Petr Chobot - Kdo manipuluje Českou republikou 1. část

Církevní restituce - vrácení lupu zlodějovi,aneb ZKOUŠKA, co si necháme líbit....

Vynikající povídání Petra Chobota z amazonského pralesa, toto určitě stojí za poslech.

 

Kdo manipuluje Českou republikou 1. část

 

Petra Chobota jsem v podstatě nikdy nesledoval, ale co se týká tohoto povídání - podepisuji každé slovo.

 

Cyklus má ještě čtyři pokračování - ty jsou zde.

 

Diskusní téma: Petr Chobot - Kdo manipuluje Českou republikou 1. část

Re: Re: Re: Hox a Taurus

taurus | 03.02.2013

No comment.
Ať si tady každý udělá svůj názor o tom, kdo je, a kdo není zakomplexovaný.
P.S. Informace je taková, jaká přichází. Válčí ten, kdo bez urážek neumí diskutovat.

Re: Re: Re: Re: Hox a Taurus

Reptilián | 03.02.2013

Zamet´ si nejrříve před svim prahem.Pane zakomplexovaný.

Re: Hox a Taurus

Hox | 03.02.2013

"Hoxi vyjasněme si :
Za prvé,nejsem přívrženec ani nadšenec P.Ch!!!! To si zapamatuj!!
Za druhé,Hoxi aTaurusi neznáte češtinu?
Zadek, čuchat, smrdět není vulgární výraz.
Za třetí me to vaše cvrdlikání nezajimá."

Tak co nebo kdo tedy jsi? A co prosazuješ? Pokud tě ničí názor nezajímá a nemáš krom napadání co smysluplného říct, proč sem píšeš? Ale abych zakončil v pozitivním duchu: pokud se Lin omluvíš, můžeš si za odměnu 3x čuchnout k mému zadku.

Re: Re: Hox a Taurus

taurus | 04.02.2013

Už jsem ho vyčislil:
Peptilián
Лкщлщв.д
Krokodýl
Tři jména, pod kterými se objevil. Ale způsob komunikace, lexika a interpunkce zůstala stejná.
Krokodýle, nač se tak ztrapňuješ?

Re: Re: Re: Hox a Taurus

Reptilián | 04.02.2013

Jakou můžu čekat odpovědˇ od čecháčkovského debila??

Re: Re: Re: Hox a Taurus

Hox | 04.02.2013

Reptilián není "krokodýl", nevidím mezi nima žádnou podobu textu (pokud tu nejsou krokodýli dva)

Re: Re: Hox a Taurus

Hox | 04.02.2013

omlouvám se čtenářům, on si o to vyloženě říkal a neudržel jsem se..

Re: Re: Hox a Taurus

Reptilián | 04.02.2013

Do tvého zadku můžu tak akorát strčit granát a zatáhnout za šnůrku!!!!!

Re: Re: Re: Hox a Taurus

taurus | 04.02.2013

Jsem zvědavý, pod kterým jménem se objevíš příště?
Reptiliáne, Krokodýle-Лкщлщв.д?
Nebylo to až tak složité. Лкщлщв.д je nabraný azbukou Krokodýl, a Reptilán je Ještěr, vlastně to samé.
Takže trapas, vážený.

Re: Re: Re: Re: taurus

Reptilián | 04.02.2013

Reptilián ty českej debile!!!!!!!!

Re: Re: Re: Re: Re: taurus

taurus | 04.02.2013

Podle hysterické reakce soudím, že jsem se trefil

Re: Re: Re: Re: Re: Re: taurus

Reptilián | 04.02.2013

To jsem se pobavil!HA,HA,HA,
Arijské bratrstvo Čau

Hádání konspirátora

Aleš Krejčí / Brno | 01.02.2013

"O ZÍTŘKU PŘEDEM NIKDO NIC NEVÍ." Jakékoliv jasnozření lze využívat na získávání informací minulých a současných, byť jakkoliv těžko dostupných, a pozor, právě díky této silné informovanosti lze hádat budoucnost o něco lépe. Nic více.
Za rok, tedy v roce 2014 máme parlamentní volby. Hádám, že zvítězí komunisté, hádám, že už nyní si v jejich sektretariátu podávají dveře všichni zločinci, hádám že jistě budou mírně vstřícnější potřebám společnost.
Tu stejnou nejistotu sdílím u dalších stran, které se do parlamentu dostanou. Jistě je potřebné nezapomenout a připravit kompromitující materiály, jako např. seznamy restitučních vlastizrádců, apod., vnímavost voličů poroste. Nevidím sílu, která by byla nastavená na ZÁSADNÍ ZMĚNU SYSTÉMU, našlápnuto některé strany mají, ale hádám, že vnitrostranická diskuse to rozmělní v mírný pokrok v mezích zákona. Politické strany se jeví jako přežitek, protože se v nich výrazné myšlenky ubijí většinovým průměrem..
Tzn. uběhnou další 3 roky, tedy bude rok 2017, tedy obvyklý čas než společnost dospěje opět ke zjištění, že takhle to dál zase nejde a je nutné přitvrdit tempo změn. Věříme-li na pokojnou cestu, v roce 2018 proběhnou parlamentní volby již na základě nového volebního systému a změny už poběží velice rychle. Bude však jejich tempo stačit řešit závažné společenské problémy?!
SVOBODNÝ INTERNET se musí uhájit, to je snad poslední bojová linie, která se neopouští. Pokračujme ve zveřejňování zločinů státní správy, již nyní mají i nezávislé weby nepřehlédnutelnou návštěvnost. Je možné se připojit ke stávajícím uskupením, nebo pokračovat ve svém, či založit nové. KDO CHCE, HLEDÁ ZPŮSOBY, KDO NECHCE, HLEDÁ DŮVODY.
JUSTIČNÍ MAFIE nás nezachrání, ta nemá s justicí nic společného, naopak, morální odpad chodí v talárech. Proto je nutné podporovat poškozené a vůbec si navzájem pomáhat..

