Oděsa 2. května. Jak to bylo a proč Putin neposlal armádu.

Oděsa 2. května. Jak to bylo a proč Putin neposlal armádu.

4.5.2014

 

převzato z Ostrova Janiky

 

Napsal yurasumi
Přeložil Hans, převzato odtud.

Včera jsem psát nemohl. Byl jsem v šoku. Soudě podle všeho bylo v šoku celé teritorium, které se ještě včera ráno 2. května nazývalo Ukrajinou. A šokovala mne nejen zpráva o smrti 50 lidí v Oděse, ale i vztah úředníků tzv. “Ukrajiny” k ní.

(Gubernátor Oděské oblasti Vladimir Nemirovskij na facebooku: “Činy Oděsanů, zaměřené na neutralizaci a zadržení ozbrojených teroristů, jsou zákonné. Co se týče milice a její role v dnešních událostech – to je jiná věc. Její řešení odložím do konečné stabilizace stavu regionu. “)

Ráno, po analýze informací v síti, jsem si uvědomil, že „neočekávané” události v Oděse nebyly neočekávané jen pro mě. A ještě více důsledky těchto událostí. Chcete-li mě pochopit, navrhuji projít celý řetězec „faktů”.

 

Večer 2. května 2014 v Oděse nevěstil nic špatného ani obyvatelům, ani správě města a oblasti. Někteří věděli, že se “něco” stane, ale věřili, že vše mají pod kontrolou. Ostatní o ničem nevěděli. Průvod (fotbalových) ultras a (“pravosekovských”) bijců ulicemi Oděsy prošel poměrně klidně. Ale na ulici Grečeskoj na ně zaútočili lidé s pálkami, v bojové výbavě, a s georgijevskými stužkami a ČERVENÝMI PÁSKAMI na rukou. To byla první podivnost a “nesouhlas” s oficiální verzí junty. Přesně stejné červené pásky byly na rukávech NĚKTERÝCH milicionářů. Nejzajímavější je, že právě v tom místě, kde se nalézali dotyční miliconáři, proběhl “průlom” (policejní linie, pozn. překl.) “separatisty” k účastníkům pochodu. Také absolutně “náhodně” právě tento moment byl natočen z vyvýšeného místa (jako bývalý kameraman říkám, že to naznačuje, že filmař znal scénář a předem si vybral pozici). Dále následovala krátká potyčka, která vyústila v první oběti. Přičemž ze střech a z davu stříleli “neznámí střelci” (podle verze junty je jasné, že proruští). Potom rychle, na rozkaz, odešli bojovníci s páskami. Poté lidé s páskami ze scény mizí (nejspíš si jednoduše jen sundali červené pásky a smísili se s davem). Rozběsněný dav se místo pronásledování zjevných provokatérů přesunul na Kulikovo Pole (hlavní náměstí v centru Oděsy, pozn. překl.) do (stanového, pozn. překl.) tábora “federalistů” Tam bylo 200 až 300 lidí, většinou staří muži a ženy (a ne více než 100 mužů), kteří se nemohli nijak protivit více než desetinásobnému počtu útočníků. Proto se rozhodli ustoupit do Domu odborů, kde by bylo snazší udržet “obranu”. Až do tohoto bodu všechno šlo podle plánu junty (zřejmě bylo plánováno opakování Záporoží a Charkova). Milicionáři se prostě stáhli a byli jen statisty. Ale dav “opilý krví” se nebyl schopen zastavit. Pohled na prakticky bezbranné soupeře udělal, co musel. “Trestné komando vrahů” ztratilo veškerý smysl pro míru. Dále pracovaly jen instinkty. Upalování a dobíjení přeživších “federálů” lze objasnit jen tím. To se stalo kolem 22:00 kyjevského času (zapamatujte si tento čas, ještě se k němu vrátím). Právě v tuto chvíli gubernátor (gauleiter) Oděsské oblasti napsal na facebooku, že nevidí v jednání davu nic nezákonného (jak si teď určitě hryže lokty). Předpokládal, že vše jde podle plánu. Tábor “federálů”, který několik týdnů nebyl schopen rozehnat, byl podle zámyslu operace již zničen (fakticky byl spálen, pozn. překl.). Těch pár mrtvol na Grečeské opět podle “plánu” budou hozeny na “proruské bijce” (ty se stužkami a páskami). Kdo by si představoval, že rozzuřené “jen děti” (onižeděti, pejorativní označení zdivočelých stoupenců západních hodnot, vychází z tradiční fráze západních politiků “nesmíte je trestat za jejich zločiny, jsou to jen děti”, pozn. překl.) zaživa upálí několik desítek Oděsanů, a ty, kteří se zachránili před ohněm, budou dobíjet na náměstí, absolutně se nestarajíce se o to, že je natáčejí.

Nyní se podělím o několik závěrů:

1. Bijci, kteří upálili lidi, byly zřejmě “vyladěni” na to, že bojují proti ruským diverzantům. Zdá se, že pro ně bylo “šokem”, že upálili stejné Oděsany, jako jsou oni sami (upalovali nejen Oděsany, ale Oděsanů bylo mezi nimi dost), a že na jejich rukách je oděská krev (a to se jim ještě rozleží v hlavách). Právě proto na stream-kameru šly záběry zevnitř budovy. A první věc, kterou udělali (po uhašení požáru, pozn. překl.), bylo “vyhledávání dokumentů” (u mrtvých – všechny dokumenty, telefony atd. byly výhradně domácí, oděské, nic ruského, pozn. překl.).

