Záznam přednášky na téma KSB

Záznam přednášky na téma KSB

13.8.2018

 

Pro případné zájemce, záznam přednášky na téma KSB, která se konala nedávno na Slovensku.

 

 

 

Diskusní téma: Záznam přednášky na téma KSB

Díky autorovi

Člověk | 03.09.2018

Vřelé díky autorovi této přednášky za jeho činnost. Nejenom že podává KSB v srozumitelné formě v rámci časových možností, ale motivuje i ostatní studenty KSB k šíření koncepce dál.

Re: Díky autorovi

Člověk | 04.09.2018

Chtěl jsem se ještě zeptat, zda-li druhé video skutečně končí vysvětlení mozaikového a kaleidoskopického vnímání světa. Zdá se mi, že je jakoby useklé. Ještě jednou děkuji.

podakovanie

tulo | 24.08.2018

vyborna prednaska. niektore veci co som nechapal super vysvetlene, hlavne ohladom ten pravej mozgovej hemisfery. Mam len na autora jednu otazku. Ci je pravidelnym prispievatelom tu do diskusii na levanete a vodaksb. Ak ano, tak aky ma nazor na sformovanu czsk ksb komunitu, ci sa mu paci a tak, a ak neprispieva, tak dovody preco nie.

Poďakovanie.

t | 19.08.2018

Vyjadrujem uznanie a vďaku.Dobrá práca.

Poděkování

Věra | 19.08.2018

Děkuji za pěknou přednášku. Určitě je pro mnohé lidi prospěšná. Aspoň soudím podle sebe, pomohla mi lépe vstřebat, co jsem četla nebo slyšela. Prosím, pokud bude možnost, předávejte další informace, je to velká služba pro ostatní.

tak pardon za opätovnú ostrosť, ale..

ľudo | 15.08.2018

Mňa len nahnevalo, že zasa tu poniektorí kritizujú
a´la slniečkári a serešjugend bez toho,
aby čokoľvek konkrétne, konštruktívne pre zlepšenie situácie v spoloČnosti zrobili.

Možno ide ale zasa len o starých trolkov-truľkov
v cisárovom novom šate..

Mladý Človek urobí aspoň niečo
a starí sú hneď múdri jak rádio,
sypúc vylepšenia na neho,
no sami prstom nepohnúc..

Bo tým, ktorí sa úprimne snažia,
hoc i chyby k dobru prirátané budú.

Nebojte sa konať podľa miery chápania,
ak máte pocit, že ste si KSB/DVTR dostatočne osvojili.
Nejde predsa o dokonalosť, ale o doStatočnosť.

Čo hovorí Biblia na tému?
Kniha Zjavenia kap.3, Zjv 3,15-16:
"15 Poznám tvoje skutky, že nie si ani studený ani horúci. Kiež by si bol studený alebo horúci!"
"16 Takto, že si vlažný, ani horúci ani studený, už-už ťa vypľúvam z úst."

Re: tak pardon za opätovnú ostrosť, ale..

Nep | 18.08.2018

-To sa dá pochopiť, ale. Dalo by sa to riešiť aj rozumnejšie.
-Na označenie Soroš jugend nemám dosť dôkazov.
-Toto o trolkoch považujem za reálnejšie, i keď. Na toto označenie by som musel byť v lepšej strategickej pozícii, ak vôbec. Vzhľadom k informačnému prostrediu by som toto radšej vôbec nevyťahoval.

-Mladý, starý. Je to človek. 15 ročný telom, môže mať Dušu starú ako sám vesmír a 75 ročný môže byť v porovnaní s ním ako kojenec oproti starému mudrcovy.

-Ide o to, o čo sa snažíte. Čo je skutočná priorita, cieľ.

- ...

- Biblia toho hovorí viac.

K Diskusii:

-Je potrebná prednáška aj pre začiatočníkov.
Môže byť užitočná aj pre skúsenejších aby si osvojili spôsoby šírenia koncepcie spoločenskej bezpečnosti medzi širokú verejnosť.
Tu naozaj nieje vhodné vyťahovať Atlantídu a pod. (Ostatne, pri najlepšom to dopadne ako téma HVR na tomto mieste). Podstada problému sa dá priblížiť aj fiktívnym príbehom vytvorenom na reálnom základe.
Takáto forma predania informácie je pre prebúdzajúce sa vedomie prijatelnejšia. (Ako Človek známy ako Ježiš Kristus, keď hovoril o NeBes-kom kráľovstve.)

