Chronologicko-esoterická analýza rozvoje současné civilizace (kniha 2, kapitola 1)

Chronologicko-esoterická analýza rozvoje současné civilizace (kniha 2, kapitola 1)

Velké díky za překlad patří Mojmíru V.

Sidorov 2. kap. 1.pdf (179,3 kB)

 

Diskusní téma: Chronologicko-esoterická analýza rozvoje současné civilizace, kniha 2, kapitola 1

dd

Noro | 03.12.2018

Prečo sa nepreklada prvá kniha? Druhu knihu mam prelozenu celu, ked ju najdem budem ju tu zdielat. No prvu a tretiu knihu som prelozenu este nenasiel

Re: dd

Michal | 08.04.2019

Prekladá sa a bude.

Re: Re: dd

lena | 01.07.2019

A kedy bude preložena ta prva kniha ?

Re: Re: Re: dd

Michal | 19.11.2020

Okolo vianoc bude preložená do čestiny. Do čestiny preto, aby to čítali aj Česi aj Slováci. TO bude prvý diel.
Čaká sa na povolenie autora, aby sa to celé zverejnilo.

Re: Re: dd

Růžena | 14.10.2020

Prosím, bude přeložená 3. kniha Sidorova? Děkuji

ESVLZaex43

assitineMiz | 07.12.2013



MJWHLtkr22

assitineMiz | 06.12.2013



AWTGRzmn26

assitineMiz | 02.12.2013



PHDYDwnb67

assitineMiz | 01.12.2013



FMAFRllb47

assitineMiz | 01.12.2013



SYDBSpct42

assitineMiz | 30.11.2013



XGVOopa55

assitineMiz | 20.10.2013



SJbog77Me

PypeJedeLem | 15.10.2013






Nakládejme rozvážně se svým časem ...

Popleta M | 05.07.2012

Vážený Petře.
Tohle a přesně takhle napsaný jsem zrovna teď potřeboval číst - jako koza drbání! Dík. Popleta M

Odpovědět

Popleta Matěj | 27.06.2012

Vážení.
Všichni vaříme jen z informací, který porůznu nacházíme. Určitě žádný z nich nemaj A-kvalitu. Proto rovněž tak naše závěry mohou bejt velmi matoucí i pro diskutující kolegy. Protože jsou skoro vždy matoucí i pro nás samotný! Myslím, že ve Vaší mnoho vrstev mající debatě máte částečnou pravdu všichni. A tak je to dobře. Taky dobře vím, že pokoušet se přesvědčovat replikama a nepřemejšlet o tom, co ten druhej chtěl vlastně vyjádřit je jen emotivní cestička n i k a m ! Úroveň debaty i Vaše znalosti jsou pozoruhodný, ale chybí vcitění a sranda. Jež ovšem nechybí a to opět - jako vždy ž e n ě. Karla Vás vlastně pánové hodně a pozitivně propojila. Prostě zázrak. Popleta M

Re: Odpovědět

Radomír | 28.06.2012

Naprostá pravda. :)
Karla shrnula všechno podstatné - jakési "znamení doby", za to jí patří dík. Tolik všemožných a vzájemně si odporujících informací... každý se "transformuje a chanelluje", myslí si, že má tedy právo určovat, co je správné a "vést lid ze tmy". Myslím si, že tolik "avatarských vůdců" tu nebylo od počátku světa. A výsledek pořád nevidět. :) Myslím si, že temní se popadají smíchem za břicha a nerušeně si pokračují ve svých plánech. "Avataři" totiž vytvářejí další, dosud netušené příčiny, proč jsme stále znesváření. Zvláště u Slovanů tento princip funguje spolehlivě. Myslím si, že "oni" to dobře vědí, proto také ten "ezoboom" zvláště ve slovanských zemích....

http://www.videacesky.cz/skece/george-carlin-–-malickosti-ktere-nas-spojuji

Dík

pyramida | 25.06.2012

Velmi zajímavé čtení. Děkuji. Těším se na pokračování.

re

David | 25.06.2012

Pekné sci-fi. Bohužial tak ako v prípade Levašova zmes pravdy a nepravdy. Odvádzanie od podstaty. Slepá ulička. Sidorov a Stalin = manipulácia zo strany Tibetu. Sú to zasvätenci bezpochyby ale otázka znie čoho. Ázijsko - Tibetské mystéria klasická cesta odklonu vývoja ľudstva. Hitler a Stalin dvaja vyslanci tibetských kruhov, preto taka snaha Hitlera nájsť Agartu, preto Stalin a jeho azijske zasvätenie. To je nadlhú debatu, ale treba študovať aj iné zdroje, na začiatok odporúčam ako light ezoteriku "Kopie osudu" od Ravenscrofta

Re: re

Hox | 25.06.2012

Tak teď jsi na to pěkně nakydal a přitom nic určitého neřekl. Co třeba pro nás neznalé oddělit ony pravdy od nepravd?