Zvláštní poděkování za “občanskou pozici” patří uživateli etherealstation, který okamžitě vyvrátil fake, že mezi mrtvými byli “ruští žoldáci”.

2. Události v Kramatorsku probíhaly synchronně s Oděsou. Zřejmě se Oděsa měla stát “informačním závěsem” (připomenu, že podle plánu jakoby ruští diverzanti provedli masakr s “obětmi” v Oděse, aby bylo jakoby oprávněné začištění Kramatorska), který zabezpečil trestní operaci na východní Ukrajině. Trochu předběhnu, když řeknu, že jakmile junta pochopila, do čeho ji navezli příliš horliví vykonavatelé, trestná operace na východě byla, jako na rozkaz, ukončena (alespoň do této hodiny není téměř žádná aktivita).

3. Akce oděského gauleitera. Již jsem se zmínil, že tento tvor (jiným slovem ho po včerejšku nemohu označit) “podle plánu” vydal “odpustek” pro vrahy, když prohlásil, že vše, co se dělo v Oděse, proběhlo legálně. (odkaz na prohlášení viz výše, pozn. překl.) Nevěděl, že právě v tu dobu rozzuřený dav zaživa upaluje Oděsany a do přeživších kope. O několik hodin později, když si ve svém atrofovaném mozku uvědomil hrůzu situace, následovalo další prohlášení, v němž uvedl, že potrestá viníky. To znamená, že najde obětní beránky. Prvního z nich již nalezl. Oblastního náčelníka milice. Nelze říci, že je nevinen. Je vinen. Ale on není hlavní viník. To je jasné. Obecně celá kyjevská věrchnuška se stále nezamyslela nad včerejškem. Ani Turčinov ani Jaceňuk stále nevystoupili s prohlášením a nerozebrali situaci (Jednoznačně se distancovali od dění. Ačkoli to vypadá legračně. Prezident a premiér jakoby nic nevědí a nedělají. Co to je pak za vládu). Pro ně byl včerejšek taky šokující.

4. Mezi mrtvými v Domě odborů nebyl žádný z bijců s páskami, což zcela vyvrací verzi junty.

***

Co bude: Radikalizace protestů. Odvrátit nyní Oděsu od “horké fáze” bude těžké (a další města taky). Teď by se v Oděse měl objevit analog skupiny “Strelkova”, která by mohla začít “dohlížet” na proces. Jednoznačně se mnozí z bývalých ukrajinských občanů odvrátí od nové vlády (zejména na Jihovýchodě). Na druhé straně se junta zachránila před převratem, který se měl konat dnes nebo zítra (banda Tymošenková si tak ještě na chvíli zavládne). “Kontrarevolucionáři” dostali to, co chtěli – napili se krve (samozřejmě načas). “Náckové” budou obětními beránky (ne dnes. Později.), Což je také pro Turčinova-Tymošenkovou výhodné.

 

A teď mohu odpovědět na otázku. Proč Putin neposlal vojska. Ale proč by měl? V Donbasu a Lugansku je situace stabilní. Obyvatelstvo těchto regionů je po včerejšku rozhořčeno na juntu nade všechnu míru, což by se mělo odrazit na výsledcích “referenda” 11. května. Pro vojáky junty Slavjansk, jak byl, tak zůstal tvrdým oříškem. Bijci v Oděse sami začali proces, který nemohl být spuštěn bez vnější pomoci. Na celém Jihovýchodě vše zatím jen začíná…

 

Diskusní téma: Oděsa 2. května. Jak to bylo a proč Putin neposlal armádu.

globáli a státní

john klein | 30.09.2015

vše řídí globáli,státní jsou na h....o

Re:

Edo | 07.05.2014

Dňa 17.septembra vtrhlo 600 000 sovietskych vojakov do východného Poľska - vraj na záchranu "pokrvných bratov"


28.septembra padla Waršava - Ribbentropp sedel v so Stalinom a Molotovom v jeho kancelárii a Stalin vyjadril spokojnosť s nemeckým uspechom v Poľsku. Sovietsky vodca potom vyjadril niečo pozoruhodné - Faktom je, že Nemecko zatial cudziu pomoc nepotrebuje a je možné, že ani v buducnosti potrebovať nebude. ale ak by sa ocitlo v ťažkej situácii, sovietsky lud mu príde na pomoc. Silné Nemecko je v záujme Sovietskeho zväzu a ten nedovolí, aby Nemecko nebolo zrazené na kolená.

http://sk.wikipedia.org/wiki/Poľská_obranná_vojna_(1939)

Re: Re:

taurus | 07.05.2014

Co tím básník chtěl říct?

Re: Re:

Libor | 08.05.2014

Až se k vám dostane informace, kdo skutečně stojí za všemi těmito událostmi a co je jejich cílem, tak přestanete klidně spát. Tak si to ještě chvíli užijte v teple domova. Ty informace ovšem v dohledné době spatří světlo světa, držte si kobouky, pak to už snad pochopíte, kdo tento fašismus skutečně řídí. Mohu jen prozradit, že v televizi je neuvidíte.

9.5.

| 05.05.2014

Osobně si myslím, že pan Putin čeká na dobu po 9.5. Pak se něco stane. Je to jak na ZOH - přece před oslavou Dne vítězství nepošle vojáky do války. Co by pak slavili?? Nebyl by to výsměch tomuto datu??
Putin slaví 9.5. a přitom vede válku na Ukrajině. To nevidíte ty titulky v západních listech??? A že to bylo zase takto načasováno, není náhoda, ty se nedějí..
Takže počkejte, stejně to nevyřešíte a za týden budeme všichni moudřejší. Některé věci nejde uspěchat.