Karl prece nikdy nelze, vzdyt je to slechtic ... adoptovany, nedostudovany hajny

;-))) | 01.02.2013


Odesílatel: Břetislav Duda <b.duda@rubicon.cz>
Komu: Man.Lubomir@seznam.cz
Datum: 01.02.2013 18:15
Předmět: Karel Schwarzenberg lze o dekretech a lzive volebni kampani, ale s noblesou ;-)))
Týdeník Junge Freiheit (16.9.2010), komentující jeho prohlášení pro magazín ARD “Kontrasty”:

http://www.jungefreiheit.de/Single-News-Display-mit-Komm.154+M50e620beaf2.0.html

Tschechien: Zu Schwarzenberg hält Aufhebung der Beneš-Dekrete für möglich

BERLIN. Der tschechische Außenminister Karl zu Schwarzenberg hat die Möglichkeit einer Abschaffung der Beneš-Dekrete in Aussicht gestellt „Die Diskussion hierüber ist im Lande ziemlich im Gange“, sagte Schwarzenberg dem ARD-Magazin „Kontraste“.

Ob es dafür im Parlament jedoch eine Mehrheit geben werde, sei allerdings eine andere Sache. „Aber ganz ohne Zweifel ist die Fragestellung offen“.

Beneš-Dekrete nach wie vor gültig

Aufgrund der nach wie vor gültigen Beneš-Dekrete wurden nach dem Zweiten Weltkrieg etwa drei Millionen Sudetendeutsch aus dem Gebiet der heutigen Tschechei vertrieben, wobei es zu erheblichen Greueltaten kam.

Der tschechoslowakische Staatspräsidenten Eduard Beneš hatte Mitte Mai 1945 in Prag dazu aufgerufen, „kompromißlos die Deutschen in den tschechischen Ländern und die Ungarn in der Slowakei völlig zu liquidieren“. (krk)

Překl.:

Česká republika: Schwarzenberg považuje zrušení Benešových dekretů za možné

BERLIN. Český ministr zahraničí Karel Schwarzenberg prohlásil, že možnost zrušení Benešových dekretů je perpektivní – “Diskuse se v zemi docela rozproudila” řekl Schwarzenberg řekl magazínu ARD “Kontrasty”. Zda pro to získá většinu v Parlamentu je už jiný příběh. “Ale otázka je nepochybně otevřená.”

Benešovy dekrety stále platné
Na základě stále platných Benešových dekretů byly po druhé světové válce vyhoštěny asi tři milión sudetských Němců z území dnešní České republiky vyhoštěny, což bylo provázeno velkými krutostmi. Československý prezident Eduard Beneš prohlásil v polovině května 1945 v Praze “Němci v českých zemích a Maďaři na Slovensku budou nekompromisně zlikvidováni”. (krk)

Pozn.: Tímhle se Kníža při své “kultivované, slušné, noblesní a pravdivé” nějak “zapomněl” pochlubit…
A Zeman bohužel neměl dost velký tým na to, aby mu projížděli veškerý německý a rakouský tisk několik let zpátky. Škoda, že jsem na to nerazail dřív…


Posselt označil Schwarzenberga za morálního vítěze českých voleb

“S obrovskou odvahou a působivě mluvil (Schwarzenberg) bez obalu v několika rozhodujících televizních debatách o vyhnání jako elementárním porušení lidských práv, o zničující myšlence kolektivní viny stejně jako o tom, že Benešova vláda by pravděpodobně dnes skončila před soudem v Haagu,” ocenil předák sudetských Němců Schwarzenbergova vyjádření, za něž se stal terčem ostré kritiky svého protikandidáta Miloše Zemana nebo prezidenta Václava Klause.
http://www.ceskenoviny.cz/zpravy/posselt-oznacil-schwarzenberga-za-moralniho-viteze-ceskych-voleb/896440

http://i45.tinypic.com/34q3hh0.jpg
http://i45.tinypic.com/34q3hh0.jpg
Byla to lez, vsechno to byly lzi jak se zahy presvedcite
A navic Karel nemuze byt zly, protoze zlo nikdy nespi!

Ctete zajimavy clanek na tema jeho podivnem dedictvi/restituci podle rakouskeho prava, ac neni rakousky obcan
http://vlkovobloguje.wordpress.com/2013/01/31/neni-schwarzenberg-jako-schwarzenberg
http://uloz.to/xpJsG6b/restituce-dokumenty-rar

Re: Karl prece nikdy nelze, vzdyt je to slechtic ... adoptovany, nedostudovany hajny

Hox | 01.02.2013

byly by námitky, kdybych to dal jako článek?

Re: Re: Karl prece nikdy nelze, vzdyt je to slechtic ... adoptovany, nedostudovany hajny

;-))) | 01.02.2013

klidne, jen vyhod ty emaily nahore

ovsem zasluhu za tento objev karlova lhani patri obcanovi

http://vlkovobloguje.wordpress.com/2013/01/31/neni-schwarzenberg-jako-schwarzenberg/#comments

...

