Strukturovaně o našich prezidentských kandidátech

Strukturovaně o našich prezidentských kandidátech

15.1.2018

 

Migrace a kvóty

Jiří Drahoš

Je PRO přijetí migrantů podle kvót (zatím 2600 migrantů). Je proti přijímání ekonomických migrantů. Je PRO přijímání všech migrantů kteří jsou v nouzi, bez ohledu na kulturu nebo náboženství. Je PRO řešení na kterém se dohodne Evropa, tedy pravděpodobně je i pro přijetí Dublinské dohody, která zbavuje státy rozhodování o tom koho chtějí přijmout.

 

Miloš Zeman

Je PROTI jakýmkoli kvótám o rozdělování migrantů. Je PROTI přijímání ekonomických migrantů. Je PROTI přijímání migrantů muslimské víry nebo jiné nekompatibilní kultury. Je PROTI tomu aby Evropa rozhodovala o tom koho máme přijmout, tedy i proti Dublinské dohodě. Je PRO aby si každý stát mohl sám rozhodnout koho přijme a koho ne.

 

 

EURO

Jiří Drahoš

Je PRO bezpodmínečné přijetí eura.

 

Miloš Zeman

Je PRO přijetí eura za podmínky že nebudeme vyživovat žádnou zadluženou zemi, zejména Řecko.

 

 

Miroslav Kalousek, gauner České politiky, Bakala (největší tunelář ČR viz OKD) a jeho média

Jiří Drahoš

„Nejlépe se mi jednalo s Miroslavem Kalouskem“. Jiří Drahoš za politika který drží slovo a jednalo se mu s ním nejlépe považuje Miroslava Kalouska. Bakalova média jsou Jiřímu Drahošovi velmi nakloněna.

 

Miloš Zeman

Odvěký odpůrce Miroslava Kalouska a také Bakaly a jeho novinářského impéria.

 

 

Stranická podpora

Jiří Drahoš

Jiřího Drahoše podpořily především krajně neúspěšné nebo kontroverzní politické strany. Především TOP09 Miroslava Kalouska, Podvodná STAN v čele s Gazdíkem, nebo KDU-ČSL pana Bělobrádka, ale také levicově-extremistická anarchistická strana Piráti.

 

Miloš Zeman

Miloš Zeman má podporu hlavně občanů, také části ČSSD, úspěšného ANO Andreje Babiše, SPO Zemanovců, SPD Tomia Okamury, KSČM, ale také bývalého prezidenta Václava Klause, a to je co říci vzhledem k tomu že vždy byl jeho nejvzdělanějším politickým soupeřem.

 

 

Charita, pomoc potřebným

Jiří Drahoš

Jiří Drahoš zatím nedal nikomu ani korunu, nikomu ani reálně nepomohl.

 

Miloš Zeman

Miloš Zeman po celou dobu své prezidentské funkce odvádí třetinu svého platu, tedy 60 tisíc korun měsíčně, do Fondu Ohrožených Dětí, tedy Klokánku. V roce 2015, kdy Klokánku hrozilo zrušení, poslal přímo 2,5 milionu korun ze svých peněz aby existenční ohrožení Klokánku zažehnal a Klokánek mohl zaplatit dluhy způsobené tím, že stát přestal Klokánek úplně financovat. Reálně tak na Klokánek, který se stará o nezaopatřené děti nebo děti v nouzi, poslal ze svých peněz kolem 4 milionů korun. Veškeré peníze které dostal na tuto prezidentskou kampaň, což je nyní něco kolem dalších pěti milionů korun, hodlá místo utrácení za svou reklamu také věnovat Klokánku do poslední koruny.

 

 

Komunistický režim

Jiří Drahoš

Jiří Drahoš by odmítl jmenovat jakoukoli vládu s podporou komunistů. Jak si to představuje udělat aniž by přímo porušil ústavu ČR, nebo co by řekl voličům komunistů kteří tuto doposud legitimní stranu volili, zatím nevysvětlil. Trochu to odporuje jeho prohlášení že by chtěl být prezidentem všech občanů. Staví se do role velkého odpůrce komunismu, ovšem nijak nevysvětlil jak je možné že Jiří Drahoš byl na ročním pobytu v Hanoveru v Západním Německu v letech 1985 – 1986 a jako hostující profesor na Univerzitě Sao Paulo v Brazílii. Každému kdo zná minulý režim je jasné, že něco takového nešlo bez opravdu velké přízně strany a míře důvěry, stejně jako bez podání detailního hlášení STB po návratu, o které Drahoš prohlašuje že s nimi nikdy nijak nespolupracoval a nekomunikoval. Zajímavě to podkresluje na internetu kolující informaci, možnou dezinformaci, o jeho přezdívce „Bas“ vedené ve spisech STB, lze vyhledat.

