Útok na Slavjansk

Útok na Slavjansk

25.4.2014

 

Alexandr Zubčenko

 

Po dvouhodinové vojenské operaci s použitím obrněné techniky se útok na Slavjansk zasekl. Armádě se podařilo dobýt tři (podle jiných zdrojů – dvě) opevněná stanoviště na příjezdových cestách do města. Bylo zabito 5 obránců. Jednomu z nich bylo nedávno 18 let. Během dneška a dnešní noci se útok už opakovat nebude. Velení „antiteroristické operace“ poté, co se setkalo s tvrdým odporem, opět oznámilo o úspěšném vyplnění plánu na „kompletní blokádu města“.

Ve skutečnosti se jednoduše neodhodlali jít dále, protože chápou, jaké ztráty by je mohly čekat. Efektivita obrněné techniky je při boji v městských podmínkách velmi nízká. S ohledem na přítomnost protitankových ručních zbraní u obránců je velmi zranitelná. To je jeden z faktorů, který podmínil selhání třetí etapy „protiteroristické operace“. Přední oddíly ukrajinského specnazu, nejvíce bojeschopné ve srovnání s ostatním „vojenským materiálem“, který má kyjevská klika k dispozici, se během dvouhodinové operace ukázaly plně demoralizovanými. Odmítli postupovat vpřed, požadujíce napřed preventivní zničení bodů odporu leteckými údery. Nicméně to vyžaduje politické rozhodnutí na úrovni osoby, dočasně plnící povinnosti prezidenta. Vojáci trvají na písemném rozkazu. Alexandr Turčinov, podle důvěryhodných zdrojů, kleje na všechny strany, požaduje kompletní vyčištění Doněcké oblasti od „separatistů“ do 30. dubna, ale papír podepsat odmítá.

Valentin Nalivajčenko, který doslova před pár dny v barvách popisoval, jak s pomocí skvěle organizované operace za 24 hodin obsadí všechny obsazené administrativní budovy, raději mlčí. Kromě toho, jeho tisková mluvčí Marina Ostapenko začala mluvit o zastrašeném a terorizovaném místním obyvatelstvu, které chcí mír a klid, přiznává kyjevskou vládu, ale přitom úporně stojí živým štítem v cestě kyjevským silám, účastnících se „antiteroristické operace“. Dokonce si ani není vědoma rozporů ve vlastních slovech. „Zastrašení“ a „terorizovaní“ lidé nebudou z vlastní vůle stát okolo administrativních budov a s ikonami čekat na příjezd útočníků. Tady jde o něco jiného. A organizátoři a vykonavatelé operace, kteří se setkali s odporem obyvatel, nikoliv hrstky povstalců, to chápou. Malé město se sto tisíci obyvateli se ukázalo být nedobytnou pevností.

Nejde ani tak o barikády z pytlů s pískem a ukořistěné obrněné transportéry. Armáda má nulovou podporu. A to znemožňuje provedení antiteroristické operace jako takové, jak je neustále ohlašováno. Lze realizovat jen plnocennou vojenskou operaci se všemi jejími atributy: dělostřelecká příprava, vzdušné údery, použití granátometů a dalších těžkých zbraní. Ale potom dokonce i důvěřivý evropský divák, zbožňující televizní záběry podobného druhu (ach, ti divocí Slované!), neuvěří, že probíhá boj s teroristy. Všichni si zvykli na následující postup: lidé, ozbrojení od hlavy až k patě, obkličují budovu, dávají teroristům nějaký čas na rozmyšlenou. Potom likvidují vstupní dveře a hrnou se dovnitř. Variantou je spouštění se ze střechy na lanech, nebo v nejtěžší variantě z vrtulníků. Ale když vrtulník ostřeluje budovu a potom je na ní veden útok ze všech hlavní, už se nejedná o „antiteroristickou operaci“. To je nasazení armády ve velkém měřítku, srážky s množstvím mrtvých. Přičemž z obou stran.

Proto i promluvila madam Ostapenko o civilním obyvatelstvu. Selhaly pokusy hlavy SBU Nalivajčenka s pomocí tajných služeb realizovat převraty v blokovaných budovách administrace. V Doněcku dali skupině provokátorů peníze, aby provedli čistku budov vlastními silami, a potom se v bezpečí vytratili pod dohledem specnazu. Analogickou akci se pokoušeli provést v Mariupolu a také v dalších městech, včetně Slavjansku. Ale ani jedna z těch akcí SBU (ukrajinská bezp. služba, pozn.) se nepovedla. Jen v Mariupolu „pravoseki“ (pravý sektor) na několik hodin obsadili městský magistrát, a to jen částečně. Síly národní domobrany obnovily status quo. Ale je třeba chápat, že pro vyšší vedení „antiteroristické operace“ a Turčinova osobně neexistuje cesta zpět. Američané jim vykreslili jasný obrázek: pokud do 30. dubna neobnovíte kontrolu nad Doněckou oblastí, podkopete nám prezidentské volby a začátkem léta můžete směle odpočívat v teplých krajích bez jakýchkoliv garancí vaší bezpečnosti.

Podle plánu měla tvrdá, exemplární čistka Slavjansku vést k pádu Doněcké republiky. Jak se nicméně ukázalo, ani kolony obrněné techniky, ani střelba s cílem usmrtit nezlomily odpor malého městečka. Rozhodlo se vydržet do konce. To není majdan, který se pokoušeli rozehnat vodními děly a dýmovými granáty. Zde probíhá reálný boj. Pokud selže útok na Slavjansk, pokoušet se o velkoměsta jako Doněck a Lugansk nemá ani smysl. Další faktor, který podporoval zastavení vojenské agrese na Slavjansk je ruský. Reč není o mýtickém specnazu GRU, se kterým tak úspěšně bojuje Nalivajčenko.

Prezident RF Vladimír Putin dal dostatečně jednoznačně najevo, že použití armády proti obyvatelstvu je zločin. V takovém případě lze dočasnou vládu v Kyjevě nazvat jen vojenskou chuntou. A oni bez vojenské operace získat kontrolu nad městem nemohou. Myslím, že v následujících 24 hodinách musí přijít zvrat. Toto je skutečně významný okamžik v historii země. A jeho symbolem se stalo měst Slavjansk.

 

převzato odtud, článek vyšel 24.4.2014 15:16

 

Diskusní téma: Útok na Slavjansk

význam událostí ve Slavjansku..

Hox | 27.04.2014

...nic se neděje náhodou, že se místem hlavních události a symbolem odporu stalo místo/město Slavjansk, také ne. Slavjansk je útes, o který se titanik kyjevské chunty rozbije a potopí, a s nevelkým odstupem za sebou stáhne ke dnu USA.

Re: význam událostí ve Slavjansku..

rom | 28.04.2014

mýlíš se, nepříteli

Re: Re: význam událostí ve Slavjansku..

Hox | 29.04.2014

mýlíš se, příteli...

