Re: Re: Re: Re: Tak nevím ...

Zdeněk | 27.08.2016

Hoxi,mám doplnění k tvé poslední větě :už i staří Čínané...
Ještě podrobněji je tento základní aspekt výchovy analýzován ve Vedách- cituji :
V systému varnašráma-dharmy (védský společenský systém), který je vlastně začátkem opravdového lidského života, se chlapci starší pěti let musí podrobit výcviku brahmačarínů v guruově ašrámu,kde se všem těmto věcem (ovládání,ukázněnost, duchovní vývoj) důkladně učí,bez ohledu na to,jsou-li synem krále či obyčejného občana. Tento výcvik byl povinný nejen proto, aby se s chlapců stali dobří občané státu,ale také,aby jejich budoucí život byl připravený pro duchovní realizaci. Děti stoupenců varnašráma-dharmy neznaly nezodpovědný život smyslových požitků. Dítěti byla dána duchovní prozíravost dokonce ještě dříve,nežli ho otec umístil do lůna matky. Otec i matka byli oba zodpovědni za to, aby jejich dítě dosáhlo osvobození z hmotného otroctví. Tomu se říká úspěšné rodinné plánování-plodit děti pro dosažení úplné dokonalosti. Bez sebeovládání, kázně a poslušnosti nelze úspěšně následovat a realizovat cestu duchovního vývoje. (Védská civilizace není omezena pouze na naší skromnou planetu.)

Paleontologie silou svých artefaktů nás přesvědčila, že oficiální vědecký názor o stáří Homo sapiens je pouhá spekulace. Dtto učení bible,která celé dějiny lidstva směstnala do pouhých 6000 let.

Realitu výchovy současné dospívající mládeže máme před sebou. Nejen,že je zaměřena především na smyslový požitek, ale jsou i jiné směry výchovy jako ku př.: Norsko. To co učí KSB a DVTR je proto nadčasové a naprosto nezbytné pro zachování naší civilizace.

Přidat nový příspěvek