Otázka - Odpověď V.V. Pjakina ze dne 05.03.2018

Otázka - Odpověď V.V. Pjakina ze dne 05.03.2018

9.3.2018

 

youtube.com/watch?v=oCxhGqViudE
Otázka - Odpověď V.V. Pjakina ze dne 05.03.2018.srt (78899)
 

Dobrý den Valeriji Viktoroviči.

Dobrý den 05.03.2018.

Zdravím naše vážené diváky, posluchače a kolegy ve studiu.

 

00:21

Začneme samozřejmě od nejpopulárnější otázky, která nabrala téměř sto hlasů. Přečtu ji ve verzi od Maxima z Doněcku. Valeriji Viktoroviči, čekáme na vaše komentáře k události číslo jedna v tomto týdnu, ke každoročnímu poselství prezidenta Ruské federace Federálnímu shromáždění, které bylo velice mocné a silné, každé slovo bylo uvážené a má svůj význam, od nastavení vektoru cílů a vybuzení ruského národa k novému civilizačnímu kroku, až k tomu prohlášení a provedení preventivních kroků v oblasti bezpečnosti Ruska a jeho spojenců.

Valeriji Viktoroviči, to je ten stav tak vážný a na hraně? Co náš prezident zatím z pozice své funkce a diplomacie neřekl nahlas?

A Alexandr Taršilov se také hned ptá: Je to zajímavá situace s ohledem na vztahy Ruska a globálního prediktoru. Proč GP rukama rossionských elit nezabránil vytvoření takových zbraní, jaké teď má Putin? Vždyť pokud by se jim nepovedlo úplně zabránit výrobě těchto zbraní, tak by mohli přinejmenším oddálit jejich připravenost. Podle mého názoru by Vladimir Putin před volbami takto určitě neblufoval.

 

Putin v žádném případě nikdy neblufuje. Putin vždy mluví přímo, otevřeně a nedvojsmyslně. Je to člověk, který není pokrytecký. Tohle musíte brát na zřetel za všech situací, které se dějí. A obzvláště, když se ta věc týká sportovců.

Mám malou poznámku k těm otázkám. Ty otázky jsou velice důležité a kvalitní, nicméně musím říci, že s prvním kolegou nesouhlasím, že byl nastaven, určen vektor cílů, a že se jedná o náboj do budoucna. Ne, to jsem v tom neviděl, viděl jsem něco jiného. Šlo o návrh společnosti, aby se konceptuálně vyhranila, přičemž o velmi závažný návrh. Ale o tom si promluvíme o něco později a teď bychom měli chápat…

 

Já asi zase budu v souvislosti s tím, o čem teď budu mluvit jako ta baba Jaga proti všem. Bohužel za celou tu dobu, která uplynula od zveřejnění toho poselství ani jeden politolog nebo analytik nezakopl o to, co jsem si z toho zase vyvodil jen já sám. Nikdo jiný to neuviděl, ale bohužel je to tak a promluvit se o tom musí. Celý ten problém našich politologů spočívá v tom, že nechápou základní abecedu. Jak hlásá pravidlo Dostatečně všeobecné teorie řízení, je válka souborem opatření zaměřených na zmocnění se cizích přírodních, energetických a lidských zdrojů. Soubor opatření!

 

Válka není jen o shazování bomb. Kdyby naši politologové tuto věc chápali, tak by nedocházelo k hloupým sporům o tom, kdy skončila jaká studená válka a kdy jaká studená válka začala, či v jaké fázi střetu se právě nacházíme. Dokázali by si učinit celkový obrázek o tom, co se děje, a potom by i jejich analýzy byly v pořádku. Jenže oni bohužel ten obrázek nevidí, nepřejí si ho vidět, takže všechno, co jsem měl možnost slyšet z televize a přečetl jsem si na internetu od našich analytiků, jak pronesl náš velkolepý, nejlepší ministr zahraničí na světě Sergej Viktorovič Lavrov: Jsou to jen bláboly“, nic víc a nic míň.

 

A opět, já jsem už v minulém pořadu vysílal určitý signál, když při probírání nějakého problému vysílám signál, a osvětluji, jak ta či ona věc souvisí s tou či onou událostí. A dnes to udělám přibližně ve stejné metodice. Já vyšlu signál a potom to budeme probírat. Takže jaký signál? Nezapomeňte, že mluvíme o prezidentově poselství. A tou událostí, která má bezprostřední souvislost s prezidentovým poselstvím je zpráva od agentury TASS z 02.03.2018:

Gazprom vypoví smlouvy s Naftogazem na dodávku a tranzit plynu.

 

Já nebudu číst celé prohlášení, pouze jeho začátek, aby bylo jasné, o čem mluvím, takže: Gazprom je nucen okamžitě u Stockholmské arbitráže zahájit proceduru vypovězení smluv s Naftogazem Ukrajiny na dodávku a tranzit plynu“, informoval novináře předseda představenstva ruského plynového holdingu Alexej Miller.

Stockholmská arbitráž… Je to citát: Stockholmská arbitráž řídící se dvojitými standardy přijala asymetrické rozhodnutí ohledně smluv na dodávku a tranzit plynu s NAK - Naftogazem Ukrajiny. Tímto způsobem arbitrážní rozhodnutí podstatným způsobem narušilo rovnováhu zájmů stran v daných smlouvách“, prohlásil Miller.

Cituji dále: „Arbitři argumentovali své rozhodnutí prudkým zhoršením stavu ukrajinské ekonomiky. My kategoricky odmítáme, aby se na náš úkor řešily ekonomické problémy UKRAJINY!“ Konec citátu. Oč jde?

 

Jakým způsobem toto prezidentovo poselství může souviset s touto, zdálo by se řadovou událostí? No však jsme se už dost navysvětlovali různých těch: „Putin nás hodil přes palubu…“, od různých těch hurá-patriotů. A já bych řekl „patriastů“ (liberast = liberál + pederast), protože nazývat je vlastenci není možné. Oni jen využívají vlasteneckou vlnu a ve skutečnosti bojují proti Rusku. To oni neustále vykřikovali, že Putin se na Donbasu na všechno schválně vykašlal atd. Je nutné chápat, že to prezidentovo poselství není zaměřeno do prázdna, ale k lidem. Lidé žijí v konkrétních podmínkách.

 

No a ve svém poselství prezident musí zohledňovat, v jakých podmínkách se nachází náš stát a co je třeba řešit. A náš stát se nachází v takové situaci, kdy Stockholmská arbitráž v rozporu s jakoukoliv logikou říká: Ukrajina vám dluží peníze za tranzit a plyn, ale ona vám ty peníze za tranzit a plyn nezaplatí. Ukrajině budete platit vy, protože my jsme se rozhodli, že když je na tom Ukrajina s ekonomikou bídně, vy musíte svými zdroji napomoci stabilizaci situace na Ukrajině.“

 

Takto si můžou dovolit mluvit výlučně se svými koloniemi, s těmi, které si zotročili. Když říkají: „Nás právní stránka věci vůbec nezajímá, ani věcná stránka této věci. Nás zajímá pouze to, aby byly naplněny naše vlastní zájmy, a vy jste povinni skákat tak, jak my budeme pískat.“

Zopakuji, že válka je soubor opatření zaměřených na zmocnění se cizích přírodních, energetických a lidských zdrojů. Soubor opatření!

 

To, že se musíme vyvazovat z různých vzájemných vztahů s kyjevskou juntou, a přesněji bandou, protože juntou se přece jen rozumí stát, která provedla státní převrat, a že musíme přebudovávat ekonomické vztahy, je fakt. Ale vycházet z těchto vztahů je možné jak s pozitivním výsledkem, kdy Stockholmská arbitráž uzná, že Rusko je v právu... A my přitom mimochodem postupujeme část své suverenity, když se obracíme na jakousi arbitráž, kde má někdo o něčem rozhodovat vycházejíce ze svých zájmů, ze své právní úpravy a ne z té naší, ruské.

 

Takže Stockholmská arbitráž jako jakási mezinárodní organizace může jako mezinárodní arbitr uznat, že Ukrajina Rusku dluží a své dluhy Rusku musí zaplatit. A může to dopadnout jako teď, kdy je pro nás ten výsledek negativní, kdy nám řeknou: Nám je vřele ukradené, že vám Ukrajina něco dluží. My jsme rozhodli, že platit budete vy jí!“ A proč k tomu došlo? Proč Stockholmská arbitráž rozhodla takto?

Připomeňme si minulý pořad, když jsem odpovídal na otázky, tak jsem řekl, že ten zpěv pod bílou vlajkou se nám vymstí na velmi dlouhou dobu, že to všechno ještě budeme muset zahlazovat. A co čekáte? Když jste plně kapitulovali? Kolikrát už jsem tu vysvětloval, že sport je oblast, ve které jsou řešeny otázky, otázky globální úrovně v mezistátních vztazích.

 

Jestliže prohrajete v oblasti sportu, tak nečekejte, že v oblasti ekonomiky a politiky na vás někdo bude brát ohled.

Tady jste kapitulovali, takže si to vypijete všude, ve všech směrech. Dali jste najevo, že jste ochotni plazit se po břiše na Západ za jakýchkoliv podmínek. Řekli jste, že je pro vás důležitý názor konkrétního úředníčka olympijského výboru, který rozhoduje o tom, zda Rusko je či není suverénní. Tak co čekáte od mezinárodního soudu ve Stockholmu?

 

Vy jste dali najevo, že žádnou suverenitu nemáme, že oni rozhodují o naší vlajce. Když nám jí povolí jakýsi úředníček, tak tu vlajku s hrdostí poneseme, protože úředníček nám ji vrátil, a když to nepovolí, tak to znamená, že jsme si ji prostě nezasloužili. A to se bude projevovat ve všech, absolutně ve všech směrech. A je zbytečné v této věci poukazovat na to, že Putin někoho odměňuje apod. Já o tom ani nebudu mluvit, že zpíval hymnu apod. Jestliže to lidé pochopí z toho, co řeknu dále, tak to bude dobře, jak se říká: Chytrému napověz…

 

A kdo to nepochopí, tak promiňte, ale posaďte se k učebnicím a studujte, abyste dokázali pochopit to, co řeknu. Ale přímo vám nic vysvětlovat nebudu. Situace je taková, že to buď chytrý člověk sám pochopí, nebo ho pořádně zneužijí. A zneužít se nás chystají opravdu řádně. Takže k té obnově práv Ruského olympijského výboru mělo dojít ještě v Pchjongčchangu, už jsem o tom mluvil. Kvůli tomu tam letěl Žukov.

Ale globalisté se teď kvůli okolnostem, o kterých budu mluvit později, rozhodli, že to neodpovídá zájmům globálního prediktoru. A tak tu věc odložili. Říkají nám, že prý tam našli ten, no... doping. Ten doping tam našli kvůli tomu, že potřebovali projevit páníčkovu blahosklonnost: Co to má být? Je to jasné, dopingový terorismus. Tomu chlapci to promineme, jen ať si má tu svou bronzovou medaili. Vždyť o nic nejde, my si to potom vyříkáme.“

Jenže globální prediktor, znovu opakuji, neměl zájem podpořit vlastenectví uvnitř státu, tak se rozhodli tu vlajku nepovolit, a neponížit ji ještě více.

 

A mimochodem ta situace… Proč Putin dělá to, co dělá apod. Ta situace, na kterou se orientoval globální prediktor, je velice závažná. On si velmi dobře uvědomuje, že jestliže před odjezdem na olympiádu všechny hlasovací ankety, které se ptaly ve vlasteneckém prostředí, to liberální vůbec neberu do úvahy, tam jsou všichni pro bezpodmínečnou podřízenost Západu. Mám na mysli vlastenecké prostředí. Tyto ankety souhrnně ukazovaly na to, že asi 80% lidí, přibližně tolik, mělo za to, že ti sportovci, kteří odjeli na olympiádu, jsou pouze sportovci z Ruska.

 

Ty ankety provedené po olympiádě už ukazují jiný obrázek. Již 55% hlasujících si myslí, že sportovci, kteří odjeli na olympiádu, jsou ruskou reprezentací. Proč tak změnili názor? Je to velice jednoduché, projevil se mocný nátlak všech hromadných sdělovacích prostředků a velká dezorientovanost vlastenců vedla k tomu, že si to začali myslet. Jenže se jedná o krátkodobou ztrátu pozic. Oni si velmi dobře uvědomují, že vlastenci si to přeberou a pochopí, jaké z nich v té věci dělali blbce. Pochopí to.

