Pro Německo je již příliš pozdě: ochránkyně práv migrantů utekla ze strachu do Polska

07.02.2018 03:54

sputniknews

 

Německá ochránkyně práv Rebecca Sommerová, která dříve aktivně podporovala migrační politiku kancléřky Angely Merkelové, údajně vycestovala do Polska. Pro Německo je již příliš pozdě, prohlásila v rozhovoru pro polské online noviny Do Rzeczy.

Dříve si myslela, že migranti utíkají z horoucího pekla a Německo je musí přijmout. Spolu s dalšími 300 dobrovolníky učila nově příchozí němčinu, aby se mohli integrovat do nové společnosti.

Sommerová podle svých slov věřila, že „středověké názory Arabů se musí časem změnit". Brzy ale pochopila, že „muslimští běženci vyrostli s velmi jiným hodnotovým žebříčkem, od dětství byli vystaveni religióznímu vymývání mozku a nemají vůbec žádný zájem adaptovat se k západnímu životu".

 
Migranti se Sommerovou zacházeli „arogantně a s přezíráním". Když hovořili mezi sebou, tak ji označovali za „blbou německou šlapku". Z tohoto důvodu začali dobrovolníci potichu odcházet.

Sommerová nyní údajně utekla do Polska, protože se poté, co přestala pracovat s běženci, již necítila bezpečně: arabští muži ji pětkrát napadli.

Podle Sommerové také existuje rostoucí politická moc islámu, která je již cítit ve školách, politických stranách a ve vládě. Díky tomu může být islámský styl myšlení brzy dominantní v německé společnosti.

Evropa v současné době prožívá největší migrační krizi od dob druhé světové války. Podle Mezinárodní organizace pro migraci přišlo v roce 2015 celkově do Evropy přibližně 1,8 milionu migrantů. Na konci července roku 2016 informovala tato organizace o tom, že od začátku roku 2016 přicestovalo do Evropy přes Středozemní moře více než 240 tisíc lidí.

 

Diskusní téma: Pro Německo je již příliš pozdě: ochránkyně práv migrantů utekla ze strachu do Polska

Kašpar od PornoJandy

Ferda | 08.02.2018

Vy nechápete, že havloidní odpad "инг. франтисек Неварил" je nastrčenec od PornoJandy? Jediné správné řešení je na tohoto soplíka - provokatérka nereagovat!

Okamura je populista a lhář

инг. франтисек Неварил | 07.02.2018

Okamura chce dělat z lidí blbce, ale lidi už mu to nežerou.

Ve včerejším pořadu Události-Komentáře ve 22h chtěl Okamury zlehčovat jeho kauzu tábora v Letech.
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1096898594-udalosti-komentare/218411000370206?x=59&y=10&index%5B%5D=598969

Okamura citoval dva zdroje:

1) Zpráva Soudobé dějiny Akademie Věd České republiky a tam se mluví, že tábor v Letech byl internační tábor
2) Profesor Jan Rataj – byl to pracovní vězeňský tábor, později sběrný tábor
3) Akademie Věd - Historikové a Kauza Lety a z tohoto zdroje Okamura necitoval, jen řekl, že upřesňuje název

Okamura dělá z lidí blbce, když říká, že se mají akademici domluvit. Jenže není na čem se domlouvat. Ten tábor v Letech byl internační tábor a současně pracovní vězeňský tábor.

V pořadu 168h v neděli 4.2.2018 Okamuru usvědčili, že lže, když tvrdil, že čerpal z knihy "Tábor Lety, fakta a mýty", kde prý se píše, že tábor nebyl oplocen a lidé měli volný pohyb.

A jaká je skutečnost? Žádná kniha "Tábor Lety, mýty a fakta" neexistuje! Naopak jiná historická kniha "historikové a kauza Lety" říká, že to byl pracovní a internační tábor a byl oplocený a hlídaný.
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10117034229-168-hodin/218452801100204?x=79&y=10&index%5B%5D=598059

Okamura je sprostý lhář, nácek a populista.

PS: V dnešních Události-Komentáře pan Kincl (historik akademie věd) potvrdil, že mezi vědci není o Letech žádných sporů. Čímž stvrdil mou analýzu, že Okamura je populista a lhář!

