíc všichni okolo vás na váš pohyb také reagují. A v politice je to ještě složitější. Při plánování dalších kroků je nutné věci neustále znovu a znovu vyhodnocovat. Celkový trend je jeden. USA musí být rozebrány. Nejefektivněji a s nejmenším krveprolitím to udělá Trump. Proto je třeba Clintonovou připravit o všechny vlivové páky ve světě, aby to proběhlo, co nejméně krvavě a co nejbezpečněji pro celý svět. Aby se vše nezačalo sypat jako dominové kostky. Proto také Clintonovou and Company o ty mechanismy připravují. Tohle prohlášení velice silně omezilo možnosti řízení státní elity ve světě.

- Nemá náhodou stejný podtext to ostřelování amerického torpédoborce v Adenském zálivu?

- Ne, tady jde o něco trochu jiného.

 

Nejednou jsem mluvil o tom, že USA nejsou schopné v současnosti vést válku. Jednoduše nejsou schopné. Jsou natolik roztažené, že žádné přebytečné síly nemají kde vzít. Všude je nějaká jejich vojenská přítomnost. Bylo zapotřebí spojit USA s vojenskými zločiny páchanými Saúdskou Arábií. A odkud víme, že k tomu ostřelování vůbec došlo? Americký katamarán, který pronajali Saúdům, nebyl sice potopen, ale raketa ho poničila a pořádně vyhořel. Ta loď tedy byla zničena, to ano. Ale na ten torpédoborec jednou vystřelili a oni prohlásili: „Pokud vy teď... Ostřelovali nás, ale my jim to už nedovolíme a budeme připraveni odpovědět na útok útokem.“ Podruhé na ně vystřelili. Rakety opět nedoletěly a jak reagovali Američané? Zničili tři radiolokátory, civilní. Zničili civilní objekty. Začali dělat to samé, co v Sýrii, ale tady bojují na straně Saúdské Arábie, která se právě dopustila strašného zločinu. Vždyť tam zahynulo více než dvě stě lidí, po tom leteckém útoku na ten pohřební průvod.

Zaútočili na ně potřetí. A vzniká otázka, co by měli dělat? Je třeba si uvědomit, že jejich útok musel schválit prezident Obama. Obamovi museli podat hlášení, že jejich loď je ostřelována. Ale já se ptám. Zopakuji to, co jsem řekl předtím. Kdyby to někdo potřeboval, tak by ta vystřelená raketa doletěla nehledě na jakoukoliv radioelektronickou ochranu a svoji stopu by zanechala. Ale ty rakety všechny skončily v moři. A já se ptám. Byly vůbec vystřeleny nějaké rakety, nebo se jen jednalo o eskalaci situace kvůli destabilizaci regionu? Vojensky zasáhnout nemohou, ale aby se USA nesebraly a z jednoho válečného dějiště nepřesunuly část lidí na druhé, je nutné jim tyto problémy vytvořit všude. Je tedy zcela možné, že velitel lodi prohlásil, že ty rakety někdo vystřelil jen tak. Je to zcela možné. A je zcela možné, že ani žádné rakety nebyly. Ať to bylo, jak bylo, tak USA se něčeho lekly a udělaly něco, co principiálně dělat neměly. Prohlásily: „Možná, že žádná raketa nebyla, možná jen selhala radioelektronická obrana, počítačová síť toho torpédoborce.“ Dovedete si to představit? Tak jemu selhaly počítače a prezident na základě počítačového selhání rozkázal ničit civilní objekty! Všechno tam likvidují, aby jim tam nic živého nezbylo. Aby tam lidi vybombardovali do doby kamenné! Chápete to? Prezident! Na základě počítačového selhání, chyby radioelektronické obrany! Takže vzniká otázka. A v jakém jsou vlastně stavu ozbrojené síly USA? Když jejich systémy mohou takto selhávat? Je tedy vlastně možné s nimi bojovat. Žádné rakety neletí a oni si myslí, že ano. Je možné to využít a začít potápět jejich lodě! USA jednají natolik primitivně, že na základě toho, co se jim zdálo, že vidí, na té kocábce, na které se plaví, bombardují lidi jen tak.

 

To už je jiný segment, který se odpoutává od USA. Takže jednak jste se postavili na stranu vrahů, Saúdské Arábie, kteří vtrhli do suverénního státu, protože tam chtějí dosadit svou loutku. Vy jste se pod ty jejich zločiny podepsali a navíc to i sami vyprovokovali. Takový výklad je plně možný. Proto zda tam nějaké rakety byly či ne, a kdo je vystřelil... Řeknu jedno, kdyby ty rakety byly a kdyby bylo žádoucí, jsou to tedy dvě věci, aby ty rakety doletěly, tak by doletěly nehledě na jakoukoliv obranu amerického torpédoborce. Takže to selhání a co ještě potom následovalo?

Írán prohlásil, že nezávisle na tom, co se tam stalo, vyplouvají do Adenského zálivu dvě lodě íránského vojenského námořnictva. A najednou Saúdská Arábie, Velká Británie, USA i OSN prohlašují, že je třeba dosáhnout míru, že válkou v Jemenu nikdo ničeho nedosáhne. No počkejte, mezi tím útokem a vaším prohlášením uplynulo sotva 24 hodin? Co se tak moc změnilo? No právě tohle.

 

Tak zaprvé. USA nejsou schopné operovat dostatečnou vojenskou silou, aby podpořily Saúdskou Arábii. Stav jejich techniky je takový, že to možná bylo opravdu počítačové selhání. Jsou tam přítomni Íránci a otázka toho, co má... Pamatujete si, jak Íránci jednoduše dostali americké námořníky na kolena? A co by to v případě střetu s íránským vojenským námořnictvem znamenalo pro státní elitu USA? To je otázka mírně řečeno otevřená. „Takový střet opravdu nepotřebujeme.“ Ale díky tomu, co se stalo. Díky tomu, co se stalo, navrhuji udělit Obamovi řád Hrdiny Ruska a Hrdiny Čínské lidové republiky. Vysvětlím, v čem spočívá ten vtip. Suezský kanál je jeden z nejvytíženějších kanálů na světě. USA svým nesmyslným zásahem do jemenského konfliktu celému světu předvedly, že plout tudy začíná být nebezpečné. Že je nutné začít přesměrovávat toky zboží jinými cestami. A co to znamená? Severní mořskou cestu Ruska a Velkou hedvábnou stezku Číny. Obama vlastníma rukama posílil Rusko i Čínu. Jediným svým rozkazem zničit ty radiolokátory.

