Experimenty koncernu Almaz-Antej kompletně vyvrací závěry nizozemské zprávy o MH17

Experimenty koncernu Almaz-Antej kompletně vyvrací závěry nizozemské zprávy o MH17

13.10.2015

Hox

 

Dnes Nizozemci publikovali tzv. závěrečnou zprávu o sestřelení boeingu MH17 nad Ukrajinou a jak se dalo čekat, v médiích se okamžitě rozjela další vlna dezinformační kampaně a polopravd. Koncern Almaz-Antej, výrobce systémů BUK, dnes provedl 2,5hodinovou tiskovou konferenci, na které prezentoval závěry bezprecedentních (v rámci vyšetřování leteckých neštěstí) živých experimentů. Závěry jsou jednoznačné: živé experimenty potvrdily předchozí modelování koncernu a zcela vyvrátili verzi komise z Nizozemí, která je v bazálním rozporu s fakty a není konzistentní z hlediska principu příčina-následek. Konkrétně: Almaz-Antej provedl explozi rakety 9M38 systému "Buk" v pozici, kterou uvádějí Nizozemci, a výsledné poškození bylo zcela nekonzistentní se skutečným poškozením boeingu MH17.

 

Video, shrnující tiskovou konferenci Almaz-Anteje:

Titulky: jardob

 

Diskusní téma: Experimenty koncernu Almaz-Antej kompletně vyvrací závěry nizozemské zprávy o MH17

re

stano | 17.10.2015

Takze Pjakinova teoria ze MH17 rozstrielal ukrajinsky Suchoj pohorela a ukazalo sa ze Pjakin zase taral do vetra.Ten chlap siri len propagandu.

Experiment

Jana | 14.10.2015

sice vyvrací nizozemské závěry, ale nikdo na to nebere ohled. Počáteční hysterie v médiích již sice opadla, výsledek ovlivnění lidí asi nebyl takový jak očekávali. Přesto v souvislostí s havarií stále podsouvají negace, proruští separatisté, ruský buk, ruské území, hlavně důraz na to přídavné jméno, správný tón hlasu, správný výraz ve tváři. Už jenom chybí to odplivnutí. Prostě manipulace s davem, promiňte, jak prase.

Re: Experiment

Vandal | 15.10.2015

Asi tak. Ono totiz vobec nie je dolezite ani len to, co sa v tej holandskej sprave vlastne naozaj pise, aky je jej obsah ci zavery. Co myslite, kolko percent populacie si da tu namahu a precita si cely original tejto spravy? Na to cislo by dozaista stacili prsty jednej ruky. A preto je dolezite iba a len to, ako sa to vsetko bude INTERPRETOVAT v mediach a ake casti spravy sa vytrhnu z kontextu, predhodia davu a vycapia ako titulky na predne stranky novin, magazinov a sprav. Vysledok a zavery vysetrovania boli objednane davno pred jeho zacatim rovnako ako media a Zapadni politici poznali meno pachatela este pred dopadom trosiek lietadla v den udalosti. Napriek vsetkemu je uspech uz len to, ze si nikto nemoze na zaklade tejto spravy dovolit priamo obvinit Rusko ci rusku armadu, hoci obvinit ich nepriamo, obklukami, narazkami, dvojzmyslami a podprahovym podsuvanim bude opat par tyzdnov mimoriadne aktualne. V kazdom pripade - ten, kto doteraz zerie seno im to zbasti aj s navijakom a ti ostatni vedia uz davno svoje...

Re: Experiment

Lin | 15.10.2015

Ano, manipulace jak prase. Přitom - stačí si jen klást aspoň trochu zvídavé otázky a člověk nemusí být zrovna "badatel", aby mu cosi neštimovalo.
Když se Rusové začali angažovat v Sýrii, USA ihned přispěchaly se satelitními snímky a nechaly je zveřejnit snad vevšech médiích. Čisťoučké, bezchybné, výrazné... Takže otázka zní - proč ohledně boeingu nic nezveřejnily, když tvrdí, že důkazy mají (neberu šunt, co zveřejnily o stanovišti BUKu - jen se tím zesměšnily). Proč dosud nebyla zveřejněná konverzace mezi navigátory a posádkou?
A pravda, že odevšad zní "ruský BUK". Hm... ona je sice pravda, že BUK je zbraní ruské výroby, ovšem ve vlastnictví "k použití" ho mají různé země...

Re: Re: Experiment

Jana | 16.10.2015

Přesně, a opět jsme u toho přídavného jména. Pracují na tom, aby se lidem v hlavě ustálil pojem ruský a sestřelení boeingu. A nějaká pravda, nu tu vzal čert, vždyť viník byl "hozen do placu" jen co ti chudáci v letadle dopadli na zem. Hrozně mě štve ta manipulace, ale na druhou stranu pánbůh za ni zaplať, protože je tak ubohá, že už jim věří málokdo. A co se satelitních snímků týče, tak jejich zveřejnění udělaly USA medvědí službu, protože každého, kdo používá mozek hned napadne - proč nejsou snímky z Ukrajiny?Jinak ta Sýrii, tak ta se RF fakt povedla, vyšší level.

Oni počítali s vypuknutím války na Ukrajině a pak už by nikdo po ničem nepátral

Pavel | 21.10.2015

Oni počítali s vypuknutím války na Ukrajině a pak už by nikdo po ničem nepátral. V tomhle má možná Pjakin pravdu.
Ani Pjakin není neomylný. Alespoň se snaží.

Manipulace z druhé strany jsou tak ubohé jako u nás za socíku těsně před jeho pádem.