Re: Okamura je populista a lhář

Jara | 08.02.2018

Zatím ůplné blbce udělali a dále dělají ODS,TOP,KDU,ČSSD. Zejména Kalousek aj.který protlačil mnohamiliardový odpustek cizímu státu, nebo podporovali Dluhové Pasti a Exekutory...viz přerovský Vrána,který používal stejné metody jako komando fašistické SS či Gestapo v řádění v bytech i v naprosto cizích bytech,kde lidé neměli s dluhy vůbec nic společného. A s imigranty je to stejné, jsou to stejné síly i politické uskupení,co tu prosazují bezhlavě plánovanou invazi primitivních nájezdníků,aby zde působili chaos,násilí,rozvraty a nárůst ZLOČINÚ všeho druhu podle ideí IS,kterou jsou naočkování. Zatím se proti všemu tomu svinstvu staví SPD. Však čas opět ukáže,kdo ve skutečnosti je i Okamura,ale nemyslím si,že by byl protinárodní,antidemokrat a vítač nájezdných barbarů podle zákeřného Bruselu zneužívající Opět Němce k rozdmychávání zla v Evropě a totální války proti Rusku. A nejen proti Rusku,ale proti všem Slovanům v Evropě. Přece víme,že Okamuru už jednou INFILROVALI ti,co hlásají svobodu a demokracii pouze ve své prolhané,falešné puse,ale přitom žijí opačně,na straně násilí a zla na Zemi. Takoví nyní před sebe nastrčili ubohou loutku Drahoše.A stačilo být v Praze,kde reklamy vítačů nájezdníků v podobě Drahoše visely všude,jak ozdoby na vánočním stromku. Zatím více,mnohem více nedůvěřuji miliardáři Babišovi ( než Okamurovi)Protože tito ,,podnikatelé miliardáři" v rámci EU-Brusel vždy rádi spíše šáhnou po dalších finančních háččích a návnadách,včetně falešných ůplatných grošů za ůdajné migranty-alias zločinecké primitivy a barbary posílané sem Sorošem a neokony z USA,kteří přece vše dávno dopředu naplánovali.

Re: Re: Okamura je populista a lhář

Zdena | 08.02.2018

Jaro,souhlasím s váma. Nahoře nějaký František Nevaril,co píše zcela hloupě( a nevím proč) v azbuce,se spíš jeví jako nastrčený provokatér, pod jménem psaným v azbuce,nikoliv v Jazyce českém. Jeví se spíš jako sluha Kalousků, Drahoše a knížecí kavárny,sluha těch,co u nás normální lidi zase už dost natrápili,obrali,okradli a vedou do jisté skázy.

Re: Re: Re: Okamura je populista a lhář

ALENA | 08.02.2018

Nevaril,Nevaril,tys to nám pěkně zavařil.

Re: Re: Okamura je populista a lhář

инг. франтисек Неварил | 08.02.2018

Nevšimnul jsem si, že by v ČR nějaké politcké strany prosazovaly kvóty a tímto potažmo nájezdy migrantů do ČR. Celá politická scéna je jednoznačně proti kvótám.
Váš příspěvek je pouhý blábol!
Uprchlíky na které se zvtahuje Ženevská dohoda by přijímal také Okamura, poslanec Kobza to jasně sdělil v pořadu Události-Komentáře.
http://www.ceskatelevize.cz/porady/1096898594-udalosti-komentare/217411000371214/video/588399
Čas 16.10
Kobza odpovídá: "pakliže se bavíme o migrantech, kteří přijdou, požádají na ambasádě o azyl nebo o trvalý pobyt, projdou azylovým řízením, tam problém nevidím" !!!

Tak co voliči SPD, už jste procitli?
Z NATO už se nevystupuje.
Z EU už se také nevystupuje.
Migranti nevadí, stačí když slušně zaklepou na dveře ambasády.
Lithium se neřeší, nikdo o Memorandu už ani necekne.
Pěkně jste tomu Okamurovi naletěli! :))))

Re: Okamura je populista a lhář

Jana | 08.02.2018

Okamura mluví pravdu. Herman vykoupil prasečák za 480 milionu korun.Ten takovou cenu rozhodně nemá. Památník tam je. Tábor byl pro všechny,kteří nechtěli pracovat. Jana

Re: Re: Okamura je populista a lhář

инг. франтисек Неварил | 09.02.2018

Jen dokazujete, jak vás zmanipuloval hybridní server Aeronet. To jste si nikdy nepoložila otázku, jestliže tam byli zavření ti co nechtěli proacovat, tak co tam potom dělaly stovky dětí a mnohé z nich zcela zbytečně umíraly v nelidských životních podmínkách? Když zemřelo dvouměsíční dítě na tyfus, tak ho ani nepohřbili a bachař jej chytil za nohy a odhodil do vody jako potravu pro ryby! Ve vašem hybridním světě Aeronetu zřejmě normální praxe, pracovat musí už dvouměsíční děti, jinak lágr a smrt na tyfus.
Váš cynismus a vaše hloupost paní Jano je do nebe volající!

Re: Re: Re: Okamura je populista a lhář

dastin | 10.02.2018

Bez do hajzlu ty havlojdni debile.

Nevaril je

sibirsky.rosomak | 07.02.2018

mamlas,ani nedokaze odpovedet na jednoduchou otazku,kterou u nas zodpovi kazde male dite,a je to kovany troll,hrajici si na inzenyra a vseznalka...myslim,ze se odkopal dostatecne,nic nevi a vari nevari ze spinave vody..netreba na nej reagovat...proste a jasne cisty nefalsovany mamlas

karma zapracovala rychle

инг. франтисек Неварил | 07.02.2018

Zemřel novinář Karel Slezák, který v Zemanově štábu napadl reportéry.

Slezák v Zemanově volebním štábu v pražském Top Hotelu 27. ledna udeřil pěstí kameramana serveru iDNES.cz. Sám byl na akci akreditován jako novinář. Po incidentu ho Syndikát novinářů vyloučil ze svých řad. Slezák podle řídicího výboru organizace svým jednáním poškodil prestiž a zájmy Syndikátu novinářů.