Re: 9.5.

Lepetyr | 06.05.2014

Putin nepošle vojska, pokud nebude hrozit, že by ztratil vliv na dění na východě. Pokud je to v rovině občanské války a proruská část vítězí, není důvod se vměšovat a kazit si zbytky reputace. ( západní ) Ukrajina v krachu, zdražení plynu o 40% zatím, občanská válka na krku, myslím, že si lidé pomalu uvědomí, co se děje a koho mají volit.

Re: Re: 9.5.

Daniela I. | 06.05.2014

A ja zas dúfam, že ľuďom sa po odesskej tragédii natoľko otvoria oči, že pochopia, aká deAMONkratická hrá práve prebieha na území UA a voľby vyhlásené Samozvancami CHhuntówymi= kyjevskou bandou, jednoducho ODIGNORUJÚ!!!

Putin určite nepošle vosjka RF na zásah, pokiaľ nebude mať medzinárodné krytie - mandát OSN.

Re: 9.5.

Petr | 06.05.2014

Probůh, milej zlatej "já", jaké titulky v západních listech? Ve kterých? Fakt nevidíš, že většinou lžou "jako když tiskne"?

Re: 9.5.

ilka | 06.05.2014

Odpoved na Ja
Vy jste ale velmi naivni, kdyz verite titulkum v zapadnich listech.

zhrňme si fakta

michal | 05.05.2014

Takže si zhrňme fakta a realitu...

1. Západ, spolu s pučistickou vládou vidí, že nemože dostatočne veriť ukrajinskej armáde, ktorá nie je dostatočne servilná, zvykne dezertovať v prospech proruských separatistov na Ukrajine a nie je ochotná vraždiť vlastných ľudí...

Reakcia západu : posiluje vojensky pravý sektor, ktorý je ochotný vraždiť a zastrašovať, posiluje jednotky zahraničných žoldákov a vrahov, dováža na miesto činu a bojov islamských vrahov.
Prakticky posilňuje svoju moc a silu tým, čo má k dispozícií..Všetko pre dosiahnutie svojho cieľa.

2. Rusko nie je stále ochotné vojensky zasiahnuť, existuje len neurčité vyhlásenie, že nedovolí vraždenie Rusov na území Ukrajiny. To už prebieha, viď Odesa a aj inde...Nejdem teraz kritizovať ruský postoj, nikto tu z nás nevidí do ich taktiky a stratégie.

3. Mnohí, tu píšúci sa vyjadrujú, že je len správne, aby sa Ukrajinci vyriešili záležitosti sami bez pomoci Ruska. Dokonca ,že Rusko može vojensky podporiť Ukrajinu len vtedy, keby existoval 100 % súhlas Ukrajincov...) Čítam, že Ukrajinci si musia sami uvedomiť, aby bojovali proti vrahom a sami všetko zariadili a vybojovali si slobodu aj bez Ruska...Lebo tak je to správne podľa teórie...

Logika :
Realita je taká, že na proruských separatistov, ktorý chcú buď federalizáciu Ukrajiny, alebo autonómiu niektorých juhovýchodných častí Ukrajiny, prípadne pripojenie do Ruska neútočí len pučistická vláda na Ukrajine, ale aj západ, a to nevyhlásenou vojnou.. Pritom, tu mnohí píšúci chcú, aby proti tejto presile, proti nerovnováhe síl si proruskí Ukrajinci pomohli tak nejak sami...))) Napadlo vás, kde by bola teraz Sýria bez pomoci Ruska...Nedopadla by tak ako Irak, Líbya ?...
No nič...možno by bolo dobré hľadieť na skutočnú realitu viac s rozumom a chápať ju...

Re: zhrňme si fakta

Vlk | 05.05.2014

divas se na vec jen z jednoho uhlu pohledu,zkus to komplexne
co navrhujes?vzit zbrane a jet jim tam pomoct?nebo vzit zbrane a jet do moskvy,doufat,ze putin te vyslysi a jmenuje do cela nejake jednotky,ktera to pujde na uk vycistit??a at se na ukrajine vymlati evropa mezi sebou navzajem??zachranit tisic lidi aby pri tom zarvalo milion,dva,tri??
myslis,ze kdyby rusi na uk vtahli,zbytek evropy bude delat,jako ze nic???
momentalne na planete je jediny statnik na urovni s koulema,ktery ma stab poradcu rovnez s koulema a III na svych mistech-a je to v Rusku..

Re: Re: zhrňme si fakta

michal | 05.05.2014

Zmyslom toho, čo som napísal nebola vôbec kritika Putina, toho, aké aktivity vyvíja ohĺadom Ukrajiny, keby si pozorne čítal, čo som napísal, tak to tam nájdeš...ale som chcel naznačiť tieto fakta...

"Pritom, tu mnohí píšúci chcú, aby proti tejto presile, proti nerovnováhe síl si proruskí Ukrajinci pomohli tak nejak sami...))) Napadlo vás, kde by bola teraz Sýria bez pomoci Ruska...Nedopadla by tak ako Irak, Líbya ?...
No nič...možno by bolo dobré hľadieť na skutočnú realitu viac s rozumom a chápať ju..."

