Boj nejen v ČSSD. "havlisté"= psycho-trockisté

 

V posledních dnech jsme svědky sešikování určité skupiny napříč různými stranami a médii ve věci, která by je v principu sjednocovat neměla, pokud jsou těmi, za koho se vydávají. Mám samozřejmě na mysli názor na výzvu k odstoupení Sobotky z pozice předsedy ČSSD, a na jeho odvolání poměrem 20:13 z pozice šéfa vyjednávacího týmu. Kdo se v tomto střetu srotil na jedné straně barikády a jedním hlasem a tónem vystoupil proti "puči a ohrožení demokracie"?

  • mediální fronta (iDnes, novinky, ....)

  • tzv. havlistické křídlo v ČSSD (Sobotka, Dienstbier, Špidla, ideolog Patočka a další)

  • Babiš & jeho "ANO"

  • TOP09 ústy Schwarzenberga

  • tzv. "nezávislí politologové"

  • ...

Podrobněji o situaci viz tato analýza na Protiproudu, doporučuji přečíst před pokračováním v dalším textu. (Autor dle mého vidí situaci dobře, jen použíl nemístně "neobolševik" tam, kde by patřilo "neotrockista" nebo "psycho-trockista").

Jsme svědky situace, kdy určitá skupina bojuje proti jiné skupině, přičemž dělící čára mezi nimi neleží mezi politickými stranami, ale uvnitř samotných stran (některé strany jsou ale téměř kompletně na jedné straně - TOP09 např.) a přesahuje do médií a dalších oblastí veřejného života, vyjadřují se tzv. nestraníci, různí "politologové", "osobnosti" atp. Logická otázka tedy zní: co je tato skupina zač? Čí ohlušující řev o "puči", "metodách roku 48", "ohrožení demokracie", "sebevraždě ČSSD" vlastně slyšíme?

Co spojuje Sobotku a jeho křídlo v ČSSD, TOP09, ANO+Babiše, mediální presstitutky a "politology" (čest výjimkám)? Přičemž to co sledujeme je jen další v pořadí bitva války, která pod povrchem trvá nepřetržitě v podstatě od roku 89 (a předtím měla jen jiné formy).
 

Vsuvka: podstata psychického trockizmu (psycho-trockizmu)

Trockizmus (jako psychický jev) nespočívá ve sdílení nebo následování myšlenek Trockého v přímém smyslu, psychickým trockizmem (zkráceně zde a v kontextu KSB - trockizmem) je myšlen psychický jev (porucha), který existoval odedávna, v Trockém jen získal svého nejvýraznější představitele. Adekvátní slovo tomuto jevu čeština nezná, nejblíže by bylo zřejmě "posedlost". Podstata psycho-trockizmu spočívá v následujícím:

  • ideologická všežravost - psycho-trockistovi je úplně jedno, jakou myšlenku, směr nebo ideologii bude prezentovat, hlavně když při tom může ukojit své ambice;

  • hluchota k jakékoliv kritice, argumentům, přesvědčení o vlastní pravdě;

  • rozpor mezi slovy a činy;

  • přesvědčení o tom, že "Já jsem lepší než ostatní, proto já mám právo ... , a ostatní musí... ", může být i nevědomé;

  • přesvědčení o vlastní výjimečnosti, předurčenosti rozhodovat o ostatních "v zájmu jejich vlastního blaha".

Doplňkové indikátory:

  • používání záměny, matení pojmů, nazývání jevů neadekvátními pojmy;

  • vyhýbání se konkretice, například ve formě stavění se do pozice obhájce nějakého abstraktního dobra, které se ale v praxi proměňuje v konkrétní zlo.

Je třeba říct, že část z nich si o sobě tyto vlastnosti nemusí uvědomovat, můžou být skutečně přesvědčeni o své pravdě a tom, že se snaží dělat dobrou věc.

Hlavní mocenské uskupení psycho-trockistů bylo u nás už dávno identifikováno, jen v jiné terminologii, řeč je o tzv. havlistech neboli klice "pravdoláska".

Jejich ideologická všežravost se projevuje v tom, že jsou zastoupeni napříč všemi stranami nebo někteří se prezentují jako tzv. "nezávislí", "nestraníci" atd., zdejší masmédia a ČT jsou prakticky plně v jejich rukou. Trockistický princip "já mám právo, a ostatní musí..." se projevuje v přesvědčení "pravdolásky" a jejich kulturní a mediální úderky o své výjimečnosti/nadřazenosti, jež se dá formulovat například takto:

"Jen my máme právo určovat co je správné, demokratické, společensky přijatelné atd.; ostatní to musí akceptovat. Kdo nesouhlasí, ten je fašista, stalinista, bolševik, trockista, nacionalista... , obecně živel, který je třeba umlčet (protože permanentně hrozí nebezpečí návratu totatity a jen my mu stojíme v cestě)."

