Francie jako “nástroj řízení” nebo “obětní beránek” krachujících USA

15.11.2015

TauRus

 

To, že USA odchází ze světové scény, jako jediný hegemon, chápou i USA elity.
Samozřejmě budou za své postavení bojovat až do konce. Zatím nám předvádí, že dohoda s nimi není možná, aspoň ne do takové míry, aby neškodily. Mají na výběr – pokusit se udržet svoje pozice, potopit se v “hrdém osamění” nebo strhnout pod vodu, co nejvíce zemí a zaměstnat celý svět úklidem následků jejích zločinné politiky jediného hegemona.
Vypadá, že si zvolily Francii, přes kterou má proběhnout buď jejích “triumfální” návrat do svých pozic nebo potopení celé Evropy. Proč si zrovna vybraly Francii, se pokusím zde nastínit. Má to několik důvodů:

1. Francie vždy byla oblíbenou zemi, laboratoří a nástrojem GP pro šíření nových koncepcí – tajné spolky, Francouzská revoluce – “Svoboda, rovnost, bratrství” a zároveň pokusem o obhájení myšlenky státního terorismu, kdy “účel světí prostředky” aneb gilotina – humanitní nástroj (humanitní bombardování je ze stejného soudku).
2. Křižácké výpravy, trvající dodnes, zajistily expanzí Francie do zemí Blízkého východu a jeho kolonizací, který po exodů Francouzů zpátky do Francie, vytvořil půdu pro ospravedlnění migrace obyvatelstva z těchto kolonií z důvodů “chápání” selhání francouzské politiky v minulých letech a nutnosti se postarat o obyvatelstvo, kolonizovaného Francii, území.
Francouzy učili tolerancí k cizím kulturám, náboženstvím a zároveň i ke smíšeným manželstvím, což vytvořilo největší rozmanitost, doslova guláš v genetickém složení francouzského obyvatelstva. Francouzi dnes nejsou národem, v tom pravém smyslu, stejně, jako Američané. Francouzskou národnosti – je francouzská státní příslušnost, ve všech směrech tolerantní k cizím kulturám a všemu, co se vymyká lidské přirozeností, třeba zrovna k genderové politice a ostatním úchylkám.
Proto dnes Francie je nejslabším článkem EU, z hlediska možnosti prosazování “tolerantní politiky”. Proto dnes podíl čistého arabského a tureckého obyvatelstva ve Francii tvoří 11% od celkového počtu obyvatelstva už dávno smíšeného. Určitě jste si všimli, s jakým despektem mluví o národu Francie třeba anglo-sasové, kterým se podařilo zachovat čistotu své rasy i přes staletou koloniální politiku Británie. Francie je též připravená na islám, jako žádná jiná země Evropy.
Francie je také připravená na to, aby “spolkla” i ty teroristické útoky a nespojovala je s migrační politikou vlády. Příznačné je, že po těchto útocích Francouzi šli zpívat Marseillaisu – symbol francouzské revoluce a zároveň “rovnosti a bratrství” v jeho překrouceném smyslu.
Z mého pohledu se USA-elity snaží využit vše, co bylo ze strany GP ve Francii doposud připraveno, k vlastním účelům. Jedním z nástrojů, jak by se mohly USA udržet v Evropě, je uzavření dohody TTIP. Jenže zrovna GP chce uzavření této dohody zabránit.
- Prohlášení Francouzského ministra pro zahraniční obchod Matthias Fekla o tom, že Francie nebude podporovat začlenění Dohody o sporech mezi investory a státy (ISDS) v případné dohodě TTIP. ISDS je bod, který rozvířil vášnivé debaty mezi Evropskou unií a Spojenými státy.
http://disidenti.org/schmied/francie-nepodepise-dohodu-ttip-roce-2015

- V Berlíně demonstrovalo až 250 tisíc
lidí proti TTIP, obchodní dohodě s USA
Zdroj: http://www.lidovky.cz/v-berline-demonstruje-na-60-000-lidi-proti-obchodni-dohode-s-usa-pls-/zpravy-svet.aspx?c=A151010_154807_ln_zahranici_ELE

- Bývalý francouzský prezident Nicolas Sarkozy v Moskvě vyzval západní země k ukončení izolace Ruska, které označil za “nepostradatelného” partnera při řešení konfliktu v Sýrii. Také pochválil akce ruského prezidenta Vladimira Putina jako celkově “spíše pozitivní než negativní”.
http://www.tyden.cz/rubriky/zahranici/rusko-a-okoli/ukonceme-izolaci-ruska-vyzval-sarkozy-zapad-a-chvalil-putina_360594.html

Sarkozý hned po té, co se vrátil z Ruska, dostal od USA elit přes prsty – výrazné varování, že jestli “kamarádění” s Ruskem nenechá, může zahučet do basy (zde vidíme pokus o napodobení rukopisu GP):
- Zajímavý článek o Sarkozym o tom, že čelí obvinění kvůli kokainovému skandálu za 37 mln. liber. Co je na článku obzvlášť zajímavého, tak to, že je z budoucnosti. Objevil se dnes v AWDNews, ale datován byl 12.11.2015. Po nějaké době byl článek stažen.
http://leva-net.webnode.cz/news/clanek-z-budoucnosti-o-sarkozym/