 

Byla vyhlášena soutěž alternativní olympiádě. Ano? A kde jsou informace? Kde jsou přenosy? Proč o tom žádná média nemluví? Protože se jedná o informační politiku státu. My stále nemáme úplnou suverenitu.

Znovu zdůrazňuji, že máme částečnou suverenitu, větší než jakýkoliv stát na světě, ale přesto se stále jedná o částečnou suverenitu, a to i ve vztahu ke státní elitě USA, už vůbec nemluvě o globalistech.

Takže o jedněch sportovcích nic a o druhých horem dolem: Oni, oni, oni jsou ruští patrioté! A proč to tak je?

 

Dělají to proto, aby předvedli, jakým směrem je orientovaná ruská elita, k čemu je připravena, zda bojovat za ruskou suverenitu nebo se jí vzdát. A to vše poukazuje na to, že se chce vzdát. Vždyť ta algoritmika je jedna a ta samá. Ukrajinského Majdanu se účastnila jedna stará paní, dnes je to „babička Valječka“ a všichni jí dělají reklamu. Měli tam i Klička. A my máme soudruha Kovaľčuka. 31. ledna, já to přímo přečtu, 31. ledna udělal prohlášení. On jich dělá mnoho a zcela se tím odkopal.

Z těch jeho prohlášení vyplývá jen jedno, že ho připravovali jako Klička pro majdan. O tom, že bude-li mít možnost, tak bude Putina rvát na kusy, stejně jako rvali libyjští zrádci Kaddáfího, není vůbec žádných pochyb. Je to, jako by podepsal upřímné doznání viny.

 

Takže čtu, Kovaľčuk z 31. ledna: Neutrální vlajka? A co? Stejně půjdeme hrát, co naplat. Jedná se o něco, co nemůžeme ovlivnit. Náš tým se rozhodnul jet a já to považuji za správné rozhodnutí. Podporuje nás celá země.“ Lže!

Celá země je v té době nepodporovala. Liberastů je velmi málo a z vlastenců bylo 80% toho názoru, že jedou zradit svoji zemi. Všichni velmi dobře vědí, odkud pocházíme a kde jsme vyrostli.“

Víme, vždyť mezi námi určitě vyrůstají i vlasovci a zrádci. A to, co máme na hrudi, není důležité.“ Jak to? Není důležité? Proč jsou tedy celé lidské dějiny přeplněné heraldikou, různými uniformami, rituály, kde pro každý... Možná to pro někoho není důležité, zda nevěsta bude mít šaty bílé nebo červené, nebo se bez jakýchkoliv cavyků jenom podepíší. To ano. To je ale o rozhodnutí dvou lidí. Jedná se o ekonomický svazek, který uzavírají z pohledu státu a jak bude ten rituál vypadat, je jim jedno.

 

Ale vztahy mezi státy jsou velice důležité. Postavit čestnou stráž v uniformě je velice důležité, stejně jako natáhnout červený koberec. A proč by to tedy zde, ve válce…

Ještě jednou opakuji, že sféra sportu je vysoká politika, kde jsou řešeny otázky tím či oním způsobem. Je to ten nejméně bolestivý způsob (jak si ujasnit vztahy), když prohrajete zde, budete se prát s následky všude.

A první poločas jsme už prohráli.

Dej Bože, abychom to pochopili, neboť aby ti druzí nezbloudili, nesmíme sejít z cesty především my sami. A zde jsme reálně zbloudili, když média dokázala vlastence svést z cesty, ztratili jsme se v tom.

 

A to, co máme na hrudi, není důležité. Důležité je to, co máme ve svém srdci. Samozřejmě, že je to nepříjemné, ale co s tím? Abychom se uzavřeli, semkli, také není správné. Naopak je třeba dokazovat, že my jsme stejní jako všichni.“

Komu to chce dokazovat? Jestli budeš druhým dokazovat, že jsi jako oni, nikdy tě nikdo nebude brát vážně. Každý ve světě bere ohled na vaši individualitu, pokud si ji dokážete ubránit.

 

A on dále říká: „Aby nám pro příští olympiádu vrátili vlajku…“

Jestli ti jednou sebrali vlajku, jsi absolutní bezvýznamná nula. O jaké suverenitě vůbec můžeš uvažovat, když ti sebrali vlajku?

Není důležité, jak v nějaké kanceláři rozhodli. To ty ses rozhodl, zda ti vlajku seberou nebo ne. A ty sis ji nechal sebrat. Jednoduše z něho vyrábějí Klička ruského patriotického majdanu a on na to s radostí přistoupil.

 

Tím, že jsme prohráli zde, se ve světě vytvořila principiálně nová politická, ekonomická situace, která se musela odrazit i na prezidentově poselství. Je nutné si uvědomit jednoduchou věc. Prezidentovo poselství je připravováno dopředu. Jakmile prezident pronese své poselství, začíná si připravovat teze toho dalšího. Podle těch tezí se potom dál rozhoduje, co v něm řekne a jak a co z něj vyřadí. Stále si ho připravuje a pracuje nad ním do posledního okamžiku. No a finální výsledek je přizpůsoben konkrétní politické a ekonomické situaci.

 

21:32

Mimochodem, když se opět poněkud vrátíme k olympiádě, tak jste právě mluvil o Kovaľčukovi a tady se ptají, co znamená drzé prohlášení prezidenta Ruské krasobruslařské federace Gorškova,

že medailisté nedostali takové automobily BMW, jaké prý jim slibovali? To je takový způsob výchovy, nebo nestydatost překračující veškeré rámce slušného vychování?

 

Ne, to není žádná nestydatost, on prostě prezidentovi řekl: Hele, kámo, páníček ti přece řekl, že nám máš zaplatit, a dát to a to a ty děláš chytrého? Vyskakuješ si? Ty si vyskakuješ na samotného kmotra?“

Chápete to? Je to ten mopslík štěkající na slona (bajka I.A.Krylova), protože ví, že za zády má obrovského psa. Jenže to nechápe aktuální politickou situaci, protože kdyby ji chápal, tak by seděl tiše jako pěna a držel hubu. A současná politická situace se odrazila v prezidentově poselství.

- Jak přesně zněla ta otázka na prezidentovo poselství?

- Maxim se ptal…

- Ne, byla tam jedna nuance o poselství, komu a co.

- Aha. Vojenská část té zprávy.

- Vojenská část je ta třetí, o tom ještě budeme mluvit.

- Je to zajímavá situace s ohledem na vztahy Ruska a globálního prediktoru. Proč GP rukama rossionských elit nezabránil vytvoření takových zbraní?

- Ano, to je ono. Ta řeč přece měla dvě části.

Jedna byla zaměřena... V podstatě jedna část bylo Putinovo poselství lidem:

Rozhodněte se, co vlastně chcete. Co byste si přáli? Chcete, aby to tu vypadalo jako předtím? Tak si zvolte někoho jiného. Chcete, abych pokračoval v tom, co dělám? Tady vidíte, jaké jsou výsledky. Já sám považuji zhroucení SSSR za velkou globální katastrofu.“

To tedy říkal dříve, ale dá se to vyčíst mezi řádky. Přímo přece řekl, že lidské ztráty způsobené demokratickými reformami jsou srovnatelné se ztrátami ve Velké vlastenecké válce. Ty demografické propady.

 

Je třeba chápat jednoduchou věc. Dnes mnozí, tedy konkrétně prezidentští kandidáti přezíravě vykládají: Prezident může za to a to, prezident neudělal to a to. Prezident to a prezident ono…“ Sobčakova neustále: A co on za dvacet let dokázal? Když my jsme byli tak špatní (liberálové), co udělal on za těch 20 let?“

Jen si vezměte, jak to tu vypadalo po demokratických reformách v devadesátých letech. Jejich výsledkem bylo prudké snížení počtu obyvatelstva, zničená ekonomika. Panoval tu rozvrat. Jestliže v důsledku Velké vlastenecké války byla země zničena od západních hranic až k Volze, tak tenkrát byl rozvrácen celý stát. Navíc jsme přišli o odborníky. Dříve byl SSSR jednotným komplexem a tento jednotný komplex byl rozerván. Bylo zapotřebí všechno vytvářet znovu. Museli jsme navazovat nové vztahy a jak?

 

Začali jsme navazovat nové vztahy s Turkmenistánem ohledně plynu, a ten se nám začal vysmívat. S Uzbekistánem kvůli letadlům: Nám je nanic ten váš letecký průmysl. A chcete od nás koupit naše letadla? Tak vám je prodáme třikrát dráž, berte nebo nechte být. A takto to vypadalo ve všech směrech, absolutní katastrofa. Byl zlikvidován jednotný hospodářský komplex. Celý ten jednotný hospodářský komplex byl zničen.

 

Potřebovali jsme vytvořit svůj, jenže nám chyběli odborníci. Někteří odjeli, jiní zemřeli, všechny vazby byly přerušeny. A po tom všem nám ještě říkají: Putin neudělal to, životní úroveň je taková…“ A vůbec si nekladou otázku, zda to vůbec mohl udělat. V podstatě, jestliže budeme mluvit o podstatě toho, co Putinovi vyčítají všichni ti prezidentští kandidáti, tak jinými slovy říkají: „Soudruhu Staline, proč jsi v době války místo lednic a praček pro obyvatelstvo vyráběl tanky? Proč se staráš jen o armádu? A? Máme k tobě výhradu, že nemyslíš na zvyšování životní úrovně obyvatelstva.“

To je ta úroveň výčitek všech těch kandidátů bez výjimky. Všech prezidentských kandidátů vůči Putinovi. Putin zachránil naši zemi.

 

A ten vojenskoprůmyslový komplex? A jak hodláte ochránit své přírodní zdroje?

Už jste zapomněli na to, jak nás v devadesátých letech okrádali i bez použití armády? Nebo jste zapomněli na to, že na Kavkaze probíhala občanská válka? Občanská válka, ale se zapojením mezinárodního terorismu. Kdy většina těch „čečenských“ bojovníků byla cizí etnická směs, pakáž, která se tam sjela z celého světa.

A mnozí Čečenci mimochodem bojovali na straně federální armády jak v první, tak i v té druhé kampani. A ti, kteří, jako Kadyrov uviděli, co tam u nich zavádějí, nakonec řekli: Ne, nic takového tady nechceme.“ Federální centrum je v každém případě ta lepší varianta.

A v druhé kampani již mnozí Čečenci, kteří předtím bojovali proti federální armádě na straně mezinárodního terorismu, změnili názor a začali bojovat za svou vlast.

 

Opakuji, že tu vznikla daleko složitější situace, než v jaké byl Stalin a Putin ji vyřešil.

V mnohém ji vyřešil.

A teď tu máme volbu, zda si zachováme všechno to, co udělal Putin, a prohloubíme to s tím, že nakonec budeme moci začít řešit vnitřní problémy. Protože to, co dělal Putin, bylo odrážení všech těch, kteří si přáli trhat na kusy naši vlast, dostat se k našim zdrojům a likvidovat náš národ. Bez armády by to nebylo možné.

 

Jaká panuje na Západě ideologie? Něco nemám a soused ano? Tak rozpoutám válku a seberu mu to. Jen se podívejte na dějiny západní civilizace. My jsme nikdy k nikomu s válkou nešli. To jen Sobčakova byla schopná pronést perlu: Proč vytváříme armádu? Nač ji potřebujeme? Západ k nám nikdy nepřicházel s válkou.“ A všichni prezidentští kandidáti včetně Solovjova to spolkli! Nikdo jí neřekl: „Co to proboha meleš? Nauč se dějepis. Hitler a Napoleon k nám snad vtrhli s kulturní misí? A my jsme jen nepochopili jejich blahé záměry?“ Ona mluví stejně jako Smerďakov (Bratři Karamazovi). Nepochopili jsme, že jsme je měli uvítat a místo toho jsme jim dali co proto a dobyli Berlín i Paříž. Co to vůbec meleš?

 

Prý stoupají vojenské výdaje. A jak bychom se jako měli bránit? Třetina Putinova poselství pojednávala o vojenské složce. A to si jako myslíte, že to všechno prostě jen tak spadlo z nebe?

To byla dobrá otázka. Jak to, že globální prediktor připustil vytvoření takových zbraní?

 

Ta věc se má tak, že Putin se s globálním prediktorem domlouvá a ta třetí část nebyla Putinovým poselstvím dovnitř státu, to bylo poselství globálního prediktoru celému světu, protože situace je maximálně kritická.

A na tom, že to poselství vypadalo takto, mají vinu rossionské elity, které si přejí vzdát se ruské suverenity, a v první řadě jsou tím vinni sportovci, kteří si zazpívali při stoupání bílé vlajky. Vysvětlím, oč jde.

