Modernizován byl dvakrát. Řada 100 a 200 byla původní 1968. To byl analogový cockpit s primitivním autopilotem Sperry 77 a Performance Data Computerem pro nastavení EPR v jednotlivých fázích letu.
Později přichází v osmdesátých letech řada Classic, 733, 734, 735
Třístovka byla přechodový model a dodávala se jak s analogem tak s EFIS (Electronic Flight Instrument System) jako verze 400 a 500. To byl tzv. Semiglass Cockpit s elektronickými CRT display EHSI a EADI a dvoukanálovými autopiloty a FMC.
V devadesátých letech přichází řada NG (Next Generation) 736-9
To už je moderní Glass Cockpit a tříkanálový autopilot schopný plně automatického přistání včetně rolloutu. Přes řadu změn, ale je to pořád technologie let sedmdesátých Představme si to tak, že máte Žigula z roku 1970 vybaveného automatickou klimatizací, elektrickými okny, GPS a parkovacím automatem.:)
Re: Re: Re: Re: Ševče drž se svého kopyta, říkávala moje babička
Martin | 25.03.2016