Re: Re: Re: Re: Re: co delat

udo | 23.01.2016

Ako inak, lepśie vyjadriť nutnosť dostatočného
viacvrstvového, mnohoúrovňového chápania mozaiky
príćinno-dôsledkových vzťahov (dejov, procesov)?
Ako Inak zvýśiť informačnú nasýtenosť textu, ako umením,
Múzami - matkou, mat(r)icou vedy.

Kaźdý krát, keď si s odstupom času, rozvoja červenej nitky vášho klbka v bludisku informačnej vojny, prečítate tie básníčky, na niečo nové, ďalśí obraz, návod prídete..
Navigácia.

Snažím sa sekvencie obrazov z objektívne existujúcich kulturologických matríc napojiť..
napojiť na vaše prastaré kulturologické stereotypy, skúsenosti stoviek..tisícov generácii vaśich predkov, na vo všom kolektívnom podvedomí existujúce rozprávky a ľudové múdrosti, pieSne..

Prečo sú podľa Vás ľudové eposy všetkých kultúr formované ako básne?..s prísluśnou rytmikou..ako keď sa na frekvenciu napr. ráDia Devín ladíte..

Za siedmymi horami a siedmimi dolinami..
Kopček, dolinka, hore, dole sa v mysli kýveme
a na prísluśný info-download nastavujeme..
Sínusoida nosnej, tzv. modulačnej frekvencie
I išiel Janko za nosom..

Samozrejme i ja môźem byť niekedy nedostatoćne naladený,
s vami zladený,
po čom vám chýba koláč na stolr drevenice sladený.
Pred, ći po rozprávke od deduśka, babićky,
keď dietky, ľudia budúci, zatiaľ neladiaci,
po dvore behajú sťa opićky..

Áno, asi vśetci sme žiaľ zatiaľ,
stále občas ešte iba opičky.
Nezvratných Ľudí, ČeloVieČiny stále ešte málo, ak vôbec,
i tak rozprávky začiatku prišiel koniec..

Přidat nový příspěvek