Co bude znamenat krach/odepsání USA. Otázky a Odpovědi V.V. Pjakina ze dne 21.12.2015

Diskusní téma: Otázky a Odpovědi V.V. Pjakina ze dne 21.12.2015

kgb

peter | 04.01.2016

Chtěl bych se zeptat, na agenta KGB Yuri Bezmenova, ketrý vysvětlil ve svých přednáškách, jak funguje kgb, má pravdu??????????, děkuju za odpověď

Rusove jsou telem a dusi symboliste

jeseter | 26.12.2015

A jako vsichni lide predpokladaji, ze ostatni smysli stejne jako oni. Ovsem symbolismus tvori v zapadni kulture jen maly vysek kulturni metody, coz pravidelne vede k ruskemu rozcarovani nad Zapadem.
Tak nejslabsim mistem Pjakinovych uvah je predpoklad, ze kdyz se nejaka zalezitost zverejni a tim padem stane symbolem, tak ze to na Zapade vyvola prislusnou reakci...a to je samozrejme omyl.

Re: Rusove jsou telem a dusi symboliste

Oracle 911 | 26.12.2015

Strelil si capa, vieš o tom?
Pearl harbour-pre Američana je to symbol zákerného útoku.
911-číslo pre záchrannú linku+šok pre Američanov a zbytku sveta.
USA-symbol slobody (aspoň pre ovce).
Západ-symbol blahobytu.
Americký sen je aktuálny ešte aj pre Američanov (a preto sú frustrovaný, lebo ju strácajú).

A že na Západe symbolizmus nie je významný?!

Ďalšia vec, informovali České a Slovenské médiá o tom, že Rusi indentifikovali štruktúry či Briti odmietli sa zúčastniť na VEREJNOM otvorení čiernych skriniek Su-čky?
Nie, teda v našich končinách a čiastočne na Západe médiá nemajú za úlohu informovať plebs. A tie odkazy ukryté v symboloch sa dostanú k adresátom.

Re: Re: Rusove jsou telem a dusi symboliste

jeseter | 26.12.2015

"informovali České a Slovenské médiá o tom, že Rusi indentifikovali štruktúry či Briti odmietli sa zúčastniť na VEREJNOM otvorení čiernych skriniek Su-čky"

No a to je dle meho chybna interpretace, davat britske odmitnuti do souvislosti s dusledky verejneho otevreni. Jinak podobnou zpravu jsem v ceskych medii nezaregistroval (myslim mainstreamu).
Co kdyz Anglicane odmitli pouze kvuli prostrednikum sve trurecke politiky, kterym chteji dat najevo, ze s tim letadlem nemaji ale vubec, vubec nic spolecneho? 99,999% Evropanu je nejaka ruska cerna skrinka naprosto lhostejna, tak proc by na jejich mineni meli Anglicane brat ohled?

Re: Re: Re: Rusove jsou telem a dusi symboliste

Oracle 911 | 26.12.2015

Pozrel si to video pod čo píšeš?

Briti odmietli preto, že kvôli prítomnosti verejnosti nemohli hrať spolu s USA a Čínou svoju rolu. Nemohli zahrať dopredu pripravenú šarádu, ktorá by mohla spochybniť Ruské postoje.
Inými slovami RUSI ZATRHLI MOŽNOSŤ proti-ruskej propagandy. Preto sa neprepiera v médiách otvárenie čiernej skrine Su-čky.
Keby nebola prizvaná verejnosť, tak by to bola asi najaktuálnejšia téma. To mi môžeš veriť.

A Turecko je už tak či tak odpísané, je potrava pre delá.

Re: Re: Re: Re: Rusove jsou telem a dusi symboliste

jeseter | 26.12.2015

Tomu nerozumim, jak zatrhli moznosti propagandy? Vzdyt se psalo, ze cernou skrinku poskodili Rusove zamerne, aby nebylo citelne, ze stroj byl sestrelen nad Tureckem a ze prave proto udelali jeji jakoby verejne otevreni. Otevirani se nepropira, protoze to nikoho nezajima, navic jsou udaje necitelne, co by na tom meli propirat, kdyz nic nemaji?

Re: Re: Re: Re: Re: Rusove jsou telem a dusi symboliste

Oracle 911 | 26.12.2015

A keby nebola na verejnosti otvorená tak by kriku bolo ešte viac. Lebo Briti, Američania a Číňania by zahrali takú šarádu, že by ti zostal rozum stáť.
Takto je len tvrdenie voči tvrdeniu a mediálne hyeny držia hubu resp. frflú pod nosom. Evidentne si neuvažoval nad touto eventualitou.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rusove jsou telem a dusi symboliste

jeseter | 26.12.2015

Priznam, ze stale cekam na vysvetleni, jako svoji nepritomnosti zabranili Anglicane zahrat Americanum nejakou saradu.
Kdyz bude Zapad chtit pomluvit Rusy, udela to kdykoliv a jakkoliv a nemusi pri tom cekat na nejakou cernou skrinku.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rusove jsou telem a dusi symboliste

Oracle 911 | 26.12.2015

Ako ti ešte nemohlo dôjsť to, že keby sa otváralo bez bez prítomnosti médií, tak by Britská vláda otvárala svoju hubu do korán spolu s Američanmi o tom ako Rusi handrkujú a Číňania by ich v tom krotili?!
Teraz "len" americké médiá (resp. médiá vlastnené US elitami/neocons) otvárajú hubu a prinášajú jednu konšpiračnú teóriu za druhou, bez legitimácie zo strán zmienených vlád.

Re: Rusove jsou telem a dusi symboliste

JaroX | 26.12.2015

Áno. V tomto vidím aj ja slabinu ruského prístupu a koncepcie už dlhodobo - že očakávajú, že ten nepriateľ (keď dostane 3.-4.-5. šancu) obojstranne akceptovateľné riešenie prijme. Západ rozmýšľa ináč - je to kultúrou. A Rusi nedokážu dostatočne dobre tie svoje posolstvá premietnuť do jazyka pochopiteľného západným politikom a davom. Možno práve toto by mohla byť naša úloha - zažili sme aj socializmus, "okupáciu", teraz tu máme kapitalizmus amerického typu a americkú nekultúru. Vieme porovnať, posúdiť, poukázať na rozdiely...

