Poruchy zásobovania a Zabudnutý poklad

Majko | 13.08.2017

Inštruktor a Inštruktorka

Čírosť a jasnosť poznávania mysle. Čírosť a jasnosť poznávania umenia. Myseľ, základnou vlastnosťou mysle je čírosť a jasnosť poznávania.

Porucha zásobovania zabudnutým pokladom, je závislá vždy na prostredí, kde je umiestnená.

Vodné prostredie obohatené zabudnutým pokladom, otvára a mení mnohé vlastnosti vody, ako je napríklad tekavosť („behavosť a blúdivosť“) a kohézia (súdržnosť). Tieto vlastnosti vodného prostredia, miznutie premiestňovaním, povrchovosť, členitosť, zaťažiteľnosť, nehybnosť, tvarovateľnosť, kĺzateľnosť, nadnášavosť, taviteľnosť, mrazivosť, trenie, sledovateľnosť (detekovateľnosť), prvé šírením, ďalšie tri rozšírením, šírením, ďalšie tri rozšírením, ďalšie dve púšťaním, ďalšie dve šírením, tvoria povahu výpletu prostredia. V závislosti od stavu pozorovateľa sa javý výplet (vodivosť a odpor) viac ako dipól či unipól.

Vodné prostredie, nielen riečištia a rieky, brehy a priehrady, toky a nábehy, je závisle vždy na priestoroch čistoty, čírosti a jasnosti poznávania.

Poruchy zásobovania priezračne hladivou vodou pred poruchou zásobovania zabudnutým pokladom, a po poruche zásobovania zabudnutým pokladom, sú vždy závislé na prostredí, kde sú umiestnené. Vlastnosti vodného prostredia vo výplete potom tvorí pozorovateľa pozornosti alebo pamätlivosti, a činí mnohé viditeľným alebo neviditeľným v svojej zjavnosti či javnosti.

Porucha zásobovania priezračne hladivou vodou, je závislá vždy na prostredí, kde je umiestnená, závisle vždy na priestoroch čistoty, čírosti a jasnosti poznávania.

Veci také aké sú. Dôležitým bodom prítomného umenia účasti jasnosti, je priznanie zásad v srdci. Prenesene, priznanie zásad v srdci, znamená, premennú hladinnosť tíšin a javiská rozoznávania, celú cestu plavby k hladine vynorenia sa. Tieto cesty plavby sa nazývajú zásady v srdci priznania sa prítomného umenia účasti jasnosti. Ak sú zásady v srdci jarné, každé hľadisko prítomnej jasnosti v našej účasti bude tiež jarné či svieže, keďže také srdce maľuje postupnosti. Práve to je príčina, že hľadíme na hladené srdce, ako na má dnom.

Keď je taká účasť prítomná umením priznania zásad v srdci, je to skutočne iné, ako keď je taká účasť neprítomná umením priznania zásad v srdci. Keď tá účasť prítomná umením priznania zásad v srdci koná slovesnosti v súlade s udalosťami kedy vtedy či kde tam, a s predstaviteľmi dohodnutia sa, urovnať, ustúpiť, premaľovať, dohodnúť kompromis odmaskovania vyrovnania sa, a keď je vhladná so sebou v bežnej prítomnosti zmyslu, taká koná dôvedne - čarom odlišne od takej tej účasti síce rozhodnej, však neprítomnej umením priznania zásad v srdci. Aj keď taká účasť môže byť rozhodná a statočná, je účastná chyby, pýchy, a domýšľavosti. Neúčastná tak ako by mala byť v svojej prítomnosti nechania vecí slávnostne byť súladnými, odčarovaním prekážok k vyčisteniu šmúh pýchy a domýšľavosti kvasiacich účasťou. Tieto body, toto telo je taká záležitosť sveta, ako svet vo všeobecnosti je. Musí byť zapojená so svetom, pojená prijatím súladností s takými ľuďmi, na takých miestach, a za takých okolností či príležitostí. Avšak, keď musíme konať prijatie súladností, nemôžeme tak činiť z dôvodu strachu, že zanechávame svoju rozhodnosť, totižto, je to záležitosť píšenia sa v každom prípade, a nemôže byť tak nápomocná, ale má len účinok na naše sprítomnenie a sprítomnenie iných, v oboch účastiach, keď sme rozhodný a keď konáme prijatie súladností v súlade s dianím či zjavom.

Keď taká účasť prítomná umením priznania zásad v srdci zhliada príhodnosť, v súlade s vysvetlením, účasť činí prijatie súladností vtedy, keď sa má s takými rozlíšeniami, miestami, a dianím či zjavom, ktoré sa stávajú z času na čas. Ale, keď je táto potreba prešlá, účasť sa vracia k svojej rozhodnosti bez ťažkostí nútenia sa. Je tomu tak dôvodne, zjavnosť Umenia, už maľuje srdcom, takže účasť nevlastní ťažkosti, ani v konaní prijatia súladností, ani keď nasleduje sprítomnenie odovzdania rozhodne tak, ako účasti zvykom svedčí.

Přidat nový příspěvek