Nastrčený agent Robejšek

25.11.2016 20:47

Nasredin

 

http://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Robejsek-jako-vitez-voleb-ODS-i-Kalousek-mimo-parlament-Matematik-Kechlibar-predklada-pozoruhodne-vypocty-464305

Robějšek nevyloučil kandidaturu na Hrad. O to jde, Horáček a Halík selhali, tak se aktivoval záložní plán. Je třeba za každou cenu zabránit kandidatuře Zemana nebo proti němu najít vhodného protikandidáta. V Robějškovi vidím snahu prozápadních zednářských sil udržet Česko dále od Ruska a udržet ho pod vlivem Německa (proto je najednou protohoto člověka otevřená i CT24 – byť v pozdních hodinách – aureola pravého hlásače pravdy a mučedníka musí být do poslední chvíle zachována). Toho se velmi obávám protože ten tlak je velmi silný. (Vzpomeňte si, co řekl Herman o našem připojení k Německu jako spolkové zemi). Připojení ČR k Německu jako další spolkové země má v Česku spoustu příznivců. Robějška považuji za jednoho z nich. I Zeman na dotaz co říká na Robějška a Realisty se zachoval velice zdrženlivě a pouze vyhýbavě prohlásil, že nečetl jeho program. Podle mě Zeman ví své.
Něco vám povím o odlišnosti české a německé mentality. Bavil jsem se s jedním kamarádem, který má strýce žijícího 40 let v Mnichově. Žije tam dobře finančně zajištěn, má německé přátelé a známé, ale nezapadl. Svému synovci vyprávěl, že když mu rakovinou onemocněla žena, hledal nějaké východisko, nějakou cestu, aby jí pomohl. Mému kamarádu jeho strýc vyprávěl, jak byl na nějaké odborné přednášce o rakovině v Ostravě. Tam se po akci náhodně seznámil s nějakou paní, které když vyprávěl o své umírající ženě, mu ihned nabídla pomoc. Že prý má nějakého příbuzného, špičkového odborníka na místní klinice a hned si vyžádala kontaktní údaje s tím, že mu ještě ten večer zavolá a domluví si s ním přepravu té paní do ČR. Strýc mému kamarádu řekl: byl jsem tady chvíli a neznámá žena mi ihned nabídla pomoc. V Mnichově mě mí němečtí přátele politovali, ale to bylo všechno. Nikdo mi žádnou pomoc nenabídl. Strýc mého kamaráda se rozhodl, vrátit domů, protože v Německu ho už nic nedrží (jeho žena mezitím zemřela). Němci jsou svým založením bytostně úplně jiní než Češi.
Naše národní povahy čechů a němců jsou nesouměřitelné a neslučitelné. Jak jsem jednomu svému křesťanskému kamarádovi napsal (psal mi jak se strašně bojí komunisty Putina, poslal jsem mu fotku Putina mezi pravoslavnými věřícími – spadl pod stůl překvapením): radši na Východ s křesťanským Putinem než na Západ a být bitý muslimem.

 

 

Diskusní téma: Nastrčený agent Robejšek

tak je to ruský šváb nebo nástroj globalistů ?

Marian | 27.11.2016

hergot lidi, už si vyberte, jedni ho označují za putinova agenta a tady za nástroj globalistů, necítíte v tom trochu rozpor ? nebo fakt trojitý agent?

tak je to ruský šváb nebo nástroj globalistů ?

Marian | 27.11.2016

hergot lidi, už si vyberte, jedni ho označují za putinova agenta a tady za nástroj globalistů, necítíte v tom trochu rozpor ?

povaha ceska, nemecka a francuzska

Dagmar | 27.11.2016

ta historka se strycem, co zije v Nemecku jiz 40 let je pravdiva. Jenomze se nejedna o rozdil mezi Nemci a Cechy, ale o rozdil meziZapadem a Cechy/vychodem. Ziju ve Francii 25 let, mam ordinaci, farmu a kone. Znam par lidi, kteri by se mohli nazyvat pratele. Ale vracim se domu, taky jsem "nezapadla". zatim jezdim domu 4x do roka. Lidem ve Francii rikam, ze Cesi jsou "reaktivni" proti Francouzum. Neco potrebujete a ihned vam nekdo da kontakt. a kdyz ten prvni nemuze,da vam ihned kotakt na jinehoa to ze stjne profese. Ten kontakt mezi lidmi je ve Cechah opravdovy a ne povrchni jako na zapade. Minule jsem nemela drivi, POslala jsem nekomu sms, jestli by mi nepujcil pilu a sekeru, , je listopad a muj dum je ne horach. Te clovek prijel a privedl mi ne pilu a sekeru, ale celeho drevorubce. Za odpoledne jsem mela drivi plnej sklep. Prala bych si aby Cesi byli velky narod,zaslouzi si to. Musi si uvedomit sve kvality. My , kterym srdce popukalo, ( jak zpiva Nohavica) a kteri vecer placeme, my to to vime

Re: povaha ceska, nemecka a francuzska

dagmar | 27.11.2016

poslouchem si Nohavicu a zjistila jsem co nas odlisuje od zapadu. Na zapade lide vecer naplacou

robejšek

pražská vlaštovka | 26.11.2016

Absolutně nevěřit...
Robejšek má rozptýlit voliče do další malé a bezvýznamné strany...
j.

Re: robejšek

weissbach | 27.11.2016

Souhlasím.
Stačí se podívat na životopis: https://cs.wikipedia.org/wiki/Petr_Robejšek
"V minulosti[kdy?] byl členem správní rady think tanku Institut 2080, z. ú.,[12][13] kterou opustil těsně před založením politické strany, 23. listopadu 2016.[14] Patří k zakládajícím členům německé sekce Římského klubu, taktéž je členem Rotary klubu a hamburského Übersee-Clubu."

https://cs.wikipedia.org/wiki/Římský_klub

hele , já už mám těch obejdů dost a chci si udělat normální svět, kde by mohlo žít moje tělo, než zdechne

Richie | 26.11.2016

pořád se někomu dostává pozornosti , jednotlivcům, zájmovým skupinám, odhadujete člověka co udělá podle toho co řekl. Je to dětinské. Do hajzlu se všema, za kterejma někdo stojí , kromě těch, za kterejma stojí obyčejnýl lidi. Má to bejt jednoduchý, pak to může fungovat. A navíc, já nechci, aby za mě někdo rozhodoval , choval se jakoby v mém zájmu. V mém zájmu to nikdy nebude a nemůže být, už jenom z důvodu, že lidi nejsou intelektuálně, vědomostně a morálně na stejný úrovni. Tohle odevzdávání svýho dalšího osudu fyzickýho těla někomu nemá absolutně žádnej smysl. Nemá.

Nastrčený agent Robejšek.

jan navrátil | 26.11.2016

Také mám podezření,že to není to pravé České.Vzpomínám na začínající Robejškovi blogy na Akt.cz.Nemůžu říci,že zněli ve prospěch Česka.

Nastrčený agent Robejšek

občan | 26.11.2016

Všetci sú agenti- dvojití, trojití, spiaci agenti v zálohe, čakajúci na aktiváciu. Ukážte mi niekoho kto nie je agent !

Re: Nastrčený agent Robejšek

Ludek | 29.12.2016

Dobré !

1 | 2 >>

Přidat nový příspěvek