sú tie príčiny mizérie sveta. Obe útočia na emócie človeka a otupujú jeho myseľ. Pamätáte: Drukos výnos: "Otecko, mamička, kceme sa mať lepčie". Alebo čo sľuboval z TV obrazovky pán Lasica so Swiss Credit? Kde sa podeli peniaze dôverčivých alebo naivných hlupákov? Kde sú sľubované švajčiarske dôchodky? Ani vrchol cynizmu (Sladké mámení vysokých dúchodu ... v podaní transvestiztického riaditeľa jednej DSS:ky na súkromnej párty) preniknuvší na verejnosť nepresvedčil infikovaných vírusom lichvy o naivite a hlúposti investovať svoje peniaze z odvodov do DSS_iek. Dnes si švajčiarske dôchodky choďte reklamovať pánovi Lasicovi a Kaníkovi a riaditeľom DSS_iek. 0ni ich majú Vám "zbyde 30 evri" aj tie sú o 38% slabšie ako keď ste si ich od úst odtŕhali. Preto reklama nie je oprávnený daňový náklad a tú nech si hradia s oddaneného zisku bez možnosti zakalkulovania do ceny tovaru a služieb. Neviditeľná ruka trhu nepôsobí pokiaľ má možnosť korumpovať štátnu byrokraciu a predstaviteľov moci. Nato je potrebný vysoký stupeň morálky, etiky a pravá osvedčená morálna stupnica hodnôt. Stačí tak málo dodržiavať desatoro a zdržať sa sedem hlavných hriechov(nerestí). Tie sú obsiahnuté vo všetkých náboženstvách, len si ich zapamätať a dodržiavať. A hneď bude svet krajší a milší.
Úrok a reklama ...
Stanley | 22.01.2015