Čo sa týka mojich návrhov, mne postačí, keď pár nickov, čo tu písali pochopí, že proruskí Ukrajinci sa bez pomoci Ruska nezaobídu, pretože nemožu sami bojovať proti vojne, ktorú proti nim vedia pučistická vláda na Ukrajine a komplet západ..) a netreba písať v zmysle, že si to musia vyriešiť sami, to nedokážu je to dosť iracionálny názor..to je moj pohľad...

Reálne návrhy, čo s tým nechávam v réžií Putina a jeho vlády, nakoľko majú určité presnejšie fakta a lepšie analytické skupiny, ako názor hocikoho z nás. Dúfam, že si ma pochopil..

Re: Re: Re: zhrňme si fakta

Vlk | 05.05.2014

ja nikde nepisu ze jsi kritisoval putina,ja ti jen nadhazuji to co popolvar treba-rusko pomaha jak je v dane chvili zrejme to nejlepsi-zbytek je mlaceni toho,co tady bylo napsano stokrat
aby ukrajinci pochopili ze bez ruska se neobejdou,musi neco obetovat.o tohle tady slo a jde predevsim,michale...bez prace nejsou kolace vis??muze to znit cynicky v pohledu na mrtve z odesy i odjinud z ukr. ale je to tak..

Re: Re: Re: Re: zhrňme si fakta

michal | 05.05.2014

Pozri, popolvár písal, aby si urobili poriadok doma sami obyvatelia Ukrajiny...

"je to predovšetkým záležitosť obyvateľov terajšieho územia Ukrajiny /zámerne som nenapísal Ukrajincov/. Oni si musia urobiť poriadok doma medzi sebou a rozhodnúť sa, akým smerom sa bude uberať budúci vývoj ich spoločnosti. A o tom rozhodne mravnosťa uvedomelosť /jak v zmýšľaní, tak v činoch/ prevažnej väčšiny."

Ja som naznačil, že ten poriadok si tak sami a bez pomoci nemožu urobiť..V tom bola moja kritika.Vysvetlil som dovody a opakovať sa nebudem...
Mimochodom, mnohé juhovýchodné oblasti už ukázali, čo si myslia o súčasnej fašistickej vláde...Až sa ti zdá, že neobetovali dosť...teda, že bez práce nie sú koláče, to je už tvoj subjektívny pohľad... Nikdy nebudeš mať 100 % súhlas obyvateľov Ukrajiny s prípadnou ruskou vojenskou pomocou. To je nemožné...A rovnako 100 % nepovstanú jej všetci obyvatelia proti súčasnej moci na Ukrajine..Do akej miery chápe Rusko túto obeť, aby zasiahlo necháme na Rusku..
Osobne si myslím, že až fašisti a pravý sektor začnú ešte s významnejšou genocídou a vraždením a západ bude diskrétne ticho, prípadne to schvaľovať a Rusko nič nezmože na medzinárodnej scéne s využitím medzinárodného práva, ktoré západ nerešpektuje, tak predpokladám, že vojensky zasiahne, pretože Putin proste nedovolí povraždenie etnických Rusov na Ukrajine, k čomu už dochádza prostredníctvom zahraničných žoldákov a pravého spektra...Je to súce len moj subjektívny pohľad ,ale dávam tomuto veľkú pravdepodobnosť.

Re: zhrňme si fakta

popolvár | 05.05.2014

uviedol si: "Napadlo vás, kde by bola teraz Sýria bez pomoci Ruska..."
Sýria si myslím nedostala o nič väčšiu pomoc, akú momentálne dostávajú JV UA. Za sýrčanov tiež nebojovali a nebojujú ruské ozbrojené sily. Alebo sa mýlim? Nikde a nikdy som nenapísal, že je potrebná 100% podpora obyvateľov Ukrajiny - to je nereálne, ako správne uvádzaš. Ale musí ich byť aspoň 7 z 10, a aj to neviem, či to nebude málo.
To, že som napísal, že je to predovšetkým vnútorná záležitosť obyvateľov Ukrajiny, ako sa bude uberať ich budúcnosť, je predovšetkým o ich rozhodnutí a vyjadrení toho, čo chcú. Ak to bude jasné, tak si môžeš byť istý, že osamotení nezostanú.
Ale doteraz ešte mnohí ani vlastne nechápu, čo sa to vlastne deje, nie že by ešte mali aj zaujať správny postoj. Skús sa pozrieť na môj príspevok ešte raz a porozmýšľaj v čom a prečo by som mohol mať pravdu, a o tom, s čím nesúhlasíš, popremýšľaj, čo ma viedlo k tomu, aby som to takto napísal.
A máš pravdu, že je treba hľadieť na skutočnú realitu viac s rozumom a chápať ju. A práve v takýchto emočne provokujúcich a vypetých situáciach - je nanajvýš nevyhnutné úplne potlačiť emócie a zachovať chladnú hlavu. Sám vidíš k akému besneniu viedlo využitie nekontrolovaných emócii tupého davu...

Re: Re: zhrňme si fakta

popolvár | 05.05.2014

Sýriu už roky chráni Rusko. Majú tam okrem základne aj ich poradcov. Dodali im tam pomerne vyspelú techniku protivzdušnej obrany a ďalšiu výzbroj, atď. V čase eskalácie konfliktu tam vyslali bojové lode a získali podporu Číny...Sýrií pomáha špičková ruská rozviedka.Odstrelili im niekoľko testovacích striel a údajne aj ich pýchu F22...Keby došlo k najhoršiemu, tak tam budú bojovať aj ruskí mariňáci...Všetko toto zastavili agresiu západu... Hlavne ruský nekompromisný postoj voči západu, že Sýriu nevydajú bez boja a zadarmo..Proste silná a aktívna podpora..Zmysel mojej kritiky tvojho príspevku bol v jednoduchom fakte, že proste proruskí separatisti potrebujú pomoc Ruska, aby mohli primerane bojovať voči súčasnej agresie.Že nemožeš očakávať, že si pomožu iba sami, alebo keď prieskumy ukážu, že vojenskú pomoc chce nadpolovičná vačšina... Myslím, že si dosť chytrý, keď si pozorne prečítaš moje príspevky, tak pochopíš o čo mi šlo..Fakt nemá zmysel sa opakovať..