-Je možné, je to ľahké. Táto prednáška je perfektný základ. Dá sa upraviť tak, aby bola pochopiteľná a prijateľná aj pre spiace - prebúdzajúce sa Vedomie.

Jednoduché riešenia sú zvyčajne tie správne.

^

Re: Re: tak pardon za opätovnú ostrosť, ale..

ľudo | 19.08.2018

O jednoduchých riešeniach sa môžeme baviť
pri rovnako naladenej frekvencii, miere chápania.

Inak dotyčný čokoľvek podstatné zvykne stereotypne-programovo
pravdepodobnostne predurčene pochopiť hodne šialene.

AK dokáže pochopiť, že to, čo si väčšinou myslí,
vôbec nie je on sám.
A to je len prvý krok..von do príjemnej reality.
Presne opačne, ako v programe filmu Matrix, ak si pamätáte na tú scénu..

O kvalite.

Definitiva | 15.08.2018

Veľmi potrebná iniciatíva, už tu mala byť dávno a plošne. O Američanoch v karavane vie každý, o prednáške iba jedinci.
Je treba zapojiť profesionálneho prednášateľa. Prednášajúci má katastrofálnu výslovnosť slov a slabík, dosť často ho nerozumieť, slovo si domyslím spätne z kontextu. Výslovnosť musí byť ako pri básničke, alebo rozprávke od Krónera. Je tam veľa zbytočných slov, ktoré nesúvisia s témou, odvolanie na divákov, poslucháčov, minulosť, odvádza to pozornosť. Tam, kde je veľa slov, tam sa stráca sila myšlienky. Prestávky medzi slovami sú niekedy také dlhé, že som začal posúvať video dopredu. Nevydržal som ani tri minúty, nemám na to čas. Preto by bol vítaný prepis prednášky bez zbytočných vsuviek prednášajúceho. Toto video je totálna strata času, urobte z neho polovicu kratšie, ale myšlienkovo obsažné. Prednáška má svoje pravidlá, treba si ich naštudovať a dať to človeku, ktorý vie ako sa má prednášať a má na to vlohy.

Re: O kvalite.

ľudo | 15.08.2018

Chcete tým povedať, že sa hlásite ako II. dobrovoľník v poradí?

Lebo ak nie, mlčte, bo vyzeráte ako hlupák kvakotajúci, nadávajúci opitý na trhu..

Re: O kvalite.

ľudo | 15.08.2018

Kritizovať môžte, keď to VY urobíte lepšie.

Re: Re: O kvalite.

Honza Větrník | 17.08.2018

Dovolím si citovat Karla Čapka "kritik je člověk,který by to udělal líp,kdyby to uměl"

Re: Re: Re: O kvalite.

ludo | 18.08.2018

Dik..jasne.
Len jako on ma pravdu..
..vsetci tu uz roky mudro v diskusiach kecaju,
ega honia, no skutek utek.
Ze by s prekladmi pomohli,
prednašku zrobili, tak ništ..

To ma tu s..re.
A ne len mna..
.. i ked mnohi z nich to isto i dobre myslia
a isto nejde zdaleka vzdy iba o provokaterov

Tož tak..

Re: O kvalite.

Prednášajúci | 15.08.2018

Ahoj Definitiva, neveril by si, ale svojho času som absolvoval pomerne drahé školenia ohľadom účinnosti prezentovania a tvoje výhrady akceptujem aj chápem, zároveň však musím dodať, že:

- NIKDY sa obsah/forma nebude páčiť všetkým, dôležité je, aby to oslovilo väčšinu, a to si skromne myslím, že sa podarilo
- Posledný mesiac pred prednáškou som bol tak časovo, psychicky aj fyzicky vyťažený, že si to bežný smrteľník ani nevie predstaviť a pravdepodobne by po takom výkone namiesto prednášania o KSB/DVTR išiel spokojne oddychovať na ARO. Toľko k mojím možnostiam kvalitnej prípravy.
-Nezrušil som to iba kvôli hodnote danej myšlienky a celkovej budúcej prospešnosti danej akcie. To nie sú výhovorky ale konštatovanie okolností, čo bežne ľudia nevidia a ani nemajú ako vedieť.
- Prednášal som po veeeľmi dlhej dobe 1x, pochopiteľne by to bolo na 3x-30x-50x lepšie.
- Bežne sú prednášajúci "nadrvení" celú prednášku od A po Z s iba malými odchýlkami, vieš si to predstaviť pri KSB? Bolo by to jednak umelé a aj nemožné - vzhľadom na objem informácií, ktoré spolu súvisia a navzájom sa rozvetvujú/dopĺňajú. Pri mojej "príprave" som napr. dokázal pri prvom slajde rozprávať vyše hodinu, potom som uznal, že to takto nepôjde a nechal som to viacej na spontánnosť.
- Rovnako si myslím, že pri tejto tématike nie je vhodné používať rôzne finty na zaujatie či "namotanie" publika ako to robia predajcovia či rôzni šmejdi, samotná téma je tak dôležitá, že aj tak zaujme iba toho, kto naozaj chce a je na to pripravený. To neznamená, že sa to nedá zlepšiť.
- k tej rýchlosti - keďže si Zaznobina/Velička bežne púšťam na 1,5x rýchlosti, tak ďakujem za kompliment.
-