Takže zatímco Bidenovo prohlášení má dopad celoplanetární a především evropský, tedy tam, kde se nejvíce projevuje takovéto lokajské chování, kde Američané přikazují svým lokajíčkům Hollandovi a spol. a ti vše poslušně plní, a kde jsou vysoce technologické společnosti, s počítači, počítačovými sítěmi, na které je možné kyberneticky útočit, tak to, co se stalo v Jemenu, je zase vzkaz té druhé části planety Africe a Asii. Jen se podívejte, jaké ty USA doopravdy jsou. A v Africe nebo Asii nemůžete něco nadhodit, a potom to chtít brát zpátky. Buď jste siláci nebo zbabělci. A zbabělce tam trhají na kusy. Oni tam teď vykřikovali, že tam všem ukážou a všechny vybombardují. Jenže na to nemají dost sil! A účastnit se konfliktu s Íránem? To také není nic moc, ani dříve se k tomu neodhodlali. Protože USA vyhovuje jenom jeden typ útoku, takový, který je okamžitě rozhodující, a pokud hrozí odpor, tak už se jim to nehodí. A teď už ani nejsou v takovém postavení. Írán vyšel za své hranice, má rozmístěnu svou armádu. Navíc Mosul bude dobývat sice koalice, ale společné síly koordinuje iránský generál. Takže ta situace je velice vážná a vstoupit do konfliktu s Íránem prostě nemohou. Ale oni se na to nachytali, udělali všechny ty chybné kroky a podepsali se pod zločin. To znamená, že Saúdská Arábie je s nimi odepisována společně.

 

00:41:51

A další téma. Teorie velkého třesku, ten seriál. Je možné ho posuzovat jako reklamu oborů přírodních věd?

 

 

V žádném případě. Žádná reklama znalostí tam vůbec není. Prostřednictvím tohoto seriálu jsou vštěpovány... Víte, zesměšněné zlo nepřestává být zlem, ale jsou tak u lidí odstraňovány obranné bariéry před ním. Prostřednictvím této legrace vštěpují lidem do povědomí počítačový intelekt. Není důležité... „Cožpak ty nejsi robot?“ A jak odpověděl? „To je lichotivé, ale ne. Zatím jsem stále člověk.“ I když nazývat je lidmi v plném rozsahu, není možné. Nežijí správným způsobem. Pro ně jsou tou nejvyšší literaturou komiksy! O jakém harmonickém rozvoji osobnosti tu vůbec může být řeč? A mnoho dalšího, ale tím hlavním, kam směřuje celá ta jejich technokratická civilizace, je přenést intelekt na materiální nosič, fyzicky na počítačový, takříkajíc železný nosič a dostat ho za hranice planety Země, nebo i kdyby nakrásně zůstal na této planetě, tak by pro něj ekologie nehrála žádnou roli. A obyvatelstvo? Jenom rušivý prvek.

Ne, ten seriál slouží k tomu, aby obyvatelstvo nemělo obranu před realizací plánů globálního prediktoru. Tam jsou ty plány globálního prediktoru odhalovány, mluví se tam o nich přímo. Ale vzhledem k tomu, že ty postavy jsou komediální, tak to lidé vstřebají a necítí nebezpečí z toho plynoucí. Vždyť to jsou jen takoví schizouši. Takže se jedná o řízení společnosti, o bezstrukturní řízení obcházející vědomí, zaměřené přímo na nevědomé úrovně.

 

00:44:01

Když jsme rozebírali minulé téma, tak jsme se dotkli útoku na Mosul, vrátíme se tedy k němu. Bylo řečeno, že při útoku na Mosul je připravována evakuace, přesun více než jednoho miliónu osob...

 

Ten útok na Mosul je v podstatě opravdu velká politická hra v regionu. Tak především jsem již říkal, že útok na Mosul má koordinovat íránský generál. Budou se toho účastnit i Američané, Turci, Kurdové, různá ta syrská opozice. Proti 3,5 až 4 tisícům bojovníků, tento počet asi více méně odpovídá, je naplánována síla koalice, kde se ty počty různí od 30 do 120 tisíc. To znamená od 30 tisíc konkrétně vyčleněných účastníků do 120 tisíc potenciálních. Například do toho napočítali nějakých 5 300 amerických specnazovců, kteří prý budou připraveni v kterémkoliv okamžiku kdekoliv zasáhnout, ale jako takoví se na tom bojišti ani neobjeví. Důležité je zde něco jiného. Nač najednou potřebují urychleně získat ten Mosul?

Mosul státní elita potřebuje jako úspěch před volbami v USA. Potřebují vítězství. Potřebují předvést vlastní převahu nad Ruskem, které jakoby společně se syrskou armádou „uvázlo“, to je samozřejmě myšleno v uvozovkách, v Aleppu. I když ta rychlost, se kterou je Aleppo osvobozováno, to je něco úžasného. Jak jsou jednotlivé čtvrti rychle osvobozovány. Mám podezření, že jsou tam v bojích zkoušeny naše bojové roboty. Protože vše probíhá velice kvalitně. V Aleppu uvázli zahraniční... No, je velice těžké nazývat je „poradci“, protože velí všem těm jednotkám ISIL. Jedná se o turecké důstojníky, specnaz USA, Velké Británie. Ti tam všichni uvázli, a proto celý ten problém spočívá v tom, dostat je pryč. Dostat je odtamtud pryč je v podstatě záslužná věc, proto ať jen jdou, dostat je na volném prostoru bude jednodušší a i syrskou ekonomiku to poškodí méně.

 

Ale aby se to nestalo a Rusku se prý nedaří je dostat ven. USA jsou ale přece proti tomu. Přitom však proběhla zpráva, že stejné USA tvrdí, že všichni bojovníci, kteří budou chtít odejít z Mosulu, mohou odejít. A směr toho přesunu? Samozřejmě Aleppo!

To znamená posílit skupinu v Aleppu těmi teroristy, kteří jsou teď v Mosulu. Přitom jakoby „osvobodí“ Mosul, získají potřebný politický efekt atd. Jenže se také jedná o časovanou bombu. Dovedete si představit dát dohromady Kurdy, Stranu kurdských pracujících s Turky, které nenávidí? A oni se tam budou společně toho osvobozování Mosulu účastnit. Navíc je tam ta takzvaná „syrská opozice“. Jak to probíhá, jsme viděli při osvobozování Džarábulusu. Dnes ještě patří k ISIL a jakmile se zítra přiblíží turecká armáda, jsou z nich obratem bojovníci Syrské svobodné armády. V mžiku. Ale ten konflikt se nikam nevytratí. Jak bude dál řešen? A co Írán a jeho zájmy? Takže se tam připravuje obrovský potenciální masakr už bez těch ISILovců, které vyvedou z Mosulu. A proč je vyvedou?