Karma zapracovala rychle.

Stvořitel s námi komunikuje prostřednictvím životních událostí. Myslím, že tento vzkaz byl od Stvořitele velmi čitelný a srozumitelný.

Každá iluze řízení má vždy objektivně katastrofické následky.

Re: karma zapracovala rychle

Jirka | 07.02.2018

Jednalo se o člověka, který měl 73 let a měl nemocné srdce. S karmou bych tady byl opatrný, zvlášť při té mediální štvanici, která se na něj strhla. Něco jiného by bylo, kdyby to byl mladý zdravý člověk, pak by váš způsob uvažování byl na místě.

Apropos, když jste v tomto oboru tak kovaný, jak byste vyhodnotil tragické úmrtí jednoho ze členů skupiny Ztohoven, který sundal ze střechy Hradu prezidentskou standardu a nahradil ji červenými trenýrkami? Jaký vzkaz od Stvořitele to byl?

Re: Re: karma zapracovala rychle

инг. франтисек Неварил | 07.02.2018

Ćlověka postihuje čas a nepředvídaná událost. Někdy je doutník opravdu jen doutník. :)) I vy můžete mít pravdu, že mu bylo už 73 let a měl nemocné srdce, ale pak mne zaráží, jak se choval agresivně a chtěl jít do bitky. Ještě, že ten mladý kameraman měl z toho legraci, jinak by dnes mohl mít velké problémy.

Re: karma zapracovala rychle

Jura | 08.02.2018

Zemřel starý NOVINÁŘ, který se popral s jiným novinářem o to, jestli se má pomoci jinému novináři nebo natáčet jeho kolaps a překážet záchranářům.

Se Zemanem a námi to nemá nic společného.

Re: Re: karma zapracovala rychle

инг. франтисек Неварил | 08.02.2018

Jen bych upřesnil, že starý NOVINÁŘ se s nikým nepopral, starý NOVINÁŘ agresívně útočil na jiného úplně klidného mladého novináře.
A ti co to natáčeli, tak žádným záchranářům v ničem nepřekáželi.

Re: Re: Re: karma zapracovala rychle

Jura | 08.02.2018

Ty tvrdíš, že záchranář, který požádal novináře, aby uvolnili prostor a nechali je zcahraňovat LŽE?
Tohle si ještě žádná hyena nedovolila.

P.S. Nesmíš věřit všem sestříhaným filmečkům ... v těch cca 10-15 vystřižených minutách je to podstatné.

Re: Re: Re: karma zapracovala rychle

L. | 08.02.2018

pan Slezák zaměřil pozornost na to, co se dnes bere jako hloupá samozřejmost. A to, že si novináři můžou natočit kdykoliv a cokoliv se jim zamane a nerozlišují, zda to je nebo není morální. Správně by mělo stačit novinářům říct netočte to, nehodí se to a hotovo. Točili ti blbci dále s tím, že budou mít nějakou senzaci. Konec konců se nikomu nic nestalo. Pana Slezáka se zastávám. A to že umřel nelze hodnotit jako zásah HNR. Jde to vysvětlit jednoduše. Ten člověk se trápil tak, že ho to stálo zdraví. Život. To je celé. Žádné boží mlýny tady nelze hledat.

Re: karma zapracovala rychle

Azmeg | 08.02.2018

V 73 rokoch sa Nezdařile celkom prirodzene umiera. Možno práve ten úder päsťou do tváre hyeny bol posledným činom, ktorým sa mal pan Slezák rozlúčiť s pozemským bytím. Nesúďte, aby ste sám nebol súdený.

Zeman to nepodepíše

инг. франтисек Неварил | 07.02.2018

Jura:
Co kdybys, dříve než tady budeš hybridně házet špínou okolo sebe, nejdříve sepsal SVÉ NÁZ0RY na migraci,.
--------------------

Můj názor na migraci je v souladu s Ženevskou konvencí!

Re: Zeman to nepodepíše

Putinovec | 07.02.2018

Z reakcí těchhle jednoduchých idiotů je poznat,která témata je nejvíc pálí.Jsou to ty,kdy lidé začínají přemýšlet.To je největší bubák pro parazity.

Re: Zeman to nepodepíše

Jura | 08.02.2018

"...Zároveň umožňovala signatářům při přiznávání statusu uprchlíka uplatnit teritoriální omezení. Tedy vybrat si, zda budou za uprchlíky považovat osoby přicházející pouze z Evropy, nebo osoby prchající na základě událostí jak v Evropě, tak i mimo ni. (tedy označit za uprchlíky pouze osoby prchající z určitého území)"

Ta úmluva je sice dílem globálních sil, ale je celkem stará, tj. z dob, kdy ještě neexistoval multikultularismus ... to co se sem valilo a valí a způsob příjímání migrantů v Německu bez důvodu a bez dokladů je proti této mezinárodní dohodě. ... natož nějaký kvóty a pokuty.

