Hamburg dobyt?

10.03.2016 22:53
Petr2 |
 

Němci byli odstřiženi od své historie přes její vytrvalé špinění a hanění. A tak vyrostli jako strom bez kořenů. Nemají se s čím identifikovat. Migranti to bude poslední hřeb k dokonání likvidace národa. GENOCIDY. Ta neznamená vždy a nutně okamžité zničení národa, Úmyslem je spíše projev koordinovaného plánu různých akcí cílených ke zničení esenciálních základů života. Skutková podstata zločinu genocidia je definována v Článku II. Genocidou se podle něj rozumí i toto: úmyslné uvedení kterékoli skupiny do takových životních podmínek, které mají přivodit její úplné nebo částečné fyzické zničení či opatření směřující k tomu, aby se v takové skupině bránilo rození dětí. Něm. vláda otevřeně propaguje sex migrantů s bílými Němkami. Těch je v reprodukčním věku (18-38 let) asi 8 mil., z nichž již 1/4 nemá něm. původ. Takže “čistých”, bílých Němek je kolem 6 mil. Proto je třeba dovézt ještě +5 mil. nadržených mladých Afroarabů. Pak budou místo Němců rodit Němky hnědoevropany. A německý národ zanikne.

 

Diskusní téma: Hamburg dobyt?

.

Cico Ciciak | 12.03.2016

Myslím si, že je tu hodne dogmatikou a fanatikou s extrémnym názorom, prevzatým z "majnstrímovej" (anti-islamskej, sionistickej, propagandistickej) alternatívy (ako napr.: IVČRN, eurábia, sionista "Poliačik" Poláček...), neschopných tak vidieť skutočnú pravdu v celom jej rozsahu. Islamská civilizácia je široký pojem: zahŕňa rôznorodé štáty, národy a etniká so svojimi špecifikami. Ďalej, islam je rozbitý na rôzne frakcie, vetvy a učenia, pomaly ešte viac než kresťanstvo, t.j. nedá sa hádzať do jedného koša. Nebudem tu teraz rozoberať veci (lebo je toho spústa, na mesiace študovania) ako: Korán, Koránický islam, dejiny islamu, islam ako globalizačný nástroj (biblickej koncepcie globalizácie Globálneho prediktora - GP), dlhodobá anti-Koránska/Koránická stratégia GP, kto stvoril wahabistické pseudo-"islamské" sekty a prečo, v čom je západná biblická a východná islamská/moslimská/arabská civilizácia lepšia a horšia (vo všeobecnosti je západná extrémne materialistická, formálne kresťanská a islamská zase extrémne duchovná so (zvrátenou) (a)morálkou, pričom ani v jednej skutočného "Boha" niet(!) a obe sú založené na tlupo-"elitárnom" základe - preto si islamskú civilizáciu nedovolím kategoricky nazvať anti-civilizačnou - je ťažké pre mňa nazvať islamskú civilizáciu jednoznačne zaostalou, pokiaľ prihliadneme na jej dosiahnutý relatívny úspech z globálneho hľadiska, alebo si zoberieme napr. monumentálne stavby, rozvoj vedy, atď.)... * https://www.youtube.com/watch?v=fS98bLj_tdQ&feature=youtu.be * http://cicociciak.blogspot.sk/2015/09/nieco-o-korane-sucasnom-pseudo-islame.html * Problematika nie je rozhodne čierno-biela a jednoduchá (ako nič na svete), ale komplexná/mnoho-úrovňová, čo sa týka chápania. Skôr by ste sa mali pýtať, jak je možné, že medzi "moslimami" v EÚ a napríklad v Izraeli (okrem Izraelom okupovanej Palestíny), Rusku..., kde žijú počas dejín v relatívnom mieri, sú také kolosálne rozdiely a čím to je. Ja tvrdím, že západná EÚ vďaka svojmu násilne a neprirodzene realizovanému zámerne idiotskému sociálnemu experimentu (GP) zosilenému účelovou politickou korektnosťou, stvorila nový typ zdegenerovaného "moslima" západného typu (chlast, drogy, sex...). * http://cicociciak.blogspot.sk/2015/12/opakovanie-je-matkou-mudrosti.html * Tak nech si ho aj zožerie!