Aby předvedli, že oni to umí udělat pokojnou cestou, bez bombardování města... Jak to že nebombardují město? Vždyť ho neustále dělostřelecky ostřelují i letecky bombardují. Neustále ho ostřelují. Když „osvobozovali“ Manbidž, tak se tam v civilních čtvrtích rozpoutalo peklo. Američanům bylo jedno, kam co spadne. To o nás neustále opakují, že jsme něco porušili, přestože každý náš letecký útok je natočen a je možné se na něj podívat. Američané své útoky nenatáčejí. Ale lidé dole na zemi to dělají a ukazují, co se děje, když bombardují Američané. Podle mě někdy v březnu, nebo v únoru, tak nějak, došlo ke zničení toho účetnictví ISIL. Kdy americký generál řekl: „My jsme plánovali, že bude zabito 50 civilistů, i když jejich počet mohl dosáhnout i stovky. Takže bychom vlastně zasloužili medaili, že zemřelo pouze 7-8 lidí.“ Nebo 7-9, to už si teď přesně nevybavuji. To znamená, že vždy vědomě plánují ztráty na civilistech.

 

Jen si vzpomeňte na bombardování Německa Spojenými státy a Velkou Británií. Cožpak tehdy bombardovali vojenské objekty? Bombardovali města! Drážďany byly kulturním městem. Když říkají, že všechny památníky se v Paříži uchovaly díky tomu, že se prohlásila za otevřené město, a proto je Němci neničili. Ano, neničili. Ale Drážďany byly z pohledu Západu stejným městem. Proto tam také bylo soustředěno civilní obyvatelstvo a nemocnice. To město bylo kulturní památkou, a co s ním provedli kulturní angloameričané? Jednoduše ho do mrtě rozbombardovali. To je mimochodem také k té západní kultuře, když tvrdí, že kdybychom udělali Leningrad otevřeným městem, tak by se zachoval. Ne, jeho osud by byl ještě horší než osud Drážďan. Jednoduše by ho srovnali se zemí. Protože ty kulturní programy jsou odlišné. Pro ně to vůbec nic naznamená. Američané na civilní obyvatelstvo neberou vůbec žádné ohledy. Potřebují splnit nějaký svůj válečný úkol? Tak to udělají. Proč měli takové obavy z toho účetnictví?

Aby nebylo vidět, kam od něho vedou všechny nitky. Kdo a jak tu ropu legalizoval, kdo dodával zbraně, kdo poskytoval peníze na výplaty bojovníků...

 

Takže Mosul potřebují k tomu, aby ho na jedné straně využili pro volební podporu Clintonové. „My jsme bez jakéhokoliv bombardování dostali pryč ty teroristy, ušetřili jsme civilní obyvatelstvo a osvobodili Mosul.“ A na druhé straně, a po nás klidně potopa, je teď hlavní na vztek Rusku nepřipustit pád Aleppa před volbami, protože to je pro Clintonovou noční můra.“ Úplná katastrofa. To je zhroucení celé politiky Obamovy administrativy, která podporuje Clintonovou. Znamenalo by to, že lidé jednoznačně budou hlasovat pro Trumpa. Proto to potřebují teď realizovat tímto způsobem. Globalisté si však posílení Clintonové nepřejí. Nechtějí posilovat Rusko, ale ani Clintonovou. Globalisté ten masakr také teď vůbec nepotřebují, proto je tam koordinátorem irácký generál, Turky ženou pod Írán.

- Irácký generál.

- Íránský!

- Řekl jsi irácký.

- Omlouvám se.

Od začátku bude všechno řídit íránský generál. Takže pod Írán zaženou Turecko, a potom USA rozdělí Kurdy, protože Írán disponuje větší donucovací silou.

 

To současné rozhodnutí ohledně Mosulu, do kterého se navezli, je velice nepromyšlené. Američané, státní elita se teď chytají, čeho mohou. Všude kde mohou udělat něco na vztek. Aby alespoň někde získali nějaký výsledek. Víte, někteří si z historie vzít ponaučení nikdy nedokážou. Co se stalo, když předčasně aktivovali Sýrii? Předčasně aktivovali Ukrajinu? Došlo k narušení scénáře. V tomto případě je to stejné. Tady dokonce jednají bez scénáře, oni potřebují mít teď něco v ruce a následky je nezajímají. Potřebují vyhrát a dosáhnout nějakého výsledku, aby zachovali ISIL, svůj vlivový nástroj na vnější a vnitřní politiku ostatních států. A je nutná nějaká výhra. Kvůli tomu potřebují osvobodit Mosul. A žádné další plány nemají. Vůbec nepřemýšlejí o tom, co budou dělat dál. Ty bojovníky ještě musí z Mosulu nějak do toho Aleppa dostat. To v podstatě není velký problém. I kdyby je nedostali do samotného Aleppa, bude to znamenat deblokační útok. Stejně tím zaangažují síly a prostředky.

 

00:54:10

A další téma. Proč mají scientologové po celém světě tolik problémů, jestliže se jedná o nástroj globálního prediktoru, jak jste nejednou říkal?

 

Já jsem si nevšimnul, že by scientologové měli nějaké problémy po celém světě. Nic takového nevidím. Zato jsem si všimnul něčeho jiného. Jakmile se nějací podvodníci pokoušejí s využitím scientologie organizovat nějakou pyramidu, provést nějaké machinace, jsou hned velice odborně odklizeni. A samotní scientologové pracují tak, že si jich nikdo ani nevšimne. Ti, kteří se pokoušejí dostat se na jejich území, do jejich přípravny kádrů, ti jsou vidět. Jen si to vezměte, byla to obyčejná pyramida a navíc mimochodem velmi dobrá krycí informační kampaň. A co vlastně jsou zač, ti lidé z MMM, vždyť nic neznamenají. Když někdo tvrdí, že scientologie je obyčejná sekta vymývačů mozků, totalitní sekta a v řízení nic neznamenají, tak se podívejte na Kirijenka. Tam poznáte, zda mají scientologové problémy či ne. Podívejte se na Toma Cruise. Má problémy nebo ne? Scientologové nepotřebují peníze. To je přídavek, oni potřebují kádry, ovlivňovat lidské mysli. Proto ten poslední pochybný scientologický podnik, který zlikvidovali, to byli jen ti, kteří se snažili vetřít tam, kam je nikdo nezval. Pokusili se nadělat peníze na území, kde to jen tak jednoduše povoleno není. Proto také ihned byli zlikvidováni, na jedné straně aby nepřekáželi, a na druhé, aby ukázali celému světu: „Není třeba si dělat starosti. Jsou to jen tupí a omezení lidé a je možné se s nimi vypořádat, jako s každou jinou sektou.“

 

To bylo dnes poslední téma.