Teroristický útok v Paříži měl umravnit elity, vzdorujících podepsání TTIP a zároveň “chápajících” politiku Putina na Blízkém východě. V případě, že to elity nepochopí a nepodřídí se, tak přes Francii a Německo má začít destabilizace a přenášení chaosu do EU.
Prostředků pro tento účel, které USA mají k dispozicí je hodně – od terorismu přes migranty, které Merkelová “laskavě” pozvala do Evropy, do sabotáži na technologických zařízeních. Časté vykolejení vlaků, které vidíme i v ČR, požáry na závodech, pády letadel atd., jsou jen předehrou k tomu, co by ještě neocons mohli použit. Ve Francii je, shodou okolnosti, nejvíce jaderných elektráren v Evropě. I ony mohou být použity v bojí za světovou nadvládu, přesněji diverze na nich.

GP nemá tolik prostředků, aby zastavil řádění šílených USA-elit. Bezstrukturní řízení dnes má jednu chybu – nemůže v krátké době zkrotit vlastní monstrum (pohádka o Golémovi), protože násilí a teror může zastavit jen hrozba většího násilí, až zničení pachatele. Proto si GP vybral, jako jedinou možnost, která toto řádění je schopno zastavit, Putina a dál mu svobodu jednání, Rusko je jedinou zemi na světě, která ve vojenské technologiích má náskok před USA. A proto ta “nedopatření v úniku informací o ruských tajných zbraních:
http://cz.sputniknews.com/svet/20151112/1653577/rusko-televize-tajna-zbran.html

- A hned po útocích ve Francii, zkouška jaderných raket Bulava z ponorky “Vladimir Monomach”, z Bílého moře, které zasáhly cíl na Kamčatce. Též dobrý argument před jednáním summitu G-20.
http://www.newstube.ru/media/vladimir-monomah-uspeshno-zapustil-dve-mbr-bulava

Zdá se, že ani GP nehodlá jen tak přihlížet řádění USA – viz. dnešní prohlášení Sarkozyho:
“K vítězství nad tak zvaným Islámským státem je nezbytná rozsáhlá koalice s účastí Ruska, prohlásil exprezident Francie, předseda největší opoziční strany Republikáni Nicolas Sarkozy po skončení schůzky s prezidentem Francoisem Hollandem”.
http://cz.sputniknews.com/svet/20151115/1676491/sarkozy-likvidace-is-koalice-rusko.html#ixzz3rZehNPD5

Aby nedocházelo k omylu. Já si také nemyslím, že by Sarkózy byl nějakým dobrodincem pro Evropu a Francii. Jen poukazují na to, že GP se nehodlá jen tak v klidu dívat, jak “někdo” zneužívá jeho tísicileté snažení na přípravě půdy pro vlastní vládnutí. Z toho pramení i Sarkózýho odvaha jít proti plánům USA.

Při psaní příspěvku jsem si “náhodou” vzpomenul na pohádku “Císařův pekař – Pekařův císař” a tak připomenutím této matrice, bych chtěl ukončit svůj příspěvek. Zlé monstrum Golem byl zkrocen národem, který do jeho hlavy vložil šém. “Šémem” má být nová ideologie, která zkrotí “hloupou” energii a donutí jí pracovat na blaho lidstva.
Čím víc budou lidé chápat, jaká habaďúra se na ně hraje, tím lépe tomu dokáží čelit. Ne všichni se ještě zorientovali, ale proces začal. Co se budoucnosti tyče, jsem optimista, i když to nebude lehké…

 

Diskusní téma: Francie jako “nástroj řízení” nebo “obětní beránek” krachujících USA

atlanticke kridlo prediktora

geopolitika | 18.11.2015

Atlanticke kridlo GP prebudza Europu revovolucnou cestou, potreboval rychlo uskutocnit zmeny skrz IS. Vsimnite si vlajku velkeho statu Europy. GP a jeho revolucne atlanticke kridlo, si na to vybral Fancuzsko.

a mame to tu

geopolitika | 18.11.2015

Presne sa deje to, co bol predpoklad.
Europa vykopava USA z riadenia, obracia sa na Rusko. GP zacina budovat vlastnu europsku armadu. Diktat tomu udava Francuzsko.
Takze tu je odpoved pre skeptikov, ze Europa je bezzuba:
http://www.hlavnespravy.sk/francuzsko-vyuzilo-clanok-eu-ktory-este-nebol-pouzity-bojovat-zan-budu-musiet-vsetci-clenovia-unie/709411

