Diskusní téma: Otázka - Odpověď V.V. Pjakina ze dne 31.01.2017

nový Pjakin RU

Ladič | 15.02.2017

https://www.youtube.com/watch?v=k8noz5ZSBgc

Prosba

anna | 12.02.2017

Omlouvám se, že odbočuji od tématu
Měla bych prosbu k paní Ireně a všem. Existují "Večerní rozhovory" s V.V. Putinem natočené na začátku jeho kariéry (asi 1,5 hodiny celkem). Je to spousta práce, ale nestály by prosím za překlad ?
https://www.youtube.com/watch?v=RPtjT4D5Meo&list=PLALWedjbE_UXQkggir3iW9MXquV04IBnu
Dále existuje kniha Putin:Z první ruky vydaná v roce 2000
http://www.paseka.sk/index.php?&page=katalog&book=94867
kde má být údajně popsaná spolupráce V.V Putina s Kissingerem.
Prosím, jestli tu knihu někdo má, mohl by zveřejnit pasáže o této spolupráci a vložit odkaz.
S díky za vše anna

Bůh barbar

bratr | 12.02.2017

Bůh není barbar, bůh je láska, jak říká Ježíš a prezident Zeman. A kdo v té lásce není, koho ovládne nenávist, Jeho andělé od něho utíkají a i kdyby byl sebechytřejší a myslel to sebelépe, příchází hrozná neštěstí. Možná právě proto, že chce vyrvat spoustu lidí satanovi ze spárů. To je moje zkušenost...... Milujme své nepřátele, naše nenávist je posiluje.

BYL

Koloděj | 12.02.2017

Nelze na náš příběh mačkat příběh o zlomeném meči jako klíč na pastelínu.
Pokud St. Claire zabil majora, nehledejme v letadle mrtvého majora .. a podobně.
Myslím, že stěžejní Pjakinovo sdělení je Kam ukryje moudrý muž mrtvý list ?

Letadlo spadlo, protože v něm seděl někdo, kdo mnoho věděl. Zabít ho jinak by znamenalo ( pro vyšetřující orgány ) totéž, jako nechat na místě svou navštívenku. Způsob provedení dává tušit, že za tím nebyla manželka pilota, ale někdo sakra mocný a schopný. Byli těmi nepohodlnými novináři ? Byla to Líza ?

Tak mně napadá (asi je to pokročilou dobou ) ať to byl kdo chtěl, nic na tom nezměníme. Hlavně že o tom ví Pjakin, řekne to Putinovi, a ten toho psa zastřelí za nás.

Irenko, díky za překlad

Re: BYL

Pavel | 12.02.2017

A i kdyby ho Putin nenechal zastřelit (jsou i jiné metody, třeba polonium), tak působí jistý zákon odrazu či chcete-li karmy.

A ten, kdo to udělal, se dříve nebo později střetne s nepřízní osudu a zemře třeba při nějaké živelné katastrofě.

Re: Re: BYL

Hox | 12.02.2017

Trochu soudnosti. Máš za to že Putin pracuje tak, že podepisuje papíry, kdo má být zastřelen nebo otráven? Panenko skákavá.

A polonium, tahle pohádka britských tajných služeb, které by bylo v případě nástroje vraždy volbou jen naprostého idiota?

Re: Re: Re: BYL

los/sol | 13.02.2017

Hoxi, myšleno je to takto: "...kdo soudí, sám bude odsouzen, kdo krade, sám bude okraden, kdo do žaláře odvádí, sám bude do žaláře odveden, kdo .... atd.
a dále, ",,kdo zlý je, zlý buď ještě, kdo krade, kraď ještě, kdo spravedlivý, ospravedlňuj se ještě, kdo svatý, posvěďcej se ještě a v den soudný bude každému odměřeno ......" Bible

Re: BYL

vierona | 12.02.2017

som skutocne casta navstevnicka tejto stranky a posluchackou p.Pjakina !dakujem!

Re: BYL

Koloděj | 12.02.2017

Měl jsem .. po napsání prvního příspěvku sen, který to vše otočil... možná.
Viděl jsem Lízu v posteli s nějakým snědším chlapem, byl zkroucený , jako v bolesti. Dva muži se na scénku dívají přes skrytou kameru a jeden říká : "další dárce orgánů". Pak jsem jako viděl titulky, jak Líza zachraňuje ty, jimž už jinak není pomoci .. děti z Donbasu vozí do nejlepších Moskevských nemocnic ...

A náhle vidím Ikonu, kterou nikdo nemůže pošpinit, pracovnici prezidentova kruhu poradců pro lidská práva, někoho, kdo staví hospice i dětské domovy (samozřejmě ne ze svého, ale z peněz "vytřískaných" z regionálních orgánů moci ... přišel ji na to někdo ? Někdo. kdo seděl v letadle s ní ? Jak nejlépe odvrátit podezření ze sebe ? Být součástí velkého neštěstí ? A doufat v přežití. To samé udělal St.Claire. Mlčení pilotů během celé doby krize letu : Mohla mít Líza k nim přístup a "omylem" je bodnout jehlou s prudkým jedem ?
Byla světoznámá doktorka ..