Byla tu otázka, ta předchozí na Teorii velkého třesku. Abyste věděli, jak se buduje řízení supersystémů, jak je možné obejít lidské vědomí a řídit lidi pomocí jejich nevědomých úrovní, jak je možné využít tu komediální kulturu pro vytváření určitých jevů, aby bylo možné spustit určité procesy řízení, musíte znát Koncepci sociální bezpečnosti a Dostatečně všeobecnou teorii řízení.

Bez toho si neporadíte. Vždyť si to vezměte, jak dokážou postupně společnost na něco připravovat. Všichni neustále omílají ta okna Overtona, Overtonova okna, Overtonova okna... Je to klasické otevřené Overtonovo okno. Jsou propagovány určité parametry budoucího světového uspořádání, podoba světové populace, přístupy. Když u nás vystupují proti juvenilní justici, proti tomu, co se teď děje v Evropě, v USA. Tak to přesně se připravuje pomocí podobných seriálů a to je třeba si uvědomovat a správně to chápat. Prostřednictvím těchto seriálů, jako je Teorie velkého třesku, je mimochodem možné dobře odhalit celkovou orientaci a vytčené cíle aktuálních procesů globálního prediktoru. Ale to musíte vědět, jak jsou řízeny sociální supersystémy. A co je pro to potřebné?

Učit se teorii. Je třeba si osvojit znalosti. Nikdo jiný nemůže za vás prožít váš život. Chcete-li být sociálně aktivní, hájit své zájmy, tak musíte vědět, jak je možné to udělat. Nechcete-li být pouhým nástrojem v rukou jiných lidí. Proto studujte tlusté knihy vnitřního prediktoru SSSR, Koncepci sociální bezpečnosti a Dostatečně všeobecnou teorii řízení.

Braňte zájmy své a své rodiny.

Buďte šťastni.

Do příštích setkání.

 

Diskusní téma: Otázky a odpovědi V.V.Pjakina ze dne 17.10.2016

Tvarohovy kolac PP na zakazku

Carprels | 19.04.2020

<a href=https://pp-cake.ru/kazan-pp-chizkejki-na-zakaz>Domaci tvarohove kolace v Kazani na zakazku </a>

Sport

GP | 24.10.2016

Proč jsou sportovci uctívány jako ikony a vyzdvihují je všude v médiích. Jaká je jejich role? Proč dostávají tak ohromné peníze prakticky za nic, jenom za to že si hrají jako malé děti? Vrcholový sport ničí jenom tělo, není to nic zdravého. Dřív museli lidi mít poctivou práci a potom se věnovat nějakému koníčku?

Re: Sport

l | 26.10.2016

jsou to lidi které to baví nebo nevidí jinou cestu nebo utíkají před nevyhovujícím systémem (chození z práce do práce-i tohoto důvodu je u nás v čr mnoho minipodnikatelů a snaží se další). A běžní lidé někteří jsou takoví, že jim fandí a sází na ně a ti sportovci pak mají prachy a můžou si vyzkoušet ukazovat všem svoje ego a aby jim všichni záviděli, čímž my přicházíme o energii a závidíme jim a oni se v tom hezky koupou. Vykašlete se na ně a pocítíte klid.

Jahoda

Jahoda | 23.10.2016

Leva net je web na urovni,seriozna stranka,zaoberajuca sa ksb a dvtr,praktickymi pracami,dielami,ktore maju pomahat cloveku orientovat sa vo svete a skvalitnit zivot jednotlivcovy a spolocnosti. Tak vas prosim,nevenujte sa blaznivym teoriam,ako je chemtrails. Chemtrails,ako celosvetovy fenomen praskovania oblohy jednoducho nieje mozny. Kazdy komu sa chce par hodin tomu venovat a zistovat si cisla a pocitat si velmi jednoducho matematicky vypocita, ze tento jav jednoducho nieje mozny,je to blud. Alebo manever nejakych kruhov,aby sa ludia zaoberali touto bolbostou a nevsimli si nieco dolezite. Je beznym javom tajnych sluzieb vypustat rozne nezmyselne(konspiracne) teorie,aby zahltili kapacitu rozumu ludi,ktory maju chut a cas premyslat.

Re: Jahoda

Martin | 24.10.2016

To ovšem ještě neznamená, že fenomén neexistuje. Je to otázka míry. A samozřejmě přístupu. Pokusy z ovlivňováním atmosféry jsou starší, než vynález vrtule. Na výzkumy v oblasti geoinženýringu se dají najít kapitoly v rozpočtu. Konkrétní vědecké práce, kongressy atd. Výzkum velmi intenzivně probíhal od padesátých let na řadě univerzit napříč glóbem. Byl z části civilní a z části vojenský. Má i řadu konkrétních aplikací od zemědělství po armádu. Například ta "meteorologická" letka, co ve Vietnamu chemicky zasazovala mračna a následné monzunové deště topily "VéKáčka" na Hočiminově stezce. Existuje záznam, jak je LBJ vyznamenává se slovy, že nahradili několik letek B52...
Je velmi pravděpodobné, že tématu se ujaly tajné služby a stejně jako to dělaly v případě literatury UFO vrství na problematiku tuny odpadního balastu a bláznivých teorií.
Pravdou zůstává, že existují měřitelné důsledky například na zemědělské půdě v oblastech, které jsou prokazatelně zasaženy temito "pokusy." Sám jsem se díky létání trochu otřel o meteorolii i mám nějaká pozorování oblačnosti, která prostě není přirozená. Včetně řady fotografií například zrcadlení slunešních paprsků, ve spektru, které nemohlo vznikout odrazem ledových krystalků nebo vody. Přinutulo mě to riskantně zastavit na krajnici dálnice, sáhnout pro široké sklo a fotit a fotit. Stejně tak rastr, který oblačnost tvořila je příliš geometrický.
Chci tím říci, že odbít to pár výpočty prostě nemohu. Ale máte pravdu v tom, že na konceptuální stránky tado diskuze nejspíš nepatří.