 

Miloš Zeman

Je známý tím že za bývalého režimu dostal celkem třikrát výpověď z práce kvůli aktivní kritice režimu, a to v těch nejožehavějších tématech. Byl velmi aktivním účastníkem událostí z Listopadu 1989. Za minulého režimu mu nebylo umožněno plnohodnotné studium, byl vyhozen ze školy kvůli referátu o TGM, navzdory jeho velmi dobrým výsledkům. Byl nucen studovat dálkově, až po několika letech mu díky velmi dobrému prospěchu bylo umožněno studia dokončit. Nemá problém s KSČM jako stranou pokud ji volí občané, ani s vládou s podporou komunistů nemá problém pokud ji zvolí občané, ovšem sám o ní řekl že takové tendence se už vyžily (Marxismus jakožto ideová základna nynější KSČM). V komunistické straně působil něco málo přes rok, vstoupil do ní v roce 1968 v pokusu zvrátit blížící se události. Z komunistické strany byl vyhozen pro nesouhlas se sovětskou okupací a počínající normalizací v roce 1970, což veřejně aktivně prezentoval a napsal o tom tehdy i článek.

 

 

Vztah k EU

Jiří Drahoš

Lze bez nadsázky říci, že je typickým eurohujerem. Je pro těsnou integraci s EU, pravdou je že je pro aktivnější vystupování v rámci EU. Je jednoznačně proti vypsání referenda o členství v EU, podle něho by o tom neměli rozhodovat občané. Fakt že o vstupu do EU občané rozhodli mu zřejmě nikterak nevadí, toto rozhodnutí občanů nezpochybňuje.

 

Miloš Zeman

Je proti dvourychlostní Evropě, neustále opakuje že ČR vzhledem k jejím ekonomickým výsledkům nikdo nemůže odsouvat na okraj jen proto že nemá Euro. Je pro vypsání referenda o setrvání v EU, i přes to že sám by hlasoval pro setrvání. Je pro výraznou reformu EU, odmítá jakýkoli diktát ze strany EU, je pro zachování naší suverenity v rámci této organizace.

 

 

Vztah k referendům a přímé demokracii

Jiří Drahoš

Jiří Drahoš je proti tomu, aby o důležitých otázkách rozhodovali občané. Podle něho mohou občané rozhodovat pouze o dílčích tématech, nikoli však o zásadních otázkách směřování naší země.

 

Miloš Zeman

Miloš Zeman aktivně podporuje zavedení přímé demokracie. Některé její prvky sám zaváděl v rámci vlády ČSSD kdy byly posilovány role krajské a místní samosprávy. Aktivně podporuje i přímou volbu starostů a hejtmanů. Jako předseda vládní strany předkládal i zákon o referendu který nebyl nikdy schválen. Nyní podporuje takový zákon také, stejně tak další prvky přímé demokracie, mimo jiné přímou volbu prezidenta podporoval také. Je rozhodně PRO aby o důležitých otázkách týkajících se této země rozhodovali občané přímo v referendu, mimo jiné i o setrvání/vystoupení z EU nebo NATO.

 

 

Vzdělání

Jiří Drahoš

Jiří Drahoš je fyzikální chemik, profesor. Na všech jeho akademických článcích je pouze spoluautorem, sám nikdy nic nepublikoval. Je také spoluautorem řady patentů, nikdy samostatným autorem. Vzhledem k jeho působení na postu předsedy ČAV je to přinejmenším zarážející.

 

Miloš Zeman

Vystudoval střední školu ekonomickou, a poté po různých peripetiích s komunistickou mocí dostudoval i vysokou školu ekonomickou, obor národohospodářské plánování. Promoval s červeným diplomem a diplomovou prací s názvem Futurologie a budoucnost. Jakožto nejlepší absolvent téhož roku začal stejný obor vyučovat na vysoké škole.

 

 

Vzory a idoly

Jiří Drahoš

Jiří Drahoš se netají tím že je velkým obdivovatelem Václava Havla, stejně tak jako Slovenského prezidenta Andreje Kisky, za kterého se většina Slováků stydí. Poslední skandál s pořádáním večírků na palubě vládního speciálu nebo jeho skandály kolem financování kampaně mluví za své.

