Z diskuse: o konceptuální moci, egregorech a dalším

Z diskuse: o konceptuální moci, egregorech a dalším

Z diskuse pod článkem "vyšší sociolog ie" na Háčcích a udicích. Mírně upraveno do podoby otázka-odpověď.

 

* * *

 

Ako je možné, že taký Klimov je voľne dostupný na youtube, že mohol v Emerike písať, dostávať za to peniaze....Akú úlohu v skutočnosti plnil? Šírenie strachu?


celkom správne otázky, prečo v dobe "inkvizície" "antisemitov" môže Klimov voľne šíriť po svete svoje diela za výraznej podpory aj židovských vydavateľstiev...☼

Najprv si asi treba ujasniť, čo chce vlastne Globálna vláda (netreba si ju zamieňať za Rothschildov alebo Rockefellerov klan, či všelijakých konšpiračných iluminátov, židoiluminátov, reptiloidné dynastie, rosenkruciánov,jezuitov, či nebodaj za nejakých kozmických prišelcov).
Globalisti (sú v podstate duchovnými následníkmi najvyššej kasty hierofantov Egypta - etymologicky zo slov hieros - znamenajúci svätý a fant - čítajúci osud, budúcnosť ) chcú dosiahnúť stabilnú globálnu svetovládu na obraz svojich duchovných predkov z Atlantídy, ktorá bola zničená zásahom Vis Maior, ako nevydarený projekt evolúcie ľudstva.

Cieľom stabilného NWO je stav približne pseudosocializmu asi doby 70. rokov 20. stor. vo vých. Európe, keď všetci mali všetko a nikto nemal skoro nič...☼
Prečo asi naďalej tróni V.I.Lenin v mauzóleu (v podstate stupňovitá pyramída s useknutým vrcholom, podobne ako na 1 USD bankovke = symbol najvyššej Konceptuálnej moci na Zemi) na Červenom námestí v Moskve a nikto sa ho nesnaží upratať do zeme, aby dostatočne rýchlo zmizol z bioinformačných polí mnohých ľudí ?

Nízka spotreba tlupy, úzky okruh elity, ktorá navonok nemôže prejavovať okázalý luxus dnešných oligarchov, tlupa pracujúceho dobytka nemá prakticky veľké práva a je de facto v postavení skrytého otroka.
Ale navonok je takmer spokojná, prežúva, čumí do TV, pije pivo pri sledovaní športových prenosov, pestuje nejaký podstrčený náboženský alebo duchovný kult... A hlavne nebúri sa a chce sa nechať viesť "autoritami" a charizmatickými vodcami do svetlého zajtrajška. Ak by sa im podarilo skrotiť stádo dobytka (v podstate prevážna väčšina ľudí na Zemi - základom ich stereotypov správania sú inštinkty a niektoré kultúrne stereotypy) a zmeniť ich na typ psychiky biorobotov (vie dostatočne prekonať inštinktívne potreby, riadi sa kulúrnou informáciou a dokáže namemorovať do hlavy dostatok nevyhnutných informácii - napr. dnešní tzv. židia), tak by zmizli mnohé problémy a dokonca by nemuseli byť ani vojny, ak by sa Globálnej vláde podarilo zaviesť nejaké unifikované náboženstvo pre tlupu.

Na viacerých scénaroch do budúcnosti sa neustále pracuje v zákulisí a vonkajšie prejavy skrytých riadiacich matríc sú viditeľné podľa princípu chápania vecí obecných.

Napr. centrom socialistického masonského NWO je Francúzsko a sídlo je v Paríži (odtiaľ aj prišlo heslo: Bratstvo, rovnosť a sloboda...☼). EÚ je už vpísaná do daného scénara, nie náhodou "prezident" EÚ je trápna figúrka a navyše nevolená ľudom - stádom a parciálni šéfikovia majú názov "Komisár" atď.
Preto aj socialista Fico rád preberá rady a nápady socialistu Hollanda (ináč pôvodom holandský žid), keďže ten je priamo u riadiaceho zdroja.

Zdá sa, že Globálny Predátor už nemieni viacej podporovať svoju starú riadiacu biorobotickú štruktúru - židov, ako aj liberálny kapitalizmus, ktorého masonské sídlo je v Londone a predĺženou rukou sú USA a ich neokolonistická politika.
GP sa snaží o vyrovnanie síl dnešnou podporou Ruska a BRICS (ináč foneticky z angliny tehličky → nového svetového poriadku), destabilizáciou Izraelu ( pripravuje sa inštalovanie Palestínskeho štátu so všetkou parádou pre židov v Izraeli - napr. židovka Vera Wisterová, ktorá si zobrala amerického žida a presťahovala sa do Izraelu veľmi rýchlo odtiaľ utiekla, keď si arabi trošku zastrieľali z primitívnych húfnic, ktoré okrem iného nakupujú aj za peniaze CIA...☼).
Nie náhodou sa mení aj postoj "svetovej verejnosti" ohľadom Sýrie a v Rusku si podávajú kľučky všetky významnejšie dnešné svetové politické marionety..

Na zámene biorobotov-židov sa už dlhšie pracuje. Je rad filmov, kníh, populárno-vedeckých diel, duchovných učení, ktoré vedú k "osviecovaniu vedomia" a "zdokonaleniu" človeka až na úroveň bioautomatu.
Napr. včera nie náhodou (!) predstavili v programe Colnica (ináč skvelý program na vymývanie mozgov stád v ČR a SR )
vízie, pojatie života a vedomia človeka vo forme herca Jaroslava Dušeka, ktorý tlupe pred TV porozprával o pomaly nirvánových pocitoch, ktoré prežíval, keď bol 7 dní v absolútnej tme. Tento "herec" čerpá hlavne z duchárskeho prostredia Toltékov a iných "duchovných" škôl. Ináč v štúdiu sa predstavil ako bosý, spokojný a vyrovnaný novodobý biorobot, ktorý už "pochopil", čo sa skrýva medzi Zemou a nebom a s nadhľadom pozeral a debatoval s okolitými ovcami...☼

Preto sú aj diela Grigorija Klimova verejne dostupné a nasmerované proti židom. Je v nich samozrejme tak na 90-95 % faktologická pravda, ale Klimov vychádza z freudovskej školy, čo je dnes už prekonaná etapa chápania individuálneho a kolektívneho podvedomia ľudí. A pochopiteľne ako člen kolektívu Harvardského projektu musel byť zasvätený do určitých utajovaných vecí a cieľov. A preto s požehnaním (možno CIA, ktorá projekt riadi alebo nejakej masonskej vysokopostavenej lóže) šíri sociálnu demagógiu po svete.
Popri tom si samozrejme aj dobre zarobí, lebo len jeho knihy majú celosvetový náklad rádovo v desiatkách mil. kusov...

 

..Aj som si tak myslela, že niečo nehrá, podobne ako u Klimova je to aj s Henry Makowom, Alexom Jonesom, či webom rense.com.
Ja viem, že do budúcnosti sa s Izraelom nepočíta , liberálny kapitalizmus neudrží už ani kúzelník, treba holt hľadať nového koňa. Životaschopné Rusko. Ono to k tomu aj smeruje - scenár Sýria, ktorá bude hrobom doterajším svetovým mocipánom.
V najnovšom Zaznobinovom vystúpení (úplne strašné publikum :D) si sám Zaznobin povzdychol, že sa formuje nová koncepcia rozvoja Ruska. Nikto z KOB prizvaný nebol. Starikov, Fedorov, Dugin, Kurgyňan, Chazin, Fursov.....v podstate ruskí patrioti, avšak nech vytvoria čokoľvek, bude zachovaná biblická tlupo-elitárna koncepcia.
http://kob.su/videos/zaznobin-vm-novyi-etap-globalizatsii-i-kob-20130516
Dúfam, že príde čas aj na presadenie KOB, keď sa situácia ustabilizuje. Ja si myslím, že GP nepozná dostatočne Rusov a neukočíruje to tam, kam chce.

Globalizácia je objektívny proces, je blbosť sa mu brániť. Brániť treba spôsob, akým bude riadená a kým. Ak globalistom ide o vytvorenie stáda, aby mohli vládnuť,stačí im menej ľudí, snažia sa o zníženie počtu stáda. Ak sa však pokúšajú o zastavenie evolúcie, ak bránia ľuďom stať sa Človekmi, čo chcú dosiahnuť? Budú si udržiavať kolóniu, kde bude prístup k vedomostiam, prostriedkom, aby si zabezpečili potomstvo? A čo ak sa kolónii niečo stane a zostane stádo? Okrem toho, že evolúciu nezastavíš. Oni to nevedia?

A tá  zámena biorobotov za tie "transformácie vedomia", "diskusie s mimozemšťanmi, či Toltékmi", to je dobrý ťah.

 

súhlasím, tí Makowovovia a Jonesovia ai. sú s veľkou pravdepodobnosťou riadené figúrky pre určité ciele, rôzných tlupoidno-elitaristických skupín v zákulisí. Stačí si všímať ako rýchlo sú ich videa alebo knihy šírené a podporované. Ak by mali pravdu, tak by boli skôr zatracovaní a šikanovaní.

KOB a VP CCCP netreba preceňovať a určité názory a závery sú dosť diskutabilné, ale ako jadro novej alternatívnej koncepcie je tam veľa použiteľného a prospešného. Ide v prvom rade o to, aby sa masy dostali ku kvalitnejším informáciam a nepodliehali psychologickým trikom ich riadiacich matríc a ich majiteľov. Aby začali konať pre svoju lepšiu budúcnosť vedome a morálne, zbavili sa škodlivých kultúrnych stereotypov, ktoré boli do nich od detstva naočkované.
Postupne sa potom začne meniť algoritmika ich riadiacích biopolí a mnohí pochopia, ako boli klamaní a zavádzaní a že svojimi pozitívnymi myšlienkami a slovami môžu meniť svet.
Nadelím hmotnej myšlienke-informácii správnu mieru a ona sa mi zhmotní v reálnom svete.
Aké jednoduché...☼

 

Ak duchovný následníci "otrokárčia" pod vplyvom egregora, nemal by ich sám osud pohltiť? alebo egregor fakt vyvíja neustále energiu na nových potencionálnych jedincov, preto aby sám prežil? ak je to tak potom sám egregor sa musí meniť pod vplyvom "vyvolených"?


Neviem, nakoľko si zbehlý v chápaní egregorov, tak trošku obšírnejšie:

Egregor = kolektívne bioinformačné energetické pole, ktoré vytvárajú sami ľudia (aj zvieratá) a ktoré je zodpovedné za informačné riadenie a algoritmiku správania jedinca, ktorý je do neho napojený. Myšlienka je hmotná a má príslušné parametre, niečo podobné ako povedzme elektromagnetické vlnenie s príslušným poľom, len na oveľa "jemnejšej" úrovni a je okamžite emitovaná do príslušného egregoru.Podľa toho ako človek myslí, aká je jeho morálka, nálada a do ktorých egregorov je napojený má tzv. auru, čo je vlastne oné biopole. Niektorí extrasenzorickí nadaní ľudia ju okolo človeka vidia a dokážu mnohé informácie o človeku z neho "prečítať", prípadne aj vyliečiť jeho nejaký fyzický, či psychický neduh.

Egregory majú svoju hierarchiu, kde základnou jednotkou je rodinný egregor, ktorý je zodpovedný za správanie a "osud" rodu, a cez neho sa odovzdáva duchovné následie rodu. Ak boli predkovia nie moc morálni, tak sa to prejaví na ich potomkoch, až do úplnej degenerácie, alebo vymretia rodu.
Treba chápať, že si za to ľudia môžu sami,lebo za svoj život dostávajú spätnú väzbu za svoje správanie a konanie, ale ak sú nevnímateľní k neustálym informáciam Vis Maior a tieto informácie sú prehlušené príjmom informácii z rôzných aj umelo vytvorených biopolí, tak prichádzajú nezdary, choroby, nešťastia až po smrť.

