Motivace Globálního prediktoru

Motivace Globálního prediktoru

18.11.2017

 

Michail Veličko odpovídá na dotaz ohledně motivace Globálního prediktoru.

 

 

Diskusní téma: Motivace Globálního prediktoru

Re: Re: Re: Re: Re: Re: JaroX, Joe

pacifista | 19.11.2017

Globální predikce znamená celosvětové řízení. Proto globální prediktor nemůže odejít z Egypta načež tento se pak zhroutí. To je nesmysl. Můžeme říct, že Egypt se zhroutil proto, že nedokázal chápat globální řízení a v rámci toho se racionálně chovat. Svět je řízen úzkou skupinou nejbohatších elit. Každý si tam může dosadit libovolně, neboť to nikde není napsáno kdo to přesně je. Určitě se ale nesplete, když si dosadíte ty, kteří stojí za světovými bankami, organizovaným zločinem, nejmodernějšími technologiemi, ropným a zbrojním průmyslem. Ti kdo uskutečňují globální řízení jsou tu od dob Římské říše, ne-li déle. Uměli řídit svět už tenkrát a nepřestali, jen prošli vývojem, jako celý svět. Nic nadpřirozeného v tom nehledejte.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: JaroX, Joe

Hox | 19.11.2017

Nesmysl je tento tvůj příspěvek.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: JaroX, Joe

pacifista | 19.11.2017

tady nikdo normální nemá šanci

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: JaroX, Joe

Hox | 19.11.2017

To záleží čistě na tom, co chápeš pod "normální".

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: JaroX, Joe

Lux | 19.11.2017

Hmmm...asi by bolo vhodnejšie si tu niečo z materiálov naštudovať, podumať a až potom vynášať nejaké "soudy".

Názor, že svet je riadený úzkou skupinkou najbohatších elít je už dávnejšie prekonaný... hoci opiciam, nepoznajúcim základy riadenia, sa takéto dezinfa neustále vtĺkajú do hláv, a to z rôznych skrytých úrovní riadenia.
Skús sa zamyslieť, prečo nájdu občas obeseného nejakého Rothschilda v hoteli, alebo "zasamovraždeného" nejakého Rockefellera 3 guľkami do hlavy? Alebo dnes desiatky popredných bankárov po celom svete končia svoju pozemskú púť za podivuhodných okolností..

Svet je v skutočnosti riadený psychodynamikou celého ľudstva (kolektívnym podvedomím, či nevedomím), a potom, ako nám povedali zasvätenejší mason Bacon:
" Konowledge is power."
Riadi proste ten, ktorý má hlbšie znalosti objektívnych procesov (vrátane tých sociálnych).
Viditeľné figúrky proste defacto nič zásadnejšieho riadiť nemôžu a obyčajne ani nedokážu. Sú len volavkami, hromozvodom negatívnych emócii pre plebs..
Za viditeľnou mocou, aj mocou peňazí, boli historicky vždy nejakí RaDcoVie (Ra, čo Vie), poradcovia, agenti vplyvu a pod. A to tiež obyčajne nie je verchuška riadiacej pyramídy.

Preto aj za oponou, riadiaci mnohé spoločenské pohyby (revolúcie) boli také osobnosti ako Isaac Newton, alebo Victor Hugo a iní, o ktorých to množstvo ľudí ani netuší.
Bankári a zbohatlíci sú len výkonná moc - niekde v rangu 3. - 4. moci v hierarchii riadenia.

A tí, ktorí tu skutočne realizujú globálne riadenie sú potomkovia rasy "vládcov" ešte z Atlantídy (alebo zostalo po nich len pozemské najvyššie energeticko-informačné riadiace pole, čo je v podstate to isté, ale z najväčšou pravdepodobnosťou fyzicky existujú) a z hľadiska globálneho historického procesu bolo historicky po planéte viacero centier riadenia. Z viacerých objektívnych dôvodov sa globálnym centrom stal Egypt (po Mezopotámii) - napr. v teplejších klimatických podmienkach prebiehajú sociálne procesy rýchlejšie, preto aj poznáme Blízkovýchodný kotlík, kde vzniklo množstvo ideológii, polittechnológií, ktoré určovali a dodnes určujú pohyb ľudského stáda..

A nikto tu nič neprirodzené predsa nehľadá, paciFisto, žiaden MeFisto a pod....☺

A aj toho Satana si ľudia vytvorili sami, ak si hlbšie vnikol do problematiky. A pri istej "konštelácii" môžeme pozemského "satana" identifikovať s GP - slúžia ako motivátor prechodu k ľudskosti..

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: JaroX, Joe

pacifista | 19.11.2017

Můj prvotní dojem se bohužel potvrdil. Nepatřím do této diskuse. Moje názory jsou naprosto realistické a zde je probírána mystika. Zohledním to

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: JaroX, Joe

one | 20.11.2017

pre teba je krok o stupen nad tych bankarov uz mystika? to mi vysvetli aka logika ta k tomuto privadza...?