Re: Re: Re: zhrňme si fakta

michal | 05.05.2014

to bol, samozrejme moj príspevok...

Re: Re: Re: zhrňme si fakta

pamětník | 06.05.2014

Když v Koreji v 50. letech tehdejší "mezinárodní společenství" začalo postupovat k čínské hranici, objevili se "čínští dobrovolníci" a situace se obrátila. Na Ukrajině jsou příslušníci americké "soukromé" vojenské organizace Greystone. Nepřekvapilo by mě, kdyby se tam objevili i ruští soukromou osobou najatí "dobrovolníci". Putin a Rusko by tzv. zůstali mimo hru.

Ale v ČT říkají něco jiného

Olda | 05.05.2014

A to je hlavní médium.A na Britských listech píše pan Dolejší,že to zapálili rusáci jako provokaci aby mohli okupovat a anexovat ukrajinu a označení na rukávech těch údajných ukrajinců z Pravého sektoru je udělané ve Photoshopu jen aby to na ně mohli hodit a ve skutečnosti to byli rusáci.To by na ně tak odpovídalo.Vraždit a svádět to na někoho jiného!

Re: Ale v ČT říkají něco jiného

Kamzík | 06.05.2014

Britské listy jsou již dávno placené západem.

Rusko musi, Putin by mel atd...

jirive | 04.05.2014

Osobně si myslím, že ten příspěvek co zazněl v článku je absolutně pravdivý. Proč by měl Rus riskovat a položit svůj život za někoho u něhož ani neví, jestli to chce? Dokud nebude podpora Ruska nebo nepodpora Kyjeva masivní - nemá smysl se do toho míchat. Všichni víme, že je to past. Jen díky tomu, že na Krymu byl totálně jasný postoj obyvatelstva, nezačali se do toho ti šašci z USA nějak více míchat. Představte si, že by na Krymu referendum dopadlo třeba 70% - to by bylo keců o zmanipulovanosti voleb...

Re: Rusko musi, Putin by mel atd...

Lin | 04.05.2014

Dobrý postřeh. :) A je tu ještě jeden - velmi podstatný detail.
Kdo by měl Rusko požádat o pomoc a ochranu? S kým by mělo Rusko jednat a na čí žádost pomoci?
Jen tak - na základě událostí, které se tam dějí - by mělo vstoupit se svými vojáky na území cizího státu?

Re: Re: Rusko musi, Putin by mel atd...

Daniela I. | 05.05.2014

Kto by mal požiadať RF o pomoc a ochranu?
Myslím, že to bude legitímny prezident Januk + nejaký veliteľ formujúcej sa novej UA armády.

Či by RF vstúpila na územie cudzieho štátu?
Spomeň si Lin, UA z hľadiska medzinárodného práva nemá vytýťčené štátne hranice s RF, Moldavskom a Bieloruskom. Hovoril o tom Pan Ki -Mun (OSN) i kazachstánsky prezident Nursultan Nazarbajev. Čiže UA má len vnútorné administrtívne/správne hranice v rámci bývalého ZSSR a je v podstate súčasťou RF ako právneho nástupcu zaniknutého ZSSR.

Napadla ma ešte jedna vec, a to je z môjho pohľadu ďalší tromf v rukách RF. Jedná sa o zmluvu uzavretú medzi RF a UA o umiestnení Čiernomorskej flotily na území UA. V jednom videjku Pjakin poukázal na bod 7. tejto zmluvy, podľa ktorého RF môže zasiahnuť na KTOREJKOĽVEK časti územia UA, ak RF usúdi, žeby MOHLI BYŤ ohrozené jej záujmy.
Teraz prebieha zasadnutie BR OSN, a to by bol poriadny gól, keby Čurkin tieto skutočnosti vytiahol na Svetlo Božie práve na tomto zasadnutí.

Inak súhlasím s tvojim názorom, ktorý je uvedený nižšie "... proč Putin nemůže poslat vojska".
No a popolvár, ten mi zas urobil výmet mozgu :-))). Možno by som použila iné slová, ale obsah-význam by bol podobný.

Re: Re: Re: Rusko musi, Putin by mel atd...

michal | 05.05.2014

Kvalitný príspevok s logikou aj realitou..

Re: Re: Re: Rusko musi, Putin by mel atd...

Lin | 05.05.2014

Ano, jsem si toho všeho vědomá... :)
Víš, přesto si myslím, že Rusko tento krok udělat nemá. Proč?
Soudím podle reakcí páté kolony.
Podívej na Žirika - o vstupu ruských vojsk "ujišťuje" už nejmíň měsíc - "so tri utra užé búdět...".
Podívej na tu bábu - ropuchu (jméno jsem už zase zapomněla, ale jak mi Taurus vysvětlil, je to "zasloužilá disidentka") - co zas křičí? Že Putin už co nejdřív vtrhne na UE a bude "vraždit", že mu v podstatě nyní už nic jiného nezbývá (+ další somariny, jako že Rusko je sankcemi na dně a že musí zaútočit).
Prostě tahle pakáž nutně potřebuje, aby Rusko bylo "agresorem". Pak by USA mohly řvát, že "NATO musí zasáhnout".
Jinak - myslím si, že UE bude nějak "řešena", ale nebude to ruskými zbraněmi. Když tam někdo vstoupí dělat pořádek, budou to kontingenty OSN.