GP

geopolitika | 17.11.2015

S jednou vetou pouzitou v clanku nesuhlasim: a to, ze GP chce TTIP zabranit. Ak si uvedomite, kto tvori GP - ze je to zhruba 360 elitnych rodin, ktore vlastnia vsetky nadnarodne korporacie, tak ich dielom bude aj PAX Americana, aj TTIP. Myslim si, ze take Monsanto a dalsie technologicke korporacie su nastroj prediktora na ovladanie a genocidu ludi.
Cielom GP bolo dostat do Europy urcitu masu imigrantov a premiesat tak kulturu Europy. Znizit jej nabozensku, vzdelanostnu a kulturnu uroven, ale neprekrocit urcitu hranicu na vyvolanie vojny..Zaujmom USA bolo dolifrovat do Europy co najvacsiu masu imigrantov a zacat tu zastupnu vojnu. V tom sa lisia zaujmy GP a USA! USA chcu vojnu a GP nie, ale migranti v Europe ako taki su asi praca GP.
Treba si uvedomit, ze na odkazy GP treba pozerat cez zavoj, cez symboliku, ktoru pouziva.
Zoberte si datum 9.11.2001. - teroristicky utok na dvojicky. Je tam cislo 11. Jedenast je clenov euroatlantickeho kridla GP. cislo 911 je cislo emergency v USA! Je to odkaz!
Teraz si zoberte datum 13.11. utok v Parizi. Tam je tiez jedenastka - jasny odkaz, ze v tom ma prsty GP. Len akurat neviem co znamena 13? To by nam mohol vysvetlit Pjakin v Otazkach a odpovediach. Skuste sa ho niekto spytat.
GP tym utokom v Parizi dal najavo americkym elitam, ze to staci s lifrovanim imigrantov do Europy, ze imigranti prekrocili nimi pozadovanu kriticku masu. Kedze nema struktuovane riadenie, pouziva na to strach europskych statov, aby prilev utecencov zastavili. Utok v Parizi bol pokyn GP na postavenie sa europskych statov proti imigracii, ze aby s tym uz nieco urobili,. Kriticka masa imigrantov v EU staci na premiesanie mas a netreba vyvolat vojnu o ktoru sa snazia USA.


Re: GP

geopolitika | 17.11.2015

Este doplnim, ze GP sa rad hraje s cislami a farbami (datumy, vlajky statov, vlajky v pozadi vyhlaseni statnych cinitelov v mediach...atd.). V symbolike hladajte odpovede na jeho ciny.

Re: Re: GP

Tomáš | 17.11.2015

Ahoj, ak vidis analogiu s 911, tak sa nepytaj, co znamena 13 ale co znamena 1311 ;)

Re: Re: Re: GP

petr | 21.11.2015

Zkuste se podívat co je napsáno na těch šípech co jsou na titulní stránce The Economist 2015. Je tam 11.5 a 11.3 Da se z toho složit 13.11.15.

Re: GP

Cico Ciciak | 17.11.2015

Máš tam 2 zásadné chyby: gp netvorí 360 rodín! To sú len jeho bližšie, respektíve vzdialenejšie periférie globálnej moci! To je jedna chyba! Druhá je v tom, že gp ttip bráni z toho dôvodu, aby to neposilnilo štátnu/národnú elitu (neokonov) ussa, kedže sa ich práve gp snaží umravniť a samotné ussa čaká perestrojka!

Re: Re: GP

geopolitika | 17.11.2015

Mozno sa mylim, ale z vyjadreni Pjakina a citania Dostatocnej vseobecnej teorie riadenia som rozumela, ze to sa z tych 352 rodin voli vzdy najvyssia rada jedenastky do kazdeho z 2 kridel. Jedno kridlo euroatlanticke - je radikalne, druhe kridlo euroazijske je umiernenejsie. Tie dve kridla spolukooperuju pri kazdej akcii. Jedno kridlo predostrie plan, ci uz radikalnejsi (revolucia) alebo druhe miernejsie, (podla potreby, ktorou cestou chcu urobit zmenu v state) a druhe to hodnoti.
Podla planu, co sa ide v tom ktorom state urobit menia jedenastky svoju skladbu a skladaju sa z odbornikov na jednotlive kroky planu. Tito odbornici sa volia ako jedenastka kridla z tych 352 rodin, ktore su vlastne GP. Prve 2 urovne ( najvyssi a ich bezprostredni poradcovia su nam skrytí. Tretia uroven sa ukaze v pripade naliehavosti stavu riesenia.
S tvojim nazorom na TTIP a umravnenie USA s tebou suhlasim, ale to nevylucuje, ze v korporaciach USA nemaju vo vedeni svojich ludi tretiej urovne.To znamena, TTIP nieje projekt iba samotnych elit USA, ale aj zaujiem GP.

Re: Re: Re: GP

geopolitika | 17.11.2015

aby som to upresnil, na kzdy plan si volia jedenastky a ich poradcov. (Prva a druha uroven riadenia)

Re: GP

Hox | 17.11.2015

Geopolitika je kouřová clona, mající zakrýt reálné procesy globální politiky.
Co se týká podstaty: TTIP by znamenalo posílení USA, cíl GP je potopit USA (likvidace standardu spotřeby), proto GP naopak nepodpoří podepsat TTIP.