 

28. února 2018 na ženevské Konferenci o ozbrojení Sergej Viktorovič Lavrov udělal prohlášení, po kterém proběhla vlna vzrušení po celém světě. A co řekl?

Řekl, že USA připravují válku, připravují jadernou válku proti Rusku. Válčit že ale mají evropské cvičené opičky, místo bílých páníčků, sáhibů z USA.

Na to je připravují, na válku s Ruskem, ve které mají shořet. Situace je maximálně kritická. A v jakých podmínkách udělal Lavrov toto prohlášení?

Udělal to prohlášení v podmínkách, kdy jsou již vytvořeny sklady potravin a dalších vojenských materiálů, kdy byly na Západě zformovány útočné skupiny. Stejná skupina vojsk je připravována i vedle nás v Pobaltí. Vše je připravováno k vpádu.

 

Okolo našich hranic v poslední době a obzvláště po tom zpívání pod bílou vlajkou, prudce vzrostl počet letů výzvědných letadel. Na Ukrajině probíhá přeskupování vojsk ukrajinské ozbrojené sebranky, kterou připravují k útoku. Vše je připravováno pro velkou válku.

My ovšem chápeme, že velkou válku jako takovou Západ neustojí. Západ není připraven na válku s Ruskem. V Evropě nemají bojeschopné jednotky, a to tak že vůbec žádné. Evropa není k válce...

A nač se to tedy připravují? Co se to najednou děje? Kolikrát jsem už o tom mluvil?

 

Vždy, když Západ zaútočí na Rusko, vychází z jedné věci, že vojensky Rusko neporazí. Reálná je pouze vojenská okupační policejní mise umožněná zradou elit v Rusku!

Takže už vše do sebe zapadá? Zazpívali hymnu pod bílou vlajkou, elita předvedla svou zrádcovskou podstatu, takže provedeme jaderný útok proti Rusku, kde úplně stejně zdechne i ta zrádná část elity, ta je přece pro státní i globální elitu pouze spotřebním materiálem, takže taky zdechne. Potom tam jednoduše vstoupí kolony vojenské policejní mise, která vezme pod svou kontrolu všechny objekty, protože nám ten stát jednoduše vydají.

 

Jenže to není v zájmu globálního prediktoru. V tomto ohledu se teď jejich zájmy shodují s těmi našimi, protože by to prudce posílilo pozice státní elity USA a na tom nemá zájem nikdo. Státní elita USA musí být přeformátovaná, odstraněná od moci. Ten stát musí být přeformátován a odstraněn od moci ve světě, a v souladu s tím...

Co je důležité pro globální prediktor? Pro něj je teď důležité opřít se o Rusko, aby zabránil takovémuto průběhu událostí. Oni si potřebují zachovat Evropu.

 

Co tedy udělal Lavrov? Obrátil se fakticky ke státní elitě USA a k evropským státním elitám, a řekl jim: „Vy evropští ubožáci. Uvědomujete si vůbec, co děláte? Připravují vás pro jaderný útok.“ Řekl jim to úplně přímo. Připravují vás pro jaderný útok!

Jestliže teď nezměníte své vztahy s USA a nezačnete usilovně brzdit, a to ze všech sil, tak shoříte v ohni jaderné války. Od vás přiletí jaderné střely a my odpovíme odvetným úderem. Asi si uvědomujete, jak to bude vypadat. Všechny vaše evropské státy jsou menší než naše jedna Tjumenská oblast. Přestanete existovat. Jste připraveni kvůli strýčkovi Samovi zdechnout v ohni jaderné války?“

 

A státní elitě USA: „Pánové, vaše plány jsou nám známy. Počítáte s válkou proti nám? S vojenskou policejní misí? S útokem proti nám? To se vám nepovede. My vaše plány známe a odpovíme vám plnou silou. Myslíte si snad, že zaútočíme jen na Evropu? Ne. To se pletete. I vy si vykoledujete odvetný úder. To je to, co si přejete?“

A je třeba chápat, že státní elita USA není monolitní, každý tam má hromadu svých zájmů. Jedni připravují jadernou válku proti Rusku a druzí se různými cestami začleňují do stávajícího světového řádu, do přestavby světového řádu s novými centry řízení v Číně a Íránu.

 

No, Írán je zatím velkým otazníkem, tam se to úplně nemusí povést. Ale Rusko je již fakticky centrem koncentrace řízení. Je tedy třeba se začleňovat a uplatňovat přitom své zájmy. On se fakticky obrátil na státní elitu USA:

Opravdu potřebujete takovou válku? Určitá část z vás si tu válku přeje, a vy si jí také přejete? Protože přijdete o své ekonomické zájmy v Evropě. O ty totiž v Evropě přijdete. Přijdete o své pozice v Rusku, o ty také přijdete. To je to, co chcete?“

Proto se státní elita v USA díky jedinému Lavrovově vystoupení rozštěpila.

 

Dále to poselství ruského prezidenta Putina, který oznámil rozsáhlé vojenské přeformátování a informoval je:

Pánové, odvetný útok na vás bude stát za to, protože my jsme vyvíjeli jiné zbraně.“

Oni okamžitě pochopili: „Podívejte se, kam letí ta raketa Sarmat? Kam padají jaderné hlavice? Na Floridu? Tam, kde je naše centrální velení ozbrojených sil USA a rezidence amerického prezidenta? Rusové to mohou udělat. Ale my tu máme spoustu vědců, kteří nám všichni dokazují, že to všechno je pouhý bluf.“

 

Bereme si tedy za základ všechno, co tvrdí všichni nepřátelé Ruska a prý „patrioti“, prostě patriasti! Všechno, co tvrdí liberasti a patriasti je jako absolutní pravda. Předpokládejme tedy, pouze předpokládejme, že skutečně nemáme žádné takové zbraně, že to skutečně byla pouze počítačová animace a sny ruského prezidenta. Je tu tedy takový předpoklad, ano?

 

Takže, drazí soudruzi, budete popírat naši vojenskou operaci v Sýrii? No, jo. Přední americká média jsou nucena skrz zuby cedit, že v Sýrii Rusové zvítězili: To Rusové tam všechno rozstříleli. A jak to ti Rusové dokázali? Protože jsme nečekali, že mají k dispozici takové druhy zbraní.“

To znamená, že jste nuceni přiznat, že ty k dispozici máme. A když přiznáváte, že tyto zbraně my máme, musíte přiznat i něco jiného, že máme i takové hrdiny, jako byl Alexandr Prochorenko a Roman Filipov.

 

Jak že to řekl ten Putin? „Takové důstojníky jste nikdy neměli, nemáte a mít nebudete!“ Až tedy budete plánovat válku proti Rusku, ve které jste připraveni spálit své podpindosníky, v ohni této jaderné války... A ti podpindosníci? Jak to řekl ten…: Co si to ten Putin dovoluje? My chtěli BMW X5 oj X6 a on nám dal jen X5 a ještě montované v Kaliningradu. Páníček přece přikázal, abys nás zasypal zlatem.“

 

Jsou to hlupáci. Mnozí si neuvědomují, že shoří. Jiní si to uvědomují a myslí si, že včas odletí někam do Londýna: Tam přečkám, než Rusko vybombardují jadernými zbraněmi, a potom už se tam ani nevrátím, ať už by mě k tomu nutili, jak chtěli.“

Ale donutí a pojedeš! Seberou ti majetek, a bude-li to třeba, tak skončíš jako Běrezovskij pověšený na vlastní šále ve vlastní koupelně. To je to, v co doufají.

 

Takže ti liberasti, všechny ty elity, které zrazují Rusko, nejsou k ničemu ani jedné ze stran. A až zaútočíte, máte zaručeno, že dokážete blokovat nějakého toho poručíka Ivanova, který překročí subordinaci a ten knoflík zmáčkne a v odvetu tu raketu odpálí?

- Přímo na ten jejich Londýn.

- Do toho Londýna i do USA!

 

Ne, to ne. Kdy je možné plánovat válku? Z čeho Západ vždy vychází při plánování války? Když prospěch z ní bude větší než ztráty, které to způsobí. Jestliže to jejich vítězství bude Pyrrhovo, tak to není nic, o co by stáli. To znamená, že náš zásah v Sýrii a naše armáda jsou zárukou toho, že tato válka nebude.

Protože tento vzkaz globalistů státní elita USA pochopila zcela přesně. To globalisté jim tak posílají vzkaz: Vy si myslíte, že to přežijete? Jestliže to zkusíte na Rusko, abyste rozpoutali požár v Evropě, my ten váš ostrov za velkou louží rozmetáme. Dáme k tomu Rusku zelenou.“

 

Když to takto globální prediktor zařídil, tak tím vyřešil dva úkoly. Na jedné straně postavil na místo všechny světové státní elity. Státní elitě USA poslal signál, že nikdo z nich to nepřežije: Rozmetají to tam u vás tak, že tam nezůstane kámen na kameni.“ A navíc, kdo je tou hrozbou? Rusko! Je tím podporován image Ruska jako agresora, jako agresivního státu. Chápete? Vyřešil tak hned dva úkoly.

 

A v této situaci globální prediktor řekl státní elitě: Sledujete Rusko? My se s Putinem dohodneme. Vy tam chcete nějakého toho Grudinina? Tak shoříte v požáru jaderné války, kterou sami rozpoutáte. Protože Grudinin může mluvit pouze za ty elitáře, kteří zradili svou zemi, ti jsou stejně vaši, ti mají své peníze stejně jako Grudinin ulité na Západě.

A takového Prochorenka s Filipovem pod kontrolou máte? Zaručíte, že letec s jadernou zbraní nevzlétne? Dokážete ho zadržet? Vaše protiraketová obrana je úplně děravá.

Chtěli jste předvést, jak umíte zneškodnit rakety Severní Koreje. Máte takový strach, že Severní Korea vystřelí jednu svou raketku, že máte neustále v gatích. A jakou jste provedli akci? Vystřelili jste svou raketu s naváděcím zařízením, a potom jste vystřelili svoji protiraketovou střelu a nedokázali jste trefit ani svou vlastní raketu. Sami jste řídili její kurs a stejně jste ji trefit nedokázali! Vždyť vy vůbec nic nemáte!

A chcete to zkoušet na Rusko, které takové vybavení má? I kdyby to bylo jen to, co předvedlo v Sýrii, ale to má určitě. Nestihnete ani shromáždit armádu z celého světa, a máte tu odvetný úder. Protože Rusové bojují za právo žít ve své zemi, ne za žádné přírodní energetické zdroje, ale za právo žít ve své zemi, to kvůli tomu umírají v daleké Sýrii.“

 

A opět porovnejte, za jaké peníze slouží, riskují své životy a umírají naši vojáci a velitelé v Sýrii v ozbrojených silách Ruska, nebo ti, kterým se říká soukromá armáda, a za jaké peníze jeli bojovat“ na olympiádu?

S jakou ideologií, za svou vlast, za svou rodinu, za mírové nebe nad Ruskem bojují naši soudruzi v Sýrii a za co jeli „bojovat“ sportovci? Aby jim někdo povolil nějakou vlaječku, úředníček, který jim jí zakázal a hlavně, aby dostali své peníze.

 

Tak taková je to situace. Musíme si reálně uvědomovat, že čím víc nás bude hlasovat pro Putina, tím silnější bude mít Putin vyjednávací pozici vůči globálnímu prediktoru.

A čím méně budeme hlasovat pro Putina, tím větší je pravděpodobnost občanské války, jejímž spouštěcím mechanismem se má stát mistrovství světa ve fotbale v létě.

 

A Klička už máme připraveného, je to Kovaľčuk. On na sebe všechno prozradil. Čtěte všechna jeho vystoupení počínaje pátým prosincem, celou svou shnilou podstatu plně odhalil ve svých rozhovorech.

 

45:46

K další otázce od Borise. V poslední době jsou u nás široce distribuovány filmy, které nabývají u diváků na popularitě a jsou zasvěceny úspěchům SSSR v kosmické oblasti a sportu. Všechny oslavují naše poststalinské dějinné období. Otázka, za všemi těmito filmy stojí stejní lidé, kteří sní o obrození SSSR 2.0? Jestliže na Západě sní o kapitalismu z doby stagnace, tak u nás zase o socialismu z doby stagnace? Nač připravují vědomí lidí?

 

Samozřejmě, že ne, tam nikdo o ničem nesní, v těch filmech se ukazuje nelidskost sovětského režimu. Co to udělá s dítětem ten pohyb nahoru. A proč vůbec létáme do toho kosmu, proč zbytečně riskujeme lidské životy? To, co bylo všem lidem jasné, jim tam jasné není.