Re: Re: re

David | 25.06.2012

Nepovažujem to za nakydanie, ale za pozretie sa pravde do očí či sa nám to páči, alebo nie. Ja sa považujem za veľkého podporovatela Slovanstva jeho duchovnosti a práve preto sa celý život snažím hľadať pravdu od nepravdy. Vela článkov na túto tému je na mojej stránke napr. článok o Rsputinovi a iné. http://duchovna-veda.webnode.sk/vychodoslovanska-spiritualita-/rasputin/
Ešte v roku 2008 som v knihe "Duch sveta písal o budúcej úlohe Ruska a vzniku Euroázijského poločenstva atď.
Tiež si cením veľmi Anastáziu, tu považujem z tejto pop-ezoteriky za najlepšiu aj keď tiež v mnohých veciach s ňou nesúhlasím. Naopak učenie Sidorova a Levašova považujem za dosť odvádzajúce až vyslovene nepravdivé. Pričom Sidorov píše vynikajúco, 50% vecí je písaných do hĺbky ale ďalších 50% týkajúcich sa hlavne histórie za veľmi scestné. O každom bode by sa dalo diskutovať, to je tak úloha na týždňovy seminár. Ale na začiatok by som sa pristavil pri Roerichovi. Sidorov ho veľmi vychvaluje. Takže tam by som začal skúmanie, kto bol Roerich, čo hlásal, jeho učenie agni jogy, jeho prepojenei na teozofickú spoločnosť, na tibetské kruhy na Lenian, Stalina. Ak si dáte námahu tak k tomu nájdete aj na Internete veľmi vela materiálu. Napriklad Lenin bol považovaný Tibeťanmi za avatara. otázka je, že prečo, atď......


Re: Re: Re: re

Hox | 25.06.2012

to je alespoň slovo. Nicméně, ty v tom máš asi jasno, ale jak víš, že tvoje pravda je ta pravá pravda?

Ohledně Stalina to není zdaleka jednoznačné, stačí si nastudovat pár faktografií a jeho současný mediální obraz se rozpadne na prach.

Re: Re: Re: re

slav | 26.06.2012

neverím židokresťanstvu a kurvenie odsudzujem - toľko k rasputinovi

Re: Re: Re: Re: re

Aleš Krejčí / Brno | 26.06.2012

Také by mě to spíš zklamalo, kdyby byl Rasputin pravoslavný křesťan. Už delší dobu ale přemýšlím o tom, kdyby se třeba narodil v komunitě s jinou vírou, zda by nebyl třeba slavný muslim, žid, apod.. Jestli to tak není se všemi bohem obdařenými, prostě se vyloupnou na svět, ať tam, nebo tam a církve si je jenom přisvojují a nálepkují.
Kurvení nemusí být odsouzeníhodné pomáhá-li lidem ke štěstí a zdraví. Být manželka nějakého petrohradského mafiána může být z materiálního hlediska lepší než žebrat na ulici, ale z hlediska duchovního to může být úplně naopak. Dokáži si představit, že právě docílení poznání katarzí z kurvení v prostředí. které to veřejně odsuzuje a právě paničky tomu věřily nejvíc, může fungovat. Dávat paničkám to, co se jim nedostává - LÁSKU, co je na tom špatného ? :o)
David se pohybuje v zajímavých sférách, asi stojí za to si osvojit i jeho názory i když zavání křesťanstvím.

Re: Re: Re: Re: Re: re

Daniela I. | 27.06.2012

Dávat paničkám to, co se jim nedostává - LÁSKU,
--------------------
Neviem, neviem, či je to zrova LÁSKA. Skôr by som povedala, že na jednej strane uspokojovanie sexuálneho apetítu a na druhej strane ilúzia, že má ma niekto rád.
A Rasputin mal v tomto smere vynikajúci apetít... aspoň sa tak kade-tade píše... hovorí...