Re: Rusko musi, Putin by mel atd...

Lord James | 04.05.2014

Zdravím všetkých na Leva-nete.
Poprosím dať mi spätnú väzbu na informáciu o Pulinovi na danej linke, či to je podvrh alebo čo si o tom myslieť.

http://montalvoreport.com/content/vladimir-putin-freemason

Re: Re: Rusko musi, Putin by mel atd...

Lord James | 04.05.2014

plus ďalšie dva odkazy k téme Putin:

http://richardtomlinsonandtherussians.blogspot.sk/
http://www.illuminatiexposed12.blogspot.sk/2009/11/judas-figure.html

Re: Re: Rusko musi, Putin by mel atd...

Lord James | 04.05.2014

Zdroj liniek:
http://www.realjewnews.com/?p=432
diskusný príspevok pod článkom (Paul)

Re: Re: Rusko musi, Putin by mel atd...

Daniela I. | 05.05.2014

Skús pozrieť-prečítať " Arbitráž hlavy štátu" - manévre medzi elitárnymi klanmi, možno ti to pomôže. Veľa zdaru!

http://leva-net.webnode.cz/products/arbitraz-hlavy-statu-ako-osnova-pre-rozhodovanie-vo-vztahu-k-elitarskym-klanom/

Keď si uvedomíš, za akých okolností sa Putin stal prvý krát prezidentom v r. 2000, aký bordel v krajine "zdedil", čo mohol v tom-ktorom čase reálne urobiť a kde mal poriadne zviazané ruky a porovnáš s tým, čo dosiahol .... staré známe biblické: Po ovocí spoznáte ho!
Čo myslíš, aké je to ovocie - výsledky jeho práce, činnosti? :-)))

Len poznámka

Dušan | 04.05.2014

Keď sa nad tým zamyslím tak to vidím na poslanie špeciálnej ostrelovacie jednotky a zabíjať nájomných vojakov.

Ale to je tiež problém. Rusko má na výber zlé rozhodnutie alebo horšie.

ps. jedným s možností je vysielať KOB - Petrovove prednášky v súkromných miestnych televíziach (na yutube bolo video).
ps.2 toto ak by sa podarilo na celej ukrajine možno by obyvatelia ukrajiny učili obyvateľov RF :-)

Nemám slov.

Duch | 04.05.2014

Jaceňuk prohlásil, že to naplánovali a provedli Rusové, přesně podle rčení podle sebe soudím tebe. Mělo to tak vypadat, dali zbraně a moc úchylům a kriminálníkům a ti se jim vymkli z ruky, ucítili krev a měli z vraždění orgasmus !

Re: Nemám slov.

Roman | 04.05.2014

Dúfam že jedného dňa Jaňecuka, Turčinova budú hnať z Ukrajiny sami Ukrajinci. Plán západu poštvať na smrť dva slovanské národy vyšiel.

Hrůza, děs...

Dana | 04.05.2014

Neměla jsem se dívat na to video, teď mě bude dlouho pronásledovat obraz uhořelé těhotné ženy. Je mi špatně z naší vlády, že tato zvěrstva neodsoudí a dělají mrtvého brouka ! V Berlíně Němci ( a hlavně mladí ) demonstrují a u nás... ?

Re: Hrůza, děs...

Kolodej | 04.05.2014

Dana, nebola uhorena, ani zadymena. Jednoducho ju zabili a potom z okna vyvesili vlajku.
http://www.youtube.com/watch?v=YvnLsshOJ18
mne je tazko, a to znesiem fakt dost. To su zvierata. To nema s ludmi a clovekom vonkoncom nic spolocne.

Re: Re: Hrůza, děs...

Lin | 04.05.2014

Tak... to je strašný... netušila jsem a myslela si, že se zadusila...

Re: Re: Hrůza, děs...

taurus | 04.05.2014

Navíc, údajně, byla těhotná.

Re: Re: Re: Hrůza, děs...

borky74 | 05.05.2014

Nuž tehotná bola očividne!
http://frallik.livejournal.com/781599.html

Niekto si všimol na fotkách zvláštne veci, z ktorých vyplýva, že celý tento odeský masaker bol naplánovaný. I ja som si včera všimol podivný fakt, že časť mŕtvych bola spálená na schodišti, kde naokolo nebolo nič zápalné a tiež, že majú spálené LEN HLAVY a oblečenie je často nedotknuté! Autori si všimli, že požiar bol len na prvom podlaží, ale spálení (len vrchná časť tela) sú aj o dve poschodia vyššie. Viacero ľudí vo vnútri bolo POPRAVENÝCH strelou do hlavy a niektorým vraj odborne zlomili väz. Celý akože požiar bol len kamuflážou, oheň bol len na prízemí a v pár miestnostiach na prvom poschodí.
A požiar tam ani nemohol byť, pretože vo vnútri boli vrahovia pravosekov(?), ktorí podľa fotiek dopravili už predtým dovnútra budovy zásobu horľaviny (napalm?), ktorý ľuďom liali na hlavy.
Dvere na strechu zamkli a aj na streche mali svojich ľudí.
Takže to vyzerá, že CELÉ TO BOLO NAPLÁNOVANÉ V PREDSTIHU, federalistov tam plánovane zatlačili aby ich povraždili a spálili.
Naviac sa objavila informácia s Odesy, že v pivnici našli ďaľších 160 !!!??? mŕtvych, postrieľaných a posekaných sekerami (neoverené). Asi na tom niečo ale bude, pretože aj iní hovoria už o 116 obetiach.
Toto by asi rozšírílo spektrum názorov o možnosť zámernej provokácie Ruska týmto hrôzostrašným psychopatickým činom.
Idú chýry, že na boj proti pravosekom idú dobrovoľníci z viacerých častí JV Ukrajiny a Ruska, dokonca až z Osetie a Čečenska. Vraj aj ukrajinské vojská sa sťahujú z JV-UA do Odesy kde čakajú úder.
Ďaľšia informácia je z Krymu, kde sa vraj "černie nebo" od pristávajúcich lietadiel ruskej armády, ktorá sa tam presúva (vraj).