Vsadila vše, aby zachránila svou pověst a ještě někoho, kdo v tom jel s ní ? Doktoři z "nejlepších moskevských nemocnic" jistě byli jejího plemene, kterému žádné peníze nesmrdí.

No - jen takový důsledek snu, kdy mozek to téma nechtěl nechat plavat. Neberte to vážně.

Re: Re: BYL

NiNi | 12.02.2017

Ne Ona, ale Ji. Jinak plný souhlas, vezl se list. Ale kdo Ji? Tady je odpověď zapeklitá, protože dvojí různá je možná. A koho by se více bál Pjakin? Možná ale vlastně obou stejně...

Líza

Koloděj | 12.02.2017

No, tou ikonou, o které není připraveno informační pole pro zjevení pravdy .. je Líza. ( dobře, MŮŽE být Líza ) . Nese všechny znaky Kabalismu * ochránkyně lidských práv, * podepsala petici proti Putinovi, * Putin ji vyznamenal a udělal z ní svou poradkyni ( jasně, asi byly tlaky, ale už tento rozpor ukazuje na silné zázemí Lízy) * záchrana opuštěných Doněckých dětí do nejlepších moskevských nemocnic ( to se fakt někde psalo ) * už ani nevzpomínám její .. národnost ..

Tahle protěžovaná žena mohla mít aktivity, ze kterých je jednomu na blití. Pokud ji na to někdo přišel, a jen tak mezi řečí nadhodil, že zachráněné děti z Doněcka jaksi nejsou dohledatelné ... pak mohla vymyslet plán, jak shodit celé letadlo i s zvědavcem novinářem do moře a pokusit se vyváznout bez podezření. Možná ani v tom letadle ze Soči nepokračovala, a zmizela někde s jinou identitou. Oficiálně je po ní. Kdo ji dnes pozná v davu, moc pil.
Společné znaky :
* St claire i Líza jsou ikonami dneška, oficiálně oddaní vlasti, slabým, dqěětem
* o St clairovi to víme z příběhu, ale obyčejný vesničan nic neví o jejich temné stránce života ( i když něco nepatrně prosáklo )
* stejné platí o závěrečné fázi, kdy vykonají nesmírně odvážný čin ( vystaví svůj život riziku aby zachránili čest)
* stejné o tom, že pravdu ví pár lidí, ale nelze o tom z politických důvodů mluvit

To vše za předpokladu, že Líza měla nějaké aktivity, kterými se nechlubila. Příběh o St. Clare by pak seděl na Lízu jako ušitý.
Co nevím, je, jak to souvisí s Kohnem a jeho ženou ( kterou 1 ? 2 ? 3 ? )

Ale je to asi jedno. Jen mozkové cvičení.

Re: Re: Re: BYL

Pjakin | 12.02.2017

A ještě k otázce koho se bojí Pjakin : Inu, jeho autocenzura asi není toho typu, že by se bál, ale
1) probíhající události ve světě zužují všem státům manévrovací pole pro přežití.
2) řídící procesy, kterými se Rusové snaží vyvést svět z temnot může vypouštění podobných informací zkomplikovat. Jen si to představte : poradkyně prezidenta, vyznamenána prezidentem bere Donbaské děti na bílá jatka. Nelze připustit vyšetřování, které by vedlo k jejimu obvinění, MUSÍ se to zaonačit .. jakkoliv .. aby toto nikdy svět neuzřel.

(tedy v případě že mám pravdu - pořád je to v rovině hypotézy a fantasie )

Re: Re: Re: BYL

Koloděj | 12.02.2017

šmarjá, moc přemýšlím, a podepsal jsem se Pjakin .. jsem to ale sudokopytník .. Pjakin mel být název příspěvku

Vysvětlení

GB | 10.02.2017

Jezuité řídí tenhle svět?

Většina evropských židů jsou chazaři? A původní židé, jsou to palestinci? Proto je izraelsko-chazarský stát likviduje? Nějaký dokumenty o chazarské říši. Chazaři chtějí zlikvidovat také Rusko?

Jezuité a Křesťané

los/sol | 10.02.2017

Zámek Kuks je plný bojů mezi těmito religiemi a světonázory. Dodnes se tam v lese válí trosky tesaných křížů i s Ježíšem Kristem, zapadaným jehličím a zarostlým mechem až to bolí na srdci, jako by tam proběhla těžká tanková bitva. Kolem toho nové "stezky" z dotací EU A opět jsme se tímto dostali k tématu cnosti a neřesti...

Re: Vysvětlení

Jara | 10.02.2017

CHazaři byli dobyvačný a loupeživý národ.Vybírali mýto,daně,poplatky.Tvrdě trestali ty,co neplatili,vraždili je,vypalovali,konfiskovali a plenili.Časem vytvořili i svou říši,co sahala od Krymu daleko na sever.Tyto krvelačné zbojníky až vyhnal a rozprášil jeden z posledních knížat Kyjevské Rusi.Tenkrát slíbili,že se vrátí a krutě se (slovanům) pomstí.Toto jakoby praktikují.Vracejí se a mají snahu zotročovat a bohatnout na ůkor druhých.Protože Chazar neměl své vlastní náboženství,přijali Židovské.Ti je přijali( rovný rovného si hledá...) a uznávají dodnes jako 13.židovský kmen. I to se dnes ve školách neučí.Jako vše ostatní,pravda se zamlžuje.