Ako zachrániť Európu pred terorizmom? - Vytesať do kameňa!
-----------------------------------
http://www.chelemendik.sk/Ako_zachranit_Europu_pred_terorizmom_864644876.html

V.V. Pjakin - "Medzinárodný terorizmus", "svetový terorizmus"
--------------------------------------
https://www.youtube.com/watch?v=hMFTDI0i4Yw&feature=youtu.be

Irán a Rusko. Konglomerát versus blok. Kaspický blok
------------------------------
https://www.youtube.com/watch?v=IcSpdlSo5AI

Islam a západ - História islamu
----------------
https://www.youtube.com/watch?v=OAfF1EyKqFE&index=1&list=PL0_RijcuYdlqQJislkvPVoeIQ83L_pcZC

Svatá Válka 1
-------
https://www.youtube.com/watch?v=hokKWIhTi_o

Sýrie Dokument - Pred rozbitím západom a ich "spojencami"
-------------------------------
https://www.youtube.com/watch?v=u2MVhCU3J-s

Re: .

Hana | 13.03.2016

Článek je o naplánované a uskutečňované genocidě bílé rasy, především Němců v počátku. Takže nechápu tuto reakci na obhajobu muslimů. Stačí si přečíst korán, aby člověk pochopil, že tato tzv. kultura je s naší neslučitelná a povede k likvidaci našeho národa. Muslimové v Evropě přestanou chlastat, až tam začne fungovat jejich šaría policie. Evropa chybuje jen v tom, že jejich agresivní chování nepostihuje, rozhodně není zodpovědná za projevy jejich chování. Rozumný člověk by přemýšlel, proč k nám místo černochů a Arabů neženou třeba Číňany, jež mají přebytek mužů. Chovali by se stejně? Velmi pochybuji.

Jak Němci bojovali v 2.WW a kdo to zavinil

eva | 11.03.2016

Poslouchám V.Pjakina už více než rok a je v jeho analýzách spousty příkladů a hlavně historických souvislostí i z 2.WW.
Tyto překlady jsou tu stále přístupné, takže si to chce udělat čas a poslechnout si to znovu.
Bez Angličanů by Hitler nikdy na SSSR nezaútočil. Hitlera zachránil Vatikán, je známo, že měl sestru a slyšeli jste o ní někdy? Ona nebyla zatčená, nikdy se nepsalo, že by ji zabili, prostě se vypařila a s ní tisíce jiných Němců. Jen TAK?

Budúcnosť Európy vidím čierne.

Slavomír | 11.03.2016

Neviem, ako dopadne Nemecko, ale o niekoľko desaťročí (ak by prichádzalo do Nemecka veľa emigrantov), tak Nemecko už nebude Nemecko, ale nejaká polo-ázijská krajina. ...
Na Slovensku nám to (zatiaľ) nehrozí. Verím, že sa Slováci zobudia, a ak bude treba, tak sa budú brániť, nielen pred nelegálnou emigráciou, ale aj pred ostatnými nebezpečenstvami. V histórii máme dosť dôkazov, že aj malé skupiny ľudí a jedinci dokázali pomerne veľké veci, napr. gróf Forgács v bitke s Turkami pri Vozokanoch, či Vavro Brezuľa v Ľubietovej, ktorý zachránil rodné mesto pred Turkami atď. ... Vzorov z histórie máme dosť, len ich treba nasledovať.

Proměny

Leoš | 11.03.2016

Proč bychom měli trvat na neměnosti a trvalosti národů?Proč bychom nepřipustili otázku účelnosti transformace evropských národů a vůbec celé bílé rasy(krom ruské civilizace).No a co? Tak budou národy bílé rasy transformovány.Vytvoří se jiné společnosti a státy,které si budou klást jiné cíle.A třeba i vyšší a humánnější.Uvedu příklad Kuba-původní obyvatelé zlikvidováni,rasové promíšení afrických otroků a bílích kolonizátorů vytvořilo svéráznou kulturu a lidštější formu společenského uspořádání.

Re: Proměny

svantovit | 11.03.2016

pretoze ide o genocidu a v skutocnosti o znicenie Europy.Kolonizatori su zo stredoveku,zaostali,nevzdelani a to iste budu chciet od nas.Ziadne "obohatenie",ale likvidacia,kolonisti su anticivilizacia a preto nemoze vzniknut nic dobre z toho,co ponukate vy.Obohatit nas moze len kulturne a rasovo pribuzne narody,nie uplne protikladne zaostale krvave a nasilnicke stredoveke monstra,ktore tuzia po ovladnuti a znasilneni Europy.