Re: Re: Rusove jsou telem a dusi symboliste

Oracle 911 | 26.12.2015

Pozri, západná elita a ch poskokovia rozumejú len z hrubej sily ale kvôli tomu nesmú odpísať celý Západ.
Takže treba pracovať s davom, a medzi nimi sú aj taký, ktorí hľadajú, nájdu, pochopia a aj šíria ďalej. Takto sa šíri životne dôležitá informácia.

Re: Re: Rusove jsou telem a dusi symboliste

jeseter | 26.12.2015

Ano, Rusove mylne predpokladaji, ze na Zapade premysli, bilancuji a delaji z toho nejake zavery; proto pouzivaji argumentaci, ktera zaujme jen malokoho.

Re: Re: Re: Rusove jsou telem a dusi symboliste

Oracle 911 | 26.12.2015

Tí ktorí majú bilancovať, to robia. Ostatne oficiálnym médiám verí máloktorý západniar, lebo v dnešných dňoch v priebehu niekoľkých týždňoch (zvyčajne po 1-2-3) či mesiacoch pravda vyjde najavo napr. to nešťastné pozvanie Sýrčanov Merkelovou ako dopadlo, nielen pre Nemcov ale aj pre nás.

Re: Re: Re: Re: Rusove jsou telem a dusi symboliste

jeseter | 26.12.2015

"Ostatne oficiálnym médiám verí máloktorý západniar"
Ja tipuji ze jim veri tak 90- 95% obcanu; hlavne si nemyslete, ze prumerny konzument si pamatuje nejake udalosti cele tydny ci mesice a navic je je schopen nejak porovnat.
Co se Merkelove a pozvani Syranu tyce, pak si projedte nejake diskuze a uvidite to "prohlednuti". Myslite treba ze nejake sestreleni Sucka je jeste tema? Ve vlasteneckem Rusku urcite, na Zapade uz vyletelo kominem a nejake dokazovani ci otvirani cernych skrinek uz nikoho nezajima.
Anglicka varianta RT na Trubce "Russian su-24 live in a black box opened" nema ani 5000 shlednuti.

Re: Re: Re: Re: Re: Rusove jsou telem a dusi symboliste

Oracle 911 | 26.12.2015

V USA im len v priemere 40%:
http://www.gallup.com/poll/185927/americans-trust-media-remains-historical-low.aspx
Toľko o tvojich 90%. :/

Čo sa týka Nemecka:
-zbrane (aj tie čierne) vypredané: http://www.zerohedge.com/news/2015-12-21/germans-scramble-buy-weapons-amid-nationwide-spike-migrant-driven-crime
-paprikové spreje detto:
http://www.zerohedge.com/news/2015-11-10/there-fear-germany-sells-out-pepper-spray-frightened-germans-buy-protection-against-

A pamätajú, že kto pozval "Sýrčanov". Pričom proti Merkelovej doslova povstala jej strana kvôli imigrantom. Takže čo si našiel na serveroch sú trollovia v žolde Sorosa.

Že je to len 5000 zhliadnutí, a?!
Je to druhoradé, lebo teraz NIKTO nemôže použiť argument, že Rusi "niečo" urobili pri otváraní čiernej skrinky. A internet pamätá.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rusove jsou telem a dusi symboliste

jeseter | 26.12.2015

Myslim ze s temi vyzkumy "verim- neverim" je pak problem v praxi. Znam to ze sveho okoli, kdy temer nikdo mainstreamovym mediim sice neveri, ale vsichni je sleduji. Podivejte opet na navstevy alternativy: zhruba maji tak 3-5 tisic navstev denne (myslim Cesko).
Lide zas tak moc nepremysli a pokud mediim neveri (to bych jim i veril), nakonec stejne preberou jejich nazory a mineni, protoze vlastni si nikdy nevytvori. To je vlastne cela podstata medialni manipulace: nikdy se nedeje nevedome, jak si hodne lidi mysli, ale temer vzdy ve vedome soucinnosti s prijemcem. Ted mluvim o zapadu, ne o Rusku.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rusove jsou telem a dusi symboliste

Oracle 911 | 26.12.2015

Pozri, z myšlienkovej lenivosti, ľudí nevyliečiš. Hlavne vtedy, keď ich existencia závisí na tom aby nepremýšľali. A práve tak je nastavený ten systém.

Ak chceš to riešiť, začni u seba, tak ako to robia protestujúci Nemci.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rusove jsou telem a dusi symboliste

JaroX | 27.12.2015

"Lide zas tak moc nepremysli a pokud mediim neveri (to bych jim i veril), nakonec stejne preberou jejich nazory a mineni, protoze vlastni si nikdy nevytvori."

Áno, presne tak! Kritické myslenie? Mať čas a motiváciu si nájsť 5 rôznych zdrojov informácií o tej istej udalosti? Porovnať tie správy? 1. u bežného ovčana na západe ale aj v SR či ČR niečo nemysliteľné 2. inteligentní a vzdelaní ľudia sú príliš zaneprázdnení zarábaním peňazí pre rodinu, budovaním kariéry. Dnes si už len málokto spomenie na prezentáciu ruskej armády o zostrelenom lietadle nad Donbasom. Som si istý, že vyše 80% Európanov (nepočítam Rusko a Bielorusko) si myslí, že ho zostrelili "ruskí separatisti"...

A jeste tohle:

jeseter | 26.12.2015

"Je to druhoradé, lebo teraz NIKTO nemôže použiť argument, že Rusi "niečo" urobili pri otváraní čiernej skrinky. A internet pamätá."

Prosim vas, nechte uz tech najivit, Oracle, samozrejme ze je mohou kdykoliv obvinit, ze s tim neco udelali, nemluvte s dovolenim nesmysly.
Delate stejnou chybu, na jakou upozornuje Pjakin cestou Francova citatu: "Pro vlastni mam vsechno, pro nepratele zakon."

Prvy prispevek pod odkazanym videem na Trubce rika:
"Russian black box can only record data that came from Russian sensors and computers. How can you trust the Russian equipment while black box is made this much crap...fuck dirty propaganda"

Neboli: Jak muzete verit Rusum, kdyz vsechno je z ruskych komponent? Spinava propaganda!

Re: A jeste tohle:

Cico Ciciak | 27.12.2015

Prosím ťa, ty to tu už radšej nechaj ten svoj troling! Si myslíš, že tu niekoho zaujímajú tie tvoje subjektívne pocity, dojmy, ****, ****** a ****** vycucané z prsta?! Mi pripadáš ako nejaká ufňukaná holčička! Pjakin to s tou čiernou skrinkou vysvetlil jasne a polopate! Jednoduchšie to už nejde! Tiež, nič sa nedá urobiť rýchlo len mávnutím čarovného prútika! Ruská propaganda (= šírenie myšlienok!)/informačná vojna je jednoduchá! Len ukazujú západu to, aký v skutočnosti je a vyvracajú jeho lži! Rusko dáva obyčajným ľuďom na západe šancu a už je na nich samotných, či ju využijú! Nič iné sa nedá robiť!