Tam je hlavním úkolem předvést naše úspěchy a ukázat nelidskost marxistického, tedy ne marxistického, ale toho jakoby komunistického, sovětského režimu. Cíl toho všeho je velmi jednoduchý.

 

Ta věc se má tak, že to není tak dávno, kdy jsme se všichni stali svědky jedné události. No svědky, viděli jsme nahrávku na internetu, jak se Maxim Leonardovič (Ševčenko) popral ve studiu Komsomolské pravdy s Nikolajem Karlovičem (Svanidzem) kvůli Josifovi Vissarionovičovi (Stalinovi). To je to Rusko /asi narážka na původ aktérů/. Takže v čem je ta podstata? Myslíte si snad, že Ševčenko bránil Stalina? Vůbec ne. Ani omylem. Je to tak, že teď probíhá masová operace záměny stalinismu za ungernizmus, podle jistého barona Ungerna (von Sternberg). Euroasijci jsou jím přímo unešeni.

 

A v čem spočívá ta podstata? Zatímco Stalin budoval antidavo-elitářskou společnost, ve které měl každý člověk mít možnost rozvinout svůj genetický potenciál, tak baron Ungern navrhoval možnost společnost zmrazit. Stát by měl mít vnější podobu ze stalinského období a být tím, co navrhoval Ungern, aby byla zachována výlučně davo-elitářská společnost, ve které by nebylo možné rozvíjet genetický potenciál všech občanů dané společnosti.

Je tedy třeba teď předvést:

Jen se podívejte, jak nelidská je dnešní kapitalistická společnost. Jen se podívejte zpět na devadesátá léta, kdy jedni lidé umírali hlady a druzí je nazývali svatými. My se z toho teď vyhrabeme, ale vždyť je třeba někam směřovat. V sovětské době jsme mnohé dělali dobře, ale teď tu musíme nastolit jiný režim.

Ale jak by měl vypadat? Jakou sovětskou společnost, jaké SSSR 2.0 vybudujeme? A zde je nám nabízen ungernizmus. Zatím probíhá vytváření nostalgie po sovětské společnosti, ale s vědomím toho, že sociální organizace tam nebyla správná. Teď je třeba nastavit tu správnou sociální organizaci. A my u nás máme kandidáta na Ungerna a ten kandidát je dost inteligentní a mnohé chápe.“ Víc k tomu neřeknu.

 

U nás mám na mysli, v našem státě, kde si globální prediktor takového kandidáta připravil.

Nemám na mysli u nás, jako u společenské iniciativy.

 

49:48

Dále je tu otázka od Valerije. Proč na mnohé politické talk show zvou z ukrajinské strany především politology-degeneráty? To kvůli tomu, aby vedle nich ostatní vypadali lépe? Vždyť se najdou erudovaní lidé, kteří něco umí a znají, kteří mají zkušenosti a zájem na vyřešení konfliktu. A když už si pozvou nějaké jiné, tak se jim nenápadně snaží zavřít pusu. Zkuste například překřičet ten manželský páreček z pořadu 60 minut.

 

Není třeba nikoho překřikovat, to vůbec… V podstatě musím říci, že bordel je všude ve všech pořadech, kde probíhá ten brainstorming. Ale jestliže všude ten bordel vyvolávají přítomní hosté, tak ve studiu u Solovjova, kde se scházejí nejvýznamnější odborníci, ten bordel vytváří sám Solovjov. Neustále jim skáče do řeči, když jim předtím dal slovo.

 

Včera byl například Nedělní večer, ano? Jeden člověk už byl zoufalý: „Vždyť jste mi dal slovo, tak mě to nechte říct, proč mě neustále přerušujete?“ Takže to tržiště, ten majdan tam vytváří sám Solovjov. S ohledem na ty erudované odborníky z Ukrajiny jsem nucen kolegu rozčarovat, takoví tam žádní nejsou. Celý ten problém je jen o tom, jak dlouho necháte takového odborníka mluvit. Když necháte jakéhokoliv z těch rozumných nebo zainteresovaných odborníků déle mluvit, tak uvidíte, že se neliší od těch, kteří dostávají možnost mluvit déle.

A ty jejich úsečné vstupy jsou právě jen kvůli tomu, aby si lidé pomysleli:Vidíte to? Jsou tam i rozumní, ale nenechají je mluvit. Pro Rusko je výhodné zvát takové debily. Jak by jinak řídilo Ukrajinu?“

 

Ve smyslu: „My tam posíláme i ty normální, ale oni je nenechají mluvit, nezvou je, abychom všichni vypadali jako debilové.“

Ve skutečnosti je pouze těm, které nezvou, vytvářen takový pozitivní image, aby se na ně orientovalo obyvatelstvo, aby se na ně orientovali při řešení různých problémů, aby ten kaleidoskop, ty blbosti, které neustále plácají ti, kteří se tam permanentně předvádějí včetně těch u Solovjova, udržely v hlavách všech ostatních obyvatel. Nejsou vůbec žádní...

 

Já se na ukrajinskou televizi dívám často, teď tedy stále méně a méně, protože náš Rospotrebnadzor ze všech sil pečuje...

- O zdraví občanů

...o zachování co nejlepšího image Ukrajiny, té Porošenkovy kyjevské bandy, aby se ten marasmus, který tam panuje, nebyl lidem všeobecně dostupný a tak blokují ty či ony zdroje. Zatím však všechno zablokovat nemohou, ať už se snaží jakkoliv bojovat za pozitivní image Ukrajiny a proti Rusku, protože těmi svými zákazy bojují proti Rusku.

 

Když se na ty zdroje lidé podívají, tak totiž pochopí, jak na tom Ukrajina je. Lidé si přečtou ten marasmus na TSN.ua, na CENZOR.net, všude a řeknou si: Pane bože…“ A proč je tedy zakazují? Stačí se na ně podívat a vidíte, že jde o skutečné fašisty. Vždyť oni žijí v paralelní realitě. Ale aby to lidé u nás neviděli, tak Rospotrebnadzor vytváří pozitivní obraz Ukrajiny, aby ještě vůbec bylo možné mluvit o nějakém státu.

 

53:33

Mimochodem v souvislosti s tématem analytici, neustále mluvíte o takzvaných polithňupech, kteří se hrabou v různých pískovištích.

- Ano, mluvím.

Otázka na vás:

To jen vy jste z nich ten nejchytřejší? Proč vždy vaše závěry protiřečí řekněme tomu mainstreamu, o kterém mluví ti politologové na četných politických talk show?

 

Víte, často mě to samotného napadá, když dojde k nějaké události, začnou ji rozebírat, já poslouchám jak a už vím, že budu říkat něco úplně jiného… To není proto, že bych byl takový záškodník a za každou cenu chtěl být v nějaké opozici. Každý analytik se podobá sapérovi. Uděláte chybu a už vám nikdo neuvěří. Nebudou vám růst zhlédnutí, propadnete se do zapomenutí, jednoduše do zapomenutí.

 

Když proto říkáte něco v rozporu s hlavním proudem, tak musíte být stoprocentně přesvědčený o své pravdě, kterou můžete dokázat. A když tedy říkám něco opačného, a já prakticky vždy mluvím jinak, tak vím, co říkám, o čem mluvím, a mohu to rozvést a přičlenit k už řečenému. Jen si povšimněte, že se vždy snažím vytvořit určitou matrici, mozaiku uplynulých událostí. Nejedná se o kaleidoskop.

 

Vezměte si třeba to rozhodnutí Stockholmské arbitráže, výsledky olympiády, Lavrovovo vystoupení, Putinovo poselství. To Putinovo poselství je možné rozvést do množství dalších rozvětvení. Ten rozhovor, který Putin prý poskytnul či neposkytnul NBC. Tady je možné mluvit, a mluvit, je to takový smrček, a můžete mluvit o každé jeho větvi.

 

A o čem diskutují naši odborníci? Oni diskutují o kaleidoskopu. O čem jsem mluvil přímo na začátku? Že kdyby se naučili alespoň základní abecedu, že válka je soubor opatření zaměřených na zmocnění se cizích přírodních, energetických a lidských zdrojů, tak by nevykládali takový kaleidoskop a hlouposti. Snažili by se najít vzájemné souvislosti mezi událostí ekonomickou, vojenskou i kulturní, jakoukoliv, chápete?

 

Pokoušeli by se hledat souvislosti. Ale oni to prostě odmítají dělat. Nechtějí se učit matematiku řízení, nechtějí se učit Dostatečně všeobecnou teorii řízení, prostě nechtějí, protože jim to páníček neporučil. Páníček je neposadil k učebnici a neřekl jim: „Nauč se to!“

A mnohým z nich páníček dokonce řekne: „Nauč se to, okamžitě se to nauč!“ Páníček už to totiž říká. Ale oni to jednoduše nedokážou.

 

Vždyť všichni lidé říkají: „Jak těžké je naučit se tu Dostatečně všeobecnou teorii řízení. Jak to mám uchopit?“ Nedokážou to a ve výsledku mluví o čemkoli, jen ne o tom podstatném. A já musím mluvit o tom podstatném. Já jsem jak ta baba Jaga, která je vždy v opozici, protože mluvím k podstatě věci. A povšimněte si, jak se snažím vést s ohledem na historicky-algoritmickou prioritu, na chronologickou, tu linii, když mluvím o minulé události, kterou jsme již probírali, jaké má potom dozvuky tehdy a tehdy.

 

Je ovšem třeba si uvědomovat i tu jednoduchou věc, že nejsem žádný kouzelník, že se stále učím. Ale to, co jsem se již naučil, se snažím předvést lidem, abych je motivoval sednout si k učebnicím. Je to jednoduché, ať už tu vykládám cokoliv, i kdybych vysílal 24 hodin, i kdybychom stále rozšiřovali svůj pořad, tak stejně nikdy nedokážeme popsat úplně všechno.

 

A navíc, co to znamená, využívat plody cizí intelektuální práce? Je to do určité míry sociální příživnictví. A o co se snažíme my? Aby se každý člověk stal analytikem, každý. Aby profesionální analytici byli jen pomocnou silou při shromažďování informací. Aby každý člověk… Vždyť každý nemůže věnovat tak velké množství času shromažďování informací, protože si musí vydělávat na živobytí. Ale každému člověku se v životě dostane všech informací, které pro svůj život potřebuje.

 

Všichni jsme se tak či onak dostali do situace, kdy jsme si museli říci:Vždyť mi to říkali, proč já jsem to tenkrát ignoroval? Proč jsem je neposlouchal? Kdybych to tak udělal, tak bych se vyhnul těm a těm nepříjemnostem.“ Každému se to v životě určitě přihodilo.

A co je tedy zapotřebí?

Čemu vás učí Koncepce sociální bezpečnosti a Dostatečně všeobecná teorie řízení?

Abyste dokázali rozeznat pozitivní signál směřující na vás, abyste pak dokázali bránit zájmy své i své rodiny. To je to, oč se jedná.

 

A co dělají politologové? Oni se dozvědí důvěrné informace, a protože se ti polithňupové dál koupou v tom pískovišti geopolitiky, která nevysvětluje vůbec nic, absolutně nic, tak se vrhají od jednoho předhozeného informačního fragmentu ke druhému a produkují kaleidoskop. A lidé, kvůli kterým tam vystupují, protože každá z klanově-korporativních skupin, která se účastní toho brainstormingu, té politické talk show, se z toho snaží vytěžit pro sebe nějaké to pozitivum...

 

Ale opakuji, že všude panuje absolutní bordel. Nikde se nejde do hloubky těch otázek, diskutuje se o nich čistě formálně. Jediný pořad, který více méně odpovídá úkolům globální politiky, je ten Solovjovův pořad, ale tam z toho sám Solovjov dělá tržiště a maximálně tak snižuje úroveň probíraných otázek, tím svým tržištěm.

 

A ze všech lidí, kteří moderují talk show, nejlépe pracuje Babajan. Jenže ty klanově-korporativní skupiny, které mu předepisují otázky, natolik primitivizují tu úroveň, že už není zajímavé se na to dívat, protože jde o ztracený čas. Jen si to vezměte, zorganizovali videokonferenci, VIDEOKONFERENCI s USA a nebyli schopni položit jedinou kvalitní otázku. Stačilo změnit důraz kladených otázek, položit ty samé, trochu přeformulované otázky, a získali by jiné odpovědi, které by měly zásadně jiný informační účinek. Neumí pracovat s informacemi, nikdo to neumí a nechtějí se to učit.