Re: Proměny

Spektátor Čumilovič Puk | 11.03.2016

S Vaší úvahou zásadně nesouhlasím. Genocid již bylo dost! A genocida jednoho z nejdůležitějších národů lidstva z hlediska kultury, vědy a spirituality je doslova nežádoucí - pokud si někdo nepřeje uvrhnout lidstvo do nějaké další doby temna. Tady nejde o trvání národů, ale o to, že se národy či kmeny mohou evolučně, nenásilně a přirozeně negenocidně transformovat v něco jiného. Příkladem je Švýcarsko. Keltské romanizované kmeny Helvétů a Rétů se spojili s okolními Němci, Francouzi a Italy a takto vzniklo a dále se vyvíjelo Švýcarsko... V rámci Číny probíhal podobný proces po tisíce let. Váš požadavek začít transformaci národů v něco jiného a nového zahájením genocidy prostřednictvím civilizačně méně pokročilými muslimy je zvrácený. Příklady Kuby, a vůbec celé Ameriky, s vybitím původního obyvatelstva, by se již v historii neměly opakovat. Jasně, když se holka z lásky vdá za nějakého cizince, či kluk ožení s nějakou cizinkou, je to OK - už jen proto, že na děti přenesou svou kulturu a civilizaci. Ale to neplatí o islamizaci! A už vůbec ne o současném imigračním dění. Podrobně jsem se tím zabýval, proč ten Zeman o světě Islámu řekl, že jde o anticivilizaci (až na výjimky plným právem), a myslím, že to co se nyní děje má obludné rysy zániku Říše Západořímské, kdy na cca 1000 let až do renesance byly ztraceny pozitivní civilizační výsledky antické kultury. Osobně si takovýto vývoj tedy rozhodně nepřeji. O lidštější formu společenského uspořádání se dnes dá určitě usilovat jinak.

Re: Re: Proměny

Leoš | 11.03.2016

Je mi zde podsouváno zcela něco jiného.Psal jsem o transformaci,tudíž vlastně o evoluci a žádné genocidě.Pravda ten př.s Kubou je trochu zavádějící.

Re: Re: Re: Proměny

Cico Ciciak | 12.03.2016

Ty Fero! To si fakt taký blbý, alebo len platený trol so zúfalým pokusom?! :DD Mal by si pochopiť, že ide o riadený (nanútený tzv. taviaci kotol národov jak v zdegenerovaných USSA) a nie prirodzený, respektíve evolučný proces (jak napr. v Rusku, kde žije, strelím od brucha, zo 150 rôznorodých národností a etník v relatívnom miery počas dlhých dejín * https://www.youtube.com/watch?v=IcSpdlSo5AI *), ktorý sleduje jasné ciele, teda jeho riadiči! * http://cicociciak.blogspot.sk/2015/12/opakovanie-je-matkou-mudrosti.html





Re: Re: Re: Re: Proměny

Leoš | 12.03.2016

Ano souhlasím.Protože je to řízené z vnějšku a seshora, cílem má být válka a diktatura,je to zvrácené.

Re: Nucená proměna je genocida

eva | 11.03.2016

A jakým právem chcete změnu v Evropě?
Merkel dělá to co se nepovedlo Hitlerovi, V Německu zavádí systém DDR, je to Honecker v sukni, ale ten neusiloval o likvidaci Němců---

Re: Proměny

Slnko | 12.03.2016

... Dochnem z takychto stupidit

Re: Proměny

Hum | 12.03.2016

Nik ti nebrani v tvojej "transformacii"...

rovnopravnosť

jana123 | 11.03.2016

tak kresťanské zvony mnohým, vadili, že narušujú spánok a teraz tí istí kritici stiahnu chvost a budú ticho

Kdo je Merkelová

M.C. | 11.03.2016

Úroveň textu hrozná, ale informace jsou zajímavé. Ve světle uvedeného se Jednání Merkelové stává pochopitelným.

http://www.lajkit.cz/zpravy/item/442-kdo-je-merkelova-mozna-budete-vsichni-prekvapeni

Re: Kdo je Merkelová

eva | 11.03.2016

Tady je ve slovenštině http://www.hlavnespravy.sk/kto-je-merkelova-a-preco-nespomina-na-zivot-v-donecku/753024

Němci

M.C. | 11.03.2016

Němci jsou Němci a za posledních 1000 let nikomu nic dobrého neudělali, tak by oslabení jejich národní identity a povědomí mělo být ostatním národům v okolí spíše ku prospěchu, ale nejsem si jist, jestli je tohle nejlepší způsob.
Asi nastal čas tavit písmenka a odlévat kulky.

Re: Němci

Milý M.C., | 11.03.2016

tak takhle jednoduchý tvůj svět je? Lumír

Re: Němci

jana123 | 11.03.2016

dovolim si mať namietky voci tvojmu zjednodusenemu ponimaniu sveta. Nemci len doplacaju na svoju nevedomosť, perfekcionalizmus a slepu poslušnosť voči autoritám, ale maju aj dobre vlastnosti a svetu dali rozhodne veľa - toto si rozhodne nezaslužia. Ja nevravím o ,,nemeckých elitách,, ale o obyčajných čestných a pracovitých ľuďoch.
Nemci majú viac slovanských génov ako by chcel meinsteam pripustiť a oslabenie silného bieleho Nemecka, je oslabením nás všetkých európanov -bielej rasy. Kto to nechce pochopiť, ten je slepý a podrezáva si aj pod sebou konár.