Re: O kvalite.

Cico Ciciak | 15.08.2018

> Veľmi potrebná iniciatíva, už tu mala byť dávno a plošne.

Mohol si sa jej chopiť už dávno.

> Prednášajúci má katastrofálnu výslovnosť slov a slabík, dosť často ho nerozumieť, slovo si domyslím spätne z kontextu.

Prednášajúci na to, že nie je profesionálom, tak prednášal a formuloval myšlienky celkom dobre (osobne by som si určite viedol o dosť horšie než on).

Z tvojej strany sa jedná buď o drzosť najhrubšieho zrna alebo provokáciu.
Nasrať!

Re: Re: O kvalite.

Tlak | 15.08.2018

Si si prečítal
sa ti nepáčilo
napísal si Nasrať !

A potom ti ani netrvalo dlho kým si si našiel aspoň dve vety, čo by výlev tvojho ega mohli podoprieť.

Keby si si namiesto toho prečítal diskusiu, prišiel by si na to že sám Prednášajúci sa na svoju obranu priznal k tomu že je to tak komplexná a zložitá téma, že nie je jednoduché komunikovať ju ako atraktívnu. Tiež kúsok aliby, že "veď to aj tak len ten čo chce si z toho dačo zoberie".

A TO JE TEN BOD... že ten kto chce, ten si to nájde, prečíta, pokúsi sa si z toho niečo zobrať a nakoniec časť úspešne aplikuje v praxi. A nepotrebuje k tomu prednášku na vlastné náklady, s obrovským odporom prostredia a okolností "za posledný mesiac", ktorá by sa z pôvodnej hodiny dala skrátiť do 15 minút bez odobratia akejkoľvek podstatnej faktológie. A na to presne narážal tento príspevok na ktorý ciciak reaguje tak podráždene.

Ja a myslím že ani "Definitiva" nie sme odporcovia KSB/DVTR ani osoby Prednášajúceho. Preto mi príde choré že najlokálnejšie mená ako ľudo a ciciak, ktorí tu roky prispievajú, prekladajú videá reagujú na plody svojej činnosti cez ego. Lebo ten povedal to a lebo ty ked si mudry tak to sprav sam a bla bla bla. To je úbohé. Ak sme neznalí a ozaj máte pravdu, vyveďte nás z omylu. Zatiaľ ste iba prototypom hesla " Kto nejde s náma jde proti nám"

Re: Re: Re: O kvalite.

ľudo | 16.08.2018

Zasa deMaghógia Mr.T ?
Dolfiho heslá používaš ak, tak ty..

Ok..ku konštrukcii:
Prečo sa nezamýšľaš nad tým,
na čo ti poukazujeme, nad podstatou napísaného
a snažíš sa to postaviť do absurda,
mimo rámca platnosti daných,
dobre myslených výrokov?

Proti tvojim námietkam, doplneniam predsa v zásade
nikto nič nenamietal. Ostatne..boli tu povedané, sformulované už neraz a všetci ich v zásade dobre poznáme, boli tu veľa krát prediskutované.
Ok, možno si fakt len nový..

Prečo ty ale neprijímaš naše námietky,
doplnenia svojich vyjadrení?
PODSTATU korekcii tvojho spôsobu uvažovania..a hlavne konania.

Re: O kvalite.