Re: význam událostí ve Slavjansku..

Zar Ptica | 02.05.2014

Myslím, že není náhoda, že jméno je Slavjansk. česky bych snad řekl Slovansko. Boj za celé Slovnastvo? ...

šum

y | 27.04.2014

Diskusia sa zase zahlcuje, tak to dám sem, aj ako pokračovanie Oracla a čierneho koňa

Je to vraj z besedy pracovníka CIA s predstaviteľmi nemeckej tlače. Bohužiaľ, nie je tu uvedený žiaden link na zdroj, tak hodnovernosť je diskutabilná. Ale tak sa to podobá ich chorému mysleniu, že dám aspoň úryvky:

http://okkupantu.net názov článku Украинский капкан

...hlavným problémom súčasnosti je vyriešenie finančných otázok, ktoré vznikli rýchlym rozvojom ekonomiky SŠA za posledné tri desaťročia. Dlh visí nad americkou ekonomikou ako Damoklov meč a môže viesť ku svetovej kríze...

...ak by Amerika devalvovala dolár, zbavujúc sa dlhu, celý svet by zachvátila kríza, pretrhali by sa medzinárodné ekonomické zväzky, dôsledkom čoho bude pád výroby vo všetkých štátoch , a teda armáda nezamestnaných, pád životnej úrovne, hlad, za tým nasledujúce politické zmeny . Vo svete plnom zbraní, nenávisti, nechápavosti a neriešených sporov sa môže začať svetová vojna. O toto nemá záujem žiadna strana.

... na riešenie problémov mierovou cestou Amerika ponúka экстраординарные меры, špeciálny návod, porovnateľný so svetovou katastrofou bez pustošivých následkov pre samé SŠA a jej spojencov. T.j. rozohrať takú hru, aby sa vyriešil problém dlhu a nerozpútala sa svetová vojna.
Možnosť umoriť svoje dlhy bez podstatného zníženia životnej úrovne svojho obyvateľstva je možné len na cudzí účet, akokoľvek cynicky to znie.

...žiaden štát sveta nemôže zbaviť Ameriku dlhov, preto treba tak organizovať situáciu tak, aby každý štátsa akou-takou mierou zúčastnil riešenia finančných ťažkostí Ameriky...Takáto globálna kooperácia nielen zachráni mier na planéte, ale dá impulz ďalšiemu progresu.

Amerika potrebuje nové trhy porovnateľné s americkými. Jediným takým trhom je európsky. Je nevyhnutné nájsť spôsob, pomocou ktorého by bolo možné úplné otvorenie európskeho trhu pre Ameriku. Týmto projektom sa zaoberáme už mnoho rokov.
...je potrebné zjednotiť dve ekonomiky do jedinej...
...a tak je nevyhnutné vytvoriť takú situáciu v Európe, aby sa sami Európania zriekli energetickej spolupráce s Ruskom a ostatnými dodávateľmi energetických zdrojov a spojili by svoje ekonomické záujmy s dodávkami energie zo SŠA.

...tento krok je pre Európu veľmi nevýhodný, ale ako to inak riešiť mierovou cestou? Amerika vždy pomáhala Európe, zúčastnili sme sa na znovuvybudovania Európy po WW2, a teraz je Európa dlžná z vďaky (naozaj to tak je napísané и теперь Европа должна, в знак благодарности Соединённым Штатам) za desaťročia prekvitania zúčastniť sa obnovy americkej ekonomiky. Kto za to môže , že sa okolnosti takto vyvinuli, že je potrebná pomoc Európy Amerike? My chápeme zložitosť situácie, no niet kam ustúpiť a my sme všetci rukojemníkmi danej chvíle.

Pokračovanie - úloha Ukrajiny

y | 27.04.2014

Politika SŠA sa v poslednom desaťročí zameriavala na zobudenie Blízkeho Východu a prinesenie demokracie národom tohto regiónu. Teraz tam prebiehajú búrlivé spoločensko-politické zmeny, ktoré budú ešte narastať, prevracajúc tento región na nepokojné miesto, čo sa odrazí na bezpečnosti dodávok energií.

Osud Ruska je v jeho rukách. Každý bude prežívať ako môže, aj Rusko, pravdaže bude v mnohom strádať kvôli pretrhnutiu vzťahov s Európou, no stupeň utrpenia bude závisieť od samotného Ruska.

A čo s Ukrajinou? Či zostane na mape sveta jednotná, či rozpadnutá, to nemá absolútne žiadny význam pre riešenie daných problémov. Hlavná úloha udalostí na UA – rozdeliť Európu s Ruskom tak, aby sa Európania zriekli spolupráce s Ruskom a preorientovali svoju ekonomiku na úplnú spoluprácu so SŠA. Hlavný cieľ – pevnejšie priviazať ekonomiku Európy a SŠA a čo sa popritom bude diať na Ukrajine- to nikoho nezaujíma. Ukrajina je len prostriedok na vyriešenie všetkých problémov, nevťahujúc pritom svet do svetovej vojny. Aké tam bude zriadenie, spôsob vlády – to nie je dôležité. Iba národ Ukrajiny si určí, nakoľko tragický bude jeho osud v nastolení nového poriadku v Európe.

Ukrajina bola vybraná, lebo práve cez UA vedie zásobovanie energiou Európy z Ruska. Ak sa na UA vybuduje riadený chaos a zastavia sa dodávky energií, Európa zavyje od pohoršenia. Obviní Rusko z neústupčivosti a agresivity a bude nútená pretrhať ekonomické vzťahy a preorientovať sa na Ameriku. A potom sa s naším bridlicovým plynom ukážeme v úlohe dobrodincov Európy.

Európa, odmietnuc ruské dodávky, by si zachránila svoju povesť ochrancu európskych cenností ľudských práv a súčasne by pomohla Amerike riešiť problémy finančného zadĺženia.

Áno, odmietnutie ruských dodávok energií povedie k množstvu ekonomických a sociálnych problémov v Európe, ale kto povedal, že Európa nemusí platiť za roky blahobytu pod ochranou amerického jadrového dáždnika?

Nech sa udalosti na UA vyvíjajú ako chcú, no v konečnom dôsledku musia viesť k zlomu medzi Rusmi a Európanmi.

Америке нужен такой порядок на Украине, который прервал бы экономическое сотрудничество России и Европы друг с другом. И американская политика заключается в том, чтобы события развивались именно так. Сейчас события на Украине только разворачиваются, и умиротворения ждать не стоит - беспокойная Украина должна стать непреодолимым барьером между Россией и Европой.

Záver

y | 27.04.2014

Pochopte jedno, aby sa pretrhli ekonomické väzby Európy s Ruskom, treba tak veľmi zastrašiť Európanov ruskou hrozbou, aby si to sami želali – treba od koreňov zmeniť európsku spoločenskú mienku o spolupráci s Ruskom. Je potrebné stále podčiarkovať agresivitu a nepredvídateľnosť Ruska, provokujúc ho na eskaláciu konfliktu na ukrajine. Médiá musia ustavične hovoriť o raste napätia na Ukrajine, o násilí a krutosti Rusov, aby Európa dospela k rozdeleniu.