 

Miloš Zeman

Miloš Zeman je obdivovatelem Winstona Churchilla, Tomáše Garrigue Masaryka, nebo také Charlese de Gaulle.

 

 

Uznání ve světě

Jiří Drahoš

Zatím nemá žádné valné uznání ve světě kromě akademického. Jakožto akademik je uznávám v Japonské akademii věd, a ve Slovenské akademii věd.

 

Miloš Zeman

Velmi uznáván mnoha státníky i organizacemi. Vzhledem k tomu že dokáže mluvit ve čtyřech jazycích, nemá problém získat si posluchače v mnoha zemích. Má dveře otevřené v Německu, Rakousku, na Slovensku, v Rusku, Číně, Spojených státech Amerických, v Izraeli, Velké Británii u královny, od Algemainer obdržel dokonce světově prestižní cenu Bojovník za pravdu, hovoří pravidelně na půdě OSN, v Evropském parlamentu, ale i na dalších významných setkáních, zejména ekonomických.

 

 

Zdraví

Jiří Drahoš
Jiří Drahoš nemá žádné známé zdravotní potíže. I přes to nosí brýle, které nemají žádné dioptrie. Tento klam mu zřejmě doporučil nějaký mediální poradce.

 

Miloš Zeman
Miloš Zeman trpí chronickou neuropatií. Je to nemoc při které je obtížné ovládat dolní končetiny. Proto nosí hůlku. Další potíže nemá, a podle vyjádření lékařů, které zveřejnil, je jinak plně zdráv.

 

Diskusní téma: Strukturovaně o našich prezidentských kandidátech

VĚŘTE ZEMANOVI

jINDRA | 24.01.2018

PŘIROVNÁNÍ JE NESMYSL. NEJDE SROVNAT NESROVNATELNÉ. ZEMAN JE POLITIK,DRAHOŠ LOUTKA OVLÁDANÁ KALOUSKEM,KTERÝ,KDYBY NEMĚL TAK ŠPATNOU POVĚST BY JISTĚ SÁM KANDIDOVAL.NEMŮŽE ,TAK NAJAL OHEBNÉHO ŠAŠKA DRUHOŠE. CHEMIK DĚLÁ SLOUČENINU VĚDCE A PRESIDENTA,ATO SE MU NEPOVEDE !!!!

sebevědomý Drahoš co nejdál od hradu .............

bojka | 23.01.2018

S touto ZÁHADNOU EXISTENCÍ by bylo po suverenitě Česka, je to pouze loutka, které vůbec nejde o lidi. Stačí sledovat, kdo ho bude volit - VĚŘÍM VE ZDRAVÝ ROZUM VĚTŠINY ČECHŮ, ŽE ZVÍTĚZÍ PAN ZEMAN.

Dezinformační článek

Dominik | 22.01.2018

Ach jo, opět dezinformační článek. Již první bod je lživý. Drahoš je proti povinným kvótám a takto by se dal vyvrátit celý tento článek.

Re: Dezinformační článek

JanaK | 23.01.2018

Tak se podívejte na video, kde říká, že by neměl být problém přijmout 2 600 uprchlíků podle kvót, ke kterým jsme se ( podle něj ) zavázali. https://www.youtube.com/watch?v=MYaXyPkVUFc

Skutečný Drahošův názor na migranty

Jožin | 21.01.2018

Dne 17.1.18 se od 14 hod. v domově důchodců "Centrin" ve Zruči nad Sázavou jeden z volebních týmů p. Drahoše vedený jeho manželkou uspořádal besedu s tamními důchodci a zaměstnanci. Na dotaz jednoho z účastníků besedy, jaký má p. Drahoš názor na přijetí uprchlíků, odpověděla manželka p. Drahoše, cituji: " můj manžel je tak hodný, že by sem klidně přijal i milion uprchlíků". Pokud nevěříte můžete si to ověřit ve jmenovaném domově důchodců. Jsem toho názoru, že manželka, jako nejbližší člověk zná názory svého muže. Jak to vypadá v poslední době asi na sebe mají málo času, tak se špatně domluvili.