Re: GP

ТаuRus | 17.11.2015

GP dnes především potřebuje zastavit spotřebu a udržet ekologickou rovnováhu. Dlouhodobějším cílem je zabezpečení vlastního vládnutí na planetě.
Zastaví se podepsáním TTIP neúměrná spotřeba Američanů, kteří dnes spotřebovávají skoro polovinu zdrojů planety? Naopak, pomůže jím to udržet svoji spotřebu na přibližně stejné úrovní na úkor Evropy.
Dnes Pjakin řekl, že útok organizovaly USA, ale GP jím to dovolil.
Jako důvod uvedl přílišné posílení Ruska v řízení globálními procesy. Počkejte si na překlad, dobře to tam vysvětluje.

Re: Re: GP

JaroX | 17.11.2015

Tak potom povedal, čo som čakal - tie optimistické reči o medailóne s anjelom a že GP dovolil Rusku predstaviť svoju koncepciu usporiadania/riadenia spoločnosti boli prehnané. GP má stále oveľa bližšie k USA ako k Rusku. Fakticky, akoby GP chcel, nech si Rusko predstaví svoju koncepciu riadenia doma v Rusku (prípadne bývalom ZSSR) a nech sa do iných krajín nestará - Egypt, Sýria, Irak, Irán, Čína, Brazília, Kuba... Ak majú Rusi trochu rozumu, tak na toto nemôžu pristúpiť, lebo tak ako teraz majú spojencov a sympatizantov, tak týmto postupom budú po čase úplne sami proti všetkým. Ak by GP vážne chcel potopiť USA, tak zostelenie ruského civilného lietadla americkou armádou mohlo byť zásahom do čierneho. Lenže evidentne, GP nechce potopiť USA, viacej sa bojí Ruska. (Zároveň sa pre GP náramne hodí, že môže všetky útoky proti Rusku zviezť na "šialených neoconov z USA".) No, ale tak budem vďačný za titulky.

Re: Re: Re: GP

JaroX | 17.11.2015

a možno nie len bojí, ale aj neznáša, nenávidí Rusko. To je potom ťažké dosiahnuť vzájomne výhodnú dohodu...

Re: Re: GP

Geopolitika | 17.11.2015

Jedina moznost je odtrhnutie Europy spod jarma USA. Ale co spravi Europa, ked sa odthne od USA? Prida sa k Rusku a to GP tiez nepotrebuje. Takze GP bude mat politiku zadrziavania Ruska.
Procesy sa urychluju, GP improvizuje, tak ak Rusko zasiahne v pravy cas tak moze zas zamiesat karty.
Co sa tyka demontaze USA, tak GP ma zaujem o demontaz politickych elit USA (neoconov), ale nie korporaciii, kde ma svojich ludi. GP presuva kapital do AIIB a upriamuje sa na Cinu, tam chce mat centrum svojho posobenia. dolar nebude hlavna mena, ale bude iba jedna zo svetovych mien, to sa nemusi dotknut nejak korporacii v USA, z ktorych ma zisk. Takze uvidime co bude s TTIP...

Re: Re: Re: GP

Geopolitika | 17.11.2015

Tym , ze GP je bezstrukturalny,nemoze priamo zasahovat, ked treba pouzit silu, na to vyuziva vsetky staty, vratane Ruska.Takze pokial sa mu na nejaky ciel hodi Rusko, tak jedna v sulade s Ruskom. Ak ale Rusko posiluje podla GP zas moc, tak zas vyuzije iny stat na zoslabenie vplyvu Ruska a tak isto je to s USA a akymkolvek inym statom sveta.
Cine sa liska teraz GP, lebo ju potrebuje odtrhnut od Ruska. Spojenectvo Ruska a Ciny by mohlo znamenat pre GP vaznu hrozbu. Velmi dolezite je v geopolitike, co urobi Cina. Tak isto Iran je velky a stabilny stat v islamskom svete, tak bol vybrany GP, ako veduci stat pre islamsky svet. Uvidime, co sa dalej stane.

Paříž jako False Flag nebo Blow Back?