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: JaroX, Joe

pacifista | 19.11.2017

Souhlasím, že bankéři nepatří k elitám těch nejbohatších a jsou pouze vykonavateli jejich moci. Jsou to ovšem nepohodlní svědci a tak umírají záhadně. Není v zájmu to nějak vyšetřit ro dá rozum.
Pokud záhadně umírají přímo rodinní příslušníci těchto elit, tak nemusíš chodit daleko, podívej se dnes do SA, kde si následník trůnu čistí konkurenci mezi svými konkurenty, také následníky trůnu. Padají s nimi helikoptéry atd. Je toho za poslední krátkou dobu tolik, že není možné aby to nebylo nápadné. Přesto se to nijak nevyšetří. Chytří si domyslí. Nemysli si, že se tito o kterých se bavíme něčeho štítí. Nepřisuzuj to nějaké nadpřirozené síle.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: JaroX, Joe

one | 20.11.2017

pre dieta je nadprirodzene vsetko co rodic robi, lebo nicomu nerozumie a tak je pren cely svet krasne mysticky. ako dospieva a zacina rozumiet tomu, ako spolocnost funguje, zbavuje sa iluzii a spoznava realitu. cim hlbsie vnika do problematiky, tym viac si uvedomuje, ze poznanie je moc. ked vies AKO, mas moc. pre tych, ktori nevedia AKO je tato moc niekedy az mysticka. dufam ze sa chapeme. ti, ktori vedia ako ovladat socialne skupiny to uz robia tisice rokov. po generacie a generacie dozadu. a takychto skupin, ktore to vedia je aj oficialnych dost. napriklad RKC. ako jedna za vsetky. je len prirodzene, ze su aj neoficialne skupiny a aj najlepsie skupiny. GP na jednej strane a VP CCCP na druhej. hlavni hraci. dnes :)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: JaroX, Joe

Metla | 20.11.2017

Lux krásne si to napísal. Je to teda len a len o každom jednom z nás.
A židia, ako vyvolení tu musia robiť zle, aby nás lenivých vyhecovali k akcii. Vlastne sa obetujú, ale nerobia to dobrovoľne. Vychovali ich k tomu. 40 rokov na púšti bez zmysluplnej práce by zabilo aj vola.
Žijeme v duálnom svete. Bez zla nie je dobro. Ale mne ide to módne pozitívne myslenie strašne na nervy.
Aj tak si myslím, že by to malo byť o harmónii. Keď urobím niečo zlé, mrzí ma to a snažím sa to vyvážiť dobrým.
Počula som aj také tvrdenie, že skupina ľudí si sama zvolí najlepšie
riešenie, že v tom množstve sa tie okrajové názory spriemerujú a kolektívne rozhodnutie je optimálne. Niečo na tom bude, ale to by sme tu nemohli mať mienkotvorné médiá. To všetky pravidlá prestávajú fungovať. Lebo keď si nemyslíš čo ti povieme si fašista.
Tak máme aj fašistické čísla, písmenká a symboly. Ale nevieme čo je fašizmus. A nikto nechce byť fašista. A tie šedé eminencie v pozadí si myslia, že oni sú už Ľudia? Veď oni sú paraziti. Parazitujú na systéme. Ľudia sú svine, to je pravda, ale toto peklo na zemi si hádam ani nezaslúžia. Len človek sa ponížením iného človeka cíti povýšený?
To je hnusné!

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: JaroX, Joe

Lux | 21.11.2017

Ahoj Metlička,

dík za uznanie, ale zase to nepreháňaj..☺
V podstate tu už boli uvedené isté "tézy", že to, čo sa na Zemi deje je len priemetom myšlienkovej energie ľudí, ako budú ľudia "dospievať", tak sa bude meniť aj ich algoritmika správania a konania = smerom k pravde a dobru, čo je predprogramované Zhora (ak kedysi platilo starozákonné, Tanah "oko za oko, zub za zub", tak postupom času ľudstvo vo svojej algoritmike má oveľa "mierumilovnejšie" zmýšľanie, ale rezonancia sociálneho a biologického času si vyžiadala cca 80 - 100 mil. zbytočných obetí = 1. a 2. svetová vojna, keď sa "kalila oceľ" a sme za "Apokalypsou" - tí, ktorí ju vymysleli a zaviedli do Biblie si nevedeli predstaviť, ako bude fungovať ľudstvo po zmene logiky sociálneho správania a predpokladali Harmageddon = totálne zničenie ľudstva...nastal flatter ľudských krídiel a lietadlo /ľudstvo/ prešlo cez hranicu 1M - ubolené, trochu zošrotované, ale prešlo, prežilo..).

Slovensko má oproti iným štátnym celkom obrovskú výhodu v tom, že nie je za ním nejaká výraznejšia historická krvavá stopa..
Preto ani u nás nemáme nejaké veľké uragány, záplavy a iné nešťastia (všetko si to ľudia privolávajú sami, pri hlbšom chápaní príčinno-dôsledkových väzieb).
Preto má možnosť robiť akéhosi "mediátora" medzi "krvilačným", úžerníckym Západom a východnými islamistickými a védickými civilizáciami, či Ruskom, ktoré v dnešnej dobe sú v istej defenzíve oproti agresívnemu konceptuálne jasne vyhranenému Západu. Ale ako si asi zachytila, tak GP prenáša centrum riadenia smerom na Východ a za chvíľu sa môžu rozdávať iné globálne karty a "bratislavskí slniečkári" zase prevrátia kabátiky a budú tvrdiť niečo principiálne iné...☺
Máme krásne príklady z minulosti, keď judaisti typu vysokopostavených pseudokomunistických ideologických normálizátorov (napr. v SR prof. Kusý, Mesežnikov, Mešťan, Weiss, Bútora a i.) sa naraz zmenili na démonkratizérov najvyššieho rangu a sú neustále preferovaní Médeou.
Tu je jasne vidieť, ako sú "slobodní" v myslení a konaní = marionety tých, ktorí to celé riadia a v podstate sú to psychologickí fašouni, ktorých pseudointelektuálne bláboly treba brať s veľkou rezervou..
Veď kádrový riadiaci korpus "ľudstva" je už v biblickej civilizácii pár tisícročí tvorený židovskými biorobotmi..