Re: Skutečný Drahošův názor na migranty

jINDRA | 24.01.2018

DEBILNÍ NÁZOR NEZNÁLKA

DRAHOŠ JE NEVOLITELNÝ

ZS | 18.01.2018

https://www.youtube.com/watch?v=2wG1vQTea1k

obektivni srovnani

Kari | 17.01.2018

Vase stovnani je hezke a az na par rypnuti obektivni. Kam se hrabe aeronet. Praci zdar

Dvě cesty

ZS | 17.01.2018

Zvolit Miloše Zemana znamená jít po hrbolaté stezce plné nástrah, překážek i dobrodružství, ale víme kam jdeme.
Volit Drahoše znamená zavázat si oči a nechat se vést kam nám řeknou, třeba do propasti. Já nechci, aby naše vlast spáchala seppuku.

Původně jsem si, řekl, že Drahoš by stál za řeč, ale to jsem o něm ještě nic nevěděl. Pak jsem sestavil mozaiku a přehodnotil pro a proti. V první kole jsem Zemana nevolil, ale v druhém kole mu hlas dám.

Drahoš je sice vzdělaný akademik, ale do politiky vůbec nepatří! "Ano Frau Merkel my přijmeme uprchlíky, ano Herr Junker přijmeme EURO, ale vy občané ČR držte hubu, nemáte právo rozhodovat o vlastní zemi. Vy pane Halík máte pravdu - neumíme si vládnout sami a proto nám musí vládnou EU".

Drahoš je korouhvička, která se otočí tam, odkud uslyší písknutí. Své projevy si nepíše sám, ale dostane je od svého týmu aby se je nabifloval jako básničku, avšak není schopen obstát ve vyhrocené diskuzi. V jednou kuse pořád neví, nechce spekulovat, neví, není si jist, neví co, opravdu NEVÍ?! Jeho tým opisoval proslovy od megalomana a narcise Horáčka a ke všemu tak okatě, že je to až trapné.

Vstupujeme do neklidné doby, která určuje tvář planety na další tisíciletí dopředu a v této době velkých změn a otřesů je potřeba mít na prezidentském křesle skutečně pevnou, neústupnou, silnou, čestnou a nezlomnou osobu, která bude pro republiku symbolem jistoty.

A takovou osobou Drahoš NENÍ ANI OMYLEM. Osobně bych mu doporučil, aby se vrátil zpět na akademickou půdu a je tam spokojený.

Re: Dvě cesty

zdeněk matoušek | 18.01.2018

Jděte do prdele s takovým hodnocením. Najděte si ve slovníku, co je to OBJEKTIVITA. Kdo to sesmolil, za koho píše ? Vám nevadí, že Zeman je hulvát, lže, nedodržuje psané ani nepsané zákony, je mstivý, nestmeluje lidi, táhne Česko směrem na Výcjod, ale ze srabství mluví opatrně jinak ... Takového nechci !!!

Re: Re: Dvě cesty

M.C. | 19.01.2018

Mě na Zemanovi vadí leccos, určitá sebestřednost například, dále nekritická podpora Izraele a našly by se i další věci.
Jenže je to převáženo pozitivními vlastnostmi a kroky ve prospěch státu. Zeman je politický hráč, má svou sílu a hodnotu sám o sobě.
Drahoš je nastrčená figurka, kterou táhne Kalousek, který je rovněž lhář, hulvát a opilec a ještě k tomu podrazák a zaprodanec.
Drahoš slouží právě jenom jako maska k zakrytí Kalouskova ksichtu. A dalších ksichtů řídících Kalouska, mezi nimiž se zvláště vyjímá ropuší škleb George Sorose. Dodržují snad oni zákony?

Navazuje-li Zeman kontakty na východě, můžu mu to jedině pochválit, neboť tam je co získat a kontakty tam pilně navazují i jiní, mnozí daleko intenzivněji než Zeman. Možná někteří z nich nechtějí, abychom jim tam vyžírali kšefty.
Když se podívám, do jakého stavu dostala současná politická garnitura západní země, tak mě to neinspiruje k následování.

Re: Re: Dvě cesty

eM | 19.01.2018

Takové hlouposti může uvěřit jen někdo s manesií. Někdo kdo nás přivedl do NATO a na hradě vyvěsil vlajku NATO a že nás táhne na východ?

Předpokládám že záchod máš taky na východní straně bytu, aby se ti tam dobře kálelo.

Re: Re: Re: Dvě cesty

eM | 19.01.2018

oprava: amnesií

Re: Re: Re: Dvě cesty

eM | 19.01.2018

oprava: vlajku EU

Re: Re: Dvě cesty

padys | 20.01.2018

Matoušku,ty musíš mít v palici úplně vymeteno.