Martin | 17.11.2015

Budu teď chvíli uvažovat o patro níže než Taurus. A zabývat se pouze mechanismem činu v Paříži a možností, že se vyjimečně jedná možná i o nativní terorismus.
Od počátku jsem naprosto automaticky považoval čin za typický státem sponzorovaný terorismus, se kterým v Evropě máme více jak čtyřista let zkušeností a můžeme jej trasovat od roku 1605, Guy Fawkese a událostí kolem parlamentu v Corku. Tedy jsem zasadil masakr v Paříži do typického schématu operací NATO-Gladio Network a běžného státem sponzorovaného syntetického teroru pod cizí vlajkou.
V krátkosti popíši jeho principy. Není důležité jaká z ovládaných skupin je nositelem terorismu. Mohou to být ultralevicové bojůvky, islamističtí bojovníci nebo neonacistické skupiny. Princip je pořád stejný. Tajné služby vytvoří nebo infiltrují radikální hnutí, které financují a kontrolují. Ukrajinský nácek nebo islamistický bojovník je rekrutován ze skupin nízkopříjmových, nevzdělaných, většinou
nezaměstnaných mladíků bez budoucnosti, kterým je následně vymyta hlava příslušnou ideologií, jsou vycvičeni a použiti k danému účelu. V případě složitějších operací tito lidé slouží jen
jako obětní beránci (i. e. L.H. Oswald, Mohammed Atta) a teroristický čin provádí profesionální technici agentury. Není to nativní terorismus, ale státem sponzorovaný syntetický terorismus,
který je potom používán k barevným revolucím, vraždám neposlušných politiků, výměnám režimů, šíření chaosu i jako záminka k zahraničním misím a vytváření veřejného souhlasu s nimi.
Tak jsem netrpělivě čekal na analýzu amerického historika Webstra G. Tarpleyho, který je předním odborníkem na sponzorovaný teror a v řadě svých prací se zabýval velmi detailně operacemi jako bylo Gladio v návaznosti na vraždu Alda Mora, pokusy o atentáty na De Gaulla atd. Je autorem naprosto unikátního pohledu na události jedenáctého září v knize 9/11 Synthetic Terror Made in USA. Tarpley je mi také velmi blízký svým historickým pohledem na svět a zejména jeho práce týkající se benátských olgarchií jsou velmi detailním pohledem do operací GP. Byť on sám termín GP nepoužívá.
A Tarpleyho analýza či spíše poselství Francouzům -
http://tarpley.net/how-france-must-retaliate-against-terrorism-cut-the-isis-supply-lines-crossing-the-syrian-turkish-border-between-jarablus-and-aleppo/(angl.)
http://tarpley.net/la-riposte-qu%E2%80%99il-faut-au-terrorisme-couper-les-lignes-dapprovisionnement-de-daesh-entre-jarablus-et-aleppe-detruire-vite-l%E2%80%99etat-islamique-et-mettre-fin-a-la-guerre-en-syrie-et-irak/ (fr.) vede spíš k závěru, že se jedná o zoufalý čin a technicky nízkoúrovňový terorismus.
V širším kontextu je samozřejmě ISIL dítko výše uvedeného principu sponzorovaného teroru a produktem politiky lidí jako generál Pertraeus a Allen i produktem zahraniční politiky Washingtonu, Riádu, Ankary a Londýna. Ale Tarpley tvrdí, že tentokrát máme co do činění s utrženým monstrem a teror v Paříži může být i nativní. Zoufalý čin a důsledek operací Ruska v Sýrii, ale také výsledkem kurdské ofenzívy v Iráku, která je konečně podporována Američany ze vzduchu po té, co byl odstraněn generál Allen, jako vrchní ochránce ISIL. ISIL se ocitl o obtížné vojenské situaci, odříznutý Kurdy postupujícími na Sidžád od zásobování v oblasti dálnice 47 mezi Raqqou a Mosulem. Zároveň s kurdskou ofenzívou je velmi tlačen i iráckou armádou. Díky ruské chirurgii se také dostává do velmi obtížné situace v Sýrii. Kdyby se podařilo uzavřít syrsko-tureckou hranici, je vojenská porážka ISIL otázkou dvou měsíců.
Je tedy otázkou, jestli poslední teroristický útok sloužil k umravnění francouzských elit, tak jak tomu bylo v případě Charlie Hebdo. Je také možno si všimnout určité nepřipravenosti médií i neschopnosti zasadit událost do obvyklého schématu „Je suis Charlie...“
V každém případě je zde příležitost začít prosazovat natívní evropskou politiku a k vytvoření rusko-evropské koalice proti ISIL, tak jak o tom mluví Sarkozy a další evropští politici. Likvidace či oslabení frakce Petraeus-Allen v Pentagonu by také nasvědčovalo tomu, že globálové s Obamou získávají více kontroly a tak by se pro takovou politiku mohlo otevřít okno.

Pjakin vlajky

Rony | 16.11.2015

Neviem ci to uz niekde v diskusiach bolo spomenute ale rozne budovy ( Bratislavsky hrad ) po celom svete dokonca aj egyptske pyramidy boli vysvietene vo vlajkach biela modra cervena co je symbolom atlantickeho kridla GP, co to znamena aky odkaz a pre koho to v danej situacii je si netrufam analyzovat.

Re: Pjakin vlajky

Vesna | 17.11.2015

Ruská vlajka je tiež tvorená trikolórou. Červená, modrá a biela sú považované za tradičné Slovanské farby.
Tradičná francúzska červeno-modro-biela trikolóra sa stala počas francúzskej revolúcie na konci 18. storočia symbolom slobody.

Takže tu máme symboly Slovanov a slobody. Zaujímavé.

Re: Re: Pjakin vlajky

Rony | 17.11.2015

ja som myslel na toto pjakinove videjko, kde hovori o vlajkach
http://leva-net.webnode.cz/products/dve-kridla-globalniho-prediktora-eurasijske-a-atlanticke-historie-vlajky/
symbol slobody no hmmm....

Re: Re: Pjakin vlajky

Geopolitika | 17.11.2015

trikolora nieje stara vlajka Rusov
https://www.youtube.com/watch?v=SV0IpIOUleQ

Re: Pjakin vlajky

Tomáš | 17.11.2015

No podla mňa to znamená to, že všetky mestá, ktoré sa tak vysvietili, pochopili odkaz a majú záujem zostať v Severoatlantických štruktúrach, teda že sa radšej podvolia Spojeným štátom, akoby malo násilie a rozvrat pokračovať. Tieto oblasti sú ideologicky už stratené, ak nezmenia svoj postoj k Rusku.

