Re: Re: Re: Re: Re: Re: .

Sio | 16.01.2016

Možná jsem se nevyjádřil přesně. Podle mého názoru nedokáže zcela odolat reklamě prakticky nikdo. DVTŘ mluví o informačním prostředí, informačním prostoru (i-prostoru), ve kterém se nacházíme. Za sebe k tomu dodám, myšlenku, že i informační prostor, stejně jako vzduch, voda, jídlo, půda, může být znečištěn "jedovatými" informacemi. Klidně pro takové informační kvanta, entity, můžeme označit pojmem egregor. Některý egregor může být jako čerstvý vzduch, zdravé jídlo nebo jako čistá pitná voda. Jiný je prostou polucí, znečištěním nebo je přímo jedovatý.
Reklama je škodlivým znečištením i-prostoru a rozhodně nám neprospívá. A není jediným škodlivým znečištěním, jak ukazuje správně ten film.

Přidat nový příspěvek