Hierarchicky potom môžu následovať egregory okolia, dediny, mesta, národu, civilizácii a ľudstva.
Človek je súčasne napojený na viacero egregorov, napr. rodinný, skupinový (napr. opilcov),profesionálny, národný apod.
Sila a možnosti riadenia každého egregoru ďaleko presahujú možnosti každého človeka a čím viacej ľudí je do neho napojených podvedomím, tým sa egregor stáva silnejším, lebo má väčší prísun energie od jeho batérií.
Ak niekto bol na futbalovom zápase alebo veľkom koncerte s množstvom ľudí, tak chápe, čo je to kolektívne podvedomé "šialenstvo" alebo skupinové emócie. Aj "duchom" nezúčastnený je vtiahnutý do algoritmiky kolektívneho egregoru cez činnosť jeho podvedomia.

Globálna vláda je hierarchicky najvyššie riadenie na Zemi, lebo ich miera chápania objektívnych dejov vo vesmíre je veľmi vysoká.
Prečo a odkiaľ?

Pred cca 13 000 rokmi bola na Zemi zničená globálnou katastrófou veľmi vyspelá civilizácia Atlantídy, ktorá vošla do mýtov a legiend ako celosvetová potopa. Niektorí vysoko zasvätení z vtedajšej rasy "vládcov" o nej vedeli dopredu a pripravili sa na ňu a prežili. Ľudstvo spadlo do doby kamennej, keď sa zničili takmer komplet egregory vtedajšej noosféry.
Tí z "vyššej rasy", ktorí prežili potom plnili civilizačnú funkciu do planéty opíc spadnutého ľudstva.
Do mýtov prešli ako bohovia, ktorí prišli zo vzduchu alebo z mora. Dostali status ako nesmrteľní, lebo ich dĺžka života mnohokrát presahovala dĺžku života ľudských opičiakov (silne sa uvažuje, že v Atlantíde bola na vysokej úrovni genetická manipulácia pre "vyvolených" a pre "pracujúce nástroje").
Zo zbytkov hierarchicky vysokých riadiacich egregorov učili potom divochov trochu civilizovaného spôsobu života.
V Atlantíde na základe viacerých analýz mali títo "bohovia" neporovnateľne vyššiu mieru intuitívneho podvedomého vnímania - myslenia, povedzme na úrovni telepatického prenosu myšlienok a oveľa menej vyvinuté obrazové myslenie, ako je to u dnešného človeka (normálny ľudský mozog myslí v obrazoch - ak nepozná nejaký obraz, tak si nevie k nemu priradiť vec alebo jav - napr. pod pojmom Boh si každý predstaví niečo iné, alebo výraz hgxfr1egh pre toho, čo ten obraz ešte nevidel a nepochopil význam neznamená nič, ten ktorý v ňom vidí kód, ten si ho dokáže vo svojej mysli zobraziť).
Takto pracuje dnešné globálne bezštruktúrne riadenie cez TV a masmédia. Určitá symbolika rôzne zasväteným niečo hovorí a podľa toho konajú alebo nekonajú a bežným ovciam to nehovorí nič.Všetko beží pritom v "priamom prenose" informácií.
Platí základné pravidlo tlupo-elitarizmu:
"Podľa miery svojho chápania pracuješ na seba, podľa miery nechápania pracuješ na toho, kto chápe viac".

Globálna vláda je tvorená potomkami týchto Atlanťanov a je to  predovšetkým hierarchicky najvyšší globálny riadiaci egregor, ktorý riadi podriadené egregory, vrátane a predovšetkým tých, ktoré oni svojimi polittechnológiami vytvorili.
Tu patria napr. egregory bohov jednotlivých veľkých náboženstiev.
Čiže, povedzme židovstvo so svojim Jahve, predstavuje konkrétny egregor, ktorý je určený na riadenie tých, čo sa napr. klátia pri Múre nárekov a v tranze ho nabíjajú svojou energiou. Preto sú ortodoxní židia tak pestovaní, že nemusia ani pracovať...☼
Židovský egregor je algoritmicky veľmi agresívny a namierený antispoločensky.
Proste a jednoducho povedané, každé náboženstvo je predovšetkým egregor, ktorý riadi, ale aj chráni príslušného jedinca pred cudzou, jemu nepriateľnou informáciou.
Napr. diskusia s náboženským fanatikom je takmer úplne zbytočná, lebo za neho prakticky odpovedá egregor kde je napojený.Je to de facto bioautomat...

Suma sumárom:
Ľudia sa v podstate riadia sami, cez nimi podporované a nabíjané egregory. Podľa toho ako morálne konajú sa mení aj ich egregor a ďalšie vzájomne vložené egregory a následne aj ich algoritmika správania.
Globalisti ako následníci "rasy vládcov" Atlantídy len udržiavajú stádo v dostatočne tupej nevedomosti, ale priamo zasahujú len veľmi zriedka, a to extrasenzoricky na úrovni egregoriálnej mágie, na hranici tzv. Božieho dopustenia.
Takto sú "neviditeľní" a imitujú Boha.
Ľudí majú ako hračku a považujú ich za otravný hmyz, alebo ako hovorí ich výkonná židovská rabínska kasta - pracujúci dobytok.

Prečo to robia?
Moc je najsilnejšia droga a možno pritom zažívajú slastnejší pocit ako pri budhistickej nirváne.
Majstri "duchovných" učení, ktorí dokážu absorbovať napriamo cez pripojené podvedomie ( pri úplnom odpojení vedomia )energiu egregoru tvrdia, že je to slastnejšie ako orgazmus...☼

Ľudia musia zmeniť svoje myslenie, konanie a najmä morálku, lebo ináč sa z matrixov = matríc = egregorov, z ktorých mnohé boli cieľavedomo umelo vytvorené, tak ľahko nedostanú a nebudú si vedieť pozitívne modelovať v hlave(?) svoju budúcnosť cez myšlienky, ktoré sa zhmotňujú v reálnom svete!

Jinudy asi cesta nevede..

 

celkem vše mi co píšeš zapadá do mého osobního obrazu. Přidám jeden kamínek do mozaiky. GP (globální parazit) se bude pokoušet snažit hrát židovskou kartu různými způsoby, a vytěžit i z "opouštění" židovského subsystému pro sebe maximální zisk. Osobně se poslední dobou kloním k názoru, že neutralizovat GP a přejít k Bohoděržaví (spravedlivé uspořádání života na Zemi) se může povést jedině tehdy, pokud budou Židé a zbytek světa spolupracovat, pokud spojí síly proti společnému nepříteli. Jedni jsou postaveni Globálním parazitem do role "střihačů" (s občasným pogromem ze strany "stříhaných"), druzí do role "stříhaných" (s občasným povoleným vybitím zlosti na "střihače"), a tenle algoritmus běží furt dokola...rozděl a panuj. lze to zastavit jedině vněsystémovým krokem, pokud si "střihači" uvědomí že jsou také zneužívání, jen jiným způsobem, uvědomí si že v pozadí stojí ještě někdo třetí a "střihači" a "stříhání" spojí své síly. Mám za to že si to už někteří Židé uvědomují.

 

vďaka za doplnenie. Samozrejme tých kamienkov do celkovej mozaiky by bolo treba vložiť ešte veľa a mnohé ešte ani nepoznáme.

GP je predovšetkým veľmi dobrý "ekonóm", a tak z každej situácie sa snaží vyťažiť efektívne maximum. "Poslúžil ako živý a ešte lepšie poslúži ako mŕtvy" - jeho následie totiž zostáva zafixované na riadiacich matriciach v egregoroch a prípadné zlo tak naďalej ovplyvňuje negatívne algoritmiku správania ľudí.

Každý proces je mnohovariantná matrica možných stavov, s príslušnými pravdepodobnosťami realizácie.

Čo sa týka židov, tak sú aj úvahy a analýzy prejavov bližšej periférie GP typu Kissinger, Soros ai., že v ich ďalšej použiteľnosti je aj sám GP nejednotný :

1)Buď zachovanť status ich biorobotickej riadiacej, dozorčnej a "strihacej" funkcie - v tom prípade bude cirkus okolo Izraelu vystupňovaný, aby mnohí prebehli naspäť do diaspór a tam vykonávali svoju nebohumilú funkciu.

Alebo

2)Bude im dovolené fungovať ako normálnemu "národu", s postupnou asimiláciou s okolím a postupnou stratou výsad "vyvolených" dozorcov a strihačov oviec. A budú nahradení inou štruktúrou, na čom sa intenzívne pracuje napr. s scientológiou,novou vedeckou paradigmou a rôznými duchovnými "transformáciami vedomia", ktoré vedú k zmene filozofického prístupu k životu, čím sa zamieňajú materiálne hodnoty za duchovné, ale človek zostáva na úrovni biorobotického egregoriálneho otroka, poslušne vykonávajúceho činnosť svojho guru alebo majstra..

Bude záležať od viacerých faktorov a v nemalej miere a ako správne píšeš, od vlastného racionálneho uvedomenia si samich židov, na aké účely a z akých pohnútok sú sami riadení tak, že ich nemá rád celý svet (dá sa povedať - po zásluhe). Pochopiteľne najvyššie zasvätené hierarchie budú proti, aby si udržali vysoký parazitický štandard na úkor bežných ľudí.
Preto bude treba robiť "rozumnú" osvetu aj v prostredí tzv. židov (v diasporách sú však mnohí skrytí za "kresťanstvom", alebo vystupujú ako ateisti,marxisti a iní...☼).
Ak komunita židov dostatočne nepochopí svoju amoralitu konania, tak sa proces evolúcie ľudstva s výslednou spravodlivejšou spoločnosťou predĺži o pekných pár desiatok rokov, pričom zbytočne zahynie mnoho desiatok miliónov ľudí.

Vývoj však pôjde objektívnym smerom aj bez ich aktívnej a pozitívnej činnosti, na čo doplatia v prvom rade oni sami.

Nech im Boh (skutočný, nie ten ich egregorový a krvilačný JHVH) pomáha!

 

Z další diskuse tamtéž:

 

Keď v starovekej otrokárskej spoločnosti dochádzalo k problémom s efektivitou práce otrokov, lebo tí nechceli poriadne robiť - búrili sa,vyrábali zmätky, utekali, tak vtedajšie védické a žrecké otrokárske klany o dušu (☼) rozmýšľali ako urobiť otroctvo menej viditeľné a aby otroci chceli sami dobrovoľne pracovať.

Musíme tomu pracujúcemu dobytku dať nejakú vznešenú ídeu a stimuly povedali si vtedajší sociálni mágovia. A stimuly musia byť pozitívne i negatívne.
A tak vymysleli vlastných bohov a príslušné náboženstvá podľa kultúrnych zvykov v danom regióne.

A tak nám na matičke vznikli rozmanité viery v bohov, ktorých niet...
Najprepracovanejší projekt urobili egyptskí hierofanti, ktorí vytvorili projekt Biblia a po 42 rokoch putovania Sinajskou púšťou vygumovali genetickú pamäť malému semitskému kočovnému kmeňu, ktorý bol v starovekom Egypte v roli tzv. chrámových otrokov. Ten semitský kmeň boli predchodcovia dnešných židov. Mose (Mojžiš) bol jeden z vysoko zasvätených žrecov kultu Amon-Ra (odtiaľ je aj energetické nabíjanie riadiacej egregorovej matrice RKC pri končení modlitby - Amen). A tak vznikol "bohom vybraný" národ a judaizmus.
Judaizmus a jeho nositelia nesú v biblickom globalizačnom projekte úlohu "strihačov" a dozorcov.
"Pracujúci dobytkok" druhej triedy ošetrili kresťanstvom a neskôr pre južnejšie regióny islámom.