Re: Re: Zeman to nepodepíše

инг. франтисек Неварил | 08.02.2018

Máte můj naprostý souhlas.
Proto vláda Bohuslava Sobotky jednoznačně odmítla kvóty a vláda přijímala uprchlíky jen na základě Ženevské konvence.
Okamura spustil naprosto bezdůvodný a populistický boj proti vládě Sobotky, když ve skutečnosti poslanec Kobza v pořadu Události-Komentáře potvrdil, že SPD s přijímáním migrantů nemá problém a na základě Ženevské konvence by přijímal uprchlíky stejným postupem a ve stejném množství, jako to činila vláda Bohuslava Sobotky.
Okamura je ve všech ohledeh jen odporný populista a lhář.

Re: Re: Re: Zeman to nepodepíše

Jura | 08.02.2018

Jo, výsledek je cca 300, to se dá zvládnout, cokoli nad je nebezpečné, nezákonné a nedemokratické (nepřeje si to 90% obyvatel)

Podívejte se na počty nelegálně přijatých migrantů v Německu, nelegální taxislužbu Frontexu .... a nově vytvářenou komoditu klimatických uprchlíků. Pak je jasné, že každý, kdo navrhuje paktovat se s Německem nemá naší podporu. Na to máme své demokratické právo, na kterém nic nezmění vaše sypání smetí okolo sebe.

Re: Re: Re: Re: Zeman to nepodepíše

инг. франтисек Неварил | 09.02.2018

Opět s vámi jen souhlasím. Němci situci s migrační vlnu absolutně nezvládli. Měli by se učit o Sobotky a Chovance, jak na jedničku zvládat takové situca. ČR nyní nemá žádné problémy s migrací a přitom pomáháme velmi vydatně a drtivá většina lidí co v ČR dostanou azyl se daří integrovat do pracovního procesu a do společnosti.
Proto absolutně nerozmím, jak jste dospěl k názoru, že sypu nějaké smetí? Je to zcela naopak. sanžím uklidit to hybridní svinstvo, které na lidi každý den lejou hybridní servety jako je Aeronet a bohužel i leva-net!

Re: Zeman to nepodepíše

Pavel | 08.02.2018

Celá ženevská konvence nám bude k prdu až tady začnou migranti znásilňovat ženy a vraždit.
Pak se k žádné spravedlnosti již nedovoléme.

A Babiš to podepsal :))

инг. франтисек Неварил | 07.02.2018

Vláda přijala novelu zpřísňující podmínky pro držitele zbraní.

Vláda v demisi na středečním zasedání přijala novelu zákona o zbraních, která vychází ze směrnice Evropské unie a kterou by mělo dojít ke zpřísnění podmínek pro legální držitele zbraní. Proti směrnici Česko v minulém roce podalo žalobu k Soudnímu dvoru Evropské unie, za její nedodržení mu však hrozí sankce.

A myslíte, že Zeman bude něco podepisovat. .)) Nebude!

A Babiš? Bude! Ten podepíše všechno! Už si ho dvakrát pozvali na kobereček, on vás sice vodí za nos, že jezdí vyjedávat do Bruselu, ale ve skutečnosti dostal jasné instrukce "odsud podsud".

Čeští voliči, když volí oligarchu Babiše a globalistu Zemana jsou stejně hloupí jako ti Ukrajinci, když si zvolili oligarchu Porošenka a přitom prý bojovali proti korupci a oligarchů. :)) Tak teď mají desetkrát větší korupci a oligarchát říznutý nacismem!

A ČR čeká to samé, oligarcha Babiš plus nácek Okamura společně s komouši. To bude triumvirát, že se z toho ještě všichni poděláte strachy.

.

Cico Ciciak | 07.02.2018

Ten článok bude najskôr práca globálnej "elity".
A možno ani tá Sommerová ("sommer" sa prekladá z DE do SK ako "leto", čo má spojitosť so Slnkom a teda aj so "slniečkárom") ako človek vôbec neexistuje (nech ma opravia čitatelia nemeckého mejnstrímu), možno sa jednalo o agenta, alebo je už dávno po smrti.
Ale to je vlastne jedno, lebo ak sa tento článok náležite ozvučil v nemeckom mejnstríme, ta článok splnil to, čo mal.

Re: .

Dušan | 08.02.2018

Plne s tvojou analýzou súhlasím.

Re: Re: .

G. | 08.02.2018

Není to tak, jde o skutečnou osobu, viděl jsem celý ten rozhovor v polštině i s fotografií.

Re: Re: Re: .

Dušan | 08.02.2018

Skutočnú osobu s pozadím od tajných služieb. Rovnako ako Snowden.

A aj meno nieje nutne pravé.

Prostá ukážka podpori tendencií, ale aj revolúcií v nevedomej spoločnosti.

Zeman to nepodepíše

инг. франтисек Неварил | 07.02.2018

Pokud se lidé jako Heriot ptaji, co je divného na tom že někdo předčítal z Lisabonské smlouvy, tak z toho usuzuji, že vám všem stále nedochází podstata.

