Netvrdím, že to nejde, jen tvrdrím, že to nejde u dané sériové verze bez podstatných úprav. A určitě to nejde, je-li živý pilot v kabině. Z logiky a funkce daných systémů. Konkrétně 737 se prodalo tuším 9000 kusů. Ty staré kusy dodnes létají Někde ve třetím světě, nebo přestaveny na cargo. U Boeinga si dají pozor, aby byla řada dílů zpětně kompatibilních. Neřkám, že všechny. Koukněte na tvarosloví třeba přepínačů v sockpitu. Staré dobrá šedesátá léta. Akorát bakelit vystřídalo ABS. Většinou jsou vzájemně zaměnitelné. To není tak, že by každý rok dělali nový model. Letadlo se vyrábí na desítky let. To není Iphone, na který stojí idioti fronty aby získali pár zbytečných funkcí navíc a byli "in" a "cool..."
Obecný mýtus živený hollywoodským odpadem zní, že letadlo je počítač obalený křídly. Ale je to tak, že letadlo je počítači vybaveno. Dá se bez nich letět. Viz. Gimli Glider. Úplně mrtvá 767... Pohledejte ten případ. Kanaďané natočili stejnojmenný film. Je na Youtube. Jeden z mála, na který se mohu koukat, aniž bych znechuceně po pár minutách neodešel přesně kvůli představám režiséra o univerzálním čipu na všechno. Potom se dá z leteckého žánru koukat ještě na komedie. Ovšem nejlepší kombinace je, když dabing k "serióznímu" filmu z leteckého prostředí dělá NOVA, na to se vydržím i dívat, protože to má půvabné komediální prvky.
Re: Ad Martin
Martin | 27.03.2016