Šedé eminencie boli vždy DeAmoni a tak sa vždy budú snažiť využívať hlúposť a neznalosť bežných ľudí = tak sú predprogramovaní a netreba sa nad tým až tak pozastavovať, lebo sú svojho druhu motivačným faktorom (a často sú vzdelanejšiemu "publiku" proste na smiech, len sa to samozrejme verejne nepezentuje).

Ľudia sú v princípe dobrí, nerodia sa hriešnymi, ako to tvrdí cirkev (ne)svätá. Problémom je kultúra v ktorej vyrastajú, ktorá z nich robí tie viaceré prasiatka..
Vplyv výchovy rodičov, kámošov, širšieho okolia, a najmä vplyv obrázkov čarodejnice Médei = kinopriemysel Holywoodu, či na Východe Bollywoodu - ovplyvňujú do značnej miery kortex opičiakov...☺

Kolektívne rozhodnutia môžu byť správne len ak je vysoká miera chápania a morálky - ináč tu ako vždy platí Gaussova krivka rozdelenia pravdepodobnosti.
Pouvažuj asi v tom smere, ak by kolektív ľudkov v SR chápal, čo je hlavnou príčinou ich najväčšieho nešťastia na planéte Zem a chápal trochu riadiace procesy, tak by si mohol zvoliť jasného "žida" (ešte aj v IzaHelli klamal, že sa chcel stať židom, pričom ním už dávno je) = výrazného úžerníka a scientológa, preferovaného mééédiami, za prezidenta = za svojho hlavného predstaviteľa (aj keď samozrejme len s veľmi obmedzenými právomocami)?

Skutočný Človek samozrejme nikdy nepotrebuje ponižovať inú bytosť- aj "človeka", či dokonca bežné zviera.
Preto aj Ježiš hovoril s bežnými ľuďmi, prostitútkami, kriminálnikmi a pod. - lebo tí boli v podstate len obeťami defektnej "high" Spolo(ne)Cnosti ... a nie s vtedajšou high Society..

Re: Re: JaroX, Joe

openeyes | 19.11.2017

Odpoveď Zanzobinovi je zaujímavá. Porovnanie človeka so psom je neadekvátne. Za predpokladu ľudskej formy GP je "starším bratom", a preto je jeho hanbou, že "mladšiemu bratovi" - ľudstvu - chce škodiť. V prípade inej formy ako ľudskej je hanbou hrdiť sa víťazstvom "raketovej techniky na lukom".

Re: Re: Re: JaroX, Joe

Lux | 19.11.2017

Oni ľudí vnímajú ako zvery, hmyz, trochu vyspelejšie opice.
Žiaľ mnohé praktické výskumy "ľudskej" psychiky, aj v dnešnej dobe, im dávajú za pravdu ... a keď sa človek pozrie na nejakých fanúšikov, či démonStrantov, či afterparty, tak ani moc neváha, že je to tak..

Po vyše 11 000 rokov od poslednej globálnej katastrofy ľudstvo psychicky neveľmi postúpilo po Hermesovej špirále nahor.

Ako tu kedysi napísal udo - na otázku prečo vysiela Markíza také svinstvo, odpovedala nejaká vyššia šéfka:
"Hlupákom - hlúposti."

A má svojim spôsobom talmudistickú pravdu (lebo tam sú vo vedení len tí zasvätenejší a vyvolenejší, ktorí berú gojimov, ako zvieratká, ktoré majú slúžiť tým satanistickým biorobotom a démonom...☺ ).
Každé stádo sa predsa strihá a reže...a v tom majú judaisti pravdu...Spoločensky robia ďaleko viac ako bežný plebs, aby mohli parazitovať na práci a "ume" hlúpejších a nechápajúcejších zvieratkách...šelma 666...66,6 % zvieracích inštinktov dominuje = žrať, chlastať, súložiť a ... ťahať vozík pre tých, ktorí chápu viac...☺

Re: Re: Re: Re: JaroX, Joe

Six | 19.11.2017

Hermesova hůlka je hůlka destrukce/ovládání. Máte to nějak obráceně, ale možná že i ne podle toho co jste napsal.

