Re: Re: Re: Re: Knowledge itself is power...

jardob | 15.12.2014

Prepáč Pe-tri že vstupujem do vášho dialógu. V súvislosti s tým čo hovoríš mi napadla dôležitá vec.. Zmena zdola je kľúčová, hoci sa ťažšie realizuje ako zvrchu. Dosiahnutie stroja psychiky typu Človek je nezvratne a následne na jednotlivca už nemá vplyv prostredie aké mu GP pripraví.. Podľa mňa ak spoločnosť dosiahne kritickú hranicu jedincov s typom psychiky Človek, lineárna čiara zmien by sa mala zmeniť na exponenciálnu krivku a zmeny sa začnú prejavovať aj zhora. V súvislosti s tým ako šíriť koncepciu a robiť osvetu, sme tu hovorili o všeličom, aj o pôsobení na mainstreamových fórach (proces s vyššou frekvenciou), ale nehovorili sme tu o jednej veľmi dôležitej veci - procese (s o niečo nižšou frekvenciou z hľadiska prínosu pozitívnych zmien v spoločnosti):
Výchova vlastných detí... Týka sa to predovšetkým mladých ľudí s psychikou typu Človek, ktorí si len zakladajú rodinu a začínajú s rodičovstvom. Ideálnym prístupom k výchove, rozvoja intelektu a morálky u svojich detí odmalička, rodič kladie základ, ktorý by nemala zničiť ani pseudovýchova a pseudovzdelávanie v škole. Podstatné je deti nie ich zasypávať informáciami a príkazmi, ale otázkami a dialógom ich viesť k tomu aby na odpovede prišli sami. Od jednoduchších až k zložitejším. Už nehovoriac o tom že aj rodič sa pri tom všeličo naučí, ako v tandeme. Podstatné je aby sa z detí nestali nekritickí konzumenti informácií, ale samostatne mysliaci ľudia s dobrými analytickými schopnosťami a rozvinutou ľavou aj pravou hemisférou. Ak každý rodič dá svetu namiesto seba niekoľko jedincov s typom psychiky človek, tak ľudstvo bude mať stále svetlú nádej k plnohodnotnému rozvoju... V tomto prípade a za týchto podmienok má zmysel privádzať na svet veľa detí.

Přidat nový příspěvek