Plovoucí vraky NATO za miliardy

25.11.2016 20:48
Nasredin
 

V době kdy vyplula z Murmansku ruská flotila v čele se „starým“ težkým letadlových křižníkem Kuzněcov a proplouvala průlivem La Manche stal se Kuzněcov vděčným terčem posměchu pro hustý černý dým vycházející z jeho komínu a oceánský remorkér v doprovodu. NATO se chlubilo, že špičkový britský torpédoborec Duncan má celou flotilu v zaměřovači a že slavné NATO hravě před ruskou agresí ubrání. Ruská flotila s doprovodem proplula do Středomoří a jindy pohotové západní sdělovadla jaksi pozapomněly informovat, že slavný špičkový britský raketový torpédoborec Duncan třídy 45 doprovázející dýmícího Kuzněcova se domů do Portsmouthu vrátil na vlečném laně, po výpadku pohonného systému – podotýkám je to opakovaná závada a stejný pohon mají i dvě nové britské letadlové lodě. Média rovněž jaksi pozapomněla informovat o tom, že supermoderní stealth torpédoborec US Navy Zummwalt po výpadku motorů (má stejné motory jak Duncan), průniku vody a následném nárazu do mola v Panamském průplavu zůstal úplně bez elektřiny (takže na něm nefunguje vůbec nic) a stal se pouhou mrtvou superdrahou hračkou v ceně 4 miliard dolarů. Jak říká klasik: je milionkrát lepší starší fungující a spolehlivá zbraň, která tě v boji nezradí (AK47,AK74) než lehký moderní kevlarem a plastem obložený zmetek na který se nemúžeš spolehnout. Fungující zbraň má v boji cenu života.

http://prvnizpravy.parlamentnilisty.cz/repository/sanep_grafy/srpen_14/ironie_zumwalt.jpg

http://prvnizpravy.parlamentnilisty.cz/zpravy/zpravy/stern-cmoudici-kuznecov-zostudil-pychu-us-navy/
http://www.stern.de/digital/technik/zumwalt-bleibt-im-panamakanal-liegen—neue-panne-beim-super-zerstoerer-7206938.html

 

Diskusní téma: Plovoucí vraky NATO za miliardy

porouchané lodě NATO

xyht | 28.11.2016

jsou dvě ,jedna z nich byla nejmodernější Duncan ,kterou z Panamského průplavu odtáhli ,za vším prý u obou lodí ,stojí osazené čínské čipy ,psali ruské noviny.

dym s TAKR

Belzebub | 27.11.2016

Admiral Kuzněcov takto kouří z toho důvodu, aby byly méně tepelně zatěžované kotle.
Ten hustý dým je způsoben nedokonalým spalováním, při kterém jsou kotle méně tepelně zatěžované.
Už v projektu jsou ty kotle "odlehčené" kvůli snížení jejich hmotnosti a to má za následek, že ty kotle nejsou potom až tak tepelně odolné, či přesněji řečeno, při vysoké tepelné zátěži je jejich životnost nižší, než by mohla být, kdyby byly konstruované jako těžší a odolnější.
A proto i vzhledem k tomu, že už jsou to kotle letité, je-li to možné, snaží se je provozovat v režimu menší tepelné zátěže, aby jim vydrželi déle a bez větších poruch.
Na emise kašlou, potřebují aby jim to bezproblémově sloužilo, a paliva mají zřejmě také dost, tak to provozují takto.

Toto jsem se dočetl na ruských webech, když jsem hledal vysvětlení.

Když si najdete nějeké video, či fotografie, kde třeba startují z jeho paluby letadla a pluje tedy vyšší rychlostí a kvůli tomu musí dávat kole výkon větší, je vidět, že kouření se výrazně sníží, protože je nutné provozovat je v režimu dokonalejšího spalování při vyšší teplotě, aby dávaly potřebný výkon.
Není to tedy tak, že by kotle čadily, "protože jsou rozbité", ale právě naopak tolik čadí, aby se jim "nerozbily".......i když samozřejmě kdyby byly nové a nebylo třeba řešit životnost při vysoké tepelné zátěži, či byly prostě "lepší", mohli by je provozovat stále v takovém režimu, aby kouřili minimálně.