 

01:00:53

Máme tu akorát související otázku od Alexandra Taršilova. Každý svůj pořad vyzýváte, aby se lidé učili Koncepci a DVTŘ, aby chápali probíhající procesy. Ale nakolik je to reálné?

- Je to velice reálné.

Přece sám říkáte, že naši politologové jsou dětičky v krátkých kalhotkách, které se hrabou ve svém pískovišti. Je problém v tom, že nechtějí uvěřit, že uvažují příliš omezeně, že něco opomíjejí? Nebo je to pro ně opravdu natolik těžké? A jak si s tím potom mají poradit obyčejní lidé, kteří se to pokoušejí naučit pouze z knih? Vždyť abyste se mohli učit Koncepci a DVTŘ, musíte být neustále v online režimu a neustále sledovat probíhající procesy a to všichni lidé neumějí.

 

Tak především, trochu ho rozčaruji, člověk se neustále nachází v online režimu. Vždy jsou mu poskytovány informace potřebné pro život. Celý problém spočívá jen v tom, umět rozeznat ten pozitivní signál. Co se týká těch analytiků, tak jsem již říkal, že mnozí jsou neschopní, jiní se nechtějí něco učit, dokud jim k tomu páníček nedá zelenou. No a ti třetí? Těm už i páníček dal zelenou, ale je tu celé spektrum okolností, kdy tohle není tak, tohle není onak, tohle se mi nelíbí, já upřednostňuji jiné varianty.

 

A jak vypadá celá ta věc? Řekněme to takto. Všichni se určitě ve škole nebo i v životě dostali do situace, kdy je místo nějakého konkrétního odborníka zvolen jiný, kterého někdo protlačil, a potom sedíte na poradě, daný odborník něco sáhodlouze vykládá z pozice své řídící funkce, a odborníci, kteří ho poslouchají, vědí, že je úplně vedle, že ničemu nerozumí. No a v případě těch polithňupů v televizi je to v životě to samé.

 

Budeme se tedy orientovat na lidi, kteří ničemu nerozumí, nebo se budeme snažit sami něco chápat? A nikdo nesliboval, že to bude snadné. Učit se je vždy těžké, vzpomeňte si na svá školní léta, na vysokou školu. Je třeba se učit. Chcete ochránit zájmy své i své rodiny? Chcete mít nad hlavou mírové nebe? Tak si musíte uvědomit, že elita není schopná vám to zajistit, ona všechny otázky řeší na váš úkor a ve svůj prospěch.

 

Cožpak jste spokojeni s tou situací, kdy oligarchové, lidé, kteří nic neumí, (podobní Čukčovi z toho vtipu), sedí ve vládě? A proč? Protože stát je okupovaný. Stále jsme se ještě neosvobodili od diktátu státní elity USA, od podpindosníků, to až teď se nám otevírá taková možnost, mimo jiné také podle toho, jak budeme hlasovat.

 

Získá-li Putin dostatek hlasů, znamená to i vyšší kvalitu při řešení vnitřních ruských otázek. Získá-li jich méně… No co čekáte? Putin vám to přece řekl: „Lidé, zvolte si to, co si přejete!“ Každý národ si zaslouží takovou vládu, jakou má. Takže volte.

 

Chcete se vrátit do devadesátých let? Tak tu máte celé spektrum sedmi kandidátů. Stačí zvolit jednoho z nich. Není tam jen Grudinin nebo Sobčakova, zvolte si kteréhokoliv z nich a budete tu mít devadesátá se vší slávou. Chcete…

 

Vyhodnoťte, jak to vypadalo na začátku, co bylo za těch dvacet let uděláno a kam a jak se to teď dá posunout. Je ale nutné zbavit se toho vnějšího řízení. Musíme se zbavit strukturního řízení z Washingtonu, všech těch podpindosníků. Teď se to náhodou shoduje se zájmy globálního prediktoru a on nám umožní to udělat. Ale dojde k tomu pouze v případě, že budete hlasovat tak, jak je třeba, aby bylo možné s globálním prediktorem vyjednávat ze silné pozice.

 

V opačném případě se sice podpindosníků zbavíme, ale nedoufejte, že vám do čela státu dosadí lidi, kteří ho budou řídit. Vždyť už teď se nám snaží podsouvat: „A proč bychom nemohli Grudinina dosadit do funkce ministra, nebo náměstka ministra?“

A nevyjde to naši zemi příliš draho? Kochat se tímto soudruhem v podobné funkci, pánové? My potom budeme nuceni napravovat jeho chyby v řízení celého státu a vytvářet mu tak pozitivní image?

 

Vždyť se podívejte na Dmitrije Anatoljeviče (Medvěděva), i při všech těch mínusech je jeho image přece pozitivní a přitom on neustále pracuje v neprospěch naší země. To jenom díky Putinově práci má náš premiér pozitivní a vlastenecký image.

 

Chceme snad sami propagovat a vytvářet pozitivní image člověku, který má náš stát zničit? Putin bude pracovat, Grudinin se poveze a ještě si na tom založí své píár? To je to, co cílí všechny podobné návrhy, jmenovat ho do nějaké funkce.

 

Možná někdo souhlasí zaplatit kvalitou svého života za takový píár pro Grudinina s tím, že v budoucnu zničí náš stát. Já s tím nesouhlasím. Když lidé sami nebudou hájit své zájmy a podporovat ty či ony procesy… Co se stalo?

 

Vy nejste spokojení s Putinem, že zpívá hymnu, odměňuje olympioniky, ano?

A co jste osobně udělali vy? ...Vlastenecká část společnosti? ...Jak se chováte vy?

80% správně hodnotilo sportovce z Ruska, když tam odjížděli

a pro 55% to potom najednou byla olympijská reprezentace Ruska.

 

Ani jeden inteligentní člověk, ani jeden inteligentní člověk a Putin není hlupák, s jakýmkoliv politickým zaměřením, s jakýmkoliv!

A vůbec zde nebudeme probírat, co znamená Putin, já na toto téma končím s jakýmikoliv rozhovory.

Takže s jakýmkoliv zaměřením, i kdyby bylo stoprocentně nasměrováno proti Rusku, nemůže nebrat ohled na tento posun mezi vlasteneckou veřejností.

Nemůže na to nebrat ohled!

 

A co tedy požadujete? Zlom, katastrofu, občanskou válku? Je třeba to chápat a všemožně, všemožně to vysvětlovat. My si nepřejeme občanskou válku.

Je třeba chápat, jakou roli hraje Kovaľčuk.

Je třeba chápat, kvůli čemu byly provedeny ty ankety.

Je třeba tomu rozumět a dát najevo veškeré ruské elitě: „Vy teď něco čekáte od Západu?

Vy, kteří jste sklonili hlavy a zpívali pod bílou vlajkou? Když stoupala bílá vlajka?

Vy teď chcete něčeho dosáhnout u mezinárodních soudů?

Čekáte, že se k vám někdo bude chovat hezky?

 

Přes tu Stockholmskou arbitráž vám jasně dali najevo:

Nás absolutně nezajímá právní podstata té věci, když se nám zachce, tak půjdeme a váš majetek vám jednoduše zabavíme! Přikazujeme vám pracovat pro naše zájmy! Jak vám nařídíme!“

 

Proto se musíte učit sami. Musíte se postarat, aby vás nebylo tak snadné opít rohlíkem. 80% zastávalo jeden názor, když tam odjížděli, a mělo za to, že to jsou sportovci z Ruska, a když se odtamtud vraceli, tak vás mělo být 100%:

Když tam odjeli soutěžit za bílou vlajku, za neutrální stát, tak ať jim ten neutrální stát teď zaplatí. Ponížili jste naši hymnu? Zpívali jste ji při stoupání bílé vlajky?

Poškodili jste naši suverenitu, což bude mít negativní dopady na život nás všech, na celý stát? Udělali jste to pro třicet stříbrných, pro řezané zelené papírky?

Takové lidi tady nepotřebujeme. Jděte ke svému neutrálnímu státu, ať se o vás postarají tam.“

 

Až to bude vypadat takto, tak to bude něco jiného. Zatím je to naopak. 80% lidí (vlastenecky naladěných) situaci vyhodnotilo správně, a když se vrátili, tak místo, aby to číslo lidí správně hodnotících situaci vzrostlo, tak spadlo na 55%. Najednou je to pro ně olympijská reprezentace.

 

Když je to pro vás tak, tak si to teď vyžerte, a dívejte se, jak se kvalita vašeho života zhoršuje. Putin od vás odklání válku, reálnou válku, jadernou! Tak koho budete podporovat? To je otázka.

 

Už Putina podtrhli, když podpořili ty olympioniky. Pořádně ho podtrhli.

 

To byla poslední otázka.

Já už jsem v podstatě řekl, že abyste bránili zájmy své a své rodiny, abyste si zajistili mírové nebe nad hlavou, musíte všichni mít znalosti o řízení sociálních supersystémů. Takové znalosti najdete pouze v Koncepci sociální bezpečnosti a Dostatečně všeobecné teorii řízení. A nebude to lehké studium, ale zvládnout to může každý!

Nemusíte být profesionálním analytikem a celé hodiny sledovat zprávy a číst nějaké materiály. Žijte normálně svůj běžný život, ale udělejte si čas na studium. Všechny informace potřebné pro váš život, pro vaši práci, k vám neustále proudí.

 

Všechno, co se musíte naučit sami, a nikdo jiný to za vás neudělá, jen vy sami to musíte zvládnout, je umět vyčleňovat pozitivní signál, uslyšet ho a bránit se negativním následkům. Takže pamatujte, že každý v míře svého pochopení pracuje pro sebe a v míře svého nepochopení na toho, kdo toho ví a chápe více. Posaďte se k učebnicím. Učte se. Snažte se toho umět a chápat více. Opakuji. Braňte zájmy své a své rodiny.

 

Přeji vám mírové nebe nad hlavou.

Do příštích setkání.

 

Diskusní téma: Otázka - Odpověď V.V. Pjakina ze dne 05.03.2018

Tolik se toho děje a jen se čeká co tomu řekne PjakinT

Asenad | 15.03.2018

Pokus o vraždu exagenta Skripala. Tak kdo v tom má prsty? Kreml? Státní elita USA. GP nebo snad ruská pátá kolona? Nebo kombinace?

Tak prosím ukažte co jste se naučili.

Re: Tolik se toho děje a jen se čeká co tomu řekne PjakinT

asdf | 15.03.2018

Nevim Pjatkin rika pouzij mozek, ty rikas poslouchej druheho? Myslim, ze tvoje rada je rada otroka, ale chapu, myslet boli... :D

"Solarna burka"?

Stryho | 13.03.2018

Poslednu dobu sledujem domace spravodajstvo a su tam rozne zaujimave veci... Nedavno bola v tv novinach reportaz o SK Majdane a hnet potom bola reportaz o meskani hodin na el. Spotrebicoch ...
Politický spor medzi Srbskom a Kosovom, ktorý spôsobil nerovnováhu v tamojších elektrických prenosových sústavách, vyvolal „dominový efekt" v sieti pokrývajúcej 25 európskych krajín od Portugalska až po Grécko či Poľsko.

Výsledný pokles frekvencie striedavého prúdu sa prejavil meškaním niektorých elektronických hodín, čo mohlo pomýliť milióny Európanov, uviedla v stredu agentúra AP. (Zakon času?)

teraz sa medzi clankami o situacii v SR objavilo toto...

https://www.cas.sk/clanok/668549/zem-zasiahne-velka-solarna-burka-spoji-sa-este-s-jednym-javom-a-bude-to-poriadne-nebezpecne/

Kdezto ta reportaz o čase mi bola hnet jasna tak tu az tak jasno nemam ale myslim ze alnglosasov cakaju tazke casi

janohrach@zoznam.sk

lentak | 13.03.2018

Chcel by som sa spytat niekoho tu na leva-nete ci by vedel zaslat otazku Pjakinovi, ci by vedel okomentovat aj situaciu na Slovesku?

Re: janohrach@zoznam.sk

Tomi | 13.03.2018

No... Nieco by k tomu mohol... Ale... Ved vsetko potrebne mas tu... Co by k tomu mohol dodat pjakin? Zrejme tonesleduje ako my preto by to podla mna hodnotil tak nejak vseobecne... Ale pae viet by mohol povedat ako to vidi on... Aspon pre overenie nasich zaverov...

