Re: Re: Re: k situácii v SR a ČR

jardob | 15.03.2018

S najväčšou pravdepodobnosťou, NIE je:
ale existovala taká imitačno-provokačná informácia, od akože "zaručeného buzíka", ktorý všetko videl a o všetkom vie, ktorého naživo nikto z čitateľov nevidel, iba nick. Ale ľudia majú tendenciu veriť klebetám, preto je bulvár najpredávanejší.
http://dennikpolitika.sk/archiv/2936
Ten článok je z januára 2016, dva mesiace pred parlamentnými voľbami, ktorým predchádzali aj protesty učiteľov a zdravotníkov - na oslabenie preferencii Smeru.
Pellegríni sa už dlhšie črtal ako perspektívny káder do budúcnosti vedenia Smeru, na to bol zaškolovaný striedaním na rôznych rezortoch vlády. Čo sa týka vzhľadu, ide tiež o marketingový ťah. Raz niekde písali, že jeho meno je z politikov najviac vyhľadávané v spojitosti s jeho rodinným stavom. T.j. atraktívny pre ženské pohlavie, voličky. Z toho vyplýva, že pred voľbami bolo treba diskreditovať perspektívnych mladých kandinátov a urobiť z nich pre ženskú časť voličov neatraktívny tovar. Pre mužskú časť rovnako. Aspoň pre tých, ktorí teplých nemusia, alebo majú vedomosť o LGBT politickej globálnej agende.
Imitačno-provokačná činnosť.

Přidat nový příspěvek