Re: Vysvětlení

Linux | 10.02.2017

Odpovedal si si hneď otázkou. Teda kto riadil svet do príchodu jezuitov?

Re: Vysvětlení

Cico Ciciak | 11.02.2017

Jezuiti sú len tzv. programovo-adaptabilný modul, alebo výkonná/riadiaca periféria GP (podobne ako sionisti...), s určeným programom (úlohami, agendou, politikou).

http://leva-net.webnode.cz/products/ridici-struktury-gp-ve-stredoveku-cirkevni-rady-2-/

http://leva-net.webnode.cz/products/rizeni-historickeho-procesu-ze-strany-gp-ve-stredoveku-cirkevni-rady-1-/

Re: Re: Vysvětlení

Cico Ciciak | 12.02.2017

Ospravedlňujem sa za hroznú formuláciu, ale snáď ide z nej poznať základnú myšlienku.

Re: Vysvětlení

Cico Ciciak | 11.02.2017

Chazarské etnikum GP potreboval k tomu, aby zvýšil rady kurátorov svojho tzv. biblického projektu (resp. "vyvoleného národa").
Mal by si začať seriózne študovať, materiálov je tu dosť, namiesto vypisovania offtopic príspevkov.

Re: Re: Vysvětlení

Cico Ciciak | 11.02.2017

Preto sú dnešní židia v podstate multi-etnickou cháskou.

Re: Re: Re: Vysvětlení

Cico Ciciak | 11.02.2017

... multi- etnickou a rasovou cháskou.

Re: Re: Re: Re: Vysvětlení

Putinovec | 11.02.2017

Prostě hnusná sebranka.Nbojme se toho pravdivého přirovnání.

Re: Re: Re: Re: Re: Vysvětlení

Cico Ciciak | 12.02.2017

Podobne ako (pseudo)kresťania.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vysvětlení

Cico Ciciak | 13.02.2017

... alebo (pseudo)moslimovia, aby som bol objektívny.

ČR a SR

GB | 10.02.2017

Všechny evropské republiky jsou extrémně zadlužené, vyjma Lichtenštejnska. Nejde to nikdy zaplatit, pořád se to točí a nikdo neví jak to funguje a kdo to ovládá. Proč se musí žít na dluh. Jaký pako vymyslel tenhle systém. Proč nám musí vládnout psychopati a lidi je pořád dokola volí. Kdo má nějaký řešení?

Re: ČR a SR

Jara | 10.02.2017

Žít v dluhu je jedním ze systémů zotročování lidí.Jednoduše nalákat lidi do PASTI DLUHU a pak vydírat ůroky,exekutory a konfiskací majetku .Je to už stará,mnohokrát opakovaná metoda.Podívej,coříká Pjakin: = ZNALOSTI. Mít znalosti,poučit se z dějin(pátrat po skutečných a pravdivých dějinách,nikoli neustále falšovaných a zamlčovaných).Když máš znalosti,NEOPAKUJEŠ stále dokola tu samou CHYBU. Vyvarovat se stejných chyb(často stejných,jen v různých obměnách) Jeden z příkladů falšování dějin je už více jak 1000 let překrucování a falšování dějin o Slovanech ( unás i o Moravě,Moravě a Slovensku a tzv.Malé Rusi ap.)Tisíc let nebyli pro nás např.známí Sámovi následníci.Vše překroucené a zamlčené.Naprosto vynechali naše předky a prarodiče a vymysleli pro nás cizí ,,náboženství" a pohanili nás.Jenže to ,,pohanství" existovalo 30.000 let!!oproti jejich náboženství-pouhých 1000 let,nám násilím vnucené....,,Jak je možné přijít k Bohu a přitom zavrhnout své prarodiče?..kteří byli mnohem blíže k Bohu,než jsme my dnes?!ONI-naši předkové žili v Původních Pramenech.Co špatného udělali?Předkové naši uctívali přírodu,milovali Ji a skrze Ní i Boha Tvůrce.Znali ji snad více,než dnešní biologové-,,vědci".Byli to skutečné Boží Děti a my jsme jejich potomci.Právě proto byli církvi haněni,ničeni,likvidováni a hnáni do otroctví. To se děje v podstatě dodnes.Touha po moci a vládnutí nikdy nebyl praslovanský způsob života,ten byl mnohem dokonalejší,než to,co nám předvádí dnes.Slované nezotročovali,nebyly a neexistovaly žádné krvavé oběti,vše si vymyslela ,,církev svatá" a její násilná,krvavá christianizace.

Re: Re: ČR a SR

Jara | 10.02.2017

Ale nemusíme zavrhovat ani dnešní křesťany,nebylo by to zprávné.Nejsou všichni stejní.Jen nemají znalosti a pravdivé informace.A trhat dějinný řetěz nesmíme,musíme se jen a jen poučit a nechybovat dále.Nejvíce mne mrzí,jak pohanili,pomluvili Marii Magdalénu,skutečnou Pravou ruku Ježíše.Měla znalosti a veliké schopnosti.Učila,léčila,stejně jako Ježíž,byla to nerozlučná,ideální dvojice.Žena s vysokým stupněm zasvěcení,léčitelka a učitelka.Pravá,Božská Matka.Proto byla řimskou církví pronásledována...ženy léčitelky mučeny...nesměly učit...taky nespravedlivě souzeny i upalovány.Nejvíce v tom vynikli Jezuiti-schováni za jménem Ježíše páchali kruté zlo na Zemi.