Stimuly pre otrokov prvej a druhej triedy vyriešili globálni sociopati tiež veľmi elegantne:

Judaizmus vidí naplnenie pozemskej púte v materiálnych hodnotách na Zemi a výklady Tóry a Talmudu sú v tomto duchu.
Kresťanstvo a islám vidia zmysel života v duchovnej sfére, ale až po smrti. V tzv. nebi (ne-bo = ne-boh = miesto, kde neprebýva Boh, t.j. egregore, ktorý si vytvárajú príslušní veriaci danej sekty modlitbami , alebo keď chcete, tak náboženstva).
Aby otroci moc nevyskakovali, tak ich bolo treba všetkých strašiť negatívnymi stimulami - peklom, satanom, šajtanom, večným zatratením atď....☼

Skryté otroctvo v priebehu posledných tisícročí len menilo formy, ale podstata ovládania ľudského stáda zostala rovnaká - pyramidálna:

1. S veľmi úzkym okruhom skutočných Globálnych Predátorov, ktorí sa skryli za "vševidiace oko" nad pyramídou moci a vedomostí o ľudskom stáde (tento symbol je na 1 USD bankovke a v kostoloch RKC je len oko v trojuholníku).
2. Elitou, ktorá sa najprv riešila v aristoktatických generáciach dedične, neskôr, keď rody degenerovali a nestačili držať krok s dobou, tak sa vytvorili cirkevné rády (Templári, Maltézskí rytieri, Jezuiti...) a neskôr slobodomurárske lóže.
Dnes sa k určitej elite môže dopracovať ktokoľvek, kto má dostatočné vedomosti, managerské schopnosti,vôľu a dostatočne pokrivenú morálku a svetonázor.
Určité najvyššie stupne vo viditeľnej pyramíde moci však zostávajú len pre vyvolených v následí generácii - napr. globálne klany , rabíni, dynastické rody.
Globálne riadenie cez masonov a náboženské sekty je pomaly opúšťané, a preto je aj uvoľňovaných toľko "tajných" informácii o slobošoch, Vatikáne apod.

Takže žijeme naďalej v otrokárskej pyramíde, len otroctvo je také "kultúrnejšie" a globálna mafia ovláda stále rovnaké metodiky výpalného - úrok a náboženstvá na ovládanie stáda pasených ovcí...☼

Samozrejme Boh Jediný a Tvorca nášho sveta existuje, ako aj duša človeka, ktorá patrí Bohu.
Náboženstvá sú len zvrátenými imitáciami Boha, kde drvivá väčšina ľudí (aj v náboženských hierarchiách) nevie o čo v podstate ide, hoci človek dostal od Boha rozum a slobodnú vôľu, aby sa mohol stať jeho námestníkom na Zemi. Podľa toho, ako sa mu to darí pokračuje šťastný alebo nešťastný život jeho rodiny (rodu) v prírode (pri-rode).

Myslím si, že v dnešnej dobe strašenie peklom alebo satanom je už hóóódne veľký prežitok...☼
Základ zmeny spoločnosti je v zbavení sa takýchto fantómových strachov.

 

 

Diskusní téma: Z diskuse: o konceptuální moci, egregorech a dalším

-

elfik | 01.03.2016

keď všetci mali všetko a nikto nemal skoro nič...☼

Fajn, sem s tim, co bychom vic chteli. Ja jsem skromnej. Jde jenom o to, aby nas nechali zit jak lidi a ne nas tyrali. Poradek musi byt, to kazdej chape. Jen mne udivuje, ze pro ne delaji lidi, kterych si nemohu vazit ani jako nepratele. Kdybch velel, sem s tim :) -humor ze srandy doopravdy

Stav společnosti

R. M. K | 29.07.2014

Ahoj,

nejprve chci pozdravit, a pak i poděkovat za hlubokomyslný článek, společně s komentáři za poučný. Zprvu jsem přistupoval kriticky, ale dovolím si použít rodinný citát; "Na všem je trocha pravdy." A zároveň přikývnout se stavem věcí objektivněji, dle mých snah. Naprosto souhlasím s tím, že dnešní média dezinformují, nálada společnosti je proti některým přežitkům, jako rodiny. Ale tváří se, jako by byla proti všem. Rodina je základ_státu, tak proč stát, nazvěme je jak chceme, koná opačně(v poslední době?) Ano, něco se stále děje kolem nás, a díky dezinformaci o tom víme méně a politika je hra, do které nevidíme. To má svůj důvod. Dále to, že jsme"testováni" někým "tam nahoře", a dopadneme špatně vyvolává strach - jeden z nejúčinnějších nástrojů moci, že? Neberte to osobně či příliš skepticky, ale jak si lidé mohou věřit? Naprosto souhlasím, ze to je mechanikou společnosti a já bych uvítal návrat morálky(která tady nikdy nebyla, u nějaké části společnosti) a také té která je ztratila. Tudíž si dovolím soudit, že jistá míra konzervativního uvažování je na místě. Také informace o věcech ničících naši dědičnou informaci, jsou pravda, ale také zabývat se jak "vylepšit" tuto bílkovinu v našich tělech, nejlépe nelaboratorní cestou, by nebyla na škodu. Zároveň ještě děkuji za jstou "osvětu vědomí". Chci se omluvit za chaotičnost vyjádření, jelikož jsem v tomto oboru absolutní začátečník, ale píši proto, že rádi uvítáte názor, také zájemce anebo alespoň člověka s jistou snahou stejného intelektuálního stupně.

Musím také dodat, že jsem doslova zažil záplavu informací a ani jsem nedokázal odpovědět na všechny, které mi před chvílí prošly hlavou tak se možná ještě někdy doplním.

Třeba jistá míra touhy učit se ruský jazyk, ale v mém případě byla zde i touha se učit jazyk německý.

Na tuto úvahu o zbavení se strachu a "nadvlády" jsem narazil náhodou, ale skutečně mě zaujala na tolik, že jsem ji dočetl, včetně všech komentářů až do konce, tím nepřímo chci pochválit autora, za styl psaní a podání.

Mějte se!

オークリー ゴーグル

cowehma | 11.11.2013




OQJJagf27

assitineMiz | 19.10.2013



Zoznam video kanalov o KOB-e

Jasom | 05.06.2013

Ahoj Hox, mohol by si niekde na boku spravit zoznam video kanalov na utube, ktoré sa venuju kob-u https://www.youtube.com/user/jabarbadi/videos

kob video kurz

Jasom | 31.05.2013

Ruština u menia plocha. Je niekde Petrovov video kurz preložený do angličtiny? Mne sa podarilo nájsť iba prvú časť a tiež neuplú:
youtube.com/watch?v=3Jk_WM90NME
youtube.com/watch?v=rtl7Zt_SU68

Re: kob video kurz

Hox | 31.05.2013

dát na youtubu "Concept of Public Security", je to tam, zdá se hodně dílů, možná všech 20.

Re: Re: kob video kurz

Jasom | 31.05.2013

Aké jednoduché - to ma nenapadlo :) Ďakujem

Re: Re: Re: kob video kurz

Jasom | 31.05.2013

Stále sú tam len tie 2 videa, len rozsekane na veľa častí. Hmm, ruštine sa asi nevyhnem. Nechce sa mi veriť, že ešte nikto za tie roky nepreložil Levašovu video sériu do angličtiny.

Re: Re: Re: Re: kob video kurz

Hox | 01.06.2013

Myslíte Petrovovu sérii zřejmě, což? Levašov nemá s KOB nic společného. Nicméně jsou tady stránky v angličtině o KOB - sutr.info.

Těším se!

taurus | 26.05.2013

A malý příspěveček ode mě.
To téma, co jste zde chlapi rozjeli, je asi vůbec to nejdůležitější ze všeho, co bychom měli zvládnout a pochopit. Bez mučení se přiznávám, že i pro mě je 1.prioritět nesložitější k pochopení a přitom je vlastně nejdůležitější.
Děkují Hoxovi, že kontaktoval Luxe a získal ho ke spoluprácí. Děkují Luxovi za vstřícnost a za to ,že se nezalekl velké zodpovedností a je ochoten se podělit s námi svými ználostmi.
Děkují mu předem za vynaložený čas, který stráví nad přípravou svých příspěvků a vysloveně se těším na to, až je společně probereme.

Re: Těším se!

Lux | 28.05.2013

Ahoj taurus,

ďakujem za milé a povzbudivé slová. Rád sa podelím o určité nabraté informácie a skúsenosti s Objektívnou realitou, ale netreba ma zase preceňovať, ja sa tiež stále len učím a hľadám viaceré odpovede.

Ak to tak zhrniem z diskusie, tak by bolo vhodné spracovať podrobnejšie , v určitej prijateľnejšej forme pre príjem informácii komunitou, nasledovné témy:

1) Boh = HNR = Nadmierna reálnosť a jeho interakcie s vesmírom a ľuďmi.
2) Konceptuálna moc, ideologická moc a ich väzby na ostatné formy moci.
3) 1. priorita všeobecných informačných zbraní, tzv svetonázorová, ktorá veľmi úzko súvisí s témami v bodoch 1) i 2).
4) Miera - Vesmírna miera, čiastková miera , miera ako matrica možných stavov hmoty a ako kód informácie
5) Nová koncepcia - ako alternatíva globálnej biblickej koncepcii zotročenia sveta GP.

Keď som si narýchlo pozrel diskusiu, tak vidím, že ľudia dosť tápu v okruhoch informácií, ktoré sa bezprostredne dotýkajú ich bezpečnosti života, a teda aj ich rodiny, blízkeho okolia a spoločnosti. Preto za veľmi vážne témy na rozanalyzovanie považujem:

6) Genocídne zbrane - samovražda ľudí a jej mechanizmy , systémové príčiny a dôsledky (alkohol, tabák, drogy, vysokofrekvenčná hudba, niektoré druhy aditív do potravín a niektoré druhy kozmetiky).
7) Festivaly, slávnosti, futbalové zápasy ai. ako novodobé mysteriózne kulty pre tlupu, spojené s obetovaním ľudí.
To je vhodná téma na prebratie tzv. matricového bezštrukturálneho riadenia a programovania, pričom mnohé matrice vznikli ešte v staroveku a naďalej prežívajú a zo zákulisia sú dodnes riadené ( matrice majú hmotný charakter a sú subjektom riadenia vo vzťahu k ľuďom ).

Cez víkend by som začal pracovať na téme 1) a neskôr uvidíme podľa diskusie, ktorá téma by bola nasledovná.

Ináč na to, že si bývalý "sovietsky občan" píšeš veľmi dobre po česky, klobúk dolu.
Tu v diskusii ste sa dotkli trochu tématiky etymologických zmien slov, či zámeny ich významov.( slovo je miera = kód, ktorým sa určitá informácia z egregorov, od Boha - v najlepších prípadoch - dekóduje do lexikálneho výrazu, ktorému je priradený nejaký obraz). To samozrejme nie je náhodou, ale ciaľavedomá práca GP a jeho periférie, aby zmenili svetonázor ľudí .

Keďže začnem témou Boh, tak uvediem jeden príkad:
Staré slovanské národy používali slovo "vera" , ktoré malo hlboký náboženský význam a znamenalo dôveru, čestnosť, sľub Bohu.
Dnes je v českom jazyku používané slovo "víra" a v slovenčine "viera". Tým sa úplne zmenil prapôvodný význam slova.
V slovenčine zostalo slovo s rovnakým koreňom : dô-vera, ale nikto si ho dnes nepreviaže s tým, že ide o dôveru, vieru Bohu.
A takých príkladom je veľmi veľa a možno v budúcnosti sa aj takýmto nuansom deformácie správneho vnímania Objektívnej reality možno povenovať.