Re: re

slav | 26.06.2012

mohol by si o tom spracovať článok? iste to mnohých zaujíma

Re: Re: re

re | 26.06.2012

Nemám to systematicky spracované, ale roztrúsené v mnohých článkoch.
Inak zdroje: celá sofiologická a antropozofická literatúra, čo je štúdium na roky, ale na začiatok napr. Angelologia dejín od Emila Páleša www.sophia.sk alebo Od Steinera Tajna veda v nástinu, alebo Solovjev, Florenskij, s tých lahších ruských zdrojov, Lazarev, Sinelnikov, Tichoplavovci,

Re: re

Michal | 26.06.2012

Davide,
počínáte si jako statistik. Děláte přesné součty nepřesných čísel a za výsledek byste se i bil.
Vaše jistota v tom, že jste měl možnost studovat ze správných pramenů, je ohromující.
Není nic špatného něco předkládat jako svůj názor, svojí domněnku, ale servírovat to jako jedinou pravou pravdu je minimálně nevážení si druhých. Kam až to může zajít, víme.

Re: Re: re

David | 26.06.2012

Vidíte a ja si o Sidorovovi myslím opačne, že robí nepresné súčty presných čísel. Údaje a fakty, napr. o Stalinovi same osobe sú presné a veľmi detailné, ale ako ich spája, interpretuje a vyvodzuje dôsledky sú mylné. Jeho logikou spájania veci by som takú obhajobu Stalina vedel spraviť aj presvedčivo pre Hitlera.
K interpretácii legiend u Sidorova, typické zamieňanie duchovných dejov s materialistickými. Deje týkajúce sa duchovného vývoja človeka jeho duševných skúšok, interpretované ako vonkajšie udalosti. Duchovné bytosti interpretované ako mimozemštania, duchovné dimenzie interpretované ako cudzie planéty, vývoj človeka považovaný za statický a na začiatku dokonalý atď.
Tu dávam len ako malý príklad rozprávky o slepom koňovi ako napr. interpretujem niektoré legendy.
http://duchovna-veda.webnode.sk/myty-rozpravky-a-baje/pestrofarebny-motyl/

http://duchovna-veda.webnode.sk/myty-rozpravky-a-baje/slepy-kon/

Re: Re: Re: re

Hox | 26.06.2012

>Jeho logikou spájania veci by som takú obhajobu Stalina vedel >spraviť aj presvedčivo pre Hitlera

myslím že by moc přesvědčivá nebyla. Taky se k tomu co píše o Stalinovi Sidorov stavím zdrženlivěji, ale pokud dělá špatné závěry, co bys například pro změnu vyvodil z faktů, že ve stalinském Rusku měl schopný dělník větší plat než ministr nebo ředitel závodu, ve kterém pracoval? Nebo z faktu, že Stalin se snažil ze všech sil co nejvíc vzdělat obyvatelstvo (jeho cíl - každý 2 vysoké školy), mnohem více než by bylo nutné pro potřeby průmyslu?

Re: Re: Re: Re: re

David | 27.06.2012

Môžeme sa pýtať napríklad takto. Akú hodnotu mali tie peniaze? Čo si si za ne mohol kúpiť? Aké bolo zásobovanie? Aká dostupnosť základných potravín pre bežných ľudí v rokoch 1929- až 1941?
Aká bola kvalita týchto škôl? Čo presne sa na nich vyučovalo? Ak bola prevaha technických vied, znamená to, že spoločnosť s vysokou technicky vzdelanou inteligenciou znamená súčasne aj vyššiu kvalitu spoločnosti? Je technicky vyspelá spoločnosť aj duchovnejšia? Bol technicky rozvoj v ZSSR dosahovaný extenzivne alebo intenzivne na úkor drancovania zdrojov a ničenia prírody? Boli školy slobodné? Bez ideologie, vojenskej disciplíny a slobodnej možnosti výberu predmetov, učitelov a nedajbože metodiky vyučovania? Atď..