Re: Re: Re: ČR a SR

Jara | 10.02.2017

Vemte si jen toto.Kolik kostelů na ůzemí zejména Slovenska a Moravy je zasvěceno právě Marii (panně Marii) Slované i tak v hloubce srdcí a svědomí velmi dobře pociťují,kdo je skutečnou ochránkyní a matkou zároveň.Uctíváme Marii,žádáme o ochranu.Bdí nad náma svou ochrannou rukou a my to cítíme.

Re: Re: ČR a SR

vierona | 12.02.2017

treba patrat-preco kazdy papez po zvolení uteka usado sidla OpusDei-preco papez J.P II sa neocistil od jezuitou-preco darovav tiaru ktoru tkz cirkev ukoristila byzancii-mie co sa najde tu na nete -Maria terezia vyhnala jezuitou kôli zdieraniu poddanych a vecnych nepokojov-Myslim si ze tento rad zalozil psychicky naruseny knaz!viacej na nete _

.

Cico Ciciak | 09.02.2017

A čo tá "doktorka Líza" (viem len to, že bola z 5. kolóny?), ktorá tiež zahynula spolu s Alexandrovcami v tom lietadle?

Re: .

Joe | 10.02.2017

Proc z pate kolony?

Re: Re: .

Cico Ciciak | 10.02.2017

Raz som zazrel túto info v diskusii.
Ale možno som to iba zle pochopil, neviem.

Tu je nejaká analýza, kde figuruje "doktorka Líza", lenže je v RU:

http://zakonvremeni.ru/analytics/6-2%E2%80%93/29680-o-metodax-formirovaniya-liderov-pyatoj-kolonny.html

Re: .

Cico Ciciak | 10.02.2017

Po smrti z nej robia hrdinu (ako zo St. Clare-a), ale v skutočnosti to bola špina.

Re: Re: .

doposud kdyz zabili | 10.02.2017

sponzorovatele nekoho z pate kolony tak vzdy to pouzili proti prezidentovi

Re: Re: .

jo, a jeste jsm chtela rici | 10.02.2017

ze proto se hned tak nedozvime ze to byl teroristicky cin, a on to byl

Re: Re: .

pardon, nepodepsala jsen se | 10.02.2017

bez

(?)

Lid | 09.02.2017

Co je to virus? Vyjma oficiálních bludů, je to např. fragment DNA-rozbité kousky buněčných jader rozpadlých buněk. Tyto fragmenty pak nutí buňku aby je kopírovala. A podle toho má buňka "charakter". Mohli to začít nevědomky lidé kvůli hladu a zimě v Číně. Po katastrofách a zemětřeseních našli lidé staré vysypané kosti dávných tvorů-dinosaurù. Měli hlad a tak si udělali vývar z kostí (velmi parazitických a vyhynulých) tvorù a bylo to-první zlo,Průser. A tak vznikl-parazitismus=Satan. Proč zparazitovatělí vše i sebe vedou "k vyhynutí", tedy tak, jako by to byli extrémní zparazitovatělí, agresivní a dávno vyhynulí tvorové? Buňky "to" přece jen automaticky kopírují...

Re: (?)

Cico Ciciak | 09.02.2017

A ty si tiež vírus? :D

Re: (?)

Jara | 09.02.2017

Co je to virus? ,,Fragment DNA" Lidské tělo nepotřebuje tyto ,,fragmenty"-shluky DNA.Ono dnes zoufale volá,křičí o pomoc,že ke stavbě nové bílkoviny a nové buňky potřebuje základní staveb.kameny-cihličky = AMINOKYSELINU ! Celou fůru aminokyselin,aby mohlo postavit novou,výkonnou a zdravou buňku!Ale ouha! Silně zpomalená látková výměna, stres,strach,špatné znehodnocené potraviny,závadná voda a vzduch a tak se hromadí v mezibuněčné vodě-matrixu místo ,,cihliček" jen staré harampádí,velmi mnoho zbytků-fragmentů-zcela nerozložených bílkovin.Ani nejlepší zedník vám taky nepostaví nový,krásný dům ze starých shluků poškozených a pokroucených cihel.Ale tělo musí fungovat za každou cenu,..a tak volá,křičí o pomoc,i pomocí ,,Virů"! Stačí? O tom se dá napsat celá kniha.

moj tip

trubiroh | 09.02.2017

nič dalšieho vás nenapadá ?
a čo tak Jelizaveta ?

Re: moj tip

Linux | 10.02.2017

nie nie, tej sa mohli zbaviť aj iným spôsobom, tu išlo o vysporiadanie sa s vojenským zradcom. Doktorku mohlo postihnúť "nešťastie" niekde na misiách, príležitostí ponúkala vo svojom živote habakuk. Toto je slepá vetva.