Lin | 01.02.2013

No a nenapsala jsem nic k řešení církevních restitucí...
Plně podporuju paní Procházkouvou, je to žena "mého gusta", skutečná osobnost = věrná přesvědčení o pravdě a páchané křivdě, nevzdá to. Ne jako ty prodejné herecké "osobnosti".
Na Zemana moc nevěřím, že by "něco" udělal. Mohl by už teď - a to odvolat všechny ministry, včetně Nečase (jak příhodné jméno). Jinak - s touhle "vládou" , která vlastně ani nevyhrála volby, neudělá fakt nic, i kdyby chtěl.
Tak trochu cosi naznačuje p.Procházková v postovaném článku z BL (od Hoxe). Měla by se aktivovat opozice - tj. ČSSD a komunisti - a to velmi!
Já vidím cestu k nápravě ne peticemi a občanskými žalobami (víme už jak všechny skončily), ale tlačit na legální parlamentní opozici.

Achjo...

Lin | 01.02.2013

Jsem teď nemocná, takže jsem překonala svůj odpor k Chobotovi a jeho sdělení jsem vyposlechla celé. Jo - mám k němu odpor a o jeho "jasnozřivosti" silně pochybuju, když ještě před pár lety viděl "zlo světa" v Íránu, Iráku, Lybii, Afghánistánu, Rusku... Celkem nedávno zase pronesl, že v Rusku žádní šamani už neexistují, protože je komunisti vyvraždili. Ve sdělení zas říká, že nevěří ezoterikům, přitom se sám na této "scéně" jednu dobu silně angažoval.
Prostě - je toho víc, proč Chobota vůbec nemusím. Jenže teď není doba, která by dovolovala luxus odvrhnutí autora sdělení, bez ohledu na to, co říká. A - bohužel - je pořád dost lidí, kteří stále ještě potřebují "ikony" k tomu, aby si vůbec na cokoli vytvořili názor. A v tom Chobot nyní splní účel.
V podstatě neříká vůbec nic nového nebo převratného, z mého hlediska působí jak Šípková Růženka, která se právě vzbudila. Jasně, soudím podle sebe, tak to tak berte. Z mého hlediska je už cca 20 let viditelné (tedy i známé), že vlády nevolí "lid", že se v politice angažujou samí "mutanti" a vůbec nejde o nějaký elitní vzorek národa, z mého pohledu je to naopak odpad s pestrou škálou těch nejhorších vlastností, které může člověk nosit.
K restitucím:
Nebyly vám od počátku jasné důvody? To se divím...
Zlomit národ, demotivovat (to se ostatně děje od revoluce) a definitivně odříznout od kořenů. Vedlejší účinky - rozdrobit stát podle vlastníků půdy (majoritní bude Vatikán) a tím připravit podmínky pro jeho rozpad. Další efekt - nebude možné u nás za lidskou cenu sehnat ani malý pozemeček, abyste si vypěstovali aspoň zeleninu do polívky. Což pro nejbližší budoucnost je dost podstatné, ne-li likvidační. Padají tím i naděje na agrární družstevní hospodaření.
A teď to konečné odřezání od kořenů:
Českou zemi (moravskou, slezskou...) nechrání žádný sv. Václav. To byl papeženec a zrádce, kníže, který lovil vlastní lidi a obdarovával jimi své "přátele" z Řezna. Jako "česká ikona" byl stvořený temnými. Však taky vždy, kdy se lidé k němu s nadějí obraceli, špatně to pro ně dopadlo.
Hus a Žižka zůstávají na předních místech velkých ochránců a právě proto jsou tolik zpochybňovaní. Z mého hlediska Hus symbolizuje oddanost myšlence (světonázoru(, nezlomnost a vnitřní sílu, Žižka zas sílu fyzickou, statečnost, intelekt a vůli. Nebála bych se ho významově přirovnat třeba ke Svjatoslavovi. V Komenském máme zas sílu ducha a vůli k vědění. A co duchové Šliků, Budovců, Harantů, Němcové, Borovského... tisíce jich jsou. I těch "malých", kteří neuhnuli a hrdě si zachovali důstojnost i ve smrti, třeba z vašich rodin.
To je právě to ono, o čem se tu dokola dočítáte - naše kořeny. Jestliže se jich zřeknete a pod vlivem různých masáží začnete zpochybňovat, je po vás (po nás). Proč by vás (nás) měli chránit, když je odvrhneme a dopustíme to, proč oni umírali?
Hrdinským počinem někde před 200 lety bylo už jen to, že jste své děti učili mluvit česky. Taková byla doba - a dnes nám ji vytloukají z hlavy. Počin první republiky, dnes tolik omílaný a zatracovaný - to byl hrdinský počin, vedený tvrdohlavě a navzdory. Možná líp pochopíte, proč naši nedávní předci nedali na svou "první republiku" dopustit, ač měla spoustu chyb, a byli ještě ochotní pro ni i zemřít. Proč Masaryk vyhlásil "válku" šlechtickým rodům a církvi. Byla to v té době nutná "věc" pro naše národní přežití, které temní neměli v plánu (a pak v blízké budoucnosti aplikovali "plán B" na naše zničení) .
Komunisti pak na nějaký čas vyřadili plány ze hry, ale od "revoluce" jsou tu znovu. Můžete to sledovat - zvláště ve školství, kde nám "roste budoucnost". Chobot se domnívá, že to teprve nastane, ale ono už to tu je a dlouho. Církevními restitucemi se "jen" cesta usnadní a završí. Podívejte, jak vypadá zdravotnictví, sociální systém - to všechno směřuje k jedinému = naší likvidaci.
Má kamarádka vedla do nedávna Domov pro matku a dítě, kde nacházely mladé matky své útočiště na dobu jednoho roku. Před dvěma lety ho "převzala" církev a poté, co má kamarádka viděla, co se tam děje, odešla. Psala na biskupství, diecézi - a bez odezvy, úplná ignorace. Maminy byly nuceny k náboženství i tím, že nedostaly najíst... Ty opravdu "zarputilé" vyhodili. Opravdu "milosrdné sestry jeptišky"...
A kdo to doteď neviděl, pak nevím, jak je to s jeho vnímáním...