Re: Re: Re: Re: Re: re

Hox | 27.06.2012

nezlob se, ale to jsou demagogické dotazy. Kupní síla rublu byla tehdy vyšší než dolaru, ve školách se za Stalina podporovala svobodná diskuse, zpochybňování "obecných pravd", konstruktivní kritika... mám pokračovat? Překvapení? Bylo to tak. "Tuhá stranická linie" přišla až s Chruščovem. A je obecně uznáváno, že sovětské školství bylo nejkvalitnější na světě.
První změnou ve školství, která se stala asi 2 roky po smrti Stalina, bylo odstranění dvou předmětů z výuky - Ústavy a Logiky.

Nebo jiný příklad - učebnice stalinské doby říkaly, že Skýtové a Rusové jsou jeden národ (potomci). Učebnice chruščovské doby už tvrdily, že Skýtové byli Íránci a s Rusy nemají žádný vztah.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: re

David | 27.06.2012

Nie sú to demagogické otázky, ale normálne oprávnené otázky. Merať niečo HDP, rastom priemyslu atď je typické technokratické myslenie. Otázka je ako sa dosahoval hospodársky rast, za akú cenu. Nakoľko boli falšované výsledky, štatistika bola sovietská, ako viete, že bola pravdivá. V realite bola hlboko falšovaná. Kúpna sila nič neznamená. Zaujímavý je reálny kurz na čiernom trhu, ten bol iný. Aj Nemecko od roku 1933 do 1940 dosahovalo obrovský rast HDP, technický pokrok, skoro úplnú zamestnanosť, vybudovanie infraštruktúry v Nemecku a kurz marky bol veľmi silný. O čom hovoria takéto čísla? O akej kvalite o akom režime? Určite aj nejaká Logika by sa našla. Logika sa učila aj v stredovekýcj školách, inkvizítori boli vždy veľmi vzdelaní a v logike vybrúsení rečníci a myslitelia. Slobodná diskusia za Stalina? Sa nedajte vysmiať. Mal som česť hovoriť s mnohými Rusmi, čítal som veľa kníh s touto tématikou, obraz o idealnom Stalinskom Rusku je dosť iný. Samozrejme váš argument je, že všetky zdroje sú falošné, len ten váš je pravý. Vynikajúce vedecké školstvo nemali v´daka Stalinovi ale napriek nemu a prirodzenému potenciálu zdroja inteligencie v Rusku.

Re: pro Davida

Radomír | 27.06.2012

Nerad se míchám, ale nedá mi to. V lecčem s tebou souhlasím. Sám vidím základní nedostatek té doby v tom, že z dělnické třídy vytvořila třídu privilegovanou, což vedlo k nedobré nerovnováze. Už za Stalina existovaly tzv. "kvóty" na počet studentů, kde většina musela pocházet právě z dělnické třídy. Ti, jejichž rodiče patřili už mezi inteligenci, měli většinou smůlu, až na výjimky, kdy představovali stranické bosse. Dovolili jim max. středoškolské vzdělání, ale ne vysoké. Prostě je "pro velký počet uchazečů" nepřijali. Na to navazuje i odměna za práci. Dělník měl nejvíc... a ti, co jeho práci připravovali po technologické stránce, měli tak půlku jeho platu. Stejně tak učitelé, lékaři, vědečtí pracovníci. Dělník většinou pracoval v tzv. "úkole" (odměna podle množství + prémie za práci nad plán) a technik (učitel, lékař, vědátor) měl fixní měsíční tabulkový plat.
Strana skutečně vzdělaný kádr (a samostatně myslící) nepotřebovala. Paradoxně tímhle zpsobem později klesl zájem o vzdělání, většinou postačilo "dělnické vzdělání (vyučení) a to právě kvůli možnosti výdělku. Stávalo se (u nás, také v pozdějších než stalinských letech), že i vysokoškolák šel kvůli výdělku pracovat "rukama", aby měl lepší plat.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: re