Případně kratší verze: "Jen my máme právo určovat co je správné, kdo nesouhlasí, s tím si to vyřídíme. Prostředky na to máme."

Praktické projevy tohoto lze dnes a denně sledovat ze strany masmédií, "nezávislých politologů", politiků, "osobností", a dalších různých "humanistů a humanizátorů". Jen z posledních dní:

 

"Sobotka odmítá puč Haška s Tejcem a mluví o metodách z roku 1948"

"Je to podpásovka party podrazáků, obul se Dienstbier do kolegů z ČSSD"

"DOKUMENT: Sobotka odsoudil pokus o puč, mluví o praktikách Fierlingera"

"Sociální demokracie páchá sebevraždu, míní Schwarzenberg"

"ČSSD škodí sama sobě, stává se nečitelnou, míní o rozkolu politologové"

 

(u dokumentu Sobotky na iDnes je vidět, jak psycho-trockisté fungují (ne)vědomě jako jeden organizmus, když je třeba - Sobotka dodá dokument a iDnes okamžitě zveřejní na profilovém místě. Otázka - zveřejnila by stejně hbitě a se stejnou viditelností i dokument Haška? Nehledě na to, že je zcela jasné, na čí straně stojí. Navíc slovo "DOKUMENT" - podprahově vnucuje dojem faktu. Ve skutečnosti je to však jen mediální vyjádření Sobotky.)

 

A jaký jev, ve své podstatě, označili havlisté takovou lexikou? - to, že předsednictvu strany vadí metody předsedy, ztratil jejich důvěru a ti poměrem 20:13 schválili výzvu k jeho odstoupení, přijmutí odpovědnosti za výsledek voleb a odvolali ho z pozice šéfa vyjednávacího týmu o nové vládě.

 

Poslední bod je to hlavní. Panika havlistů je opodstatněná, pokud o nové vládě bude vyjednávat Hašek a ne Sobotka, mohli by se jejich lidé v jednotlivých stranách nedostat ke žlabu jak počítali, a mohli by dokonce utrpět mocenskou porážku obecně a přijít o dlouho budované pozice. Proto ta hysterická, synchronizovaná reakce.

 

O tom, za čí zájmy bojuje Hašek a za čí Sobotka, neboli kde je zde konkrétní, objektivní pravda (i když ji neznáme úplně), svědčí to, na čí stranu se postavila média, strany a lidé, jejichž vektor cílů ve vztahu k převážné většině národa je dlouhodobě odpozorován a v principu znám (těm, kdo oblasti věnují pozornost).

 

Teď neprobíhá "jen" mocenský boj uvnitř ČSSD. To, co se jím zdá být, je ve skutečnosti boj kliky psycho-trockistů známé jako "pravdoláska" o udržení moci a kontroly.

 

Doplnění: od zveřejnění vyšlo v médiích:

Pohádka "O hodném Sobotkovi" je mediální fraška roku!

Jde o zájmy lidí kolem Bakaly, kteří drží Sobotku. Vše je jinak, rozťal situaci v ČSSD známý komentátor

Víme víc. Sobotka prý nachystal mediální vraždu Michala Haška

Hašek, Škromach, Tejc, Zimola: Doposud jsme respektovali dohodu, že schůzku v Lánech utajíme

 

31.10. - (psych)trockisté přecházejí do útoku aneb o co také šlo:

Velezrada! Známý advokát Kolja Kubíček mluví o sesazení Miloše Zemana za puč v ČSSD

Návrh na zkrocení Zemana je venku. Podívejte se

TOP 09 bude bojovat proti snaze prezidenta vytvářet nové ústavní tradice

 

Diskuse:

Dobrý český server

| 31.10.2013

Dobrý den,
tady na tomto serveru jsou vždy dobré komentáře, doporučuji pravidelně sledovat..
Třeba tyto k panu Sobotkovi..

http://www.prvnizpravy.cz/zpravy/zpravy/jde-o-zajmy-lidi-kolem-bakaly-kteri-drzi-sobotku/

http://www.prvnizpravy.cz/language=cs/zpravy/zpravy/pohadka-o-hodnem-sobotkovi-je-medialni-fraska-roku/preview=true/

Re: Dobrý český server

Hox | 02.11.2013

přidáno na konec textu

Myslím, že konečně čas:

paprsek | 30.10.2013

přestat hrát nějaké tanečky... žádní jménoisti - prostě satanistická verbež to je a opět se pěkně vybarvuje.... prý volební lístky z pátku vyfičely komínem - a komise sčítali úplně jiné - a pokud nemá Hašek opravdu nějaká esa v rukávu - zítra bude sesazen.
Zemanova dnešní "nemoc" ho už možná stála vlastní úsudek...
Další plány satanistů na petrabostlova.wordpress.com, myslím, že po čase to tam zase stojí za to.....