Re: Re: moj tip

Cico Ciciak | 11.02.2017

Zo zradcom alebo so svedkom.
Ale to prvé nabáda myslieť si, že za tým stoja predstavitelia ruskej armády a to si nemyslím.
Z takýmto človekom by sa vysporiadali inak - jednoduchšie, ako si sám uviedol a nezabíjali by kvôli tomu toľko nevinných a dobrých ľudí.
Preto si myslím, že išlo skôr o svedka/svedkov a zadávateľovi ("St. Clare-ovi") tohto otrasného činu už nič iné nezostávalo a ešte chcel tým aj podkúriť prezidentovi Putinovi.

Poděkování

David | 09.02.2017

Moc děkuji panu Pjakinovi i paní Ireně.

ČR

GB | 09.02.2017

Kdy se zvedne životní úroveň v česku. Rozkradená a nesvobodná zem. Co s tím?

Re: ČR

Cico Ciciak | 09.02.2017

Keď si to bude väčšina priať!
Až potom!
Ale keď vidím napr. u nás na Slovensku vysmiate predavačky v Tescu a ostatných zamestnancov, alebo ľudí nakupujúcich v Tescu, tak si hovorím, že aký blahobyt. ;)

Re: Re: ČR

Vítek | 09.02.2017

Já myslím, že ty, co máme možnost vidět v obchodech a ulicích, jsou ti z horních pater potápějícího se Titaniku. Ty z podpalubí nemáme možnost vidět, ale garantuji, že jich je víc, než těch na palubě. Klíčoví jsou ti, co nevidíme, ne ti, které ještě máme na očích. Kde by taky člověk bez finančního kreditu lítal, když za prahem bytu už je to jenom o výdajích. Ale možná že lidé hibernují a vstanou pouze tehdy, když jim někdo o zlámanou grešli zvýší důchod nebo když s nimi za koblížek a klobásku smění jejich volební hlas.

Re: Re: Re: ČR

Cico Ciciak | 09.02.2017

Nemyslím si.
Jadro spoločnosti, ktoré udržuje tento režim pri živote je ešte celkom v pohode (netvrdím, že zažíva materiálny prepych).
Ani revolucionárov nebude príliš.

"Zákazník" korporátního nákupního centra

los/sol | 10.02.2017

Struktura činností robotizovaných jedinců se vyvýjí podle zadání. Pokud existuje silný korporát, diktuje podmínky. Mládež dosllova "bydlící" v nákupních centrech se zotročenou myslí, neporovnává zájmy člověka a zájmy eugenických korporátů. Jeho zaměstnanci nedávno vyhodili na mráz bezdomovce chtějícího se na chodbě jen ohřát. Všeho schopní nadějní mladí sekurité jej chytli a vyvlekli na mráz.

Re: Re: ČR

Linux | 10.02.2017

Myslíš si, že si väčšina priala politickú políciu? Tvoj fuhrer Icík vypustil džina z fľašky, ktorého už nik nevráti. Zožerie aj jeho samotného, nie je tak starý, aby sa toho smutného konca nedožil.ale dovtedy bude trpieť práve tá väčšina, trpieť neslobodou, nemožnosťou vysloviť svoj názor, svoj nesúhlas s protiväčšinovými krokmi akejkoľvek skupiny osôb, vrátane vlády, parlamentu, médiií... Koniec koncov, aj tebe zatne tipec, lebo ani prisluhovačov nečakal nikdy šťastný koniec.

Re: Re: Re: ČR

Cico Ciciak | 11.02.2017

Spamätaj sa, toto nie je kabaret.

Re: Re: Re: Re: ČR

Analytik≠Análicík | 12.02.2017

Veď práve, že to nie je kabaret, ale ty tu vytrubuješ, že Icík je pro-národne orientovaný. No túdle-nudle, potom by na vlastný národ nemohol priniesť tak iniciatívne Kalistapo.
Po odpredaji VSZ Číňanom si myslíš, že Slovač ešte na východe zarobí na železe? Zároveň tým zlegalizoval čurindove zlodejstvá, keď sa železiarne predali za babku defraudantom z USraelu.

Re: Re: Re: ČR

Cico Ciciak | 11.02.2017

K tomu som sa už vyjadroval napr. tu:

http://www.vodaksb.eu/diskuse/video/comment-page-7/#comment-28530

Ak máš nejaké normálne argumenty, môžeš tam k tomu niečo zmysluplného a konštruktívneho napísať, miesto zasierania diskusie odvecákmi a osobnými invektívami.

Re: Re: Re: Re: ČR

Cico Ciciak | 11.02.2017

... invektívami tu.

Re: ČR

Perun | 09.02.2017

A bolo by to dobre, či zle, ak by sa životná úroveň zvýšila? (viz "bohaté krajiny" v dnešnom svete...)
Podla Zákona má každý takú životnú úroveň, akú má mať. Občas ma niekto tú smolu, že náhle zbohatne ("zmluva s diablom") a to potom obvykle zle skončí. Väčšina ludí je -našťastie pre nich- tak bezvýznamná, že ani nemá moc čo ponúknuť onej entite, a tak -aj kebyže chce - nemôže klesnúť morálne príliš hlboko. Chvála Bohu na výsostiach... :-)

Re: ČR

Jura | 09.02.2017

Životní úroveň se měří podle množství spotřeby ... tj. jak moc žereme zemi.