Re: Re: Pjakin vlajky

JaroX | 17.11.2015

No ale vysvietený bol takto aj Dóm v Košiciach a mňa sa na názor nikto nepýtal... Niekoho z vás snáď áno? Možno by bolo zaujímavé zistiť, kto dal príkaz na vysvietenie jednotlivých budov v SR/ČR vo farbách trikolóry...

Nejspíš jdeme do finále.

Jura | 16.11.2015


A jak prohlásil někdo z Rusů napojených na Putina (už si nepamatuju kdo). Rusko může představit svůj civilizační projekt. Ale dokud v něm bude samo, tak ten projekt vždy bude zranitelný.

Re: Nejspíš jdeme do finále.

Martin | 16.11.2015

Radšej samo ako s nespoľahlivými a zradnými "partnermi".

v kratkosti

jana123 | 16.11.2015

zapadne mocnosti vzdy kuju pikle, nieco rozrypu a pockaju si ako sa veci vyvinu a potom sa hufne pridavaju na stranu vitazov:
- francuzska rozviedka mala viacero info o pripravovanych teroristickych utokoch a nereagovala dostatocne a s velkou pravdepodobnostou tato slepota policie a rozviedky nebola nahodna
- francuzi sa chceli pridat na vitaznu stranu k rusom a potrebovali k tomu zamienku, aby isti politici nestratili ,,tvár,, / oni aj tak ziadnu nemaju - ale akoze...

- uz v pondelok v spravach počujeme - francuzi uspesne bombarduju ciele - ISIL v syrii
- francuzi si tiez chcu prist na svoje a udrzat si svoj vplyv na blizkom vychode, zvlast ked z islamskej ropy neprofitovali oni

navnada na ktoru skocilo a chytilo sa viacej ryb -v SIETI

Hollywood bohuzial stale prekvitá tentokrat bolo javisko vo Francii a na co im naletia divaci ... uvidime - treba sa na to pozerať komplexne s nadhľadom a na niekoľko ťahov a variant vopred ako pri šachu sustrediť sa na celú šachovnicu a nielen tam kde sa prave vyhadzuju figurky

Touha GP

Olga | 16.11.2015

je jednoznačná: Vyhladit lidstvo.Mají takovou moc, že se zvrhli .
Zvrhlost je opojena smrtí, smrtí nejlépe VŠECH.---A Sarkozy?
To je válečný zločinec.

Re: Touha GP

Sio | 16.11.2015

Lidstvo se může vyhladit samo a to i bez atomovek. Nabídněte každému malý dobře vybavený místnost plnou virtuálních her, dodávku koly a pizzy v neomezeném množství, drogy podle objednávky, žádná práce, jen zábava. Neomezená s přáteli komunikace po netu. S jednou podmínkou - nesmí ji opustit. Možná bychom se divili, kolik lidí by na to kývlo.

Re: Re: Touha GP

hosť | 19.11.2015

...je to na dobrej ceste k vyhladeniu. Už nie sme potravinovo sebestačný. Úplne stačí, aby bol prerušený tok kamiónov s potravinami do republiky a máme tu hladomor. A to je aj jeden s nástrojov ovládania politikov.

Re: Touha GP

Jana | 16.11.2015

Ano Sarkozy je válečný zločinec s tím souhlasím. ale s touhou GP vyhladit lidstvo, tak s tím mám problém. Zredukovat počet obyvatel to ano, zredukovat nezřízenou spotřebu také. Určitý počet lidí vždy bude potřebovat. S vyhlazením sebe sama si člověk pokud se nevzpamatujeme, poradí i bez GP - alkohol, drogy, léky, strava, znečištění vody a s tím jde ruku v ruce klesající porodnost,......................

setkáme se v Har Megidu

el | 16.11.2015

Ano, proces začal. Nebylo to včera, ani před měsícem a nebylo to ani před čtrnácti lety. Postupnými kroky se blížíme k odhození masek a jasné definici faktu, kdo je kdo a za koho kope. Mnohé už se vyjasňuje v různých prohlášeních z poslední doby (např. gen. taj. OSN a jeho bezbřehá touha po asimilaci uprchlíků v Evropě), zákaz startu ruských atletů (jako kdyby nedopovali všichni viz. J. Gatlin),zrovna, když IAAF šéfuje mílař Coe, Cameron a jeho otevřené vyhrůžky na adresu RF atd. Právě v těchto odhozených maskách lze vidět, koho si kdo koupil a za co. Pařížské útoky se jako obvykle vymykají logice věci, protože neocons mají svou vlastní logiku, které rozumí jenom peníze soustředěné v korporacích. Nejsem přesvědčen o tom, že by to byl někdo jiný, kdo za útoky stojí zvláště, když rukopis je přesvědčivý a jako první (asi s ohledem na časová pásma a že byl po snídani) přispěchal se svým "útokem proti lidstvu" Obama. Na to navázané hodnocení o druhém jedenáctém září, je jako z brožurky o manipulaci "co všechno se dá vydržet".