Re: Myslím, že konečně čas:

Jana1 | 31.10.2013

Paprsku, to myslíš vážně??? Vždyť to vypadá, že psychicky nemocná je Petra Bostlová.... Odkud by měla takové informace???

Re: Re: Myslím, že konečně čas:

paprsek | 31.10.2013

Už jsem psala dřív, že to v kontextu do sebe až podezřele zapadá. Pokud tomu nechcete věřit, přesvědčovat Vás nebudu. Nemám zájem.

Ale máte pravdu, že se opakovaně snaží Bostlovou vyprovokovat a zavřít do Bohnic a přišít jí nepříčetnost - ostatně nic nového - takhle se nepohodlných zbavují už dlouho.

Informace má je od svých (bývalých) přátel. Ovšem ti zřejmě nedopadají nejlíp, jak jsou odhaleni. Nikdy jste neslyšela alespoň náznaky, jak fungují zednáři? A jak by současný stav společnosti asi udrželi - než takovou příšernou organizací - zavázáním ( pomocí vydírání) těch schopných a aktivních? Nijak, protože i většina, co k zednářům vstoupila a netušila - co to obnáší, je proti takovým zrůdnostem. Jinak Bostlová zveřejňuje jen opravdu to, co považuje za nejnutnější, takže chcete-li vědět víc - třeba Vám soukromou korespondencí více poskytne...
Na druhou stranu si klidně žijte v pohodičce klídek - všechno to kolem nás jsou jen a jen náhody... a pár lidí, co říká, že možná ani ne - jsou blázni. Nakonec co myslím já vážně, to je naprosto vedlejší - poskytla jsem zdroj, jak s ním kdokoliv naloží a co si o něm bude myslet je jen a pouze jeho věc - a jde to mimo mě.

Re: Re: Re: Myslím, že konečně čas:

paprsek | 31.10.2013

Prostě se všechny vlivnější strany po volbách shodnou na tom, že poslouchat voliče a dát na jejich preferenční hlasy je špatně? A ještě k tomu tak štvavě útočně, jedovatě - a proč se ke slovu nedostanou také jiní? A zase je nejvíc slyšet Kalousek a lidi z ODS - z jakého důvodu všichni ochotně citují tyhle propadlíky? Že by média byla také ovládána satanisty? Nééé, to přece není možné - tam jsou debilci ala Drtinová... to už by ty televize dávno neexistovaly, kdyby tam všude byly nalezlá jen taková přesvědčená nemehla.... Ale pokud prostě nic proti tomu dělat nemohou... tak nemohou... A teď je otázka - proč nemohou?

Re: Re: Re: Re: Myslím, že konečně čas:

Jana1 | 31.10.2013

Nesedím si doma v pohodlíčku a nemyslím si, že jsou všechno náhody. Zajímám se o vše, proto chodím i na tyto stránky. Nesrovnala jsem se se kvůli svému názoru s přítelem a nyní i s bratrem, který volil TOP09 a přezidentu Zemanovi nemůže přijít na jméno. Vím, že nemá smysl se s nimi dohadovat. Teprve je tato cesta čeká. Ale...paní Bostlovou jsem čítávala, už je to delší dobu. A nikdy jsem z ní neměla dobrý pocit. Připadne mi někdy až histerická. Paprsku, příliš se řídíš svými emocemi a to není dobře. Zachovej si chladnou hlavu a to zlo k sobě nepouštěj. Tvůj nezájem mi něco vysvětlovat mi opravdu nevadí. Mám svůj rozum a své názory a hlavně stojím nohama na zemi.....

Re: Re: Re: Re: Re: Myslím, že konečně čas:

paprsek | 31.10.2013

Opravdu nechápu, proč jste čítávala Bostlovou, i když jste z ní neměla dobrý pocit.
Pokud mi chcete cokoliv podsouvat, nenamáhejte se, alespoň u mě. Vaše názory a soudy mě naprosto nezajímají. Mám naprosto chladnou hlavu, narozdíl zřejmě od Vás, jinak by jste mě takhkle nesmyslně nepoučovala, rozhodně si zlo držím co nejdál to jde - to ale neznamená, že budu zavírat oči a tvářit se, že není. To není držení zla od sebe - to je přímo namáčení a impregnace zlem. A to skutečně nemám v úmyslu. Nehodlám si na ně zvykat a zvyšovat si toleranci k němu.
Zase někomu vadí odkaz na Bostlovou - čím to asi bude?