Hoblík | 16.08.2018

Je skutečně velmi důležité a podporuje významně efekt obsahu, forma jeho předání a přednesení. Návrh angažovat "profesionálního přednášejícího" je ale nesmysl s ohledem na okolnosti. Přednášet se musí každý člověk naučit a musí se to učit v praxi. Někdo je opravdu kopyto a někdo velký rétorický talent. většina potřebuje určitý čas a penzum zkušeností, než to přiměřeně zvládne. Je mnohem lepší, když o jakémkoliv tématu hovoří člověk, který se mu věnuje a rozumí mu, než profesionální řečník, který takový vztah k věci a hloubku jejího náhledu vůbec nemá. Je zkrátka lepší přetrpět kostrbaté začátky budoucích dobrých přednášejících, než vsadit od počátku na skvělou formu prezentace ovšem pouze povrchního náhledu tématu. Přeji řečníkovi z přednášky hodně dalších zkušeností a postupnou precizaci svých i řečnických dovedností. Je toho schopen, tak jako většina z nás, až časem. Ale to se pořád ještě vyplatí ! :-)

na prvýkrát ok

Tlak | 14.08.2018

Je to pekné a v rámci cieľa približovania KSB verejnosti to je dobrý čin. Z hľadiska prednášania a prenášania informácie to chce vyostriť. Na prvý pokus je prednáška super, do budúcna by sa to dalo určite zoštruktúrovať. Takto podávané informácie môžu dávať zmysel pre ľudí, ktorí sa už stretli s koncepciou a teoriou riadenia ale skúste sa vžiť do nováčika, ktorý sa v budúcnosti môže zúčastniť ako poslúchač takejto osvety. Sedieť tam a počúvať niekoho rozprávať o Atlantíde a o veciach z pred 3000rokov. OKej veď to si povedzte potom ale nie ako vatu medzi bodmi prezentácie. Tým znižujete dôveryhodnosť a pôsobíte ako ufóni ( a to nemyslím v zlom, ja netvrdím že to čo vravíte nemôže byť pravda). DVTR, KSB sa dajú určite priblížiť resp. doslova "predávať" asociáciami, ktoré sú bežnému životu dnešných ľudí bližšie. To znamená napríklad komunikovať cez príbehy z pracovného prostredia, z osobného života. Teda ako v prednáške hovoríte spájať slová s obrazmi a to dosiahnutím správnej komunikácie, terminológie. Dajte ruku na srdce, neverím že prvé čo ste čítali alebo počúvali o KSB a DVTR boli články o ufónoch, prediktoroch, atlantídach a faraónoch.. Veď fajn, časom to začne dávať zmysel ale to sú odvážne veci ktoré musíte podložiť uveriteľnými bodmi (ako napríklad MIM, samotnou DVTR, fungovaním psychiky, jej filtrami vnímania). Nemusím byť prorok aby som si mohol byť istý že drvivá väčšina dnešnej SK/CZ obce okolo KSB/DVTR sú ľudia, ktorí k téme prišli až na základe prvých prekladov Pjakina. A prečo? Lebo štatisticky viac ľudí zaujímajú veci z praxe jednoduchšie predstaviteľné (ako napríklad Pjakinové analýzy o dnešnej globálnej politike), než nejaké bájky o Atlantíde a podobne. Verím že Vám KSB a DVTR už neraz veľmi pomohlo či v súkromnom, či v rodinnom alebo v pracovnom smere života. Prečo radšej nekomunikujete toto? A v konkrétnych prípadoch viete krásne odhaľovať jednotlivé princípy DVTR aj KSB. Takto, keď vy referujete to čo ste si prečítali, vidno akurát Vašu snahu to posúvať ďalej ale nie samotný posun. Príde mi to ako zbytočné prepisovanie z papiera na papier. V príkladoch zo života si z takéhoto sedenia čo to reálne odnesú aj poslucháči. Takto ste sa zatiaľ naučili Vy, tým že ste začali učiť druhých. Čo je tiež super, do budúcna bude ešte lepšie ak to osloví aj nevedka, ktorý o pojmoch koncepcie ešte nepočul. Keď mu na príkladoch zo života vysvetlíte napríklad efekt opičej pracky a pod. Ale aj tak dobrá práca a je super že Vy aj tam prítomní posluchači trávite čas a energiu posúvaním sa vpred. Len tak ďalej

Re: na prvýkrát ok

ľudo | 15.08.2018

Súhlas.
Bol by ste ochotný to takto urobiť?

Re: Re: na prvýkrát ok

Tlak | 15.08.2018

ľudo, nie nebol by som. Som ochotný podať konštruktívnu kritiku a úprimnú spätnú väzbu.