Výrazným problémem je skutečnost, že v evropské politice neexistuje osobnost, která by se k těmto věcem postavila čelem a stala se tak protihráčem Putina a zároveň jeho spoluhráčem při řešení globálních problémů. Nejspíše to bude dáno absencí politiků ve vrcholných funkcí, kteří nebyli dosazeni zpoza velké louže, případně se tam pečlivě neproškolili. Raději budou horečně snít o naprogramované sociální soudržnosti s imigranty, bez sebemenší známky sebereflexe a splnili tak zadání svých stvořitelů, než aby dali vyniknout svému pudu sebezáchovy. Samozřejmě, že je jim známo, co je spouštěcím mechanismem imigrantské vlny, ale nejspíše se o tom nehodí mluvit. Koho potom zastupují? Nejspíše ty, kteří je na ona místa dosadili. Zvláštní případ kvazidemokracie je potom Evr. komise a soudruh Juncker, který se spíše hodí do večerníčku "Pat a Mat" (aniž bych chtěl tvůrce tohoto dílka urazit) a kterému mohou být jakékoliv volby a přání voličů lhostejné.

Celá situace věrně kopíruje staré dobré časy Římské říše a systém moci na dobytých územích. Pokud k tomu přidáme norský experiment, tak se nám objeví i Herodes v moderní podobě.

Z onoho zastupování zájmů něčeho, co samo postrádá přirozený vývoj (korporátní kapitalismus), vzniká samotná neschopnost vyřešit racionálně problémy, které řešitelné jsou, jenom jejich řešení nezapadá do pojmů, jejichž přesný výklad je neúprosně kontrolován. Proto je "politika" EU naprosto nepředvídatelná a svým způsobem destruktivně nelogická, vedoucí pouze ke dvěma možným scénářům. Tím prvním je úpadek Evropy, a to si nemůže přát nikdo z nás a tím druhým je jakýsi druh revoluce (lepší alternativa je volební revoluce - LePen, Pediga a spol.), který uvede na pravou míru rozmetané heslo Velké francouzské revoluce "rovnost, volnost, bratrství", jako počátek současného světového marasmu.

Rychlost s jakou vše v současnosti probíhá je alarmující, stejně jako hra systému se smrtí, kterou, jak jste si mohli všimnout, systém odsunul na periferii, čímž změnil způsob nahlížení na tento finální institut lidského života. To samo o sobě nevěstí nic příjemného, na stranu druhou to může být známkou blížícího se finále a tolik potřebných změn. Bude-li v nich figurovat GP je otázkou, když jsem přesvědčen o tom, že jeho úmyslem byl "udržitelný rozvoj" nikoliv tato iracionální předporodní doba něčeho dosud nepojmenovaného a s přirozeným řádem věcí extrémně nekompatibilního. To, co je na tomto marasmu pozitivní je fakt, že jenom díky němu, jsou schopni někteří jednotlivci kriticky myslet a uvědomit si své postavení v systému, tedy vědět více a přiblížit se pochopení dějů, které nás obklopují, a to na rovině vlastního poznání. O to jde v prvé řadě a z tohoto úhlu pohledu jsem optimista, přestože se jedná o poznání bolestné.

Není už ani zajímavé, že vždy, když se objeví naděje, je tato okamžitě udusána a zničena. Že by právě toto unavovalo i Pjakina? Rozumím jeho emocím v posledním otázkách, kdy víte, že něco co prezentuje RF je v současnosti jediná možná cesta a všichni vám hážou klacky pod nohy, i když jsou to oni kdo se mýlí. Emotivně je to unavující, to permanentně opakující se schéma. Stejně jako události v Paříži.......

Tedy je titulek příspěvku konstatování nebo otázka? To se pravděpodobně ukáže v kratší době než si myslíme.

Sarkózy

Tamerlán | 16.11.2015

Pan Sarkózy, při vší úctě, patří před vojenský tribunál za Libyi, za plukovníka Kaddáfího

Re: Sarkózy

Cico Ciciak | 16.11.2015

Si myslíš, že šar-kozy jednal zo svojej vlastnej vôle?! O čom sú asi tieto stránky?! Zdá sa, že ti nič nedali!

Re: Re: Sarkózy

prasiatko | 16.11.2015

A čo dali tebe? Od napadnutia Líbyie je svet už piaty rok v svetovej vojne, a front sa cez Blízky Východ presúva do Európy. Tak ukáž čo dali tebe vedomosti nadobudnuté tu!

Re: Re: Re: Sarkózy

Cico Ciciak | 17.11.2015

Čo mi dali?! No to sa ma môže spýtať skutočne len blbec! Skutočná zmena sa začína v hlave...! A práve aj to mi dali aj tieto stránky!

Re: Re: Re: Sarkózy

Tomáš | 17.11.2015

Len sa hádajme .. takto sa Slovania nikdy nespoja :(

TauRus

Standa | 15.11.2015

Přehledně seřazeno.Jsem velice vděčný panu Pjakinovi a samozřejmě lidem,kteří udržují tento web v chodu.Bez toho,by se mi oči nezačali pootevírat.Čím více Nás bude,tím lépe bude.