Re: Achjo...

Hox | 01.02.2013

Asi vidím proč píšeš "achjo", vyznělo to jako bych PCH podporoval, vidím že musím lépe volit slova. Takže, pro jistotu: Chobota nepodporuju, téměř nic o něm nevím, nikdy jsem se o něj nezajímal. Jestliže před pár lety "jasnovidně viděl" ty věci co píšeš a teď zas tvrdí něco jiného.. to mění mnohé, nevěděl jsem. Mé "podepisuji každé slovo" se pochopitelně netýká toho, jakého ducha kde potkal..

Jak píšeš, nic nového neříká, trochu si přidává svůj úhel pohledu, ale nic nového ani převratného. Umístil jsem to z jediného důvodu, závažnosti tématu restitucí, proto, že i očividné věci je třeba opakovat, zvlášť pokud jde o takhle závažnou věc, a jemu se povedlo dobře a stručně shrnout podstatu.

Co se týká řešení, aktivizace opozice je cesta, žaloba k ústavnímu soudu je cesta, ale v obou případech - je obrovský rozdíl, jestli bude "tlak zezdola" nebo ne. Pokud bude, je pravděpodobnost úspěchu mnohem větší. Petice tlak zezdola nejsou, to by ji muselo podepsat 5 milionů, myslím že v téhle situaci bude efektivní tlak zezdola jediné - statisíce lidí v ulicích.

pro Hoxe

Lin | 01.02.2013

Nene... já pochopila, proč jsi to sem dal. V tom jsme asi za jedno = splní to v tuhle chvíli svůj účel. Můj povzdech se vztahoval k tomu, že jsem se po létech překonala a vyposlechla jsem ho. :) Navíc vím, že k němu dosud někteří vzhlížejí jako k ikoně - asi jako k Šorflové aj. Což je velká škoda, protože ti lidé "nevidí" o nic víc, než ostatní.
A ten "tlak zespoda" je hodně důležitý, to máš pravdu. Té hromadné žalobě jsem taky přikládala velké naděje, jenže... On už to někdo udělal a soud to "odložil" jako "neopodstatněné". Asi to bude chtít větší průraznost a opakování, aby to už jen tak nemohli zamést.
Statisíce v ulicích by byla asi nejlepší "metoda", jsem přesvědčená, že by pohnula ledasčím. Ale... po tom tyjátru s Šajseberkem nevím, kde by se taková síla přesvědčení v lidech vzala. Nevím... asi jsem malomyslná... Ten "kníže" a chování našich lidí byla pro mě hodně tvrdá deziluze.

Re: pro Hoxe

Hox | 01.02.2013

neviděl bych to tak špatně, zmanipulovali mládež, nic překvapivého, a pokud je pravda to o manipulaci výsledky, že šwarc měl o 15-17 procent míň, to by znamenalo 30:70 a ne 45:55, což už je úplně jiné kafe.

Re: Achjo...

monika | 01.02.2013

Lin nesdílím Tvůj názor na PCH. Jak jsi napsala podle sebe soudím Tebe, s tím se dá souhlasit. A nemyslím si o sobě ani, že bych potřebovala nějakou "ikonu". V podstatě Chobot otevřeně a neustále říká, aby lidi pracovali předevší sami na sobě a zásadně odmítá, aby jej někdo uctíval.

Vzala jsi ostatním chuť udělat si na něj svůj vlastní názor, nedala jsi tomu prostor, hned osmým slovem ve svém vyjádření jsi jej odsoudila slovem odpor. Dál Tvé vyjádření rozebírat nebudu, zbytečná ztráta energie na které se právě pasou "dravci" nebo "paraziti", říkejte jim, jak chcete a nejen PCH o nich mluví. Mám za to, že o něčem podobném mluvil snad i Levašov.