Hox | 27.06.2012

to je tedy argumentace. Uvědomujete si, že většina údajně platných námitek platí ze sta procent i proti dnešku? Copak máme školy bez ideologie? A fyzika se vyučuje jako slovo boží, pochybovat se nesmí. Téma hospodářského růstu a HDP jste začal vy, já jsem jenom poznamenal, že schopný a pracovitý dělník nebo inženýr mohl mít větší plat než ministr. Co z toho vyplývá? Že všichni dřeli "zadarmo" aby se dělník měl dobře, to opravdu ne :). Ohledně svobodné diskuse jsem se špatně vyjádřil, měla to být podpora kritického myšlení. Například Muchin z vlastní zkušenosti popisuje, jak v nějaké 6-8 třídě dostali všichni za úkol najít chyby v Einsteinově teorii relativity. A pak popisuje jak nastal po Chruščovově perestrojce prudký obrat a najednou byla teorie relativity slovo boží, o které se nesmělo argumentovat. A co se týká potravin a jejich dostupnosti, co se týká základních potravin a životních potřeb tak mezi lety 47-52 tam byla situace lepší než v mnoha zemích západní evropy, viz. například stávky horníků v anglii, kteří požadovali alespoň stejnou životní úroveň jako ruští té doby. Ceny potravin mezi lety 47-53 každoročně významně klesaly, zatímco příjmy rostly. Doporučuju studovat i jiné zdroje.

K té demagogii: nejprve zpochybníte peníze, zda za ně měli lidé co koupit. Když se ukáže že ano, tak najednou vlastně ekonomická prosperita není důležitá, div to není mínus. Školy jsou vlastně taky mínus, protože mohly být převážně technologického zaměření, což není dostatečně duchovní. Myslím že ti lidé, kteří zažili rozdíl života mezi carským Ruskem a 40-50 léty na vlastní kůži, by na to měli velmi jiný názor.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: re

David | 28.06.2012

Ako sa ukázalo, že si ľudia majú čo kúpiť? Kto a kde to ukázal? V rokoch kolektivizácie 1928-1932 bol na väčšine územia ZSSR hladomor, kde milióny ľudí zomierali. V ´Dalších rokoch bol stav zásobovania na hranici prežitia, obrovské rady na kus čierneho chleba a mlieka boli dennodenná realita. Komunálne spoločné byty, kde každý 10 človek bol donašač, dennodenné stranícke schôdze v práci, školách, v uličných výboroch...Roky 1947-1953 , vraj dostatok, neviem z akých údajov vychádzate, Rusko v tých časoch malo veľkú neúrodu dovážalo pšenicu z Kanady, úroveň zásobovania bola možno porovnateľná s povojnouvou Európou, hlavne Nemecko bolo na tom skutočne zle, ale v roku 1960 sa západná Europa už topila v dostatku všetkého, kým v Rusku neutešený stav stále trval. V obchodoch nebolo skoro nič, možnosť dopestovania si veľmi malá, doprial by som vám zaťiť ten krásny Stalinský raj...... Ľudia, ktorí zažili cárske Rusko ....pokiaľ neviete, proti bolševickému réžimu boli stále veľké vzbury, ktoré boli kruto potlačované, celé národy a skupiny národov presunuté na Sibír. To, že o tom Stalin nevedel, je veľmi naivna rozprávka...aj keby nevedel, čo je to za vládcu, ktorému vyvraždujú milióny jeho poddaných a on tomu nevie zabrániť? Berija, toto kruté zviera....odporúčam si prečítať jeho denníky, boli zverejnené, jeho detailne opisy znásilňovania 13-ročných dievčat ako jeho záluba...at´d...Samozrejme tak ako s presvedčenými nacistami, tak sa ťažko diskutuje s presvedčenými stalinistami....Ale chápem, že niekomu sa môže totalitný, centralizovaný, silový systém páčiť...to je už otázka osobného nastavenia.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: re

Hox | 28.06.2012

Ano, těmto pohádkám jsem taky dříve věřil, ale když jsem se o věci začal zajímat hlouběji a zjistil si fakta, můj pohled se změnil. Pokud chcete, můžu vám dát odkazy na faktografické zdroje které vyvrací většinu toho, co jste napsal.

Namátkou:
Berija - tento "netvor" první co udělal, když se stal šéfem NKVD, bylo víte co? Nechal znovu prošetřit všechny případy a odsouzené za Ježova a asi 900.000 lidí "vytáhl" z vězení a táborů zpět.
Za Ježova byla v letech čistek NKVD nástrojem teroru, to se změnilo když přišel Berija. Před Berijou stačily 3 formální udání aby mohla "trojka" někoho odsoudit, nemuseli se shánět důkazy. Při Berijovi musel vyšetřovatel i při jakémkoliv počtu udání důkazně doložit onu věc, a když to neudělal, vzápětí putoval za svými obětmi. Berija očistil NKVD asi o 1/4 lidí, které tam natahal Ježov. Kdepak je ten "netvor"?