Re: Dvě cesty

Milada | 23.01.2018

Navíc je více než jasné,že pan Drahoš je jen nastrčená loutka.Dávno promyšlená manipulace s lidem českým.Tak tohle si naši milí,kteří padli za svobodu nás všech a ani naše děti nezaslouží!!

Re: Dvě cesty

JINDRA | 24.01.2018

JE NEVOLITELNÝ,MOŽNÁ ŽE JE DOBRÝ ČLOVĚK ,KTERÝ KOSÍ TRÁVU NA CHTĚ A SE SOUSEDY SE NEHÁDÁ,ALE JAKO POLITIK OVLÁDANÝ KALOUSKEM JE NESCHOPNÝ,PROTOŽE POLITIK NENÍ.

Jen dotaz

Fx | 16.01.2018

Kterými významnými státníky je Zeman uznáván? A ještě chybí zmínka jak si vyléčil cukrovku konzumací sladkého, to bych vypichnul v tom je jediný na světě. Jinak objektivitě zdar.

Re: Jen dotaz

Hox | 16.01.2018

Skoro všemi co něco znamenají, ale to bys musel číst něco jiného než tu mainstreamovou břečku, abys měl trochu přehled, co se venku děje.

Re: Re: Jen dotaz

Fx | 17.01.2018

Já se neptal s kým se potkal z titulu své funkce, ale kým je uznáván nebo máš problém porozumět psanému slovu? A co ta cukrovka? Ps a divím se že zrovna Hox podporuje alkoholika

Re: Re: Re: Jen dotaz

ZS | 17.01.2018

Václav Havel, byl ještě mnohem větší alkoholik (při návštěvě v Německu ho museli převést do nemocnice kvůli otravě alkoholem). Winston Churchill musel mít každé ráno sklenku whisky a svou slabostí pro alkohol se nějak netajil. To mu však nezabránilo, aby vykonal mnoho významného a se stal největším Britem.

Re: Re: Re: Jen dotaz

Hox | 17.01.2018

Psal jsem někde o něco tom, s kým se setkal? Na základě jakých informací tvrdíš něco o tom, kým je nebo není uznáván?

Re: Re: Re: Re: Jen dotaz

Fx | 18.01.2018

Já nic netvrdím já se ptám. Malá nápověda když je na konci věty otazník, je to zpravidla otázka. A co ten chlast a ta “vylecena” cukrovka?

Re: Re: Re: Re: Re: Jen dotaz

Hox | 18.01.2018

Reagoval jsi jako bych argumentoval tím, s kým se setkal:

> Já se neptal s kým se potkal z titulu své funkce

ale to jsem nikde nezmínil ani s tím nijak neargumentoval.

Re: Re: Re: Re: Re: Jen dotaz

eM | 19.01.2018

tys nikdy neviděl odcházet cukrovku? To chce se učit.

Re: Jen dotaz

M.C. | 17.01.2018

Z významných státníků si na něj zatím neudělal čas akorát Trump, který má dosud plné ruce práce doma a v Pacifiku a k problémům střední Evropy se ještě nedostal.
Jinak byl Zeman na kafi u britské královny, u čínského a ruského prezidenta byl na potlachu vícekrát.
Udržuje dobré vztahy (podle mě až moc) s černým koněm světové politiky - Izraelem.
Čili má přístup k informacím z první ligy světové politiky ze všech nejvýznamnějších zemí a to z první ruky, ne až zprostředkovaně. To je nutným základem pro to, aby mohl konat v zájmu státu a jeho občanů - sběr informací a jejich vyhodnocování.

Drahoš tyto znalosti a kontakty nemá, musel by si je nejprve vybudovat a naučit se je využívat, což je práce minimálně na dva roky (a ten čas nemáme, chleba se v Evropě láme už teď) a jeho poradci, pocházející vesměs z tábora neokonzervativců, kteří podělali za posledních dvacet let co mohli a kteří jsou už v USA na odpis, mu nic rozumného neporadí.

Neokonzervy umí jenom dosazovat do funkcí užitečné idioty a vyvolávat nepokoje a občanské války, přičemž skoro ve všech případech je režim, který se v takto rozvráceném státě nakonec etabluje ještě horší než ten předchozí.