Re: A jeste tohle:

Oracle 911 | 28.12.2015

Obviniť môžu, ale nemá to zmysel.
LEBO INFORMÁCIA JE VOĽNE DOSTUPNÁ napr. stačí spomenúť ako jedna zo Západných médií priniesol reportáž o tom ako US letecké sily privlastnili volne dostupné videá ruského letectva bombardujúci kolóny DAIŠ a bol z toho poprask lebo to prevzala väčšina agentúr vrátane Reuters.

A toho plateného trola si nemáš všímať, je to náplňou jeho práce.

A ako vidím nemáš ani šajnu ako sa šíri informácia spoločnosťou a ako sa pripravuje informačné zázemie pre rôzne deje.
A dúfam, že nemám pravdu v tom, že prečítať KOB a DVTR je nad tvoje intelektuálne možnosti.

Re: Re: Re: Re: Rusove jsou telem a dusi symboliste

JaroX | 26.12.2015

Keby Rusi natočili Avengers 3či4: How the Russians didnt start WW3 after their planes in Egypt and Syrida had been shot down by US army, tak by to možno "zapôsobilo". Takto určite nie. Platí to len na nás, čo sa necítime byť súčasťou západnej kultúry a v hĺbke duše ju odmietame. Rusi sa neprestajne snažia vysvetľovať, poukazovať a hľadajú pochopenie na fašizmom a egoizmom nasiaknutom západe, ale úplne zbytočne. Ale OK, chápem, že to musia robiť... lenže vychádzajú z chybného predpokladu - že na západe žijú takí istí ľudia ako u nich. Nie je to tak.

Re: Re: Re: Re: Re: Rusove jsou telem a dusi symboliste

Oracle 911 | 26.12.2015

Na Západe žijú ovce a nie ľudia, v tom máš pravdu. Lenže teraz je na čase Západniarov ostrihať, a to časť z nich prebudí veľmi nepríjemným spôsobom.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rusove jsou telem a dusi symboliste

JaroX | 27.12.2015

A ešte jedna vec, ktorú tu už dosť dlho opakujem, ale teraz to poviem ináč: Pjakin sa šeredne mýli pri analýze konania Merkelovej a to hlavne z toho dôvodu, že si nedokáže predstaviť, že žena by mohla robiť to čo robí Merkelová cieľavedome. Merkelová nie je normálna žena, ešte ani len na západoeurópske pomery, nie to na ruské! Akékoľvek snahy zahrať na city, súcit, pochopenie zo strany Rusov na osoby ako Merkelová, Barroso, Tusk, Schulz, Steinmeier, Cameron atď. je odsúdené na neúspech. S nimi je nutné jednať ináč (alebo sa len proste jednaniami snažiť získať čas a nerobiť si žiadne nádeje a následne nebyť sklamaný a zatrpknutý).

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rusove jsou telem a dusi symboliste

Oracle 911 | 27.12.2015

Merkelová je Pašalikom okupovanej krajiny. Teda musí poslúchať Washington ale na druhú stranu aj Schröder musel (a tá ženská žije z jeho činov). Inými slovami Merkelová je buď neschopná alebo zrádza či zrádza z neschopnosti.

Tusk a spol. škoda reči.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rusove jsou telem a dusi symboliste

JaroX | 27.12.2015

No vidíš, a presne na toto ja mierim - veď ani ty sám sa nevieš rozhodnúť, či je Merkelová neschopná alebo vedome zrádza. Mne je úplne jasné, že Mekrelová to robí vedome. Pjakin a Oracle911 dúfajú, že chúďa Merkelová iba jedná v rámci svojich možností a schopností. Lenže to tak nie je. Merkelová vedome robí to čo robí a snažiť sa jej vysvetliť, že je to zlé, škodlivé, zničujúce... je minimálne naivné. A to je presne to, čo ruskému prístupu vytýkam a dúfam, že sa dokážu poučiť. Každý človek robí chyby, len či sa z nich dokáže poučiť...

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rusove jsou telem a dusi symboliste

Hox | 27.12.2015

Naivní je myslet si, že Rusové věří, že má smysl Merkelové něco vysvětlovat. Merkelová je správce okupované krajiny, vůbec nejde o to co chce ona sama. Myslíš že to v Rusku chápou méně než ty? Kdyby mysleli na úrovni, kterou jim přisuzuješ, už dávno by bylo po všem.
To o čem Pjakin mluví je možnost, že Merkelová dělá krátký overštag - negace přeregulováním do extrému. Je to klasická taktika globalistů.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rusove jsou telem a dusi symboliste

Hox | 27.12.2015

Zkus si představit situaci, že jsi na místě Merkelové a nemáš právo blokovat daný plán (kancler-akt, odstřel, kompromitace...). Co bys dělal, pokud bys ho chtěl překazit?

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rusove jsou telem a dusi symboliste

Oracle 911 | 27.12.2015

Si šéfom okupantmi dosadenej vlády a nemáš ani toľko manévrovacieho priestoru ako tvoj predchodca, čo by si robil aby si sa zachránil?

Doplňujúca otázka, čo by si urobil aby si zachránil aj zbytky tvojho štátu?