A světe div se, roste nám tady generace mladých lidí, kteří mají o této realitě taky přehled, poslechněte si to velmi pozorně http://www.youtube.com/watch?v=LRxacAs_5v4
Boj, kteří tito dva mladíci v tomto neuvěřitelně silném songu propagují, je především boj sám se sebou.

pro Moniku

Lin | 01.02.2013

A je to tady... :)
Tak vzala jsem chuť dělat si vlastní názor? Nedala jsem prostor? A čím? Že jsem řekla ten svůj? Tys ho taky řekla a rozhodně jsi mě tím nijak neodradila a prostor jsi mi tím nezkrázila. To si vážně myslíš, že můj názor má tu moc brát někomu " chuť na vlastní názor" a mé vyjádření bere ostatním "prostor"? A jak, prosímtě? Tobě jsem ho taky vzala? Myslím, že ses i přesto vyjádřila dost jasně. :) Ty jsi ctitelka, já ne. Kde je problém?
Podívej, jestli je PCH tak dobrý, obstojí před ostatními i přes můj názor a navzdory jemu. Dají se vyhledat i jeho starší příspěvky.
Já zůstanu u svého názoru na něj, protože zatím nemůžu jinak. Člověk, který nazval arabské jaro "krásným bojem" za svobodu od temnoty a diktátorů (myslel Kaddáfího) a předkládal ho jako důkaz "transformace" (ve stejném duchu mluvila i Šorflová) si mou úctu nezaslouží.
Jo... a s tím Suverénem ses taky moc netrefila... Je to póza - pro prachy a kvůli prachům. To, co zpívá, vyznívá v kontextu s tím, co dělá, dost falešně - mladí mu prostě nevěřej (asi jako další "rebel" - Majk Spirit). A ten kluk z Revolty se, mám dojem, od něj taky tak nějak distancoval.
I přesto se měj pěkně, snad tě ti "dravci" z mého psaní nesežerou... :)

pro Lin

Reptilián | 02.02.2013

Ty jsi nějaká chytrá ??? Čuchni si nedřív ke svému zadku jak smrdíš!!!!!! Než začneš pomlouvat Petra Chobota.

Re: pro Lin

taurus | 02.02.2013

No, toto je ovšem těžce pod úrověň.
S takovými příspěvky bežte raděj někam do Blesku. Bohužel anonymita povzbuzuje některá indivudua k podobným slovním zvratkům.
ODPORNÉ!

Re: Re: pro Lin

Reptilián | 02.02.2013

ZRCADLO PRO LIN!!!!!!
Tvé nitro je tak krásné a vonˇavé?!

Re: pro Lin

monika | 04.02.2013

Není to náhoda, že tu spolu takhle diskutujeme a dost o Tobě přemýšlím,no myslím si, že Ty o mě ani ne, ale já ve svém životě používám více srdce a vnitřní pocit víc než svůj rozum. Postupně jsem mu začala důvěřovat a více jsem se otevřela a klidně riskuju, že si do mě někdo i rýpne, já jsem v pohodě a problém s tím nemám, protože se mám ráda. Všeobecně kolem pozoruju, že lidé si jdou takzvaně "po krku" jen proto, že nemají dost sebelásky. Nechci Tě soudit, nemůžu, protože vím, že všichni jsme jedno a když ublížím Tobě, ublížím sobě. Mysli si o mě co chceš, já Tě v podstatě miluju.
Nejsem ctitelka PCH, ale ve svých komentářích jsi ho opravdu pomlouvala(říkáš nepravdy - o Kaddafím jsem ho slyšela říkat úplně něco jiného než tvrdíš Ty a ani ty předchozí věci nejsou pravda) a klidně si na něj měj svůj názor, ale o druhých říkej jen pravdu.
Hox dal na svůj vnitřní pocit a když PCH slyšel poprvé, tak ho to zasáhlo, jak napsal: podepsal by každé slovo a když jsi Ty vyjádřila svůj negativní názor i s těmi pomluvami, tak na něho taky změnil svůj názor a už se mu to povídání nezdálo tak zajímavé a naléhavé.
A s tím Suverenem jsi to netrefila zrovna tak a nechápu, proč to říkáš, když to vůbec není pravda? Revolta a ním chystá klip a když by ses o ně více zajímala, tak bys věděla, že to jsou čisté duše. Možná, že už si to ani nepřečteš, ale přesto cítím, že se nějak vyjádřit musím.
Nic se neděje náhodou. Ptáš se, kde je problém? A já se ptám, chceš ho opravdu řešit?
Původně jsem Ti chtěla napsat jen: Miluji Tě. Omlouvám se. Prosím, odpusť mi. Děkuji Ti
Měj krásné dny a brzy se uzdrav(psala jsi, že jsi nemocná)

pro lin

pavel | 04.02.2013

Chobot NIKDY NIKDY NIKDY nemluvil o Arabském jaru jinak, než jako o katastrofě. LŽEŠ LIN, SPROSTĚ LŽES. Vkládáš Chobotovi do úst něco, co PROKAZATELNĚ nikdy nevyslovil! Nikdy neřekl, že Rusko je zlo - nechápu, proč se snažíš mást lidi v této diskusi. Četli jsme už dost totálních dezinformací o Chobotovi - hlavně na OSUD.CZ a s ním úzce spojené ezoterické podvodnice nejhrubšího zrna, co si říká mile "Aluška". Poznali jsme Chobota v Peru a víme, že ty "zaručeně pravé" informace o něm jsou čistá lež lidí, co mu prostě nedokáží odpustit jeho obrovský úspěch HLAVNĚ na poli terapie - vzal jim klienty. Ale jaký důvod máš ty? Zhrzená milenka? Těch je prý hodně... No, Chobot býval za mlada playboy.... Trefa? Jinak si tuhle tvoji lež nedokážeme ani já, ani má přítelkyně vůbec vysvětlit...

Re: Achjo...

Aleš Krejčí / Brno | 01.02.2013

Nobody is perfect. Ale ty nahrávky se PCH prostě povedly.
K tomu Václavovi doporučuji přečíst základní literaturu: Mysteria země české, Emilia Bednářová, IV. díl. Žádný zrádce to nebyl, ale naopak. Zbytek je dílem kléru..

pro Aleše.