Přes všechny osobní nedostatky je v současné době Miloš Zeman z výše uvedených důvodů lepší volba, protože nás nezatáhne do neřešitelného průseru.

Re: Jen dotaz

Kari | 17.01.2018

Milos Zeman je uznavan vsemi statniky, podala si s nim ruku a uctive jednala Merkelova, Fico, Kiska, Obama, Putin, Cinsky prezident, Vaclav Havel, temer vsichni soucasni statnici :- )

Re: Re: Jen dotaz

eM | 17.01.2018

Souhlasím s výhradou, že Kiska není státník ale jen politik :-)

Re: Re: Re: Jen dotaz

M.C. | 18.01.2018

Fico a Merkelová také ne, o Veškrnovi a Obamovi, kteří se bez poradců ani nevy...li je škoda mluvit.

Re: Re: Re: Re: Jen dotaz

eM | 19.01.2018

Fico je určitě státník, jinak je hodnotit nehodlám. Byla to trochu nadsázka.

Naprosto vylhaná srovnávačka

Jeronym Bosch | 16.01.2018

Nechápu, kde se bere taková hanebnost, uveřejňovat takto vylhanou srovnávačku!

Drahoš nikde neřekl, že je pro přijetí kvót!
Je to přesně naopak.
Drahoš je proti kvótám a vyjádřil se zcela jasně, že kvóty nic neřeší!

Není pravda, že by Drahoš byl bezpodmínečně pro EUR a Zeman nikoliv!
Oba jsou pro přijteí EUR a oba uvádějí určité splnění podmínek.

Není pravda, že by jen Drahoš byl probruselský a Zeman nikoliv! Víme přeci moc dobře, že Zeman ihned vyvěsil vlajku EU a nechce vystupovat z EU.

Prostěm zcela hanebný a manipulativní článek. Na leva net by se měli hluboce zamyslet, protože v informační válce může vyhrát jen ten, kdo říká pravdu.

Jakákoliv iluze řízení (lhaní) má vždy objektivě katastrofické následky.

Pjakin vám to neustále vtlouká do hlavy a vy se přesto snížíte na manipulace a lhaní!

Re: Naprosto vylhaná srovnávačka

eM | 16.01.2018

Ne, článek není manipulativní, manipulativní je tvůj příspěvek. Článek je tendenční, a to je podstatný rozdíl. Je v něm odražena tendence ukázat srovnáním pravou podstatu profesora čičifouska, a vzhledem k tomu že informace pro článek jsou načerpány z veřejně dostupných zdrojů, je třeba uznat že článek Drahoše velmi velmi šetří a vynechává vyloženě kontroverzní informace které nejsou moc důvěryhodné.

Tobě to ale nemá cenu vysvětlovat, jak vidno reaguješ podrážděne protože článek ukazuje srovnáním tvou modlu, profesora čičifouska z univerzity mňau mňau mňau mňau, ve velmi špatném světle.

Pár argumentů na tvoji zjevnou manipulaci:
- Drahoš pro přijetí EURA uvádí pouze interní podmínky co my musíme než ho přijmeme a vytyčuje cíl do kdy bychom to měli splnit a EURO přijmout, Zeman uvádí externí podmínky co musí splnit EURO aby pro nás bylo přijatelné. Z hlediska zájmů naší země tedy Drahoš chce přijmout EURO bezpodmínečně, naopak hodlá ještě upravovat naše postavení abychom byli při vstupu do eurozóny ekonomicky ještě více podřízení a naše zájmy podmínkami vůbec nehájí, Zeman každopádně ano uvedením podmínek jak musí fungovat eurozóna aby nás přijetí EURA nepoškodilo.

- Zeman je proEvropský, nikoliv probruselský, dostuduj si terminologii. Svou prací upravuje podmínky tak aby nahrával koncepci řízení EU rozloženého mezi státy EU a nikoli koncentrovaného v Bruselu, zároveň aby více řízení přesunul k nám mezi státy V4 které zatím nejsou téměř respektovány při řízení EU. Drahoš je pro přijímání Bruselských řešení, tedy řešení stávajícího centra řízení EU, jako je například jednotné řešení migrační krize o kterém mluví, aniž by jakkoli reflektoval že jsou tu státy které to zpískaly a pustili migranty k sobě, a země které ne. Neodmítnutím přijetí 2600 migrantů první vlny kvótního přidělování popírá naši suverenitu a popírá své tvrzení o nesmyslnosti kvótního řešení migrační krize