Vnitřní prediktor Evropy

Sio | 15.11.2015

O něm se nemluví, takže jakoby neexistoval. Ale samozřejmě, že existuje. A jeho zájmy stojí jednoznačně proti zájmům VP USA, jsou v něčem společné se zájmy GP. Nemůže otevřeně vstoupit do války proti migraci, ale může začít podporovat nacionalistické tendence a strany, které je prosazují, ve Francii Le Pen.
Tvrdím, že tento útok natolik nahrává GP a také VP EU, že mám podezření, zda si to neobjednali sami. Současné francouzské politiky to tolik nevyděsí, myslím, že už mají neodvratné tušení, že už si po volbách moc neškrtnou. Pokud sami tvrdě nenaskočí na nacionalistickou vlnu.

Re: Vnitřní prediktor Evropy

Ziim | 16.11.2015

Mluvit jako o prediktorovi o někom, kdo sotva zná principy DVTR a v řízení jen trapně imituje řízení GP, je hodně nadnesené. Konkrétně v případě státních elit USA a Evropy (a už vůbec nemluvím o EU) se o žádné kvalitní řízení na základě principu predikce-korekce nejedná.

Re: Re: Vnitřní prediktor Evropy

Sio | 16.11.2015

Jasně. Přesto se mluví (a to ne já) o VP SSSR, GP a VP USA. Můžeme je nazývat i jinak, ale všichni mají jakýsi menší nebo větší vliv na současnost i budoucnost. Takže prediktoři to jsou. Někteří lepší, nekteří horší, tuhle jsem tu viděl názor, který nesdílím, že GP je břídil a nic se mu nedaří.
Nemyslím si, že by evropský prediktor byl hloupější, než ten americký. Ten americký ale sestává (podle Pjakina) z vládních mocnských špiček USA. Ten evropský je vůči současným slouhům v čele EU v opozici.
Jednu věc zatím, pokud jsem si všiml, nikdo neřekl. S EU se děje v principu to samé, co se dělo v SSSR na začátku 90-tých let. Liberalizace, rozpad, úpadek, pátá kolona - to všechno tu máme. Možná by došlo i na dolarizaci, pokud padne €.
Rozdíl je v tom, že Evropa je v porovnání s SSSR v 90-tých letech nechutně bohatá. A na co dojíždí? Na řízení. Nechala se ovládnou US, které jdou ke dnu a táhnou ji sebou. Snaží se vyškrábat Evropě na záda, aby ještě chvilku, ještě malou chvilku měly hlavu nad vodou ...

Re: Re: Re: Vnitřní prediktor Evropy

Hox | 17.11.2015

Neexistuje žádný VP USA, nikoliv v tom smyslu jako GP nebo VP SSSR, je to zcela jiná úroveň. "VP USA" nemá s konceptuální mocí nic společného, jsou to nástroje na podporu programově-adaptivního modulu, které se urvaly z řetězu.
Procesy analogické rozpadu SSSR probíhají v USA, nikoliv v Evropě, dnešní Gorbačov je Obama.

Re: Re: Re: Re: Vnitřní prediktor Evropy

Sio | 17.11.2015

O VP US hovoří Pjakin a vcelku s ním souhlasím. Jistě, US se také hroutí. Gorbačov chtě/nechtě předal moc v SSSR Západu, především amíkům. Udělal to prostřednictvím mohutné páté kolony složené z elit toužících po moci a penězích, která je v Rusku silná ještě dnes. Ta otevřela ekonomiku a vpustila do země neoliberální "poradce".
Tak se zeptám:
Komu Amíci předávají moc?
Kde je jech pátá kolona?
A jak je to tedy s Evropou a procesy probíhajícími v ní? Evropský chalífát neznamená rozpad nejen EU, ale celé evropské kultury?

G 20 ... Cats & Money :)

Des Hermies | 15.11.2015

https://www.youtube.com/watch?v=1lnNX6dND5k

Re: G 20 ... Cats & Money :)

Dušan | 16.11.2015

Krása: 3 mačky na G20

Re: Re: G 20 ... Cats & Money :)

M.C. | 16.11.2015

A teď otázka na Pjakina i na nás:
Mohly se na takto důležité setkání dostat tři kočky?
Jestli ano, tak tam ta bezpečnost nestojí za nic.
Anebo je to zase něčí vzkaz světu??
Uvidím, co dnes vypadne z Bena Fulforda.

Re: Re: Re: G 20 ... Cats & Money :)

Hox | 16.11.2015

Z Fulforda jako obvykle, ale ty kočky... s "kočičí" matricí už si někdo hraje nejeden rok, párkrát sme to probírali i zde. Kočka je nejen posvátné zvíře v egyptě, ale dnes např. "fat cats" = "velké zvíře" ve finančním světě atp.

Re: Re: Re: G 20 ... Cats & Money :)

Jana | 16.11.2015

zajímavé také je, že kočky nejsou žádné vychrtliny, jak je běžné v arabských zemích, vypadají pěkně živeně, vypaseně - banky, finance?

Přidat nový příspěvek