Nech sa Európania boja možného ruského vtrhnutia – vytvoreného obrazu bezohľadného Rusa, pripraveného na hocijakú avantúru, počnúc poukázaním na provokačné oblety a končiac ukážkou ruských tankov na hraniciach Pobaltia a Ukrajiny, tomuto musí byť venovaná všetka aktivita našich masovokomunikačných prostriedkov. Predovšetkým od činnosti médií závisí teraz nálada európskeho obyvateľstva a nakoniec aj úspech ukrajinskej kampane pre SŠA.

... A čo ak Európa nebude súhlasiť s takýmto scenárom?
- To si nemožno predstavovať. Európa priveľmi závisí od Ameriky – politicky, vojensky a ekonomicky. Okrem členstva v NATO existuje ešte morálny dlh Amerike, ktorá ju zachránila od totality abiedy (blahobytnej existencie).
No čisto hypoteticky – Amerika umožní pád dolára a svetová história pôjde podľa toho najhoršieho scenára. ˇAno, rozluka Európy s Ruskom – nie je jednoduchým krokom, no záchrana status quo zabráni vážnejším následkom pre Európu i celý svet.

Preorientovanie Európy na tesnú spoluprácu s Amerikou povedie k vytvoreniu nejakej napr. Organizácie Severo – Atlantickej spolupráce, tým viac, že spojenie v oblasti vojenskej – NATO už dávno existuje. Nakoniec by sa mohli zjednotiť všetky národy v jednej demokratickej civilizácii. Toto zjednotenie by sa stalo najmocnejším v celej histórii a navždy by odvrátilo hrozbu totality na svete. To by viedlo k takému progresu výroby, že zemská civilizácia by sa stala vesmírnou (быстрое освоение космического пространства и превращение земной цивилизации в космическую)

Rusko sa buď pridá k pomoci Amerike v jej finančných problémoch, alebo ostane samo so svojimi zdrojmi a my budeme viesť voči Rusku politiku izolácie a podnecovania demokratických procesov vnútri Ruska. Čína nebude chcieť stratiť americko-európsky trh a Rusko ostane samo ako skúpy rytier aj so svojimi nikomu nepotrebnými prírodnými zdrojmi.

Ja vám to hovorím otvorene, lebo nie som prívržencom silových metód riešenia konfliktov, chcem usilovať o mierové riešenie.


TAK ĎAKUJEME PEKNE za takéto riešenie.

Re: Záver

Oracle 911 | 27.04.2014

Ako pozerám tak pozerám, BRICS zabije US$ (tento štvrťrok) a Európa bude prosiť Rusko na kolenách.

Poraď

y | 27.04.2014

Vieš povedať, čo bude nasledovať u nás, ak naozaj dolár devalvuje? Ako sa to dotkne obyčajného Slováka s minimálnymi úsporami a veľkou hypotékou?

Re: Poraď

popolvár | 27.04.2014

ciste môj názor ak dolár devalvuje:
- USA sa zbaví dlhu na úkor vsetkých krajín sveta, ktoré drzia devízové rezervy v USD, dlhopisy denominované v USD a vsetky dalsie cenné papiere naviazané na USD (nie priame akcie). Cize vsetci veritelia USA, ci státy, súkr. spolocnosti, banky, poistovne, atd. a cez tieto spolocnosti aj drobní investori.
- k devalvácii dolára dôjde vtedy, ked polozka výhod devalvácie prevázi polozku výhod udrzania status quo. Týka sa to jak USA ako dlzníka a takisto aj veritelov. kto to prvý usúdi, ten to spustí.
USA to budú drzat dovtedy, pokial budú trvat este aké také výhody z USD ako petrodolára a bude ochota nakupovat US státne dlhopisy. Akonáhle adekvátna cast obchodovania energonosicov a aj iných komodít opustí dolár a USA budú mat problem s predajom dlhopisov na medzinárodnej scéne, tak to spustia a je jedno ci bude, alebo nebude zóna volného obchodu medzi EÚ a USA.
Zbytok sveta, resp. hlavní ekonomickí hráci, to tiez budú drzat co najdlhsie, v snahe zbavit sa co najviac rezerv a investícií, ktoré som uviedol vyssie, aby ich straty z devalvácie boli, co najnizsie. Plus príprava krokov na iný zúctovací systém v medzinárodnom obchode.
Ciastocnou analógiou je Grécko, kde opustenie € by bolo nastartovalo a ozdravilo ekonomiku Grécka a zbavilo stát zadlzenosti.Ciastocnou preto, ze Grécko netazí tolko z €, ako USA z USD. Cize Grécku by to pomohlo, ale postihlo by to investorov, t.j. najmä banky a inv. spolocnosti starej 15-ky, najmä nemcov. A kedze Grécko ako protihrác v tomto boji sa nemohlo postavit sile EÚ, tak mu jednoducho opustit € a takto a v tom case devalvovat nedovolili. USA sa nikoho o dovolenie pýtat nebude a ani im v tom nikto nezabráni. Aj ten spolocný Euro.americký trh je len snaha este naryzovat na dolári pokial sa dá. A cím dlhsie ten trh (zatial este neschválený) bude trvat, tým horsie pre clenské krajiny EÚ. Rozhodujúci sú aj v tomto nemci - vedia, ze im to nic dobré neprinesie, ale balansujú v nádeji, ze sa im podarí dostat z USA, co najviac zlata domov (asi aj preto tá aktivita na Ukrajine - srat na ukrajincov, len nech sa nám vráti zlato, hoc aj pretavené ukrajinské...).
Ako sa to dotkne obycajného slováka s malými úsporami a velkou hypotékou? Problém vidím v tej hypotéke: ak je v banke, ktorá "klakne" kvôli devalvácii USD, môze poziadat o okamzité splatenie dlznej sumy. (asi aj preto tie testy odolnosti bánk v EÚ). Kedze sa to bude týkat masy obyvatelstva, tak zálezí ako sa zachová vláda. Ak to bude Ficova, tak je aká taká nádej, ze to bankám neumozní... V ceskej garnitúre by som sa nenadejal.
Ak je moznost, zbavit sa hypotéky teraz, alebo zainvestovat do niecoho , coho cena môze rádovo vyskocit a likvidita bude dobrá a pockat na ten správny okamih. A mozno presunút hypotéku do Sberbank... tá by nemala klaknút, ale otázka je ako by sa zachovala - aj ona by mohla kvôli zhorseniu ekonomickej a financnej situácii Slov. rep. pozadovat okamzité splatenia úverov, prípadne ich odpredat tretej strane, ak by sa rozhodla stiahnut zo slov. trhu.