Re: Re: Re: na prvýkrát ok

ľudo | 16.08.2018

Ak sa to nebudeš snažiť i sám pred druhými formulovať,
"prednášať", nikdy KSB/DVTR dostatočne nepochopíš.

Najcennejšie nie je odrapkanie,
ale popísanie daného modelu vlastnými slovami.
V neposlednom rade hlavne pre teba samého.

Ide o najprirodzenejší mechanizmus "utriasania" myšlienok, vlastných stereotypov myslenia..
.. a pritom pozorovanie stále sa zlepšujúcej komunikácie s Force Majeure (Force Majore, Vis Maior, Cas Fortuit, Casus fortuitus) vo forme-miere od Neho obdržiavaných nápadov, exponenciálneho rastu ich ako závažnosti, tak aj množstva..

Na začiatku cesty konáme ako ľudia smerom k Človeku
možno i zbrklo a dosť "od veci",
no postupne stále lepšie..

"Nebojte sa!" (..myslieť a hlavne konať)
Vravieval na úvod svojich rečí už Issa z Nasarie.

Neprimeraný strach zväzuje, zotročuje,
primeraná opatrnosť naopak, chráni.
Rozlišujte

Re: na prvýkrát ok

Prednášajúci | 15.08.2018

Ahoj Tlak, v podstate sa dá s tebou súhlasiť, takže je na mieste otázka, ktorú ti položil ludo, ideš do toho? Ja by som to napr. vedel, až na to, že nemám na to čas + potrebnú techniku a know how na realizáciu, nápadov mám dosť. Rovnako v neposlednom rade treba peňáze. Aj táto prednáška bol čisto dobrovoľnícky počin na úkor osobného času za vlastné náklady.

K tomu ostatnému:
- Tá prednáška je úmyselne obsahovo tak ako je a nie inak
- Bola určená (aj je) pre publikum, ktoré sa s KSB už stretlo a má aspoň niečo prečítané a ak nemá, je v popise videa odkaz na tlsté knihy
- Keď sa niekto naplaší Atlantídou, je to skôr jeho problém ako náš, nemyslíš?
- Apropo bez spomenutia Atlantídy, resp. pomenovania problému "od začiatku" nedostane poslucháč celostný obraz, ktorý je aj pri okrajovom vysvetlovaní globálneho historického procesu nevyhnutný. Dalo by sa to vysvetlovať aj od súčasnosti smerom dozadu, no rovnako by sme sa dostali nevyhnutne až k "začiatku".

Dik za spätnú väzbu.

Re: Re: na prvýkrát super

ľudo | 15.08.2018

Tiež sa inak snažím najmä spočiatku.. pre newcommerov
Egypt, a prípadne iné možné predchádzajúce civilizácie nespomínať, včítane hypotéze o Atlantíde & co.

Tak aj iné kontroverzné témy ohľadom štatistickej možnosti.. objektívnej pravdepodobnostnej predurčenosti mimozemského života na exoplanétach a pod, +specifická vzdialenosť a neprítomnosť rotácie nášho Mesiaca, atď..

Aby som zbytočne neprovokoval predprogramované klapky, tunelové videnie prebúdzajúcich sa ovčanov :)

A ak to obćas i spomeniem, tak výlučne ako možné hypotézy pri snahe o vysvetlenie objektívnych javov-dejov-procesov, zatiaľ nedostatočne kontextuálne interpretovaných tzv. oficiálnou vedou..

Ten štýl Jefimova v tomto zmysle nie je obćas na škodu..
Je to taký opačný koniec rámca oproti Pjakinovi.
Ostatne..obćas sa tým štýlom stále viac i Veličko vyjadruje, prípadne neraz i Zaznobin blahej pamäti

Tvrdšie a priamo..až konfrontačne idem iba na vyslovených provokatérov.

Re: Re: na prvýkrát ok

Tlak | 15.08.2018

Rado sa stalo, určite to ber v pozitívnom duchu, nie je nutné staviať sa do obrany.

Myslím že otázka nie je úplne na mieste, lebo takto to nefunguje. Myšlienky, ktoré prostredníctvom riadenia schopných jedincov materializujú sú tiež obohatené o rôzne spätné väzby, kritiky, recenzie a názory a nie je nutné aby sa do realizácie zapájal každý hodnotiaci. Taktiež na to nemám čas a preto som s tým ani nezačínal.

Je to ozajstné zadosť učinenie ak takto investuješ svoj čas, energiu a ďalšie náklady do spoločnosti, verím že reakcie všetkých naokolo ti nakoniec pomôžu napredovať v tejto iniciatíve.

