Vtip nebo noční můra?

06.02.2015 17:33
,,Ďalší prosím".
,,Dobré ráno,radi by sme sa vzali."
,,Vaše mená prosím."
,,Tim a Jim Jonesovi."
,,Vy ste príbuzní?Vidím,že ste si podobní."
,,Áno,mi sme bratia."
,,Bratia?Tak to sa nemôžete vziať."
,,Prečo?Vy nesobášite páry rovnakého pohlavia?"
,,Sobášime,ale nie súrodencov,to by bol incest"
,,Incest?Ale mi nie sme homosexuáli."
,,Nie?Tak prečo sa chcete brať?"
,,Pre finančné výhody.A máme sa radi."
,,Ale mi sobášime len homosexuálov a lesbičky,ktorým boli odoprené práva zaručené ostatným občanom.Vy sa predsa môžete zosobášiť so ženou."
,,To sa predsa môžu homosexuáli tiež.Vy nás chcete diskriminovať len preto,že nie sme homosexuáli?"
,,No dobre teda,tu máte tlačivá,ďalší prosím."
,,Dobrý deń,chceme sa brať."
,,Mená."
,,John Smitz,Jane Bakerová,James Green a Suzan Vonnová."
,,A kto si berie koho?"
My všetci štyria sa chceme zobrať dohromady"
,,Ale veď ste štyria."
,,Správne Štyria normálni bisexuálovia a máme sa navzájom radi.Ja milujem Jane a Jamesa,Suzan miluje Jamesa a Jane,James miluje  Suzan a mňa a tak sa spolu chceme vziať a  zdôrazniť svoje sexuálne preferencie v manželskom zväzku,to je tá správna cesta."
,,Ale mi sobášime len homosexuálne a lesbické páry."
,,Takže Vy diskriminujete bisexuálne páry?"
,,No viete,tradičná predstava manželského zväzku sa týka jedného páru."
,,A odkedy sa odvolávate na tradície?"
,,No musí byť stanovená nejaká hranica."
,,A to hovorí kto?Limitovanie sobáša len na dvojice je diskriminácia vyznavačov skupinového spolužitia.Takže tlačivá prosím."
,,No dobre,Ďalší prosím."
,,Dobrý deň,chcem sa oženiť."
,,S kým?"
,,Sám so sebou."
,,To myslíte vážne?"
,,Viete,môj psychiater tvrdí,že trpím rozpoltením osobnosti a sobášom by som chcel obe tie časti spojiť.Aby som mohol podávať daňové priznanie ako rodina,:
,,Tu máte papiere,teraz je na rade ten starší pán s tým malým asi osemročným dievčatkom a potom tá pani s tým kokršpanielom."