Re: Re: Poraď

Oracle 911 | 27.04.2014

Ako vidím súhlasíme v obecných veciach a aby som odpovedal na tú otázku.
Treba si pozrieť veci z dlhodobej perspektívy:
-v roku 2008 sa chcela Čína zbaviť US$ a aktív v ňom denominovaných, Američania ich prosili na kolenách;
-v roku 2010 BRIC podpísali dohodu o vzájomnom obchodovaní vo vlastných menách;
-v roku 2013 padlo rozhodnutie o založení BRICS banke;
-tento rok na stretnutí G20 čínsky premiér obvinil USA, že žije z tlačenia US$;
-Rusko ako odozva na sankcie pripravuje svoj platobný systém;
-Rusko ako odozva na sankcie pohrozil, že stiahne všetko z bánk NATO: http://www.zerohedge.com/news/2014-04-25/furious-russia-downgraded-just-above-junk-sp-proposes-scorched-earth-retaliation-aga
-Ruský oligarchovia stiahli všetky svoje peniaze zo západných bánk;
-vracia sa doma kapitál z daňových rajov;
-a keby to nestačilo západ pripravuje nové sankcie:http://globaleconomicanalysis.blogspot.sk/2014/04/us-plans-sanctions-on-putins-inner.html
-Japonci teraz najväčší držitelia US dlhopisov predali riadny kus z nich, pričom sa vyhovárajú na problémy s hotovosťou (BTW sú pred krachom)
-najdôležitejšie Čína a Rusko vymenili dlhodobé US dlhopisy na tie krátkodobé (týždenné-1 ročné), tie sa likvidujú ľahko.

No čo si myslíte, ako odpoveď na sankcie Rusko a Čína môže zlikvidovať USD behom týždňov?

Re: Re: Re: Poraď

Oracle 911 | 28.04.2014

Teraz ma napadli 3 veci čo potopí US$:
-menové swapy pre Yuan na celom svete;
-asi 40 CB nakúpilo Yuan vo veľkom množstve;
-Rusko nedávno vyhlásilo (pred 2-3 mesiacmi), že vidí Yuan ako novú rezervnú menu.

A prosím Vás západ pohrozil novými sankciami a Rusko kedykoľvek môže povedať, že ako platbu berú len Yuan, Rubeľ a zlato.

Re: Re: Re: Re: Poraď

popolvár | 28.04.2014

tak toto by bolo to zabitie USD. Asi preto ten hektizmus z USA strany o schválenie USA-EÚ obchodnej únie. Tak by zmenili zabitie na tazko ranený dolár, jasné, ze na úcet EÚ...

Re: Re: Re: Re: Re: Poraď

Oracle 911 | 29.04.2014

Upresnil by som, na účet populácie EU a US pretože väčšinu vecí dovážajú, obzvlášť sa to týka energetických nosičov.
Takže hyperinflácia a občianska vojna, v EU zas len hyperinflácia a občianske nepokoje (stále budeme na tom lepšie ako USA).

Re: Re: Re: Re: Poraď

Oracle 911 | 29.04.2014

Ešte jedna vec, zlato smeruje do Číny a to v objeme 2,5 násobku celosvetovej ťažby (-Čína a Rusko).

Re: Poraď

Oracle 911 | 27.04.2014

Medzi devalváciou a zabitím je obrovský rozdiel:
-devalvácia to zväčša krajiny sami tlačením;
-zabitie meny to je neakceptovanie ako platobného prostriedku.
Len si predstavte, že BRICS t.j. 40% populácie a 25-30% HDP Zeme prestane brať US$ ako platobný prostriedok. Tie $ ktoré teraz sedia na účtoch by sa dali do pohybu pretože každý by chcel získať nejakú hmatateľnú hodnotu stali by sa 4 veci:
-ceny všetkého aspoň v US$ cenách by vystrelili;
-okamžitá devalvácia US$;
-okamžité zastavenie dodávok tovarov (vyprázdnenie obchodov do 3 dní kvôli panike)
-hyperinflácia.
Samozrejme to by poviedlo k rozpadu USA resp k občianskej vojne.

Pričom treba si uvedomiť 3 dôležité veci:
-USA vyvážali infláciu tlačením US$ a natlačili ich desiatky (našich) biliónov;
-BRICS sa už najmenej 3 roky pripravuje na úplné opustenie US$;
-banky používajú US$ a v ňom denominované "aktíva" ako istinu.

Ako sa to dotkne nás?
Banky skrachujú buď kvôli tomu, že istina bude bezcenná alebo že budú mať problémy s likviditou, pričom tak či tak siahnu na účty klientov a budú chcieť aby ich štát zachraňoval. Samozrejme nastane finančný kolaps celej EU a budú sa uzatvárať nové politické a obchodné dohody, často barterového typu, to len tak na margo.

Pokiaľ máte úspory tak ich vyberte z banky a asi 1/2-2/3 premeňte na zlaté a strieborné (skôr to druhé je lacnejšie) mince či zliatky, pokiaľ máte záhradku pri dome tak začnite si pestovať potraviny a kúpte už teraz jeden dobrý kotol na drevo (k tomu ešte teraz palivo) a nemontujte si fotovoltaiku, pretože elektrina, plyn a voda budú ísť len sporadicky.

Hypotéka pri hyperinflácií, pokiaľ nemáte fixný príjem či klauzulu o okamžitom vyplatení, je dobrá vec, pretože pri devalvácií ju môžete vyplatiť v jeden deň.

Re: Re: Poraď

y | 28.04.2014

Tak ak to bude takto, začínam sa tešiť. Pôžička mi zmizne, záhradu, pec a drevo mám. :)

Re: Re: Re: Poraď

jardob | 28.04.2014

Tiez to vidim takto..
Mimochodom ziadny "Institut Globalnych Perspektiv" a uz vobec nie pri ziadnej Kolumbijskej Univerzite som nenasiel.. Ani ziadneho profesora ani doktora Paula Kristi.. Patral som po googly.