Re: Němci

M.C. | 11.03.2016

Vám oběma zřejmě dělá problémy chápat význam složitějších souvětí a pravděpodobně máte i mezery ve znalostech historie střední Evropy. Jinak by jste nenapsali co jste napsali.
Teď nemám čas se rozepisovat, večer to když tak rozeberu podrobněji.

Re: Němci

Spektátor Čumilovič Puk | 11.03.2016

Prvně si nastudujte aspoň: http://www.zvedavec.org/komentare/2015/06/6490-epizoda-4-kdo-zazehl-prvni-svetovou-valku
+ http://www.zvedavec.org/komentare/2015/06/6499-epizoda-4-kdo-zazehl-prvni-svetovou-valku-2cast
+ http://www.zvedavec.org/komentare/2015/07/6506-epizoda-4-kdo-zazehl-prvni-svetovou-valku-3-cast
Nu a k 2.WW tam taky najdete něco. Např. Hitlera v roce 1932 zvolilo 38 % voličů = většina Němců (62% či více) Hitlera nechtělo! Ano Němci poněmčili Baltské či Lužicko-Srbské Slovany a vůbec dost řádili, ale vzpomeňte, že velké Německo původně stvořili poněmčení Balto-Slovanští Prusové! A to podobně řádili i mnohé jiné národy. Nelze hnůj historie nakydat jen na jeden národ.

Re: Re: Němci

M.C. | 14.03.2016

Hitlera zvolilo 38% voličů - vám to přijde málo? Co by za to kterákoliv dnešní strana dala. Socdemáci měli tehdy ještě více, jenomže je nepodpořili komunisté.
Jedna věc je, kdo a proč válku začal, druhá věc jakými metodami ji kdo vede a jak se chová.
I kdybychom přijali jako fakt, že byli Němci do nějaké války vmanipulováni, vinu za válečné zločiny spáchané v jejím průběhu to z nich nesnímá. Ani tu individuální, ani kolektivní.

Já jsem psal o 1000 letech, ne jenom o 20. století. Německá agresivita se projevovala po celou dobu.
Prusové byli původně slovanský národ, to je obecně známo, jenže Němci je z větší části vyvraždili, zbytek poněmčili ještě ve středověku, kapku přítrž tomu učinila bitva u Grunwaldu v roce 1410 ale ne natrvalo.
V19. století je Prusko už označení jednoho z německých států podle území, to už s původním slovanským obyvatelstvem nemá nic společného.

Pokud se kopky hnoje týká, každý národ má svou, někdo větší někdo menší a pokusy o přehazování viny na toho druhého probíhají v dějinách neustále. To je téma na rozsáhlejší zpracování.
Na ty odkazy se mrknu.

znicenie Europy

svantovit | 11.03.2016

je mozne iba v pripade,ak obcania prijmu tento katastroficky plan,co sa vsak nestane.Lamanie chleba este nenastalo a stale viac sa do popredia derie narodovectvo a patriotizmus.Cim vyssi je tlak globalistov na to,aby Europa zanikla,tym viac sa mnozia hlasy a ozvena narodov,ktore si nebezpecenstvo uvedomuju.Nemecko ani Skandinavia,ani Francuzsko sa nevyhnu krvavym zrazkam,ktore nutne pridu,stredna Europa si musi uchovat doterajsiu politiku,ktora nas chrani pred tym,co v zapadnej Europe nutne prebehne.Europa sa bude branit a verim,ze sa dokaze tomuto scenaru vyhnut,tvarou v tvar zniceniu vzdy funguje pud sebazachovy a ten je najsilnejsim pudom,ktory vybicuje to potrebne.EU sa rozpadne,avsak problemy s kolonistami nie je mozne riesit mierovou cestou ani neznymi metodami,zapadna Europa tvrdo zaplati za tu zlocinnu liberalnu politiku voci vlastnym narodom,avsak len tak sa moze opat uberat narodnou a vlasteneckou politikou.Nemecko si prejde ocistcom,mozno horsim ako za 2.svetovej vojny avsak cela Europa moze ziskat to,co sa dlho zatlacalo do uzadia-hrdost na vlstny narod a Europsku kulturu.

ranní hlahol muezzinů z ochozu minaretu svolávající věřící k modlitbě. Hamburk byl dobyt!

Petr2 | 11.03.2016

https://youtu.be/Orl_veE-Vm4

Přidat nový příspěvek