Re: Re: JaroX, Joe

el-sabi | 19.11.2017

Lux,
ďakujem za informácie /informácia=riadenie /
Už aj " hochStapler " Däniken popisoval ,že sme 5.-6 .technická civilizácia ,ktovie kto mu to pošepol.
1.starozakonny projekt má splniť asi určitý cieľ ,
otázka v koho prospech.
Apokalypsa,súdny deň alebo Odhalenie ?
2.som si vedomý , biblický Boh ≠HNR
3.o Zaznobinovi som vedel len to ,že sa kdesi v Taliansku mal stretnúť so zástupcami-zastupcom GP /bola to otázka na Pjakina dávnejšie/
4.keďže som "káder " rokov 80ych /ak boli moderné integrované obvody napr.Tesla MBA 810DAS /,tak si musím oprášiť vedomosti zo školy ,navyse nikdy som sa nezaoberal zákonom zachovania hmoty a energie ,poznám len Kirchoffove zákony.
5....produkujú takú myslienkovu a energo algorytmiku .....,ja si myslím ,že na Planéte sme preto ,aby sme :
jedli,pili,rozmnožovali sa ,od určitého času pracovali ,sledovali správy v TV ,hádali sa o politike ,snažili sa dostať za manželku najatraktivnejšiu "samicu-opicu " ,v okolí ,nech nám ostatné opice závidia .aby sme sa v hierarchii opičieho stáda dostali čo najvyššie ,..... .
" ......myšlienkové pochody,zatiaľ na planéte opíc "..... -aj myšlienka môže zabíjať
Samozrejme nemyslel som ,že HNR má inValid správanie ,či má záujem na invalidnom správaní sa ľudí /opíc ?/ .

Re: Re: Re: JaroX, Joe

Lux | 19.11.2017

Ahoj El-Al,

ten Däniken zase nie je až tak mimo, hoci jeho uzávery sú často chybné. Proste bol jeden z prvých, ktorí neuverili v spoločnosti pestovaným mýtom a zozbieral množstvo výborného faktologického materiálu, na ktoré súčasná "veda", z rôznych oborov, jednoducho nedokáže mať relevantné odpovede, aby sa nestrápnila..
Pretože sa v uzáveroch mýli a básni o mimošoch a pod., ho prenasledovali len trošku a nechali ho žiť.

Ostatne podľa Kirchhoffových zákonov by mal prebiehať tok finančných prostriedkov v systéme, ale v podstate je to tiež len zákon zachovania energie v nejakom "uzavretom" (taký reálne neexistuje) systéme, či obvode.

Boh je najvyšší Logos, takže všetko, čo sa na Zemi udeje, sa realizuje najlepším možným spôsobom, vzhľadom na chápanie a reálne mravy príslušných jedincov druhu Homo erecticus...☺

Re: Re: JaroX, Joe

Nuovi | 20.11.2017

Ta odpoved zastupcu GP Zaznobinovi vela inteligentneho v sebe nema, skor ci aj Zaznobin vramci svojho obmedzeneho Rozlisenia nenaletel nejakemu podvodnikovi. Ani ciny poslednych desatroci v podani GP vela inteligentnychncrt nema, bud tak zdegeneroval alebo ho ludstvo dobehlo.

Re: Re: Re: JaroX, Joe

Sugar | 25.11.2017

Alespoň nickname jste si dal dle chápání KOB.
Ševče, nesuď nad boty!!!

ad zmrtvýchvstání

Theorosa | 18.11.2017

Satan řekl: Dej mi odklad do toho dne, než povstanou z mrtvých.
Bůh řekl: Patříš mezi ty, kterým byl dán odklad.
Satan řekl: Za to, že jsi mě ponížil, postavím se jim do cesty na tvé přímé cestě.

To znamená, že vláda Satana skončí zmrtvýchvstáním. Patrně se jedná o celosvětovou očekávanou událost. Patrně se nejedná jen o podobenství, které je popsáno v Bibli. Patrně se jedná o reálný fakt, který lidstvo čeká v rámci celé Sluneční soustavy anebo i Galaxie.

Roky tzv. Události - po níž se lidé stanou nesmrtelnými - (mnohdy se za ní považuje EMP - buď Slunce anebo centra Galaxie) se různí 2017 - 2022 (Corey Good). Anebo 2036 Arkadij Petrov ZDE: https://www.youtube.com/watch?v=3XHzt6_rex0

Re: ad zmrtvýchvstání

Hox | 18.11.2017

Vláda Satana skončí, až se změní lidé.
Před zmrtvýchvstáním bude následovat ještě 1000 let zlatého věku. Chápu to jako svého druhu zhodnocení úspěšně završené evoluční etapy, nikoliv jako nějaké pevné datum. Nyní lidstvo stojí před úkolem vybudovat civilizaci, která bude schopná pochopit své poslání tady na zemi. Až bude lidský typ psychiky standardem a na současnou dobu budou lidé vzpomínat jako do dobu kolektivní schizofrenie, šílenství a barbarství, pak nastane to, co se nazývá v různých tradicích Zlatý věk lidstva. Nicméně, také nemá smysl, aby tato etapa trvala donekonečna, bude trvat jen tak dlouho, dokud lidstvo nesplní své poslání, nezavrší evoluční etapu. Poté nastane nějaké "zhodnocení" prodělané zkušenosti a přechod na další vývojovou úroveň.

Re: ad zmrtvýchvstání

Libor | 18.11.2017

zmrtvýchvstání je myšleno jen v duchovní rovině-probuzení ke světlu-poznání, nikoliv o tělesné zmrtvýchvstání.