A ako to Hox napísal, Rusi veľmi dobre vedia aká je situácia Nemecka. Takže prestaň "objavovať Ameriku" a začni rozmýšľať.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rusove jsou telem a dusi symboliste

JaroX | 27.12.2015

lol, že ja obhajujem ameriku, ešte ma obviň z niečoho... si rovnaký ako americká elita, kto sa im nepáči, obvinia ho, že je komunista a už sa s ním ďalej nebavia. A si naivný, ak si myslíš, že Merkelová sa cíti byť súčasťou Nemecka a že sa snaží zachrániť zbytky "svojho" nemeckého štátu.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rusove jsou telem a dusi symboliste

Oracle 911 | 28.12.2015

OBJAVOVAŤ nie obhajovať, ani čítať nevieš nieto rozmýšľať. :P

A je to sakra jedno čoho sa Merkelová cíti byť súčasťou, lebo VEĽMI dobre vie, ak Nemecko skončí, tak skončí aj ona a jej odkaz v smetnom koši.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rusove jsou telem a dusi symboliste

Aňa | 27.12.2015

Ahoj JaroX, myslím, že s tou M. je to složité, to není kompaktní osoba, u ní je vnitřní rozkol, dalo by se to nazvat duševní chorobou. Nevím, jak to zvládá, ale něco se domnívám. Pracuje vědomě, to máte pravdu, ale normálně ztotožněná s tím není.Výsledkem je hodně hněvu a zatvrzelosti vůči lidem, i když je to samozřejmě vůči těm lidem neprávem.To by vysvětlila nějaká ta kapitola z psychiatrie a také nějaká ta kontroverzní kapitola z historie.Myslím, že rusové to dobře vědí a jsou opatrní, to se jim vždy osvědčilo, nemohou do těch veřejných videí promlouvat o všem zcela otevřeně. Všimla jsem si toho mnohokrát, že zvláště u západních politiků se vyjadřují opatrně a stručně. Možná to vás všechny zlobí, ale je to důmyslné, opakem by se ničeho nedosáhlo. Nechci být nějaká nekritická a fanatická rusofilka, nikdo není bez chyby, ale oni jsou v tomto velmi chytří. A souhlasím, že naše národy jsou důležitým mostem k západnímu světu a máme v tom svou úlohu, proto se nás taky USA a další snaží odříznout od RF. Mě osobně Slováci moc chybí, jste bratři a chybíte mi, jsme takto slabší. Byl to temný a lstivý tah to rozdělení Československa. Kéž by se splnila předpověď, že se zase dáme dohromady !

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rusove jsou telem a dusi symboliste

JaroX | 28.12.2015

ahoj Aňa, dúfam, že sa nemýliš a že vedenie Ruska aj v tejto veci postupuje najlepšie, ako to je možné. Čo sa týka Československa, ... no, nefungovalo to, ale potrebujeme sa navzájom. Treba vymyslieť, ako sa dať znova dokopy, a urobiť to lepšie, než to bolo predtým. Určité predstavy by som mal, no uvidíme... v krátkej dobe to aj tak nie je možné.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rusove jsou telem a dusi symboliste

Aňa | 28.12.2015

Čauky, máš pravdu, ono to nefungovalo tak jak mělo, vy špatně snášíte útlak a ten tam ze strany Čechů byl.Ale díky tomu možná budete mít lepší sílu se vzepřít chomoutu, do kterého máme být všichni zapřaženi,tady hodně probuzených lidí vkládá naděje do vás a do Maďarů / taky hrdý národ /, u Poláků člověk nikdy neví.Naši většinoví ovčané jsou většinou zhypnotizovaní západem.Je nutné, aby se utvořily paraelní národní orgány a tím se elity odstavily, národy se spolu domluví, ale jak správně říkáš čas nenazrál , je ještě moc málo vědomých.Bojím se, že nic než tvrdé probuzení nepomůže.Přeji Slovensku , aby se nad Tatrou pořádně zablýsklo a Slováci zcela ožili.To my tady asi budeme plakat Kde domov můj, až nám naše vláda zavaří s kvótami.No, uvidíme, ale v každém případě známe se a máme se a to je fajn.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rusove jsou telem a dusi symboliste

el | 28.12.2015

1. Poláci jsou na povrchu nepříliš přitažliví, ale jejich srdce opravdu planou a více něž v Česku nebo na Slovensku si uvědomují o co se hraje

2. My i bratři na východě jsme vybrakované krámy, odkázáni na drobky shozené ze stolu a jen těžko budeme hledat ty malé zbytky dosud neztraceného sebevědomí.

3. Probuzení by měli spoléhat sami na sebe, potom možná uvidí světlo na konci tunelu a budou schopni pomoci dalším.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rusove jsou telem a dusi symboliste

Aňa | 28.12.2015

Ele, zhodnotil jsi to pěkně,ne že bych viděla Poláky špatně, líbí se mi , že vědí o co se hraje, ale jsou na můj vklus ještě hodně zaseklí v dosud nezpracované minulosti a starých křivdách, proto mají sklon se izolovat i od toho dobrého a nevidět to.A spoléhání sami na sebe musí být, ovšem bez těch Svatoplukových svázaných prutů to, myslím, vůbec nepůjde.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rusove jsou telem a dusi symboliste

Hox | 27.12.2015

Rusko jedná správně, jediným možným způsobem. To "jednat jinak" by totiž bylo opět v rámci biblické koncepce, což by sice mělo krátkobě možná větší efekt, ale dlouhodobě prohru. Ta část evropských "elit", která nechce zemřít pro zájmy washingtonu, by se podívala a řekla, a proč bychom se s nimi měli bavit, v čem jsou lepší než dosavadní hegemon?

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rusove jsou telem a dusi symboliste

el | 27.12.2015

Mrtvé neprobudíš, jenom by Vám to ve finále ublížilo.....

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rusove jsou telem a dusi symboliste

el | 27.12.2015

Omlouvám se, patřilo to pod příspěvek Oracla.

Re: Re: Re: Re: Re: Rusove jsou telem a dusi symboliste

Cico Ciciak | 27.12.2015

Ako vieš, že Rusi si nevyžiadali za zavrenými dverami od západu nejaké výhody/kompenzácie, keď to zatajili?! S Kurskom tiež získali!

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rusove jsou telem a dusi symboliste

Aňa | 27.12.2015

ˇAhoj, myslím, že slovo " zatajení " není pro toto výstižné.Vnímám to jako dočasné zatajení, což lze chápat v politickém smyslu jako tah proti eskalaci napětí. RF si uvědomuje balancování na hraně války a je zodpovědná nejen vůči svému národu, oni berou v potaz všechny národy, u nich hraje významnou roli prvek bratrství.RF je protihráč GP a bere si globální zodpovědnost. RF bere v úvahu všechny národní mentality a mentality elit a podle toho jedná, důležitou roli hraje čas a jisté vyčkávání, protože GP je velmi, velmi chytrý a zároveň státní elity jsou nevědomé, tak lze očekávat různé věci, není to lehká hra, stačí malý přehmat a finito.Jsou to vyšší šachy. Nemyslím, že by za zavřenými dveřmi vyjednávali se západem něco, co by nebylo v rámci přímočaré morálky a co by nemohli obhájit a později zcela na rovinu objasnit, to by šli sami proti své vlastní zásadě, která je teď vítěznou zbraní.Vyjma snad něčeho , co by odpovídalo v určité obrazné rovině slavné větě z našeho filmu Vyšší princip:: Vražda na tyranu není zločinem.....Ale to by byl ten krajní případ, kdy by pak nastal otevřený boj natvrdo.Jsou to myšlenky z ženské logiky, tak kdyžtak omluva, asi jste víc v obraze.

