Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nedá mi to,

udo | 21.10.2015

súhlas,
avšak niekde i jednotlivých študentov musíte "utnúť",
aby celá trieda neškodovala.
Hlavne, ak pod?vedome nekonštruktívny chaos vytvára.

To je práve to náročné rozlíšenie
(ćo často pre druhých na prvý pohľad ako "nadradenosť" vyzerá),
keď sa zo zmysluplného DiaLógu
VŽDY i učiteľ učí.

Bo učiteľ, ktorý prestáva byť študentom,
prestáva automaticky byť i učiteľom.

To je ako s tzv. "terapeutmi".
Je odborne dobre známe, že štatisticky pravdepodobneostne predurčene dostávajú práve také prípady (pacientov-oponentov), ktoré súvisia s ich vlastnými osobnými problémami.
Ako zrkadlo. často sa tak rozumný doktor..psychiater, psychológ učí v konkrétnych prípadoch mozaiky často viac od pacienta, ako on od neho. (CELKOVO by vśak mal samozrejme mať lepśí prehľad v rámci svojej špecializácie, inak tam nemá moc čo hľadať.)

..a to je len jeden z problémov-výziev-príležitostí, s ktorými sa tu všetci stretávame..

..radšej eśte raz zopakujem:
KSB/DVTR robili ľudia a NIE JE DOKONALÁ a ani neašpiruje na to.
Sú tam i chyby, ako i samy isto uvidíte.
Resp. mnohé tézy (popisy mechaniky javov, dejov) sú platné iba v istých konšteláciách (konkrétnych prípadoch).
Pravdou ale je aj to, že dostatoćnejšie vśeobecný model riadenia (tvorenia, strojenia) ZATIAĽ asi nemáme.

Teda.. PRE BOHA, NEberte to (KSB/DVTR) hlavne ako axióm, dogmu!!!
Je to NÁVRH, pomôcka, nástroj, ako sa moźno rýchlejśie stať Človekom, spoznávať svet, seba a vylepśovať svoj osobný vzťah s tým, ktorého niektorí nazývajú aj "BOH". Aktívne spoluriadiť svoj osud i osud svojej rodiny, firmy, národa, kultúry..ľudstva.

Boh, najvyšší doteraz známy "supersystém" nepotrebuje, aby tí, ktorým dané bolo zhora Človekom sa stať, ovcami zostali.
Druh, čo nenapĺňa svoj potenciál, vyMiera.

Přidat nový příspěvek