Druhá strana mince

Pe-tri | 12.03.2014

Lapidárně řečeno - manažeři na výši doby musí být schopni rozlišovat frekvenci (laicky - rychlost opakování) jimi řízených procesů a dle ní volit lidi (pracovníky), kteří se jimi zabývají. A tak lze (správně identifikovanou) psychiku zombi zaměstnanců využít ve vysokofrekvenčních pracovních činnostech (každodenní rutiny) a nechtít od nich něco, na co psychologicky nemají (např. strategické plánování). Samozřejmě to platí i obráceně. Stejná chyba je chtít od psychikou rozeného stratéga, aby se zabýval rychle se opakujícími činnostmi. Kvalifikovaná práce s lidmi prostě musí vycházet ze znalostí psychologie a schopnosti uvědomovat si frekvenci firemních procesů. Alkohol v praxi samozřejmě posunuje lidi k zvířátkům a od nich pak už nelze čekat žádnou odpovědnost, pouze vysokofrekvenční uspokojování osobních fyziologických potřeb. Jsou použitelní analogicky k jednovektorovému využívání ostatních zvířátek.

Přidat nový příspěvek