Lin | 02.02.2013

Ano, souhlasím - tyto nahrávky se povedly, proto jsem je vyposlechla až do konce (a výše psala cosi o tom, že teď není doba odvrhovat cokoliv jen na základě toho, kdo to řekl).
A k Václavovi... no... asi víš, že teorií je víc, protože "tutové" zdroje chybí. O lovech na pohany mluví mj. i Kosmas - i o tom, jak jimi kníže velmi rád obdarovával "přátele" - mj. i Jindřicha Ptáčníka a Arnulfa. Dokázané je i to, že v jeho dobách byl v Praze největší trh s otroky v tehdy známém světě. A kníže je "milosrdně osvobozoval" jen proto, aby jimi obdaroval někoho jiného. Tož... "ekonomika"... :)

Re: pro Aleše.

Aleš Krejčí / Brno | 03.02.2013

Hmm. Lin, tak tenhle zdroj neznám, že byl Václav otrokář. Můžeš mě na něj navést?

Re: Re: pro Aleše.

Aleš Krejčí / Brno | 03.02.2013

Aha. Kosmas. Máš pravdu Lin, těžko soudit.

pro lin

pavel | 04.02.2013

Ještě vysvětlení našeho nicku, píšeme s přítelkyní oba tak říkajíc naráz (Pavel - Jana) a dohromady, tedy nejsem transvestita... Ať se příznivcům a odpůrcům Chobota nezavaří mozek až budou ten pohlavní paradox řešit, ha ha. A jestli HO chcete trochu poznat, jeďte do Peru, nepředhazuje lidi piraňám, ani je nedroguje, ani nespí ve stodolách zamořených tarantulemi, jak se píše v některých "zaručeně pravdivých" článcích na OSUD.CZ a podobně... Ten Chobot musí srát asi čím dál víc lidí...

pro lin

pavel | 04.02.2013

Tvá informace o tom, že Chobot někde psal nebo mluvil o Arabském jaru jako o "krásném boji" je NAPROSTO LŽIVÁ, dám ti klidně ihned milion, jestli to někde najdeš... Chobot mluvil hned na začátku Arabského jara naprosto opačně, jinak s plukovníkem Kaddáfím se OSOBNĚ ZNAL a dokonce na jednom semináři v Peru jeho asistent "pustil ven" informaci, že spolu s nějakým šamanem mu (to ještě Kaddáfí žil) na dálku zprostředkovali nějaký typ ochrany. A že říkal "Rusko je zlo"? Další LEŽ JAK VĚŽ! Chobot v Rusku studoval biofyziku, žil tam několik let, k Rusku má a měl víc než vřelý vztah, absolvoval s Rusy první válku v Afghánistánu, válku v Náhorním Karabachu, v Čečně... O tom ovšem nemluví, z mnoha důvodů. PROČ NÁM LŽEŠ, LIN??? Proč chceš za každou cenu Chobota "shodit"? Já naprosto nejsem jeho fanynka, v Peru jsem byla jen kvůli vyléčení se ze své nemoci, Chobot toto vyléčení zprostředkoval, má obrovské znalosti v biologii, od role "jasnovidce" a "ikony" se distancuje. Můj pocit - přímý nebojácný muž, co už zažil tolik, že i když se na tebe usmívá, cítíš z něj jakoby zvláštní smutek...

Re: pro lin

monika | 04.02.2013

Díky Pavle a Jano za Vaše komentáře, i když neznám Petra Chobota osobně, ale jen z jeho mnoha a mnoha přednášek stažených z netu, tak takový obraz, jak ho jako bytost nesmírně krásnou, cítící a milující popisujete, mám i já. Když jsem o něm řekla svému tatínkovi, tak bohužel taky narazil na pomluvy na netu, ale neodradilo ho to a dokonce byl 2x na jeho semináři na Pálavě. A Tvůj pocit je výstižný a vše vypovídájící.
A ještě k těm českým otrokářům - slyšela jsem o tom mluvit právě PCH, že je to málo známá věc, ale je to tak. Předci tohoto území lovili otroky, především Poláky a prodávali je myslím na dnešní území Francie a Německa.

ještě není rozhodnuto

Hox | 01.02.2013

Napsal jsem předtím "restituce jsme projeli", ale tak to není, máte pravdu.
Tohle je asi jediná možnost, jak restitucím zabránit, která má šanci:

http://www.blisty.cz/art/67293.html

poslední odstavec.

Ale záleží hlavně na podpoře "zezdola", přesně jako říká Fedorov. Pokud bude Zeman cítit v otázce restitucí masivní podporu, může si dovolit mnohem více než bez ní. Takže otázka zní - jak podpořit Zemana v boji proti restitucím?

