Elektronika se vyrábí v Česku například ve Frenštátě pod Radhoštěm v bývalém konsorciu Siemens, dnes pod značkou Continental.
Další montovny jsou v Maďarsku, tam je velká produkce pro značku Audi. Od roku 1998 se v Maďarsku montují také osobní vozy Audi. V roce 2013 byl otevřen nový závod pro kompletní výrobu automobilů. S celkovým objemem investic více než 6,7 mld EUR a s více než 10 000 zaměstnanci patří AUDI HUNGARIA mezi největší zahraniční investory v Maďarsku a největší zaměstnavatele v příslušném regionu. Výrobní areál je postaven na pozemku s plochou 395 hektarů.
http://www.auto.cz/audi-madarsku-planuje-temer-trimiliardovou-investici-89797
http://www.teraz.sk/ekonomika/audi-v-madarsku-lamalo-rekordy-vo-vyr/113842-clanok.html
Zatím nejhorší produkce pro automobilový průmysl je lisovna plastů, kromě gumárenského průmyslu. Lisovny plastů jsou zdrojem velkého množství odpadu vzniklého při výrobě. Zákazníci, tj. výrobci dalších komponentů, si přejí výrobek prvotřídní kvality a ty výrobky, které mají drobné kosmetické vady jsou vyhazovány i když fungují. Kde to končí?
Žádná 2. jakost jako za komunistů být nesmí.
Použít se to znovu nedá, žádná recyklace nefunguje, to jsou jen kecy pro veřejnost. Tuny neskutečného odpadu a životnost aut se zkracuje, kam to spěje.
Oceány plné odpadu, teď zaplníme toxickým odpadem i naše území, silně pochybuji, že si západ odveze i tento odpad.
Navíc je automobilový průmysl velký žrout energie.
Re: Slabota
Eva | 27.07.2016