- Pokud chápeme GP coby nelidský zdroj lidských, civilizačních potíží, nemáme problém dívat se na něj coby na AntiKrista. A lze o AntiKristu smysluplně říct, že to je sofistikovaně vyfabulovaný "moderní" Termín s neblahým (konceptuálně podmíněným) využitím v budoucnosti, v minulosti neexistující ? Nebo spočívá Vaše obava ve faktu zneužitelné terminologické roztříštěnosti/nejednoznačnosti ?
- Záměna znacharsto/žrečestvo - pro mě osobně podnět k prověření, OK, uvidíme.
- Píšete: "Ja myslim, ze uspechem vasi ideje GP je presvedcovat lidi o neexistenci Boha a jeho aktivnich pomocnicich a aktivnim byt ne zcela zjevnem pusobeni a jeho nahradou za smyslene GP. Tvrzenim, ze vrchni smerovani je Parazitické a ne Pečující... Druhym stupnem tedy je presvedcit lidi, ze Buh je vlastne Dabel nebo prinejmensim Parazit. O to se se svou Ideou GP zasazujete, proto se vam to snazim vytknout..." - zaregistroval jste, že parazitické směrování přisuzujeme GP a nikoliv Bohu, o jehož pečujícím směrování by se zde asi nikdo nepřel ? Ostatně celá tato Vaše mentální konstrukce o záměně Boha za ďábla mi připadá naprosto absurdní.
- ad.židovstvo - zaregistroval jste, že v pojetí KSB jsou právě oni (respektive jejich věrchuška) jedním z nejvýkonnějších periferních nástrojů GP při výkonu konceptuální moci na nižších prioritách řízení/realizace ? Pokud ano, potom nechápu, proč nevidíte mnohé rovnítko mezi jejich působením a působením samotného GP (skrze další/jiné své nástroje řízení).
P.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Na pravou míru
Pe-tri | 30.10.2016