Údaje sú z článkov a diskusií na lifenews.

Re: Re: Re: Re: Hrůza, děs...

borky74 | 05.05.2014

И еще из Одессы: ОДЕССА: Поступила информация: в здании боле 100 убитых, трупы не вывозят, милиция заявила что ведется следствие, еще два дня трупы будут там! почему? да по тому что в здании много трупов и там минимум 5 детей! трупы будут постепенно вывозить — это сообщил милиционер, у которого осталась совесть — это достоверная информация!!! большинство убитых прятались в комнатах от дыма, их застрелили, они не сгорели и не задохнулись, а некоторых так просто разрубили топорами... Источник: Показать / Скрыть текст http://politobzor.net/show-20256-zhertvy-odessy-byli-ne-naprasny-fashistam-ne-zhit.html

Источник: http://politikus.ru/events/18383-kak-ubivali-odessitov-v-dome-profsoyuzov-detali-scenariya-18.html
Politikus.ru

Re: Re: Hrůza, děs...

martin | 07.05.2014

Zvierata? toto robí zvierata? Kdepak,toto zvierata nerobí. Toto robi iba ludia.

načo sú dobré sociálne siete

Martin | 04.05.2014

Podpaľači z Odessy vo veľkom rozsahu rušia svoje profily na sieti Vkontakte, ale nepomôže im to, ich profily s fotkami a adresami majú Odessania skopírované, uložené a preposielajú si ich, takže je nádej, že spravodlivosti neujdú. Medzi podpaľačmi je prekvapujúco veľa dievčat.
http://politikus.ru/events/18320-odessa-nachala-mstit-itogi-evromaydanovskoy-hatyni.html

Re: načo sú dobré sociálne siete

ushiro | 04.05.2014

Не верьте киевской хунте. Они продают людей на органы!!! Им нужны портфели и деньги!!! Им плевать на людей!!! Договоренность об уничтожении Украины давно подписана с США и Европой!!! Уж лучше бы был Янукович, чем эта банда!!! Люди, следите за своими детьми, не выпускайте их на улицу


Neverte kyjevskej chunte. Oni predávajú ľudí na orgány!!!


2.05.2014.

Тела уничтожала 24-я «сотня» самообороны Майдана, не допуская в помещения посторонних. По данным следствия, через руки украинских «чёрных трансплантологов» прошло около полусотни человек. При этом есть сведения о том, что покойников предварительно «потрошили», изымая у них органы. А ещё поговаривают, что органы там изымают не только у мёртвых, но и у ещё живых людей.Проверить невозможно, врачей и правоохранителей на территорию не пускают. И вообще непонятно, зачем националистам понадобился этот крематорий – именно теперь, когда власть захвачена и страна вернулась к мирной жизни, если верить украинским властям. «Революция» завершилась, а поток её жертв – ещё нет? Помнится, в Косово местные националисты, дорвавшись до власти, устраивали в моргах и родильных домах настоящие ярмарки человеческих «запчастей» для иностранцев – уж не повторяют ли киевские самозванцы печальный опыт косоваров?

УКРАИНЦЫ, РАЗВЕ ВЫ НЕ ВИДИТЕ КТО НАД ВАМИ???!!! УБИЙЦЫ, ВЛАСТЕЛЮБЦЫ, ХАПУГИ !!! УКРАИНА, ПРОСНИСЬ, ВЫ ЖЕ СЛАВЯНЕ. ЗАЧЕМ ВАМ НУЖНЫ СМЕРТИ ВАШЕГО ЖЕ НАРОДА!!!


Украинцы!!! Подумайте, ведь гибнет ваш же народ!!! Вы же будите отвечать до 7 колена за действия хунты!!! Помните об этом!!!



Ukrajinci!!! Zamyslite sa, veď hynie váš národ!!! Budete sa zodpovedaťdo 7 pokolenia za skutky chunty!!! Vspomeňte si na to!!!

Vera Lion

Ak je pravdou, že na Ukrajine cez ruky "čiernych transplantológov" prešlo cez 150 ľudí - je to desné zverstvo.

Fašismus

taurus | 04.05.2014

13 minutový dokument o podstatě všeho, o co dnes na Ukrajine jde a co mainstream neukáže. Mimochodem na youtube už ho zrušili.

Ukraine Crisis Today: Democracy caught on camera
http://vk.com/video137648053_168620792?list=fa4e3a9ed002a70e3c

P.S. Rozšířujte toto video. Ať lidé v Evropě uvidí právou tvář fašismu a vzpomenous i na minulost.