Podla mna aj keby amerika presvedcila europu, rusko prezije, a amerika vratane europy si iba oddiali svoj pad.. Je naivne tvrdit ze amerika moze nahradit europe zdroje energii.. Sama ma v tomto smere problemi. Co sa tyka bridlicoveho plynu, je zjavne nerentabilny, s rokmi naklady výrazne stupaju a prevysuju vynos.. Tymto moze amerika iba zahrat o cas a dotovat docasne stratovu vyrobu plynu preživším dolarom a jeho tlacenim dalej. Casom by sa im teoreticky mohlo na blizkom vychode podarit dokoncit sunitsky obluk. To je plyn z Kataru, cez Saudov, Syriu, Turecko a napojit sa na plynovod Nabucco (alternativa Južneho prúdu), ktory by zasoboval europu. Ale to predpoklada pre ameriku vyhrat vojnu v syrii.. No momentalne sa situacia stabilizuje v prospech Assada a Rusko. Tiež si myslim ze TransAtlantickaDohoda je len predlženie času agonie dolarovej pyramidy a hegemonie, ak by sa aj europa namotala, vsetko nasvedcuje tomu, ze azijska cast sveta hovori nie.. Japonsko sa viackrat pokusalo oslobodit od dolaru, rovnako aj niektore arabske krajiny (šítske), ale chce to len vyčkat na spravny čas, okamžik ked bude rovnovaha sil proti sebe stojacich vyvažena, a aj maly impulz nakloni dosku na druhu stranu.
Ak by aj nastala v europe hyperinflacia po pade dolaru, nemusi hned nastat vojna (vojny podobne ako revolucie sa obycajne nedeju spontanne, ale s vonkajsim impulzom), vela bude zavisiet od spravneho vyuzitia vladou informacnych prostriedkov, ktore mozu vyrazne upokojit situaciu a krokov samotnych vlad.

Re: Re: Re: Poraď

Oracle 911 | 29.04.2014

Pozor hyperinflácia to umožňuje, nie inflácia, tá vás finančne zruinuje.

Re: Záver

y | 27.04.2014

článok vyšiel aj na:

http://oko-planet.su/politik/politiklist/240409-otkroveniya-iz-ssha-bespokoynaya-ukraina-dolzhna-stat-nepreodolimym-barerom-mezhdu-rossiey-i-evropoy.html

http://serfilatov.livejournal.com/1748407.html

Re: Re: Záver

y | 27.04.2014

Некоторые выводы:
1. Америка на Украине преследует исключительно свои корыстные интересы по созданию такой ситуации в Европе, которая позволила бы США преодолеть нынешний финансовый кризис и остаться мировым экономическим лидером, сохранив доллар в качестве мировой валюты.
2. Действия Америки направлены на создании такого режима правления на Украине, при котором стабильные поставки энергоносителей из России в Европу оказались бы невозможными.
3. Цель американских действий на Украине - перекрыть экономическое сотрудничество Европы и России, вынудив европейцев полностью переориентироваться на американский рынок".

Вот такое откровенное интервью, опубликованное Юрием Кубасовым на Русской народной линии.
Это хорошо, что всё так цинично и откровенно.
Значит, будем готовить контрмеры...

Re: šum

jardob | 28.04.2014

Myslim ze tento clanok moze byt rovnako manipulativny, ako ten o Kiskovy co opisuje nizsie Popolvar..
Googlil som a ziadny taky institut ani profesora s takym menom som nenasiel..
Okrem toho ten profesor vykresluje situaciu tak, ako keby neboli ziadne ine moznosti, len tie o ktorych hovori..Co je manipulacia...
Dobra analyza je nizsie v diskusii od Oracle a Popolvar.

A situácia bude sa len eskalovať.

Oracle 911 | 26.04.2014

Nemyslím na zatvorenie vody na Krym, čo je neľudský a hlúpy čin:
http://www.zerohedge.com/news/2014-04-26/tit-tat-ukraine-blocks-crimea-water-supply-russia-set-halt-ukraine-gas
ale mám na mysli vyhrážanie sa Rusku resp. BRICS s hladomorom, klip Katy Perry - Dark Horse (Official) ft. Juicy J -napchaté staro-Egyptskou tematikou:
http://www.youtube.com/watch?v=0KSOMA3QBU0
-pesnička s textom:
http://www.youtube.com/watch?v=guQaMG-s4Fo

-podotýkam čierny kôň v zjavení Jána je asociovaná s hladomorom;
-spomína sa tam perfektná búrka;
-spomína sa tam hra s mágiou.

Na druhú stranu, podľa Sidorova Egypt bola Ruská kolónia a spomína sa tam Afrodita na začiatku, ktorá bola v Egypte Grékmi asociovaná s Hathorom-bohyňou radosti, ženskej lásky a materstva: http://en.wikipedia.org/wiki/Hathor
-u mňa to vyvoláva asociáciou s Matkou Rus;
-USA zažíva najhoršie sucho, čo vyústi do zvýšenej ceny potravín+tie veci čo som už spomínal.

Takže táto posledná interpretácia (ktorá ma napadla najprv) je, že táto pesnička je varovaním pre vedenie USA: nezahrávajte s Ruskom a s vecami ktorým nerozumiete, lebo dopadnete zle. Asi toto varovanie zostane nevypočuté, vzhľadom na to ako arogantné americká "elita".

Čo si myslíte vy?

Re: A situácia bude sa len eskalovať.

Rajka | 26.04.2014

USA už asi začínajú chápať, že nemajú šancu. Tento boj prehrávajú. Ukrajine ponúkajú smiešnych 50 miliónov. (na začiatku píšu miliard, ale ďalej sa píše o miliónoch)
http://slovak.ruvr.ru/2014_04_26/USA-su-sklamane-zo-sucasnej-kyjevskej-vlady-9197/

Re: Re: A situácia bude sa len eskalovať.

Oracle 911 | 26.04.2014

Boj o Ukrajinu prehrali, úplne, tá krajina nielen, že sa roztrhá samu seba ale nakoniec sa dostane do područia Ruska (podľa Chelemendika cieľ Západu bol vymaniť Ukrajinu z Ruského plynu, EU chcela nové trhy, USA chcela len spôsobiť Rusku problémy).
Ako sa zdá na celej čiare pohoreli, a keby to nestačilo, Rusi očakávajú každý krok a tým pádom akýkoľvek krok spravia Ruská odpoveď bude asymetrická a veľmi účinná.

Ukrajina bola dôležitou bitkou ktorú západ prehrali, teraz zostáva vyhrať vojnu.

UE

neználek | 26.04.2014

... človĕk až malomyslnosti by propadal...tolik pokrytectví...ano, úDiv co pro jedince může znamenat potkání se s DVTR...srdečné díky LEVa-netíčku...

