Re: Miera de(sta)bilizácie spoločnosti

udo | 21.03.2014

Hej..
Jediný, zatiaľ známy problém pri aplikácii DVTR do škôl od II.stupňa ZŠ(1h týždenne = cca.20h) je to, že práve učitelia sa dostanú počas nasledujúceho(a niekedy aj už aktuálneho) semestra do komplikácii.

Deti ich totiž rýchlo predbehnú. Masovo-štatisticky jednoducho rýchlejšie spracovávajú informácii po obdržaní "synchronizačnej prizmy", okuliarov(DVTR) a učiteľom sa väčšinou už samým seba učiť paradoxne nechce. Tým lenivší z nich(či už viac zahltení rodinou, umelým bojom o prežitie a/alebo systémom ordinovanými stále absurdnejšími "výkazmi") niekedy novšie technológie spracovania informácii(učenia) odmietajú.

Chcú proste podľa vlastných vyjadrení medzi štyrmi očami
"už len dožiť do dôchodku".
Pritom aj ich bystrejśie decká už vedia, že pri dnešnom nastavení systému dôchodky proste nebudú. Moźno ešte pár rokov, no utrhnutí banksteri im to rýchlo "prefetujú"..
Síce vulgárne, no pravdivo študentami formulované..

jou..
nemchápem..zasa preklep textu:
miesto
"Nevyhnutným predpokladom na to, je prekonanie: rozdielov vo vzťahu k rozvinutým krajinám:"

má byť samozrejme
"Nevyhnutným predpokladom na to, je prekonanie rozdielov vo vzťahu k rozvinutým krajinám."
..miesto dvojbodiek, bodky ďubky

Btw..Učitelia sú dnes v trochu podobnej pasci, ako kedysi..a vlastne stále seminaristi..

"Že by prví z tých, čo dietkam pomôcť chceli, ich vrahmi, dozorcami stali sa" ..S´aurOn

Přidat nový příspěvek