Dokonce někteří z vás ani nepochopili, že titulek příspěvku, "Zeman to nepodepíše" je míněn ironicky. Přestože jsem dále veysvětloval, že on už nic podepisovat nebude, protože pokud něco schválí rada EU, tak podle Lasabonské smlouvy už se nás nikdo na nic nebuce ptát.

Opravdu, zaslepenost zdejších diskutujících je závratná.

Takže ještě jednou. Zeman si z vás udělal "dobrý den", má vás přesně za ty hlupáky, jak vás označil v roce 1992, že nemáte o ničem důležitém rozhodovat.

A pro ty co nechápou co je špatného na předčítání Lisabonské smlouvy zdůrazňuji, že to předčítání probíhalo z důvodu masáže veřejného mínění, aby byla veřejnost nakloněna k podpisu této smlouvy.

Míra nechápání zdejších diskutujícíh je zarážející.
Jak potom můžete pracovat na vaše zájmy a zájmy vašich rodin, když nic nechápete a logicky tak pracujete na zájmy těch, kteří skutečně chápou a chápou více?

Re: Zeman to nepodepíše

Jura | 07.02.2018

Jestli US státní elita/neokoni/u nás kavárna prohraje svůj boj s globální elitou, tak EU se bude řídit jiným směrem, než popisujete.
Je to úplně stejné, jako komunističtí pohlaváři vedli SSSR na porážku během Perestrojky.
Takže Zemanovo zvolení nemá sice nejspíš vliv na podepsání/nepodopsání Dublinu IV, ale má velký vliv na směřování EU. Tu otázku dostali jak Drahoš, tak Zeman. Drahoš odpověděl Nevím, Zeman odpověděl, že Evropu budou tvořit suverénní státy. .... a suverénní státy nebudou sami sebe likvitovat nařízeními z EU.

Re: Re: Zeman to nepodepíše

инг. франтисек Неварил | 07.02.2018

A co já jsem popisoval? Napište mi, kde jsem popisoval nějaký konkrétní směr, ať už s Drahošem nebo se Zemanem!

Měli tam lidé i jiné kandidáty. Nebo mi chcete tvrdit, že všcihni byli jen neokoni nebo globalisti? .)) Určitě ne!!!

Přesto lidé volili toho morálně nejprovařenějšího politika, který byl u rozdělení Republiky a který prosazoval podpis Lisabonské smlouvy.

Pro mne je vypovídající, že se znalostí koncepce jste podpořili ZLO! Takže jste dali jasně najevo, že chcete být otroky GP a stále mu líbat boty!

Re: Re: Re: Zeman to nepodepíše

Jura | 08.02.2018

Provařenej jste akorát vy .... Zeman vystupoval proti dělení Československa v tomto bodě jste si ZLO vycucal z prstu.
Co se týká Lisabonské smlouvy, tak Drahoš a další kavárníci by jistě byli také pro .... tj. vyčítáte mu něco, se u Drahoše a ostatních jaksi předpokládá samo sebou.
No a ten zbytek ukazuje, že tu koncepci zase až tak neznáte a že nechápete vůbec co nám radíte. ..... no každopádně odpověď je:

Děkujeme za radu (kdyby byla bez urážek, stoupl by jste v ceně), ale nechte si ji.

Re: Zeman to nepodepíše

Jura | 07.02.2018

Pana inženýre, vy se nám tu vysmíváte do očí za to, že prohráváme svou zemi. Za to, že i když prohráváme tak stále bojujeme (a to se vám podle všeho nehodí do krámu) ... víc není potřeba k vaší morálce dodávat.

Re: Re: Zeman to nepodepíše

инг. франтисек Неварил | 07.02.2018

Bojujete tím, že volíte nejprovařenějšího politika a ještě mu pomáháte tím, že lžete o Drahošovi??? Tím se znesvěcujete celé KONCEPCI!
To k vaší morálce už není co dodávat. Vaše skutky jsou mrtvé stejně jako koncepce o které jen žvaníte. Hrajete si na intelektuály, ale je to jen prázné filozofické blábolení.

Re: Re: Re: Zeman to nepodepíše

asdf | 07.02.2018

Kdo to rika ten to je, tomu se to rymuje...
Snazis se zbytecne, uz je po volbach, premie nebudou. Bez prudit na ides, to je tvoje yngtelektualni rovina...

Ha,ha,ha.

Jarek* | 07.02.2018

Pane Nevařile, to svou hloupostí jste si pěkně zavařil. Moc mě mrzí, že Miloš ty korunovační sračky tenkrát nepogrcal. Být na jeho místě, tak je ze zásady pogrcám a ještě se na ně vyprázdním spodem, jak zepředu, tak zezadu.

Re: Ha,ha,ha.

Dušan | 08.02.2018

Ale no tak.

Z histórie sa treba poučiť a predtým ako chceš odstrániť historickú českú štátnosť (nechutne si to pretavil do svojho príspevku). Musíš vystavať novú štátnosť ktorá bude, aj keď možno ticho, odsúhlasená väčšinou.

Re: Ha,ha,ha.

инг. франтисек Неварил | 09.02.2018

Tento příspěvek o tobě dostatečně vypovídá jaké jsi nekulturní hovado!