Irácké jednotky

Neděle | 23.10.2016

Divím se, že nikoho nezajímá rozpor Iránské x irácké jednotky, je to myslím dost podstatné. Jestliže boje koordinuje iránský generál, to chápu z hlediska GP, ale Iráčané osvobozují své město takže mají velkou motivaci v konkrétní době

chemtrails

Definitiva | 23.10.2016

Zvieratá sú na tom lepšie, lebo sa riadia svojimi zmyslami, prijímajú vnemy zmyslami, vyhodnotia vnemy a regulujú svoje správanie. Zvieratá sú funkčné tvory.

Človek je netvor! Človek, ktorý popiera chemtrails, ten popiera schopnosť vnímať svet svojimi zmyslami.

Chemtrails sú viditeľné a v mihu oka rozoznateľné od prirodzenej oblačnosti voľným okom, žiaľ prirodzená oblačnosť je dnes rarita, ale pred desiatimi rokmi ešte bola, aspoň na Slovensku.

Do programu chemtrails, MANIPULÁCIA POČASIA, sú zapojené všetky veľmoci. Všetci svorne mlčia, politici aj masmédiá, robia z duševne zdravých ľudí konšpirátorov, mrzákov, popierajú si vlastný nos medzi očami.

O cieľoch chemtrails pomlčím, niet informácií.

Keby boli chemtrails pre ľudstvo užitočné, tak sa všetci politici chvastajú, aké blaho pre ľudstvo spôsobujú, lebo všetci politici sú populisti.

Počet slnečných dní bez oblačnosti na ako tak modro mliečnej oblohe klesol na 1 - 2 v mesiaci. Bez slnka nie je život, nebude úroda, ani potraviny, ani vit. D, ani zdravý človek.

Pozerajte si staré fotografie, aby ste mali predstavu o prirodzenej oblačnosti.

Meteorológovia vymýšľajú nové názvy pre novú oblačnosť, napr. streets, ale nikto si nekladie žiadne otázky, ako vznikli, prečo?

Možno je lepšia jadrová vojna a rýchla smrť, ako žiť životom kripla, duševnéhio a fyzického mrzáka na planéte bez Slnka!

Doteraz nikto pod dohľadom kamier v priamom prenose neprinútil pristáť chemtrals lietadlo a neprehliadol jeho obsah a prístroje. Skončili by všetky diskusie, skončili by konšpirácie, našli by sa vinníci tajomstva chemtrails, ich ciele a užitočnosť pre ľudstvo, ľudstvo by sa dozvedelo pravdu, nič iné len PRAVDU. A to sa zrejme nesmie stať, je rozhodnuté!

Tento web sa tvári, že chce PRAVDU, humánnu a lepšiu spoločnosť. Ak bola otázka chemtrails položená Pjakinovi a ten mlčal, tak tým naplnil porekadlo, kto mlčí, ten svedčí.

Napriek dejinnej ľudskej tragédii a zatajovaniu časti pravdivej reality necítim nenávisť a budem sledovať aj Pjakina, aj leva net. A zásadne budem preverovať a zásadne budem veriť vlastným zmyslom a poznaniu, lebo to udržiava zdravú dušu, aj keď veľmi boľavú, ktorá musí existovať ako súčasť kopy hnoja.

Re: chemtrails

DoubleM | 23.10.2016

Nejsem zastánce spikleneckých teorií, ale byl jsem pár týdnů na Urale a denně jsem sledoval oblohu. Když nebyla oblačnost, obloha byla celou dobu čistá a modrá. Když už jsem si myslel, že v Rusku nepráškují, pár dní před odjezdem, koukám ráno na oblohu a ona byla celá přeškrtaná bílými čárami tak, jak to známe od nás. Letadla jsem už neviděl. Experti přes letectví říkají, že to jsou sražené vodní páry.
Každé auto ve „vyspělém“ západním světě musí splňovat emisní normy (EURO), které omezují množství oxidu uhelnatého. Jsem laik a o letadla se nezajímám, proto nevím, zdali jsou pro letadla také podobné normy. Pokud ano, šlo by se ptát, proč tam a tam a v tolik hodin, letělo jedno letadlo, které malovalo a vzápětí tam letělo druhé, které nemalovalo. Určitě by se šlo ptát na jejich normy. Já vím, asi to hodí na jinou výšku, na rosný bod a p., ale to udělají párkrát a pak se v odpovědích zamotají. Museli by se však do toho vložit nějaké organizace, jedinci nic nenadělají.

Re: Re: chemtrails

Martin | 23.10.2016

Zjistit co vám zrovna letí nad hlavou, není tak těžké. Znáte-li přesnou geografickou polohu vašeho stanoviště, je to otázka několika klinutí na Flightradaru, - který je veřejnou realtime službou, monitorující všechny ptáky vybavené civilním odpovídačem od jeho zapnutí před vzletem do jeho vypnutí po opuštění aktivní dráhy po přistání...
Emisní a hlukové normy pro letecké motory existují. A například v devadesátých letech jsme museli prodat nová TU154M, protože byly tyto normy nastaveny tak, aby jejich motory tyto limity nesplnily. ČSA potom pronajalo a nakupovalo do flotily b734 a b735.
Za jakých podmínek a v jakých hladinách vznikají běžné kondenzační stopy zjistíte z modelu standardní atmosféry ISA (International Standard Atmosphere)... Je k tomu potřeba zejména vysoká mínusová teplota vzduchu, ale také příslušný tlak vzduchu. Obojí s rostoucí výškou klesá. V zásadě lze říci, že když nerozeznáte na pozorovaném letounu detaily, je dostatečně vysoko pro tvorbu kondenzačních stop. Ale rozlišit mezi kondenzační a chemickou stopou je vizuálně prakticky nemožné. Pozorujete-li jev na hladinách nízké oblačnosti o kondenzační stopu se jednat nemůže.

Re: Re: Re: chemtrails

Martin | 23.10.2016

Mimochodem provozovat geoinženýring na bázi civilního letectví je z řady důvodů neproveditelné. Zaprvé letecká paliva procházejí testováním a tak by příměs jakýchkoli látek v nestopovém množství byla jen těžko utajitelná. Potom letecký motor je poměrně citlivá směs součástek přesného strojírenství a kdyby jím měly procházet tuny hliníku nebo bromidu stříbrného, moc dlouho by nefungoval.
Takže chemtrails spadá spíš pod vojenské a polovojenské letectví a rozprašování probíhá přímo ze speciálích tankerů. Jen těžko najdete nějakou organizaci, která by lezla do zelí tajným vojenským operacím. Jediné řešení je úplný zákaz vojenských přeletů cizích mocností nad našim územím zákonem. Jenže na to PSP ČR asi nebude mít koule...