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Myslím, že konečně čas:

Jana1 | 31.10.2013

Paprsku, já zase opravdu nechápu, proč se rozčilujete. Bostlovou jsem čítávala jako mnoho jiného a tvořila jsem si na ni názor. Obyčejně se to tak dělá, ne? Je spousta autorů, kterým se občas něco nepovede a každý se vyvíjí. I paní Bostlová samozřejmě. Jenže ona směřovala někam, kam jsem nejen já zajít nechtěla a proto jsem ji přestala číst. Navíc je důležité si přečíst i věci, se kterými nesouhlasíme, abychom si mohli vytvořit názor a porovnávat. Jinak se omlouvám, pokud cítíte, že jsem Vás nesmyslně poučovala. Neměla jsem v úmyslu Vás ani poučovat bez přívlastku a ani Vám nic podsouvat. Chtěla jsem Vám jen svým příspěvkem naznačit, že tyto stránky jsou tak nabité negativní energií a něčím, co neumím ani vysvětlit. Samozřejmě, je to Vaše věc, čtěte si, co chcete. Zarazilo mě to jen v souvislosti s Vašimi příspěvky, které jsem si opravdu ráda četla a určitě i budu. Myslím, že bychom měli táhnout za jeden provaz a ne se tady dohadovat, nemyslíte?

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Myslím, že konečně čas:

paprsek | 31.10.2013

Vůbec se nerozčiluji... opět mi něco podsouváte.

Nechápu, jak mohu táhnout s někým za jeden provaz, když mě ten někdo poučuje, co si mám myslet a ještě mi cosi podsouvá, co není pravda. O nabitosti Bostlové stránek negativitou výrazně pochybuji - ale Váš názor respektuji. A nakonec nedohaduji se - pouze uvádím Vaše smyšlenky ve vztahu ke mně - na pravou míru. A souhlasit mohu jen tehdy, když ten souhlas cítím, jinak lhát nebudu a ani si nebudu hrát na nějakou shodu.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Myslím, že konečně čas:

Jana1 | 31.10.2013

Uvádíte mé myšlenky na pravou míru? :-) Šíříte tady jen paniku a přitahujete zlo. Nemyslíte, že by se už dávno paní Bostlové zbavili? S Vámi se opravdu na rozumné úrovni nedá komunikovat...

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Myslím, že konečně čas:

paprsek | 01.11.2013

Nešířím paniku, ale Vám vadí odkazy na Bostlovou - proč asi?

Uvádím Vaše smyšlenky o mně na pravou míru, ostatní pouze komentuji ze svého pohledu, rozhodně Vás neopravuji, ale pokud o mně něco tvrdíte, co je lež - tak to musím odmítnout.

Bostlové už dvakrát zavřeli stránky a snaží se jí zbavit, zatím se nedaří - asi má silnou duchovní ochranu a to je přesah naděje, víry a síly Světla, nad pravdou o temnotě - kterou přináší.

Na Vaší úrovni se s Vámi bavit nebudu, já temnářství nepodporuji a nikdy nebudu.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Myslím, že konečně čas:

Jana1 | 01.11.2013

Byla jsem jedna z mála, která na odkaz Bostlová reagovala. Těm rozumějším to za námahu nestálo. Budu se tím řídit také. Na Vaši úroveń a úroveň paní Bostlové se už příště snižovat nebudu paní Světlá :)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Myslím, že konečně čas:

paprsek | 01.11.2013

Tak se zbytečně nenamáhejte. Já Vaše reakce nepotřebuji.

Ha, ha, ha, že? Alespoň budete zdravá - tedy, pokud to nebyl zlověstný smích.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Myslím, že konečně čas:

Jana1 | 01.11.2013

To byla jen ironie..... :) A tím končím. Nebudu tady tvořit nesmyslná vlákna a dávat energii někomu, kdo neví, kde ji najít.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Myslím, že konečně čas:

paprsek | 01.11.2013

Na energii opravdu nepotřebuji Vás - dokážu si získat mnohem čistší.
Ale taky ji nejsem ochotna poskytovat a nechat se špinit.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Myslím, že konečně čas:

Petra Bostlová | 06.02.2014

Paprsku, právě jste si tu popovídala s Janou Karáskovou, osobně. :-) (Čtete mé blogy, víte tedy, kdo to je.) p.s. když by už pro nic jiného - poznám její psychologický "rukopis". (Pak chápete, proč se tak snažila.)