Re: Re: Zeman to nepodepíše

M.C. | 08.02.2018

Jenže my neprohráváme.
My se naopak krok za krokem blížíme k vítězství.
To že se protistrana ještě brání, podniká protiútoky a škodí kde může nic nezmění na tom, že v globále už prohrála.
Třetí říše se taky bránila ještě téměř rok po definitivní porážce na strategické úrovni (poté co na východní frontě uspěla operace Bagration a nepodařilo se odrazit vylodění západních spojenců, tj. v červnu 1944), jenže už to nemohlo nic změnit na tom, že bude poražena. Přesto do posledního dne Němci ničili a vraždili.

Re: Zeman to nepodepíše

Heriot | 07.02.2018

Pane Nevařile, vy hrozně rád používáte slovo hybridní, asi vás to tak učili, že cizí slovo bude učinnější... :-)
Ale sám lžete jako když tiskne, čím více jste tlačen do kouta, tím více manipulujete. Jak to bylo se zemanovým projevem k referendu, to jsem vám už vysvětlil jinde. Neberete na vědomí a melete pořád svoje lži. Metoda ohrané gramofonové desky, že.
Čtení Lisabonské smlouvy totéž - veřejně čtení, seznamování s obsahem je dle vás masáž veřejného mínění. Čili prezentujete názor, že veřejnost nemá obsah takových smluv znát.
Takže buď se vám to zde vymklo z rukou, nejste dostatečně antihybridně proškolen a neumíte čelit argumentům...
Nebo ten názor opravdu máte a pak se nedivím, že tak zavile hájíte loutku Drahoše...

Re: Re: Zeman to nepodepíše

Jarek* | 07.02.2018

Kolego, svíjel jsem se smíchy, když i ten gauner Horáček nad tím idiotem s křivou hubou, kterého vypískal stadion v Třinci hned v pondělí, "zlomil hůl". A drahošovy bláboly v závěru byly jen jeho trapným výlevem tupce, který neustál vlastní emoce. Dobře to těm blbečkům z té kavárny "někdo" nakukal. Opravdu lepší kandidát nemohl být vybrán. Ostatně vrána k vráně sedá a v tomto případě blbec blbce hledá.

Sluníčka

Vašek | 07.02.2018

Na tom je tragické to, že sluníčka se svými pomatenými názory zničí vlastní zem a pak zdrhnou se slovy, že už to nejde opravit. Obyčejným lidem nejdřív nadávají do xenofobů a pak je nechají stát ve sr*čkách.

Zeman to nepodepíše

Franta | 07.02.2018

Zeman ani Babiš vystupovat z EU nechtějí. To by mne tedy zajímalo, jak nás Zeman před těmi muslimáky ochrání.

Re: Zeman to nepodepíše

M.C. | 07.02.2018

Dopředu to nikdo vykládat ven nebude, jakou taktiku přitom zvolí.
Zachovejte klid a pozorujte dění ve světě. Dočkáte se.

Re: Re: Zeman to nepodepíše

Standa | 07.02.2018

V roce 2014 Miloš Zeman řekl:

Nestačí ale mít euro jenom v programu. Je potřeba něco konkrétního dělat. Stanovit plán a termín přijeti eura a zvolit exit strategy, což je přechod z koruny na euro ... ... Vláda to v programu má, já sám se domnívám, že se to dá stihnout do roku 2017. Doufám, že se to podaří.

Re: Re: Re: Zeman to nepodepíše

Vašek | 07.02.2018

V roce 2018 řekl, že svůj názor zkorigoval.

Re: Re: Re: Zeman to nepodepíše

Cico Ciciak | 07.02.2018

Počuj Franta, Standa, alebo ten obhájca Drahoša - Zavaril/Navaril (ktorý tu vypisoval sračky pred voľbami a chvíľu po nich), či čo si,

prečo tu stále vyťahuješ tieto ošúchané sračky, keď tu už na ne bolo odpovedané?
Seriózne sa ťa pýtam - si len blbec alebo nepriateľ?

Re: Re: Zeman to nepodepíše

инг. франтисек Неварил | 07.02.2018

Tak to ale Pjakin neříká, tak to koncepce neučí, abychom jen seděli s rakama v klíně a čekali co se stane.
Pjakin vždy říká ať bereme znalosti do svých rukou, že znalosti jsou moc, abychon chránili naše zájmy a zájmy našich rodin.
A já vidím, že neustále děláte mnoho kroků proti koncepci, tak na to upozorňuji a za to jsem blokován!
Tak už se konečně přiznejte, že jste hybridní server, který nemá s koncepcí nic společného.
Jste asi jako ta falešná náboženství, co se ohánějí Bohem a Kristem a Biblí, ale skutky jsou mrtvé!
Jen vedete plané intelektuální diskuse o nějakých "vektorech", ale ve skutečnosti ničemu nerozumíte a jste jen "zvučící kusy mosazi".