Slavjansk

Lin | 25.04.2014

Slavjansk je místem se symbolikou a tuším, že právě zde dojde k rozhodujícím událostem.
(Včera jsem se v diskusi dozvěděla, že jméno je od slova "sláva")
Lidé se drží a jsem přesvědčená, že mluví pravdu, když říkají, že "zůstanou do poslední kapky krve". Pro našince se může zdát takové rozhodnutí jako "přehnané" nebo "nicneřešící", ale pro ruské to znamená nepoddat se, nerezignovat.
Mají vlastně jen dvě možnosti - buď zůstat a vzdorovat chuntě a mít aspoň nějakou naději na svobodu - nebo se poddat a "spolupracovat" s chuntou a vymírat pomalu genocidou, terorem, neutěšenými podmínkami k životu.
Oni berou tu první možnost.
Na OM se před pár dny objevilo videjko s luganskými obránci a s komentářem "...stačí se podívat na výraz v očích...".
A je to pravda. Stačí pohled do jejich tváří a máte jasno, že pro ně není jiného výběru.

https://www.youtube.com/watch?v=LgfbF3L9uaY

Všechny tyto události sleduju velmi pozorně, protože v nich od začátku vidím velmi důležitou lekci pro nás. Probíhají totiž velmi zásadní události, o kterých se tu na stránkách bavíme "teoreticky" - a UE nám ukazuje, jak probíhají v životě, v realitě. Od prvopočátečního "revolučního poblouznění" (zneužitého, neplodného a plýtvajícího lidským potenciálem) - byť za "svobodu a lepší život, proti oligarchii, korupci..." (a my sami máme oligarchu Babiše přímo u zdroje financí) - přes "vystřízlivění" díky neplnění slibů a opětovném dosazení oligarchie k moci - až do pevného odhodlání pokusit se převzít vývoj událostí a "již nebýt jen užitečnými idioty".
Kdo chápe a chápat chce, je pro něj UE neocenitelným zdrojem poučení.
A jsem přesvědčená (stále, bez pochybností), že se všechno vyvíjí tak, jak má - a do spravedlivého řešení vyústí.

Re: Slavjansk

popolvár | 25.04.2014

vsetci velmi pozorne a s napätím sledujeme dianie na Ukrajine. A vsetci vieme, a to tu zaznelo uz viackrát, ze na Ukrajine sa bojuje aj o nasu budúcnost. Tento boj rozhodne, ako dlho, este bude trvat táto "apokalypsa" - zotrocovanie jedincov a spolocnosti aj v nasich krajinách. Ci sa táto nádej, nový impulz zivota preleje cez Ukrajinu ako spojnicu Ruska a zbytku Európy aj k nám, alebo sa Ukrajina stane novou zeleznou oponou, ktorá nás na kratsiu, ci dlhsiu dobu zakonzervuje v tomto nezávideniahodnom status quo. A preto to napätie a nervozita vo vsetkých nás...
Trocha mimo tému:
ad. DVTR/KSB - ak pristupujeme aj k stúdiu týchto materiálov "protodialekticky", cize nehladáme len to, s cím nesúhlasíme, chybicky krásy a akékolvek dôvody na odmietnutie DVTR/KSB ako celku (prístup skeptikov, lenivcov, provokatérov a tých, co si myslia, ze pozrali vsetku múdrost sveta), ale hladáme, co je v týchto materiáloch poucné, cím nás môzu obohatit - sme otvorení, ústretoví týmto myslienkam, casto zlozito formulovaným, tak prínos pre jedinca je grandiózny. Ospravedlnujem sa, ak nasledujúce slová nechtiac vyznejú ako samochvála, ale mi to nedá a ja sám ostávam v údive - zasnem, ako pozitívne vplýva toto dielo na jedinca.
Konkrétne: dnes som dostal email o tzv. STB praktikách v prezidentskej kampani na Slovensku. Precítal som, zanalyzoval, napísal komentár a poslal spät odosielatelovi. A potom som chvílu s údivom nad sebou samým, ked som si ten komentár este raz precítal, ostal stát... Toho - odhalenia skrytej manipulatívnosti clánku a poukázania na pravý zámer autora - by som este pred rokom nebol schopný... A to tieto materiály len cítam priebezne ako sa uverejnujú, plus pár kapitol prekladu... Co to spraví, az si nájdem cas na poriadne stúdium?
Je jasné, ze velkú úlohu zohrávajú aj kvalitné príspevky a komentáre tu sa zíduvsieho spolocenstva. Takze srdecná vdaka vsetkým...

Re: Re: Slavjansk

Lin | 25.04.2014

Myslím si, že druhá půle tvého příspěvku vůbec není "mimo téma", ale naopak moc k tématu. Napsal jsi to moc hezky a tak se připojuju k srdečnému díky všem, kdo se podílejí tvůrčím způsobem na smysluplnosti těchto stránek.
A abych nezapomněla - první půlku tvého příspěvku podepisuju, vidím to stejně.

Re: Re: Slavjansk

J. | 25.04.2014

Taktiež ďakujem všetkým. Informácie tu zverejnené sú unikát. Ako články, tak aj diskusie. Obrovské množstvo útržkov sa mi tu spája do zmysluplného celku a to som zatiaľ prečítal len zlomok dostupných materiálov...

Re: Re: Slavjansk

Andrej | 25.04.2014

Popolvár pekne píšeš,no poraď mi ako mám pristúpiť k štúdiu DVTR
čítal som tak 10strán a nerozumel som ani cca 70% čo je tam písané
je to nejaká monografia vysokoškolského učiteľa či čo? Neprovokujem dlho čítam tento web,ale mám pocit,že je preto tak veľmi ťažko čitateľná dvtr aby ju čo najmenej ľudí pochopilo

Re: Re: Re: Slavjansk

popolvár | 26.04.2014

jednoducho - nespekuluj, skoc a plávaj... Proste kazdý den precítaj 3- 4 strany, ak ti nejaká stylizácia je velmi nezrozumitelná, tak daný odsek, vetu precítaj este raz. Takto pokracuj bez ohladu na to, ci si to pochopil dalej, precítaj celú DVTR. Inác je to vysvetlené aj v úvode DVTR, ako más postupovat. Tu más link na DVTR aj so schémami, obrázkami: http://ulozto.sk/xPkYA75o/dvtr13-03-schemy-pdf
Precítaj si Od ovcana k cloveku, MIM, prípadne Výtah z diskusných príspevkov. A komentáre k clánkom na hlavnej stránke oznacených farebným logom MIM. Posledný gambit je tiez k veci.
Postupne sa ti bude mozaika sama skadat. Je to proces min na rok.

Re: Re: Re: Re: Slavjansk -link na DVTR

Karla | 26.04.2014

ten soubor je smazaný. Kde ještě lze nalézt ?

Re: Re: Re: Re: Re: Slavjansk -link na DVTR

Hox | 26.04.2014

https://dl.dropboxusercontent.com/u/79978438/DVTR13.03%2Bsch%C3%A9my.pdf

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Slavjansk -link na DVTR

Karla | 26.04.2014

Děkuji, funguje, mám to :-))

Re: Re: Re: Re: Slavjansk

Andrej | 27.04.2014

Ďakujem, mám otázku prosímťa: k akému cielu smeruje štúdium KOB? :
Aby bol človek ostražitý?, aby vedel ako je klamaný?,aby vedel koho má voliť? aby bol viacej znechutený keď pochopí metódy manipulácie a ohupovnania či čo?, aby sa prebudilo svedomie u toho kto ho nemá, zväčšilasa morálka ? aby sme objavili v sebe človeka?- nikde som nenašiel odpoveď aby som mal motiváciu študovať.
ďakujem za odpísanie