Dotaz

Jana1 | 30.10.2013

Můžete mi prosím někdo vysvětlit, proč Hašek lhal o schůzce s presidentem Zemanem? Prý dali slovo presidentovi, že o tom nebudou mluvit. Není to náhodou voda na mlýn právě havlistům? Teď o tom donekonečna mluví v rádiu.... Po přečtení článku jsem byla docela v obraze a teď tomu opravdu nerozumím.

Re: Dotaz

paprsek | 30.10.2013

Pšt...možná nás zítra čeká překvapení? Že by měli něco v rukávu? Spíš je otázka, proč se k té schůzce dodatečně přiznali.

Re: Dotaz

Hox | 30.10.2013

Myslím že jsis sama i celkem odpověděla, pokud dali Zemanovi slib, dostali se pak do konfliktní situace, buďto porušit slib nebo lhát. Možná jde o hodně, tak se aplikují různé páky, na Haška, Zemana a spol může být tlak, jaký si ani neumíme představit, nemáme kompletní informaci. Zeman mohl chtít ať schůzka zůstane v tajnosti třeba proto, že věděl že by to média zneužila proti nim. ps. Průměrný politik Kalouskova ražení lže s úsměvem do kamery pravděpodobně několikrát za den, jen to nikdo nepráskne. ... žádné abstraktní dobro, ani abstraktní pravda neexistuje - "lhát se nemá!" neplatí vždy (co když lží můžu zachránit život, nebo pravdou uškodit?)... Nemáme tu informace, co má Zeman, Hašek... mohli mít dobré důvody, aby ta schůzka zůstala v tajnosti.

Skvělá analýza

Mart | 30.10.2013

Prdoláska - už od dob Havla přímá linka na Atlantisty/satanisty - linie černý-goldstucker-tigrid/schonfeld-RFE-schwarzenberg-dienstbier-lux-kalousek

Dnes linie: kalousek-dienstbier(obcan US)-stropnicky-dvořák/železný(lauder)-patočka

rozbor, který dává smysl

Aien | 30.10.2013

http://www.chelemendik.sk/Milos_Zeman_vstoupil_razantne_do_hry_Bitva_o_moc_mezi_havlisty_a_89423330.html

Re: rozbor, který dává smysl

Hox | 30.10.2013

vidím, že čteš od konce nejen KSB :). Tohle je ten, který je v 1/3 článku doporučován pro přečtení před pokračováním v dalším textu

Re: Re: rozbor, který dává smysl

Aien | 30.10.2013

No, načapal jsi mě! Ale dopracovala jsem se k němu sama.

Re: Re: Re: rozbor, který dává smysl

Hox | 30.10.2013

pěkně to vychází.. nezávislé podobné hodnocení je (obecně, ve statistice) také indikátorem.

Mám pocit

Sinuhet | 29.10.2013

Mám pocit, že v tom popisovaném konfliktu - válce trpí psych-trockizmem naprosto všichni. Ať už jsou to havlisté - utěch je to alespoň jasně čitelné, tak i antihavlisté. Občas se tam vyskytne normální člověk, který, pokud si to uvědomí, tak z politiky odejde a už se do ní nevrátí...
A českej volič, pokud má všech pět pohromadě, tak si od žádných voleb nic neslibuje a musí se jen postarat, jak v tom všem přežít...

Re: Mám pocit

Hox | 30.10.2013

nicméně, pokud všichni normální lidé z politiky odejdou... (to oni právě chtějí)

NWO a jejích zásady se prosazují razně i u nas po volbach ...

aum | 29.10.2013

http://www.nwoo.org/doku/BilderbergPDF/Cast_1_Iluminati.pdf

P.S. stačí si to osvěžit v paměti a bude úplně jasno proč a odkud vítr fouká...

Nemám jasno

Lin | 29.10.2013

Sobotka je určitě politik stejného typu, o kterém se tu píše. Svou touhu po moci snad ani zakrýt nemůže. Jakýpak puč? Pokud si vzpomínám, jeho předchůdce Paroubek byl také odvolaný po minulých volbách. A ty taky ČSSD vyhrála, ač ji pak do vlády nepustili. Nevzpomínám si, ale volební výsledek byl za Paroubka asi lepší, ne? A Paroubek odešel sám.
Jinak - proč nemám jasno:
Nějak mi to příjde divně načasovaný. To ČSSD před volbama nevěděla, že Sobotka je brzda? Nevěděl to Hašek? Proč si to řeší až teď, když mají vyjednávat spolupráci?
Prostě nevím..
Jediné, co mě napadá, jsou církevní restituce. V tom "rebelském křídle" je i J.Tejc, ne? Jenže pak mi zas nedává smysl, proč Hašek už vyjednává s ANO, které na církecní restituce sahat nechce... :((

