To je tedy článek...........

topcz | 17.08.2016

Cituji - V štádiu výroby jedného elektromobilu sa minie toľko elektrickej energie, koľko sa uvoľní pri spálení 10 tisíc litrov benzínu. Tento objem paliva bežný automobil strednej triedy spotrebuje za celé obdobie svojej prevádzky. Ďalej, batérie pre elektromobily — drahé a toxické, väčšina z nich nemôže slúžiť viac ako päť rokov. Samozrejme, je možné ich spracovať, no to je už energeticky oveľa náročnejší proces, než prvotná výroba materiálov. Áno, elektromobil nevypúšťa СO2, no robia to tepelné elektrárne, zásobujúce elektromobily energiou. Z toho vyplýva, že elektromobily fungujú na rovnakej energii, získanej horením fosilných palív, ako bežný automobil. - konec citátu. Kristepane to je opravdu expert. Já nejsem ekolog a nekecám do toho, ale jseem expert, kromě jiného, na stavbu a konstrukce automobilů a provoz a ekonomiku dopravy. A jestliže někdo napíše takovou blbost, že 10 tisíc litrů benzinu spotřebuje auto za dobu jeho životnosti, tak o tom ví hovno. A to je jen jeden malý příklad, který si můžýe ověřit každý, kdo zná základní násobilku. Lesy nejsou plíce země, země byla bez lesů a žila. No jo, takže ty státisíce tun zkaměnělého uhlí v zemi starého miliony let vznikly samy, nebo je stvořil pánbůh? Nebo jsou to pozůstatky lesů, jež zde byly před milionem let? A diskuse k tomu také vynikající, zejména siskutující pod Nickem "sM" - Pravda je že elektromobil neřeší celkové zatížení ovzduší ani spotřebu fosilních paliv, - máte vůbec nějaký odhad, kolik jezdí ve světě automobilů? Nebo alespoň v Česku? Kdyby jen 25% z nich bylo nahrazeno elektromobily, tak se nám všem nesmírně uleví. Že to jejich znečišťování nahradí elektrárny? Já nevím, ale jnevšiml jsem si, že by Temelín, kromě páry z chladících věží, vypouštěl do vzduchu něco jiného a tepelné elektrárny jsou dnes z 95% z hlediska znečišťování ovzduší poměrně dobře filtrovány. 80% z toho článku je snůška blábolů.

Přidat nový příspěvek