- Drahoš není proti kvótám, on pouze lavíruje aby neztratil už tak slabou voličskou podporu. Když by byl proti kvótám jednoznačně by odmítl jakékoli přijetí jakéhokoli počtu migrantů dle kvót. Takto ukazuje že jen lavíruje ale principielně kvóty neodmítá. Princip není o počtu ale o principu. Přijetím byť malého počtu princip neodmítá, naopak přijímá a otevírá dveře dalšímu nátlaku svou slabostí která je u prezidenta země která chce být suverénní nepřípustná

Re: Re: Naprosto vylhaná srovnávačka

Pepa B. | 23.01.2018

Naprosto souhlasím, spíš nechápu ty co podporují Drahoše-Kalouska jak jsou slepí k tomu, kam ta Bruselská Evropa jde.Patrně mají málo informací....Jak to všechno jde podle plánu, těch co to z pozadí řídí...

Re: Naprosto vylhaná srovnávačka

Drak | 16.01.2018

Zásadně se projevuješ, jako hlupák. Asi budeš.

Re: Naprosto vylhaná srovnávačka

Kari | 17.01.2018

Jeste ze jste nenapsal, ze se jmenujete Jeronym Bush : -))

Re: Naprosto vylhaná srovnávačka

Kari | 17.01.2018

Pane Bosh, ta srovnavacka se jakous takous obektivne tvari, do cehoz maj clanky v beznych zpravach hodne daleko. Tak Drahousek je pevne proti kvotam? Chacha, vzpamatujte se : -). Jeho vzorem je V. Havel, a Kalousek k tomu (mimochodem bude to asi dost velky asocial, kdyz si tak rozumi s Kalouskem: -). Je jedna ruka s TOP, s knizetem Karlem i s ODS, tak bude urcite jako obdivovatel V Havla brojit proti kvotam? Trochu selskeho rozumu prosim :- ). Tady jsou dulezita fakta a ta hovori jasne. Za Zemana jsme migrantyy neprijimali. Tecka.

Re: Naprosto vylhaná srovnávačka

Hany | 19.01.2018

Milý zlatý, lidé nejsou hloupí, ani nerezignovali na dění v našem státě, naopak, sledují politické debaty, i to, jak kdo kde vystupuje, jak se chová, mluví, ... Už dávno je pryč doba, kdy Rudé Právo tisklo, co si smí kdo myslet. Takže obvinit někoho z vylhaného srovnávání, je pro mě pouze a jenom úsměvné.

Koukněte na FB Drahoše, je to tam také i s jeho reakcí.

23 | 16.01.2018

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=701324350255264&id=462447430809625

Volby.

Peter Krumpál | 16.01.2018

Myslím, že podstatné je, kto ktorému kandidátovi platí kampaň. A pokiaľ som sa dopátral, tak Drahošovi platia kampaň aj niektoré zahraničné (neznáme) zdroje. A tým bude, ak vyhrá, zaviazaný.

buď anebo

M.C. | 16.01.2018

Já se o politiku aktivně zajímám už 30 let a tak si troufám tvrdit, že Zemanova současná politická orientace je správná, dává nám šanci na přežití jako civilizovanému evropskému národu, zatímco druhá strana nás chce uvrhnout do stejného chaosu ve kterém se plácá západní Evropa, přičemž užiteční idioti se mylně domnívají, že až se to podělá, tak oni si za svých třicet stříbrných zařídí pohodlnou existenci někde daleko.
Nebude to pravda, budou jako nepotřební ponecháni napospas nebo zlikvidováni aby nemohli mluvit.

Re: buď anebo

karel | 21.01.2018

mate pravdu je zavázán a je to cesta do pkel p. Drahoš není dobrým hospodářem republiky

Pěkné přirovnání od Lin, ať nezapadne

Irena | 16.01.2018

http://www.vodaksb.eu/diskuse/politika/comment-page-14/#comment-104476

Římský klub

Pavel | 16.01.2018

Římský klub. Jeden z nich jeho členem. Co to značí, lze snadno dohledat.

Zeman vs. Drahos

peter | 15.01.2018

Uz sa tesim na duel v TV. Zeman Drahosa "zotrie",ako maleho chlapca...pardon, ako akademika :)

Opět lživý článek

Jeronym Bosch | 15.01.2018

Nerozumím, proč se leva-net staví do řady prolhaných alternativních webů?
Drahoš nikde neřekl, že je pro kvóty!
Drahoš, řekl, že přijmout 2600 uprchlíků není problém, ale co když potom přijdou další kvóty a že kvóty nic neřeší.
Drahoš tedy žádé kvóty neschvaluje!