Re: Nemám jasno

Hox | 29.10.2013

nevím přesně, na co se ptáš, tak zkusím: podle zpráv vznikla výzva k odvolání Sobotky spontánně, když se choval na schůzce vedení čssd po volbách jako arogantní blb, neschopný sebereflexe. Ale o tom to primárně není - jde o to, že v tom konflitku se projevili havlisté (psychtrockiské) napříč spektrem a společností. Proč se všichni tak zastávají Sobotky, když za vlády TOP09+VV+ODS si nemohli údajně přijít na jméno?

Projevuje konflikt po linii "pravdoláska" (psychotrockiské) vs normální lidi, v tom je podstata... mimochodem, krásný indikátor, kdo kde skutečně stojí, stačí trochu sledovat, jak se kdo vyjádřil (třeba Škromach, kterého nemusím, ale do Sobotky se obul)

Re: Re: Nemám jasno

erddyst | 29.10.2013

Já bych se pídil jednoduše:
Kdo má z toho všeho prospěch, kdo na tom vydělá ???

A to co udělali "Haškovci" je fakt čin hodný "státníka podrazackého" - proč tajně jedná se Zemanem ???
Co se do toho Zeman *** ???
ČSSD a ani Zemana nemusím, nemám o nich dobré mínění, ale tohle se nedělá - měli řešit jiné věci ...

Re: Re: Re: Nemám jasno

erddyst | 29.10.2013

A ještě poznámka k té analýze:
... Václav Danda ... Petr Hájek ... takže Klausovci chválí Zemana :)))
Vždyť je to jedna banda.
Mám takový dojem, že i slavný český vodník Čochtan by ze své vrby zhodnotil situaci na svém rybníčku (a i okolitých) zhodnotil líp !!!
Dokázal by minimálně vzít v úvahu vliv větrů, mraků a mráčků, které přicházejí sice z daleka, ale jeho rybníčku přinesou občas i spoušť ...

Re: Re: Re: Re: Nemám jasno

Hox | 29.10.2013

fajn... jestli to zvládne i Čochtan, pro tebe to určitě nebude žádný problém, nabídni svou verzi.

Re: Re: Re: Re: Re: Nemám jasno

erddyst | 29.10.2013

Mohlo by mě potěšit že mi přisuzuješ kvality minimálně Čochtana.
Musím Tě však zklamat, já mu nesahám ani po pentle klobouku :(((
Mám však jednu poznámku.
Je lehčí odhalovat "vyšší vlivy" v událostech mocnosti nebo konfliktech "lokálních" v kterých účinkují, než na tom, co se děje v našem českém rybníčku.
A proto jsem toho názoru, že hodnocení havlo-, zemano- nebo klausoidů vyjdou na stejno (viz. analýza na Hájkových listech).
Nemá to nic společného s Tvým hodnocením !

Re: Re: Re: Nemám jasno

Aleš Krejčí / Brno | 29.10.2013

Zvítězila podrazácká strana, škoda, že ani toto poselství český volič nepojme. Těsně po zvolení! Jak názorné! :o) Přikláněl bych se však k názoru Hoxově a dodal bych snad jen to, že svrhnutí neomezených vládců lze málokdy provést mírnými prostředky. Použil se zde starý osvědčený způsob: Soudruh odjel na daču.. a už se nevrátil. :o) Haškovcům to přeji, rozhýbaná voda bývá čistější, než stojitá.

Re: Nemám jasno

Jirka | 29.10.2013

Milá Lin,
Hašek chtěl se svým záměrem ven až po volbách proto, aby nedestabilizoval partaj před volbama a neohrozil tak volební výsledek. Pokud jde o restituce, Haškovi ani nikomu jinému nic jiného nezbývá, protože součástí reálné moci za zvolené konstelace beztak nebude nikdo, s jehož pomocí by se podařilo prosadit jakoukoliv korekci restitucí. Nebýt šílené, ze Západu ordinované hysterie by takovou "spolusilou" mohla být KSČM, ale všichni víme, proč se ji elity tak bojí. Kvůli "hrozbě návratu totaliy" to fakt není :-)

Re: Re: Nemám jasno

erddyst | 29.10.2013

A ten "hrdina" Hašek to udělal spolu se Zemanem fakt státnicky :)))
Vystihnul ten nejsprávnější okamžik, dobu nejlepší na rozložení ČSSD - komu to prospěje, komu slouží, čí je sluha ???
"Své" straně prospěl jak ???