Trochu mimo téma

AO | 22.10.2016

Dnes dávají na ČT1 benefiční koncert Světluška, který je celkem velkou oslavou všech postižených, co vy na to?

Mimochodem, nesleduji Pjakina pravidelně, poslední dobou vůbec, ale když třeba mluví o vesmírných raketách, cestování do vesmíru a všem okolo, tak nikdy nemluví o existenci tajných projektů. (Nebo se mýlím a jinde mluvil?)

Re: Trochu mimo téma

DoubleM | 24.10.2016

V době hluboké totality se o postižené staral stát. Žebrat nikdo nemusel.

Re: Re: Trochu mimo téma

Roman | 26.10.2016

Souhlas. Celá charita je podivným počinem, který vlastně podporuje kapitalismus, protože pomocí milodarů hasí některé jeho asociální důsledky. Pamatuju si, jak mě kdysi šoklo krátké video s Milošem Zemanem, kde otevřeně nazýval ty dojemné sbírky SVINSTVEM. Když jsem si vyslechl jeho argumenty a zamyslel se, musel jsem mu dát za pravdu. Samozřejmě lze debatovat o citlivosti nebo kvalitě poskytované péče a zajištění za socialismu, ale rámcově a v hlavních rysech ten systém byl funkční.

Nápad

eM | 22.10.2016

Chválím skvělý nápad dát do titulků na konec i na začátek odkaz na leva-net a ksbpress... dobrá propagace, Pjakina sledují lidé i z jiných zdrojů.

Zlepšení.

Putinovec | 22.10.2016

Pjakin už vypadá velice dobře,je poznat že jeho duch zlomil úder.

Re: Zlepšení.

Cico Ciciak | 22.10.2016

Tiež som si všimol, že je asi na posledných (4?) videách taký viac uvoľnenejší a viac sa aj usmieva.

Re: Zlepšení.

Sio | 24.10.2016

Jaký úder?

Irácké jednotky

Sobota | 22.10.2016

V našich mediích všude prezentují, že se osvobozování Mosulu účastní též irácké jednotky, o nich v příspěvku však není ani slovo...Děkuji za příspěvek Pjakinovi a I za překlad

Kam smerujeme?

Definitiva | 22.10.2016

Otázky a odpovede získavajú na kvalite. Veľký tresk som pozeral asi 2 min. a mozog to vyhodnotil ako americký nekultúrny chaos a odmietol to vnímať.
Bude sa na tomto webe hovoriť aj o chemtrails a manipulácii počasia? Má to dopad na celú civilizáciu. Manipulácia počasia sa deje celosvetovo!!! a nikto nikomu nič nevyčíta, ani USA Rusku, ani naopak. Existuje totálna zhoda mocností v utajení chemtrails a zákaze akejkoľvek medializácie. Posledné týždne zažívame totálne zatemnenie slnka, cez deň musíte doma svietiť . nedarí sa dostať dážď z hmloviny na Zem.

Chemtrails hmloviny spôsobujú skleníkový efekt, atmosféra je teplejšia o 6- 8 st.C, zmerať si to môžete teplomerom. Politická klima agenda otepľovania je falošnou vlajkou na utajenie vplyvu chemtrails na zvýšenie teploty. Využíva sa na ekonomické zbedačovanie ľudstva, uhlíková daň, balamutia sa mozgy ekologickým a neekologickým životným štýlom. Morálka ľudstva sa pritom nemení, konzum nepozná hraníc, korporácie vykročili rýchlo do posledného dejstva NWO na ovládnutie ľudstva, zdroje na prežitie sú privatizované a ich ničenie sa nezastavuje, šanca na prežitie ľudstva sa znižuje.

Vnútorný prediktor Ruska naopak upozorňuje na amorálnosť riadenia spoločnosti, na nutnosť zmeny, na zmysel existencie človeka. Napriek všetkému pozitívnemu všetci kompetentní, vrátene Ruska, Putina, vnútroného prediktora Ruska mlčia ako jeden o chemtrails a manipulácii počasia, ktoré sú priamou hrozbou genocídy ľudstva.

Chemtrails sú dennou realitou, prírodná oblačnosť sa nevyskytuje, predpoveď počasia je zbožným prianím a nie predpoveďou.

Celé ľudstvo je klamané a podvádzané. Je to v zhode so záujmom vnútorného prediktora Ruska o humánnej civilizácii o vzdelanom človeku, ktorý by mal byť schopný vnímať realitu sveta, používať fakty a logiku a podľa toho riadiť spoločnosť a svoj život?

Re: Kam smerujeme?

udo | 22.10.2016

..ostatné budiž..
ale tie chemtrails?
..no neviem, neviem
Možno na tom niečo trochu je,
ale skôr mi to nateraz zaváňa "jaštermi" :)

..že by sme do košíka i hnilé nedávali
..bo sa i zdravé chytiť môžu

Re: Re: Kam smerujeme?

Vezsenyi Václav | 22.10.2016

Správně UDO.

K otázkám samotným, v čase (prosím omluvte nekonkrétní čas) cca 42:50 a ne míň 40:00 a né víc 44:00... ( o nulu víc než čtyřek SORRY).... se miv určitý moment až zamotala hlava, co Vám.


Ještě k těm chemkám, kdo si myslí že je jednodušší a levnější nás práškovat než napojit a nakrmit ať zvedne ruku a prdel.....možná má dlouhý vedení. Ale abych se přiznal to ješte neznamená že chemky v mracích neexistují že.....např. haarp(energie), vesmírné aparáty(distribuce energie) a konkrétní médium( chemky).......,!!!! ŽE BY VOLE poručíme dešti větru!!!

Re: Re: Re: Kam smerujeme?

404 | 22.10.2016

chemtrail jsou paranoidní kec. Provoz letadel je ekologický problém, ne spiknutí

Re: Re: Kam smerujeme?

Sycak | 23.10.2016

Udo, prosim Te, proc to nereknes po lopate? Co se takhle vyprdnout na versovani a normalne rict svuj nazor? Prijdete mi trochu jako parta spiklenencu, co si s rika, chytrymu napovez a hloupyho kopni. Docela Vam v leva-netu rozumim, ale chovate se obcas jako nejaka vsehoznala kasta. Prijdete mne vsichni vcetne hoxe tak nejak bezcitny. Nic, jen muj nazor a mozna se jednou omluvim.

Re: Kam smerujeme?