Titulek

Vasiľ | 14.10.2015

Tieto mediálne vzryvy sú len odvarom z odvarov toho, čo bolo pred rokom. Vyšetrovacia práca Almaz Antej bola nielen povinnou reakciou, no má aj veľký prídavok:

Holandsko, bohatá, osvietená, vyspelá... krajina s podporou celého mocného západného sveta za rok spraví vyšetrenie také, aké spravilo. Jedna ruská firma pritom za pár dní spraví vyšetrovaciu prácu ďaleko inej kvality čo metodológie i technickej úrovne.

V očiach sveta, ktorý sa neráta k "medzinárodnému spoločenstvu" (mediálny názov pre USA a ich zopár spojencov), sa tak z Holandska stala banánová republika.

Experti RF vyvrátili zprávu Nizozemí - stručný popis + velká diskuze (hlavnespravy.sk)

Petr2 | 14.10.2015

http://www.chelemendik.sk/Ruski_experti_vyvratili_spravu_holandskych_vysetrovatelov_ohladn_851602432.html

boing

Yaris | 14.10.2015

Západ mal už jasného vinníka, keď bolo lietadlo ešte vo vzduchu....

Re: boing

servisman | 18.10.2015

veru tak !

Jasně vyvrací zprávu Nizozemí ve dvou bodech: 1. typ rakety! 2. místo odpalu!

Petr2 | 14.10.2015

(SK titulky navolit v ikonce zubaté kolečko pro nastavení).
Živý experiment Almaz-Antej, výrobce BUKu - výbuch rakety u kokpitu (5:30 min)
Data byl po výbuchu vloženy do počítačové simulace. Závěr: poškození letadla dokazuje odpal BUKu z vesnice Zaročšenskoje (tehdy pod kontrolou UA armády). V případě odpalu z Snežnoje - jak tvrdí Nizozemci - by poškození bylo zcela odlišné.
Krom toho, tvar děr od šrapnelů v trupu neodpovídají BUKu 9M38(M1) jak tvrdí Nizozemci, leč BUKu typu 9M38. Tento starší typ užívá UA armáda (měla jich 502). V ruské armádě se již od r. 2011 nevyskytuje a byl nahrazen BUKem nové generace 9M38(M1). Ten užívá jiný tvar šrapnelů, které by zanechaly zcela jinou stopu. Teorie Rusů tak byla potvrzena reálným, praktickým pokusem.

Re: Jasně vyvrací zprávu Nizozemí ve dvou bodech: 1. typ rakety! 2. místo odpalu!

popolvár | 14.10.2015

"upresnujem, do dnesných dní nijakými faktami nebolo dokázané, ze raketa BUK zostrelila boeing nad územím Ukrajiny..." - volný citát z relácie Speciálny korespondent, https://www.youtube.com/watch?v=zBXWIXcwC2g&feature=youtu.be, minutáz 1:44:48
takze to chápem takto: Pokus ruského výrobcu proste preukázal, odkial a akým typom BUKu bol boeing zasiahnutý. ALE NIE TO, ze kvôli tomuto zásahu sa zrútil!!!

Re: Re: Jasně vyvrací zprávu Nizozemí ve dvou bodech: 1. typ rakety! 2. místo odpalu!

vidlak | 15.10.2015

Matie ma jedna vec. Dymova stopa po vystrele. Nikto ju nevidel.

Re: Re: Re: Jasně vyvrací zprávu Nizozemí ve dvou bodech: 1. typ rakety! 2. místo odpalu!

Goro | 13.11.2015

Ako to ze dymovu stopu nikto nevidel? :)))... Nesledujete spravodajstvo nezávislej českej TV ct24?.... Skoro som sa postal od smiechu, keď zverejnili "nezvratný" dôkaz o zostreleni lietadla nad Ukrajinou. Dôkazy vraj získala skupina investigativnych novinárov, samozrejme nemenovaný :) zopár záberov Buku niekde v dedine a niekde v lese, väčšinou natáčanie asi mobilom, kvalita otras, mapka so šípkami ktoré poznáme z historických filmov o vojne a komentár k týmto "nezvratnym" dôkazom, na jednom zabere bolo vidno aj stl

Re: Re: Re: Jasně vyvrací zprávu Nizozemí ve dvou bodech: 1. typ rakety! 2. místo odpalu!

Goro | 13.11.2015

Vypil sa mi mobil... Takže dokončím tie nezvratné dôkazy :).... Takže nejaký investigant natočil stĺp dymu ktorý mal byť dymovou stopou po rakete Buku:)... Viem ako vyzerá stopa po rakete a tiež viem ako vyzerá, keď niekto páli v záhradke špinu :)... Na ČT 24 použili práve takéto porušenie VZN nejakým nedisciplynovanym záhradkárov, ako jeden z nezvratný ch dôkazov o tom ze za zostreleni tohoto zvláštneho letu môžu rusi.... :) nanajvýš trápne, nechutne a nedôstojne médií.... Na smiech.... Pre súdnych ľudí, ale keďže viem ako sa masíruje mozog verejnosti, veľmi smiešne to až tak nie je, pretože používajú pravidlo, že stokrát vyslovena lož sa stáva pravdou.... Trošku som pátral... Fondy a nadácie, na pomoc rodinám postihnutých nešťastím skúmanie nešťastia firmou boeing, parte pilotov na stránkach dotknutej spoločnosti.... Nič také neexistuje, a malo by, tak ako pri všetkých leteckých nestastiach..nenaskakuje vám z toho husia koža??? Co to bolo za lietadlo?

Přidat nový příspěvek