Re: Re: ad zmrtvýchvstání

Theorosa | 18.11.2017

Podívejte se, prosím, na to video Arkadije Petrova. A pak také na texty Coreyho Gooda a Williama Tompkinse.

Re: Re: Re: ad zmrtvýchvstání

Hox | 19.11.2017

Dezinfo...

Re: Re: ad zmrtvýchvstání

ujo | 19.11.2017

Libor, pozri si životopis veľkého patróna Poľska, sv. Stanislava, biskupa krakovského, ktorý zomrel v roku 1043.
Vymodlil z hrobu šľachtica, ktorý mu mal pred kráľom dosvedčiť dar na zriadenia kláštora. Vymodlil ho 3 roky po smrti toho šťahtica. Tj. všetci ho poznali a pamätali si ho. Sv. Stanislav dostal termín na toto svedectvo a v deň, keď mal predstúpiť pred kráľa, aj so svedkom bol celý Krakov na nohách. A preto nehol sv. Stanislav zohnať loďku, aby sa prepravil na druhý breh, do kráľovského paláca, lebo všetci čumeli a tak jednoducho aj s tým šľachticom prešiel po hladine tej rieky na druhú stranu. Čo je tuším tretí prípad chôdze po vode po Ježišovi a po apoštolovi Petrovi (na chvíľu, kým z toho nepustil do gatí).
Pozri trebárs na Wikipédii.

Re: Re: Re: ad zmrtvýchvstání

dušan | 21.11.2017

To bol fakt tvrdý úder voči poľanom zo strany GP. Tohoto sa museli účastniť aj už bývalí poľanskí znachari.

Sa už ani nečudujem prečo sú na tom Poliaci tak zle.

Hmmm

JaroX | 18.11.2017

Tak pred pár mesiacmi som sa pýtal, či je GP abolútne zlo, s ktorým nemá zmysel sa snažiť dohodnúť, lebo jeho prioritou je dosiahnuť, že my, ľudia, zlyháme a sami sa zničíme (Satan)... alebo či je GP iba nástrojom Boha/HNR na vytrénovanie ľudí do stavu, v akom nás Boh/HNR chce mať, proste že GP si na seba (dobrovoľne alebo skôr nie) zobral zodpovednosť vyšľachtiť takých ľudí, akých Boh/HNR chce mať (a toto by vysvetľovalo, prečo GP nezničil ruský národ a Slovanov - aj nás tu - už dávno, keď nás už mal na lopatkách). Odpovedí som dostal dosť, ale mne to vtedy nestačilo. Som rád, že teraz už presne viem, aký názor na GP má VPSSR (predpokladám, že p. Veličko je jeho súčasťou + jedným z hovorcov).

Chcel by som sa opýtať, kedy bolo zverejnené originálne video Velička v ruštine (taktiež predpokladám, že VPSSR vedome vypúšťa info postupne).

Gramatika ?

Karel Straka | 18.11.2017

Ten kdo směřuje, nebo stanovuje cíle, chceme-li vektory vývoje je prediktor, který je predikuje. Prediktor bez prediktora jako pán bez pána. Nebylo by tedy hezky česky vhodnější "motivace pána", tedy motivace prediktora?

Re: Gramatika ?

Joe | 18.11.2017

Pan je Satan, prediktor je sluha.

Re: Re: Gramatika ?

pacifista | 19.11.2017

Můj včerejší příspěvek zde byl smazán, proto jej píši znovu. Prosím vás nechte satana satanem a nechovejte se jako ve středověku, kdy věřili na čarodějnice. všichni tu věříte v nadpřirozeno a vězte, že GP řídí také právě na této prioritě, která je jedna z šesti. Jste tedy velmi ovladatelní co se týče spikleneckých teorií a vytváření strachu. Vyjde to nastejno jako s těmi, co jsou ovládáni pomocí drog, hudby, filmů, médií nebo her jako je třeba fotbal. je potřeba selský rozum. Jestli bude znovu můj příspěvek smazán, pak nemá cenu už dál tento serwer navštěvovat. Celkem mi smazali přes noc 3 slušně napsané příspěvky. To o něčem svědčí, asi že jinak smýšlejícím je zde vstup zakázán.

Re: Re: Re: Gramatika ?

Hox | 19.11.2017

Smazal jsem ti 3 příspěvky obsahující osobní rovinu a argumenty ad hominem vůči ostatním, tento zmažu také. Osobní rovina je tu nepřípustná. Vidím že materiály KSB asi neznáš. Doporučoval bych nejdřív se s nimi seznámit, namísto "machrování" na diskusi a urážení ostatních, zjevně nechápeš o čem je zde řeč.

Re: Re: Re: Re: Gramatika ?

pacifista | 19.11.2017

Neboj materiály znám a proto používám vlastní rozum a nedám se ovlivňovat. Ty si dál nakrásně obhospodařuj své ovečky a měj z nich prospěch.

Re: Re: Re: Re: Re: Gramatika ?