Re: Opět lživý článek

eM | 15.01.2018

Ani neodmítá, a to je v dnešní turbulentní době dost slabý postoj. Faktem zůstává že s přijetím první vlny podle kvót nemá problém. Co je tedy za lež na tom říci že je pro přijetí kvót?

Re: Re: Opět lživý článek

JanaK | 16.01.2018

Doplním Tě zdrojově:
Video, kde Drahoš říká, že není problém přijmout 2 600 uprchlíků https://www.youtube.com/watch?v=TVQEWgQpJvk&feature=youtu.be
http://domaci.eurozpravy.cz/politika/194082-drahos-by-referendum-o-eu-nepodporil-2600-uprchliku-by-pro-nej-nebyl-problem/

To Bosch :

sochass | 16.01.2018

Přiznávám se bez waterboardingu,
nebo jiných donucovacích metod, úspěšně praktikovaných
americkými okupanty,
že navštěvuji i různě prolhané manipulativní weby, to jen proto, abych mohl porovnávat informace, šířené veřejnoprávními médii,
hlavně nejúčinnějším nástrojem státní propagandy - ČT.

Je to naprosto identické k době, kdy velká část občanů poslouchala vysílání radia Svobodná Evropa, chtěli tak slyšet,
navzdory silným rušičkám, i jiné zprávy než od politbyra KSČ.

Zase jde jen o to, naladit občany na tu jedinou správnou vlnu
eurohujerství, ruskou hrozbu a z amerických okupantů udělat
přátele.
Dá to ještě fušku, Soros - přitlač na pilu !

Re: Opět lživý článek

eM | 15.01.2018

A taky by mě zajímalo to "opět". Který článek tu byl lživý?

Re: Re: Opět lživý článek

Hox | 15.01.2018

Co je to za ptáčka, ten mr. Bosch, lze zjistit třeba z této diskuse: http://leva-net.webnode.cz/news/zpevak-aneta-stolzova-se-vyjadril/

Re: Opět lživý článek

Jox | 16.01.2018

Podľa zmlúv EU je migrantská politika suverénnym, teda zvrchovaným rozhodnutím členských štáov EU. Ktory politik sa nepostaví proti diktátu EU komisie v takejto suvislosti, prekracuje mandát dany mu medzinárodnymi dohodami a ustabou svojej krajiny a de facto pácha vlastizradu.
Toľko právna analyza Sudcu najvyššieho súdu Slovenskej Republiky JUDr. Štefana Harabína. Myslim, že to hovorí uplne za všetko. Kto v tomto nema, ako kandidát na prezidenta jasno, nemá na tom poste čo robiť.. To je môj doplnok ku horeuvedenej myšlienke.
Budte zdraví a blaho želám.

Re: Opět lživý článek

M.C. | 16.01.2018

Drahoš podepsal tzv. Výzvu vědců, která požaduje aby naši politici, potažmo celá země, byli otevřeni přijímání přivandrovalců bez ohledu na to kdo jsou a kolik jich je.
Je to napsáno takovým jazykem a slohem, jako kdyby k nám utíkali naprosto mírumilovní příslušníci národů, kteří se poté, co dostanou první nezbytnou pomoc aktivně zapojili do ekonomiky našich zemí. Např. jako když od nás utíkali za minulého režimu lidé na západ, kteří se až na pár výjimek normálně zapojili do fungování společnosti a nijak ji neohrožovali.
Vzhledem k tomu, jak moc se to míjí s realitou, tak by to mělo být označeno za sci-fi.
http://www.vyzvavedcu.cz/
Jediné co mě potěšilo, že po prohledání celého seznamu signatářů jsem tam neobjevil nikoho z mojí alma mater, zřejmě se tam udržuje zdravé logické myšlení techniků.

Re: Re: Opět lživý článek

nigdo | 16.01.2018

A já mám mít problém, že z VŠCHT Praha jsou jak Drahoš, tak Kalousek. Vzdělání natož absolvování vysoké školy má minimální vliv na to, jaký je kdo člověk. Rozhodující je jaký v průběhu života získává a přijme světonázor, zda se chce být člověkem nebo "uspět" v životě. A to je to základní.

Přidat nový příspěvek