Re: V čom má Jefimov pravdu a v čom možno menej?

ľudo | 17.09.2017

1. Boh je Miera, Miera všetkých mier
2. Prenos konkrétnej miery, jej zmena je inFormácia ("duch")..ak od Boha priamo, tak Duch Boží
3. Syn..dcéra, dietko, dielo Jeho je tohto ducha "zhmotnenie"

V tomto zmysle máte Michal a Šimon pravdu.

Bo vraví sa: "Niet vecí(hmoty) bez obrazu(lat.: forma)"
..a každá forma má súbor(matricu) svojich jednotlivých konkrétnych objektívnych mier, z ktorých sa skladá.

(Tak sa ale vraví aj:
"Boh nie je vec!")

Vyššie uvedené body 1,2, a 3 sú algoritmom..rytmom,
princípom sTrojenia, tvorenia.
On(tento princíp) však nie je Bohom samým.
Zbožšťovanie tohto princípu je v podstate
panteizmom=zbožšťovaním prírody a jej základného zákona rozvoja, či ak chcete "e-volúcie"

Kto teda verí v Boha ako v samotný princíp sTrojenia
je v podstate a-teista

(tá pomlčka je na danom mieste zámerne, keďže At-Teizmus bola pred cca. 3400 rokmi v Egypte podľa dostupných záznamov prvá oficiálna monoteistická relígia. Pomerne dlho pred bibliou, čo je ale už ďalší náväzný príbeh z reality..)

Okrem toho, podstatné je veriť Bohu,
nie ani tak v Boha.
Ide totiž o kvalitatívne úplne iný vzťah(r´el´atio, religio)
medzi dieťaťom a rodičom..Otcom

Viera "V" Boha totiž podprahovo evokuje taktiež a-teizmus.
Nenabáda totiž k hľadaniu neustáleho osobného vžťahu s Bohom, k spolupráci s ním, k snahe o čo najlepšie za daných okolností možné pochopenie Jeho cieľov. (na čo je v pseudonáboženstvách btw. taktiež podprahová dogma-mína o akože "nemožnosti" pochopenia Boha).

Isto, Boha asi vskutku nemožno pochopiť úplne (ani jedinec a ani ich znásobený-kolektívny, súborný, zborový intelekt), avšak dostatočne na to, aby bol rozvoj Človeka bezpečný, v zmysle funkčného sTrojenia ra-ja, kráľovstva Božieho tu na Zemi. (Utopia je zasa preventívne opatrenie hasenia potenciálu - dogma a-teizmu materialistického)

Přidat nový příspěvek