Re: Rusove jsou telem a dusi symboliste

Aňa | 26.12.2015

Této myšlence by pan Pjakin jistě oponoval.Symbolismus je něco zcela jiného. Symbol je zástupný projev, nevyjadřuje podstatu věci, maximálně poukazuje na nejpovrchnější motivy nebo způsoby jednání na pozadí nějakých událostí,ale nejedná se o žádný proces, je to statická zaležitost, která jenom obraznou řečí vyjadřuje stav či událost či její njepovrchnější motiv nebo způsob. Jednání RF, jak je popisuje p. Pjakin je proces, doslova proces řízení, který působí na samu podstatu věci.RF operuje tímto v morálním poli procesu řízení a to je velmi účinné, protože lžimocnosti se staví být morálními a tím získávají souhlas veřejného mínění manipulovaných a ohlupovaných mas, čímž tyto masy diskvalifikují z účasti na řízení a vytváří z nich bezhlavé stádo libovolně posunovatelné po šachovnici politiky a nasměrovatelné kamkoliv je výhodné.Genialita morálního postupu RF spočívá ve starém známém " lež má krátké nohy " a tahy RF jsou velmi přesně směrované, není to hokynářské překřikování kdo má pravdu, ale cílené a výstavně věcné, morální jednání, které je nenapadnutelné. Víte, on satan má tři velké slabiny a jedna z nich je morálka, tu on prostě neumí, může ji jen napodobovat, ale ta lež pak vždycky někde vykoukne a RF umí toto v pravý čas a na správném místě urychlit ve prospěch lidstva. Sláva RF !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Re: Re: Rusove jsou telem a dusi symboliste

JaroX | 27.12.2015

Veľmi pekne napísané, ďakujem, a aj keď mám pochybnosti a vidím (z môjho pohľadu) problémové oblasti a nedokonalosti, chcem, aby ten ruský postup bol správny :)

Re: Re: Rusove jsou telem a dusi symboliste

Cico Ciciak | 27.12.2015

Symbol je práveže zobrazenie procesu, tendencie - Definícia z KSB!

Re: Re: Re: Rusove jsou telem a dusi symboliste

Aňa | 27.12.2015

Tendence je nasměrování, ale ne proces , proces už je probíhající děj, v tomto je třeba přesného rozlišování. Vyjádření nasměrování se dá symbolu plně přiznat, proces už nikoliv.Trvám na tom, že symbol je statický a proces dynamický. Symbol je obrazem, projevem, znamením či příznakem procesu, ale ne procesem samým. Ve vší úctě k teorii, ale já jsem přesvědčena, že v dnešní době dochází k matení pojmů, protože jsou nadužívány a nesprávně umísťovány a interpretovány. Je to škoda, protože lidé přestávají rozumět o čem se mluví a co si za tím mají představit. Proto se musíte ptát kolegy co myslí tím symbolismem.

Re: Rusove jsou telem a dusi symboliste

Cico Ciciak | 27.12.2015

Čo myslíš pod pojmom symbolizmus a symbolisti?

Děkuji

David | 26.12.2015

Moc děkuji paní Ireně za překlad a přejí vše nejlepší v novém roce.

preklad

Dasa | 26.12.2015

Dakujem pani irene za preklad. Prajem pokojne Vianočne sviatky vsetkym ludom dobrej vole "

Vďaka p.Irene!

Interbulo | 26.12.2015

Nuž, naozaj nám neostáva iné, len sa do štúdia KOB naozaj pustiť, aby sme sprostí neostali! Myslím to vážne a na svoju lenivosť pritlačím!Ináč, všetkým prajem veľa šťastia a zdravia v novom roku a hlavne, aby budúci rok bol ozaj mierový.

Děkuji za překlad Ireně

Eva | 25.12.2015

Je to hezký dárek na Vánoce a přeji Ireně Veselé Vánoce :-)

PRAV

udo | 25.12.2015

Gosudar = Správca ?

Re: PRAV

zdeněk | 25.12.2015

Gosudar=vladař, vládce. To je uvedeno ve slovníku!

Re: Re: PRAV

udo | 26.12.2015

To viem, sú i také preklady :)
Pýtam sa preto, či nie je "sPRÁVCA"
realite adekvátnejśie..

Bo on je HLAVNE onen správca, zriadenec, štátnik, reprezentant zriadenia, štátu..état..v horšom prípade "Pan".

Vládne vždy ľud podľa jeho Miery rozlíśenia smerovania
zákonov Jeho (HNR, Supersystémových, ..Božích, alebo kto si To-Ho uź ako nazve).

I fašizmus je v tomto zmysle len tolerancia teroru mafia populáciou. Či už finančnej, ideologickej, náboženskej..Koncepcie mafiánskej, egocentrickej.

Pokiaľ jeho (ľudu) vôľu nevykonáva vyslovene volený
koordinačný tím (zbor), je tu pre neštandardné situácie
do-časne zvolený "správca"
Tak, až na anomálie v dejinách, dejoch, i vždy bolo..

Re: Re: Re: PRAV

JaroX | 26.12.2015

Debata na túto tému tu už bola, asi nech si to každý preloží podľa seba - ako mu to najlepšie vyhovuje. Podľa mňa je označenie správca pre Putina v týchto časoch nedostatočné. Správca obvykle nemá také kompetencie, možnosti meniť zákony, a už vôbec nie cieľ a snahu vyviezť národ a krajinu z jednej (nasilu vtlačenej) ideológie a prinavrátiť ich na im (národu) vlastnú cestu. Správca nemusí byť "jedným z národa", aj Saakaršvili v Odese je správca... Keďže v Rusku je podľa všetkého veľa vplyvných štruktúr: prezident, vláda,oblastné klany oligarchov, ... slovo vládca by jasne označovalo najvlyvnejšiu osobu v krajine. Ale to je len môj názor, každý nech si má svoj. (PS: Vodca by bolo ešte horšie, tak neviem... možno nech sa začne používať aj v slovenčine gosudar a hotovo.)