Hox | 19.11.2017

Tvůj jediný "argument" je útok bez argumentů a nálepky, vypovídající.
Z mého pohledu, zatím jsi nedemonstroval žádné chápání věci. Tak to minimálně tady nefunguje, že tu budeš tvrdit "já jsem lepší, vy jste mimo" popřípadě "tady se nebudu zahazovat"... tady se lidé hodnotí podle toho co skutečně ukáží, ne podle toho co o sobě tvrdí a do jaké pózy se staví. Podle ovoce poznáte je.

Re: Gramatika ?

Hox | 18.11.2017

2 otázky:
- ten komentář jsi napsal předtím nebo potom, co jsi viděl video?
- je to pro tebe to nejdůležitější a nejzajímavější? Otázky nejsou, vlastní myšlenky na dané téma, nic?

Takze GP slouzi Satanovi.

Joe | 18.11.2017

Pjakin ale rika, ze nechteji znicit svet a tady Velicko rika, ze je jim to vlastne jedno.Logicky by ho spise ale meli znicit, aby jejich “Pan”, mohl Bohu rict, “Podivej se, kam to ti tvi “lide” zase dovedli”.

Re: Takze GP slouzi Satanovi.

Nikdo | 18.11.2017

Chápu to tak, že se hraje podle pravidel "podle stvořených zákonů", které ale neznáme v úplnosti, odkrýváme je svým žitím.

Ani "satan" nemůže vše a nelze si myslet, že pouhým pomyšlením se "satanu" jakékoliv přání okamžitě splní. Třeba "satan" má služebníky, kteří realizují jeho moc ve světě a ty si potřebuje uchovat, protože jsou jeho rukama. Navíc je to tady ve světě, kde žijeme pěkně promíchané, například i uvnitř každého z nás jsou tendence a myšlenky ke zlu i k dobru.

Nemůže zničit lidstvo aniž by lidi svedl z cesty, protože HNR přeci všechno ví a když by to byla práce jeho a ne samotných lidí na základě jejich svobodné vůle, tak by to nefungovalo a nemohl by říci "kam to ti tví lidé zase dovedli".

Nebo, kdyby svět zničil přijde "satan" o svoji hračku a nemá zatím žádnou náhradu.

A také je možné, že život "satana" je spojen se životem lidstva a i když hledá jak se z toho vykroutit, tak tato možnost není v žádné matrici uskutečnitelná.

Re: Re: Takze GP slouzi Satanovi.

JaroX | 18.11.2017

V súvislosti s týmto by som sa vrátil k raketovému útoku USA na Sýriu (áno, to vyprázdnené letisko s hangármi). Trump v médiách povedal, že pokyn dal on, následne sa objavilo množstvo anylýz a pochvalných vyjadrení na adresu Ruska, Trumpa a GP - že to dobre zahrali pred svetom atď atp.

Ak GP je skupina ľuďom podobných fyzických bytostí slúžiacich Satanovi (ako nehmotnej entite) tak ten raketový útok na Sýriu a donútenie Trumpa priznať sa k tomu, čo nenariadil, je snaha zbaviť Trumpa podpory od HNR. Jedinou správnou cestou je tá, ktorú nám načrtol HNR, bez ohľadu na to, čo ponúka a navrhuje Satan. Čím bližšie ku stredu koryta božieho zámeru, tým väčšia podpora od HNR a tým menšie riziko celkovej prehry (úplné zničenie ľudstva, teda tej časti, ktorá ešte je nositeľom potenciálu stať sa človekom). Bolo teda chybou, keď Trump prevzal zodpovednosť za ten raketový útok, Trump by sa mal snažiťísť v koryte božieho zámeru a netancovať tak, ako mu GP píska (aj keby ho to malo stáť život, lebo stratiť môže on aj my všetci oveľa viac).

Re: Takze GP slouzi Satanovi.

Hox | 18.11.2017

Nechtějí zničit svět, protože by zemřeli taky. Jim je to jedno a klidně by to udělali, pokud by měli jistotu, že to přežijí ve zdraví. Žádný rozpor zde není.

Re: Takze GP slouzi Satanovi.

Libor | 18.11.2017

Takto to chápu já: život vzniká tam, kde se sráží světlo (poznání/NHR/Bůh) s tmou (nevědomostí(Satanou). Na této periferii so duchovní světlo uzavírá do materiálního těla pána času a smrti (satany) Pak záleží na mnoha faktorech, jestliže se opět "probije " ke světlu/k Bohu. Satana působí opačně, je to totiž princip, záměr, jak říká Veličko.

Re: Re: Takze GP slouzi Satanovi.

Libor | 18.11.2017

GP slouží temnotě a GP chce samozřejně přežít, proto nechce apokalypsu, ale temnotě je to z principu fuk.

Re: Re: Re: Takze GP slouzi Satanovi.