Re: janohrach@zoznam.sk

Iva | 13.03.2018

https://fct-altai.ru/

Re: janohrach@zoznam.sk

Laci | 13.03.2018

v novom Piakinovi je vyjadrenie. Az p. Irena prelozi, dozvies sa. Ale ziadne bomba spravy necakaj ;-)

Re: Re: janohrach@zoznam.sk

lentak | 13.03.2018

Necakam bomba vyjadrenie, iba chcem vediet jeho pohlad na vec. Pjakin sa v poslednom case malo venuje medzinarodnym udalostiam. Stale len Rusko a Rusko a co nove je v Rusku...Kedze ho pocuvaju aj dost vela zahranicnych posluchacov.mal by sa trochu viac venovat aj zahranicno politickej situacii v inych krajinach. Zapada to do celkovej svetovaj situacii a riadenia.

vlajky, erby, vlastenectví

analytik | 13.03.2018

Vlastenectví, ERBY, VLAJKY, to vše je v lidech vyvoláváno a podporováno GP a elitama

Důvod?

Rozděl a panuj

Více nemá moc smysl psát, kdo pochopil tak ví

Re: vlajky, erby, vlastenectví

RE | 13.03.2018

Ano, to je ale jen jeden aspekt reality. Kdo nevidí ten druhý, tak může pochopit jen polovinu.

Re: vlajky, erby, vlastenectví

Dušan | 13.03.2018

"vlajky, erby"

To existovalo aj pred tým ako GP zaútočil na iné oddelené kultúry.

Ako sa Putin stal prezidentom

Slovan | 12.03.2018

Tu je vysvetlenie, par dni predtym sa stretol s Henry Kisingerom:
https://blog.hlavnespravy.sk/3657/16-13-dvtr-co-nam-pjakin-o-putinovi-zatial-nepovedal-a-aky-to-ma-vyznam/

Re: Ako sa Putin stal prezidentom

Kolko budes zit | 13.03.2018

Jasne, dole viac. Ale to nemeni nic na spravnosti Strategie p. Pjakina
Pokial ovciaci zmudreju a daju sa do pohybu v tomto case dosiahnu mnoho.. AK budu vahat DNK mixu sivitov vsetko znemozni a nastupi odovzdana pasivna beztvoriva totalita... Jog, India, budhizmus, Cina... Iste uz je Vam zname, ze co mala a ma Cina to prevzala tak isto ako sucasne Technologie od vyspelsich narodov. Duchovny princip sa proste neda narodu zmenit!

Re: Ako sa Putin stal prezidentom

lentsk | 13.03.2018

Vladimir Putin: You know, after I left the intelligence
service, I worked as Assistant Rector at St Petersburg University.
I worked with people, established contacts, motivated people to act
and brought them together. This is very important in the academic
environment. Later, I was Deputy Mayor of St Petersburg. I assumed even
greater and broader responsibility. I dealt with St Petersburg’s
international ties, and that is a metropolis with a population of five
million people. While working in this capacity in St Petersburg, I first
met Henry Kissinger. Of course, all this helped me in my work at that
time, and my additional experience later helped me in my work in Moscow.

Zrejme v svojich uvahach o prepojeni Putina na Henry Kissingera si mal na mysli tuto pasaz interviu.
Treba sa pozriet na to v sirsich suvislostiach.. V dobe pred rokom 2000 bolo Rusko plne v rozklade a ovladali ho ludia spadajuci pod globalneho prediktora.} napr koncepciu bankovnictva Rusku vypracovali v USA. Tym konceptom sa riadila napr Narodna banka Ruska. Ako vieme, Putin vymenil asi pred 2 rokmi vedenie Narodnej banky Ruska, prave preto, lebo tam este boli vo vrchnom manazmente osoby globalistov.

Preto sa Putin v prvom rade, ked preberal moc v Rusku, musel sa oboznamit s procesmi, ktore tam nastolil globalny prediktor, aby vedel v buducnosti ucinne sa tomu postavit a otocit riadenie v prospech Ruska. Preto sa stretol s Henry Kissingerom, ako s jednym z hlavnych ludi GP. Ved az doteraz GP vyuziva staruckeho pana Kissingera, ked chce riesit dolezite veci s Ruskom, lebo nikto iny niej vo veci tak znaly, ako prave Kissinger. Inac Putin ma velmi korektne, az priatelske vstahy s panom Kissingerom, poznaju sa uz dlho.

Miera nepochopenia

Kolko budes zit | 12.03.2018

Hm, ak si protivnik mapuje mieru nebezpecnosti urovnou chapania, je urcite spokojny. Zopakujem -rovnaka miera nepochopenie predmetnodiskusneho archetypu ako v pripade "Kolja v Bundestagu". Kladnosuhlasni s p. Pjakinom-tak i tak nepodavaju dostatocne jasny vysvetlujuci obraz pre neznalych. Su na pozicii akoby len zo zvyku a bez faktov.
P. Pjakin na oboch pripadoch krasne, jasne, zretelne, uplne detailne vysvetlil, co svojou prostacikovskou NEVEDOMOSTOU a individualizmom, bezvlastenecki sportovci sposobilosti a rovnakou mierou i otupela verejnost ak je pravda, co tu uviedli, ze cca 60% ludi bolo za. Krasny priklad manipulacie so socialnymi skupinami znalymi babkovodicmi a tu vlastne diskutuju opat nie o tomto merite veci! Dospeli nie su male deti a tak ich za rucicku Putin vodit nebude. I on potrebuje vediet pre riadiace procesy skutocny stav riadeneho systemu. Oba su krasne priklady pre znalych KOB. Je to hrozive, ze prave takato sondaz ukazala akoby nepripravenost k vlastenectvu nielen sportovcov, ale i verejnost - ako dalsie pokracovanie rozbehnuteho "Koljokurzu navalnacatami-hrobarmi Ruska" v spolocnosti, co moze spustit vojnu, prevrat... a rozhodne oslabuje vyjednavacie pozicie skutocnych vlasteneckych SIL, ALE len v pripade, ze "prieskum" bol PRAVDIVY, co teda urcite nebol a bol na objednavku ako vsetky vo "verejno pravnych" teda zahranicnych mediach a tak sa vlastenecke ruske sily mozu tesit, pretoze na rozdiel od mnohich nasincov Rusom este sluzi i hlava nielen prirodzenie.

Re: Miera nepochopenia

Asenad | 13.03.2018

Měřit vlastenectví jestli fandím ruským sportovcům i když sportují pod Olym. vlajkou je stupidita. Kde bereš tu drzost pochybovat o vlastenectví někoho koho vůbec neznáš? A jestli je 62% pro sportovce tak to znamená, že snaha vnést rozkol do společnosti se nepovedl. A je to tak dobře.

Nevím

Fx | 12.03.2018

kdo dal Pjakinovi právo soudit ostatní, on v te situaci nebyl, kdo vi jak by se rozhodl. Mě Pjakin nejvíce ze všeho připomíná komunistického prokurátora Urválka, který vedl procesy v 50 tych letech.

Re: Nevím

Asenad | 12.03.2018

Místní Pjakinova sekta nelibě nese, když jim říkám nepříjemnou pravdu do očí. Pjakin je stalinista. už tím jak je Stalinem posedlý. Do konce chce na sportovce uplatňovat čistky pomalé, ale čistky.

Re: Re: Nevím

Sys | 12.03.2018

Pjakin vytváří vhled do složité problematiky toho nejvyššího možného stupně, ze kterého vychází i pozitiva, které Stalin přinesl, to však neznamená, že je stalinista....Je třeba se na problém dívat též racionálně a tento aspekt nám říká, že kdyby nebyl u kormidla Stalin a za cenu obrovských obětí neindustrializoval Rusko, tak jsme teď všichni v prdeli, to je neoddiskutovatelný fakt. Pokud je stupeň vybavení práce kapitálem nízký, respektive se limitně blíží nule, tak je třeba vytěžit maximálně lidský fond, což udělal a z Ruska vytvořil poslední baštu odporu...

Re: Re: Re: Nevím

J.K. | 12.03.2018

naprostý souhlas, bez Stalina a ruských obětí bychom jako Češi a Slované neexistovali

Re: Re: Re: Re: Nevím

Robert | 12.03.2018

Prosím vás, nereagujte na tyto primitivy. Nemá cenu jim nic vysvětlovat. Pokud uvidí, že jejich zvratky zůstávají bez odpovědi, přestane je to bavit

Re: Re: Nevím

Kolko budes zit | 12.03.2018

Spravne napisane"neviem". Aby sme vedeli, najskor si musime nieco nastudovat a az potom robit zavery. Mudry si robi zavery az po dostatocnom mnozstve poznatkov. Ak napr. nerozumieme fyzike, neznamena to, ze fyzika je na vine. Ak niekomu, alebo niecomu nerozumieme neznamena to, ze to nie je pravdive. Ale nebudte smutni, mnohim tu uvedenym veciam, zda sa, nerozumeju ani ludia s diplomami. Pan Pjakin je pan Pjakin a ak si dame dokopy v akom prostredi a podmienkach funguje, manevruje veru dobre a spravne vravi - "znalosti znamenaju moc, moc je schopnost v praxi."... A tak ako som spominal vyrok slovjena - skriatka -Sokrata "najskor poznaj seba sameho", teda ake miesto sam pred sebou a ostatnymi zaujimas, aku uctu, ocenenie pozivas, v com si odbornik... a potom si uvedomme ake spolocenske niveau zastavame a odrazme sa poznavanim vyssie a vyssie k radosti svojich predkov.

Re: Re: Re: Nevím

Kolko budes zit | 12.03.2018

Boze, samozrejme, ze Putin je Rothschild ovec, ved vyznamenal sivita svojho ucitela Kissingera-uz je clenom ruskej akademie, Kissinger jasne stanovil Rusku miesto "opica co Taha uhliky z ohna" ked Rusov pochvalil, ze "premohli Svedov ( zahrobna rec svedskeho krala je v staroslovjenstine, uchovana v Upsale-boli to Slovjeni), ze Rusi premohli Napoleona (CIM SA mysli Tartaria, " tii o ktorich SA nehovori"), a premohli Hitlera, (ktoreho sami zplodili pre genocidu Rusov)" za toto ich H. Kissinger pochvalil a nevdojak odokryl dejinne miesto Rusov. A praveho Putina ako Petra I. tiez maju moc menit len ti isti. A tak i teraz tahaju uhliky z ohna PRI likvidacii USA v prospech Ciny, ktora si zatial milovymi krokmi nemilosrdne upevnuje prevahu vo svetovej ekonomike a likviduje i konkurencnu Europu podporou primitivnych migrantov, ktory len zakonzervuju spolocensky status ako v byvalych Slovjenskych severoafrickych a "turkitskych" statoch. Oni nikdy nedokazu prave pre Islam, konkurovat Cine. Preto SA uz ich prezident povazuje za "syna nebies". My len pozerame, kolko casu SA z toho pre nas zivot da vytlct-myslim tym i pre Nase deti, ako dlho budu vo svojich duchovnych schrankach bez primesi retardacnych DNK temnych svetov.

Re: Re: Re: Re: Nevím

Kolko budes zit | 13.03.2018

..."Islam nemoze sutazit s Cinou", rovnako ako degenerovany katolicizmus (vlastne mocensky zideologizovane torzo vedizmu) nemohol sutazit a napredovat oproti protestantskym krajinam a Anglicka sa stalo velmocou, technologickym veducim, pretoze si ponechali ciastocne slobodu Ducha a to je zakladny predpoklad pre rozvoj spolocnostii, oproti totalitnym nabozenskych ideologiam.Islam je rovnako efektivna ekonomicka zbran ako bol katolicizmus. Od pociatku cerpa z ovladnutych ludskych, technologickych, vedomostnych zdrojov-kopiruje, variantuju a nasledne nevyhnutne degeneruje spolocnost. Takto skoncili vsetky vyspele kultury v podruci Islamu-Byzancia, Palmyra, Egypt.. .a muftyovia mozu hovorim, co chcu To je tisicrocna prax Islamu.Vesmirny Kon jasne stanovuje"KDE niet slobody ducha niet tvorivosti", preto sa snazia imitovat aspon zdanie akejsi slobody (USA) a narodne vlastenectvu "v ohrozeni roodina", aby aspon docasne vzbudili tvorivosti tamtych ludi, pod ruskom vzletnej idei. Zijeme v pekle, na to nezabudajte a teda idei peknej buducnosti- su len klamstva-zamerajte sa preto na svoj duchovnych rozvoj a spolupracu s predkami!!! Vyuzite svoj magicky jazyk pre boj v duchovnom svete, ktory neovladaju na rozdiel od kolonizovanej Mitgard-Zeme!

Re: Re: Re: Re: Re: Nevím

Putinovec | 13.03.2018

Samomluva?