Re: PRAV

mdmml | 26.12.2015

Sloveni, náš rod sa znova rozrastie a zveľadí
Vovediem Vás do vľúdnejšej končiny,
Už cestu kliesnim na poludnie čeladi
Už vidím šírku krásnej novej otčiny
so starodávnym názvom Slovenikam.

Tu bude ľahšie starú biedu oželiet
Keď prvá obeť zas nám Boha nakloní
Vladyka múdry veľa ešte zmôže liet
Kým nové rody zviažu mocné zákony.


(Joseph Janek, usa, Cleveland, Ohio, 2.január 2013)

Re: Re: PRAV

udo | 26.12.2015

Súhlas, súlad, v akorde, d´accord..
Akurát sa sťahovať nutne netreba,
bo boj so zverom u seba,
najlepšie doma bojovať treba.

Keď sa my k dobru meníme,
možno tak, postupne i Zmenu tú, exportovať.
T.j., ak slepo v niekoho a vieme, kam Mierime

Boh obete nepotrebuje, nechce,
Boh nie je debil!..inak dopadneme ako križiak, či ISIL.
Každý má byť "vladykom",
vládnuť kolektívnym intelektom
i zákony nás viazať nemajú,
skôr šíriť dobrú náLadu
d´Accord

Re: Re: Re: PRAV

udo | 26.12.2015

preklep..chyba v kópii Ma3x

Keď sa my k dobru meníme,
možno tak, postupne i Zmenu tú, exportovať.
T.j., ak slepo v niekoho a vieme, kam Mierime

Keď sa my k dobru meníme,
možno tak, postupne i Zmenu tú, exportovať.
T.j., ak slepo v niekoho, niekomu neveríme
a vieme, kam Mierime..

Bohu, Miere predsa tiež neveríme slepo,
bo na Jej-Jeho vnímanie zmysly svoje,
šiesty a siedmy v rade neposlednom užívame,
inak nás čaká źivota vlastného, i civis depo.

Mieru niet bez Miery,
ako muža bez ženy
(parafráza F.K.Veselý:)
Mier & MieRa
MuŽena

Pamätáte inak, ktože to bol ten Mu?

film svetovy poriadok od solovjeva

sergej | 25.12.2015

je dostupny tu: https://www.youtube.com/watch?v=ZNhYzYUo42g

NABOŽENSTVO ZVANÉ KOB

Slavomír | 25.12.2015

NABOŽENSTVO ZVANÉ KOB

http://www.tartaria.sk/poznavanie/2015-12-15-00-06-44

Re: NABOŽENSTVO ZVANÉ KOB

udo | 25.12.2015

V čom by sa dalo s kolegami z Kežmarku teda
A) súhlasiťa
B) ktoré ich vyjadrenia hovoria skôr o tom, že KSB/DVTR pravdepodobne nečítali buď vôbec, alebo len veľmi zbežne,
či vyjadrenia vytrhli z kontextu, resp. úplne prevrátili Slavomír?

Re: Re: NABOŽENSTVO ZVANÉ KOB

Slavomír | 26.12.2015

Skôr C) počúvať obe strany ale byť podozrievavý, ako Pjakin vraví vedomosti sú moc.

Re: Re: Re: NEBOŽENSTVO ZVANÉ ROB

udo | 26.12.2015

Vylučuje azda C
body A a B?

KOB (KSB/DVTR) robili predsa tiež len ľudia
a tí sa vždy môžu mýliť.

KOB je metodologická hypotéza.
Model, modul slúžiaci na spracovávanie informácii,
s cieľom dostatočnej uniVerzálnosti
..použiteľnosti kdekoľvek v zatiaľ známom Vesmíre,
UniVerse

..avšak podozrievavosť konštruktívna,
garantujúca rozvoj a nie degradáciu.
Systematická skúmavosť, morálne podmienená.
..bo to, že som paranojik,
ešte neznamená, źe nik po mne nejde, či? :)

Re: Re: Re: Re: NEBOŽENSTVO ZVANÉ ROB

Slavomír | 28.12.2015

Súhlasím s tebou, C ma obsahovať aj A a B :)

Áno, KOB je zatiaľ jedine zverejnené učenie okolo riadenia super systémov. Védy tieto témy nezverejnili, keď že by tieto vedomosti mohli dostáť nepriatelia.


Zvýšenie úrokových sadzieb.

Oracle 911 | 25.12.2015

US vládu to neohrozí (aspoň nie priamo), US elity a ich banky o to viac. Lebo väčšinu tých natlačených peňazí US banky používajú jednak na svoju záchranu a jednak na špekulácie (deriváty). Dokonca sa na to používajú peniaze z drogových obchodov-uverejnená štúdia OSN (asi 1. verejné varovanie zo strany GP typu "chlapci máme Vás v hrsti, pred nami seba a svoje špinavosti neskryjete" ).
A preto hovorím, že ten cirkus môže skončiť zo dňa na deň.

PS: Týmto ďakujem pani Irene jej tvrdú a dôležitú prácu.

dakujem

colo | 25.12.2015

Dakujem p.Irene za preklad tejto velmi dolezitej casti.Mohlo by to pomoct ludom objasnit o co vlastne ide Rusku a USA ako aj GP vo svete na Blizkom vychode.Z tejto casti mozme lepsie pochopit dalsie smerovanie geopolitiky.

Preklad Pjakin

Vesna | 25.12.2015

Očakávala som v kútiku duše od pani Ireny takýto pekný vianočný darček v podobe prekladu skôr a za to jej veľká vďaka. Nech Vás, pani Irena, sprevádzajú v živote iba samé dobré veci.

Gp

Hum | 25.12.2015

Neni mi moc jasne, preco GP presuva agendu z USA do Kitaja.. USA spotrebuvaju neumerne vsetky zdroje ale to iste mozno predpokladat aj v blizkej dobe v Cine a dokonca v ovela vacsom meritku...?!

Re: Gp

Cico Ciciak | 25.12.2015

A čo má podľa teba robiť? Nechať ussa vystrájať = pre ľudstvo (nie že by mu na nás záležalo, ale uvedomuje si, že do pekla pôjde spolu s nami!) a gp jasná sebevražda; vybudovať globálne centrum z Číny (poslušní žltí otroci naučení žiť skromne) = aspoň nejaká šanca, že sa mu podarí ukočírovať jak globálny konzum, tak aj svoju moc. V Číne je už určitá forma totality, takže gp nebude mať ani problémy zavádzať ďalšie opatrenia v zmysle zníženia populácie Číny (ako potraty, eugeniku, sterilizácie), uzákonenia konzumného stropu pre všetkých (napríklad zaviesť rovnaký príjem pre plebs, nepodmien. základ. príjem pre všetkých), atď., atď..., kdežto na západe by mu to spolknul asi málokto. Takto to chápem ja.