Re: Re: Těším se!

taurus | 30.05.2013

Ahoj Lux.
Vidím, že jsi se rozhodl nezaměřovat se na vybraná témata, ale vzít všechno "z gruntu". Souhlasím s tebou. Analitika KOB je poměrně složita na vstřebání, mimo jiné také proto, že je psána složitým jazykem. Máš pravdu, že dost lidí tady ještě tápe, vždyť materiály a přednášky jsou převážně v ruštině. Přiznám se, že i já jsem si původně myslel, že se obejdu jenom s povrchním seznámením se s KOB, ale časem jsem pochopil, že by tato koncepce si zasluhovala hlubšího studia a je veledůležita pro pochopení jak současné reality , tak i minulostí a dává velkou nadějí pro budoucnost. Beru jí jako životodárný potůček, který se časem promění v "полноводную реку", která se vleje do moře a naplní ho pozitivní energií. Doufám, že tento proces bude nakažlivější, než všichni víry dohromady, které pro nás lidstvo vytvářejí západní laboratoře ve snáze nás zahubit a z těch, kteří přežijí, udělat bioroboty.
Domnívám se, že zde na stránkách se vytváří silný egregor, který sem přitahuje čím dál, tím víc lidí, jako kdysi mě a dnes i tebe. A jsem tomu rád, že nestojíme na místě a věřím, že společně dokážeme víc. Je to nakonec zcela přirozený vývoj - vždy v době ohrožení se lidé snažïly najít k sobě cestu a hledat podporu jeden v druhém.
Ty máš oprotí nám náskok v pochopení a zvládnutí teorie a víš, aspoň částečně, jak jí aplikovat v každodenním životě. Ty nám pomůžeš posunout se dopředu, my zas pomůžeme někomu jinému. A takhle je to správné.

Re: Re: Re: Těším se!

popolvár | 30.05.2013

Ahoj Ludia, az mi srdce poskocilo od radosti, ze to "naberá na obrátkach". Kontaktoval som uda1 mailom, zatial mi neodpovedal (pravdepodobne zase niekam odcestoval, lebo uz dlhsie nicím neprispel do diskusie na Zvedavcovi), ci by tiez vedel prispiet a podelit si/doplnit témy s Luxom. Mozno sa pripojí a privedie aj dalsích diskutérov. Napr. Kysucan bol dobrý, ale sa nejak vytratil.

kdo jsme

papadev | 26.05.2013

malý můj příspěvek:

my-jako lidstvo a GP-jako globální parazit...sme bratranci..

my sme odvážně,jsa nekonečné multidimenzionální bytosti,odložili svou pamět,intelekt,moudrost,sílu a schopnosti...a ponořili se zcela do naoko fádního lidského bio-stavu

jako napůl zvíře a napůl božská bytost máme biliony možností,jaxe s tím vypořádat

bud využít těch nejhorších zvířecích nebo naopak těch nejlepších božských...

GP,jak jim říkáte,a řada dalších nám podobných bytostí,zůstala bez omezení a kontroluje či jiným způsobem ovlivňuje pokus=lidská hra

myslím,že doba ukončení lidského experimentu se pomalu chýlí ke konci,a my,GP,elohimové a jiní--provedeme vyhodnocení a se zužitkovaným Poznáním zas poputujeme dál,do jiných kosmů,do jiných vesmírů...
..........................

Re: kdo jsme

popolvár | 26.05.2013

Týchto hypotéz, teórií a predpovedí budúceho vývoja je spústa, kazdá vychádza z rozneho uhla pohladu na vznik a vývoj vesmíru, cloveka, atd. Podobnú myslienku vyslovil aj Stanislav Sohr (zakladatel neokybernetiky), ze clovek je mozno bozí experiment tvora so slobodnou volou, ale vzhladom na to, co "stvára", moze byt nahradený iným experimentom. V kazdej je nieco pravdy, ale aj spústa manipulácie, ci uz zámernej, alebo nevedomej. A rozlís to clovece... V tomto sú diela ako KOB nezastupitelné, zvládnutie a porozumenie a zakomponovanie do myslenia, konania cloveka povedie k vímaniu akejkolvek manipulácie - i potom, vsjo jasno... Ale dovtedy, ci sa priklonit k danej hypotéze, alebo ju zamietnut, je len ruleta.
Tu by som sa skor venoval vyssie uvedenej téme - lebo to, ci skoncíme ako vývojový nepodarok, alebo dostaneme sancu na dalsí vývoj, zalezí od kazdého z nás , co so svojím zivotom spravím tu a teraz a v tomto nám moze byt porozumenie fungovania terajsej spolocnosti a jej zákonitostí nápomocné. Tak ako je uvedené v citáte od George Orwella na tejto stránke: "Kto kontroluje minulost, kontroluje i budúcnost. Kto kontroluje súcastnost, kontroluje minulost." A bez pochopenia objektívnych zákonitosti, svoju súcastnost pod kontrolou mat nebudeme.

Re: Re: kdo jsme

Ivan | 27.05.2013

ty si poznal Stana?....

Re: Re: Re: kdo jsme

popolvár | 29.05.2013

Zial, nie, ked som sa dostal k jeho práci, bol uz neboztíkom. Ale mám jeden semester na ich vysokej skole , plus verejne dostupné diela. K dalsiemu sa nedostanes, lebo tam sú uz praktické veci a samopal decku do ruky nepatrí... Plus pravidelne mesacne chodím na klientelu k cloveku, co to prakticky robí a aj vyucuje.

Re: Re: Re: Re: kdo jsme

mahatma | 30.05.2013

aj na Slovensku vyučuje telestéziu Sohrov žiak, zakladateľ školy Taranos http://bezvazdravi.webnode.cz/skola-telestezie/

Re: Re: Re: Re: Re: kdo jsme

popolvár | 31.05.2013

nepoznám ho, ja som v kontakte s inými ludmi, ucia to formou 6 semestrálneho stúdia. Je to vetva, ktorá pokracuje v povodnej Sohrovej koncepcii. Ci tvoj kontakt patrí k nim, alebo sa odstiepil, neviem. Pre mna bola v danom momente telestezická prax nepriechodná, mna do metód vyuzívania plnej kapacity mozgu (podvedomia) cez "barlicky" (tu virgula) nepustilo. Proste ja sa musím najprv stat Clovekom (vzhladom na karmické zátaze z min. zivotov a este stále pomerne silné ego, pravdepodobne u mna hrozilo zneuzitie tejto metódy/zbrane. Plus telestezická prax (ak nechce praktik ojebabravat) je nesmierne nárocná na cas a mna to smeruje trocha inam), a potom uz "barlicku" potrebovat nebudem. Inác je velmi zaujímavé, ako sa ta mozaika skladá a cez rozne smery vzájomne doplna (jak KOB, tak Sohrove dielo dochádza k viac-menej podobným záverom a pohladom v stycných oblastiach.

Re: kdo jsme

Hox | 27.05.2013

z tvého příspěvku vidím, že jsi si narouboval pojem GP na svůj dosavadní pohled, připomíná mi to takovou tu new-age ezo agendu co šíří například Mašek, marný a spol., takové to o jedinečné roli Země ve vesmíru a jedinečném experimentu, který tu probíhá, a jedinečném roku 2012 atd. Z mého pohledu je to z velké části všechno velká hromada nesmyslů, bílý šum který má zahltit vnímání člověka, aby se nedobral pravého vnímání světa. (viz materiál MIM).

Lidstvo není experiment v tom smyslu jak píšeš, předchozí civilizace (v době Atlantidy) také nebyl experiment, šlo o selhání v udržení potenciálu pro realizaci potenciálu člověka - jinými slovy, šlo o (otrokářskou, davo-"elitářskou") civilizaci, která ztratila potenciál pro realizaci dalšího vývoje člověka (v souladu se záměrem HNR), a překročila i mez, kdy už nebylo možné nebo dostatečně pravděpodobné, aby ten potenciál znovu získala v budoucnu (neboli vyčerpala rámec tzv. Božího dopuštění). Proto byla zničena jako neperspektivní, nevydařená, zásahem Vis Maior (globální katastrofou). To stejné se zhruba opakuje dnes, opět se blížíme k tomuto limitu kdy, už nebude cesty zpět, a současná civilizace se stane neperspektivní. Jinými slovy, pokud se civilizace dočasně nachází ve stavu, kdy realiaci potenciálu člověka neumožňuje, ale ještě to nedošlo do stavu, aby tento stav nešel zvrátit, je mu dán čas a podpora na to, aby se o to pokusilo. Pokud uspěje, žádný "konec experimentu a vyhodnocení" se nekoná, vývoj bude pokračovat potenciálně donekonečna (pokud se lidstvo nedostane zase do nějaké slepé uličky, z níž už nebude cesty ven.)

GP nejsou nějaké "nám podobné bytosti" s nějakou speciální mocí, která "nám" bylo odebrána a díky tomu mají navrch, GP jsou zástupci Homo sapiens, rozdíl jen jen v míře chápání objektivní reality, a morálce.

Ďakujeme, Lux

jajaa | 24.05.2013

problematika je rozsiahla, navrhol si zamerať sa na nejakú časť.
Tak ja mám otázku.
My tu už všetci chápeme, princíp tvorenia . Informácia(myšlienka)-Miera (pravidlo, číslo, zákon)-Matéria(hmota). Tvorenie, zhmotňovanie pracuje na princípe usporiadania informácie, obrazu.
Informácii nadelím mieru a tým nieč vytvorím. Dám svojmu obrazu pravidlá.
Vieme, že zavádzajúca veda nás naučila "prázdnu" poučku o čase, priestore, hmote a energii. Aj Kob vysvetľovaniu trojjediného princípu tvorenia venuje veľa času a popísaných strán. Mne však chýba akési vyvodenie dôsledku pre ľudí. Lebo ľudia intuitívne tvoria trojjediným spôsobom (vymyslím dcérke textilnú bábiku, postrihám látku, zošijem, bábika je hotová). Pýtajú sa-čo je na tom také svetoborné_ No nič, len treba ukazáť, že GP nás to učí inak, aby zakryl princíp tvorenia Boha, aby zakryl, že HNR je a tvorí práve takto, že ono sa to samo nerobí ,ani pani Náhoda nefunguje takto, takže schovať Boha za nejaké "ono sa to samo v tom vesmíre- v priestore a čase nejakou energiou zhmotní je len klam. Odkiaľ sa berie tá informácia? A pred Veľkým treskom bol Nikto?
Vyjadrujem sa naozaj ťažko, prepáčte. Ani neviem, či som to celkom dobre pochopila.
Preto mi chýba v udových aj Pravdových vysvetleniach MIM práve nejaký záver, dôsledok a poučenie z tohto konkrétneho poznania.
Lu

Re: Ďakujeme, Lux

Hox | 24.05.2013

V podstatě také někam sem jsem směřoval svým návrhem Luxovi, je tu určitá mezera, když si člověk přečte MIM a následně například nějakou analytiku z pera VP, která tu je zveřejněná, pravděpodobně se vynoří otázka, "jak to spolu souvisí".
Nevím kolik bych pochopil z materiálu MIM, pokud bych už předem nevěděl o čem je zhruba řeč a neměl přečteno pár knih z informační báze KOB.

Re: Ďakujeme, Lux

Lux | 25.05.2013

Ahoj jajaa,

ako sa hovorí, všetko chce svoj čas..., kým sa usadí všetok ten navonok "akoby" nepreviazaný in-formačný a "široký " miš-maš a až to začne splývať do nejakého ucelenejšieho obrazu vo forme mozaiky na vedomej stránke človeka ( in-formácie v mozgu ), aj keď na podvedomej úrovni to už dávno máš, len to nevieš "vytiahnúť" na vedomú úroveň. Je to však niečím podmienené..

Ak by sa množstvu ľudí otvorila úplne polopate cesta k plnému chápaniu vytvárania Objektívnej reality, bez ohľadu na ich reálnu (nie deklaratívnu) morálku, tak tu máme veľmi rýchlo celosvetovú katastrófu, ktorá by bola asi ešte tragickejšia, ako tá čo postihla Atlantídu a následne celú Zem. S vysokou mierou chápania MIM totiž exponenciálne stúpa schopnosť Človeka tvoriť a projektovať budúcnosť a ovládať ľudí aj metodikami, ktoré používa Globálny prediktor ( napr. formy "diaľkového" egregoriálneho riadenia ľudí, či dokonca zhmotňovania predmetov z "ničoho" - to však dokáže našťastie len pár ľudí na Zemi, ktorí vedia nadeliť informácii presnú mieru (z Vesmírnej preddefinovanej Miery) elementárnej "kvantovej" štruktúry daného predmetu a sú morálne a duchovne veľmi vysoko v hierarchii egregorov ľudstva). Niektoré fragmenty možnosti človeka snažiaceho sa kooperovať s HNR pociťujem aj ja osobne, tak to trošku chápem..☼
Čo myslíš, čo je tou bránou vstupu do "Kráľovstva nebeského" ?
Odpoveď je v materiáli UDOS stačí si ju vyhľadať a popremýšľať. Asi aj preto dnes udo píše tak, ako píše...