Re: dym s TAKR

Přemek | 28.11.2016

Dokud to není dým pekelný...

"Flusni hajzlovi na sako"

Flus | 27.11.2016

Po všelijakých módních výstřelcích jakými byli Pastafariáni, výzva k ALS,
strašidelní klauni, nebo jakým bylo selfie, přichází v ČR nový fenomén:
"Flusni hajzlovi na sako"
Jedná se o kompenzaci nasranosti národa na všelijaké hajzly,
jako jsou třeba týpci "Pražské kavárny" (viz obrázek níže).
Je to v podstatě prosté.
Když někde potkáš někoho z takových célébrit, flusni jí na záda a vyfoť
si to, natoč to. Kdo má větší odvahu, flusne hajzlovi do ksichtu a kámoš
to vyfotí či natočí (flusanec "vytažený z paty" je lépe na fotce vidět).
Pak s tím honem na youtube a na facebook k získání maxima shlédnutí
a laiků.
http://x2t.com/hajzlove
http://flusni-hajzlovi-na-sako.kvalitne.cz

Re: "Flusni hajzlovi na sako"

pařez | 27.11.2016

Toto dělat znamená morálně prohrát.

Re: Re: "Flusni hajzlovi na sako"

Přemek | 28.11.2016

Přesně tak. Ono snížit se na úroveň těch v sacích znamená být jako oni. A rozum i srdce opět pláčí...

Kuzněcov a Nimitz

Croix | 26.11.2016

To "stáří" Kuzněcova je taková propagandistická legenda. Byl plně dokončen 1995, spuštěn na vodu 1991. Tady je přehled letadlovek třídy Nimitz:Seznam jednotek

USS Nimitz (CVN-68) (ve službě od 1975)
USS Dwight D. Eisenhower (CVN-69) (ve službě od 1977)
USS Carl Vinson (CVN-70) (ve službě od 1982)
USS Theodore Roosevelt (CVN-71) (ve službě od 1986)
USS Abraham Lincoln (CVN-72) (ve službě od 1989)
USS George Washington (CVN-73) (ve službě od 1992)
USS John C. Stennis (CVN-74) (ve službě od 1995)
USS Harry S. Truman (CVN-75) (ve službě od 1998)
USS Ronald Reagan (CVN-76) (ve službě od 2003)
USS George H. W. Bush (CVN-77) (ve službě od 2009)
Většina US letadlových lodí ve službě je starší než Kuzněcov a to až o 20 let... Tak složité a drahé projekty se prostě staví na 50 let služby. Zbytek kolem toho je opravdu jen propagandistické kvákání "žurnalistů."
https://cs.wikipedia.org/wiki/Admiral_Kuzn%C4%9Bcov
https://cs.wikipedia.org/wiki/T%C5%99%C3%ADda_Nimitz

Re: Kuzněcov a Nimitz

Přemek | 28.11.2016

a) Projekt Kuzněcova je starší ještě z časů SSSR; b) Ruská konstrukce lodí této třídy nemá tradici těch ze SSA, ruská flotila hladinových lodí byla vždy zlomkem té v SSA. Takže starý projekt, proto i plánovaná masivní modernizace pohonného systému a současně zbraňového systému včetně obranných prvků a elektroniky.

vzkaz

asf | 26.11.2016

Ovšem ve skutečnosti na druhé až třetí významové rovině šlo o matričně egregoriální kauzální odraz budoucnosti jímž se gp snažil dát velké malé británii a potažmo eu náznak řešení migračního problému ala "kam s čmoudem" :-D

Re: vzkaz

Dušan | 26.11.2016

To si nemyslím. GP nieje Boh.
Ohľadne konštrukcie motorov mohol GP nasadiť inžiniera krtka ale to skôr nie.
To že práve teraz odišli motory znamená v reči životných udalostí pre anglosasov, že niečo robia zle. To že sa to dozvedeli ľudia na nie hlavných médiach, môže byť práca GP ale aj nie. Nevšimol som si že by AP, AFP alebo niekto taký by o tom referoval.

"potažmo eu náznak řešení migračního problému ala "kam s čmoudem"" - takže hráš na hnedú nôtu? Vysvetli ako toto myslíš.

1 | 2 >>

Přidat nový příspěvek