Re: Re: Re: Nemám jasno

Hox | 01.11.2013

teď už je myslím krystalicky jasné, na jaké straně stojí Hašek a na jaké Sobotka - viz mediální poprava Haška a spol., útoky na Zemana atd. atd.

a Slovensko?

popolvár | 29.10.2013

... zaujímal by ma podobný rozbor slovenskej politickej scény...

Re: a Slovensko?

udo | 29.10.2013

Ortodoxní SSioeŠTeBáci..báči-kovia z Chocho-lóve,
čo naprieč temer celým stranospektrom
márne čakajú, hIádajú inštrukcie nové.
Bo čo trvalo, supom kartou išlo tisíc(e) liet,
nemôže viac v kotloch chrámov, ovos mlieť.
A tak dietky pred sebou samým na úteku,
nebudú jesť mannu, pri výcviku na úpeku.
Hlad je sviňa a čo urobí s oddanými vrahmi,
pustenými na dno s poznámkou "padni"?
Aj ten posadnutý, odsúdený na oltári blázon,
nachovať má krvou svojou, klubu spupný názor.
Otázkou je v dobe dnežnej Netu vážnou,
či dodrží každý baran, omeltu tých grázlov..

Dejiny oddanosti Dog-matickej, nekritickej na Slovensku
a či fasci-bombastickej, p-osedlosti (pod)vedomej,
igno-rácie predkov skúseností, až po Viesku Lado-Miersku?

Bývalé K&K Burschen-schaften-von-und-zugehörige, neskôr UnfreiMaurer(g)Eier,
kamasz-tempó komiszári, predtým drábo-husári,
či Hlinku mena przniči, dnes papa-Géji, odhodlaní variči..
V tom sa nič moc nemení, len služby si menia v posteli.

Isto..štát v štáte a bezmierne oddaných,
ľudovo desom p-osadnutých besov máme i my.
Tá príležitosť vidieť temno motivuje..
tak, ako susedov óStatných,
no tiež v podstate p-oddaných.
No situácia časo-merou, vyvýja sa osmou,
bo politici, mannožeri s verchuškou sú
od reality dávno plne oddelení..kosno.

Výnimkou na pravidliach sú aj KDH,
kde ideu otroctva stále si žiaľ viac,
než život ľudský, krásny vážia, cenia.
Tož koncept oddanosti, ó-sudu vzdania,
zaKohnom jest, sťa nočné moše-alkobrania.
Súlad slávne sláviť v čele bratov,
nenosí sa stále zatiaľ v mene katov.
Ka a At je totiž v jednom, v pravde vzatom,
spolu predurčené stať sa vodo-dlátom,
čo z kameňa odteše, všetky sveta áreše.

Re: a Slovensko?

Lux | 29.10.2013

Politické strany - ak názvy rozoberieme etymologicky po kúsočkoch proto-jazykov (či pra-jazykov - ako dekóderov objektívnej informácie), tak dostaneme povedzme poly-tik-os s-t(a)-Ra-ny, čiže napr. preložené do nám známych obrazov = mnohonázorové pohľady boha Ra na "rany" spoločnosti.

Politická strana kdekoľvek vo svete = programovo-adaptívny modul Globálneho konceptu na určité špecifické regionálno -"filozoficko"- religiózne problémy danej spoločnosti.

Ak deformujem v prvopočiatkoch tvorby vyšších regionálnych štáto-p-Ra-vnych usporiadaní vnímanie (chápanie) objektívnej reality 4-jediným bohom Amon-Ra (hmota,energia,priestor a čas), tak deformujem vnímanie Objektívnej reality celých generácií po tisícročia.
MIM-chápanie si nechám pre vlastné použitie a sociopaticky riadim spolo-cnosť pre svoje ego-istické ciele = globálnu dominanciu mnou zvoleného konceptu riadenia stád.

Aké teda máme základné programovo-adaptívne moduly Globálneho prediktora na výber povedzme v SR:

SMER - "socialisti" - programová základňa je vybudovaná z bývalých "sociálnych (socialistických)" ídey marxizmu, adaptovaná na neokapitalistické podmienky. Prijatí do Socialistickej internacionály = internacionálny fašistický projekt=alternatíva konceptu v novodobom prevedení, za výrazného vplyvu judaistických persón, ako nositeľov globálnej doktríny JHWH, ktorého tvorcom je GP.

SDKÚ - odčlenená odnož biblického adaptívneho "kresťanského" modulu od KDH, viac korporátne previazaná s amorálnymi globálnymi, najmä finančnými a vplyvovými klanmi. Typická dvojitá "kresťanská morálka" so všetkými dôsledkami z toho vyplyvajúcimi. Adorácia vedúcej úlohy judaistov je samozrejmá, už z princípu riadiaceho dominantného egregoru JHWH, pod ktorý spadajú.