Preto treba použiť: " Intelekt (Rozum= schopnosť roz-líšenia, ro(a)z-um-u, rozlíšenia u danej osoby) je algori(y)tmus spracovania informácii. Viď etymológia indoeurópskych jazykov napr. sanskrt =sám skrytý - ra = svetlo, az = človek – um = myseľ, u m-ma = mama, pôvod, podstata, zrodenie..)
Intelekt je plachtou zachytávajúcou vietor (prichádzajúce informácie).
Ak nemám plachtu a kormidlo, alebo s nimi neviem narábať, moja loď sa rozbije o skaly, alebo ju vlny potopia.."

Re: HNR = Vis Maior a vesmír

Podľa analýz Vnútorného prediktora je Vesmír večný a nekonečný (nekonečno treba chápať, ako hranicu ľudského poznania ) a HNR nemusí byť Najvyššou inštanciou. Ale s tým by som sa vôbec netrápil, lebo to vedie len k zbytočnému filozofovaniu a v konečnom dôsledku k rozdeľovaniu ľudí.
Informácie od VM idú k človeku nepretržite, ešte od prenatálneho veku a dieťa do určitého veku je nimi priamo riadené.
Keďže človek je neslobodný a slabý vo výbere informácie, myšlienky pomáha mu VM vytváraním kolektívneho ducha = egregoru = bioinformačného kolektívneho riadiaceho poľa.
Ľudstvo je na podvedomej úrovni navzájom prepojené (takže pri určitom chápaní tvorí jeden organizmus):
Napr. keď boli udalosti 11.9.2001 v USA, tak vedci zistili, že došlo k výrazným skokovým zmenám v aktivitách určitých rovnakých centier v mozgoch ľudí po celom svete, aj u tých, čo o daných udalostiach nevedeli - čiže informácia nebola na vedomej úrovni.

Big Bang teória je výtvorom zakabalizovanej vedeckej korporácie, ako aj teoretické prepočty rôzných výmyslov typu čiernych dier, či temných hmôt, aby sa nad Einsteinovými teóriami relativity dal ochranný "vedecky zahermetizovaný kryt" a odviedla sa pozornosť od kvantovými fyzikmi objavenej skutočnej práce Vesmíru na báze MIM, ktorú však mali priamo pod rukami, len ju nedefinovali teoreticky.
Nie náhodou je ovciam známa fotografia Einsteina, ktorý vyplazuje ľudstvu jazyk. Sám samozrejme asi nevedel, čoho a koho je matrixovým koňom, ktorý aj danú fotografiu posunul do tlače.

Takže parciálny záver:
Budeme sa učiť vzájomne a postupne, podľa miery zvyšujúcej sa miery chápania., a preto som aj Hoxovi navrhol nejakú fragmentáciu pre lepšie pochopenie. V budúcnosti sa budem snažiť určité prejavy "vyšších síl" popísať ako sa prejavujú v reálnom živote (samozrejme tie, čo nejak viem identifikovať, lebo riadiace matrixy sú všade naokolo, len sa nedajú uchopiť rukou, treba vedieť roz-líšiť ich vplyv na Objektívnu realitu).
Skvelým príkladom by bolo rozanalyzovať v poslednej dobe známy satanistický matrix Angelina Jolie a jeho fatálny vplyv na ženy "odkojené" v biblickej civilizácii, ale to pri vhodnej matricovej téme.

Re: Re: Ďakujeme, Lux

jajaa | 29.05.2013

Po prečítaní nejakých materiálov a prezretí niekoľkých trojhodinových vystúpení Kob-ákov si musím dať prestávku.
Zatiaľ ďakujem a prajem všetkým otvorené oči, hlavy a veľa vody... ☼.

Re: Re: Re: Ďakujeme, Lux

popolvár | 29.05.2013

ahoj, nech nie je dlhá, síce ja som si dal skoro pol roka, ale opät som sa k tomu vrátil, proste podla mna "jinudy cesta nevede". Skús si aspon tak cca 1x týzdenne precítat MIM... Stále nieco nové si uvedomís, a potom prídes na to, ze musís naspät do rustiny a na povodné zdroje. ...a mozno dovtedy tu pribudne kopec clánkov od Luxa a dúfam aj dals´ch, co sú v tom zorientovaní lepsie ako my.

Pre všetkých čitateľov článku a diskusie

Lux | 23.05.2013

Pozdravujem všetkých leva-neťákov pri mojom prvom príspevku na tomto webe, keďže sa moja občasná diskusná „tvorba“ , v podobe vyššie uvedeného Hoxom poskladaného článku ocitla cestami mnoho variantného fungovania ciest „osudu“ aj tu.

Rozmýšľal som akým menom sa „pokrstím“, aby som niekoho neiritoval nickom subjektívnej pravdy, ktorý som používal na háčkoch a udiciach ( čo je samozrejme od objektívnej pravdy ďaleko).
A keďže majiteľ webu má meno Hox, tak som si zvolil pre mňa 3-symbolické meno Lux (snáď ho tu už niekto nemá...☼) , ktoré v sebe zahŕňa navzájom prepojenú troj-jednotu: svetla (význam slova lux z lat.) ako symbolu hľadania pravdy v osvetľovaní temných stránok ľudskej existencie, mojich iniciálok mena a známej základnej matematickej osi x, ktorú staviam na Zem, keďže zdroj všetkých problémov je treba hľadať práve tu – a aby sme navzájom hľadali bod 0, ako priesečníky s osou y a z (ak budeme uvažovať v trojdimenzionálnom modeli fungovania celého vesmíru = MIM), čiže aby sme spoločne nadelili informácii správnu mieru a ona sa zhmotnila v prospech všetkých bežných ľudí na Zemi, nielen v prospech Niekým vyvolených „elít“.

Dúfam, že som vyššie uvedenými informáciami v kompilovanom článku viacerým pomohol trochu sa zorientovať v obrovskom toku informácii rôzneho druhu. Podotýkam, že nie sú úplne korektné a mnohé by si vyžadovali bližšie objasnenie a vysvetlenie, pretože boli napísané priamo z hlavy(?) a určené nie moc náročnému a navyše pasívnemu konzumentovi na háčkoch. Tu, čo som narýchlo prebehol diskusiu, je oveľa živšia debata a aj určitá intelektuálna úroveň.

Nechcem hneď pri prvom vstupe konkrétne reagovať na jednotlivé príspevky , takže len veľmi všeobecne:
Momentálne na Zemi prebieha tzv. autosynchronizácia ľudských dušičiek v kolektívnych bioinformačných poliach noosféry, najmä vďaka sieťovým technológiam. Ako dlho bude trvať, aby sa oslabili matrixy (matrice) so zlou algoritmikou pre ľudstvo záleží na každom z nás:
Iste mnohí poznáte z prírody svätojánsku mušku (svetlušku). Pri teplých letných nociach sa rozsvieti 1, potom druhá ...a v určitom okamihu ich svieti celé „more“.
Keďže človek je len vyšší druh zvieratka reaguje svojim podvedomím rovnako. Povedzme pri nie príliš vydarenom prejave je chvíľu ticho, potom začne tlieskať jeden, za chvíľu viacerí a po chvíli tlieska skoro celá sála.
Stačí 1-2 % jedincov v tlupe, aby sa nasmerovala tam kde chce ten, čo to stádo rôznymi technológiami ovláda (systémovo sa to používalo napr. pri zavádzaní rôznych náboženstiev alebo ideológii a používa sa dodnes – iste každý pozná prácu aktivistov, agentov vplyvu, ako sa robila „nežná revolúcia“, ako sa robí volebná kampaň apod.).
Ja sa osobne snažím priradiť k tým 1-2%, ktorí sa to budú snažiť posunúť tým správnym smerom – k tzv. v KOB používanému Bohocentrizmu (človek nie je sám dostatočne schopný vyhodnocovať informácie, pri určitej morálke dostáva od Vis Maior tzv. Rozlíšenie, alebo mu v tom napomáhajú iní ľudia ).
Globálneho Predátora nie je možné zničiť silou - demonštráciami, anarchiou apod. (6. priorita informačných zbraní), ani inými ideológiami, či religióznymi sektami, politickými stranami, hnutiami s nejakým ideologickými zameraniami (3. priorita), lebo v tom je dostatočne fundovaný a skúsený, aby to zvrátil smerom kde chce on. Jedinou cestou je poraziť ho jeho zbraňami najvyššej priority = meniť algoritmiku kolektívnych riadiacich matríc na svetonázorovej úrovni. Preto je dôležité zbaviť sa všetkých náboženských závislostí, tak ako tu bolo spomínané, veriť Bohu a nie v egregorových bohov (sami vidíte, kde vedie egregorové riadenie biblických štátov EÚ a USA), začať myslieť optimisticky = modelovať si v myšlienkach čo najpriaznivejšiu budúcnosť, pokiaľ možno s hierarchiou, čo možno najmorálnejších cieľov (tzv. vektor cieľov) - myšlienky sa totiž zhmotňujú v objektívnej realite, ale pri nemorálnejších cieľoch dostáva človek spätne aj tzv. efekt opičej laby , zbaviť sa rôznych strachov = negatívnych emócii, ale nie cestou scientologického clearingu a neustále sa učiť a prehodnocovať.
KOB znalí vedia, že sa sociálny čas zrýchľuje a Zákon času tlačí silne na psychiku ľudí, čím sa mnohí dostávajú do stresov a závislostí a tomu sa dá vyhnúť len zmenou myslenia a neustálym samoštúdiom.
Ale veď to je hneď na úvodnej strane webu vpravo hore v KOB – MIM4.4.1 hlbšie popísané.
Keď sme už u tejto slovenskej verzie, tak autor tohto silne informačne nasýteného materiálu je aj tu spomínaný, na Zvědavcovi vystupujúci, Udo a jeho think-thank (U.DOS). Ja nie som teda Udo a ani ho osobne nepoznám.
Taktiež nie som zo žiadnej univerzity, ani z SAV, som dá sa povedať obyčajný bežný človek, ktorý čerpá z asi rovnakých informačných zdrojov a necítim sa byť nejakým múdrym. Za všetkým je len dlhšie samoštúdium a neustále prehodnocovanie stereotypov myslenia.

Hox mi ponúkol, aby som napísal článok o úplných základoch vecí, ktoré sa týkajú KOB, čo je značne problematické a nedá sa to vtesnať do x-desiatok strán textu.
Ak by som išiel cestou vývoja poatlantídskeho ľudstva, tak by bolo nutné začať od prirodzenej religióznej podstaty človeka – od totemizmu, animizmu, fetišizmu, cez starovekú mágiu, šamanizmus a pochopenie tvorby egregorov, cez vývoj tzv. relígii zjavení (judaizmus, kresťanstvo a islám), ktoré boli neskôr zvrátené v smere vyhovujúcom GP, cez analýzu védickej a znacharskej kultúry po dnešok.
Ak by som išiel cestou ideológii, tak by bolo treba asi začať prvotnými materialistickými ídeami Platóna a Aristotelesa, vývojom starovekého Grécka a Ríma, cez marxizmus, trockizmus a jednotlivé výmeny idealistických a materialistických ateizmov podľa historickej doby až po dnešok a celom veľmi škodlivom vplyve všetkých – izmov na psychiku človeka.
Ak by som išiel cestou ako funguje vesmír, tak by som musel začať asi analýzou vedy a fyziky , jednotnej teórie poľa, Einsteinových „objavov“, cez kvantovú mechaniku, Heisenbergov princíp neurčitosti, cez kvantové vedomie, ako sa formuje (vytvára) realita - MIM , ako funguje mozog človeka, ako funguje kolektívne podvedomie až po posledné „výdobytky“ zakabalizovanej vedy – nová vedecká paradigma, teória superstrún a „hľadanie“ Higgsovho bozónu v CERN-e, čím sa GP snaží plne ovládnuť tvorbu budúcnosti..
Pochopiteľne, ako sa hovorí, nepodarí sa mu chytiť Boha za bradu, lebo " Boh nehrá kocky " (Einstein)...☼

Okrem toho mám svoj vektor cieľov (☼), a tak voľného času nič moc nazvyš a navyše mám určité morálne záväzky, takže mojich príspevkov tu bude poskromne.