Ly | 22.10.2016

Je to zaujímavé video https://www.youtube.com/watch?v=0_IoiXzIDWA

Re: Kam smerujeme?

mdmml | 22.10.2016

Vidim v tom aj "pozitiva"... Ak sa klima na severnej pologuli natolko otepli, ze sa budu dat obrovske teritoria Ruska, USS, Kanady, Skandinavie zacat vyuzivat na tazbu surovin, polnohospodarstvo, zdoje potravin a rybolovu, trvale osidlenie na porovnanie s hustotou osidlenia ako v Europe, tak sa ziskaju pre vyuzitie v buducnosti obrovske uzemia, ktore doteraz boli neobyvatelne... Dalej sa otvoria severne morske trasy a Hodvabna cesta nadobudne obrovsku pridanu hodnotu spolu so Transibirskou magistralou... Vacsina krajin je najosidlenejsia v miernych pobreznych pasmach, co samozrejme zatopi, zasoli morska voda a tak ako sa tu polnohospodarska a urbanisticka poda znehodnoti (priklad krajiny stredomoria) ,tak sa statom v pasme oteplenia zuroci a nesmierne zbohatnu a nadobudnu na vyzname v globalnom meritku a tych krajin nieje az tak moc a vsetky su „velmoci“. A momentalne krajiny s najvacsim osidlenim este schudobneju vycerpaju zdroje , podu , vodu (Cina zabrala Tibet kde pramenia vsetky azijske veltoky) a budu nachylne na hociaku dohodu (ich elity) a aj napriklad na taku, ze obmedzia pocet obyvatelstva. Klesne ich pridana hodnota , hodnota prepravnych tras a pod. Ale hlavne nebude treba s nimi robit kompromisy... Ze sa rozsiria puste ? Pjakin nejedenkrat povedal, ze su vsetky vysledkom ludskej cinnosti... Mozno je technologia na oteplenie a mozno aj na ochladenie planety a mozno aj na zazelenanie puste... Tusim som tu taky clanok cital... A mozno skor GP ziska nosic inteligencie a presunie sa zo Zeme na obeznu drahu a ekologia ho prestane zaujimat... :)

Re: Kam smerujeme?

eM | 22.10.2016

Na chemtrails není podle mne čas, je na to navázáno moc lidí. Odepsalo by se s tím půl systému. Chemtrails se podle mne odepíše s NATO, převážně.

Všem komentářům které to házejí do roviny konspirací doporučuji sundat slepecké brýle, a porovnávat si oblohu ve dnech kdy je plná čar s flightradarem. Porovnat si výskyt chřipkových či průjmových epidemií, období velké únavy u mnoha lidí, časově s tím kdy se vyskytují tyto čáry.

Je směšné to zesměšňovat, protože to je něco co je člověk schopen ověřit téměř bez jakýchkoli znalostí. Problém je že systém nedovoluje to přijmout, je to moc velké. To je asi podobné pro mysl jako přijmout existenci GP.

Re: Re: Kam smerujeme?

Nikdo | 23.10.2016

Souhlasím s možností tunelu na peníze. Například mnozí jistě znáte MCAfee, který si můžete při-nainstalovat, když instalujete adobe-reader (prohlížeč .pdf) - naprosto zbytečný pouze zabírající zdroje Vašeho PC. Spousta elit má byznys z naprosto ničím neužitečných projektů a třeba i různými vedlejšími efekty škodlivých účinků (to je jim jedno).

Jaké úlohy řeší chemtrails a jestli nějaké skutečné, to nevím. Moje úvaha je tato, kdyby to škodilo nadmíru, tak by to už bylo v době internetu více venku, svědomí nelze úplně potlačit. Pokud to má ovšem nějaký dlouhodobý démonický účel (salámová taktika), tak to nemá prioritu, protože nám například hrozí vyhubení v jaderné válce. A když se společnost trochu uzdraví a USA bude rozebrané bez globální katastrofy, tak se to možná odepíše jak píše eM.

Re: Kam smerujeme?

zero | 22.10.2016

Bude sa na tomto webe hovoriť aj o chemtrails a manipulácii počasia?

Otázku na toto téma jsem zasílal Pjakinovi v ruštině. Nebyla vůbec položena. Utvrzuje mne to v názoru, že všechny moci jsou principielně stejné. Všechny potřebují kontrolovat 3 hlavnípilíře moci: 1) peníze 2) energie 3) represívní orgány. Absencí jednoho z nich se každá moc hroutí.

Chemtrails spadá pod druhý pilíř. Občane, budeš pracovat pro stát a nedovolíme abys měl dostatek tepla a nekupoval naše energie a nedovolíme abys měl dostatek světla a deště pro rostliny které ti poskytují energii!

Jako jistou indicii uvádím mapu z roku 1575 http://ic.pics.livejournal.com/mylnikovdm/24488457/94139/94139_original.jpg

Na Sahaře jsou dvě velké řeky a dvě velké jezera. Není to tak dávno. Masmédia nám tvrdí že se Sahara stala pouští cca před 10000 lety. Zničil snad tamější lesy po roce 1575 požár? Malá doba ledová mohla být, ale i nemusela, způsobena obřím požárem. Založil ho snad někdo schválně?

Re: Re: Kam smerujeme?

Nikdo | 23.10.2016

Vysledoval jsem (je to snadné), že otázky se vybírají podle těchto klíčů:
1) Týkající se klíčových momentů současné globální politiky z pohledu Ruska (což je pro nás výhodné, protože jedině Ruský civilizační okruh usiluje o spravedlivou společnost).
2) Zájem o otázku (... několikrát bylo uvedeno, nejčastěji byla pokládána otázka ...)
Otázka o chemtrails podle mne do současného formátu otázek a odpovědí nepatří.

Dobrý postřeh s pilíři moci, ale je potřeba studovat tlusté knihy. Na začátek obrázek - druhy moci a jejich spolupůsobení:
http://leva-net.webnode.cz/products/jak-vznikl-autorsky-kolektiv-vp-sssr-jak-se-objevila-mrtva-voda-kob/

Re: Re: Re: Kam smerujeme?

zero | 23.10.2016

Na studování tlustých knih už většinou nemám energii, ani čas. Takže si občas něco přečtu, nebo poslechnu Pjakina. Je mi ale jasné že Pjakin hájí ruské zájmy a proto se jeho názory ve všem nemusí shodovat s názory s osvobozenou myslí. Relativně osvobozenou, tím mám na mysli i mou. Jako člověk nesnášející nad sebou jakoukoliv moc jsem si všiml že moci používají ony zmíněné tři pilíře moci. Proto ostatně není v zájmu jakékoli moci zpopularizovat zařízení na volnou energii. Není v jejich zájmu odhalit pravou příčinu gravitace,tj.přítlačnou sílu neutrin, protože od ní se volná energie,ev.hmota,odvíjí. Takže východ i západ svorně učí bláboly o gravitonech, které jsou jak paní Colombová. Nikdo je nikdy neviděl, nezachytil, nezměřil. Protože neexistují.