Re: Re: Gp

Cico Ciciak | 25.12.2015

Ešte raz s menšími úpravami:

A čo má podľa teba robiť? Nechať ussa vystrájať = pre ľudstvo (nie že by mu na nás záležalo, ale uvedomuje si, že do pekla pôjde spolu s nami!) a gp jasná sebevražda. Naopak, vybudovať globálne centrum z Číny (poslušní žltí otroci naučení žiť skromne) = aspoň nejaká šanca, že sa mu podarí ukočírovať jak globálny konzum, tak aj zachovať svoju moc. V Číne je už určitá forma marxistickej totality, takže gp nebude mať až také problémy zavádzať ďalšie opatrenia v zmysle zníženia populácie Číny (ako potraty, eugeniku, sterilizácie), uzákonenia konzumného stropu pre všetkých (napríklad zaviesť rovnaký príjem pre plebs, nepodmien. základ. príjem pre všetkých), atď., atď..., kdežto na západe by mu to spolknul asi málokto. Z Číny ako hlavnej základne môže potom gp túto novú koncepciu usporiadania spoločnosti (systém/ideológiu) rozšíriť do celého sveta a ľahšie ju aj príjme západ, ktorý gp postupne priškrcuje. Takto to chápem ja.

Re: Re: Re: Gp

Kamila | 25.12.2015

S vámi souhlasím, i já to tak chápu!

Re: Re: Re: Gp

Oracle 911 | 25.12.2015

Povedal si A, teraz poviem aj B.
Na to aby to dosiahli, treba prebudovať Čínu a v terajšom svete rýchleho informačného obehu, to spôsobí ak nie sociálne otrasy tak nestabilitu riadenia spoločnosti (systém sa nebezpečne rozkýve).

Xi podľa všetkého vie po Rusky (a aj jeho manželka, tá spieva Ruské ľudové piesne) čo znamená, že tá časť vedenia a elity Číny ktorá študovala v Rusku môže mať prečítané KOB/KSB a DVTR v originále (časť z nich určite). A vôbec by som nebol prekvapený keby vysvitlo, že čínske vedenie číta analytické práce VP ZSSR a počúva Pjakina a spol.

Ďalšia vec, časť čínskych elít a vedenia si uvedomuje nebezpečenstvá globálnej hegemónie, že je to minimálne dvojsečná zbraň.

Takže ak GP spustí formátovanie Číny na globálneho hegemóna prinajmenšom riskuje, že veci sa tam zvrtnú a čínske elity prebudujú Čínu na obraz opísané v KOB/KSB, a tým pádom strelia capa, sadnú medzi 2 stoličky a vyfasujú opičiu pracku resp. opičiu päsť na oko. A budú pozerať, že čo?! :)

PS: Áno narážam na priamy zásah zo strany HNR/vis maior.

Re: Re: Re: Re: Gp

Cico Ciciak | 26.12.2015

Ten posledný odstavec som moc nepochopil. Viem, čo je efekt opičej pracky, ale neviem, ku komu to patrilo, či ku gp alebo čínskej elite.

Re: Re: Re: Re: Re: Gp

Oracle 911 | 26.12.2015

Patrí to GP, lebo chce preformátovať Čínu, ale časť elít a vedenia pozná KOB a DVTR, a prisvojil si ich. To znamená, že budú na tom pracovať hoci len preto aby Čínu (a samých seba) ochránili pred neslávnym koncom (hegemóna).

A HNR praje tým, ktorý pracujú v súlade Jeho zámerom. Zbytok, už hádam zvládneš.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Gp

Cico Ciciak | 27.12.2015

HNR možno praje tým, čo nasledujú Zámer Jeho, ale tiež nespraví nič proti "temným" silám, ktoré chcú tomu zabrániť, keďže dal ľudstvu ako celku slobodu (v rámci dopustenia/mantinelov)! Ako nespravil nič, keď trockisti otrávili Stalina a tým zavrhli ďalšie pokračovanie v napĺňaní Zámeru Jeho!

Re: Gp

JaroX | 25.12.2015

Preto, lebo US klany sa dostali na úroveň, že diktujú GP ako sa má správať a nechápu, že to práve oni sú ten najväčší svetový problém. Tak GP musí úplne odstrániť US klany a elitu cestou výrazného poklesu vplyvu USA na globálne procesy. Tým US elity stratia postavenie vo svete aj v USA. Ja tu vidím problém v previazanosti s ekonomikou EÚ, kde cestou nadhodnoteného dolára US elity nemajú problém skupovať EÚ a potom sa sem jednoducho presťahovať. Síce tu už taký vplyv nebudú mať, ale predsalen, oslabia postavenie národných elít a skomplikujú tak situáciu v Európe.

Re: Re: Gp

Oracle 911 | 25.12.2015

To je síce možnosť, ale budú tu vítaní asi tak ako zápal pľúc.
Ďalšia vec, US elity (a časť globálnych) teraz kupujú fyzické zlato a striebro vo veľkom a umiestňujú ich do oblastí kde je garantovaná ich bezpečnosť (to, že US banky, vláda a úrady nesiahnu na ne).
Tretia vec, krach môže nastať zo dňa na deň.

Re: Re: Re: Gp

JaroX | 26.12.2015

Jedna vec je fyzické zlato, striebro, platina, či diamanty a druhá vec sú bane a ťažký priemysel + vertikálna integrácia až k finálnym produktom pre obyvateľstvo.

Re: Re: Re: Re: Gp

Oracle 911 | 26.12.2015

Musíš si uvedomiť pár vecí:
USA už prišli o väčšinu svojej priemyselnej bázy, je v zámorí.
Veľkú časť výrobkov a služieb dovážajú t.j. žijú z tlačiarenského lisu.

Takže ak Čína a jeho vazali povedia, že ako platidlo za svoje produkty neberú US$, tak maximálne do 12 hodín všetky obchody budú vyprázdnené a masové občianske nepokoje a rabovačky na CELOM ÚZEMÍ USA. To znamená 2 veci:
1) Stiahnutie vojsk zo zahraničia a ich použitie na nastolenie verejného poriadku (nie je to najlepší nápad).
2) Stratu riadenia pre Čínu.

