Odpověď

Lin | 12.11.2014

Rozepíšu se trochu víc, proto samostatný příspěvek.
Nejprve pro Adama (ADM):
Možná by bylo dobré se seznámit s úlohou židovstva. Materiály tu na stránkách jsou. V podstatě jde o to, že jsou to stejní otroci, jako my. Jen s tím rozdílem, že my jsme v postavení jako otroci od dobytka a oni jsou palácoví otroci. Sionisty nevyjímaje.
Několikrát tu zaznělo, jak je to s tím jejich utrpením. Dochází k němu vždy, když se začnou poněkud těsněji stýkat s komunitami nežidovskými a začínají uvažovat o svém lidství = začínají asimilovat. Pak je vždy jejich "bůh" potrestá nějakým tím pogromem, holocaustem - aby jim připomněl, kde je jejich místo, jaký je úkol.
Konkrétně v naší zemi se jim od našinců nedělo nic zlého. Občasný pogrom (v porovnání s jinými zeměmi opravdu jen občasný) byl varováním a nátlakem ze strany vládnoucího monarchy "žide, dej peníze". Události poslední války nejsou dílem našinců.
A teď k Praze.
Diskutovali jsme tady, na zdejší diskusi, ovšem hledat zpět období v půlce srpna se mi nechce. Praha jako "práh" či jakási "brána", či dokonce Bohemie jako "země bohů" - můj názor je - příliš ezožvástů a nic z toho není pravda. S Prahou okultní můžu do jisté míry souhlasit - ovšem výstižnější slovo se mi jeví - Praha kabbalistická.
Souhlasím, že z naší historie toho moc neznáme. To, co nás učili a učí ve škole - to je vesměs matoucí a nepravdivé. Naprostá většina historiků čerpá z Kosmy (= Kosmova kronika), ale ta je celá podvrh = dělaná na zakázku. Paradoxně se více pravdy objevuje v tolik historiky zatracované kronice Dalimilově. Můžeme zapomenout na romantiku Přemysla a Libuše - to vše má menší hodnotu, než naše národní pohádky. Zakladatel přemyslovské rodově větve byl s největší pravděpodobností Mojmírovec (tj. z Velké Moravy), do postavy Libuše Kosmas pravděpodobně promítl vlastnosti původně "pohanské" kněžny Ludmily.
Je toho hrozně moc... a pro zájemce doporučuji (opakuji se):

http://www.moraviamagna.cz

Původ tzv "Bohemie" spíš odvozuji od bojarů. Je dobré mít na paměti, že název není náš = takto jsme svou zemi nenazývali. Vzhledem k různým okolnostem a indíciím jsme v podstatě byli bojarskou zemí = zemí, kde byly soustředěny válečnické (bojarské) rody (prosím, toto berte ne jako fakt, ale jako teorii). V dobách, kdy temnota začala postupovat směrem z Itálie (z říše římské), bylo třeba mít na hraničních územích soustředěnou obranu.
A název Praha? "Práh" je jen jedna z teorií. Dobré je vědět, že naši předci Prahu Prahou vůbec nenazývali - bylo to pro ně Mezihradí. Název Praha (opět) užívali cizinci a logické se mi jeví, že se vzhledm k účelu vztahuje k trhu (tržišti = phragen).

http://zhola.com/praha/cz.php?st=vznikPrahy

Za zmínku také stojí, že legendární kupec Ibrahim popisoval "Pražany" jako snědé, tmavovlasé a dosti zanedbané (špinavé).
Jelikož české starověké zdroje nejsou (byly zničeny), nejvíce se nyní čerpá z Fuldských análů. Ale vzhledem k tomu, že jde o zápisy tehdejších úhlavních nepřátel, je toto potřeba brát do úvahy (propaganda byla už tehdy).

http://www.hradiska.sk/2011/05/fuldske-analy.html

A pro zájemce ještě doporučuji pročíst tuto práci o historii celnictví. Velmi zajímavé informace o obchodování, poplatcích i sankcích, uvalených již na Sámovu říši a velkou Moravu:

http://is.muni.cz/th/309738/pravf_b/bp_slechta.txt

Přidat nový příspěvek