Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: re

Hox | 27.06.2012

to je tedy argumentace. Uvědomujete si, že většina údajně platných námitek platí ze sta procent i proti dnešku? Copak máme školy bez ideologie? A fyzika se vyučuje jako slovo boží, pochybovat se nesmí. Téma hospodářského růstu a HDP jste začal vy, já jsem jenom poznamenal, že schopný a pracovitý dělník nebo inženýr mohl mít větší plat než ministr. Co z toho vyplývá? Že všichni dřeli "zadarmo" aby se dělník měl dobře, to opravdu ne :). Ohledně svobodné diskuse jsem se špatně vyjádřil, měla to být podpora kritického myšlení. Například Muchin z vlastní zkušenosti popisuje, jak v nějaké 6-8 třídě dostali všichni za úkol najít chyby v Einsteinově teorii relativity. A pak popisuje jak nastal po Chruščovově perestrojce prudký obrat a najednou byla teorie relativity slovo boží, o které se nesmělo argumentovat. A co se týká potravin a jejich dostupnosti, co se týká základních potravin a životních potřeb tak mezi lety 47-52 tam byla situace lepší než v mnoha zemích západní evropy, viz. například stávky horníků v anglii, kteří požadovali alespoň stejnou životní úroveň jako ruští té doby. Ceny potravin mezi lety 47-53 každoročně významně klesaly, zatímco příjmy rostly. Doporučuju studovat i jiné zdroje.

K té demagogii: nejprve zpochybníte peníze, zda za ně měli lidé co koupit. Když se ukáže že ano, tak najednou vlastně ekonomická prosperita není důležitá, div to není mínus. Školy jsou vlastně taky mínus, protože mohly být převážně technologického zaměření, což není dostatečně duchovní. Myslím že ti lidé, kteří zažili rozdíl života mezi carským Ruskem a 40-50 léty na vlastní kůži, by na to měli velmi jiný názor.

Přidat nový příspěvek