Re: Re: Re: Zeman to nepodepíše

badatel | 08.02.2018

Existuje známý termín "5. kolona".
Tedy v principu v týlu (v národě, zemi, státu) umístění (často tam narození) a pracující občané-diverzanti, usilovně pracující v cizí ideologii a pro nepřítele národa, ke kterému se sami (dočasně) hlásí. Aby nevznikl chybný výklad poslední věty v minulém souvětí - dočasně se hlásí k jím usilovně likvidovanému národu, aby pak později se naopak hrdě hlásil k národu vítěze a mohl si tak nárokovat svůj podíl na vítězově zisku.
Podrobněji https://cs.wikipedia.org/wiki/P%C3%A1t%C3%A1_kolona
viz též http://www.fronta.cz/dotaz/pata-kolona

6. kolona
Na příspěvcích Františka N. a zvláště užití frází - viz výše, je vidět nutnost zavedení nového termínu pro jev, který jako takový dosud nebyl plně popsán. Ne že by neexistoval, ale jeho nebezpečností se dosud nikdo systematicky nezabýval (kromě GP, který tento prvek v řízení naplno využívá). Je možné jej definovat starým socialistickým aforismem plně vystihujícím jeho podstatu (Drahoš by řekl vznešeně "bonmotem", i když o jeho významu asi moc páru nemá).
"Iniciativní blbec mezi námi je horší než třídní nepřítel!"

Škoda, že tato diskuse nereaguje na tagy, jinak bych to vysadil tučně.
Bude nutné tento jev podrobněji prozkoumat, precizovat, neboť se skrývá za závojem neviditelnosti, protože dosud nespadá do okruhu našich zájmů. Přimlouval bych se za samostatnou specifickou diskusi. Studijního materiálu tu máme více jak dostatek. Prozatím navrhuji pracovní název "6. kolona".
Všimněme si, jak diskutér umně využívá nosných materiálů ... pěkný příklad utajeného trockisty. I když pracuje jako trockista, můj pocit je, že to není totéž. Spíše to spadá pod kategorii "blbec pověřený funkcí, na kterou nemá". Také se užívalo tvrzení "... tak blbý, že musel být povýšen." Ti starší, kteří zažili éru předcházející roku 1989 a ještě si tu dobu dobře pamatují, mohou ze života uvést mnoho příkladů a hlavně jak zhoubný vliv takové osobnosti měly.

Osobně již léta říkám, že vtip je jednou z koncentrovaných lidových moudrostí, který již ani vysvětlující komentář nepotřebuje. Kdo jej nepochopí, ještě nedozrál.

Re: Zeman to nepodepíše

Jura | 07.02.2018

Jestli budou dělat politiku tak jak dělají, tak EU přeformátují nebo pokud z ní bude chalifát, tak nás vyhodí.

Zeman to nepodepíše

инг. франтисек Неварил | 07.02.2018

Zeman ani Babiš vystupovat z EU nechtějí. Takže by mne fakt zajímalo, jak nás Zeman ochrání před těmi muslimáky?

hybridní server leva-net

инг. франтисек Неварил | 07.02.2018

Hybridní server leva-net se rozhodl blokovat moje příspěvky, je to hanebnost, všichni na leva-net byste se měli stydět!

Re: hybridní server leva-net

Jura | 07.02.2018

Opakovaně ti vzkazuji, běž si vyhazovat smetí do svého obýváku .......třeba tam kde tě naučili sousloví "hybridní server".

Před smetím se má právo každý bránit.

Re: Re: hybridní server leva-net

инг. франтисек Неварил | 07.02.2018

Kdyby mé příspěvky byly jen smetí, tak by nerozpoutaly diskusi, kde jak vidím je mnoho příspěvků na mé straně.
Blokování slušné diskuse je vždy známka toho, že se jedná o hybridní server.

Re: Re: Re: hybridní server leva-net

Jura | 08.02.2018

Na mnoha místech se vyjadřujete velmi neslušně.
Diskutovat jste trošku začal až teď 14 dní po volbách, předtím to byla zaseklá gramofonová deska a smetí.
Každopádně vaše rady, ke kterým nás nabádáte jsou naprosto nelogické: Chceme-li vlastní cestu v EU (a někteří vystoupit) máme volit eurohujery, kteří Merkelové všechno odkývají buď na základě svého názoru/nenázoru nebo na radu poradců.
Chceme-li omezit či zastavit migraci máme volit člověka, kterého podporují a radí mu vítači a všeodkejválci z EU ...... to je prostě nesmysl a předpokládám, že drtivá většina lidí pravidelně sem chodící to vidí.
Ano, možná díky anketě sem zavítá pár sluníčkářů, kteří vás v diskusi podpoří.

Re: hybridní server leva-net

Sugar | 07.02.2018

Ing. Hybride...
Teď mi teprve docvaklo, jakej nýmand tohle slovo používá nadmíru často. Ano, je to velevážený europoslanec Jarda Štětina. Stačí se např. podívat na diskuzi s Kellerem o volbách.
:-) :-)

Zeman to nepodepíše

инг. франтисек Неварил | 07.02.2018

Důležité je, že Zeman to nepodepíše. Nutno však dodat, co vám Zeman neřekl, že už to po něm nikdo ani nebude chtít.
Pokud by Evropská rada a Evropský parlament přijaly například Dublin IV, pak podle Lisabonské smlouvy je povinností každého členského státu ho okamžitě, bez dalšího schvalování implementovat do svého právního řádu. Bez výjimky a hned. Parlament, senát, vláda a tím pádem ani prezident už nic nepodepisují o ničem nehlasují. Nařízení okamžitě platí a má platnost tuzemského zákona. Finito la musica!