Re: Re: Re: Re: Re: Nevím

Eva | 13.03.2018

Souhlas.
Kdo chce změnit svět, musí začít u sebe, a cesta je pouze duchovní - nikoliv v konzumu a moderních technologiích - ty mají t.č. stejnou úlohu, jako mělo dříve křesťanství - ovládnout a oblbnout lidi, aby nemysleli, nerozvíjeli se, jen tupě konzumovali zboží i zábavu a obdivovali plné regály šuntu, nejlépe ještě na splátky.

Pjakin sa ako vzdy myli

Slovan | 11.03.2018

Pjakin len bliaka na sportovcov. Ale ti su predsa na spodku pyramidy. Nadnimi su sefocia sportovych zvezov, minister sportu a vlada. A ministra sportu snad vybral Putin. Takze je jeho chyba, ze ten minister si nezvolal sefov zvezov a nepovedal, ze jeden za vsetkych a vsetci za jedneho. Putin je len Rotschildov panak a skace tak ako panicek piska. Ved ani len nevymenil sefku centralnej banky.

Re: Pjakin sa ako vzdy myli

nikdo | 12.03.2018

Pjakin se ani nemýlí, jako "Slovan" nerozumí. Putin není samovládce, autokrator, absolutní vladař kterého pohé slovo je zákonem, z podstaty moderního vládutí ani nemůže být a i kdyby mohl -Pjakin opakovaně upozorňuje, že Rusko není plně suverénní, že jeho státní elita je částečně spjatá se státní elitou USA a Putin jako prezident a představitel té vlastenecké části jen pomalu a postupně získává pozice. "Slovan" je ale chytrák největší, sice nerozumí slovu ani textu, neví nic o mocenském boji obecně, ani v Rusku konkrétně. "Slovan" by odvolal šéfku státní banky, odvolal by Medvěděva a v zápětí by zdechnul, protože by to neustál. Ne "Slovane", to ty jsi panák. Odstrašující příklad, jaký by Slovan být neměl.

Re: Re: Pjakin sa ako vzdy myli

Slovan | 12.03.2018

To tvrdi Pjakin, ze by to neustal. Keby tychto povedzme 1000 figurok dal pozatvarat 99% naroda by mu zatlieskalo. A kedze ma tajnu bezpecnost a armadu v rukach trvalo by to az den. Pjakin stale bliaka o obcianskej vojne, lebo ako inac vysvetlit 20 rocnu necinnost Putina v tomto smere. Stalin takych cistiek vykonal aspon 8 a v poho. Ja si necinnost Putina vysvetlujem tak, ze je to figurka Rotschilda a robi to co sa mu povie. Povedia mu spievaj hymnu tak spieva, odvolaj tohto uradnika, tak odvola, potras zbranami tak potrasie. Nevravim, ze nejde proti USA elite (Rockefelerovci), ale sam je len pajac druhej strany, t.j. Rotschilda.

Re: Re: Re: Pjakin sa ako vzdy myli

Sonice | 12.03.2018

Slovan, nehnevaj sa na seba!

Re: Re: Re: Pjakin sa ako vzdy myli

zleoš | 12.03.2018

Neschopnost Putina, během dlouhého období jeho vlády, zakročit proti vlastizrádcům na vysokých postech je až udivující. Začínám mít pocit, že si zdejší komunita lže do kapsy,když se snaží vidět za tím něco jiného než totální podřízenost Ruska satanově synagoze. Události kolem 'olympiády' jsou ukázkovým příkladem jak tragická je situace.

Re: Re: Re: Re: Pjakin sa ako vzdy myli

Putinovec | 12.03.2018

Udivující je spíše opakovaně projevovaná schopnost nechápat.I když ještě zbývá ta možnost,že nechápání je placené.

Re: Re: Re: Re: Pjakin sa ako vzdy myli

Véna | 12.03.2018

Možná Putin ví co dělá, kdyby postupoval jinak tak už by na svém postu dávno nebyl a nemohl by pro Rusko toho tolik udělat a postavit ho na nohy.

Re: Pjakin sa ako vzdy myli

Asenad | 12.03.2018

Proč by vyměňoval šéfku centrální banky, která stabilizovala rubl po tom pádu a dovedla inflaci 2,2% v roce 2017.

genialni Pjakin

dagmar | 11.03.2018

cim dal lepe, a je to tak snadne pochopit, moc diky za praci, terou delate, mala psychologicka vsuvka: ti co nestuduji ksb, protoze jim to jejich pan nedoporucil, kdyby do ni nahledli, byl by to prvni krok, jak se osvobodit od sveho pana akdyby ji studovali, stavali by se cim dal vic svobodnymi az by sveho pana opustili. Ale svoboda to je moc a moc prace a odvahy kazdy den

Podekovani.

Qwertz | 11.03.2018

Dekuji pani Irence za preklad.

Pjakin zase lhal

Asenad | 10.03.2018

https://tvzvezda.ru/news/sport/content/201712221637-gpiy.htm

22.12.2017

62% je pro účast sportovců pod neutrální vlajkou. 33% mělo negativní postoj

Re: Pjakin zase lhal

Six | 10.03.2018

ta snaha vykreslit prodejné ruské sportovce jako hrdiny je fakt dojemná, skoro mi ukápla slza.
Možná by jste měli pochopit jednu věc: na skvělém západě je podobná prodejnost brána jako zcela NORMÁLNÍ, Pjakin hovoří ale o rusech, o Ruském egregoru.

Re: Re: Pjakin zase lhal

čtenář | 10.03.2018

Škoda námahy, duševně chorým nemá cenu odporovat, protože oni nechápou, že choří jsou oni a ne ti druzí.

Re: Re: Pjakin zase lhal

Asenad | 10.03.2018

Mě ukápla slza jak někdo jako Pjakin může být naivní a mysle si, že lidé jsou roboty.

Re: Re: Pjakin zase lhal

dagmar | 11.03.2018

na zapade prodejnost a lez jsou uhelnymi kameny davove elitarni koncepce. Cim vic je nekdo prodejny tim rychleji stoupa. o strukturalni pedofilli pomlcim

Re: Pjakin zase lhal

Mrkva | 10.03.2018

Miera vašej sociálnej idiócie je 100%.

Re: Re: Pjakin zase lhal

Asenad | 11.03.2018

[osobní útoky -> https://pastebin.com/LmwkYG3X ]

Re: Re: Re: Pjakin zase lhal

Asenad | 12.03.2018

Evidentně si mi mažou(cenzurují) příspěvky, ale osobní útok na mě od Mrkva(Miera vašej sociálnej idiócie je 100%) je jistě v pořádku.

Re: Pjakin zase lhal

Cico Ciciak | 11.03.2018

Neviem, akú štatistiku mal V. Pjakin presne na mysli (asi to ani nie je až tak dôležité), ale podľa mňa mu išlo o to, že pred olympiádou prevládal v ruskom národe určitý kritický postoj voči ruským olympionikom, ktorí evidentne súhlasili s tým, aby ich západ ponižoval, a ktorí sa chystali súťažiť pod porazeneckou bielou vlajkou, ale po olympiáde zrejme "patriotické" meeediá v žolde cudzej moci zámerne zapracovali vďaka sociálnej "mágii" a zmenšili tento kritický postoj určitej časti ruského národa postupným vnucovaním mu názoru, že olympionici sú vlastne hrdinovia, a že vôbec nie je netreba medzi nimi a tými, čo sa odmietli takto ponižovať a ísť do J. Kórei, alebo tými, ktorým to bolo neprávom zakázané, robiť rozdiel, čo samozrejme vyhovuje aj pohlavárom globálnej politiky, lebo tí si neprajú, aby sa v ruskom národe začalo skutočne "oddeľovať zrno od plevelu".

Podľa názoru V. Pjakina v tejto situácii olympionici, ktorí sa vrátili z olympiády v J. Kórei, nie sú v skutočnosti žiadni hrdinovia (ani podľa môjho názoru, lebo podľa mňa títo olympionici nemohli byť až tak hlúpi, aby si neuvedomovali, o čo v skutočnosti ide a čo tým páchajú).

Ideálne riešenie, ktoré navrhoval i V. Pjakin, by bolo, keby sa všetci ruskí olympionici ako "jeden muž" odmietli zúčastniť tejto "súťaže ponižovania sa", a vtedy by existovala veľká šanca, že by nakoniec mohli súťažiť v Pjongčangu pod oficiálnou ruskou vlajkou.

A "elita" kolektívneho západu (na čele s regionálnou "elitou" USA) by týmto dostala jasný signál, že Rusko ani Rusov vo svete nebude vydierať žiadny "elitou" kolektívneho západu dosadený úradníček - samozvaný "pán sveta", vďaka čomu by V. Putin a spol. nadobudli výhodnejšie podmienky v rámci realizácie domácej, zahraničnej a globálnej politiky.

To tiež znamená, že V. Putin by sa nemusel "ospravedlňovať" olympionikom za to, že ich štát neochránil pred touto ponižujúcou situáciou, a takisto by nemusel vítať tých, ktorým bolo dovolené súťažiť pod porazeneckou bielou vlajkou, ktorú im nanútil západ.

Totižto, V. Putin je oficiálny najvyšší predstaviteľ Ruskej federácie, ktorý má momentálne obrovskú zodpovednosť za udržanie stability Ruska, aby v štáte nedošlo k občianskemu rozkolu, na ktorý tak netrpezlivo čaká nepriateľ.
Navyše je V. Putin limitovaný existujúcimi aktuálnymi objektívnymi okolnosťami v Rusku a vo svete, a preto si nemôže dovoliť povedať to, čo má skutočne na jazyku, ako napr. opačne V. Pjakin, ktorý je "iba" analytikom (v podstate takým svedomím/hlasom národa) snažiacim sa poukazovať na reálne chyby spoločnosti a jej nedostatočnú úroveň chápania určitých vecí, a usilujúcim sa "programovať" určité parametre spoločnosti do budúcna.
V. Pjakin nekritizuje V. Putina, ale len zdôrazňuje, aké objektívne (nie moc najlepšie) podmienky musí V. Putin dnes zohľadňovať pri svojom riadení štátu.

Re: Re: Pjakin zase lhal

Asenad | 12.03.2018

Jo tak ono je to jedno? Pjakin si vymyslí 80% A vám je to jedno, protože nejste schopen Pjakinova tvrzení doložit hmatatelným důkazem. Já jsem předložil průzkum, který už reagoval, že sportovci budou pod Olym.vlajkou.a 62% bylo pro.


Opakuji znovu lidé nejsou roboty jak vy si představujete. Je jen Pjakinova a asi i vaše chiméra to co jste napsal. Nic takového by se nestalo. Mohla by se naopak stát, že na to MOV vyhodnotil jako bojkot OH a potrestal by stát zákazem na další 2 OH. Jen blbec by se zbavoval sportovců, který patří mezi špičku.

O co ty vlastně jde? Pjakin tvrdě zkritizoval ruský národ. Má si dokonce něco vyžrat. Chceš snad štvát rusa proti rusový? Voláš snad potom aby se sportovec ZOH 2018 pověsil na lucernu s nápisem ZRÁDCE NÁRODA?

Re: Re: Re: Pjakin zase lhal

Cico Ciciak | 17.03.2018

Vyjadrím sa len k tomuto nižšie, nakoľko k ostatnému som už napísal svoje argumenty (tu je mierne upravený môj pôvodný príspevok - https://pastebin.com/fvCJDR6F), takisto ich z hľadiska zahraničnej a globálnej politiky uviedol aj V. Pjakin (napr., že vďaka ruským olympijským "sado-masochistom" sa o čosi zhoršil manévrovací priestor a suverenita Ruska):

"Je jen Pjakinova a asi i vaše chiméra to co jste napsal. Nic takového by se nestalo. Mohla by se naopak stát, že na to MOV vyhodnotil jako bojkot OH a potrestal by stát zákazem na další 2 OH."

Môže byť, ale tiež by sa mohlo stať, že by vlastníci vysielacích práv z celého sveta mohli vytvoriť dostatočný tlak na MOV, aby ten v niečom Rusku ustúpil, pretože Olympiáda bez ruských špičkových športovcov by mala asi nižšiu sledovanosť.

No toto?