Re: pro Hoxe

Radomír | 28.06.2012

Samozřejmě...máš pravdu. Ono je to tak nějak "na obě strany".
Za doby socialismu skutečně neměl nikdo hlad, každý měl práci, nárok na zdravotní péči, zabezpečení ve stáří. Do důchodu odcházely ženy dříve, podle počtu vychovaných dětí, tuším že nad tři děti už někde v 54 letech. Muži později, tuším že v šedesátce. Bylo dostupné bydlení (i když "králíkárna", ale přeci jen něco), dalo se bez finanční vaty dobře začít samostatný život. Dnes to nejde. Děti na základce měly pomůcky zdarma - sešity, učebnice, potřeby pro výtvarku... Dnes máme pravý opak. To, co bylo dříve kritizované, dnes sice máme, ale na oplátku jsme ztratili ony jistoty, které byly dřív. Takže můžeme cestovat, máme plné regály všelijakých krámů - ale není za co si je koupit.
Stát dříve za od nás vybrané peníze cosi poskytoval - jak jsem psal. Dnes vybírá mnohem víc - a neposkytuje už téměř nic.
Za socíku bylo o lidi postarané po sociální stránce, ovšem za cenu "nedostatku spotřeby", tj. spotřební zboží bylo velmi drahé nebo nebylo vůbec. Tohle byla příčina většiny emigrací ze země. Žádný "politický útisk", ale touha po "západním" stylu života - se spotřebou a "netušenými možnostmi" uplatnění, včetně možnosti vlastního podnikání.
Straničtí bossové měi už tolik peněz (zlata, majetku), že ho potřebovali nějak zlegalizovat. Potřebovali možnost použít ho - jak na západě. Proto také ony "revoluce" v socialistickém táboře. Kdo myslíš, že je dneska "pan podnikatel za vodou"? Obyčejný člověk? Ne - stranický boss nebo ten, koho stranický boss "založil" a dostal ke zdrojům. Stranický majetek nebo majetek republiky byl tehdy ohromný - dnes je všechno "zprivatizované" - a lidi ožebračení, protože to, co vlastnil stát, vlastnili vlastně podílem všichni občani. Dnes nám ti, kdo si to všechno ukradli, ještě vypisují složenky "na prožraný dluh".
Proč se tak moc vypisuju... Základ je ten, že titíž, co si na náš účet k majetku přišli za socíku a znásobili ho po "revoluci", titíž nás dostávají dneska do dluhu a okrádají nepřetržitě. Poukazování na to, že nám "dluh zanechal socialismus", je trapné. Zapomínají nám totiž sdělit, jaký že byl majetek státu a strany.
Titíž lidé nám pěkně "po socialisticku" berou občanské svobody mnohem víc, než kdysi, jen to nazývají jiným jménem, třeba naší "ochranou před teroristy".
V Rusku jsou mnohé směry, které by chtěli vrátit dobu do stalinské nebo aspoň socialistické éry. Já bych si to nepřál a to právě kvůli tomu, že to zas umožní "jediným a správným otcům revoluce" převléknou kabáty a centralizovat moc do rukou svých úředníků. No... dneska ji máme taky centralizovanou, jen se tváří jako že ne. :) Nevím, zdá se mi, že jakýkoliv systém, kde je rozhodování o běžném životě občana v rukou "vlády", je nanic.
A tahle centralizovaná moc je asi zakopaný pes, což mě napadlo právě při oné větičce, že "občiny a sněmy byly na překážku feudálnímu státu".

Dík

Iv | 24.06.2012

Hoxi, děkuju za pěkné čtení, stojí to za to, dal jsem na své stránky s Tvým dovolením odkaz na tento soubor, ať si to přečte co nejvíce lidiček.

Re: Dík

Hox | 25.06.2012

jasně, bez problémů.

Re: Re: Dík

Iv | 25.06.2012

Dík, ale víte co se mně někdy moc "líbí"! Jak většina hned něco rozškatulkuje na vlevo a vpravo, prostě binární myšlení 0 a 1 , ale že existuje mnoho jiných odstínů už nevnímá a tak hned mají jasno a je to tak a jinak ne a ještě ten svůj názor jako pravdivý vnucují druhým. Pak tímto způsobem uvažování se nedivme kde lidstvo je. Toto binární myšlení zabraňuje expanzi rozumu i duše a přitom je ještě tolik cest.

1 | 2 >>

Přidat nový příspěvek