Re: Re: Re: Re: Re: Slavjansk

popolvár | 27.04.2014

v biznise sa platia tazké prachy za semináre umoznujúce absolventom týchto kurzov prekuknút, resp. odhalit, spoznat uz pri prvotných rozhovoroch s potencionálnym obchodným partnerom, co je zac. Naoko dôveryhodný partner, ktorý ta neskôr oklamal, a s týmto navonok skrytým úmyslom rokoval uz od zaciatku, polozil nejednú firmu, ci zivnostníka... Mozno ti nieco vraví NLP (neuro-lingvistické programovanie)...
Ale teba ako cloveka sa netýka len biznis, ale kazdá oblast zivota.
Más dve moznosti:
1. uzavriet sa, obohnat sa cínskym múrom a prvoplánovite neverit nikomu, ani zene, detom a nakoniec ani sebe samému - podozrievat vsetkých, ze ich jediným cielom je ta "ojebabrat".
2. naucit sa cítat medzi riadkami, doslova cítit loz, manipuláciu, ale aj úprimnost a pravdivost, vycibrit si intuíciu, mat pod absolútnou kontrolou najmä seba a dôverovat zivotu, vediet rozpoznat, co je podstatné a co je len zahmlievanie a nepotrebný balast, atd.
resp. este 3. moznost: nerobit nic a dúfat, ze pomer kolkokrát ta ojebabrali, a kolkokrát si mal stastie na poctivcov (u niekoho aj kolkokrát vybabral on s ostatnými) bude v tvoj prospech.
- to je len jedna malická cast dôvodov preco studovat DVTR, co mi to prinesie do reálneho zivota...
Dalsou sú odpovede na mnohé otázky zivota svojho, okolia, spolocnosti a celého sveta, nad ktorými sa clovek prirodzene zacne zamýslat, ak si na to nájde cas, neupadol do depresie a beznádeje, ci nepodlahol zámerne sírenému stresu a deprivácii...
Kazdý si ten svoj dôvod preco áno, musí nájst sám.
Mna k tomu priviedli diskusné príspevky nicku udo na zvedavci.org.
Boli iné, rozvázne, s nadhladom. Tak som sa ho spýtal, kam na to "chodí"? Poslal mi mailom materiál KOB v rustine - preklady neboli k dispozíci, iba kratsie informacne nahustené zhrnutia: Od ovcana k cloveku, MIM. Tie som precítal, prelozil som obsah a úvod z Krátkeho kurzu a usúdil som, ze to casovo nezvládam... Tak som si zvolil cestu oklukou, skopíroval udove diskusné príspevky zo zvedavca (nieco aj od Kysucana a Oracle), vybral to podstatné, roztriedil do urcitých tém a skompletizoval v podobe, ktorú nájdes na hlavnej stránke, vpravo dole v sekcii Populárnejsou formou pod názvom: Výtah z diskusních příspěvků o Koncepci sociální bezpečnosti

Více zde: http://leva-net.webnode.cz/products/a-este-raz-kob-opakovanie-matkou-mudrosti-je-vytaz-z-disk-prispevku-/

A potom sa chvalabohu rozbehla tvorivá práca tu na leva-nete, ci preklady, ci vyprofilovanie sa návstevníkov a ich podnetné príspevky, ci odkazy na pôv. zdroje.
Ale ako som povedal, dôvod preco más byt kamarát s KSB, musí byt tebe vlastný. Niekoho osloví to, niekto nájde iný dôvod a niekto si zase nájde dôvod, výhovorku preco nie...

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Slavjansk

Andrej | 29.04.2014

Ďakujem!

Re: Re: Slavjansk

Oracle 911 | 26.04.2014

K ŠTB praktikám, zablúdil som na stránku kde ten obskúrny článok bol vyvesený.
1. myšlienka čo ma napadla, že tieto techniky používajú oligarchovia zo západu (z pohľadu KSB úradníci) systému, rozvrátiť hnutie ktoré ohrozuje ich status a potencionálne mohol viesť ku vzniku lepšej/ľudskejšej alternatívy.

Re: Re: Re: Slavjansk

popolvár | 26.04.2014

Ak si spravís vlastnú analýzu tohoto clánku, tak zistís, ze to písal dobre podkutý manipulátor, snaziaci sa zmanipulovat volicov Slovenska v prospech Kisku. Na základe coho tak usudzujem?
1. podla tohto clánku sú vsetci pravicoví kandidáti vlastne skrytí laviciari a skutocného pravicového kandidáta vlastne niet
2. Fico je v pozadí tejto maskarády, cize tzv. pravicoví kandidáti - skrytí laviciari sú vlastne jeho kumpáni
3. vsetci kandidáti z bodov 1 a 2 sú vykreslovaní ako negatívni manipulátori a oblbovaci obyvatelov
4. analytici a hovorcovia podporujúci kandidátov z bodov 1. a 2. alebo varujúci pred Kiskom sú hádzaní do jedného vreca - bodu 3
5. bagatelizovanie výhrad voci Kiskovi
Výsledok? Podprahová, podvedomá manipulácia - "Jednoznacne volte Kisku!"
Inác tento hajzel - skrytý agent scientológov uz zacal plnit svoje spinavé poslanie, a to este nezlozil ani inauguracnú prísahu:
1. Slovensko má uznat Kosovo
2. podpora LGBT agendy - homosexuálnej ( a skryte pedofilnej) lobby - cielom je uzákonenie homosexuálnych partnerských zväzkov a ich zrovnoprávnenie s tradicným manzelstvom. To je prvý krok. Druhým bude právo na adopciu detí homosex. pármi, co je skrytá podpora pedofílie. Tretím krokom je legalizácia pedofílie.
Scientológia je nebezpecná tým, ze pred plnohodnotným zaclenením jedinca do scientol. cirkvi je adept podrobený hypnóze, v ktorej je nútený odpovedat, prezradit svoje morálne a ekonomické prehresky z minulosti. To je nahrávané, a týmto je radový scientológ vydieratelný, t.j. manipulovatelný pre plnenie agendy scientologických spiciek.
Kiska je morálny hajzel, klamár a pokrytec, ktorý na priamu otázku v priamom prenose predvolebnej kampane poprel svoje clenstvo v scientologickej cirkvi. Celá jeho tzv. dobrocinnost bola mnoho rokov dopredu hraná PR maskaráda na emotívne ovplyvnenie budúcich volicov.
Kiska po vyhratých volbách vyhlásil, ze bude plnit predvolebné sluby. A to bude - len nekonkretizoval, ktoré a komu dané... Nie je to prezident obcanov Slovenska - je to rezident zahranicných záujmových skupín - ich záujmy a ciele bude podporovat.

Re: Re: Re: Re: Slavjansk

udo | 27.04.2014

Jestli se nepletu, jak říkaval S.Hawkin(s), tak celá KissKova činnosť prudko páchne fašizmom. Ostatne podobne, jako ono "temní kníže" na západ od nás..a temer identický scenár a réžia všade okolo. Jednou dáva rukou a druhou i 30 berie. Dokolečka dokola, pričom na konci vždy mínus zostáva..
Toľko k spolkočenskej hre
"Financial heroinSideOut"..