Re: Fašismus

ushiro | 04.05.2014

Už je to aj na OM:

http://www.outsidermedia.cz/Ukrajinska-krize-Znovuzrozeni-fasismu-1.aspx

Re: Re: Fašismus

Rajka | 04.05.2014

v diskusii pod tým sa mi páči táto reakcia na otázku:

Starý doktor - 4. 5. 2014

U napsal:

Vy myslíte, že ti vojáci, kteří mluví rusky, mají ruské zbraně, unášejí civilisty, rabují úřady a vojenské sklady, jsou Američané?

No když oni mají černou barvu pletí a furt žvýkají ....

Všichni dobří rodáci 1968

Markus | 04.05.2014

"Všichni dobří rodáci"... epilog jednoho z hlavních kolektivizátorů, 6x se o mne pokoušela(infarkt) ale já přežil (ochrnutý, poloslepý o hulce atd.) každý den se meju 30x studenou vodou a sbírám byliny jinak bych se nenajed, přece jsi měl ženu ta mi chodila za jiným to víš: "Lepší odcházijou, jenom my potvory ostávame"
Milostí Tvořitele jsou zde bytosti, které již svým vnímáním dosahují člověčenství a neodchází, ale naopak vyvažují zvířecí a biorobotické bytosti nu což kdo je bez viny nechť hodí kamenem

Погибших одесситов поминали в Израиле перед посольством Украины (ВИДЕО)

taurus | 04.05.2014

Před velvyslanectvím Ukrajiny v Izraelu se sešli lidé, původem z Oděsy, aby poctili pamět zvěrsky umučených fašisty.
Lidé se vyjádřili na kameru:
http://www.youtube.com/watch?v=YL0tPFbh7ok

Je nejméně další důvod...

Lin | 04.05.2014

... proč Putin nemůže poslat vojska.
Východ UE není Krym. V milionových městech je jen pár stovek lidí, kteří by tuto variantu přivítali. Je zde sice většina těch, kdo nechtějí současnou kyjevskou chuntu, ale také nechtějí, aby se Rusko nějak víc "angažovalo".
Výstižný komentář z jedné diskuse (nedoslovný):
"Proč by tam měli naši umírat? Aby oni (Ukrajinci) mohli koukat z balkónů a všechno si filmovat a až bude po všem, křičet - pryč s okupanty? To už známe, už jsem si to zažili."

Jinak - ten ještě jeden důvod, co mě napadá:
Rusko by bylo okamžitě obviněné z "agrese proti jinému státu", což by hrálo do karet jak chuntě, tak "západu". A na "západě" ještě zdaleka není situace, kdy by většina lidí věděla, co se na UE skutečně děje.

Re: Je nejméně další důvod...

popolvár | 04.05.2014

tak, tak...
je to predovšetkým záležitosť obyvateľov terajšieho územia Ukrajiny /zámerne som nenapísal Ukrajincov/. Oni si musia urobiť poriadok doma medzi sebou a rozhodnúť sa, akým smerom sa bude uberať budúci vývoj ich spoločnosti. A o tom rozhodne mravnosťa uvedomelosť /jak v zmýšľaní, tak v činoch/ prevažnej väčšiny. Ak bude súladná s mravnosťou a uvedomelosťou terajšieho vedenia Ruska, tak bude možné otvorene, aj vstupom regulárnej armády, zaistiť v prípade nevyhnutnosti ich bezpečnosť. Dovtedy tu bude vždy riziko vnímania tejto pomoci ako nechcenej intervencie, aj napriek želaniu a výzvam odhodlanejšej časti /ale počtom stále neprevažujúcej/ o pomoc a ochranu.
Je to ako s nevyžiadanou radou: Nevyžiadaná rada, a o to viac nevyžiadaná pomoc, je ako nevohlásený, nevítaný hosť.
Čím ďalej, tým viac je evidentné, že vedenie Ruska pozná pravidlá Vesmíru - Všemohúceho a snaží sa podľa nich konať.
T.j., každý sa vyvíja svojím tempom a jemu adekvátnym sôsobom a nevhodný zásah - pomoc okolia, aj keď v "dobrom úmysle" je kontraproduktívny, dá sa povedať, že protikladný Božiemu zámeru. A to sa týka nielen úrovne ľudského jedinca, ale aj úrovní komunít... Je potrebná vysoká vnímavosť a citlivosť - naladenie sa na prúd Božej prozreteľnosti - kedy je to miešanie sa človeka do toho, čo mu nenáleží, a kedy má právo, ba povinnosť byť nápomocný realizácii Božieho zámeru a akou formou, lebo "Účel svätia prostriedky", a nie naopak... Je to ako umenie vychovať z vlastného dieťaťa, resp. umožniť mu správnym vedením vyvinúť sa v zodpovedného sebestačného jedinca plného sebadôvery, najlepšie v Človeka - a to často aj za cenu, nechať ho padnúť, či popáliť sa...
Veď každý máme Bohom danú slobodnú vôľu /a tým aj zodpovednosť najmä voči sebe samému/ sa rozhodnúť, ako a či vôbec konať... aj so všetkými s tým súvisiacimi následkami konania, či nekonania. Hold, umenie žiť!

Re: Re: Je nejméně další důvod...

Kyborg | 04.05.2014

Zarámovať :-)

Re: Re: Je nejméně další důvod...

Lin | 04.05.2014

Výborně jsi to vystihl - nemám co dodat. :)

1 | 2 >>

Přidat nový příspěvek