Tož babo raď...

Čo tak zaviesť nejakú analytickú rubriku, kde by sa bližšie rozpitval nejaký fragment z Udovho materiálu MIM4.4.1, ktorý by ľudí najviac zaujímal?

Čo ty na to Hox?

Re: Pre všetkých čitateľov článku a diskusie

Hox | 24.05.2013

Vítej,

rubrika je dobrý nápad, jsem pro. Je jasné že se jedná o hodně obsáhlé téma, který se příliš komprimovat nedá, aniž by se vytratil smysl, a každý z navrhovaných přístupů by byl přínosný z jiné stránky. Také je zřejmé že při nepovrchním přístupu by bylo každé téma na mnoho(desítek) stran textu, jak píšeš, bylo by to skvělé takový materiál mít, ale chápu že to je spousta práce, měl jsem tím návrhem na mysli trochu něco jiného - když si člověk přečte MIM, zdá se mi že pro většinu může být problém ty informace nějak spojit s každodenním životem, realitou, historickým procesem, jinými slovy aplikovat v praxi (jak píše výše Jaaja, "jaký z toho plyne závěr"). Na to je ten materiál přiliš zhuštěný, například to tam pokrývá jeden odstavec, je v informační bázi KOB často i celá kniha. Myslel jsem tedy něco ve smyslu nějakého rozvedení / "nadstavby" nad MIM, která by ho nějakým způsobem více "zakotvila v realitě" nebo propojila více s konkretikou. Nevím jestli se vyjdařuju dost srozumitelně, a možná to opět nejde bez toho, aby z toho vznikla celá kniha.

Pokud bych měl napsat aspekty, které by podle mého bylo dobré rozvést, jsou to podstata koceptuální moci a vazby a interakce mezi konceptuální mocí, koncepcí a ideologií, ideologií a právem (justicí). To je jedna věc, a další - bohoslovské téma, otázky spojené s Bohem/HNR a jeho interakcí s vesmírem, lidmi, protože pochopení tohoto je dle mého základní kámen alternativy k biblickému projektu, a jak se říká, bez toho nikam.

Re: Re: Pre všetkých čitateľov článku a diskusie

popolvár | 24.05.2013

Otázky spojené s HNR - más pravdu Hox, to je vrchol tej skutocnej, nie umelo vytvorenej pyramídy, a od toho sa odvíja vsetko ostatné... Doplnil by som dalsí aspekt - koncepcia - plán budúceho usporiadania spolocnosti a jej fungovania v zmysle KOB, resp. slovenskej verzie MIM4. Konkrétne, co mat v "merku", kam sa uberat, aby sme vedeli koho podporit, na koho si dat "bacha" (nemám na mysli konkrétne mená, ale "po skutkoch poznás cloveka" pri tej záplave vsetkých mozných budúcich modelov. Viem, ze kazdý musí zacat od seba, lebo: "Mierou svojho chápania robís na seba (a najlepsie je chápat ciele a upozornenia priamo od Vis Maior - to chvílku trvá, az sa clovek oslobodí od vsetkých tých sumov a rusiciek okolo priameho napojenia na Vis Maior), mierou svojho nechápania robís na toho, kto chápe viac" - tak nech aspon "robím" na toho, co chápe a koná v súlade s HNR a nie na toho, co chápe momentálne viac a koná pre svoj egoprospech. Nejaké sitko na oddelenie psenice od kúkola.

Re: Re: Re: Pre všetkých čitateľov článku a diskusie

Lin | 25.05.2013

Pánové, jestli se vám společně podaří to, o čem píšete, budu vám neskonale vděčná. Přesně v tomhle tápu...a dost. A mé myšlení je nastavené jako "názorné" - tj. nepobírám to, co si neumím představit, vybavit si pod určitým pojmem nějaký děj.
Proto také těžko chápu p. Uda. V momentech, kdy píše "názorně" - tj. konkrétní děje, události - tam rozumím. Když píše ve vzorečcích a "teoreticky" - tam jsem úplně vedle....

Re: Re: Re: Re: Pre všetkých čitateľov článku a diskusie

popolvár | 25.05.2013

Prvý velikánsky krok ste uz spravili - uvedomujete si, ze v urcitej oblasti, oblasti maximálne dolezitej na pochopenie toho, co sa vokol nás deje, tápete. A chcete rozumiet, pochopit, spolahnut sa na vlastný intelekt. Je to cesta, cesta prebúdzania sa, uvedomovania.
Skúste viackrát precítat udom a Luxom odporúcané materiály (vzhladom na to, ze priemerne vyuzívame mozog na 3%, tak cca 33-krát, asi bude dost). Prvýkrát sa to cíta na jeden dych a zostane s toho urcitý pocit, dojem. Kazdým dalsím sa navrátením k textu objavíte nieco nové... a zrazu zacnete rozumiet aj udovej "poézii". Pozorne cítajte diskusné príspevky a snazte sa pochopit aj tie, ktoré sú Vám" proti srsti". Porozmýslat s cím súhlasíte a s cím nie a preco, plus co by ste navrhli Vy. Udo to opisuje tusím ako tandémovú dialektiku (ospravedlnujem sa, ak som to nenazval presne). Nehanbit sa opýtat, poprosit o nasmerovanie na zdrojové dokumenty. Nikto z neba múdry nepadol. Je toho velmi vela, a cím viac viem, tým viac si uvedomujem, jak toho este málo viem a rozumiem. Plus je to o nesmiernej zodpovednosti, nielen za seba, ale aj za svoje okolie, na ktoré vplývam - s rastom poznania rastie moc, a to sa potom velmi lahko sklzne na sikmú plochu. Preto chápem uda aj Luxa, preco písu, ako písu. Kazdému podla jeho miery chápania, prácou na sebe toho bude stále viac. V niektorom príspevku o fungovaní ludského mozgu pomocou obrazov a symbolov (zhluk písmen Boh a hxgvj, ci co to bolo, a k tomu príslusný obraz) je mozno vysvetlenie k pochopeniu terajsieho uda.

Re: Re: Pre všetkých čitateľov článku a diskusie

Lux | 25.05.2013

Ahoj Hox,

plne chápem, čo máš na mysli.a svoj postoj som v skratke napísal v odpovedi vyššie jajaai.
Ak máme zvyšovať mieru chápania, tak sa podrobnejšej analýze niektorých aspektov KOB a príslušných interakcií (prejavov) v bežnej realite nedá vyhnúť. Keď som si teraz pozrel bližšie materiál UDOS, čo máš zavesený na prednej strane, tak vidím, že je to už inovovaná verzia a podľa slabej diskusie je zrejmé, že bežní ľudia to moc ako sa hovorí "nestrávili".
Ty to samozrejme chápeš, lebo si niečo z tvorby KOB-ovcov naštudoval a hlbšie si prenikol do podstaty. A skutočne jeden krátky odstavec je často v databázi aj celá kniha s mnohými odvolávkami na tvorbu VP a iných autorov.
Pokúsim sa teda vytvoriť nejaký zjednodušený materiál, ktorý bude pokrývať určitú sféru, z tých, ktoré si navrhol, s príkladmi, ako sa to prejavuje v reálnom živote, pre širšiu čitateľskú obec. Len časovo nie som schopný povedať, kedy to bude.

Ale bude...☼

Re: Re: Re: Pre všetkých čitateľov článku a diskusie

popolvár | 25.05.2013

Prepácte HOX a Lux, ze vám obcas vpadnem do debaty, ale nedá mi to: My, bezní ludia, to trávime, niekto rýchlejsie, niekto pomalsie, obcas sa nám grgne, obcas to zalejeme pivom, chvílu to potrvá, pokial niektorí prídu tejto exotickej dobrotke na chut. To, ze nie je k tomu tak vela príspevkov, neznamená, ze netrávime. Len na tejto stránke je to pomerne nové (aspon ja som si to skor nevsimol), na uda som natrafil na zvedavcovi len minulý rok, tak som si od neho dal poslat nejaký studijný materiál (dotu, MIM4 starsiu verziu, Od ovcana k Cloveku, voda1, voda2,...) a okrem Hoxovej stránky neviem, ci je vobec este niekde nieco (KOB) v slovencine alebo cestine. Takze pre mnohých z nás je to ale úplne totálne exotické nepoznané jedlo. Len tomu príst na chut. Raz to zarezonuje a s jedlom rastie chut.Len nám dajte trocha casu, a pravidelne noste nieco na stol, nech hladosi neodídu k iným stolom. Horsie s tými, co z princípu odmietajú nepoznané...

Re: Re: Re: Re: Pre všetkých čitateľov článku a diskusie

Lux | 25.05.2013

Ahoj popolvár,

diskusia je vo všeobecnosti polytandémnym dialektickým procesom, takže bez problémov sa zapájaj a vnášaj svoj pohľad na problematiku. Som rád, že sa objavujú ľudia, ktorí chcú poznať, čoraz viac a zobrať tým svoj osud do vlastných rúk.

Ak si už naštudoval jadro KOB, ako píšeš, tak základnú potravu už máš za sebou a už to nie je pre Teba nejaké "exotické" jedlo a nemal by si už byť len konzumentom, ale aj "pomocným kuchárom", ktorý pridá nejakú tu ingredienciu (samozrejme to myslím v dobrom, aby si aj Ty niečo vytvoril z načerpaných in-formácii pre tunajšiu komunitu).
A s tým pivom by som bol opatrnejší, ak vieš čo táto genocídna zbraň (5. rang všeobecných informačných zbraní hromadného ničenia) spôsobuje:
Pri dlhšom užívaní mení genetickú informáciu človeka, z mužov vytvára eunuchov a začínajú im rásť druhotné ženské znaky, lebo mení hormonálne pozadie. Ženám sa výrazne zvyšuje pravdepodobnosť, že porodia geneticky poškodeného potomka a pri vyšších dávkach aj fyzicky znetvoreného jedinca.
U oboch pohlaví sa znižuje zdravá progresívna aktivita a vyvoláva sa apatia.
V kulturologických matriciach sa dnes v TV podprahovo podsúva pitie piva v rôzných reklamách, hlavne v spojení so športom, keď hlavní re-klamaví sponzori sú alkoholické transnacionálne korporácie.

Lepšie je piť čistú vodu a najlepšie pramenitú, ktorá má najkrajšiu vnútornú harmonickú štruktúru.
Keď si naštudoval Živú a Mŕtvu vodu z dielne VP, tak vieš, že voda je aj symbolom informačného prostredia a nie náhodou, lebo v organizme prenáša všetky kmity (vibrácie) človeka.

Najprepracovanejšie pokusy s vodou, ako informačným prostredím, urobil japonský výskumník Dr. Masaru Emoto, pozri napr. krátke video:
http://www.youtube.com/watch?v=tAvzsjcBtx8

Preto aj jedlo a nápoje pripravované s láskou chutia úplne ináč, ako tie, čo sú urobené len s povinnosti , a to už nehovorím o tých, čo sú pripravované s negatívnymi emóciami.

Hold, matrix je všade okolo nás a mnohokrát tie s negatívnou algoritmikou nabíjame mnohí úplne nevedomo..

Re: Re: Re: Re: Re: Pre všetkých čitateľov článku a diskusie

popolvár | 30.05.2013

S tým pivom som to myslel obrazne, aj ked priznávam, ze s pozívaním alkoholu som este nesekol, aj ked nad tým coraz castejsie uvazujem. Aby nevznikol omyl s tým pozívaním alkoholu: obcas v lete si ten polliter piva dám, plus rád si vychutnám "ein Achtel" dobrého vína.
K vode: más pravdu, najlepsie cistá pramenitá, ktorá prirodzene vyviera, nie z umelých vrtov. Ak som mimo a nemám prístup k pramenitej (kupovanú v plastových flasiach odmietam), tak si robím tzv. protiónovú, resp. ledinkovú vodu (návod na výrobu: Gennadij Malachov "Dokonalá ocista").