nejsme tak bezzubí, jak by se mohlo zdát

monika | 01.02.2013

výzvu poslancům a senátorům podepsalo už 31.000 lidí
http://www.hzpd.cz/vyzva-poslancum-a-senatorum
můžeme se připojit a navíc bylo podáno trestní oznámení http://blisty.cz/art/61945.html
a ještě něco od jisté Marie v příspěvcích na stránkách PCH
ještě něco k církevním restitucím. Novinář Josef klíma napsal: Josef Klíma Restituce majetku církví ? Nikoli ... je to megatunel! Když jsem 10.1.2012 psal článek na téma darování majetku církvím ani jsem netušil, jak velikou budu mít pravdu se svou lehce konspirační teorií o tom, u koho nakonec skončí majetek, který hodlá Kalousek, Schwarzenberg a spol. církvím darovat. ......a pojďme si říci, co se nového "profláklo" . Máme zde věc, o > které se vůbec nemluví, jako by se nikdy nestala ..... evidentně si stávající vedení církví velmi přeje, aby se tu skutečnost veřejnost nikdy nedověděla, a aby se na ní zapomnělo : Federální shromáždění ČSFR 1.srpna 1991 schválilo > "výčtový zákon, kterým se restituovaly majetky církví a náboženských společností." > Jako důkaz onoho vstřícného kroku mezi státem a církví bylo prohlášení tehdejšího kardinála Františka Tomáška, že to je poslední nárok, který církev vznáší! Nejen on, ale i další opoziční představitelé se vyslovili pro restituční tečku. Kardinál Tomášek upozornil také na to, že nejde o žádný majetek zabavený komunisty, jak tvrdí ti, kteří se těší na příspěvky do stranických kasiček a konta jedinců...,, !!! Úplné vypořádání > poměrů s římskokatolickou církví tedy proběhlo 1.8.1991 !!! > > Právník a vedoucí katedry práva Bankovního institutu Aleš Rozehnal vypracoval analýzu ze které vyplývá, že právo, které měla církev k majetku, který užívala, nebylo právem, i když se vlastnickému právu podobalo. > Oproti vlastnickému právu totiž podléhalo řadě omezení. Naopak majetek, který má být podle předkládaného návrhu církvím vydán, na rozdíl od minulosti žádným omezením podléhat nebude, a > subjekt ho obdrží, bude odlišný od právnických osob, kterým byl vyvlastněn. > O majetek v případě katolické církve přišla veřejnoprávní instituce, která se při proměnách legislativy proměnila v soukromého vlastníka. > Prohlašované restituce jsou tedy pouze zavádějícím názvem pro naprosto nové uspořádání majetku a jeho systémové zařazení .... politicky nekorektně řečeno jde o > darování majetku soukromým subjektům, který mu v roce 1948 rozhodně nepatřil , protože tento soukromý subjekt prostě neexistoval ... jinak řečeno, jde o krádež a > vytunelování státního majetku ve prospěch soukromého subjektu ! > > Další právní rozbor od profesora Právnické fakulty UK Václava Pavlíčka, > odborníka na ústavní právo a Benešovy dekrety říká : "Za > první republiky nikdo nepochyboval o tom, že majetek katolické církve má > veřejnoprávní charakter." > > Když návrat k tomuto stavu není > možný, stát by katolické církvi vydávat majetek neměl! A ještě je tu jedna > důležitá otázka: > Je všeobecně známo, že třeba v > případě katolické církve podléhá veškerý její majetek přímo správě Vatikánu. Je > součástí majetku Vatikánu - ergo darované nemovitosti a pozemky se stanou > majetkem cizí mocnosti ..... a ejhle ....čin, který naruší územní celistvost > České republiky ve prospěch cizí mocnosti .... a to je přeci vlastizrada ! Osobně bych byl klidně pro to, co navrhoval kolega Vereš ..... každý poslanec a senátor, který bude hlasovat pro zákon v navrhované době, > b yl okamžitě obviněn z TČ vlastizrady a pochybení při správě veřejného majetku. > Ale teď k nejdůležitější části, > která se týká mé malé "konspiračky" v předchozím článku .... > provalilo se totiž to, že velké developerské firmy ...česky řečeno > "překupníci s pozemky" .. už teď vyjednávají s církvemi o výměnách a > odkupu lukrativních pozemků, které mají církve dostat. Takovou výměnu musí schválit Pozemkový fond a světe > div se .... O potvrzení směny žádaly stát také dvě pražské firmy Duplicatus a > Real 24, v nichž působí ekonom pražské arcidiecéze a zároveň vedoucí správy > majetku na Arcibiskupství pražském Karel Štícha, jako předseda dozorčí rady. > Duplicatus si vyjednal směnu pozemků s římskokatolickou farností v pražských > Stodůlkách a Real 24 se dohodl s farností v Uhříněvsi. Jak vidíte ... samotní církevní funkcionáři a lidé napojení na církev se velmi angažují v tom, jak na > předpokládaném darování majetku církvím pořádně vydělat. Jde o miliardy, za něž lze developerským společnostem lukrativní pozemky rozprodat. > Vzhledem k tomu, jaké čachry se dějí > neustále s územními plány v Praze a dalších městech v ČR, jde spíše o desítky miliard. > A jse m si jistý, že politici jako Kalousek, "kníže Schvrzenberg" a > další velmi angažovaní v přípravě tohoto megatunelu, to vše velmi dobře vědí a > hodlají si taky pořádně "zasosat" ze státního majetku ve svůj prospěch. Braňme se občané !!! > > Zabraňme darování majetku a stovekmiliard > církvím !!! Zabraňme největšímu tunelu od dob velké privatizace !!! A někteří hlupáci chtějí tuneláře knížete za prezidenta. Co k tomu dodat???????????????????????

restituce jsme projeli

Hox | 31.01.2013

ale jak s tím něco udělat?

