Zuby moudrosti NEDÁM!

20.06.2012 19:47

 

"Dnes jsou zuby moudrosti často
systematicky extrahovány. Člověku
je tak zamezováno v přístupu k silám
všehomíru. Ničí se tak polarita, která
mu umožňuje dosáhnout spojení s univerzálním
věděním.
"


Většina lékařů, viz internet, hledat: "zub moudrosti", doporučuje zuby moudrosti vytrhnout. A tento požadavek jsem nyní obržel i od mého zubaře, prý se nedá čistit spára mezi ním a sedmičkou, a prý stejně už nejíme tvrdé jídlo, takže tato stolička je stejěn k ničemu, apod.. Takže jsem nelenil a našel tento dokument,  který to vidí jinak a lépe. Soudím já. 

Takže zuby moudrosti nedám, když to jen trochu bude možné.

http://www.ulozto.cz/xZKUTwQ/vedomi-caffin-cs-co-o-nas-prozrazuji-zuby-pdf

Aleš K.

Diskusní téma: Zuby moudrosti NEDÁM!

8

Zub | 29.06.2012

Kdysi jsem zubaře požádal, ať mi dá i na zub 8 korunku. Souhlasil. Jen v laboratoři měli takovou výrobu znovu po dlouhé době. Kouše, drží, spokojenost.

Přidat nový příspěvek