Já bych raději, aby se zvýšila kvalita života. .... a i o tom je tenhle web.

Re: Re: ČR

Nikdo | 09.02.2017

Ahoj Juro, napsal jsem jinými slovy to samé, nevšiml jsem si, Tvé odpovědi nebo jsi ji dal, když jsem ji psal. Všiml jsem si a není to poprvé, že jsme trošku v něčem na stejné vlně. Poznání zdar :)

Re: Re: Re: ČR

Jura | 09.02.2017

Jedna z mých další přezdívek je "Někdo".

např.:
Někdo by měl vynést koš. ..... Tak já se seberu a jdu.

Re: Re: Re: Re: ČR

Nikdo | 09.02.2017

Můj "Nikdo" je z Odysseových dobrodružství. Kyklop volá další Kyklopi. Kdo ti to udělal ptají se. Kyklop odpovídá "Nikdo" a ostatní kyklopové zakroutí hlavami a vrátí se ke svým záležitostem. A oceňuji vtipný skrytý dvojsmysl niku "Někdo" (já jsem někdo kontra někdo by to měl udělat).

Re: Re: ČR

Cico Ciciak | 09.02.2017

Pokiaľ tretina až polovica obyvateľstva žije od výplaty k výplate, s dlhmi a pôžičkami na krku, trávi viac času v práci, než by bolo normálne a zdravé, tak celková kvalita života sa nikdy nezlepší.

Re: Re: Re: ČR

Nikdo | 09.02.2017

Souhlas. Ano to jedna stránka věci, podmínka nutná, ale ne dostačující, protože když ten čas dostanou, tak se budou dívat na televizi nebo půjdou do hospody, Ten problém je velice komplexní. Souhlasím také s Jurou, že zvýšená spotřeba není vhodným cílem.

Nejenom chlebem je člověk živ, ale také poznáním (objevováním, zkoumáním). Pokud chuť a odvaha zkoumat nové, nepoznané chybí co pak?

Re: Re: Re: ČR

Cico Ciciak | 09.02.2017

... a keď ľudia stále volia proti-národné, (neo)liberálne strany plné zlodejov, prisluhovačov, trojských koníkov mimo(ň)Vládok, alebo naletia judaistovi Kollárovi s jeho stranou "SME Rodina" (= prototyp anti-kresťanského rozbíjača rodín a 2 násobný mafián: príslušník najstaršej legálnej mafie a tej tradičnej ilegálnej), alebo si zvolia za p-rezidenta úžerníka Kisku, tak ťažko čakať v najbližšej dobe nejaké zmeny k lepšiemu.
To len vypovedá o nízkej úrovni chápania vecí a morálky celého národa v priemere.
Preto národ nemá žiadnu konkrétnu predstavu/víziu o lepšej: spravodlivejšej a pravdivejšej spoločnosti, max. nejaké rozmazané sny.
V tomto smere treba poriadne zapracovať.

Re: Re: Re: Re: ČR

Cico Ciciak | 09.02.2017

Po korekcii: http://pastebin.com/1uRn0Pgk

Re: Re: Re: Re: ČR

Linux | 10.02.2017

"... a keď ľudia stále volia proti-národné strany plné zlodejov"- , no to sa ti Ficko veľmi nepoďakuje, že ho takto menuješ

Re: Re: Re: Re: Re: ČR

Cico Ciciak | 11.02.2017

Smer patrí k tým najmenej proti-národným stranám, ale to je nad tvoju úroveň chápania vecí.

Re: Re: Re: Re: Re: ČR

Cico Ciciak | 11.02.2017

http://cicociciak.blogspot.sk/2017/02/jak-funguje-realna-politika-z-netu.html

Re: Re: Re: Re: SR

Slovan | 10.02.2017

Ked som sa zucastnil bytovej schodze nasho bloku stratil som posledne iluzie o ludoch. Hlupo sa odveci hadali, mimo podla mnalahko riesitelnych problemov, skoro sa pobili a volali na seba policiu. To ako som sa raz vratil neskoro z prace a zaparkoval som pred blokom tak, ze som jednym kolesom bolza zltou ciarou neparkovat, ktoru niekto nakreslil 2x sirsim pasmom ako su dvere vchodu. A sused dochodca na mna krici, ze ide volat mestsku policiu nech mi daju pokutu. Nezaujima ho, ze 12 h denne driem aj na jeho dchodok, lebo si mysli, ze jemu dava dochodok Fico. S takymi ludmi nic nezmenis, 80% naroda je mravna luza.

proč budem hákovat do konce života a stejně nic mít nebudem.

smutník | 12.02.2017

proč budem hákovat do konce života a stejně nic mít nebudem - video: http://leva-net.webnode.cz/products/zabezpeceni-plne-zamestnanosti/

Re: ČR

Nikdo | 09.02.2017

Mluvit o životní úrovní je zavádějící, protože nevíme jak ji změřit. Měříme nepřímý faktor spotřebu. Ale spotřeba je řízená nadnárodními korporacemi systémem záměrné omezujícím životnost produktu (i to co by mohlo vydržet dlouho - je konstruováno tak, aby ne). Mám se snad lépe, když si koupím nové tričko 100x za rok oproti 3x za rok?