Je to přesně jak říká Fedorov, kdyby bylo před druhým hlasováním o restitucích v praze 200-300 tisíc lidí na ulicích, nedovolili by si to, byl to test. Ani by po nich nemusely lítat rajčata, stačila by jen ta masa lidí na václaváku. 10, 20 tisíc lidí jim bude pro srandu, pokud se sejdou stovky tisíc, nedovolí si ani křivě uprdnout.

Re: restituce jsme projeli

Aleš Krejčí / Brno | 31.01.2013

Protirestituční spisovatelka chystá akci. Ať všichni vidí to zlo:
http://stop-cirkevnim-restitucim.cz/?p=874

Re: restituce jsme projeli

monika | 31.01.2013

Povídání Petra Chobota aktuálně už nahráli sem i s videem http://www.youtube.com/watch?v=Gs9SC7lf9-c a jak s tím něco udělat je, hlavně to NEVZDÁVAT. Hlavně nepřestávat věřit. V Petrových přednáškách vždycky zaznívá velký optimismus a povzbuzení. Tam, kde je Světlo, přece nemůže být Tma.

Re: restituce jsme projeli

monika | 31.01.2013

Můžeme začít třeba s tím, co doporučuje PCH
http://petr-chobot.eu/cs/novinka/obnova-menhirovych-zaricu
Slovo menhir pochází z keltštiny - MEN znamená kámen a HIR znamená dlouhý. Staňme se opět "lidem dlouhých kamenů", moudrým a mocným. Planeta Země vstoupila do období velkých změn a my - potomci Bójů, starých Slovanů a Germánů budeme čelit nečekaným výzvám. Musíme být opravdu silní, abychom obdobím změn prošli vítězně. Boiohaemum je duchovním a energetickým srdcem Evropy a Evropa je srdcem i mozkem planety Země. Tak to prostě je - a my musíme svoji odpovědnost nejen za sebe a svůj osud, ale i nezanedbatelnou odpovědnost za osud Evropy a planety unést. Pokud dokážeme po staletích klamu a útlaku, kdy jsme byli záměrně omotáni temnou pavučinou utkanou z nízkých dravčích energií opět nahmatat své skutečné kořeny, tak to dokážeme. A budeme velmi překvapeni silou a živostí těchto kořenů, zapuštěných jako zlaté a démantové energetické proudy hluboko do každého kousku půdy našeho Boiohaema - toho nádherného území, které nám bylo vesmírem svěřeno. Když se na Boiohaemum díváte z vesmíru, pochopíte, že je vlastně celé jedním velkým KAMENNÝM KRUHEM. Každý kámen a každý strom na tomto území by pro nás měl být zcela posvátný. A my - každý z nás - by měl sebe sama vnímat jako STRÁŽCE tohoto neobyčejného území.

Nejen stavět menhiry, ale i obnovit posvátné háje....práce je hodně

monika | 31.01.2013

http://petr-chobot.eu/cs/posvatne-haje
Druidové dbali na to, aby lidé nezapomněli na to nejdůležitější - že LIDSKÁ DUŠE JE NESMRTELNÁ. Římští historici píší: "druidové soudí, že lidskou duši nelze zničit, stejně jako vesmír". Vědomosti a schopnosti těchto lidí byly naprosto mimo dosah Římanů, kteří ve srovnání s nimi byli naprostými primitivy a barbary. Bez pochyby můžeme říct, že veškerá římská filosofie, které se od doby renesance klaníme jako nejvyššímu vrcholu evropské kultury, byla ve srovnání s věděním druidů jen trapným žvatláním ubohých slepců. Druidové byli totiž praktickými filosofy - a jiný než PRAKTICKÝ filosof, tedy ten, kdo čerpá ze své vlastní zkušenosti, ani skutečným filosofem být nemůže.

Re: restituce jsme projeli

Vojta | 01.02.2013

Demonstrace by asi nepomohla, navíc jsem ani nevěděl kdy to odhlasovali. Každý den vymýšlejí nějaké zločinecké zákony, to aby byli lidi v pohotovosti pořád. Je třeba zrušit systém vlády, napadá mě, kdyby se to řešilo vše na úrovni starostů obcí a jinak zrušit všechna ministerstva, prezidenta bych nechal jako tlumočníka mezi státy. Myslím, že je třeba aby každý vnímal svoji velikost. Mám pocit jakoby lidi vnímali naši vládu jako něco vetšího než jsou oni, skutečnost je obrácená.
Kdybych restituce řešil já, tak bych jim nějakou miliardu dal, ale zbavil bych je občanství (už by patřili Vatikánu) a kostely zbourat

Stojí za to si od něj poslechnout více!

Aleš Krejčí / Brno | 31.01.2013

http://petr-chobot.eu/cs/zvukove-nahravky/B2.%20Zacatek%20obdobi%20Pachacuti%202013

Re: Stojí za to si od něj poslechnout více!

monika | 01.02.2013

Aleši, souhlasím s Tebou a ještě přidávám další jeho poutavé přednášení
http://petr-chobot.eu/cs/zvukove-nahravky/A1.%20Povidani%20ze%20seminaru%202011
http://petr-chobot.eu/cs/zvukove-nahravky/A9.%20Prednasky%202012
http://petr-chobot.eu/cs/nahravky
Vím, je toho hodně, ale všechno je zajímavé. Ale co, je to česky a nemusí se to číst, stačí jen poslouchat. Kdo má uši ke slyšení, SLYŠ!

<< 1 | 2

Přidat nový příspěvek