K tomu ostatnému: nesúhlasím s tým že je to ich problém že ich vyplaší Atlantída. Práve naopak, ak to podryje tvoju autoritu, bude to na škodu oboch strán. A ten človek odíde s výstupom, že ak tu niekto má problém, tak to bude ten chlapík čo niečo bľabotal o Atlantíde. To je ako keby mladému dieťaťu, ktoré vidí prvýkrát v živote sanitku niekto rovno začal rozprávať o amputácii končatín, o patológii a pod. No v tom prípade by ho jeho podvedomie asi veľmi nesmerovalo k tomu aby bol jedného dňa chirurg. Ale keby mu povedali, "tam dnu je ujo, ktorý zachráni človeka, aby sa mohol zasa hrať so svojou rodinou", tak to už napríklad môže byť "zárodok". A koho je to problém, či to z dieťaťa zrobí adepta na budúceho lekára? No ja tvrdím že rozhodne preberá zodpovednosť ten, kto prezentuje. Možno zbytočne komplikovaný príklad, verím že ale nakoniec vidno kam tým mierim. Jednoducho atlantída nie.. Tak ako nižšie píše ľudo

Re: Re: Re: na prvýkrát ok

Prednášajúci | 16.08.2018

S tou Atlantídou nemôžem súhlasiť, pretože tam sú (aspoň podľa mňa ako aj podľa VP SSSR) počiatky, dôvody aj následky toho, čo zažívame ako civilizácia v súčasnosti, bez pochopenia (zistenia) príčiny čo sa "tam" vtedy stalo nebudeme mať nikdy ucelený, mozaikový obraz. Keď je pre niekoho priveľa vôbec o existencii Atlantídy (ako epochy/minulej civilizácie, nie nejakej konkrétnej ríši) uvažovať, je to fakt jeho problém a musí si nevyhnutne doplniť faktológiu, inak nemôže obsiahnuť úplnú problematiku globálneho historického procesu. Samozrejme je to iné, keď sa bavíš 1v1 alebo v úzkom kruhu, tam vycítiš čo je zbytočné otvárať a čo nie, no tu som sa prihováral širokému publiku, kde sa nájdu všetky skupiny.

Re: Re: Re: Re: na prvýkrát ok

Milan | 16.08.2018

Myslím si, že pre začiatok by bolo vhodné začať organizovať prednášky pre ľudí znalých problematiky, aby sa v mestách a obciach aspoň spoznali medzi sebou, vymenili si informácie plus rozšírili o nové informácie a že majú rovnaké zmýšľanie. Osobne som sa v poslednej dobe stretol s mnohými ľuďmi podobného zmýšľania a pritom som o tom ani netušil. Potom sa to spoločne môže začať šíriť pre neznalých, tak ako bolo spomenuté opatrnou formou a nevyrukovať na nich rovno s Atlantídou a pod.

Re: Re: Re: Re: Re: na prvýkrát ok

ľudo | 17.08.2018

Vidím to podobne, i keď zčasti chápem aj Prednášajúceho..

..a aj ja sa stále viac stretávam s ľuďmi, ktorí sa prebúdzajú..prípadne aspoň úprimne hľadajú..riešenia.
I mnohí, ktorí boli totálne zarytí.. vyzerali ako fanatickí sliniečkári.
To je fajn.
Snáď to stihneme..

výborná video s Pyžikovem

Libor Smetana | 14.08.2018

https://www.youtube.com/watch?v=or3f-8gsfg0

... jasne a jednoducho podana KSB

Slovenka | 14.08.2018

hodne sirenia...

prednaska

Marek | 14.08.2018

Tiez by som dosiel ak by to nebolo v Medzilaborciach...

prednáška

Milan | 14.08.2018

Je to perfektná prednáška, škoda, že nie je celá. Bolo by možné osloviť prednášateľa, aby prednášal po celom Slovensku?

Re: prednáška

L. | 15.08.2018

Hlasuji pro rozšíření přednášky i do ČR.

Re: Re: prednáška

Prednášajúci | 15.08.2018

Ďakujem pekne, samozrejme ide o to, čo od toho očakávate?
Môžte ma kontaktovať na pcmachos@gmail.com

Re: Re: Re: prednáška

Milan | 16.08.2018

Osobne rozšírenie si znalostí a výmenu informácií

Přidat nový příspěvek