KDH - typický biblický adaptívny modul, ktorý je možné nájsť v množstve krajín EÚ.
Na jednej strane fajn "kresťanská" morálka, na druhej strane absolútna dezorganizácia v chápaní, ako ju napr. zaviesť do praxe a odolať iným modulom. Podľa mňa, keď ustrnú na danom štádiu primitívnej kritiky "socialistov" a neponúknu inú zmysluplnú alternatívu, tak sú v podstate horší ako "socialisti"..Proste ideologické oje.ávanie je objektívne väčšie a Ra im to jednoducho spočíta..

Iné politické moduly - hrajú podobne ako ANO v ČR na neschopnosť "klasických" strán = programovo-adaptívnych modulov reagovať na zmenené frekvenčno-biosferické podmienky na Zemi. Môžu chvíľku ťahať pílku, ale základné podvedomé kolektívne moduly nie je možné ošáliť len tak ľahko, ako si to povedzme Mr. Babiš (tiež len judaistický "trkvas", ktorý si myslí, že môže trošku zmeniť Svet...samo, že vo svoj prospech...) predstavuje (príkladov z hi-is-stérie je celé množstvo).

A iné moduly, obyčajne sú len dočasné...podľa schopnosti a neschopnosti protagonistov, ktorí chcú ovce trochu vyžmýkať, ostrihať a použiť...

Re: Re: a Slovensko?

Stretnutie | 30.10.2013

Tak a teraz som sa definitívne rozhodla,voliť už nikdy nepôjdem.Hovorili mi,ešte teraz do vucky musíš,lebo maďari pôjdu do nohy. Nech si idú,je mi to už jedno. Chlapci,ďakujem .

Re: Re: Re: a Slovensko?

Ivan | 30.10.2013

...treba ísť.... aspom znehodnotiť hlas aby ho nemhli využiť iní....

Re: Re: Re: a Slovensko?

Daniela I. | 30.10.2013

Stretnutie, tak to je prejav totálnej rezignácie :( Parlamentné voľby v SR budú, tuším, na jar 2016. Ddovtedy sa veľa veci vyjasní a dúfam, že aj my, ale nielen my, budeme múdrejšími :-)
Teraz (09.11.) máme voľby do VÚC a v r. 2014 prezidentské.
Keď už to právo (voliť) mám, prečo sa ho ľahko vzdávať?

Re: Re: Re: Re: a Slovensko?

volba, alebo kalba | 30.10.2013

Myslím, že čim nižšie(bližšie) k realite, tým môžu mať voľby väčší zmysel. Teda na lokálnej úrovni a možno aj VÚC, pokiaľ poznáte osobne, alebo blízko sprostredkovane dotyčné osoby(ktoré volíte a tým ste ZA NICH zodpovední) a máte na ne priamy vplyv..t.j. môžete im to vy-osvetliť, vytmaviť..prípadne najlepšie sama kandidovať.

Veď Slovensko je naozaj
jedna veľká dedina,
kde neskryje sa nevina.
Každý pozná každého,
a to je naša výhoda.

Na "strane" fakt nezáleží.
Potom už len vysvetľovať a vysvetľovať.
Hlavne jednoduchším úprimným
a nezabíjať čas premúdrelými pseudointošmi.
Najhoršie tími titulovanými rozump(o)atentošmi.
Veď čas je náš a čim viac chápeme
tým mocnejšie pracuje pre nás.
Každý nezamestnaný a bezdomáč
nech sa ide realizovať..no neopáč..
Krátky pokec..2-3h a hor sa do vody.
Prísun info dostane na požiadanie.

Určite nie je hlúpejší,
ako nejakí "rovnejší".
Čo tak spraviť nábor do všetkých strán? :)
Máme trh, tak nech si každý chlieb vyberie sám.
Aj tak pôjde vždy o "chleba"..či tú knedľu..

Navyše dnešní potentotáti..či totenhosentoti
fakt evidentne knedľu variť a už tobôž chleba piecť nevedia.
To keď tam zrazu príde zdraví mozog, či dva-tri
čo i len tušia, ako sa to robí,
ako sa toty monopoľa na neznalosť ruší..
ajajajáááj..bisťu..nebude viac oiko-nomos..banksterterorisťu.
Jak sa na Šumiaci vravieva:
"Ej veru.. Dobre bude, neboj moja!"
Nik dnes predsa nechce byť popieračom reality..do rit..

Přidat nový příspěvek