Ab | 19.11.2017

Cele mi to pripada ako propaganda udrzat cloveka neustale na nizsom stupni, aby neustale sa citil v ohrozeni a je mu prikladana vina na niceni planety Zem. Nici ju vsak skutocne clovek a je on problemom a jeho cinnost? Ak, tak len druhotne. Cele sucasne ludstvo dnes by mohlo poctom zit v jednom magapolise velkosti Velkej Britanie. Kto troska cestoval moze vidiet aka je Zem vlastne velka, kolko priestoru a moznosti na obzivu poskytuje. Dnes vdaka poznatkom z oblasti psychologie, sociologie apod. vieme ako clovek moze a je manipulovatelny. Z citovaneho uryvku z Kornau Velickom, ak ostal tento rozhovor spravne zaznamenany pocas staroci o cm to svedci? Tak ako biblicky pribeh tak aj tento, vidime, ze Lucifer alebo ako nazvat tuto osobu jedina prejavila svedomie ainteligenciu, kedy sa vymanila zo slepeho posluchania a zacala rozlisovat a chcela pochopit. Za to bola potrestany, experiment Adam a Eva nasledne tiez trest, ze poznali dobro a zlo. Stali sa plnohodnotnymi ludmi a vysledkom bol trest. Takze kto je vlastne ten Stvoritel alebos tvoritelia archonti, je to skutocny BOH? co ak je to vsetko naopak a Lucifer/Satan je ten kto je obetou konspiracie a cely pribeh je falzifikovany? Kratka poznamka k vytazitelnosti nerastnych zdrojov tak. Napr. dnes je niekolko teorii ktore velmi dobre vysvetluju vznik zemneho plynu a ropy, dokonca vody istymi chemickymi reakciami pod zemskym povrchovom, napr. H. J. Zillmer a jeho knihy. Uvadza tam niekolko zdrojov a vysvetluje par principov. Samozrejme "vedecky mainstrem" sice nema validne protiargumenty a ani nechce uplatnit svoje vlastne vedecke metody na posudenie a tak najcastejsie sa utieka k ignorovaniu alebo zosmiesnovaniu. Este jeden link k rope: https://korenko.blog.sme.sk/c/240670/Obnovitelne-zasoby-ropy-je-ropa-skutocne-fosilne-palivo.htm

Re: Re: Re: Re: Takze GP slouzi Satanovi.

pacifista | 19.11.2017

Pořád v něco musíte věřit. Když zapochybujete o Bohu dosadíte si tam hned satana. Zkuste se od toho oprostit, vždyť jste tím vlastně ovladatelný a je to strach, který vás ovládá. Toto je cíl GP.

Re: Re: Re: Re: Takze GP slouzi Satanovi.

R. | 19.11.2017

Myslím, že je to chyba výkladu. Bůh nemůže vyžadovat slepou poslušnost, on chce abychom dosáhli poznání. Ani nás nechce trestat, to co se jeví jako trest je vždy jen signál, abychom něco pochopili.

Re: Re: Re: Re: Takze GP slouzi Satanovi.

openeyes | 19.11.2017

Keďže Boh dal človeku slobodnú vôľu, nemôže človeka už z princípu trestať za to, že si robí podľa seba. Ale to, že voľba človeka nie je správna, môže Boh ukázať človeku (a aj ukazuje) vo forme "karmy" - t.j. jeho životných osudov, aby si "užil" tieto svoje voľby sám a potom sa slobodne rozhodol, či volil správne...

Re: Re: Re: Re: Re: Takze GP slouzi Satanovi.

pacifista | 19.11.2017

Všichni jste tu ovládáni GP na jeho prioritě a to skrze vaši víru. Víra a to jakákoli je odedávna prostředkem pro ovládání lidí. Je vytvořena spousta těchto ideologií. Každému ušita na míru podle jeho geografického umístění už od věků. Zkuste se nad tím zamyslet. Jen ten kdo je schopen samostatného myšlení a dobrého úsudku, nemá takzvaně vymytý mozek a může se rozhodovat ve svém zájmu, chránit tak sebe a svou rodinu.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Takze GP slouzi Satanovi.

R. | 19.11.2017

A jste si vy jistý že žádnou Víru nemáte? Možná v to co věříte se jen tváří že to víra není. Člověk nemusí věřit pouze tehdy, když už všechno ví.. tak možná už všechno víte.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Takze GP slouzi Satanovi.

pacifista | 20.11.2017

Báje nebo-li mýtus je vymyšlené vypravování, kterým si lidé v dávných dobách vysvětlovali různé přírodní jevy. Dávnověký člověk si nedovedl vysvětlit proč vzniká blesk, oheň.... atd. Toto je začátek poučení o bájích z učiva dějepisu 6. třídy základní školy, kterou si stále ještě pamatuji ač je to už dávno. Ani dnes neznáme odpovědi na vše co nás obklopuje. To ale neznamená, že si myslím, že už vím vše. Je mi jasné, že generace nové budou vědět daleko víc než my. Plyne mi z toho ale poučení, že nemohu vytvářet mýty, jako to dělali lidé v dávnověku, protože věky následující vysvětlily tyto jejich mýty. Tak to bude i v budoucnu a naše nevědění se zase o něco objasní. To už nás trápit ale nebude.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Takze GP slouzi Satanovi.

R. | 20.11.2017

Jednou z největších chyb naší doby je, že podceňujeme svoje předky. Nevím, jestli důvodem byl materialismus nebo naše vlastní pýcha z toho jaký technický pokrok se nám podařilo docílit, že si nevidíme ani na špičku nosu. Naši předkové byli v duchovní oblasti o mnoho dál než mi, protože se právě nesoustředili jen na to materiálno, ale také na duchovno. Ty báje a mýty jsou plné lidské moudrosti, zkušeností lidí, informací o fungování světa, které naši předkové získali a snažili se je takovou formou předávat generacím budoucím. Nejsou to žádné blbosti ani bludy, jen je třeba se na to dívat z jiného úhlu a trochu o tom přemýšlet. V dnešní době lidé umějí podrobně vysvětlit jak vzniká blesk, oheň, sopečný výbuch, záplavy ale vůbec je nenapadne přemýšlet o tom proč se to děje a že to má nějaký důvod. Nebyli naši předkové dál, když si to vysvětlovali, že se na ně zlobí božstvo?