No možno im krivdíme a ide naozaj len o negramotné zombiautomaty plne v baalkarskej kontrole Panov zmÁmených.
Či..kedy za obeť "veci" na oltár padnú?
Toť otázka..

"Vždyť vláda věcí tvých se k tobě navráti..lide navrátí.."
I to sa rôzne chápať dá.
HusTotemne, no pri preskočení na druhý surf-kryhu topiaceho sa ľadovca pyramydionu, ostrovčeka vodou zaplavovaného, i pozitívne. Ako v tej rozprávke..
Matrica..MaTrika praktika.

Niet dôvodu na paniku, len prehodnotiť, prejsť si vlnu nadšenia ´89 a kľudne si na nej ozmyslene zasurfovať znovu. Bez opakovania zbytočnej chyby, pred ktorou starší varovali, no i sami prepadali. Keď ide vlna, na ktorej surfovať neradno, zadržať dych a ponoriť sa treba..čas počúvania znovu prišiel.
No zároveň surfer, čo pridlho čaká, azda i nikdy surfuje.
Toľko k raju surferov.

Tož cibrenie "čuchu" Hafana RazUmnejšieho nekončí snáď nikdy.

Re: Re: Re: Re: Re: Slavjansk

popolvár | 27.04.2014

"Niet dôvodu na paniku, len prehodnotiť, prejsť si vlnu nadšenia ´89 a kľudne si na nej ozmyslene zasurfovať znovu. Bez opakovania zbytočnej chyby, pred ktorou starší varovali, no i sami prepadali."
- uz dlhsie rozmýslam, co by mohlo byt tým podnetom, spustacom, iskrou, co rozplamení srdcia ludí dovásne posledných mesiacov roku ´89...
- a zároven - sme toho, tak jednoliato este schopní? Vela sa zmenilo a managéri Amon kultu vediac, ze v jednote je sila, tak nás za tých posledných 25 rokov (Boze, uz tolko? Jedna nová generácia...) riadne rozdrobili a rozprásili... A drobit zacali hned v 90-tych rokoch na VS medzi studentmi... (stúdium na VS je teraz maximálne individuálne, je ta tam pôvodná hutnost a vztahy v rocníkových krúzkoch a odboroch... sorry za nádych pesimizmu...

"Keď ide vlna, na ktorej surfovať neradno, zadržať dych a ponoriť sa treba..čas počúvania znovu prišiel..." a aby to rozlísit ovcan schopný bol a znova sa zaviest nedal - len Clovekom sa musí stat, ci uz mu v tom DVTR/KSB, ci nieco iné pomôct má, inej cesty niet...

Re: Re: Re: Re: Slavjansk

Martin | 27.04.2014

Akú-takú prekážku Kiskovym scientoplánom by mohli predstavovať budúce parlamentné voľby, ak sa do parlamentu dostanú ako-tak normálni ľudia a nenechajú sa pokaziť.

Re: Re: Re: Re: Re: Slavjansk

udo | 27.04.2014

Politici nás síce môžu kryť, no majiteľmi svojej funkcie
ni tak-ni tak nie sú..ak chápete.
Predávajú svoju tvár, no na post to nestačí
a tak investíciu vôlieb splatiť musia
do rúk atlantických kmotrov
rôznych mafióznych a ďalších organizácii

ParLamentácia démoNkracie západného typu?
Snáď od usadenia myšLienky AeGey v Európe hlavy,
i únosu jej Diamom, býkom z EgoPtahlestíny vrypu..
..tam, kde párili sa v pene mora bludísk pávy..

Od čias tých spolu s krásou masky klipu,
z delty až po prameň sPádu, Duny rieky - svetla ľudí,
vnútro jej hnilé hmírením sa búri
a tak vôkol miesto darov nedanajských,
len smrť a bezMierie dávi.

Predvídavá Eu bude a či ďalej temnonosá?
Toť otázka na zem dietok našich!
Keď my chyby otcov vašich
pre budúCnosti zmeniť máme?
To vskutku zobudí sa znova pre vás, Nymfa Kosa.

Všetko podstatné musíme urobiť my, občania.
Hlavne postupne opatrne prebudiť ovčanov..vo svojom okolí, rodinách, práci..mravenčia..mravnostná robota zdola..osvetlenie..vysvetľovanie..pre začiatok aspoň tím, čo nepijú.
Vzlínať ako voda..
..zatápajúca brehy tichých kást spoloNEctnosti
podľa miery chápania každého,
tak na slnku zbelejú otrokárstva kosti.

Je fatálne domnievať sa, že akýkoľvek politik by mohol niečo urobiť za nás. Nemáme právo odovzdať svoje práva iným..deLegovať v tomto zmysle.

Každý má povinnosť naučiť sa dostatoćne pracovať s "LEGOm" tejto mozaiky a stále lepśie konať v rámci svojich možností a schopností. Potichu, medzi riadkami, v kľude prúdu evolúcie Strojenia Jeho.
Ak sami prevezmeme na dedinách a mestečkách konktrolu nad svojimi funkciami, pomôžeme k tomu aj našim tzv."politikom". Dnes monotikom, prvým z otrokov, dozorcov volených, vlastných, konCeptu eaga zloby, draka Úraka doby

V Bratislave je to logicky trochu ťažšie.
Tam asi až na konci..na konci začiatku.

Re: Re: Re: Re: Slavjansk

Oracle 911 | 27.04.2014

Hovorí sa, že dobrá propaganda (v zmysle účinná) obsahuje kúsok pravdy.
Ten hajzel čo to tam písal ten "článok" písal o sebe a o svojich kumpánoch.
Priznávam sa ďalej ako do 1/3 som to nečítal, vedel som kam to celé smeruje nechcel som s tým balastom zaťažovať svoju myseľ, ale krásne ste to zanalyzovali, snáď mal o jedného voliča menej.

Na druhú stranu:
-premiér je rozhodujúci nie prezident, koniec koncov Fico môže presadiť zúženie právomocí prezidenta, takže je to dobré že to dopadlo takto (štáto-strana pre Slovensko je nefunkčný model, pre Rusko áno);
-dni US$ sú zrátané a veľká časť majetku oligarchov sa vyparí, teda nebudú môcť kupovať reprezentáciu ergo ani Kiska, Kličko či Jaceňuk nebude tak horlivo presadzovať ich záujmy (môže sa stáť že si to zoberú do zajačích).

Dodávam že tento štvrťrok či začiatkom budúceho US$ môže skončiť.

Re: Re: Re: Re: Re: Slavjansk

popolvár | 27.04.2014

skús trocha rozviest ten skorý odchod USD, t. j. do zaciatku leta. Podla coho tak usudzujes? Viem, ze sa cinís na financných fórach...
Ja som svoj názor uviedol vyssie.

Přidat nový příspěvek