Kubrt | 10.03.2018

Pánové Putin vyslal jasný vzkaz. Pjakin kometuje energií sobě vlastní. Myslím, že není v jeho zájmu kohokoli urážet. Přece je jasné, že hovoří ze zcela jiné perspektivy. Někdy i vulgarismem je nutné popsat situaci. Jak jinak někdy vysvětlit hloubku problému. Těm kdo vidět chtějí, ale nechápou. Dělá to správné, s dikcí mám také někdy problém, ale rozumím mu. Ale to neznamená, že pokud když ti hned něco nedojde, že musíš urážet okolí. Pokud jsi mentálně vyvážený, projev názor a emoce schovej. Diskutovat se dá slušně. Pak se na emocí kupí další a výsledek je vidět - viz výše. A čeho jsi dosáhl? Ničeho. ..

Spievanie hymny...

pepanos | 10.03.2018

Ja, ked som sa dozvedel ze vobec ruski sportovci idu za takeho ponizenia na olympiadu, som sa im cudoval. Ked uz, mali si zachovat hrdost a neist vobec. Ked uz tam ale boli a hokejisti to vyhrali, to spievanie hymny sa mi praveze pacilo. Je to uhol pohladu. Spievanie hymny mali predsa zakazane. A napriek tomu, k zlosti organizatorov ju dali a spievali ju od srdca, to nemoze nikto popriet. Neviem preco ich za to hanit. Prave by som ich pochvalil, ze nesklopili usi a ukoncili to sice pod bielou vlajkou, ale hrdo, v ruskom rytme.

Re: Spievanie hymny...

Asenad | 10.03.2018

Krásně jste napsal ten konec. Jen bohužel nemohu souhlasit se začátkem. Sportovci jsou lidé a nejsou to roboty. Ono je hezké já bych tam nejel, ale nikdo není v jejich kůži. Já si vážím i tech sportovců co odmítly respektuji jejich rozhodnutí. Netýká se to mluvku co dělají letní sport a na LOH 2016 se tak rozhodovat nemuseli.

Re: Spievanie hymny...

Mrkva | 10.03.2018

Spievat jedinu vec, ktoru im nemohli pohanit ini, iba oni sami? Pri kusku vytahovanej handry? Keby piskali, spravili by lepsie. Hymna a biela handra k sebe nejdu. To bys si tam spieval, aj keby tam vytahovali prepytujem, osraté trenky? Tak presne tá istá situácia je to, kus handry, nie národná vlajka.

Re: Re: Spievanie hymny...

Asenad | 11.03.2018

[osobní útoky -> https://pastebin.com/QTyRcP0G ]

Re: Re: Spievanie hymny...

pepanos | 11.03.2018

Keby boli az taky zapredanci, do akej role su stavani, tak by predsa hymnu nespievali. Spievanie hymny vzdy nieco symbolizuje. Keby boli ticho, spravili by chybu. Takto v mojich ociach celemu svetu ukazali fuckera. Vyjadril som len svoj nazor, nic viac. Analogia situacie s osratymi trenkami mi nesedi...

Re: Re: Re: Spievanie hymny...

Mrkva | 12.03.2018

Ako sa už aj Pjakin neraz vyjadril, aj folklór bol. Stále temno, stále pusto? Spievať hymnu mali bezprostredne po víťazstve. Nie keď sa vztyčujú tie osraté trenky.
Miera ich vlastenectva je tým pádom na úrovni 0%. Keby boli takí vlastenci, tak si neoblečú väzenské mundúri, šli by s ruskou vlajkou na čele sprievodu. Takto išli ako predajné štetky, za kus chleba a za prísľub X5-ky.

vlajky/zástavy

NicNezNula | 10.03.2018

Vlajky států vznikají nenahodile jsou v podstatě "propůjčovány" státům od GŘ, jestli jsem to dobře pochopil. Původní vlajka Ruska (Tartaru) byla červeno zlatá (?), možná žlutočerná (?) a současná vlajka Ruska je původně vlajkou "ruského obchodního loďstva" (minulá či předminulá relace s Pjakinem), tedy vztyčení této vlajky bylo v dané situaci na olympiádě pro GŘ symbolicky nežádoucí (?). Nicméně momentálně Rusko ještě lepší vlajku nemá, takže byla symbolicky vztyčena v Lužnikách při ceremonii se sportovci.

Pjakin.

Navrátil | 10.03.2018

Perfektní Pjakiin.
Dnes to vůbec nemá chybu.
Jedno je jisté,světová situace se zhoršuje a Putin to ví,že může dojít k tomu nejhoršímu kdykoliv.Proto bylo od Putina prozíravé,říci válečným štváčům,co je čeká.Putin nebude čekat na nějaké pozemní válčení,protože ví,jak je Rusko obšancované zbraněmi ,vojskem,tak udeří hned tvrdě a to bude světová zkáza.

Prosba o cenzuru

Eva | 10.03.2018

Nesouhlasím s cenzurováním v žádné podobě, ale tentokrát se přimlouvám, zda by nebylo možné zablokovat diskutujícího s přezdívkou Asenad - je to neskutečný troll, který útočí na každého, kdo tu chce trochu smysluplně diskutovat a něco se dozvědět.
Mám pochopení pro různé názory, ale útoky, urážky, napadání a pomlouvání do diskuze skutečně nepatří, a pokud ho video p. Pjakina jakkoliv rozrušilo, má si vzít prášek a ne tady řádit jak černá ruka.
Díky.

Re: Prosba o cenzuru

Svarun | 10.03.2018

Souhlasím, to bude nějaký pražský trotl, jestli se mu to tady nelíbí, ať jde někam blekotat s němcovou a gazdikem..

Re: Re: Prosba o cenzuru

Asenad | 10.03.2018

[osobní útoky -> https://pastebin.com/Jhhvr3xP ]

Re: Prosba o cenzuru

Asenad | 10.03.2018

https://pastebin.com/U1Jfux4k

Re: Prosba o cenzuru

Mrkva | 10.03.2018

Nic nez zvratky socialnych idiotov, temná strana je na tom veľmi zle, keď sem posiela takéto indivíduá. Uz to ani srandovné nie je, skôr veľmi smutné.

Re: Re: Prosba o cenzuru

Asenad | 11.03.2018

https://pastebin.com/FaMRjsyS

Re: Re: Prosba o cenzuru

Člověk | 12.03.2018

Úroveň vyjadřování a schopnost správného používání rodného jazyka o dotyčné osobě vypovídá nejvíce...

Lid podtrhl Putina

Asenad | 10.03.2018

https://pastebin.com/0GyBv2dC

Pjakin a jeho divná %

Aseand | 10.03.2018

Tak nejdříve tady máme vlasteneckých 80%(Nenávist ke sportovcům. Jsou to zrádci)) 20% zrádců. Potom asi vlivem výsledků(přece jenom nějaké medaile měli tu drzost získat) se to obrátilo 55% pozitivně(zrádci) hodnotilo sportovce ZOH 2018. 45% vlastenců správně hodnotilo sportovce(jsou to zrádci) Potom Pjakin žvaní ty svoje moudra a stěžuje si že nebylo 100% vlastenců. A spadlo to na 55% A tady si to Pjakin špatně spočítal. Pjakine nespadlo to na 55% spadlo to na 45%.

Re: Pjakin a jeho divná %

Eva | 10.03.2018

Váš příspěvek nemá hlavu ani patu.

Re: Re: Pjakin a jeho divná %

Asenad | 10.03.2018

Uvedl jsem přesně ty údaje jak byly v titulkách Chcete snad popřít že Pjakin nehovořil o 80% proti sportovcům potom 55% pro sportovce. A potom to zamotal, když s 55% pro sportovce udělal 55% proti sportovcům pokles z 80% Potom hovořil o tom jak si to lidé odskáčou. Já jen uvedl že jednou Pjakin uvede 55% pro a jednou 55% proti.

Volby Putin versus 7 komediantů

Asenad | 10.03.2018

No nevím ale těm 7 komediantům může dát hlas jen idiot. Podle mě je to sehraná komedie Kremlu

Re: Volby Putin versus 7 komediantů

Asenad | 10.03.2018

Doplním je to herecké představení 7 komediantů ve spolupráci GP.

Pjakin a jeho 100% pravda

Asenad | 10.03.2018

https://pastebin.com/VR9Umqdw

Realita naší země v současnosti.

Jara | 10.03.2018

Lidé každého státu a kultury země musí hájit své vlastní zájmy! Nikdy ne pro Cizí zájmy,zájmy cizinců,kterým se vše podřizuje,kterým posluhují politici,vlády,dokonce školství i stále ohýbaní občané. Máme vlastní BANKY ? Nemáme! Máme vlastní fabriky,Nemáme ! Máme jen cizince a cizí ,,OTROKÁŘE" Navíc nám tito cizinci a otrokáři v jedné osobě ničí naše dějiny,ničí naše děti ve školství, ničí celé naše Rodiny,Rod,Kulturu země,státu. Tomu všemu doslova protiprávně,ůskočně,podle a zákeřně slouží TV,rozhlas a noviny.U nás je to hlavně a předvším ČT 24,která 24 hodin denně( i za naše peníze!!) slouží těmto cizím zájmům. Vdyť jsou to především oni- TV, která neustále upozorňuje a ZVE ! na demonstrace,nepokoje,rozvraty a chaosy ve státě. Navíc především a hlavně TV a její programy nahánějí nepřetržitě STRACH lidem ve svých demo-filmech,kde panuje démon zla a převládají rvačky a honičky,sebevraždy,loupeže a vraždy ! Znásilňování , krev a násilí,doslova REKLAMA ZLA .Vůbec dalším zlem tohoto démona peněz,ohýbání rozumu vetřelci a TV je infiltrace školství a celého školského systému ideologiemi a vlivem ůskočných cizinců,prolhaných vlád a pomatených a znovu a opět ,,pomýlených" politiků,sloužící vetřelcům ve vlatní zemi za ůplatek,pohodlí,lenost za plné ztráty zodpovědnosti i ztráty vlastního svědomí.

Re: Realita naší země v současnosti.

Svarun | 10.03.2018

Nejsou pomýlený, jsou to velmi dobře placení Quislingove... jinak absolutní souhlas, na zpravodajství a filmy na ČT by se nevyblilo ani prase, čistý hnus.. přeji hezký den.

10:29

Asenad | 10.03.2018

https://pastebin.com/x88dKZLA

Re: 10:29

Kamil | 10.03.2018

Za mňa toľko: keď si predstavím, že som športovec, reprezentant, a MOV mi povie, že tam nemôžem ísť za Slovensko, iba za bielu vlajku, že ak vyhrám, tak mi nezahrajú hymnu, že bude na mne furt podozrenie z dopingu, že si nebudem môcť byť istý, že nezmenia pravidlá, že aj prípadnú medailu mu môžu odobrať, plus ďalšie obštrukcie, tak za takých podmienok sa im vyseriem na tú ich bielu vlajku a nikam nejdem. Ak by som bol taký slaboch, že by som tam kvôli peniazom a tomu, že som fakt moc trénoval a neviem si inak zarobiť išiel, a videl by som ako sa dvíha miesto našej vlajky nejaký okrúžkovaný zdrap bielej látky.... nie to si neviem predstaviť, že by som to zniesol dobrovoľne, bol šťastný a ešte si spieval hymnu.

Re: Re: 10:29

Asenad | 10.03.2018

https://pastebin.com/dS5p6EuV

Re: Re: Re: 10:29

Kamil | 11.03.2018

Vďaka Admin, že sa staráš o úroveň diskusie. Na Asenadov útok som odpovedal štýlom na "hrubé vrece hrubá záplata", hoci to nemám vo zvyku. Som rád, že si to zmazal a Arsenadove nezmyselné invektívy zabanoval.

Re: Re: 10:29

luboš | 10.03.2018

presne Kamil, presne si to popísal !

Re: Re: 10:29

Svarun | 10.03.2018

Dobrý názor.Někteří lidé holt jsou debilní ovce, a při vší účtě k fyzickým výkonům sportovců, mnohé znám a musím konstatovat že jsou slušně vylízaný a arogantní paka... Když do toho pripocitame celkem dlouhý prachy, které s tím souvisí... absence vzdělání, hrdost spočívá v hopsani po náměstí... Za takových podmínek by se jim na to vysral každý člověk s minimem sebeucty, jsou jako hadr na podlahu...

Re: Re: 10:29

Svarun | 10.03.2018

Jinak, zdravím Slovensko. Přeji vám vsetko dobré, jak mi říkali Slováci na vojně...Snad zvládnete to svinstvo chazaru a havloidu co tam chystají.. zlomte vaz!!!

Re: Re: Re: 10:29

Kamil | 10.03.2018

Ďakujem, zdravím Čechov a Moravanov, tiež prajem všetko dobré.
( My ich voláme Kiskoidi a zvládneme to).

Přidat nový příspěvek