Jak praví A.Jefimov: "Nadbytek peněz ještě nikomu štěstí nepřinesl".

Spotřebu považuji u nás za dostatečnou. Mně více zajímá stabilita, aby zem nebyla zaplevelena migranty a aby se řešili otázky vzdělání, sociálního zabezpečení, obrany a potravinové soběstačnosti. A znárodnil bych internet, všem nějaké množství dat zdarma (společně s blokováním pornografického obsahu).

Za tohle a za navýšení osobního času se klidně může osobní spotřeba zmenšit.

Re: ČR

Jara | 10.02.2017

V první řadě vyhnat cizince,co odvádí naše peníze mimo republiku.Nevolit zástupce,co jen a jen slibují.Stát musí opět vlastnit to,co patří jen nám.Suroviny,pole,lesy,vodu,byty.Upřednostnit naše malé a střední podnikatele,české výrobky.Dbát o rodiny,rodiny s dětmi,vrátit se ke své kultuře,jazyku,předkům,ke svým původním pramenům života.

.

Cico Ciciak | 09.02.2017

Ak som to správne pochopil, tak:

nejaký "St. Clare" (ruský alebo britský masonský mocenský klan? - ale ktorí ľudia presne?) nechal spadnúť lietadlo s Alexandrovcami, aby ukryl medzi ich telami svedka (svedkov), ktorý (ktorí) ho mohol (mohli) napráskať?

Re: .

Cico Ciciak | 09.02.2017

Zaujímalo by ma, jak vlastne na to V.V. Pjakin prišiel.

Re: .

Cico Ciciak | 09.02.2017

Myslím si, že bez presnejších informácií budeme len blúdiť.

Re: .

Xoc | 09.02.2017

Sinclair je priezvisko ženy Straussa Kahna. Ten ju "zradil" s chyžnou v hoteli. Nakoľko sa angažovala v jeho kauze neviem.
V poviedke generál St. Clare poslal oddiely proti Brazílcom na istú smrť, lebo sám bol zradca. Brazílci však po boji zajatcov prepustili a tí obesili zradného generála na najbližší strome so zlomenou šabľou. Povraz mu navliekol vlastný zať. V oboch Pjakinom spomenutých nápovedach je aj rodinná väzba.

Re: Re: .

Cico Ciciak | 09.02.2017

To viem, čítal som koniec tej poviedky. ;)

Re: Re: Re: .

Xoc | 09.02.2017

Pjakin poukazuje na zradu a zakrytie vraždy masovou nehodou.

Re: Re: Re: Re: .

premiér | 09.02.2017

BINGO

Re: Re: Re: .

Xoc | 09.02.2017

Pjakin poukazuje na zradu a zakrytie vraždy masovou nehodou.

Re: Re: Re: Re: .

Cico Ciciak | 09.02.2017

Hehe, však som o tom písal, nevidíš? :DD

Re: Re: Re: Re: .

Cico Ciciak | 09.02.2017

A kto to spáchal, vieš?

Re: Re: .

Cico Ciciak | 09.02.2017

Na Kána to podľa mňa s tou mrzkou černoškou iba narafičili, on zradil hlavne neocons, keď ich moc neposlúchal a tak ho klan jeho ženy Sinclair, ktorý je zrejme zapletený s neocons, odpratal z cesty...
A teraz by mal niekto "obesiť" "St. Clare".
Takto som to pochopil.

Re: Re: Re: .

loranka | 09.02.2017

tak rozmyslam, ze ten "St.Clare" by mohol byt medzi tymi nedavno odvolanymi generalmi... aj ked, takto by sa mu taka hromadna vrazda prilis lahko prepiekla

Re: .

Xoc | 09.02.2017

*Znamenie zlomenej šable*

Arthur St. Clare – veľký, úspešný, anglický generál. Prevzal vedenie proti Brazílii, keď brazílsky vlastenec Olivier vydal svoje ultimátum. Pri tejto príležitosti St.Clare, ktorý mal celkom malé vojsko, zaútočil na Oliviera a po hrdinskom boji padol do zajatia. Na zdesenie civilizovaného sveta ho obesili „na najbližšom strome“. Okolo krku mal zlomenú šabľu. V skutočnosti bol St. Clare zradca a keď mu na to prišli, tak zabil toho, ktorý mu stál v ceste. Potom, aby sa zbavil mŕtvoly, nahnal svojich vojakov na istú smrť. Olievier daroval všetkým zajatcom milosť, ale vojaci obesili svojho generála na prvý strom! A slučku ako prvý hodil snúbenec jeho dcéry, ktorý všetko pochopil!


Dominique Strauss-Kahn

He married his third wife, French journalist Anne Sinclair, in 1991. Sinclair is the heiress to part of the fortune of her maternal grandfather, Paul Rosenberg.

Smutná udalosť...