Re: Re: Re: Pre všetkých čitateľov článku a diskusie

Hox | 25.05.2013

Skvěle, jsem rád že jsme se pochopili. S časovou stránkou je to samozřejmé, nikdo nemůže čekat více. Držím palce, ať se daří.
Možná bych ještě navrhl přidat další pod-oblast do seznamu, nevím jak se k tomu postaví ostatní - kategorie Míry. Je jasné že to vysvětlit, předat slovy, nejde, v principu, každý to musí "strávit" sám, ale alespoň nějaké vodítka.. tuším tady největšího (nebo nejvíce?) zakopaného psa...

Jen pár postřehů

Lin | 23.05.2013

Děkuju neznámému autorovi za výborné shrnutí odpovědí na mnohé otázky. A jen pár postřehů - co se mi vybavilo při čtení.
"vyvolení" - při vyjádření typu "vyvolený národ" nás musí nutně napadnout otázka - vyvolený k čemu a kým? "Vyvolený" je určen někým (mocnějším) k tomu, aby splnil určitý úkol - v jeho režii, s určitými privilegii (podporou). No... jenže kdykoliv se ten mocnější může rozhodnout pro někoho jiného - vhodnějšího ke splnění úkolu, třeba i v situaci, kdy mocnější svůj plán přehodnotí, změní. Být "vyvoleným" z mého hlediska vždy představuje určitou míru poddanství (plním úkol, naplánovaný někým jiným, s kusými informacemi).
A tak se mi hned pospojovalo několik "věcí":
- víme, jak nakládá tzv. "západní civilizace" s někým, koho už nepotřebuje
- hned po "sametové" se u nás objevila určitá skupina ezoteriků a "dlouze diskutovala" s Havlem a mj. ho informovala, že náš národ má být v krátké budoucnosti postaven do role "vyvolených".
Takže jsem se nyní zděsila... když jsem si pospojovala se současnýmii "aktivitami" představitelů vlády s Izraelem.

"Věc Dušek" a jemu podobní... Já i zde jsem dost nevrlá na různé typy české "ezokultury". Ano, vím, - můj pohled a "můj problém". Nemůžu si pomoct, ale u naprosté většiny mi už zdálky "smrdí" napojení kamsi úplně jinam, než oni o sobě tvrdí. Jsem ráda, že je autor pojmenoval "bioroboti". To označení lépe vystihuje můj pocit z "osvícených" = blazeovanost... A při tom všem jejich "osvícení" je moc zvláštní, že kolem sebe nevidí i do očí bijící souvislosti nebo záměry lidí jak v jejich, tak ve veřejném životě (tím chci říci, že ani nepoznají vlastní manipulovatelnost).
A ještě k náboženství....
Všmněte si, že většina (ne-li všechny) -ismy, se narodily v Anglii. Kdesi jsem kdysi četla, že v materialismu se vyskytla slabina právě v absenci duchovní stránky života. Každý normálně se vyvíjející člověk se dříve nebo později začně takovými otázkami zabývat. Proto se pak přišlo s nápravou ve formě "renesance duchovna", ale takového, jakého "je třeba". Církve a náboženství totiž nemůžou přitáhnout dostatečný počet lidí, takže proto ty "nové duchovní směry", aby zaplnily díru v původním materialistickém učení. V podstatě zůstala dnešní doba (civilizace) stále materialistická, orientovaná pouze na konzum a ty člověčí touhy po duchovním růstu jsou zaplňované "duchovní vatou" - ať už v církvích či "nových duchovních směrech".
Všimněte si také, že "ateistou" je stále nazýván každý, kdo se nehlásí k žádné církvi (viz novinové titulky "Češi jsou národem ateistů"). Přitom podle mého snad žádný normálně se vyvíjející člověk ani ateistou být nemůže, protože každý se otázkami "nadstavby mezi nebem a zemí" zaobírá.
Hox tu někde napsal, že nejde "víru v Boha", ale "věřit Bohu". Já bych přidala ještě další "slogan" své babičky:
"Kdo potřebuje ve svém životě náboženství, je chromý, protože se potřebuje opírat o berlu."

Re: Jen pár postřehů

Marek | 23.05.2013

Máš moudoru babičku.

Ono to duchovní je pomalu divné, všimněte si jak se hroutí rodina jako taková. Dříve byli všichni pospolu. teď jet na návštěvu k babičce ( myslím tím mladé ) je bráno skoro jako ostuda. Veškeré nové zákony viz justice o odebírání dětí a pěstounská péče je naprostý odsun od rodiny. ještě před sametovou se hlásalo, že rodina je základ státu. Teď jako by ostuda státu. Jak má fungovat, tedy egregor rodiny. Jak má fungovat společnost.

Re: Re: Jen pár postřehů

Lin | 25.05.2013

Má babička už na téhle zemi nežije... A máš pravdu Marku v tom o rodině. Zrovna nedávno jsem si nad tím přemýšlela - jak se hledají všechny možné příčiny degradace rodiny, rozpadu, nefunkčnosti - ale že hlavní příčinou je "společenské klima" (tj. - že nám "někdo" nenápadně vštěpuje, že rodina a "klasické" vztahy jsou přežitkem, že prarodiče a rodiče jsou jen "neefektivní zátěží" - apod.) - to už nám nikde neřeknou a málokomu to dojde.

---

eru24 | 23.05.2013

Velmi zaujimavy prehlad, a zaroven v mnohom IMHO pravdivy, trsku by som sa ale chcela obratit na tvrdenie, ze Jonesiva, Makowovia a im podobni hraju urcitu ulohu.... moze to byt u niektorych pravda(napriklad Alex Jones), ale nie u vsetkych (napriklad Makow ma vo mnoho podobne nazory ako tu pritomny autor, najma hladom Zidov), taktiez netreba zabudnut, ze tie knihy cita urcita hrstka ludi, ktora fakticky nemoze nic zmenit. Do TV ale Makow nie je pripusteny (co s netyka Jonesa). A takych ako on je viacero.

Re: ---

Hox | 23.05.2013

vidím to podobně, já bych to tak ani nechápal, že autor myslí kategorické hození všech do jednoho pytle, třeba Klimov a Jones jsou jasní, no a u ostatních je třeba mít na paměti, že mohou být podobně nasazení, sledovat a vyhodnocovat jejich "parametry" - u mnoha podobných osobností může jít jednoduše o to, že skrz ně probíhá jen na určité úrovni boj jedné části GP s jinou, ale stále jen v rámci biblické koncepce.
To je například situace s Wilcockem a Fulfordem, ti tvrdě "bijou" po FRS a mluví zajímavě a dělají odhalení, no v důsledku realizují zájmy Rothshildů proti Rockefelerům (vlastníkům FRS), a podle všeho si to ani neuvědomují - ono to není ani moc těžké někoho takhle směřovat, stačí aby nějaké "insider" dodal fulfordovi "ty správné" informace, no a pokud jsi ten, kdo kontroluje jaký "insider" dodá jaké informace...

Re: Re: ---

eru24 | 23.05.2013

co sa tyka Jonesa, tam ma zaujimaju jehp hostia, lebo prave oni maju zaujimave informacie, ktore sa hodia do skladacky zase pre ine vyhodntenie situacie
co sa tyka Klimova, on ma v mnohych faktoch pravdu, druha vec je, ci vzdy su spravne vyvodene dosledky, to ale neznamena, ze je dosadeny, tym netvrdim, ze nie je
na druhej strane takto mozeme vyhodnotit aj Sidorova, a druhych, aj oni pisu knihy a su na youtube

ono problem je druhy---pozrite si pocet navstev dotycnych videi, pritom musite ratat, ze je to z roznych zemi---taktiez kolki chcu nieco robit proti systemu, podobne aj pocet predanych knih, pritom televizia ma ovela vacsiu silu a prave tu pozera drviva vacsina populacie, preto to babkarom az tak moc nevadi...

inak, mna osobne velmi zaujala teza Dugina o atlantickej a eurazijskj idee a ich boji medzi sebou

Re: Re: ---

dusan | 30.05.2013

mám pocit že som fulforda pozeral par razy ale .... insider ktorý má indiderské info pre verejnosť ... toto nie je podľa môjho gusta a myslím že je to strata času, fulford asi vie čo robí, du

Hodnotný článek

Petr H. | 22.05.2013

Skvělý nadhled, čte se to jedním dechem.

Hox,

Jajaa | 22.05.2013

pozri diskusiu aj tu:
http://afinabul.blog.cz/1304/peklo

Re: Hox,

| 22.05.2013

Zajímavé, jeden takový moudrý slovenský UDO je i na Zvědavci.. Tady je druhý - žeby v ČR nikdo podobný nebyl??

Re: Re: Hox,

Hox | 22.05.2013

bylo by divné pokud není, ale pokud není... tak mě napadá, jestli to není podmíněno jazykem

Re: Re: Re: Hox,

Lin | 23.05.2013

Dá se jich tam stále ještě najít víc, i když v minulosti to bylo lepší. Dost jich odešlo - z různých důvodů. A některým nepřestanu být vděčná za "nasměrování" - tj za odkazy na "věci", o kterých jsem neměla ani páru.
Pan Udo ví hodně (a taky se podle toho do něj někteří obouvají), jenže píše "náznakově"... takže i když napíše zásadní "věc", můžou chápat jen někteří. A já nevím, jestli je to dobře nebo špatně...

Re: Re: Re: Re: Hox,

poplvar | 23.05.2013

skús si na zvedavcovi kliknút na udov nick a dostanes sa chronologicky ku vsetkým jeho diskusným príspevkom. V tých skorsích az tak náznakovo nepísal. Ja som si z toho spravil celkom slusný výtah, ak chces, viem to poslat na email adresu. Moja je tutoky zavinac azet.sk.

Re: Re: Re: Re: Re: Hox,

Lin | 23.05.2013

No jo... jsem to ale trubka... :) Podívala jsem se a našla - a fakt, ten pan Udo je pro mě zajímavější ještě víc. Vždyť on psal o GP už v r.2010.! To já zatím jen tápala a hledala odpovědi na své (neodbytné) otázky a ani při nejlepší snaze nemohla p.Udovi rozumět... :(
Podívám se na to svýma dnešníma "očima"... ale nejsem si vůbec jistá, jestli i dneska všemu porozumím. A pokud neporozumím, využiju vaší nabídky (za kterou moc děkuju a vážím si jí).

A pro ostatní - část příspěvku p. Uda - z r. 2010:

"Globálna konceptuálna moc, alias GP(Globálny prediktor), či Polyfémov Nikto s Homérovho Odysea si pravdepodobne pred nejakými 200-300 rokmi z istých dôvodov vybrala švajčiarsko za svoje sídlo. Každý rozumný "pán" chce mať v svojom záhumienku kľud a minimálne zdanie fungujúcej miery. Inak ako zdola nie je možné rozhodovať pre všeobecný prospech. Kvôli udržateľnému bezproblémovému vývoju im ako výborní účtovníci ponechali túto výsadu. Dole spomínané izraelsko-americké korporácie a ich špičky vždy boli a sú iba perifériou."