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Takze GP slouzi Satanovi.

ypsilon | 19.11.2017

Veriť v Boha a neveriť v Boha sú dve strany jednej mince. Aj keď si o sebe myslíte niečo iné, vy ste tou mincou. My nie.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Takze GP slouzi Satanovi.

NIkdo | 20.11.2017

HNR je víceméně zřejmé a není ho třeba dokazovat, pouze poznat (poznání je ovšem individuální a nepřenositelné). Ve hře není slepá víra, ale důvěra v HNR, důvěra ve vyšší inteligenci, že to co dělá je i v náš prospěch, pro naše dobro pro náš růst.

Re: Re: Re: Re: Re: Takze GP slouzi Satanovi.

Mind | 19.11.2017

Karma, pokial to premyslite v permutaciach a vsetkych moznych kombinaciach a domyslite na prikladoch bezneho zivota, zial nie je odpovedou na otazku o zmysle spravodlivosti. Ani indovia co maju tuto nauku celkom dobre zapracovanu do svojho nabozenskeho systemu v tom nemaju castokrat jasno a odpoved na vsetko. Odpoved kedy Krsna v Bhagavadgite dava Ardzunovy odpoved, ze nech sa ani nesnazi rozpliest siet pricin a nasledkov, teda karmu, zial potvrdzuje to, ze je to nepochopitelne a okrem toho termin karma je dnes sprofanovany a pouzivany na oznacenie kadecoho. K slobodnej voli, das niekomu slobodnu volu a potom ho trestas ked ju zacne pouzivat? Koniec koncou co ziskal clovek tym, ze pouzil tuto slobodnu volu, vie sa rozhodovat medzi dobrom a zlom a ziskal aj poznanie o tom. Nie je to prave to co nas robi ludmi ? Aky bymal byt clovek z "raja". Zamyslime sa, mohli Adam a Eva rozumiet co znamena strom poznania dobra a zla, ked nemali s tym predtym ziadnu skusenost a co pochopenie a rozumenie timto pojmom? Mimo to sa zabuda, ze v genezis su dve spravy o stvoreni cloveka. Je mozne v takej situacii uplatnit akt slobodnej vole, ked clovek nema poznanie a pochopenie toho o co ide, alebo staci len slepo posluchnut? Mimo to had zrejme bol doveryhodna bytost, ked v ramci "raja" mu doverovali a boli schopny viest s nim dialog. Inak, klamal had? povedal, ze nezomriete, opak toho co im povedal tkz. Boh. Samozrejme vieme, ze su teologicke vyklady, kde s ato interpertuje aj ako, ze ide o duchovnu smrt a nie telesnu. Tento pribeh vyvolava stale viac otazok ako odpovedi po zmysle existencie a schopnostiach cloveka. Ktovie nakolko presne sa ten pribeh dochoval a ci nie je vsetko inak....

Re: Takze GP slouzi Satanovi.

Marek Z. | 19.11.2017

Joe: Za záměry GP lze vidět i veškeré současné robotické trendy, kterými jsou lidi dnes už skoro nebezpečně posedlí. GP nemá vztah k člověku, lidskosti, přírodě (tyto energie mu jsou cizí), klidně se nastěhují do robotického těla, pokud by to bylo možné, s dosažením technické nesmrtelnosti. A pokud to paraziticky zplundrují tady na Zemi, rádi by to ničili i na jiných planetách, pokud bychom je nedej bože objevili. Technokratická robotizace je svým způsobem projevem esence materialistického satanismu. V současných scifi filmech jsou tyto trendy ztvárněny poměrně přesně.

Je ale možné, že pokud tento nechutný technokratický směr bude nezvratitelný, tak na ukončení tohoto zla bude stačit silnější EMP ze Slunce (nebo z jiného zdroje) a to nás vrátí zpátky někam do doby kamenné se svými starostmi, ale svým způsobem bezpečnější :-)

Re: Re: Takze GP slouzi Satanovi.

pacifista | 20.11.2017

Robotizace je zde za účelem dosažení co největšího zisku. Robot nežádá výplatu. Pracuje ve dne v noci a přesně, může i bojovat a nebojí se, je toho mnoho. To je jediný cíl proč tu má být. Jinak máte pravdu, ten kdo řídí svět vidí jen sám sebe, ostatní jsou jen otroci a ti, kteří nechtějí být otroky, protože jsou více vzdělaní a vidí to, těm je potřeba upravit život pomocí digitalizace, aby nemuseli myslet a časem zdegenerovali. Pak je budou mít tam kde potřebují. Stanou se nemyslícími otroky. Budou jen koukat do svých mobilů a když jim je vypnou budou mrtví (myšleno s nadsázkou).

<< 1 | 2

Přidat nový příspěvek