Věc je příliš vážná. Hodně vážná. Poslanci a senátoři měli těch nějakých tisíc stránek Lissabonské smlouvy tenkrát před hlasováním opravdu přečíst. A politici také.

Jenže byli dokonce i takoví, kteří ji přečetli nebo alespoň četli. Dokonce veřejně. S cílem tlačit tak silou na její přijetí parlamentem a senátem.

Jedno takové silové veřejné protlačovací čtení se uskutečnilo v Olomouci. Dne 27. 4. 2009 . Trvalo šest hodin a 48 minut a celkem předčítalo z Lisabonu 150 lidí. A kdo že byl milí Novákovic mezi přečítajícími?
Miloš Zeman osobně!!!!!
Zde: http://www.eutis.cz/a28.php
a zde: http://oldwww.upol.cz/nc/aktualita/clanek/nonstop-cteni-lisabonske-smlouvy-trvalo-temer-sedm-hodin/
je to černé na bílém!
Není to náhodou stejný Miloš Zeman, co dnes tvrdí, že nepodepíše ten Dublin a ví, že jeho podpis vůbec nebude třeba? Jak nás / vás ochrání před těmi muslimáky?

Re: Zeman to nepodepíše

Peter. | 07.02.2018

Každá členská krajina ma v prípade schvalenia Dublin 4 dve možnosti. Prvá implementovať ho so svojho systému. Druhá spustiť článok 54 dohody o eu, nasledne vystúpiť z EU.

Re: Zeman to nepodepíše

Vlado | 07.02.2018

Priateľu a ktože to tvorí Európsku radu ???

Re: Zeman to nepodepíše

Sugar | 07.02.2018

Ano, je to vážné a jen silní tlak ustojí, ale nebral bych to tak tragicky.

I na západní státy je tu bič s ohledem na možné vystoupení východních kolonií z EU. Tím by jejich status bohatých národů okamžitě padl. Proč myslíte, že toto téma (350 mld. kč za rok) se začíná právě nyní ozvučovat, když 25 let na něj bylo totalitní informační embargo?

A pokud se koukneme do dějin, tak mezinárodní smlouvy jsou pro většinu států jen cárem papíru na podpal, stačí drobný konflikt. Poté záleží JEN na tom, kdo vynáší verdikt u případného mezinárodního soudu a má páky na ekonomiku jednotlivých států.

A o tom nerozhoduje ani Merkelová ani neoconi v Bruselu. Vítr fouká odjinud a je to mocný vítr, který si přeje uchovat V4 bez bordelu od černých migrantů.

Re: Zeman to nepodepíše

M.C. | 07.02.2018

Spíš sem jmenovitě napište lidi, kteří tlačili na prezidenta Klause aby Lisabon podepsal, protože on to podepsat nechtěl.
Jména darebáků, kteří mu vyhrožovali, že ho nechají odvézt do blázince a prohlásí ho za nesvéprávného.

Mimochodem, možností každého státu EU je také toto nařízení ignorovat. Ať nás k tomu zkusí EU donutit. Jak?
Situace je tak nahnutá, že než by to na nás efektivně vynutili, tak se jim to rozpadne pod rukama.
Jak bylo správně řečeno: Kdo je EU? To jsou členské státy.

Re: Re: Zeman to nepodepíše

RichardCZ | 07.02.2018

Kdo je stát? STÁT JSME MY - LID ČESKÉ REPUBLIKY..

Mámeto napsané v Ústavě!

Re: Zeman to nepodepíše

Jura | 07.02.2018

Neboj, oni nás dřív vyhodí
... a slyšel jsi Babiše? Jestli nás přehlasujete bude Czexit a populisté ho vyhrají?

P.S. Stejně si myslím, že to sem dáváš, protože se nás snažíš popíchnout a ve skutečnosti to s tvým názorem nemá nic společného.

Re: Zeman to nepodepíše

Heriot | 07.02.2018

Tak mi přijde opravdu zvláštní, že někdo kritizuje veřejné čtení smlouvy. Čili snaží se s ní seznámit co největší počet lidí.
Opravdu zavrženíhodné...

Re: Zeman to nepodepíše

Jura | 07.02.2018

P.S.
Mimochodem, tak jak tvoji páníčkové zadefinovali hybridní útok, tak ty tu definici 100% naplňuješ:
Neříkáš jaký máš názor ty osobně (jestli migraci chceš nebo ne). Pouze se snažíš znejistit zdejší osazenstvo v názorech na Miloše Zemana.

Co kdybys, dříve než tady budeš hybridně házet špínou okolo sebe, nejdříve sepsal SVÉ NÁZ0RY na migraci,.

Re: Re: Zeman to nepodepíše

Putinovec | 07.02.2018

To půjde těžko.Prázdný sud jenom duní.

Přidat nový příspěvek