Perun | 09.02.2017

Dávam do pozornosti smutnú udalosť zo včera :Velitel doněckých rebelů Michaila Tolstych, který je známý pod přezdívkou Givi, byl zavražděn. Informovaly o tom povstalecké úřady s tím, že "hrdina Doněcké lidové republiky a velitel praporu Somali" zahynul v důsledku teroristického útoku ve středu v 6:12 moskevského času. Doněcké později upřesnily, že Givi byl nejspíše zabit výbuchem způsobeným střelou z plamenometu Šmel. Dříve místní orgány psaly o výbuchu bomby. Za podobných okolností v říjnu zemřel Arsen Pavlov, další z povstaleckých velitelů, který byl známější pod přezdívkou Motorola. Česť jeho pamiatke...

Re: Smutná udalosť...

Cico Ciciak | 09.02.2017

Už sa to rozoberalo tu: http://www.vodaksb.eu/diskuse/

Re: Smutná udalosť...

Perun | 09.02.2017

Kolega, poprosím Ťa zmeniť si prezývku. (ja ju používam na internete už od r.2001).

Čo sa týka Giviho, tak je to ďalšia v rade špinavých vrážd. Je otázne, či je zdroj tých špinavostí ten istý, alebo rôzne, ale každopádne je to velmi nechutná vojna na tom Donbase. Namiesto priameho boja vraždyv od chrbta, zo zálohy...

Re: Re: Smutná udalosť...

Scipio | 10.02.2017

Ty si ten Perun este z Beo.sk?

Brown.

vidlak | 08.02.2017

Cielova postava nemusel byt zrovna general, ale ten ktory vela vedel, aj letuska. Brown, hnedy, skor si myslim, ze predstavuje v symbolike Brownov pohyb.

Re: Brown.

Ferona | 08.02.2017

no letuška toho veľa nevie, ale generál, ktorý sa celý život hýbe medzi verchuškou určite áno...

Katastrofa TU154M s Alexandrovci

Nasredin | 08.02.2017

Pochopili jste někdo, proč Pjakin přešel k informaci a zmínce o Strauss-Kahnovi, když byl tázán na katastrofu TU-154M s Alexandrovci ? Jestli tom rozumím dobře, Kahn se díky své manželce, která je ze staré templářské rodiny Sinclairů ( I když Wiki píše že se původně jmenovala Schwartz a příjmení Sinclair si vzala později ?). dostal k moci a postavení, které zradil (?). Mimochodem po aféře se manželka S-K se svým mužem rozešla. Britský generál St. Clare (z Chestertonovy povídky, je St. Clare = Sinclair ? ) byl oběšen vlastními vojáky, které prodal a zradil. Byla tedy mediální poprava Strauss-Kahna za zradu ? Naznačuje touto celou historií, že TU-154M s Alexandrovci padlo zradou nějakého ruského generála (který pracoval pro brity), a který dopadne jak ten britský St. Clare ( z povídky „Zlomený meč“: „Pamatujete se, koho dal Dante do posledního ledového kruhu ?, Zrádce,” řekl Flambeau a zachvěl se.“) ? Jestli je tento závěr správný, pak je pravdivé tvrzení JUDr. Huštákové (koučuje akce Alexandrvců v ČR a má v RF vysoce postavené kontakty), že za pád letadla může zrada uvnitř armády RF.

Re: Katastrofa TU154M s Alexandrovci

Nasredin | 08.02.2017

http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/VIDEO-Zadna-technicka-zavada-bylo-to-jinak-Ceska-pritelkyne-Alexandrovcu-promlouva-o-smrtelnem-padu-letadla-s-umelci-A-neni-sama-469473

Re: Re: Katastrofa TU154M s Alexandrovci

Nasredin | 08.02.2017

Vždy jsem si lámal hlavu, proč Rotschildové nechali tak brutálně padnout svého vysoko postaveného člověka, který ve světě zastupoval jejich zájmy. Chytré, Pjakin nám v jednom příspěvku dal odpovědi na dvě otázky.

Re: Re: Katastrofa TU154M s Alexandrovci

Kmet | 09.02.2017

Příspěvek byl zveřejněn bez vědomí autorky !!
(info z FB.)

Re: Katastrofa TU154M s Alexandrovci

Zornička | 08.02.2017

Koľko generálov bolo na palube TU-154M?

Re: Re: Katastrofa TU154M s Alexandrovci

... | 08.02.2017

Jeden, Chalilov.

Re: Re: Re: Katastrofa TU154M s Alexandrovci

premiér | 09.02.2017

BINGO jste mnohem chytřejší, než by někdo čekal. Kdo ví proč se stal ředitelem Alexandrovců, ví všechno, Máte můj obdiv.

Re: Katastrofa TU154M s Alexandrovci

Ave | 19.02.2017

Myslela som si, že tajomstvo je na strane otca Jelizavety, ale možo je to inak: http://oldfisher-mk.livejournal.com/799789.html
A spojnica medzi príkladom daným panom Pjakinom (Strauss-Kahn) je práve v rodine žien - tu otec ženy Strauss-Kahna. Na internete nájdete viac.

Re: Re: Napoveda

filo | 08.02.2017

Ospravedlňujem sa za mätúcu poznámku. Rosenberg je rodné meno jej matky.

omyl

filo | 08.02.2017

pomýlil som sa, Rosemberg je rodné priezvisko jej matky. Ospravedlňujem sa za mätúci príspevok.

Napoveda

Dažboh | 08.02.2017

jméno manžeky je Sinclair

1 | 2 >>

Přidat nový příspěvek