Preto sa na to ide okľukou t.j. politická diskreditácia USA (Kerry a Obama robia excelentnú prácu) a odstránenie US$ ako monopolného platidla pre ropu (a GP pri tom používa Číňanov, Arabskú ješitnosť a fakt, že QE/ZIRP znehodnocuje US$).

Re: Re: Re: Re: Re: Gp

JaroX | 26.12.2015

Nechápeš, čo hovorím. V socializme sme mali vodárne, teplárne, elektrárne, bane a spracovateľský priemysel vo vlastníctve Československého štátu, a to len preto, že nás sovieti v 2.s.v. oslobodili od fašizmu. Som si istý, že teraz sovieti nebudú plytvať svojou krvou, keďže vidia, ako to s nami dopadlo a že sme sa vôbec nebránili. Čiže, aby som sa vrátil k téme - neverím, že závody skúpené američanmi za ich (z ničoho vytvorené) USD budú ešte niekedy slovenské / české. Jedine, že by takéto proti-americké znárodňovanie európskych fabrík začalo na západe a prevalilo sa celou Európou (tak v posledných dvoch európskych krajinách sa to udeje v SR a ČR).

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Gp

Oracle 911 | 26.12.2015

Samostatné hospodárstvo u nás zaniklo pri privatizácií kvôli zrade a teraz sme kolónia. To už viem dávno.
Či dokážeme prevziať naspäť to, čo sme predali za lacné peniaze Američanom. Tak to je otázne.

Ďalšia vec, v tomto vlákne sme pôvodne preberali pád USA. Takže keď Americké elity padnú na hubu, vtedy budú zháňať rýchlo peniaze, a to je naša šanca.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Gp

JaroX | 27.12.2015

No lenže mne od začiatku nevadí, že US elita má peniaze, mne vadí, že ich vymieňa za reálne hodnoty v Európe, ktoré generujú... iné reálne hodnoty alebo peniaze. Ja vravím, že ak po páde US elít v USA nenastane v Európe proces získavania týchto "generátorov reálnych hodnôt" od US elít k národným elitám či štátom, tak to na dlhú dobu negatívne poznačí ekonomiku a spoločenský život v Európe. (Nemyslím, že by US elity v čase rozpadu USA mali záujem o predaj týchto aktív v Európe za ... USD...).

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Gp

Cico Ciciak | 27.12.2015

uss jelity sú bez svojich uss štruktúr ako je hlavne armáda, ktorou držia v šachu svojich vazalov, v prdeli! Bez toho nemajú žiadnu reálnu moc! Takže, keď ussa dostatočne zoslabne, tak už si nebudú môcť len tak beztrestne vyskakovať nejaké ich jelity a naše podniky nám odovzdajú nazad aj s kľúčikmi! A domorodci (proti-ussa naladeých ľudí je tu habaďej a je jedno, že či pozerajú mrdkízu, hnojku... alebo nie) ich poženú do riti aj s bakulami! :DD Ty si ešte asi nevidel reálne nasratý dav (ale nielen len kvôli nejakej údajnej uss abasádou/ngo-čkou ohlásanej vládnej korupcii)! Kámo, tu sa razom môže začať znárodňovať len taký fukot!

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Gp

Oracle 911 | 27.12.2015

Máš to totálne pomýlené, bez USA US elity (hlavne neocons) sú nič. A viac menej to vie každá národná elita, že bez vlastnej krajiny sú stratený stačí pozrieť na ukrajinských oligarchov.
To isté sa dá čakať v USA, len kolaps štátu tam bude krvavejšia a oveľa rýchlejšia.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Gp

Bigo2 | 27.12.2015

Myslím, že podobná krize jako v roce 2008 (a zřejmě mnohem větší a hlubší) by měla být v nově osvobozeném světě, tedy i u nás, posuzována tak, že byla způsobena USA. Neměl by pak být problém argumentovat, že USA způsobily celosvětovou krizi a bídu a tedy náhradou za to by minimálně měly přijít o své majetky, které nabyly podvodnými penězi, tak jako když totéž způsobí jedinec - podvodník a zloděj.
Již dnes by se tak mělo uvažovat i ve vztahu ku krizi z roku 2008 - jakou strašnou cenu za ni zaplatil zbytek světa...

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Gp

JaroX | 28.12.2015

Áno, súhlasím, lenže právnici na všetkých stranách toto nebudú akceptovať. A ako vidíš, aj Rusi sa pridŕžajú pravidiel, zákonov... Že Albrightová príde o Kosovo, je jasné, ale či USS bude vracať VSŽ-ku... no, ťažko. Ale kiežby to tak bolo.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Gp

dub | 28.12.2015

Taka vec sa neberie priamo... ale pekne "legalne", napr. vyhlasi sa, ze dlzia na daniach alebo odvodoch, urobi sa konkurz, v ramci konkurzu preberie podnik.

Tym padom ziadne znarodnenie ktore by sa otrepavalo o hlavu este dekady, ale dlznik neuhradil svoje pohladavky, boli jednania na ich uhradu, nakoniec stat s tazkym srdcom zobral aktiva, ktore aj tak nepostacovali na uhradu... vsetko pekne podla zakona, nech sa vlk nasyti (aktiva su spat) a aj koza je cela (nikto v buducnosti to nemoze zneuzivat na svoju agendu ako "nespravodlivost").

Re: Re: Re: Re: Re: Gp

du | 28.12.2015

no je tu len jeden malý háčik - tomahawky, abramsy, f22, f35 sa v číne nevyrábajú, zbrojný priemysel ostal, mám dojem že ostali napr,. také veci ako výrobné stroje na výrobu strojov čo vyrábajú počítačové obrazovky - tieto boli kedysi len v usa, teraz neviem, čo to znamená, zbrojný priemysel je základ a tie špecialitky, to je ako úloha strategických súčiastok, bez ktorých ste nahraný, môj názor je že to nebude také jednoduché a rusi by mali pôsobiť pomaly aby všetky ok veci dostali z usa,
no a ak začnú robiť velké projekty podobné hodvábnej ceste je otázka ako vela budú potrebavať Čínu
du

Děkuji

SlavaH | 25.12.2015

paní Ireně za překlad :-))

Re: Děkuji

JaroX | 25.12.2015

aj ja ďakujem za české titulky
(súhlasím, že Pjakin sa pomýlil a povedal Iracký namiesto Turecký - ako aj bolo v titulkách uvedené v zátvorke)

Přidat nový příspěvek