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hox,

Hox | 24.05.2013

přímé linky na seznamy příspěvků Uda jsou:

http://www.zvedavec.org/showname/181539/2990/1/a/
http://www.zvedavec.org/showname/288610/5487/1/a/

část jednoho příspěvku taky staršího data:

a) Treba chápať, aké sú ciele toho systému a ako pracuje, aké používa metódy táto "temná" moc. Neexistuje v tomto zmysle žiadne vudu, ezoterika, či metafyzika. Na tejto úrovni vlády a vojny existuje iba umenie práce s matricami, ich projektovanie, nabíjanie, spúšťanie kontrola a riadenie. Najvyššia úroveň vedenia vojny. Kamennou sekerou kovový stožiar nezotneš a mrakodrap nepostavíš.. [smích] S priamymi direktívami, rozkazmi sa pri identifikácii štruktúry ich riadenia nestretnete. V štátnom aparáte, "tajných" službách a ani vo firmách. Aj vraždy jednotlivcov a celých kolektívov sa v drvivej väčšine robia týmto spôsobom. Ak si niekto evidentne sám strelí guľku vôbec to nemusí byť sebevražda. Takisto, ako nie je podstatné, či lietadlo zničia teroristi, technické nedbalosť, ľudský faktor u pilota, alkohol, či raketa. Aj tak vražda zostane vraždou s príslušnými automatickými dôsledkami pre zúčastnených. Krásne z pohľadu špičiek projekčného aparátu je, že sa potom plebs donekonečna háda a bije o možných variantách priebehu týchto udalostí. Sekundárny nádherný efekt.. Pri väčšine operácii sa spravidla používajú matrice. Kto nechápe, ako fungujú, aké sú pravidlá a ako môže bojovať jednotlivo a kolektívne v tomto tisícročia trvajúcom informačnej konflikte, bude mať pocit, že sa daná udalosť odohrala sama sebou, božie dopustenie, vlastné zlyhanie,..blabla.
A bábkari za oponou s obľubou simulujúci boha, či prírodu sa smejú do popuku..
Príde, zrejme nastal ten čas, že ich smiech prejde. Majú naozaj problém s internetom. Je ideálnou zbraňou v rukách "dobytka" na sledovanie, prevracanie a ničenie ich matríc a vytváranie vlastných aj pri minimálnom rozpočte a skúsenostiach.
Prvé je naozaj pochopiť reálne fungovanie, ciel a pravidlá najvyššieho systému. Ich systém iba simuluje najvyšší, pričom je pod ním a platia príslušné dôsledky. Len tak sa dostanete mimo neho a môžete sa naozaj slobodne rozhodovať a konať. Do lesa neujdete, pretože objektívny subjektívne riadený proces globalizácie bol zavŕšený.

b) Za tejto situácie sú rôzne formy samovrážd od kardiovaskulárnych chorôb, rakoviny, alkoholu, narkotík, až po slučku, či guľku svojim spôsobom prirodzenou súčasťou dnešného stavu. U ľudí a zvlášť u detí a mladistvých je samovražda normálnou reakciou. Keď niekto nedýcha, neje a nepije, zomrie. To isté platí, ak netvorí a nenapĺňa svoj potenciál. Ak zavriete zviera z voľnej prírody do klietky, či psovi zomrie jediný kamarát, väčšinou prestanú prijímať potravu a zomrú. Ten stav nie je normálny, je chybný. To, čo sa ale javí pre nás v rámci riadenia spoločnosti ako chyba, môže byť pre niekoho iného cieľ. Na zaplakanie je, že aj systémom vychovaní psychológovia a psychiatri sa zaoberajú špekuláciou nad príznakmi a príliš často sa ani nezamyslia nad podstatou. Vzdelávací, ideologický, "náboženský", zákonodárny, výkonný, súdny a ostatné aparáty zákonite väčšinou podvedome pracujú pre koncept systému, ktorý ich vytvoril.

Re: Re: Re: Hox,

Slovan | 23.05.2013

HOX - čo tým myslíš - podmienené jazykom?

Re: Re: Re: Re: Hox,

Lin | 23.05.2013

Promiň, že reaguju.. Já poznámku Hoxe pochopila jako pochvalu pro Slováky = že slovenština si zachoval více prvků ze starého jazyka a tak tedy je schopná více lidi "otvírat".

Re: Re: Re: Re: Re: Hox,

Hox | 23.05.2013

přesně takto jsem to myslel

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hox,

Slovan | 23.05.2013

HOX - iba som si to chcel potvrdiť, či som to správne pochopil.
Na samom základe, slova, ktoré naši predkovia na dedine potrebovali k životu sú identické s ruštinou.Stačilo "g" zameniť za "h" a vznikol nový jazyk. V goralskom náreči sa "g" zachovalo.
Môžem potvrdiť, že intenzivným počúvanim ruštiny sa vo mne niečo prebúdza.Niečo silne pozitívne a emočné.
Mimochodom Vy Ste si zachovali v češtine názvy mesiacov od spoločných predkov.
Na okraj- tu je odkaz na Sidorova, kde hovorí o potrebe spojiť sily na nastolenie suverenity.
http://www.youtube.com/watch?v=Ju_RuXR72KE

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hox,

Borky77 | 23.05.2013

Odkedy som začal sledovať videá v ruštine (myslím, že to bol Taurus, ktorý nás nasmeroval na pôvodné ruské zdroje informácií), neprestávam sa diviť. Aj keď mi ešte chýba veľa k porozumeniu ruštiny, množstvu slov a slovných spojení rozumiem, aj keď som ich nikdy (napr na ZŠ) nepočul. To ma utvrdzuje v presvedčení, že máme spoločných predkov a tento jazyk máme v DNA, či v biopoli či inak zakonzervovaný.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hox,

Hox | 24.05.2013

Mám podobnou zkušenost. Stále se posiluje mé přesvědčení, že naučit se rozumět ruštině je obrovským plusem a výhodou. Dává to i zajímavé zpětné vhledy na vlastní jazyk, které by jinak člověka nikdy nenapadly. Například české slovo "úžasné". Dnes se používá ve významu skvělé, fantastické, výborné. V ruštině má přesně opačný význam - strašné, hrozné, děsivé. Vnucuje se otázka, kde byl význam překroucen a který je původní? Kořen - žasnout, v úžasu (šoku, ohromení) člověk může být z kladných i záporných příčin. A není náhodou možné, že pokud je původní význam "úžasné" = "děsivé", že používání toho slova v češtině v kladném významu může mít na úrovni matric nějaké negativní důsledky? (odpověď neznám)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hox,

taurus | 24.05.2013

Dám ještě jeden příklad - čerstvý.
V ruštině to znamený starý, zatvrdlý, bezcitný. Třeba - черствый хлеб znamená, že chléb naopak už několik dní poležel, je napůl vyschlý, zarvrdlý. Черствый человек - je člověk bez srdce, bezcitný. Přitom oba jazyky mají jedno slovo s velice podobným významem, a to svěží.
A teď zkuste vyslovit slova - čerstvost a svěžest, třeba několikrát za sebou, přítom nevnímejte jejích smysl, ale pouze zvukovou stránku, jako nějaký akord,- které na vás působí příjemnějí?
Zkusme jít dál, která slova začínají na čer?
čert, černý, červ a můžete dál pokračovat.
Které začínají na svě?
svědomí, svět, světec atd.
Už jste pochopili, kde se stála záměna?

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hox,

Hox | 24.05.2013

>Už jste pochopili, kde se stála záměna?

já tedy ne, chápu co máš na mysli, ale nevysvětluje to, kdo a kdy to v češtině zaměnil, nebo z jakých důvodů se stalo samovolně, pokud se to stalo samovolně.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hox,

taurus | 24.05.2013

Tak daleko jsem nešel. Pokračoval jsem pouze tvojí myšlenku, a napadlo mě, jak se dá přijít na to, jestli to či jiné slovo je zaměněno na opačné.
Kdysi jsem četl o etimologií ukrajinského jazyka od lingvisty. Ten na příkladéch dokazoval, že jazyk byl vytvořen uměle z ruského a polského. Stálo se to v 19.století po připojení Galičiny k Polsku a pokusem je asimilovat.
Z tohoto příkladu by šlo odvodit, že Čechy také byly součásti Rakouska- Uherska a slovanská sounáležitost se tam určitě nepodporovala. Jedním ze způsobu, jak ovlívnit odcizení slovánských národu byla určitě i záměna smyslu řady slov. Může to takhle být?

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hox,

Hox | 25.05.2013

To je docela smysluplné vysvětlení, podle mého.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hox,

dusan | 30.05.2013

jasne že je to tak, o popletení jazykov píše aj byblia - vlastne sa sami priznávajú, monolit od uralu po berlín sa dá len ťažko ovládať, tak urobia léno, nový jazyk /náboženstvo ako riadiacu štruktúru môžeme do času nechať/, stranu, feminizmus ... ako by to bolo keby mali molekuly vzduchu jeden smer, každá musí mať iný smer, vietor alebo víchor by mohol jazdca zhodiť z końa,
du

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hox,

popolvár | 24.05.2013

...skúsil som si to, prvé co mi zaznelo v mysli bol cerv, cervivý, pri docítaní príspevku si mi to potvrdil. Vela vysvetlení je na "vedy.sk", dá sa tam vela pravdivého nájst, aj ked je potrebné s touto stránkou byt opatrný, v niektorých smeroch je dost manipulacná. Je nutné pouzit sedliacky rozum - "zdravomyslie", nehltat vsetko nekriticky. Najzaújimavejsie veci boli v úvodných clánkoch najmä v tých o energetickej stavbe tela. Je pravdivý ich pohlad na rozdielnost rás (biela, sivá, zltá, cervená, cierna), co sa týka poctu, farebnosti a dislokácii hlavných cakier a poctu kanálov vnímania. Preto bezvýhradné akceptovanie východných, rozumej cínskych - zltej rasy, ucení o fungovaní a energetickej skladbe tela je pre nás zavádzajúce (asi preto je tu v Európe tak masívne propagované). Ale vdaka tejto stránke som sa cez rozne odkazy dost nasmeroval na rustinu, zacal som na youtube sledovat ruské filmy v originále, momentálne fungujem na kompe tak, ze pokial surfujem po nete, cítam diskusie, alebo spracúvam nejaké materiály, tak ako zvukový podmaz si pústam ruské pesnicky (Ljube, Pelageya, Donských kozákov...) Aj teraz spracúvam túto diskusiu do ucelenejsieho a zhustenejsieho textu. To posielam dalej priatelom, ktorým som uz poposielal MIM4, udove príspevky, nech sa vzdelávajú a nech je nás viac, aspon to 1-2% populácie.
Mozno by bolo dobré navstívit nase rustinárky zo skolských liet a poprosit o preklady ruských zdrojov (aj tak sa mozno na penzii nudia).

Re: Re: Re: Re: Hox,

Júlia | 31.05.2013

Mne sa zdá, že je výhodou poznať viacero slovanských jazykov. Ak pomenili jazyk nám, menili ho aj Rusom. A tak si myslím, že v každom zo slovanských jazykov ostalo niečo pôvodné, čo ten druhý nemá. Je to ako hľadanie indícií a spolu nám dávajú informáciu. Napr. naše slovo vášeň a v ruštine strasť. Vášeň=strasť. V tomto prípade sa mi vidí výhodou poznať slovenský výraz pre hlbšie pochopenie.

Re: Re: Hox,

Smoker | 23.05.2013

to je jeden a ten isty, alebo z jednej liahne - typujem na nejakej univerzite alebo SAV kde na to maju cas a vela ludi o nich nevie :)

Re: Re: Re: Hox,

jajaa | 24.05.2013

udo a udo1 je jedna osoba a Pravda sub.-Lux je iná osoba. Osobne sa nepoznajú. Možno po čase, splynieme podobne všetci v nejakého uda. Aspoň sa tomu priblížime, dúfam :)

Re: Re: Hox,

ilič | 24.05.2013

Další příkladem může být české slovo chytrý, které má v současném společenském kontextu pozitivní význam. Oproti tomu původní, ruský výraz "chitrij" má jednoznačně negativní konotaci, znamená spíše lstivý, záludný, vyčuraný atd. Na základě této lexikální proměny můžeme dovodit, že se česká společnost zřejmě nachází ve stádiu úpadku, když adoruje vlastnosti jako "chytrost",
de facto tedy vychytralost, mazanost atd.

Re: Re: Re: Hox,

taurus | 24.05.2013

A pokud odvozujeme od stejného kořene další slova, tak nám vyjde- chytrák, vychytralý,chytračení -samý negativ.
Přemýšlel jsem o tom, když jsem se začínal učit češtinu, pak jsem na to pozapomněl.

Přidat nový příspěvek