Re: Re: Re: Kam smerujeme?

zero | 23.10.2016

Podotýkám, že na to proč se Pjakin nechce zabývat chemtrails není třeba číst tlusté knihy. Stačí na to selský rozum. V případě neřízení počasí, ev.jiného řízení počasí by se na Zemi mohlo rozvinout celoplanetární klima příznivější pro život. Energie by se mohly začít hůř prodávat,nebo také vůbec.Nejenže všechny moci stojí na energetickém pilíři, ale obchod s energiemi jsou součástí jejich příjmů,Rusko nevyjímaje. Bez energií by moci neměly peníze a bez peněz by neměly čím zaplatit represívní aparát, takže by nastal GAME OVER.

Re: Re: Re: Re: Kam smerujeme?

popolvár | 23.10.2016

ešte nie je vhodný čas na osvetlenie problému chemtrails. Idú v tom všetci z určitého dôvodu, no nie z toho, ktorý uvádzaš. Chemtrails sa zruší až bude k tomu vhodný čas. Predčasný krok by znamenal skutočný GAME OVER, no nie stávajúceho systému, ale civilizácie a planéty ako takej. Z môjho pohľadu ešte 2-3 roky a začne sa to riešiť. Či sa to zverejní, alebo nie, to neviem, ale chemtrails záťaž sa bude znižovať až do úplného stopnutia.
Chemtrails má jeden celoplanetárny účinok, plus tam, kde vládne NATO a USA sa ešte lokálne testujú aj iné možnosti a účinky chemtrails. Od ovplyvňovania nálady a podvedomia obyvateľstva najmä pri voľbách a referendách, ekologické dopady a vplyvu na zdravie ľudí až po ovplyvňovanie počasia a vydieranie konkrétnych krajín. Dá sa o tom dohľadať spústa aj vedecky podložených materiálov. No prečo v tom zhodne idú všetci, tak o tom je toho veľmi málo a ani to nepatrí na tieto stránky.

Re: Re: Re: Re: Re: Kam smerujeme?

zero | 23.10.2016

Samozřejmě že v tom jedou všichni, stejně jak jedou všichni ve FIAT měnách, které nejsou kryté ani plesnivým senem. Musí v tom jet, protože pokud počasí zmanipuluje jeden, musí i druhý, pokud nechce trpět suchem nebo záplavami.

Re: Re: Kam smerujeme?

čtenář | 23.10.2016

Nevím ta Sahara.. Vemte si prosím atlas a podívejte se na dnešní mapu. Uvidíte značné GEOGRAFICKÉ nesrovnalosti - ta velká řeka, tekoucí od východu na západ přes oblast "Agri Tymba" je ve skutečnosti jen malá řeka, tekoucí do Senegalu. Zato řeka Niger, tekoucí pod Saharou a pak dolů, tam vůbec není. Podle mě ty dvě řeky a jezera na Sahaře tvoří řeku Niger a jsou posunuty hodně na sever. A pak už tam místo pro Saharu je. Jinak o nepřesnosti mapy máte důkaz v Jižní Americe, ta je celá "divná".
Dále je možné, že tenkrát více pršelo a dnešní polovyschlá jezera a toky byly opravdu vodatější. Ale proč za každou cenu v tom hledat záhadu??

Re: Re: Re: Kam smerujeme?

zero | 23.10.2016

Delta a pozůstatek velké řeky, která vede přes oblast Agri Tymba je ve státu Guinea Bissau. Že ta řeka musela být mohutná napovídá úsadová mělčina na africké desce: https://www.google.cz/maps/@11.0148552,-17.0998329,365339m/data=!3m1!1e3

Tato mělčina je mnohem mohutnější než jsou mělčiny u současných západoafrických řek, takže se jednalo buď o řeku velmi mohutnou, nebo velmi starou. Na té staré mapě je zakresleno několik delt řek v oblasti Guinejského zálivu,jsou tam náznaky krátkých toků. Snad to bylo proto že většinu vody pobrala ta řeka jejíž torzo je v Guinea Bissau.
Snad došlo k horotvorným procesům které změnily povodí řek a část vod mohl pojmout Niger. To ale nelze s jistotou říct kvůli neznalosti terénu.
Nedělám si iluze o přesnosti map, ale skutečnost že saharské řeky ústily do vnitrozemských jezer napovídá, že se jedná o řeky které dnes už neexistují. Kaddáfího inženýři našli obrovské podzemní rezervoáry vody v oblasti Albaidi,takže se s největší pravděpodobností jedná o pozůstatek původního jezera.

Děkuji za upozornění na Jižní Ameriku, jak budu mít čas, podívám se na ni.

Záhadu v tom za každou cenu nehledám. Jen si dávám do souvislosti skutečnost, že dříve byla hladina moří o 100 - 200 níž než v současnosti. To znamená že většina vody byla buď v ledovcích jak se včeobecně tvrdí, anebo naopak v atmosféře,vodních tocích a mohutné vegetaci. Podle saharských řek, i té v oblasti Agri tybmba to ukazuje na druhou možnost.

To vcelku zapadá do ochlazení během malé doby ledové https://cs.wikipedia.org/wiki/Mal%C3%A1_doba_ledov%C3%A1 a následným nižším odparem,nižšími srážkami a vysycháním některých oblastí, např.Sahary.

Malou dobu ledovou mohly způsobit erupce sopek,nižší sluneční aktivita, nebo také rozsáhlé požáry. Zda byly přirozeného vzniku, nebo umělě založené nikdo neví.

Re: Re: Re: Re: Kam smerujeme?

Standa | 24.10.2016

Ta řeka podle provedených měření měmí každoročně ve velkém rozsahu průtok. Od hodnoty, která připomíná běžný stav naší Berounky až po hodnoty průtoku Dunaje ve Vídni.
Každoroční záplavy (a to měření určitě naobsáhla největší extrémy za stovky let) by tedy možná mohly vysvětlit tu mohutnou deltu a širokou nivu.

děkuji

Kmet | 22.10.2016

za překlad

titulky

Dasa | 22.10.2016

Děkuji pani Ireně za titulky .

Re: titulky

Vezsenyi Václav | 22.10.2016

Paní IRENAANERI, nevím zeptám se mamky. Je totiž taky Irena, třeba je to vona.

Re: Re: titulky

Hox | 22.10.2016

:)

Přidat nový příspěvek